Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:35
Oon schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 09:27:
[...]

Het zijn de Animus Rifts, als je wil weten waar ze te vinden zijn kun je evt. op MapGenie kijken en dan aan de linkerkant filteren op 'Rift'.
Oh goed om te weten, ik dacht dat die tevoorschijn kwamen nadat je een bepaalde missie had gedaan. Want de laatste die ik deed is als je die uit die Kofun komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 10:38:
[...]

Oh goed om te weten, ik dacht dat die tevoorschijn kwamen nadat je een bepaalde missie had gedaan. Want de laatste die ik deed is als je die uit die Kofun komt
Volgens mij zijn er wel triggers om ze te activeren ja, en ik weet niet of de drie die MapGenie laat zien ze allemaal zijn, maar het zijn er dus minstens drie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:28
Heb gisteravond nog even kunnen spelen, ben nu vooral wat bezig met zij-missies omdat ik nog maar lvl 16 ben en nog te vroeg is om verder te gaan met de hoofdmissies, zijn er soms tips om sneller te lvl’en?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jovinho99 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 12:12:
Heb gisteravond nog even kunnen spelen, ben nu vooral wat bezig met zij-missies omdat ik nog maar lvl 16 ben en nog te vroeg is om verder te gaan met de hoofdmissies, zijn er soms tips om sneller te lvl’en?
Gewoon lekker blijven rondrennen, niet bang zijn om het gevecht aan te gaan (combat levert ook xp op) en missies blijven doen. Je objective board zou uiteindelijk zeker 20+ cirkels moeten hebben met targets voor quests, er is zoveel te doen.
Level 20-30 ging bij mij langzaam, maar na 30 ging het heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Oon schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 12:14:
[...]

Gewoon lekker blijven rondrennen, niet bang zijn om het gevecht aan te gaan (combat levert ook xp op) en missies blijven doen. Je objective board zou uiteindelijk zeker 20+ cirkels moeten hebben met targets voor quests, er is zoveel te doen.
Level 20-30 ging bij mij langzaam, maar na 30 ging het heel snel.
Echt +20 cirkels? Da’s wel heel veel, heb alleen mirage gespeeld en dat leek een stuk kleiner dan deze map vandaar waarschijnlijk😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jovinho99 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 12:21:
[...]

Echt +20 cirkels? Da’s wel heel veel, heb alleen mirage gespeeld en dat leek een stuk kleiner dan deze map vandaar waarschijnlijk😀
Mirage was eigenlijk DLC voor Valhalla maar is toen als los spel gereleased, dat is niet te vergelijken qua formaat. Shadows is echt heel groot, kan geen screenshot delen zonder spoilers maar ik ben nu na 50-60 uur stevig doorspelen nog steeds nieuwe cirkeltjes aan het unlocken en ik heb niet het gevoel dat ik bijna klaar ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 21:33
Jovinho99 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 12:12:
Heb het gevoel dat hoofdmissies meer XP opleveren en je sneller levelt.
Nieuwe zij missies blijven ook in de range van je huidige niveau denk ik. Je gaat niet ineens een missie van level 10 krijgen als je level 20 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 12:44:
[...]

Heb het gevoel dat hoofdmissies meer XP opleveren en je sneller levelt.
Nieuwe zij missies blijven ook in de range van je huidige niveau denk ik. Je gaat niet ineens een missie van level 10 krijgen als je level 20 bent.
Ja dat heb ik ook al gemerkt dat het een soort gelijk lvl is waarin je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-09 11:22
G_Dragon schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 09:10:
[...]

Bij rood is het dodgen, bij blauw is het meerdere malen snel achter elkaar blocken en bij wit is het een keer blocken. Het kost even tijd om dit onder de knie te krijgen, maar als je dit uiteindelijk onder de knie hebt zal het spel makkelijker worden (geloof mij, ik speel op hard).
Hmm kan je ook blokken met Naoe? Bij zowel rood als blauw probeer ik meestal naar de zij- of achterkant te springen (knopje O).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Mime010 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 13:05:
[...]

Hmm kan je ook blokken met Naoe? Bij zowel rood als blauw probeer ik meestal naar de zij- of achterkant te springen (knopje O).
Tuurlijk, enkel blauw. Zo kan je enemies vulnerable maken en zo meer damage uitdelen bij een tegenaanval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Met Naoe rol ik vaker weg zodat ik met de kusarigama kan zwiepen (R2) of diegene bij de nek pak en naar mij toe trek. Uitleg van dat laatste was best wel onduidelijk in de skilltree, kreeg het maar niet voor elkaar. Maar je moet dus voordat jouw wapen de vijand raakt, nog een keer op R2 drukken en dan grijp je diegene vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30
Mime010 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 13:05:
[...]

Tuurlijk kan je blokken bij blauw, alleen bij rood niet.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
Wist niet dat je kon blokken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mime010 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 13:57:
Wist niet dat je kon blokken haha
Bij blauw 'moet' je zelfs blokken, dan kun je een parry doen. Veel gear heeft dan weer een mechanic dat daar iets mee gebeurt, en sommige abilities ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamkaasbroodje
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02-06 20:13
Oon schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 09:27:
[...]

Het zijn de Animus Rifts, als je wil weten waar ze te vinden zijn kun je evt. op MapGenie kijken en dan aan de linkerkant filteren op 'Rift'.
Aah check, ik zat juist al die animus shit te vermijden ivm overpowered wapens met die battlepass. VInd ik een soort cheaten namelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamkaasbroodje schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 16:22:
[...]

Aah check, ik zat juist al die animus shit te vermijden ivm overpowered wapens met die battlepass. VInd ik een soort cheaten namelijks..
Mwah, ik heb nu de eerste paar maar ik gebruik ze niet omdat mijn eigen gear al veel sterker is. Alle gear is sowieso geleveled, dus als het hoger level is kun je het niet gebruiken en als het je eigen level is dan is het gewoon in lijn met de gear die je al hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Misschien weet iemand dat, als je aan het "observen" bent (LT op Xbox) zie ik bij personen een blauw stipje, maar je kan er verder niets.

Weet iemand dat?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:48
Slasher schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 16:56:
Misschien weet iemand dat, als je aan het "observen" bent (LT op Xbox) zie ik bij personen een blauw stipje, maar je kan er verder niets.

Weet iemand dat?
Volgens mij is het dan de bedoeling dat je in het 'voorbij gaan' even luistert naar wat ze te vertellen hebben tegen elkaar :P Geeft wat extra informatie soms over hoe je de missie kunt benaderen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

mrdemc schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 16:58:
[...]

Volgens mij is het dan de bedoeling dat je in het 'voorbij gaan' even luistert naar wat ze te vertellen hebben tegen elkaar :P Geeft wat extra informatie soms over hoe je de missie kunt benaderen :)
Ik doe altijd het beproefde recept "Run and Slash" :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrdemc
Slasher schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 17:01:
[...]

Ik doe altijd het beproefde recept "Run and Slash" :P
Username checks out :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Slasher schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 16:56:

Weet iemand dat?
Quest objectives hebben een blauw bolletje, dat kan je target zijn of een andere NPC waar je mee moet praten/die je af moet luisteren.

[ Voor 5% gewijzigd door Oon op 15-04-2025 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Het klimmen van rotsen vind ik echt beroerd in deze game waar je net op alle huisjes en kastelen heel gemakkelijk kan klimmen kan je op een gemakkelijke rots niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 17:52:
Het klimmen van rotsen vind ik echt beroerd in deze game waar je net op alle huisjes en kastelen heel gemakkelijk kan klimmen kan je op een gemakkelijke rots niks.
Dat is ook weer een bewuste keuze die ze hebben toegelicht in interviews voor release; ze wilden bewust dat je niet meer zomaar alles kon beklimmen, want dat versimpelt alles te ver. Ben ik het ergens wel mee eens, in Valhalla en Odyssey kon je echt op álles klimmen.
Maar ik denk dat ze het visueel iets duidelijker hadden moeten maken, evt. lekker oldschool witte strepen (of gele, zoals ze bij sommige parkour plekjes gebruiken) waar je wél kan klimmen, of gewoon een concretere fysieke basis. Nu zijn er veel rotsen waarvan ik weet dat ik er zelf in het echt nog wel op zou kunnen klimmen maar waar Naoe niet eens een poging doet.

Bijna net zo vervelend als hoe inconsistent de plekken waar Yasuke wél of niet over een muurtje kan klimmen zijn. De ene keer kan hij heel hoog springen en zelfs achteruit met flink wat momentum, de andere keer komt hij volledig met z'n schouders boven het muurtje uit maar weigert hij vast te pakken. Dat maakt het allemaal heel onduidelijk en geeft het gevoel dat het gewoon willekeurig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Sinds een paar dagen last van deze bug:
https://www.reddit.com/r/...ow_to_fix_equipping_gear/

Ik krijg dan constant in het rood bij de inventory te staan dat Equipping gear is currently restricted. Blijkbaar wordt dat veroorzaakt door de tanto in combinatie met de double assassination skill. Ik heb dus die skill maar gereset, daarna de game opnieuw geladen. Toen kon ik wel weer Gear kiezen en heb ik de Tanto maar gewisseld voor dat wapen met de ketting. Nu dus geen restricties meer, maar het was wel even zoeken. Ik had het eerst in combat wel, en later was het weer weg, maar nu wilde het helemaal niet meer weg. Gelukkig nu opgelost en we kunnen weer verder.

De tweede regio bijna helemaal ontdekt (alle viewpoints en vraagtekens). Nu bezig om wat quests in die regio's te doen en daarna ga ik door naar het volgende gebied.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:23

Rio

Ik heb al een boek

YdieresiS schreef op woensdag 16 april 2025 @ 07:41:
Sinds een paar dagen last van deze bug:
https://www.reddit.com/r/...ow_to_fix_equipping_gear/

Ik krijg dan constant in het rood bij de inventory te staan dat Equipping gear is currently restricted. Blijkbaar wordt dat veroorzaakt door de tanto in combinatie met de double assassination skill. Ik heb dus die skill maar gereset, daarna de game opnieuw geladen. Toen kon ik wel weer Gear kiezen en heb ik de Tanto maar gewisseld voor dat wapen met de ketting. Nu dus geen restricties meer, maar het was wel even zoeken. Ik had het eerst in combat wel, en later was het weer weg, maar nu wilde het helemaal niet meer weg. Gelukkig nu opgelost en we kunnen weer verder.

De tweede regio bijna helemaal ontdekt (alle viewpoints en vraagtekens). Nu bezig om wat quests in die regio's te doen en daarna ga ik door naar het volgende gebied.
Heel irritant idd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeisterQ
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:11
Ja mee eens!
Zelfde met heuvels op lopen, ben je bijna helemaal boven, besluit het spel dat je opeens naar beneden mag glijden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Oon schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 18:12:
[...]

Dat is ook weer een bewuste keuze die ze hebben toegelicht in interviews voor release; ze wilden bewust dat je niet meer zomaar alles kon beklimmen, want dat versimpelt alles te ver. Ben ik het ergens wel mee eens, in Valhalla en Odyssey kon je echt op álles klimmen.
Maar ik denk dat ze het visueel iets duidelijker hadden moeten maken, evt. lekker oldschool witte strepen (of gele, zoals ze bij sommige parkour plekjes gebruiken) waar je wél kan klimmen, of gewoon een concretere fysieke basis. Nu zijn er veel rotsen waarvan ik weet dat ik er zelf in het echt nog wel op zou kunnen klimmen maar waar Naoe niet eens een poging doet.

Bijna net zo vervelend als hoe inconsistent de plekken waar Yasuke wél of niet over een muurtje kan klimmen zijn. De ene keer kan hij heel hoog springen en zelfs achteruit met flink wat momentum, de andere keer komt hij volledig met z'n schouders boven het muurtje uit maar weigert hij vast te pakken. Dat maakt het allemaal heel onduidelijk en geeft het gevoel dat het gewoon willekeurig is.
Ja helemaal eens dat ze iets van herkenbaarheid op rotsen dan hadden moeten gebruiken.
Vind het klim gedeelte nogal inconsistent in de game. Op gebouwen kan alles en met je haak/touw geraak je overal maar even een klein rotsje op springen gaat niet en maakt ze een halve salto achtertwaarts >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja eens, ik snap de keuze waarom ze het gedaan hebben maar het voelt tijdens het gamen simpelweg vreemd als je als Super Ninja niet over een kleine rotsblok kunt klimmen of op een helling van 4% al wegglijd 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 10:50:
[...]

Ja helemaal eens dat ze iets van herkenbaarheid op rotsen dan hadden moeten gebruiken.
Vind het klim gedeelte nogal inconsistent in de game. Op gebouwen kan alles en met je haak/touw geraak je overal maar even een klein rotsje op springen gaat niet en maakt ze een halve salto achtertwaarts >:)
Ik had qua grappling hook ook wel verwacht dat ze daar iets meer mee hadden gedaan, dat je bijv. wel een klif op kon klimmen ermee of door de bossen slingeren als spiderman. Voor zover er iets realistisch is te noemen zou dat helemaal niet zo onrealistisch zijn, en het had de gameplay een stuk leuker gemaakt.

Ik ben wel heel blij met de grappling hook, deze is veel leuker dan die in Syndicate waar je ineens omhoog vloog. Ook heel leuk dat Naoe d'r voeten gebruikt om veel sneller omhoog te klimmen wanneer mogelijk.
MeisterQ schreef op woensdag 16 april 2025 @ 10:49:
[...]

Ja mee eens!
Zelfde met heuvels op lopen, ben je bijna helemaal boven, besluit het spel dat je opeens naar beneden mag glijden. :+
Donstil schreef op woensdag 16 april 2025 @ 11:20:
[...]

Ja eens, ik snap de keuze waarom ze het gedaan hebben maar het voelt tijdens het gamen simpelweg vreemd als je als Super Ninja niet over een kleine rotsblok kunt klimmen of op een helling van 4% al wegglijd 8)7
Ik kan me niks bedenken in dit spel dat frustrerender is dan het wegglijden op die hellingen.. De truc met omhoog kijken werkt bij mij ook niet, of in ieder geval niet consequent. Het vervelendste is dat je dan ook nog verder glijdt dan nodig, en ook bijv. gewoon ergens weer af kan vallen daardoor. Ook duidelijk dat het niet physics-based is, want je kunt hiermee ook weer een stukje omhoog glijden als je je lichaam draait :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:37
SpeedyNick schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 09:02:
[...]

Toevallig last van deze bug? Zag ik afgelopen week wel meer posts over 😑

https://www.reddit.com/r/AssassinsCreedShadows/s/lQ6GwhaeSw

Update; schijnt fout te gaan als je getagde wapens/items van verschillende categorieën probeert te verkopen.
Wat mogelijk ook verklaart waarom ik er vooralsnog geen last van heb gehad, want dat deed ik standaard al 😅

Zal vanavond even testen wat er gebeurt als ik dat wel doe🙃
Heb gisteren inderdaad getest, en met los verkopen crashed hij inderdaad niet. Verder gisteren weer 2 uur gespeeld, en geen vast loper meer gehad, of dat specifiek die missie in combinatie met die winkel was, geen idee (ook even geen idee hoe die missie weer heet), maar het werkt gelukkig nu.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
G_Dragon schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 13:50:
[...]

Tuurlijk kan je blokken bij blauw, alleen bij rood niet.
Dat kan met Yasuke en de juiste engraving wel })

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Oon schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 15:42:
[...]

Bij blauw 'moet' je zelfs blokken, dan kun je een parry doen. Veel gear heeft dan weer een mechanic dat daar iets mee gebeurt, en sommige abilities ook.
Je kunt de blauwe aanvallen ook ontwijken. Vaak zijn het 3 of 4 aanvallen achter elkaar. Als je die allemaal goed blokt of ontwijkt is de vijand daarna kwetsbaar (gele gloed).

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hulleman schreef op woensdag 16 april 2025 @ 13:34:
[...]

Dat kan met Yasuke en de juiste engraving wel })
Naoe heeft ook een ability die bij een parry triggert en na de juiste upgrade ook bij rood
Hulleman schreef op woensdag 16 april 2025 @ 13:37:
[...]

Je kunt de blauwe aanvallen ook ontwijken. Vaak zijn het 3 of 4 aanvallen achter elkaar. Als je die allemaal goed blokt of ontwijkt is de vijand daarna kwetsbaar (gele gloed).
Ja maar dat was mijn punt, het doel is dat je de blauwe blockt zodat je daarna weak point attacks kunt doen, en de rode dodged. Als je de blauwe dodged dan word je ook niet geraakt maar heb je er geen profijt van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mime010
Volgens mij moet je dat blokken (LB knop?) best precies doen? Vind het iig makkelijker om blauwe/rode attacks te ontwijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mime010 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 14:08:
Volgens mij moet je dat blokken (LB knop?) best precies doen? Vind het iig makkelijker om blauwe/rode attacks te ontwijken
Als je wil parryen wel ja, dat is redelijk precies. Kwestie van wennen en animaties leren herkennen vooral.
Maar je wordt totaal niet afgestraft voor het te vroeg blokkeren zolang je de knop inhoudt, dan word je wel achteruit geduwd maar kun je weer klaar zijn om te vechten nog voor de enemy klaar is

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rfVeIpdSNguqQsDTTitut-MJidQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eEjHHl3G7oAYBRpu0S8DzCuk.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Hier ook, vanaf level 28 word het wel echt heel makkelijk. Merk dat ik me bijna nergens meer zorgen maak en gevechten bijna blind win :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik ben nu level 35, en vooral nu veel het verkennen, omdat voor elke missie ik nog een gebied moet waar ik nog niet geweest ben. En met mijn gouden uitrusting die ik al sinds een laag level heb, ben ik telkens aan het upgraden, om een of andere reden is die altijd sterker dan een nieuwe die ik vond (vergeleken met het zelfde level).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 17 april 2025 @ 17:38:
Ik ben nu level 35, en vooral nu veel het verkennen, omdat voor elke missie ik nog een gebied moet waar ik nog niet geweest ben. En met mijn gouden uitrusting die ik al sinds een laag level heb, ben ik telkens aan het upgraden, om een of andere reden is die altijd sterker dan een nieuwe die ik vond (vergeleken met het zelfde level).
De legendary sets zijn uit zichzelf meer gericht op een speelstijl en altijd qua base stats gewoon de top van het level. Beetje jammer, het was wel mooi geweest als ze ook wat nadelen hadden ipv alleen maar voordelen, want ik heb nog geen enkel paars item gevonden dat echt beter was behalve dat ik mijn legendaries niet ieder level upgrade. Soms vind je dan een paars item dat net wat betere stats heeft, maar meestal met een mindere engraving erop.
Maar als je legendaries gaat combineren met je eigen 2e engraving krijg je echt zieke gear die gewoon 5 levels lager dan huidig nog beter is dan alles dat je tegenkomt. Zo heb ik nu met Yasuke een Teppo die geen geluid maakt én twee kogels schiet, dat is 9/10 keer een instakill en zo kun je een heel kasteel stealth uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:24
Ik kom helemaal niet in de game. De emotieloze gezichten, de fetchquests, verhaallijnen die heel slap zijn (in Japan gaat altijd alles on wraak blijkbaar…). Juist zo jammer, want ik heb mijzelf uren kunnen vermaken met AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Oon schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:42:
[...]

De legendary sets zijn uit zichzelf meer gericht op een speelstijl en altijd qua base stats gewoon de top van het level. Beetje jammer, het was wel mooi geweest als ze ook wat nadelen hadden ipv alleen maar voordelen, want ik heb nog geen enkel paars item gevonden dat echt beter was behalve dat ik mijn legendaries niet ieder level upgrade. Soms vind je dan een paars item dat net wat betere stats heeft, maar meestal met een mindere engraving erop.
Maar als je legendaries gaat combineren met je eigen 2e engraving krijg je echt zieke gear die gewoon 5 levels lager dan huidig nog beter is dan alles dat je tegenkomt. Zo heb ik nu met Yasuke een Teppo die geen geluid maakt én twee kogels schiet, dat is 9/10 keer een instakill en zo kun je een heel kasteel stealth uitschakelen.
Eens, hier had inderdaad meer naar gekeken mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eJjcQoAPmkp-Q8QEcFTF_qxDseE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4wRtiIiKNgo0n1ETrfr81Fqc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:09
Ik vroeg me af of dat een flex was.
Shadows is unaniem als simpeler en slechter bevonden als voorgaande AC games.
Speel nu sinds 4 weken RDR2 en ik kan 2 uur vullen met het volgen van NPC die een 24u rotatie hebben van taken en bewegingen op de map en elke keer is het weer anders.

Afgezien van de minimale interactie met de wereld ten opzichte van 10 jaar oudere AC games, moet je dit gewoon een mislukking noemen.

Of niet? (ongeacht dat jijzelf het een goede game vind)
Beide zijn in maart uitgebracht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mwra0UvnXRjz2w9iiG7WoJdlSZY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rM8wFIdIIxdlcYgBF4srIaWD.png?f=fotoalbum_large

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bad Brains schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 00:48:
[...]

Ik vroeg me af of dat een flex was.
Shadows is unaniem als simpeler en slechter bevonden als voorgaande AC games.
Speel nu sinds 4 weken RDR2 en ik kan 2 uur vullen met het volgen van NPC die een 24u rotatie hebben van taken en bewegingen op de map en elke keer is het weer anders.

Afgezien van de minimale interactie met de wereld ten opzichte van 10 jaar oudere AC games, moet je dit gewoon een mislukking noemen.

Of niet? (ongeacht dat jijzelf het een goede game vind)
Beide zijn in maart uitgebracht.

[Afbeelding]
Beetje rare manier om je persoonlijke mening te delen, want feiten zijn het absoluut niet.
Ik zie goed gebeuren dat AC Shadows uiteindelijk in de boeken komt als de beste van de Origins+ spellen. Het is veel gestroomlijnder dan Origins of Odyssey, waardoor het makkelijker wegspeelt en een groter publiek aantrekt. Daarnaast is de wereld 100x boeiender dan in Valhalla, en ondanks dat de NPC's niet echt een leven leiden lijken ze wel een stuk beter verdeeld te zijn waardoor het allemaal in mijn ogen weer levendiger aanvoelt.

Al met al is Shadows gewoon een heel prima spel. Verre van een oldschool AC, maar wel met flinke afstand de beste stealth gameplay in de Origins+ reeks. Dat er wat dingen zijn die ze om wat voor reden dan ook hebben weggelaten (zoals van dag naar nacht kunnen veranderen, en NPC cycles inclusief het opruimen van lijken) is jammer, maar dat neemt niet weg dat de cijfers nu ook duidelijk laten zien dat het een succes is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alwa
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-08 13:18
Ik zie persoonlijk het nut niet van steam charts te vermelden wanneer veel van hun spelers via de ubisoft launcher(20% discount of abbo) of consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Alwa schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 12:05:
Ik zie persoonlijk het nut niet van steam charts te vermelden wanneer veel van hun spelers via de ubisoft launcher(20% discount of abbo) of consoles.
Precies. Kinderachtig gedoe om je gelijk te halen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:09
Rio schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 13:42:
[...]

Precies. Kinderachtig gedoe om je gelijk te halen
Ik geef een mening, nergens probeer ik "gelijk" te krijgen.
Het is een mediocre game wat betreft combat, stealth is wel veel beter dan voorgaande edities.
Maar voor de 10de? editie in een reeks en je wereld gaat achteruit, waar je in de eerdere edities bijna overal in kon klimmen is dat nu niet zo.

Als je dat soort dingen al niet meer mag zeggen en verwachten van een AAA game/studio dan vindt ik dat vreemd.
Het gaat slecht met Ubisoft, waarom? Omdat ze al jarenlang achteruit gaan en games maken waar weinig mensen op zitten te wachten.
Stocks zijn van 2021 (85 euro) naar 2025 (9 euro), het is geen rocketscience.

En als je denk dat de steamcharts geen indicatie geven, tja.
Het zal niet 1 op 1 te zijn vergelijken maar het is duidelijk dat het niet best is verkocht.

[ Voor 0% gewijzigd door Bad Brains op 18-04-2025 15:23 . Reden: Endrelants ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik ben bezig met de 6e regio genaamd wasaka helemaal 100% te spelen, maar wat is die leeg? Ik ben nu op een kwart met ontdekken, ben geen stad / toren of maar iets anders tegengekomen.

De werelden worden toch niet steeds minder gevuld? Want dat zou echt onwijs jammer zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Bad Brains schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 15:22:
[...]

Ik geef een mening, nergens probeer ik "gelijk" te krijgen.
Het is een mediocre game wat betreft combat, stealth is wel veel beter dan voorgaande edities.
Maar voor de 10de? editie in een reeks en je wereld gaat achteruit, waar je in de eerdere edities bijna overal in kon klimmen is dat nu niet zo.

Als je dat soort dingen al niet meer mag zeggen en verwachten van een AAA game/studio dan vindt ik dat vreemd.
Het gaat slecht met Ubisoft, waarom? Omdat ze al jarenlang achteruit gaan en games maken waar weinig mensen op zitten te wachten.
Stocks zijn van 2021 (85 euro) naar 2025 (9 euro), het is geen rocketscience.

En als je denk dat de steamcharts geen indicatie geven, tja.
Het zal niet 1 op 1 te zijn vergelijken maar het is duidelijk dat het niet best is verkocht.
Ik het eens met je. Ondanks dat die opzich wel lekker speelt begint het me toch wel te vervelen.

Heb er 35 tal uur in zitten en ben level 35 denk ik. Maar heb het nu wel allemaal gezien, is keer op keer hetzelfde, missies zijn vrij saai en altijd hetzelfde.
Qua gevechten is het ook gewoon heel eenvoudig, AI is heel slecht en begint me echt tegen te steken.

Waarom ook die drang om het spel steeds zo groot te maken als het veel filler content bevat. Mirage vond ik op dat vlak ideaal, kon je gewoon snel het hoofdverhaal finishen in 20u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Nog iemand die geen derde daisho ziet in Nochiseyama? (nnorden vd map). Moet een bug zijjn maar ik vind er nog niets over terug

Ook, kan je nu niet meer multiselecteren om je gear te ontmantelen?

[ Voor 23% gewijzigd door AntiChrist7 op 18-04-2025 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
AntiChrist7 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 20:12:
Nog iemand die geen derde daisho ziet in Nochiseyama? (nnorden vd map). Moet een bug zijjn maar ik vind er nog niets over terug

Ook, kan je nu niet meer multiselecteren om je gear te ontmantelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik wil wat gear dismantlen, maar ik kan niet alle gear doen, waarom is dat eigenlijk?
Ik heb nog 3 epic Teppo's maar kan er nog maar 1 verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Nog een vraag: In mijn skill tree van Yasuke zie ik dat mijn silent arrows 50% armour damage hebben, maar ik lees overal dat het 100% zou moeten zijn.

https://www.gameleap.com/...shadows-all-bow-abilities

Hoe kan ik dit verhelpen?

[ Voor 18% gewijzigd door Slasher op 19-04-2025 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat mij betreft ook negatieve meningen blijven posten, in het begin van een game release is het vaak allemaal positief en lijkt een game helemaal geweldig, geef het wat tijd en toen zag je ook in dit topic weer dat er ook genoeg negatieve dingen te vermelden zijn, zelfs door mensen die voorheen zelf weinig tot niks negatiefs van anderen konden accepteren.

Persoonlijk had ik gelijk al besloten dat dit voor mij een paar tientjes game was en na de latere meedere kritieken hier is het voor mij de juiste keuze geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Game wil sinds deze update niet meer opstarten bij mi (pc)j, hem net verwijderd en probeer nu een reinstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:07

R.G

Wie heeft ubi plus voor de game gehaald?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
82 uur en nog steeds bezig met mijn 100% run, de map schiet al aardig op. Inmiddels alweer level 36.

En dat terwijl een 100% run gemiddeld geschat word op 85 uur als je het opzoekt, hoe hebben ze die schatting ooit zo gedaan? :p

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 23-04-2025 17:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

G_Dragon schreef op woensdag 23 april 2025 @ 17:35:
82 uur en nog steeds bezig met mijn 100% run, de map schiet al aardig op. Inmiddels alweer level 36.

[Streamable: unnamed]

En dat terwijl een 100% run gemiddeld geschat word op 85 uur als je het opzoekt, hoe hebben ze die schatting ooit zo gedaan? :p
Neem aan dat je het dan zelf aan het zoeken bent zonder guides ofzo?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
Verbaast me meer dat je nog maar level 36 bent na 82u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ricmaniac schreef op woensdag 23 april 2025 @ 19:19:
[...]

Neem aan dat je het dan zelf aan het zoeken bent zonder guides ofzo?
Jep alles zonder guides, maar alleen de map onthullen kost al bijna 100 uur.. hoe kunnen ze dan 100% schatten op 85 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
AntiChrist7 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 20:45:
Verbaast me meer dat je nog maar level 36 bent na 82u
Geen hoofdmissies en zijmissies doen, alleen maar ontdekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Vraagje?

Als ik ubisoft+ neem voor een maand als try out,

Kan ik dan spelen op:
Ps5?
PC?
Luna?
Xbox?

Of koop je een maand abbo op een platform inclusief ubi+ ?

Dat is mij nog niet duidelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
R.G schreef op woensdag 23 april 2025 @ 22:29:
Vraagje?

Als ik ubisoft+ neem voor een maand als try out,

Kan ik dan spelen op:
Ps5?
PC?
Luna?
Xbox?

Of koop je een maand abbo op een platform inclusief ubi+ ?

Dat is mij nog niet duidelijk..
Ligt eraan welk abo je neemt. Je hebt classic en premium:
https://store.ubisoft.com/nl/ubisoftplus

Staat in het overzicht waar je kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

mrdemc schreef op woensdag 23 april 2025 @ 22:36:
[...]

Ligt eraan welk abo je neemt. Je hebt classic en premium:
https://store.ubisoft.com/nl/ubisoftplus

Staat in het overzicht waar je kan spelen.
Bijzonder ps5 wordt niet genoemd?
En nvidia ook niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
G_Dragon schreef op woensdag 23 april 2025 @ 17:35:

Vind je het niet vervelen zo? Is toch altijd maar hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Chelseamarre123 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 06:07:
[...]

Vind je het niet vervelen zo? Is toch altijd maar hetzelfde?
Soms is het wel even doorbijten, maar dat was het bij mijn 100% run van Assassin's Creed Orgins en Assassin's Creed Odyssey ook. Alleen heb ik wel het idee dat deze wereld in Assassin's Creed Shadows een heel stuk leger is dan in de andere spellen, heel veel stukken alleen maar bomen en struiken en geen wild leven / kampjes of random encounters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Ik heb na 40 uur wel zoiets van het is wel best. Focus nu puur op de hoofdmissies en laat de rest voor wat het is. Hoofdverhaal vind ik nog wel interessant om af te ronden maar voor de rest voelt het aan als ‘werk’ en niet als ontspanning zoals bij RDR2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Ik ben momenteel level 40 en doe lekker mijn eigen ding, ene moment ben ik lekker het verkennen, en het andere moment doe ik wat missies. Zit momenteel ergens rond de 45 uur, game bevalt tot nu toe goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mime010
G_Dragon schreef op woensdag 23 april 2025 @ 21:39:
[...]

Geen hoofdmissies en zijmissies doen, alleen maar ontdekken
Sounds boring haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Haha het is een mindset, ik heb alle Assassin's Creed spellen nog 100% gespeeld dus deze moet ook in dat lijstje! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rubmifer
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-08 10:33
Linksquest schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:28:
Ik ben momenteel level 40 en doe lekker mijn eigen ding, ene moment ben ik lekker het verkennen, en het andere moment doe ik wat missies. Zit momenteel ergens rond de 45 uur, game bevalt tot nu toe goed.
Same. Zit nu een 45u ver en level 35 maar doe alles gewoon op mijn eigen tempo. Geen idee of ik hem ga uitspelen, maar heb er mijn geld alleszins al uitgehaald.

Prachtige wereld wel maar qua gameplay en story blijft Odyssey toch nog steeds de beste van de nieuwere AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb nu 61 uur en 29 minuten gespeeld en zit op 27.41%. Lekker rond struinen en contractjes afwerken. De verhaallijn doe ik zo af en toe wel. Ik heb net de ambush op de brug gehad. Dus nu op weg naar het kasteel. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ja je zorgt zelf voor wat afwisseling. Ene moment volg ik de main storyline (nog 3 man te gaan), dan verken ik wat viewpoints en kastelen, en andere keer doe ik een van de zijmissies met die clans.

Is de game wereld eigl wat te groot en teveel zijcontent? ja, maar dat is niet nieuw bij AC/meeste open world games. Ik heb gelezen dat je door de main story kan gaan in 25u als je wilt.

Ik vind het wel een goede AC, zeker top 5 in de serie. Het verschil in speelstijl tussen de twee characters is een goed contrast (in tegenstelling tot de vorige games waar het gewoon een voice die anders was). Game ziet er goed uit, combat en stealth is grotendeels goed. Originele voice acting helpt mee voor de sfeer. Het verhaal is intrigerend genoeg, zeker van Yasuke, al heb ik hem nog niet uitgespeeld, dus kan altijd nog teleurstellen

Ik zou hem 8.5/10 geven (al heb ik hem nog niet uit dus). Grootste minpunt is de freerunning in de natuur waar je iets te vaak naar mijn zin van een berg glijdt.

Eigelijk zou de series wel terug moeten naar echte steden. Ik herriner me vaag dat Desilets (de originele bedenker) ooit eens bezig was met een gelijkaardige game die in Amsterdam in 1666 zou plaatsvinden, dat zou een echt goede setting zijn, maar ik denk niet dat die game ooit er van komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
G_Dragon schreef op donderdag 24 april 2025 @ 07:50:
[...]

Soms is het wel even doorbijten, maar dat was het bij mijn 100% run van Assassin's Creed Orgins en Assassin's Creed Odyssey ook. Alleen heb ik wel het idee dat deze wereld in Assassin's Creed Shadows een heel stuk leger is dan in de andere spellen, heel veel stukken alleen maar bomen en struiken en geen wild leven / kampjes of random encounters.
Mja komt vooral door het landschap. Door de hoogteverschillen kunnen ze er niet zoveel in doen. Maar daarom des te blijer met de cruise control voor je paardje :P

Maar ik ben ook al 25 uur bezig geweest om uberhaupt rond dat meer te gaan rechtsboven en bij elke stad even de basics te doen: fast travel punt zoeken, lokale assassin hutje pakken en zo af en toe nog even wat rondneuzen bij het lokale kamp. Heb wel bijna alle fast travel punten, moet er nog iets van 15 of zo (van ik meen 110) en dat andere hokje (volgens mij daar ook iets van 20 van te gaan). Vind het verkennen van de wereld verder wel prima. En door af en toe wel zo'n kasteel mee te nemen, ga je toch nog wel wat levels omhoog. Die 1 tot 5 gastjes die je daar rond zien lopen zijn eigenlijk mijn inkomstenbron om te zorgen dat ik de lokale assassin hutjes kan aanschaffen haha.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Hier nu op een punt dat het misschien fijner is om de story verder te spelen dan alles open te spelen. Kom toch een aantal dingen die Naoe niet kan afronden en ik speel toch liever een regio helemaal open. Nu rondom dat grote meer ook weer een kofun die Naoe niet kan afronden.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Martinspire schreef op donderdag 24 april 2025 @ 15:48:
[...]

Mja komt vooral door het landschap. Door de hoogteverschillen kunnen ze er niet zoveel in doen. Maar daarom des te blijer met de cruise control voor je paardje :P

Maar ik ben ook al 25 uur bezig geweest om uberhaupt rond dat meer te gaan rechtsboven en bij elke stad even de basics te doen: fast travel punt zoeken, lokale assassin hutje pakken en zo af en toe nog even wat rondneuzen bij het lokale kamp. Heb wel bijna alle fast travel punten, moet er nog iets van 15 of zo (van ik meen 110) en dat andere hokje (volgens mij daar ook iets van 20 van te gaan). Vind het verkennen van de wereld verder wel prima. En door af en toe wel zo'n kasteel mee te nemen, ga je toch nog wel wat levels omhoog. Die 1 tot 5 gastjes die je daar rond zien lopen zijn eigenlijk mijn inkomstenbron om te zorgen dat ik de lokale assassin hutjes kan aanschaffen haha.
Ja dat zal het probleem wel moeten zijn, want het had in mijn ogen wel minder kaal gemogen. Die cruise heb ik nog niet gebruikt, voelt ergens een beetje als cheaten en hij komt niet op alle plekken dus dan kan ik het beter gewoon zelf doen :P.

Mijn gok is dat ik de 100 uur wel ga aantikken om alleen al de map helemaal helder te krijgen, mag toch wel hopen dat hier een achievement voor is want het is onderdeel van de 100%.. :o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

115 uur gespeeld, level 56, alle waypoints open gespeeld en alle main stories uit. Ik heb weer genoten, maar hij kan op een laag pitje vanaf nu.

Totdat de update komt that is :-D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:31
G_Dragon schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 08:27:
[...]
Mijn gok is dat ik de 100 uur wel ga aantikken om alleen al de map helemaal helder te krijgen, mag toch wel hopen dat hier een achievement voor is want het is onderdeel van de 100%.. :o
Net even de achievements lijst doorlopen en helaas niets voor de map 100% helder te krijgen (of überhaupt alle sidequests te doen bijvoorbeeld). Hetgeen wat er het dichtst bij in de buurt komt is "doe een sidequest in elke provincie". (er zijn bijv. wel achievements waarvoor je 'n bepaalde skilltree moet voltooien, en hiervoor dien je weer specifieke sidequest te voltooien om e.e.a. vrij te spelen).

Maar mooi streven hoor 100%!

Ik zit op ~7 uur pas, nu bij het kasteel van Osaka om vanuit daar richting Heiji (en de eerste Shinbakufu) te gaan. Vermaak me opperbest, o.a. door de pracht en praal van de speelwereld + het feit dat Japan me erg intrigeert.
Maar wel jammer dat het op den duur wat (té) repeterend wordt, ik ga mezelf dus niet te gek maken om alles maar te 'moeten' vrijspelen en me voornamelijk op de hoofdmissies te richten.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
96 uur verder maar de map is helemaal klaar, helaas geen achievement voor het ontdekken van de hele map. Wat ik persoonlijk erg jammer vind, aangezien het hoort bij het 100% spelen. Ook is er geen achievement voor alle viewpoints?

Nu weer verder met act 1!

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 27-04-2025 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Heb vandaag ook weer eens na 4 dagen niet spelen, 1 uurtje gespeeld. Heb nu Assassin's missies erbij gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 27 april 2025 @ 17:06:
96 uur verder maar de map is helemaal klaar, helaas geen achievement voor het ontdekken van de hele map. Wat ik persoonlijk erg jammer vind, aangezien het hoort bij het 100% spelen. Ook is er geen achievement voor alle viewpoints?

Inderdaad jammer, beetje net zoals dat de vorige spellen ook geen aftiteling hadden. Voelt toch niet helemaal af als je geen vinkje of filmpje krijgt om het te bevestigen, alsof je dan iets gemist hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Er is wel een aftiteling? ik heb net het verhaal uit. Beetje mager helaas, zowel modern day als main story

moet nog altijd ergens een ally unlocken, geen idee waar

Ik hoop wel dat ze dat multi verkopen/dimantlen snel terugbrengen want ik ben eigl daarop aan het wachten om een goeie build te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op zondag 27 april 2025 @ 20:19:
Er is wel een aftiteling? ik heb net het verhaal uit. Beetje mager helaas, zowel modern day als main story

Ik hoop wel dat ze dat multi verkopen/dimantlen snel terugbrengen want ik ben eigl daarop aan het wachten om een goeie build te maken
Ik ben in Shadows nog niet zo ver, maar mijn punt was dat dat bij Valhalla wel zorgde voor het gevoel dat ik iets miste of nog niet klaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Oon schreef op zondag 27 april 2025 @ 20:12:
[...]

Inderdaad jammer, beetje net zoals dat de vorige spellen ook geen aftiteling hadden. Voelt toch niet helemaal af als je geen vinkje of filmpje krijgt om het te bevestigen, alsof je dan iets gemist hebt :+
Dit zijn inderdaad missers en reden waarom niet veel mensen voor die 100% run gaan, word toch niet echt beloond. Nou ik hoop toch wel dat de story sterk is zoals Orgins en Odyssey en dat er aftiteling is haha :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

AntiChrist7 schreef op zondag 27 april 2025 @ 20:19:

spoiler:
yes, er is een titelrol

[ Voor 4% gewijzigd door Rio op 27-04-2025 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
G_Dragon schreef op zondag 27 april 2025 @ 17:06:

Is er ook geen challenge voor van ubisoft zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Martinspire schreef op zondag 27 april 2025 @ 23:54:
[...]

Geen idee om eerlijk te zijn, zou wel tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Martinspire schreef op zondag 27 april 2025 @ 23:54:
[...]

Momenteel zijn er nog geen uitdagingen van Ubisoft zelf, ik kijk regelmatig in de App van Ubi Connect, maar daar staat telkens, momenteel geen uitdagingen, deze verschijnen binnenkort.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
Vandaag act 1 uitgespeeld en even de 207 punten bij Yasuke verdeelt :p. Heb gekozen voor een paarse armor set omdat er een engraving is die 15% extra damage geeft op een non legendary gear slot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KGylovo5EUcVQlpVZGTIucmroZQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rBdtmhiDQ2M47HYhaqOHjtBA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/39Td9hnFgJrw1ViGzw09C0xJxTg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ek3qvbiCNKGM5CwOA3YTIk5M.png?f=fotoalbum_large

En hier nog wat leuke shots van mijn speeluren;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TeUXjDh3D9GgrVfPUtvTbpo1l54=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/OnBkX3GtXlhGda4vlISO581K.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4-L5a_IQIn7RLBgEaafLnSOVCEk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/gKTXbqrvDcYFcFACBhvGdRwL.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qadDmx0rXqB9CecvhOKmSzNgkuk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/2J0mHr10Vid2ftSDfTVnKcFz.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TKFJaqmvFe0mKa0WIlPmL4tL9L4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/tXRj5lJWOTJMwC4vi5B716Fu.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TPcCwiPTcsnq3zw6kkOvhXAbp80=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/d2oNZZUBsJCQtUHgOYEW2ck1.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bFEZPWpIJDDSJUUH-4yPcbWD-xQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/VcLR27IgiG44VfICW2Ffqves.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DztzDfYxNCONZzH0e2hgb0wZhCY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/dQ4IDISOOk3jQySD9HVCat49.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 59% gewijzigd door G_Dragon op 28-04-2025 21:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lk-R5bVTLRAI3ehnrWEAM5buw2Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rL5RpgycguzqdrgITRNS5xfr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 62% gewijzigd door G_Dragon op 01-05-2025 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind het wel een heel vreemde keuze om die parkour toevoegingen op zo'n manier te releasen, je zou verwachten dat ze dat gewoon zo als bugfix kunnen doen ipv als filler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Oon schreef op woensdag 30 april 2025 @ 23:07:
[...]

Ik vind het wel een heel vreemde keuze om die parkour toevoegingen op zo'n manier te releasen, je zou verwachten dat ze dat gewoon zo als bugfix kunnen doen ipv als filler..
Mee eens, waar ik zelf heel erg van baal is dat new game+ en een hogere moeilijkheidsgraad nog wel even gaat duren. Want daar zit ik op te wachten, vind het momenteel op expert namelijk veel te makkelijk :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 22:11
Laat het maar aan Ubisoft over om kleine tweaks neer te zetten als post launch content haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
[...]

Ik gok dat ze het als extra reclame willen gaan gebruiken met streamers en whatnot, samen met een kortingsactie. De game is dan lang genoeg uit om de meeste bugfixes wel gedaan te hebben, dus iedereen die de game nog niet heeft, kan dan instappen voor een leuk prijsje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Wat een heerlijk spel! Ik heb alleen nog maar het hoofdverhaal en de zijmissies om te doen want voor de rest heb ik alles gedaan wat er op de map te doen is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cpJ06L3ToiEqxxJhXcrHyIDmsWE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HtQb1qkiRSpQ4u9Q8KBBAGZl.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BgWNm8iZ6fr9NBxO5Bcr5_EDVZ4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q8YVDEz9TOjTdZfTIUk6pq8j.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L8lHA19idKVzkNNa9XlIzfehbXc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qjLCmMbz0Cl2zR3cFGCya3yb.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ox6FvzSLNLWT1XDIUTlMmczy0Qg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0gcAVIirqICWJZvyztB3g5q6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
[...]

Sluit ik me helemaal bij aan, leuk da ze een roadmap hebben, maar het was hier voor mijn gevoel nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ik moest het ook 2x lezen, je verwacht dat zo'n zaken gewoon bij release beschikbaar zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
<3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BVEbYjXaXDrenzWabt5bU855I5Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NJqdjgwZKnTBoDG7LXOAImHM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
Nog een paar mooie screenshots die ik vandaag heb gemaakt;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qUtDKuTLHWAX0TY3JgAiLVJpSU4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IryVCFpcvaHXfdd1ntrsjhMm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/APSZsMHFx4yrV_4voW_zXIDXn5Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KSmB8wfUoyHQJAM7BlXLYt4m.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ycosDfSGFQkQClD-0ge4mACTqhw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eZjEO1W41LyzTrWAtojFW5TD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ljum5kutoHP9f3QuN5dy9qYaKqU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zfecPS5cez6czVp8DJHGgdOB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3IuJTmjolGgVuWJiTlSH_h7XaWc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QkoWSfOxQIxQTE9kHui6L7Jp.png?f=fotoalbum_large

En een nieuwe update komt morgen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W29FSlAaFH3Irjjn1tvU4_TEP5g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8mGb0EbxMey59gLKzF2sWT2f.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door G_Dragon op 06-05-2025 09:48 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste

Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten :).

Alles over Performance in games: Performance in games (FPS)

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld