Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AntiChrist7 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:18:
[...]

Dat zat in AC Unity en was weinig waard tbf
Die missies waren best leuk, zeker als je beetje variatie wil hebben van aanpak van missies.

Deze game leent zich wel goed voor de setup voor degelijke coop, 2 aparte characters met eigen ding/achtergrond, en ja het is er nog steeds stil en kleine kans dat het er komt, maar als het er niet komt is een walkthrough meekijken ook voor mij meer dan genoeg. Ik zie nooit veel replay value in AC games, dat het mij de 60-70 euro niet waard zal zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 24 februari 2025 @ 22:28:
[...]

Ik ben wel voor een reboot van modern day. Vind op zich in bepaalde games nog wel iets bijdragen aan de sfeer. Zo van dat er druk is om iets niet al te traag te gaan doen omdat er IRL mensen op je wachten. Maar de manier waarop ze de laatste stukken in de moderne tijd hebben gedaan, ga ik er liever ook niet mee verder. Maar een reboot of losstaand verhaal zou ik best prima vinden.

Ik heb sowieso liever dat ze bepaalde dingen eens in de reboot gooien om eens wat anders te doen. Wellicht iets dichter naar de werkelijkheid en iets minder fantasy of aliens of "het was allemaal eeuwen vooraf bedacht dat het zo zou gaan".
Wat ik heel vet vond in AC3 was dat de modern day ook echt een 'gewone man' was die dan een wolkenkrabber beklom, net als dat je in Brotherhood samen met Lucy door de grotten onder Monterriggioni moet klimmen, en dat gaf toch een heel ander gevoel. Dat gevoel was ik met Layla helemaal kwijt omdat je eigenlijk maar 3 hele korte stukjes modern day krijgt voordat je de grote tempel in gaat.

Ik heb altijd de hoop gehad dat we ooit een volledige modern day AC krijgen, of in ieder geval een heel stuk moderner, en dat daarmee dan alle verhalen samen worden geknoopt. Maar die hoop heb ik inmiddels wel laten varen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:52
Oon schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 14:41:
[...]

Wat ik heel vet vond in AC3 was dat de modern day ook echt een 'gewone man' was die dan een wolkenkrabber beklom, net als dat je in Brotherhood samen met Lucy door de grotten onder Monterriggioni moet klimmen, en dat gaf toch een heel ander gevoel. Dat gevoel was ik met Layla helemaal kwijt omdat je eigenlijk maar 3 hele korte stukjes modern day krijgt voordat je de grote tempel in gaat.

Ik heb altijd de hoop gehad dat we ooit een volledige modern day AC krijgen, of in ieder geval een heel stuk moderner, en dat daarmee dan alle verhalen samen worden geknoopt. Maar die hoop heb ik inmiddels wel laten varen..
Ik deel deze mening helemaal. Echter is bij het grote publiek de modern day een moetje waar je snel doorheen moet om vervolgens weer pirate chanties mee te zingen. En terecht! Na AC3 is de modern day niets waard. En daarvoor dus wel heel leuk om in modern day Monterriggioni te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

oef de game is dus al op meerdere plekken geleaked. Zonde naast de al lopende drama :P
Desondank denk ik dat AC shadows het prima gaat doen qua sales. misschien wel door de drama juist waardoor deze game veel aandacht heeft gekregen.

Zal vrees ik alleen wel weer keihard gereview bombed worden...

Wel sick gewoon dat het leaked terwijl de reviewers de review copies nog niet eens binnen hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 25-02-2025 16:58 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:19

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 11:58:
Dat maandje verschil zal toch niet zo heel veel uitmaken in kwaliteit? Denk dat het aardig representatief gaat zijn.
Gaat niets uitmaken inderdaad, de reden dat de game niet uitkomt zijn de andere games deze maand, niet een paar dagen extra bugfixen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 11:58:
Dat maandje verschil zal toch niet zo heel veel uitmaken in kwaliteit? Denk dat het aardig representatief gaat zijn.
Wat je niet moet vergeten is dat we tegenwoordig niet meer echt 'goud gaan' aan het einde van een developmentfase, maar er gewoon een build opgeknald wordt die toch nog gepatched gaat worden. Nog voor de patches van dag één haalt je console of PC het spel al van het internet af, want op de disk staat zo goed als niks behalve je licentiesleutel.
Dat betekent dus dat vlak voor release de meest recente build gepushed wordt naar de servers, wat goed de eerste keer kan zijn sinds ze bijv. voor de playtests die ze met content creators hebben gedaan de build hebben gepushed voor de apparaten die daar gebruikt zijn.
Geen idee of het ook zo is in dit geval, maar het kan zeer zeker dat er meer dan een maandje aan extra development zit tussen de gelekte builds en wat er uiteindelijk op dag één op de virtuele plank staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:15
Linksquest schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:19:
[...]

Heb die Co-oP toen nooit gespeeld, ik heb wel de multiplayer gespeeld, die vond ik toen wel tof.
de MP was fantastisch, heb ik ook veel uren in. Snap niet dat ze daar nooit een spinoff van hebben gemaakt als alleenstaande game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:38
AntiChrist7 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 00:39:
[...]

de MP was fantastisch, heb ik ook veel uren in. Snap niet dat ze daar nooit een spinoff van hebben gemaakt als alleenstaande game
Het zou me niet verwonderen als ze dat ooit nog gaan doen, aangezien ze bij Ubisoft hebben aangegeven dat ze komende tijd nog meer Live Service Games en Assassin's Creed games willen uitbrengen.

Maar voor nu ga ik me eerst lekker verheugen op Shadows.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Wat mensen tot nu toe zien is best positief. Wel jammer dat er ongeveer 5 a 6 weken tussen de build op de DVD en de Day-One patch zit.

Je kan vinden van Ubisoft en Assassins Creed wat je wilt. Maar ik vermaak me altijd prima met de AC games. Sommige zijn goed, sommige zijn super goed. Dus ik wil graag dat ze de games blijven maken.

Ik hoop op een game die goed gereviewd en goed verkocht wordt. Zodat Ubisoft weer even wakker geschut wordt en ziet dat er echt nog wat te halen valt als je goede games afleverd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dubrillion schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:16:
Wat mensen tot nu toe zien is best positief. Wel jammer dat er ongeveer 5 a 6 weken tussen de build op de DVD en de Day-One patch zit.

Je kan vinden van Ubisoft en Assassins Creed wat je wilt. Maar ik vermaak me altijd prima met de AC games. Sommige zijn goed, sommige zijn super goed. Dus ik wil graag dat ze de games blijven maken.

Ik hoop op een game die goed gereviewd en goed verkocht wordt. Zodat Ubisoft weer even wakker geschut wordt en ziet dat er echt nog wat te halen valt als je goede games afleverd
Het probleem dat ik meestal had met Assassin's Creeds games is de AI. Sommige hadden een goede story, sommige iets slechter, grafisch zien ze er allemaal top uit, maar de AI en de combat heeft weinig innovatie, en dan nekt voor mij de series.

Ze moeten ook afstappen van dat hele x-ray gebeuren.

Door x-ray te gebruiken, zie je constant waar iedereen loopt, door muren heen. Je fluit 1x en een enkele guard komt naar je toe gelopen, je drukt gewoon op een toets, en je killed deze persoon in een animatie. Je fluit nog een keer, de tweede guard komt naar je toe, je drukt op een toets en je killed deze guard met dezelfde animatie. Je fluit een derde keer, de derde guard komt naar je toe en je doet weer precies hetzelfde. Zolang blijf je doorgaan, totdat je niet meer ziet met je x-ray.

Niet dat de guards samen komen of elkaar waarschuwen. Nee hoor, 1 voor 1 verdwijnen ze, niemand heeft wat door. Er is geen enkele AI die denkt "Hij, maat van mij is op een geluid afgegaan, maar niet terug gekomen".

Nu in Shadows zou dit anders moeten zijn. Guards waarschuwen elkaar, en als jij je verstopt, blijven ze jou ook zoeken en niet dat je in knie hoogte gras gaat staan en ze zien je niet meer en na 10 seconden zeggen "person is gone, oh well, back to my post". Schijnbaar zouden ze tot wel 2 ingame dagen blijven zoeken naar je en zelfs zoeken in spots waar jij je kan verstoppen.

Normaal kijkt de AI ook horizontaal en ziet niet wat boven hun gebeurt. Dit zou nu ook verleden tijd moeten zijn, want de AI kijkt nu ook verticaal en zien zelfs de speler zitten of rennen op daken terwijl ze op de grond staan. Dus nu moet je ook meer strategisch nadenken op de gebouwen en daken.

Ook de seizoenen heb en een effect op de AI. Als Ubisoft dit allemaal waar maakt, dan is het voor mij eindelijk een AC die ik graag wil zien. Alleen haal die x-ray bullshit eruit. Maak een ander systeem waarbij je geluid gebruikt om te horen hoeveel man er ongeveer zijn en waar ze lopen.

Door hun harnas wat ze dragen, wapens of zelfs met elkaar vertellen, kan je precies horen of er iemand in de buurt zit of iemand achter de muur loopt. Maar nee, ze moeten telkens zo'n walgelijke ingebouwde wallha... uhh bedoel x-ray toevoegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 26-02-2025 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-09 21:32
Toonen1988 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 11:59:
[...]

Het probleem dat ik meestal had met Assassin's Creeds games is de AI. Sommige hadden een goede story, sommige iets slechter, grafisch zien ze er allemaal top uit, maar de AI en de combat heeft weinig innovatie, en dan nekt voor mij de series.

Door x-ray te gebruiken, zie je constant waar iedereen loopt, door muren heen. Je fluit 1x en een enkele guard komt naar je toe gelopen, je drukt gewoon op een toets, en je killed deze persoon in een animatie. Je fluit nog een keer, de tweede guard komt naar je toe, je drukt op een toets en je killed deze guard met dezelfde animatie. Je fluit een derde keer, de derde guard komt naar je toe en je doet weer precies hetzelfde. Zolang blijf je doorgaan, totdat je niet meer ziet met je x-ray.

Niet dat de guards samen komen of elkaar waarschuwen. Nee hoor, 1 voor 1 verdwijnen ze, niemand heeft wat door. Er is geen enkele AI die denkt "Hij, maat van mij is op een geluid afgegaan, maar niet terug gekomen".

Nu in Shadows zou dit anders moeten zijn. Guards waarschuwen elkaar, en als jij je verstopt, blijven ze jou ook zoeken en niet dat je in knie hoogte gras gaat staan en ze zien je niet meer en na 10 seconden zeggen "person is gone, oh well, back to my post". Schijnbaar zouden ze tot wel 2 ingame dagen blijven zoeken naar je en zelfs zoeken in spots waar jij je kan verstoppen.

Normaal kijkt de AI ook horizontaal en ziet niet wat boven hun gebeurt. Dit zou nu ook verleden tijd moeten zijn, want de AI kijkt nu ook verticaal en zien zelfs de speler zitten of rennen op daken terwijl ze op de grond staan. Dus nu moet je ook meer strategisch nadenken op de gebouwen en daken.

Ook de seizoenen heb en een effect op de AI. Als Ubisoft dit allemaal waar maakt, dan is het voor mij eindelijk een AC die ik graag wil zien. Alleen haal die x-ray bullshit eruit. Maak een ander systeem waarbij je geluid gebruikt om te horen hoeveel man er ongeveer zijn en waar ze lopen.

Door hun harnas wat ze dragen, wapens of zelfs met elkaar vertellen, kan je precies horen of er iemand in de buurt zit of iemand achter de muur loopt. Maar nee, ze moeten telkens zo'n walgelijke ingebouwde wallha... uhh bedoel x-ray toevoegen.
Je kan die x-ray ook niet gebruiken als het dat voor jou leuker maakt, toch? :) Zo las ik ook dat je geen shrines kapot wil maken en geen armour gaat stelen, dan past dit ook in het rijtje. En had Valhalla trouwens niet die eagleview i.p.v. x-ray?

Wat ik vooral hoop is dat Shadows iets meer mijn aandacht weet vast te houden door de kleinere map en hopelijk iets meer afwisselend verhaal dan in Valhalla (mijn laatste AC). Die vond ik erg leuk, maar ik vond het maar lastig om door al die "landgrabs", als ik het me goed herinner, heen te komen. Wel weer zin in een nieuwe Assassin's Creed, zeker nu in Japan! :) Nog wel wat twijfels over welke versie ik ga aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Klinkt allemaal heel leuk en zo zou ik het ook graag zien, maar ik zou er niet vanuit gaan als ik jou was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 00:39:
[...]

Het nadeel van de multiplayer in Unity was dat de meeste missies eigenlijk net zo makkelijk (of zelfs makkelijker) solo te doen waren, en dat er niet echt progressie in was. Het waren gewoon losse onsamenhangende missies die je met vrienden of randoms kon doen.
[...]

[...]

Maar nee, ze moeten telkens zo'n walgelijke ingebouwde wallha... uhh bedoel x-ray toevoegen.
En toch is Eagle Vision juist wat AC zo speciaal maakte, want het gaf je een manier om heel tactisch te spelen en dingen uit te plannen. Ja het versimpelt e.e.a., maar het idee is dat het een visualisatie is van de zintuigen van de protagonist.
Ik vond Eagle Vision in de eerdere spellen (line of sight nodig en korte afstand) heel fijn om mee te spelen, en ik snap ook wel dat heel veel andere spellen dat hebben overgenomen (zoals de Batman Arkham spellen, maar zelfs Witcher 3 e.d.).

Ik vond de vogel in Origins+ wat dat betreft echt een achteruitgang, want daarmee kon je gewoon over een outpost vliegen en alles en iedereen taggen op grote afstand zonder enig risico.

Ik had graag gezien dat ze een wat realistischere kant op waren gegaan; wel dezelfde basis als het origineel, maar bijvoorbeeld dat veel geluid om je heen het verstoort (en daarmee dus ook dat het beter 's nachts werkt), en dat je echt ziet wélke zintuigen getriggered zijn. Bijvoorbeeld dat je voetstappen op de grond ziet en mensen hoort lopen, en dat binnen een directe zichtlijn de wapens en kijkrichting van een NPC worden gehighlight ipv dat ze gewoon helemaal rood worden. Dan zou je echt een observatie visualiseren, die je zowel in het verhaal als op enige realistische fysieke basis kunt verdedigen.

Maar goed, ik zou dan ook graag zien dat we teruggaan naar een minimap met echt een 'fog of war' die je opent door overal heen te lopen en te verkennen in plaats van dat je met een torentje of een scout een cirkel om een locatie heen unlockt. Vind het juist met scouts wel jammer dat je dan meteen een volwaardige kaart krijgt ipv wat gekrabbel dat je zelf verder moet onderzoeken.

Maar zo zijn er wel meer dingen te bedenken die niet realistisch zijn en het spel veel makkelijker maken. Het is ook nooit echt een uitdagende serie geweest, er is geen enkel spel in de hele AC franchise dat je niet zonder enige moeite op de moeilijkste difficulty kunt spelen zonder dood te gaan. Hooguit de stealth stukken omdat die hartstikke buggy zijn :+

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Oon schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:28:
En toch is Eagle Vision juist wat AC zo speciaal maakte, want het gaf je een manier om heel tactisch te spelen en dingen uit te plannen.
Eagle Vision is pas vanaf origins geïmplementeerd toch? Dus niet echt iets wat AC zo speciaal maakte, maar met name de laatste drie games (ok mirage ook). Zo tactisch vond ik dat eagle vision niet. Ik gebruikte het echt alleen maar om guards en loot te spotten. Daarna ging je naar binnen om iedereen te slopen en de loot te pakken. Daar had ik geen planning voor nodig :P

Prima dat die eagle vision er uit is, maar nu is er dus die X-ray die bijv ook in Syndicate zat. Wellicht ook wel in oudere delen. Dus eigenlijk een zelfde laken een pak.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hulleman schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:30:
[...]

Eagle Vision is pas vanaf origins geïmplementeerd toch? Dus niet echt iets wat AC zo speciaal maakte, maar met name de laatste drie games (ok mirage ook). Zo tactisch vond ik dat eagle vision niet. Ik gebruikte het echt alleen maar om guards en loot te spotten. Daarna ging je naar binnen om iedereen te slopen en de loot te pakken. Daar had ik geen planning voor nodig :P

Prima dat die eagle vision er uit is, maar nu is er dus die X-ray die bijv ook in Syndicate zat. Wellicht ook wel in oudere delen. Dus eigenlijk een zelfde laken een pak.
Nee, Eagle Vision zat al in het allereerste deel. Het is pas in Origins dat je er een vogel bij kreeg, die je 'Communal Sense' gaf, waarmee je telepathisch het zich van vogels direct kon gebruiken.

De x-ray was Eagle Vision, maar pas in Black Flag kon je getagde enemies door muren heen zien, daarvoor was het geen wallhack maar alleen binnen je zichtveld. Ik denk dat dat ook wel een belangrijk verschil is; Eagle Vision zonder door muren heen te kunnen kijken is niet veel meer dan het highlighten wat je al ziet, dus echt een visualisatie van de observatie. Ik vind dat een fijne toevoeging die eigenlijk weinig impact heeft op de moeilijkheid van een spel.
Maar als we in Shadows dus weer teruggaan naar het volledige wallhack zou ik dat wel jammer vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFQLxLtTD0boXXPMggyJ2lHSDoM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qGoCUh0OeweDkXYVtAPCNqk3.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:17
Aaaargh, nog maar twee weken om Watch Dogs 2 af te ronden en The Plucky Squire door te spelen :P

Maar ik kijk er hard naar uit om met AC Shadows aan de slag te kunnen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

2,5 toch? Donderdag. Of loop ik achter met het idee 20 maart release.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
FeaR schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:02:
[...]

2,5 toch? Donderdag. Of loop ik achter met het idee 20 maart release.
Klopt nu het zegt, met deze week meegerekend 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij hebben ze Naoe aangepast tijdens het uitstellen van Shadows. Dit viel mij opeens erg op, wanneer ik op screenshots zoek.

Dit is volgens mij haar oudere design.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dWNBH5neAYGEbgee7G1r5F-sbaI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eB1XStQNT4OCqslbkP7eVpPI.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is haar design in nieuwere footage, meer een vrouwelijke uiterlijk door de V-vorm kaaklijn. Ook tussen haar voorhoofd en neusbrug ziet er meer vrouwelijk uit. Mannen hebben daar meestal een kuiltje, omdat de voorhoofd iets meer uitsteekt. Dit zie je ook een beetje terug in de eerste foto. Maar in de tweede is dit ook weg. Ook de wenkbrauwen zien er iets anders uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eySQ83nwbMiFPDM_cKoRRXuj8ks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zrCQrzyvdJizJwN0Ndwt6R2e.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 03-03-2025 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Toonen1988 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:11:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij hebben ze Naoe aangepast tijdens het uitstellen van Shadows. Dit viel mij opeens erg op, wanneer ik op screenshots zoek.

[Afbeelding]

Dit is haar design in nieuwere footage, meer een vrouwelijke uiterlijk door de V-vorm kaaklijn. Ook tussen haar voorhoofd en neusbrug ziet er meer vrouwelijk uit. Mannen hebben daar meestal een kuiltje, omdat de voorhoofd iets meer uitsteekt. Dit zie je ook een beetje terug in de eerste foto. Maar in de tweede is dit ook weg. Ook de wenkbrauwen zien er iets anders uit.
[Afbeelding]
Wat grappig. Was me totaal niet opgevallen. Misschien dat bang waren voor de ''woke'' opmerkingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
Toonen1988 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:11:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Weet je zeker dat dat haar oudere design was? Want het is niet ondenkbaar dat ze bv in de voetsporen treed van haar broer en dat die screen dus van hem is. Want ik had niet het idee in andere beelden dat ze niet vrouwelijk genoeg was.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:48:
[...]

Weet je zeker dat dat haar oudere design was? Want het is niet ondenkbaar dat ze bv in de voetsporen treed van haar broer en dat die screen dus van hem is. Want ik had niet het idee in andere beelden dat ze niet vrouwelijk genoeg was.
Voor zover ik kan zien wordt die foto gebruikt voor Naoe in nieuwsberichten, en die zijn allemaal vorig jaar gepost. Zoek ik op recente nieuwsberichten, kom ik meer op die tweede foto design uit.

Kan misschien inderdaad zijn dat het haar broer is en dat mensen dachten dat het Naoe zou zijn. We zullen het zien wanneer het spel uit is.

Ze oogt meer vrouwelijk in de tweede foto. Vooral door de kaaklijn en wenkbrauwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:34:
[...]

Wat grappig. Was me totaal niet opgevallen. Misschien dat bang waren voor de ''woke'' opmerkingen!
Het viel mij opeens op dat ze op de ene foto er meer vrouwelijk uitzag dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
De eerste screenshot is misschien ook vanuit de rendering video's i.p.v. ingame beelden!

Ik heb gisteren de pre-order voor de PS5 geplaatst. Ik heb sinds kort een PS Portal en vind de game er zeker goed uit zien. Laten we maar van het positieve uitgaan dit keer! _/-\o_

[ Voor 51% gewijzigd door Dubrillion op 03-03-2025 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op maandag 3 maart 2025 @ 09:25:
De eerste screenshot is misschien ook vanuit de rendering video's i.p.v. ingame beelden!

Ik heb gisteren de pre-order voor de PS5 geplaatst. Ik heb sinds kort een PS Portal en vind de game er zeker goed uit zien. Laten we maar van het positieve uitgaan dit keer! _/-\o_
Ik heb nog een Ubisoft+ abo lopen, die loopt een aantal dagen na release van Shadows af. Ik speel 1 a 2 dagen om te beslissen wat ik ga doen.

Is het spel niet mijn ding, sluit ik mijn abo af en laat ik het spel links liggen. Is het spel "het gaat", dan zal ik misschien met een maandje verlengen. Is het spel "goed", dan koop ik het spel gewoon en sluit ik mijn abo af. Rest van de games van Ubisoft heb ik nu genoeg van. :9

Sinds de games weer duurder zijn geworden, ben ik echt een stuk voorzichtiger geworden met het kopen van games.

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 03-03-2025 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:34:
Misschien dat bang waren voor de ''woke'' opmerkingen!
Ho ho, ze moeten nog steeds met een vrouw of zwarte man spelen he. Pak de hooivorken! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Dan heb ik nog even om Final Fantasy 16 en Astro Bot uit te spelen, wil ook nog aan Avowed beginnen, maar denk dat ik die pas ga spelen na Assassin's Creed _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Nu online
Ook pre order gedaan voor de ps5. Hoop tegen dan gedaan te hebben met kcd2. Maar daar vrees ik voor. Wordt dus twee games combineren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Donstil schreef op maandag 3 maart 2025 @ 13:32:
[...]

Ho ho, ze moeten nog steeds met een vrouw of zwarte man spelen he. Pak de hooivorken! :+
Ach ik heb daar persoonlijk nul problemen mee. Zolang de karakters goed geschreven zijn en de achtergrond verhalen ook.

Princess Leia was een girl-boss en daar valt / viel niemand over _/-\o_

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b3OowGYdFyADZQmS3B6TjSk_E9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zGbjSSn22SRhgQ8U1oXA0kTR.jpg?f=fotoalbum_large

Pre-load is live!

New details regarding Assassin's Creed Shadows ⚔️🔥

✅️ Main Story is 30-40 hours long
✅️ Above 80 hours or much more with side content
✅️ Performance (60fps) and Quality (30fps) modes on PS5 and Xbox Series X
✅️ PS5 Pro Enhanced with both Performance and Quality

[ Voor 77% gewijzigd door G_Dragon op 04-03-2025 21:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:31
Ik kan niet wachten!
Ik vond juist origins en oddesy vette AC games, de rpg elementen zorgen juist dat het lang leuk blijft, bij mirage etc ben je na 20 uur wel klaar dat vind ik eerder budget bak games.

Toffe actie afwisselen met sneaken en ondertussen grinden voor coole gear. Hopelijk blijven ze de game ook weer lang supporten.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
Wolverine9000 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:58:
Ook pre order gedaan voor de ps5. Hoop tegen dan gedaan te hebben met kcd2. Maar daar vrees ik voor. Wordt dus twee games combineren
Kun je dan niet beter even wachten? Ubisoft games zijn vaak ook binnen een hele korte tijd flink afgeprijsd dus tegen de tijd dat je KCD2 uithebt kun je hem vast met een goeie korting scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Er zijn filmpjes door Ubisoft online gezet met hoe spelers hun eigen thuisbasis in de game kunnen bouwen. LET OP, deze kunnen spoilers bevatten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ze83MdGc7NAox6EzMOXcCdvNPEc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EJxsSKSF3ob1qjmEF6DCzASe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Huh, xbox bied 15 dagen van te voren pre-load aan? Niet raar dat de pre-load voor de PC pas op de 18de is. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Toonen1988 op 05-03-2025 20:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik ga zelf niet kijken, want ik wil 0.0 spoilers. Maar voor wie dat wat minder boeiend vindt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rSRbPcMQnP0nbnB7vhwj8vcWGas=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UuCkQ0b83pFLkuN71NWVuQB7.jpg?f=fotoalbum_large

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Notna schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 12:39:
Ik ga zelf niet kijken, want ik wil 0.0 spoilers. Maar voor wie dat wat minder boeiend vindt:

[Afbeelding]
Oeh vet! Weer wat leuks te doen vandaag, kan echt niet wachten tot dit spel uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:46
Avowed mooi op tijd klaar voor AC:Shadows :) ik kijk hier ook wel naar uit. Heb wel het gevoel dat Ubisoft een win nodig heeft na de afgelopen paar flops.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Gameplay

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De animaties zien er best goed uit, maar ik heb ook een aantal flinke minpunten gezien. Kijk op 3:45, Yasuke schiet een pijl af, richting zijn doel en elimineert hem. Maar een guard loopt net richting Yasuke richting uit, ziet hem niet staan en zegt "wow" en draait zijn hoofd om. Yasuke springt omlaag, maakt veel lawaai en de guard reageert niet. Dan draait de guard ook zijn lichaam om als Yasuke komt aanlopen.

Sorry, maar ik dacht dat ze dit hadden opgelost om de AI een stuk slimmer te maken? Dit is echt weer die typische slechte AI, wat we in voorgaande delen genoeg hebben gezien.

Zover ik had begrepen krijgt het spel verschillende game modes. Misschien speelt deze persoon wel op de makkelijkste gamemode.

Maar kwa animaties ziet het er wel goed uit, vooral Naoe hoe ze op daken zit, en de gevechtsanimaties.

[ Voor 11% gewijzigd door Toonen1988 op 06-03-2025 14:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Oei lekker, heb er even doorheen geklikt (om niet te veel te zien) maar de wereld ziet er wel echt lekker uit hoor. Kijk er naar uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Donstil schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:33:
[...]

Oei lekker, heb er even doorheen geklikt (om niet te veel te zien) maar de wereld ziet er wel echt lekker uit hoor. Kijk er naar uit!
Ik heb precies hetzelfde gedaan met een collega. Ik ben best hyped, het ziet er goed uit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
Toonen1988 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:29:
[...]

De animaties zien er best goed uit, maar ik heb ook een aantal flinke minpunten gezien. Kijk op 3:45, Yasuke schiet een pijl af, richting zijn doel en elimineert hem. Maar een guard loopt net richting Yasuke richting uit, ziet hem niet staan en zegt "wow" en draait zijn hoofd om. Yasuke springt omlaag, maakt veel lawaai en de guard reageert niet. Dan draait de guard ook zijn lichaam om als Yasuke komt aanlopen.

Sorry, maar ik dacht dat ze dit hadden opgelost om de AI een stuk slimmer te maken? Dit is echt weer die typische slechte AI, wat we in voorgaande delen genoeg hebben gezien.

Zover ik had begrepen krijgt het spel verschillende game modes. Misschien speelt deze persoon wel op de makkelijkste gamemode.

Maar kwa animaties ziet het er wel goed uit, vooral Naoe hoe ze op daken zit, en de gevechtsanimaties.
De AI lijkt echt weer heel matig. Jammer want dat is wel echt belangrijk in een stealth game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:57:
[...]

De AI lijkt echt weer heel matig. Jammer want dat is wel echt belangrijk in een stealth game.
Klopt, de "matige" AI zou in Shadows verbeterd moeten zijn. Ik had begrepen dat Shadows nu verschillende game modes krijgt, die niet alleen de moeilijkheidsgraad aanpast, maar ook het gedrag van de AI.

Zo kan je dus bijv. kiezen om stealth aanvallen altijd insta-kill te maken of niet. Er zou ook een "moeilijker" stealth opties komen, waarbij de AI niet alleen vooruit kijkt, maar ook omhoog.

Dan zou de guards Yasuke dus moeten zien. In dit geval gebeurt dat niet. Dat betekent dat deze persoon op het aller makkelijkste speelt, of de AI is inderdaad nog altijd bagger slecht en totaal niet verbeterd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0HBd6-_etU19pb50OXY_n4gMfSU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BAxvFW01Ao47N7i48AuL3XfH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:09
Weinig verschil met ps5 pro en gewone ps5 lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:13:
[...]

Weinig verschil met ps5 pro en gewone ps5 lijkt me?
PS5 gebruikt alleen ray tracing in je eigen dorp dat je kan maken. PS5 pro gebruikt niet alleen ray tracing in je eigen dorp, maar ook in de gewone spelwereld. Als je op 60 fps wilt spelen.

Ga je kijk naar 30 tot 40 fps, dan heeft de PS5 gewone versie ook ray tracing in de spelwereld, maar de PS5 pro doet nog een stukje er boven op met reflecties.

Dat is inderdaad het enige verschil.

[ Voor 37% gewijzigd door Toonen1988 op 07-03-2025 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
op de officiële Ubisoft X account hebben ze een teaser gedeeld van de gratis uitbreiding die eind van het jaar moet uitkomen. Deze DLC krijgt iedereen gratis, mits je de game van te voren Gepreorderd hebt.

Klik op de link voor de video te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Linksquest schreef op zondag 9 maart 2025 @ 10:32:
op de officiële Ubisoft X account hebben ze een teaser gedeeld van de gratis uitbreiding die eind van het jaar moet uitkomen. Deze DLC krijgt iedereen gratis, mits je de game van te voren Gepreorderd hebt.

[Twitter]
Klik op de link voor de video te zien.
Raar dat ze het zelf een trailer noemen want het is toch echt niet meer dan een teaser. M.i. ook wel absurd dat ze al op deze manier DLC gaan aankondigen nog voor release, met trailer en al 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik begrijp het van beide kanten. Het is raar om nu al aan te kondigen dat je DLC hebt voor na release.
Het is dan wel weer fijn om te zien dat er DLC komt i.p.v. dat ze er zelf zo weinig vertrouwen in hebben dat ze na release nog wat bugfixes doen en voor de rest niets. En dit is natuurlijk een goede manier om mensen te laten pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:19:
Ik begrijp het van beide kanten. Het is raar om nu al aan te kondigen dat je DLC hebt voor na release.
Het is dan wel weer fijn om te zien dat er DLC komt i.p.v. dat ze er zelf zo weinig vertrouwen in hebben dat ze na release nog wat bugfixes doen en voor de rest niets. En dit is natuurlijk een goede manier om mensen te laten pre-orderen.
Ik vind op zich de aankondiging niet verkeerd, en zo had je al in bijv. Brotherhood ook heel wat DLC waarvan er volgens mij ook een aantal preorder bonus waren. Wat ik vreemd vind is dat ze deze aankondiging op deze manier doen, dat filmpje zal heel wat geld gekost hebben maar voegt heel weinig toe, was mooier geweest om gewoon nog niks te teasen en het alleen te noemen op het promotiemateriaal (zoals bij een season pass ook wel eens gedaan wordt).

Maar inderdaad wel mooi dat ze niet bij voorbaat al opgeven, zeker na al het gedoe om Shadows heen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
Oon schreef op zondag 9 maart 2025 @ 11:48:
[...]

Raar dat ze het zelf een trailer noemen want het is toch echt niet meer dan een teaser. M.i. ook wel absurd dat ze al op deze manier DLC gaan aankondigen nog voor release, met trailer en al 8)7
Nouja eigenlijk had de game al uit geweest moeten zijn. Het is niet alsof de mensen die de stemmen inspreken, animaties maken en 3d objecten bouwen op hun handen gaan zitten als hun werk klaar is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Laatst online: 13:11
Ook maar de pre-order gedaan, want dan krijg je de eerstvolgende DLC ook, en spelen doe ik assasins creed eigenlijk altijd wel. Ookal snap ik de story line nooit, al helemaal niet de echte wereld kan ik me vermaken met objectives en puzzeltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:52
Ik heb de disk-versie gepreorderd. Kom je daar ook mee in aanmerking voor die DLC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Interessante video, deze YouTuber heeft de preview gespeeld en zegt dat footage waarbij mensen de disc in de PS5 duwen en opstarten legit is.

Hij beweert dat het ergens fout is gegaan met de laatste uitstel. Schijnbaar wisten de ontwikkelaars niet over de uitstel, en zagen het ook pas in het nieuws en social media. De uitstel was zo laatst minute, dat waarschijnlijk een voorraad van fysieke exemplaren al verzonden was voordat iedereen bij Ubisoft wist over de uitstel in januari. In Iran verkopen street vendors fysieke exemplaren. Ook in andere landen kan je het spel al gewoon vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 11-03-2025 23:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
De specificaties voor de pc spelers onder ons!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UtubSym35Kl1z0I2ZHjfnf1lBLU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NINIPhavVJZmxVWnX66d57gr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Laatst online: 13:11
Heel benieuwd hoe deze game gaat draaien op mijn 7900 XTX met al de raytracing tegenwoordig, speel op 3840x1600, wil toch wel 75+ fps average halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 23:47:
Interessante video, deze YouTuber heeft de preview gespeeld en zegt dat footage waarbij mensen de disc in de PS5 duwen en opstarten legit is.

Hij beweert dat het ergens fout is gegaan met de laatste uitstel. Schijnbaar wisten de ontwikkelaars niet over de uitstel, en zagen het ook pas in het nieuws en social media. De uitstel was zo laatst minute, dat waarschijnlijk een voorraad van fysieke exemplaren al verzonden was voordat iedereen bij Ubisoft wist over de uitstel in januari. In Iran verkopen street vendors fysieke exemplaren. Ook in andere landen kan je het spel al gewoon vinden.

[YouTube: 'Assassin's Creed Shadows' just leaked... The whole thing...]
Je bent wel twee weken te laat :+

Het frappante is dat er geen digitale lock op zit. Normaal gesproken zijn de discs ook veel eerder te verkrijgen, maar staat het spel in PSN nog op inactief en kun je er dus weinig mee. De disc is immers alleen maar je licentiecode tegenwoordig, er staat weinig/geen data van het spel zelf op.
Dat de discs al verstuurd waren heeft niks met de vertraging te maken, grote winkels hebben heel vaak al een maand van tevoren de discs in huis en dat is normaal gesproken geen probleem omdat je er toch niks mee kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oon schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:51:
De disc is immers alleen maar je licentiecode tegenwoordig, er staat weinig/geen data van het spel zelf op.
Is dat wel zo? Dat is zover ik had begrepen eerder uitzondering dan regel, ook tegenwoordig nog.
Dat de discs al verstuurd waren heeft niks met de vertraging te maken, grote winkels hebben heel vaak al een maand van tevoren de discs in huis en dat is normaal gesproken geen probleem omdat je er toch niks mee kunt.
Nah dat komt misschien af en toe voor maar doorgaans is dat niet zo hoor, games komen de dagen of soms zelfs dag van te voren binnen bij de retailers.

Verder heeft het uitstel vast geen technische reden, dat is puur gedaan om niet in februari te hoeven releasen.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 12-03-2025 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:15:

[Afbeelding]
Nou ik zit eraan te denken om hem op GeForce Now te spelen i.p.v. de Series X.
Of in ieder geval eens te proberen i.c.m Ubisoft+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]
Wordt toch eens tijd voor een upgrade vrees ik.. Met mijn 3900x + 2070 super zou ik misschien net 1440p met ray tracing kunnen spelen, maar dat gaat op mijn ultrawide (3440x1440) waarschijnlijk al te veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je bent wel twee weken te laat :+

Het frappante is dat er geen digitale lock op zit. Normaal gesproken zijn de discs ook veel eerder te verkrijgen, maar staat het spel in PSN nog op inactief en kun je er dus weinig mee. De disc is immers alleen maar je licentiecode tegenwoordig, er staat weinig/geen data van het spel zelf op.
Ik had twee weken geleden al gepost dat er inderdaad een aantal copies waren uitgelekt. Maar deze video had ik nog niet gezien en beweert dat het erger is dan wat hier was gepost. Zelfs Street vendors in Iran verkopen het spel gewoon al. Dit gaat niet meer over een handje vol games, maar waarschijnlijk honderden exemplaren. Dat was nog niet gepost hier. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Nee, ik heb voor diverse winkel gewerkt waar ook soms nacht releases deden organiseren. Winkels krijgen nooit een maand van te horen, hooguit 4 tot 5 dagen. Maand heb ik nog nooit gezien of gehoord. We kregen vaker ook de leverancier over de vloer, en soms leverde ze ook zelf de exemplaren.

De verzending zal ongeveer begin/half januari verscheept zijn, om op 14 februari het spel in de winkel te krijgen. Dit gaat via de boot wat een minimaal twee weken duurt. Uiteindelijk is de uitstel gekomen, voorraad was al onderweg. Vervolgens komt het rond eerste week van februari aan, om dan in 14 februari in de winkels te liggen. Maar omdat de uitstel er was, is die voorraad ergens op geborgen. Iemand heeft natuurlijk toegang tot die voorraad, en heeft het spel uitgelekt. Dat heeft ook weer een tijdje nodig. Dus kwa tijdlijn klopt het wel..

[ Voor 45% gewijzigd door Toonen1988 op 12-03-2025 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[Afbeelding]
Waar is de optie 'no raytracing'? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooie breakdown van alle info die we tot zover hebben:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
niels132 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:10:
Ik heb de disk-versie gepreorderd. Kom je daar ook mee in aanmerking voor die DLC?
Ja, zie screenshot die ik genomen heb van bol.com, waar ik hem gereserveerd heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5WUQw4dqXyMMigZRTcA5hoEo5b0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/XIR2GQbcqQTmSasG04ZrgvEx.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Er is net de launch trailer verschenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is jammer dat ze geen trailer hebben uitgebracht waarbij de native taal wordt gebruikt. Ik kan Ghost of Tsushima niet in Engels spelen. Vroeger speelde ik alles in het Engels, maar nu langzamerhand ben ik toch steeds meer games op native taal aan het zetten. Tenzij het spel uiteraard in engelstalige landen afspeelt.

Maar Ghost of Tsushima kan ik totaal niet in het Engels spelen, het moet en zal op Japans gaan. Dit zal ik waarschijnlijk ook bij AC: Shadows gaan doen.

Terwijl ik op YouTube aan het kijken was, kwam ik deze video tegen. Een smederij die een eigen serie heeft genaamd Man At Arms: Reforged heeft de wapen van Naoe in het echt nagemaakt.

[ Voor 47% gewijzigd door Toonen1988 op 12-03-2025 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ghost of Tsushima heb ik ook in het Japans gespeeld, net als de Like A Dragon (Yakuza) games die ik gewoon in het Japans wil spelen. Denk inderdaad dat ik dit ook bij Shadows ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik had zojuist weer een nieuwe update;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8cmGpbhiHFzxhL6z7W-8wf616a4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vzIVHQ4q8urxuVXRuhO3XYqo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:59

R.G

vind de reclame op twitch en tv niet zo goed en niet uitnodigen.

Je ziet de ninja wat lui afmaken en springen naar beneden thats it..

Andere ac hadden een verhaal scene of motivatie of spannende vibe met een soort van story scene..

Hierin zie je amper wat?

Kijk eens naar de world premiere trailer van ac odyssey, dat was spectaculair

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Voor de mensen met een Steam Deck, Assassin's Creed Shadows kan toch op Steam Deck gespeeld worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
R.G schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 01:24:

Andere ac hadden een verhaal scene of motivatie of spannende vibe met een soort van story scene..

Hierin zie je amper wat?

Kijk eens naar de world premiere trailer van ac odyssey, dat was spectaculair
Ja, same. Er is echt nog niks dat tot een preorderd uitnodigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:26

DropjesLover

Dit dus ->

Ik pre-order sowieso niks, uit principe :P
Heb een PS5 disk, dus ik haal hem over een jaartje wel tweedehands, en dan gelijk ook alle benodigde patches er bij :+

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 01:24:

Nou ik had net wel een toffe reclame tussen mijn reels, de "ophef Ninja" komt aangerend, maakt een sprongetje, en trapt de tegenstander dan zo door een typisch Japans papieren deurtje.

Dat zag er wel gaaf uit eigenlijk :) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:59

R.G

Kan zomaar einde ubi worden tbh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
Man wat ziet dit spel er extreem matig uit. Weer een reskin van Oddysey. Saai.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dubrillion
R.G schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 12:38:
Kan zomaar einde ubi worden tbh
Ik denk dat ze zelf ook doorhebben dat dit erop of eronder is. Vandaar de 2x uitstel.
De pesimisten hebben de gelekte game gekocht en vinden het uit principe al slecht.
De Game review sites gaan het ophemelen of afzeiken en dit hangt af van de site. Is ook al vast gesteld.

Assassins Creed fans gaan het kopen en spelen. Die spelen een Assassins Creed met een Ninja.
Zelfde gameplay als Valhalla / Mirage, maar met Ninja's.....
Die gaan het prima vinden.
James Pond schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 12:40:
Ik vind een reskin van Oddysey met Ninja's prima. :+

pre-order is gedaan. Wel pas vorige week. In het verleden werd dit gedaan bij aankondiging

[ Voor 22% gewijzigd door Dubrillion op 13-03-2025 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 16:00
Viel mij ook erg tegen. Ik durf de game in ieder geval nog niet in de preorder te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
Als we recente Ubi releases mogen geloven zit de Game over 3/4 maanden in een beter jasje en is die ook nog een 30% goedkoper, dat lijkt mij een beter plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:34:
Ik vind een reskin van Oddysey met Ninja's prima. :+
Haha dat is precies wat ik dacht. Odyssey (dus niet Oddysey) vind ik de beste tot nu toe, daar meer van maar dan in Japan is alles wat ik nodig heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:34:
afzeiken en dit hangt af van de site. Is ook al vast gesteld.
Overigens hebben de reviewers al toegang tot de game sinds afgelopen weekend. Ver voor de releasedatum, embargo loopt ook af voor release.

Soms zegt dat wel eens wat over het eind product.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:07
Donstil schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:37:
[...]

Overigens hebben de reviewers al toegang tot de game sinds afgelopen weekend. Ver voor de releasedatum, embargo loopt ook af voor release.

Soms zegt dat wel eens wat over het eind product.
Ikzelf kreeg de reviewcode 6 maart al, sites zoals Gamer hadden m zelfs nog iets eerder geloof ik. Wel netjes van Ubisoft. Mirage was ook al een week van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:36
De game is niet uitgesteld vanwege technische maar vanwege financiële redenen. Ik vind het niet zo raar dat de reviewers allang en breed spelen, maar zeker een goed teken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik ben het eens met de laatste berichten. Over het algemeen als een embargo in de pre-order periode is dan heeft de developer er redelijk vertrouwen in.

Dit zegt overigens niets over Star Wars Outlaws. Die verliep ook voor de datum af, maar was verre van succesvol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
oOo komt nu wel heel dichtbij! Heb Avowed uitgespeeld dus ben helemaal klaar voor Shadows..

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 14-03-2025 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Daan0s schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 07:12:
[...]

Ikzelf kreeg de reviewcode 6 maart al, sites zoals Gamer hadden m zelfs nog iets eerder geloof ik. Wel netjes van Ubisoft. Mirage was ook al een week van te voren.
Ben jij een reviewer? Zo ja voor welke site of voor eigen kanaal?

Ik sta in je friendlist en zag je spelen :)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:52:
oOo komt nu wel heel dichtbij! Heb Avowed uitgespeeld dus ben helemaal klaar voor Shadows..

[Twitter]
Het ligt eraan waar je het spel gaat kopen, maar als je via Ubisoft Connect speelt, kan je de 13de al aan de slag. Wel pas om 23:00 in de avond. :P

Ik heb nog een abo lopen, dus ik kan aanstaande woensdag al beginnen. Maar dat zal me niet gaan lukken, wegens werktijden.

Console en Steam volgt pas in de nacht. Aantal uur na Ubisoft Connect.

[ Voor 17% gewijzigd door Toonen1988 op 14-03-2025 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 09:27
Het zijn allemaal kopieën toch? Niets nieuws. Matige gerecyclde popcorn met een historisch inaccuraat personage. Wat wil je nog meer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jellybrah schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 14:24:
[...]

Het zijn allemaal kopieën toch? Niets nieuws. Matige gerecyclde popcorn met een historisch inaccuraat personage. Wat wil je nog meer?
Ik vraag me af waar dat 'historisch inaccuraat' vanaf komt. Naoe is gewoon een willekeurige Japanse dame, en Yasuke heeft daadwerkelijk bestaan als Portugese persoon die naar Japan is gegaan.
Los daarvan; natuurlijk is het fictie en zijn er genoeg dingen die niet 100% zijn zoals het vroeger was, maar daar klagen we ook niet over bij Ghost of Tsushima of Rise of the Ronin, die evenmin de waarheid vertellen.

Verder hoop ik juist dat we weer een heel mooi spel met wat echte stealth gameplay krijgen. Een ouderwetse AC zal het niet zijn, die mogelijkheid hebben ze door Mirage wél zo te marketen (ondanks dat het gewoon Valhalla met een andere map en skin was) volledig uitgesloten, maar van wat ik gezien heb lijkt het gelukkig helemaal niet zoveel op Origins, Odyssey of Valhalla.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 09:27
Oon schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:22:
[...]

Ik vraag me af waar dat 'historisch inaccuraat' vanaf komt. Naoe is gewoon een willekeurige Japanse dame, en Yasuke heeft daadwerkelijk bestaan als Portugese persoon die naar Japan is gegaan.
Los daarvan; natuurlijk is het fictie en zijn er genoeg dingen die niet 100% zijn zoals het vroeger was, maar daar klagen we ook niet over bij Ghost of Tsushima of Rise of the Ronin, die evenmin de waarheid vertellen.

Verder hoop ik juist dat we weer een heel mooi spel met wat echte stealth gameplay krijgen. Een ouderwetse AC zal het niet zijn, die mogelijkheid hebben ze door Mirage wél zo te marketen (ondanks dat het gewoon Valhalla met een andere map en skin was) volledig uitgesloten, maar van wat ik gezien heb lijkt het gelukkig helemaal niet zoveel op Origins, Odyssey of Valhalla.
Stel je voor dat je een AC in Noord Korea zou maken, en je pakt die ene nederlander die toevallig als hulpje heeft gediend in de legers van destijds. En daar zou NK blij mee zijn? :clown:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jellybrah schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:32:
[...]

Stel je voor dat je een AC in Noord Korea zou maken, en je pakt die ene nederlander die toevallig als hulpje heeft gediend in de legers van destijds. En daar zou NK blij mee zijn? :clown:
Precies dit. Slaat echt nergens op. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jellybrah schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:32:
[...]

Waarom zouden ze daar moeite mee hebben? Het is een van de miljoenen of zelfs miljarden verhalen in de geschiedenis, prima om er een interessant personage uit te pikken.
Wat mij betreft juist leuk om te laten zien hoe iemand uit een volledig andere cultuur en afkomst het voor elkaar heeft gekregen om in een toch wel redelijk xenofobische cultuur als die van Japan omhoog te klimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Voor de mensen die twijfelen of voor hem op Steam Deck te spelen, er is nu een officiële trailer voor de Steam Deck uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oon schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 16:26:
[...]

Waarom zouden ze daar moeite mee hebben? Het is een van de miljoenen of zelfs miljarden verhalen in de geschiedenis, prima om er een interessant personage uit te pikken.
Wat mij betreft juist leuk om te laten zien hoe iemand uit een volledig andere cultuur en afkomst het voor elkaar heeft gekregen om in een toch wel redelijk xenofobische cultuur als die van Japan omhoog te klimmen.
Het gaat erom hoe hij wordt gepresenteerd als hoofdrol. Waarom moet het per se een buitenlandse personage zijn en ook nog net iemand met een donkere huidskleur Discussie over maatschappelijke agenda’s zoals ‘woke’ en DEI is off-topic. Houd het bij de game zelf. -Mog Ik zeg niet dat hij helemaal niet in het spel mag voorkomen, ik zag hem liever als een side character.

Ik zal het nog een stap hoger doen, als ze Jan Joosten van Lodensteyn hadden toegevoegd als hoofdpersoon, had ik Ubisoft net zo goed kritiek gegeven van waarom niet gewoon een Japanese kerel? Kom nou niet aanzetten met "hij was niet zo belangerijk". :9 Er is zelfs een wijk in Tokio "Yaesu" naar hem vernoemd en dat voor een Nederlander. :)F

[ Voor 15% gewijzigd door Mog op 16-03-2025 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben aan het twijfelen of ik Rise of the Ronin zal kopen, voor de komende dagen en dan woensdag avond meteen Shadows er achter aan te plakken. :D

[ Voor 29% gewijzigd door Toonen1988 op 14-03-2025 18:19 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste

Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten :).

Alles over Performance in games: Performance in games (FPS)

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld