nog altijd geen multi dismantle/verkoop? Want dat mis ik echt wel
Ja die hadden ze wel, maar is weer uitgezet. Ik heb hem ook hard nodig, want ben nu uren bezig als ik alles zou gaan verkopen.AntiChrist7 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 18:59:
nog altijd geen multi dismantle/verkoop? Want dat mis ik echt wel
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Update is beschikbaar
Edit: underwhelmed; is een quest in de 'people of Omi' tree
spoiler:
- find three notes
- 3x eavesdroppen
- een kinderachtig makkelijke aanval afslaan
Max 20 minuten
- 3x eavesdroppen
Max 20 minuten
[ Voor 88% gewijzigd door Rio op 07-05-2025 10:54 ]
Tnx om te spoilen 😡Rio schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 18:23:
Update is beschikbaar
- find three notes
- 3x eavesdroppen
Max 20 minuten
Ben nu 35 uur onderweg ongeveer, waarvan 5 uur ook Yasuke beschikbaar en ik moet zeggen dat ik hem nu beter kan waarderen dan voordat ik het spel speelde. De manier waarop Yasuke en Naoe elkaar tegenkomen en hoe Yasuke daar reageert heeft me een ander beeld van hem gegeven. En hij speelt wel lekker weg in de grotere battles. Speel nu toch iets meer met Yasuke dan met Naoe, maar dat kan ook komen omdat de gebieden die ik nu speel al door Naoe ontdekt zijn en alle viewpoints al behaald zijn.
Ik vind het nog steeds een heerlijke game, maar hij is mij wel echt groot genoeg.
Ik vind het nog steeds een heerlijke game, maar hij is mij wel echt groot genoeg.
Latin capital letter y with diaeresis
Denk ik kijk even naar hoeveel uur playtime, zit alweer aan 81h...
Merk dat ik mijn voorkeur voor wel een beetje voor Yasuke is, speel Naoe vooral voor de waypoints op bv torens.
Merk dat ik mijn voorkeur voor wel een beetje voor Yasuke is, speel Naoe vooral voor de waypoints op bv torens.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Valhalla vond ik persoonlijk slecht, leeg en eentonig. Maar Odyssey heb ik 100% en 180 uur in zitten, gezien dat Shadows van dezelfde makers is denk ik dat je wel goed zit en je zal vermaken met het spel.R.G schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 21:10:
Als je Valhalla en odyssey goed vindt, vind je dit fan goed?
Ik vond Oddysey top maar deze game echt enorm eentonig. Geen aanrader wat mij betreft.R.G schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 21:10:
Shadows zit op veel vlakken een beetje tussen Valhalla en Odyssey in. De wereld is beter gevuld dan Valhalla, maar voelt net iets leger aan dan Odyssey. De combat is iets interessanter dan Valhalla, maar niet zoveel rare magische abilities als Odyssey.R.G schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 21:10:
Verder heeft deze wel echt een leuke focus op stealth, m.i. (na ~65 uur) veel beter dan Mirage die er nog tussen kwam, maar zonder altijd stealth af te dwingen.
Mijn grootste kritiek zou zijn dat de combinatie van de twee protagonists niet altijd leuk is. Yasuke speelt geweldig in combat maar kan heel weinig parkour en dat wordt steeds vervelender, was mooi geweest als hij door de tijd heen wat sneller zou worden of bijv. als je de optie had om lichtere armor aan te doen waarmee hij sneller was. Naoe is leuk om mee rond te rennen maar als je in open combat komt met meerdere enemies is de lol er meteen vanaf, want ze doet heel weinig damage tenzij je een mooie combo kan triggeren. Bij Naoe was het mooi geweest als ze bijvoorbeeld ook een pijl en boog kreeg halverwege de storyline.
Ik zou het spel toch zeker aanraden als je Ubi+ hebt of 'm een keer in een sale kunt kopen voor niet meer dan ~40-50 euro. In ieder geval via Steam kopen, want na het eerste anderhalf uur heb je wel door of het wat is of niet.
Ik ben inmiddels level 50 en moet nog 3 gebouwen in mijn basis, deze moet ik alleen bij een handelaar kopen, hier ga ik straks even op me gemak naar kijken.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Je gaat er ook best wel lekker doorheen, waar ben je in het verhaal?Linksquest schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:10:
Ik ben inmiddels level 50 en moet nog 3 gebouwen in mijn basis, deze moet ik alleen bij een handelaar kopen, hier ga ik straks even op me gemak naar kijken.
Ik moet nog 4 mensen uitschakelen van de middelste cirkel en ben level 58.
Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten
.
Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series
Alles over Performance in games: Performance in games (FPS)
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten
Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series
Alles over Performance in games: Performance in games (FPS)
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld