Het zal minder zijn. Er zijn nog steeds mensen die ubi+ gebruiken, maar bij Outlaws kon je gewoon én eerder spelen én alles was unlocked. Nu heb je nog dat mensen dan nog wel wachten op de full game.Timothy3000 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 16:30:
[...]
Dat zal nu niet anders zijn want de game komt nu ook toch nog met release op Ubiplus? Die paar dagen maken het verschil niet.
En dat spel komt gewoon nog, in een betere staat, op een andere datum. Dus de teleurstelling is niet echt nodig. Bij release is die ophef allemaal weer vergeten. En in het voorjaar speelde je de game waar je al jaren naar uitkeek, met minder bugs dan nu het geval was geweest. Dubbel genieten dus.G_Dragon schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 16:57:
[...]
Dat maakt de teleurstelling natuurlijk niet minder zwaar?Want keek zoals ik nu al twee keer heb gezegd wel uit naar een spel dat zich afspeelt in Japan
[ Voor 20% gewijzigd door Timothy3000 op 23-10-2024 17:39 ]
Verwijderd
Je beseft je hopelijk wel dat er op het moment iets meer aan de hand is bij Ubisoft, of niet? Intern staat Ubisoft in brand en ook de aandeelhouders zullen niet blij zijn met de extreme koersdalingen. Denk dat zij daar iets anders over denken.Timothy3000 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 17:35:
[...]
En dat spel komt gewoon nog, in een betere staat, op een andere datum. Dus de teleurstelling is niet echt nodig. Bij release is die ophef allemaal weer vergeten. En in het voorjaar speelde je de game waar je al jaren naar uitkeek, met minder bugs dan nu het geval was geweest. Dubbel genieten dus.
Wellicht is het een idee voor ze om jou als manager in te huren, aangezien het volgens jou maar ‘een paar schreeuwerds’ zijn en ‘die ophef na release allemaal weer vergeten’ is. Ben benieuwd met welke argumenten je dan komt, aangezien het aantoonbaar slecht gaat met Ubisoft.
We zitten hier in het Assassins Creed Shadows topic, niet in het algemene Ubisoft topic hé.Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 17:59:
[...]
Je beseft je hopelijk wel dat er op het moment iets meer aan de hand is bij Ubisoft, of niet? Intern staat Ubisoft in brand en ook de aandeelhouders zullen niet blij zijn met de extreme koersdalingen.
Wellicht is het een idee voor ze om jou als manager in te huren, aangezien het volgens jou maar ‘een paar schreeuwerds’ zijn en ‘die ophef na release allemaal weer vergeten’ is. Ben benieuwd met welke argumenten je dan komt, aangezien het aantoonbaar slecht gaat met Ubisoft.
Ja, met Ubi gaat het waardeloos. Dat is een feit. Maar ik denk niet dat we dit perse in Shadows terug gaan zien. Dat zal, net als Outlaws, vast gewoon een vermakelijke game worden.
En met die schreeuwers had ik het over die zeurpieten mbt die ophef van een paar maanden terug. Die hebben tegen die tijd van release weer een ander spel om moord en brand over te schreeuwen omdat iets ze niet bevalt.
[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 23-10-2024 18:05 ]
Wat is er gebeurd?
Is nu al de 2de keer dat mijn preorder op de xbox store geanulleerd is…
1ste keer was de uitgestelde launch, maar nu vandaag weer een annulatie??
En het spel staat nu ook ineens niet meer in de store tussen de verwachte nieuwe games, dus een 3de preorder gaat nu zelfs niet meer…
Raar allemaal….
Is nu al de 2de keer dat mijn preorder op de xbox store geanulleerd is…
1ste keer was de uitgestelde launch, maar nu vandaag weer een annulatie??
En het spel staat nu ook ineens niet meer in de store tussen de verwachte nieuwe games, dus een 3de preorder gaat nu zelfs niet meer…
Raar allemaal….
In het verleden heb ik het prijsverschil gewoon terug gekregen bij een preorder van een of andere cd die bij de release ook goedkoper was dan bij bestelling. Lijkt me dat dat nu ook weer zo zal zijn.Notna schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 07:12:
Erm.. ok?
https://nl.ign.com/assass...hadows-collectors-edition
[...]
Kijken waar o.a bol.com mee aan komt dan (aangezien er al betaald is)
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Ben wel benieuwd naar dit deel van AC.
Hoop dat het een goede ervaring gaat brengen.
Geen idee of deze naar steam gaat komen maar ik hoop het wel.
Hoop dat het een goede ervaring gaat brengen.
Ja: https://www.pcgamer.com/g...ows-is-delayed-into-2025/cptbuttlick schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:04:
Vanaf dag 1 op Steam te vinden
Ow wow kijk daar hou ik van.Oon schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:05:
[...]
Ja: https://www.pcgamer.com/g...ows-is-delayed-into-2025/
Vanaf dag 1 op Steam te vinden
Bedankt voor de bevestiging.
Net bericht van Bol:FlipFluitketel schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 20:16:
[...]
In het verleden heb ik het prijsverschil gewoon terug gekregen bij een preorder van een of andere cd die bij de release ook goedkoper was dan bij bestelling. Lijkt me dat dat nu ook weer zo zal zijn.
Omdate de season pass en de early access op Assassin's Creed Shadows - CE - XSX zijn komen te vervallen, bieden we je een ceadeaubon ter waarde van EUR 40 aan ter compensatie.
Je pre-order voor de game staat dus nog wel, de nieuwe releasedatum is nu 14-02-2025
Je was me net voor
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Ik heb nog geen bericht gehad, maar ik heb ook gekozen voor achteraf betalen en niet de CE. Ik had de Gold Edition in pre-order staan, dus daar zal binnenkort ook wel bericht over komen dan.
Latin capital letter y with diaeresis
Ik zie dat deze hier nog niet gepost is:
https://www.ubisoft.com/e...ws/1lmnk4XTnnqRh1foViGYPR
Hele hoop video's die stealth gameplay laten zien. Highlights zijn wat mij betreft dat de AI heel slecht is, dat we niet zomaar bij alle enemies een instant kill krijg met assassinations (sommige enemies kunnen je ondanks dat ze je niet zien wel counteren). Daartegen hangt dan dat de animaties er wel heel gelikt uit zien en ze zeker voor Naoe wel écht weer nieuwe mocaps hebben gedaan en alles vloeiender en lichter hebben gemaakt, dus niet meer dezelfde zware animaties als de andere Origins+ spellen.
Van Yasuke zien we weinig behalve een pijl en boog, maar ben benieuwd wat die dan echt in stealth gaat kunnen.
Hele hoop video's die stealth gameplay laten zien. Highlights zijn wat mij betreft dat de AI heel slecht is, dat we niet zomaar bij alle enemies een instant kill krijg met assassinations (sommige enemies kunnen je ondanks dat ze je niet zien wel counteren). Daartegen hangt dan dat de animaties er wel heel gelikt uit zien en ze zeker voor Naoe wel écht weer nieuwe mocaps hebben gedaan en alles vloeiender en lichter hebben gemaakt, dus niet meer dezelfde zware animaties als de andere Origins+ spellen.
Van Yasuke zien we weinig behalve een pijl en boog, maar ben benieuwd wat die dan echt in stealth gaat kunnen.
Verwijderd
Dit is toch de eerste Creed game die niet meer voor de PS4 uit gaat komen? Ik ben niet heel erg geïnteresseerd in graphics, maar ik vind de verschillen met de eerdere games niet eens zo groot.
Klopt. Ik ben met je eens dat de graphics er gelijkwaardig uitzien aan de vorige AC delen. Valhalla zag er ook niet beter uit dan Odyssey wat mij betreft. Het draait ook nog steeds op de Anvil Engine. Die kan best mooie plaatjes neerzetten, maar met name character rendering en gezichten zijn voor de huidige maatstaven wel echt ondermaats. Ik ben benieuwd wat ze daar mee gedaan hebben.Verwijderd schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:31:
Dit is toch de eerste Creed game die niet meer voor de PS4 uit gaat komen? Ik ben niet heel erg geïnteresseerd in graphics, maar ik vind de verschillen met de eerdere games niet eens zo groot.
Nu is het dus een current-gen only titel geworden. Ben wel benieuwd wat de impact daar van is op de game. Zowel qua graphics (lijkt er amper te zijn), maar met name de performance. Hopelijk wordt dit niet zo'n blurry upscale fest zoals zo veel games tegenwoordig.
[ Voor 14% gewijzigd door Hulleman op 02-12-2024 11:43 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik kan er vrij weinig uit halen, filmpjes van 10 seconden.Oon schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:28:
Ik zie dat deze hier nog niet gepost is:
Ik hou de boot maar even af. Pre-order geannuleerd. Zoveel commotie rondom Ubisoft nu dat ik toch echt maar even de reviews ga afwachten. Met nagenoeg elke AC-deel heb ik mij goed vermaakt dus wellicht komt Shadows uiteindelijk alsnog in huis maar ik wacht het maar ff af.
Wat krijg je nu nog bij een pre-order dat je niet sowieso al krijgt?Piet_Piraat7 schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:31:
Ik hou de boot maar even af. Pre-order geannuleerd. Zoveel commotie rondom Ubisoft nu dat ik toch echt maar even de reviews ga afwachten. Met nagenoeg elke AC-deel heb ik mij goed vermaakt dus wellicht komt Shadows uiteindelijk alsnog in huis maar ik wacht het maar ff af.
Ik speel zelf al jaren via Ubi+, wanneer een nieuw spel uitkomt dat ik echt wil spelen doe ik een paar maandjes Ubi+ en dan speel ik alles dat ik in de tussentijd gemist heb, maar dan heb je meestal gewoon de meest uitgebreide editie van ieder spel en ook alle preorder content enzo.
Ga ik dus met Shadows ook weer doen, van wat we nu gezien hebben wordt het gewoon een leuk spel maar preorderen ga ik echt niet aan beginnen.
@Oon het stelt ook niks voor. Vaak wat skins die ik niet eens activeer. Het pre-orderen doe ik meer omdat ik spellen toch wel ga spelen en dan meteen maar wat rekeningen betaal samen met andere rekeningen. Het is mij niet om de bonussen.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 09:19
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Precies dat, ik heb momenteel even geen reservering staan omdat mijn Gold Edition vervallen was, maar ik wil na de feestdagen alsnog de game gaan reserveren. Ik wacht even voor het geval ik nog een cadeau bon krijg, dan kan ik die meteen ervoor gebruiken.Martinspire schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:05:
Ik heb er juist meer vertrouwen in OMDAT ze heb hebben uitgesteld.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
- Linksquest
Waarom zou hij niet uitkomen? Omdat het wat minder met Ubisoft gaat momenteel en ze de game hebben uitgesteld, wilt het niet zeggen dat hij niet gaat komen. Ik heb er wel vertrouwen in.R.G schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 14:52:
gaat het wel uitkomen?
Niet de clickbait geloven dat kan ook in andere bewoordingR.G schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 14:52:
gaat het wel uitkomen?
Ze hebben recent heel wat slechte beslissingen gemaakt (en heus niet omdat ze "woke" zijn gegaan, maar investeringen in domme genres en trend), en wat veranderingen in management zouden zeker geen kwaad kunnen, maar een IP als Assassins creed is gigantisch en waarschijnlijk hun kostbaarste asset.
Dus in het slechtste geval wordt die overgekocht door iemand.
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 24-12-2024 18:12 ]
Is de game nu weer uitgesteld dan? De release staat nog op 14 februari toch?
Ander vraagje, ter check. Shadows is niet te spelen op de Xbone, maar alleen series X/S toch (los van de PS en PC's natuurlijk)?
Ander vraagje, ter check. Shadows is niet te spelen op de Xbone, maar alleen series X/S toch (los van de PS en PC's natuurlijk)?
14 februari inderdaad, is (nog) niet verder uitgesteld.janvanmil schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 09:55:
En komt inderdaad alleen op current gen consoles uit, dus PS5 en X/S, maar Wikipedia noemt ook iPadOS
- Linksquest
Volgens de officiële website komt hij gewoon 14 februari 2025 uit, en inderdaad niet voor de PS4 of Xbox One modellen.janvanmil schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 09:55:
:strip_exif()/f/image/Qt1W194ScPQv2iCHyE9P4wBt.png?f=user_large)
bron: https://www.ubisoft.com/en-gb/game/assassins-creed/shadows
Oh please release it.. looks soo good!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gaat zo'n vrij gevoel geven om weer eens als een assassin te bewegen in plaats van het niet kunnen sprinten van Odyssey of de slome, logge bewegingen van Valhalla en Mirage. Helaas wel hetzelfde parkour systeem, maar deze animaties zien er toch wel heel vet uitG_Dragon schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:30:
Oh please release it.. looks soo good!
[YouTube: NEW PARKOUR GAMEPLAY 2025 | Assassin's Creed Shadows]
NEWS: Assassin's Creed Shadows is delayed again, now to March 20, Ubisoft says, as the company pursues "various transformational strategic and capitalistic options to extract the best value for stakeholders" (looks for a potential sale).
— Jason Schreier (@jasonschreier.bsky.social) 9 januari 2025
Oftewel niet om het spel beter te maken maar om eerst te kijken wie de winst gaat innen

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- Linksquest
ben ik niet met je eens, ze hebben tenslotte al de season pass terug getrokken en in de statement staat duidelijk om feedback van de community te verwerken en een betere 'day-one'-ervaring te kunnen bieden. Ja Ubisoft staat erom bekend dat ze vaak games te snel uitbrengen en dat ze keuzes hebben gemaakt wat zeker niet altijd goed te praten is, maar heb deze keer wel het idee dat ze zich nu echt proberen te verbeteren. Of dat op langer termijn zo is moeten we afwachten, maar ik heb zeker vertrouwen in Assassin's Creed Shadows.Oon schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 18:45:
[...]
Oftewel niet om het spel beter te maken maar om eerst te kijken wie de winst gaat innen
Hier nog de officiële statement.
/f/image/6gRO3lDcNTCSTQJCXFUMshyW.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Linksquest op 09-01-2025 19:49 ]
Slim. Februari hebben ze teveel concurrentie.
Het is alles of niets voor Ubisoft met AC: Shadows. Ik sluit een einde van Ubisoft niet uit als dit de volgende flop wordt.
Beter nemen ze tijd. Ik denk dat er zeker markt is voor een nieuwe AC. Maar niet als het weer een reskin van Origins is naar een nieuwe setting.
Er moeten echt noemenswaardige verbetering in NPC AI, story en invulling van de openwereld komen. Anders zie ik het treurig in voor Ubisoft.
Het is alles of niets voor Ubisoft met AC: Shadows. Ik sluit een einde van Ubisoft niet uit als dit de volgende flop wordt.
Beter nemen ze tijd. Ik denk dat er zeker markt is voor een nieuwe AC. Maar niet als het weer een reskin van Origins is naar een nieuwe setting.
Er moeten echt noemenswaardige verbetering in NPC AI, story en invulling van de openwereld komen. Anders zie ik het treurig in voor Ubisoft.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Ik merk veel negativiteit omtrent deze game. Was dit bij Valhalla voor de release ook het geval? Ik was die periode niet zo oplettend omtrent nieuws wat games betreft.
Als dit een game word zoals valhalla of origins vind ik het helemaal prima, mensen klagen veel over de copy paste, maar als het er mooi uitziet, en de gameplay is vermakelijk, dan ben ik gewoon blij. Ookal moet ik wachten.
Als dit een game word zoals valhalla of origins vind ik het helemaal prima, mensen klagen veel over de copy paste, maar als het er mooi uitziet, en de gameplay is vermakelijk, dan ben ik gewoon blij. Ookal moet ik wachten.
@Hunter98X Ik vond persoonlijk Assassin's Creed Valhalla echt leeg en een eentonig verhaal hebben (hoofdmissie was telkens; Stukje verhaal, kies wel fort je wil aanvallen, voorbereidingen, aanvallen en repeat), maar zoals ik zeg dat is iets persoonlijks want als je eenmal Assassin's Creed Origins en Assassin's Creed Odyssey gewend ben. Dan was alleen het loot systeem al heel leeg en klein in Assassin's Creed Valhalla.
Ik hoop dat het een mix gaat zijn van het grafische gedeelte van Assassin's Creed Origins met het loot systeem van Assassin's Creed Odyssey, maar dan natuurlijk wel met een flinke vooruitgang op alle vlakken omdat we alweer zoveel jaar verder zijn. Het team achter Assassin's Creed Odyssey werkt namelijk ook aan Assassin's Creed Shadows dus dat geeft mij sinds de aankondiging al veel goede hoop.
Gisteren heb ik even flink gevloekt toen ik de uitstel zag, aangezien ik vanaf halfverwege Febuari een stuk minder tijd heb vanwege de kleine die ergens rond die tijd kan komen. Want ik hoop al sinds de eerste Assassin's Creed op eentje in Japan en dan krijgen we er eentje, loopt de ontwikkeling zo stroef
Ik hoop dat het een mix gaat zijn van het grafische gedeelte van Assassin's Creed Origins met het loot systeem van Assassin's Creed Odyssey, maar dan natuurlijk wel met een flinke vooruitgang op alle vlakken omdat we alweer zoveel jaar verder zijn. Het team achter Assassin's Creed Odyssey werkt namelijk ook aan Assassin's Creed Shadows dus dat geeft mij sinds de aankondiging al veel goede hoop.
Gisteren heb ik even flink gevloekt toen ik de uitstel zag, aangezien ik vanaf halfverwege Febuari een stuk minder tijd heb vanwege de kleine die ergens rond die tijd kan komen. Want ik hoop al sinds de eerste Assassin's Creed op eentje in Japan en dan krijgen we er eentje, loopt de ontwikkeling zo stroef
Als je papaverlof hebt heb je straks als de kleine slaapt (en dat zal die veeeeel doen) juist veel tijd om even te gamen!G_Dragon schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:06:
@Hunter98X Ik vond persoonlijk Assassin's Creed Valhalla echt leeg en een eentonig verhaal hebben (hoofdmissie was telkens; Stukje verhaal, kies wel fort je wil aanvallen, voorbereidingen, aanvallen en repeat), maar zoals ik zeg dat is iets persoonlijks want als je eenmal Assassin's Creed Origins en Assassin's Creed Odyssey gewend ben. Dan was alleen het loot systeem al heel leeg en klein in Assassin's Creed Valhalla.
Gefeliciteerd trouwens!!
Dank je wel..Timothy3000 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 09:22:
[...]
Als je papaverlof hebt heb je straks als de kleine slaapt (en dat zal die veeeeel doen) juist veel tijd om even te gamen!
Gefeliciteerd trouwens!!
Ik ben zelf ook pa en dat is zeker waar. Maar aan het begin heeft de kleine echt veel slaapjes. Ik had meer tijd rust dan ik vtv had verwacht haha.G_Dragon schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 09:30:
[...]
Dank je wel..Haha dat hoop ik wel, maar vaak ben je veel tijd kwijt aan de kleine! Er komt natuurlijk veel extra zorg op je af
- Linksquest
Komt allemaal goed man, ja je zult straks minder tijd hebben om te gamen, kinderen vragen eenmaal wat tijd en aandacht, maar je krijgt er zoveel moois voor terug, ik praat uit ervaringG_Dragon schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:06:
Mijn dochter is nu op de leeftijd dat ze het leuk vind om bepaalde games mee te kijken, Assassin's Creed zal misschien vanaf eind dit jaar ook een serie gaan worden.
Dat gezegd, een uitstel is nooit leuk, maar een Unity Déjà vuwillen we natuurlijk ook niet.
Weet niet of 20 maart wel zo'n slimme datum is...

Uitstel is niet slecht denk ik. Het is ook maar een maandje ofzo. Bij Mirage waren er bij de day zero versies (die gereviewed werden) ook best nog wat bugs.
Beter een goede launch, dan een slechte launch waarbij achteraf nog vanalles recht gebreid moet worden.
Stalker 2 heeft veel goodwill gehad van de community, maar menig andere game wordt afgeslacht als deze slecht wordt gereleased (zie bijv. Cyberpunk, deze was pas na een half jaar na release echt goed speelbaar).
Beter een goede launch, dan een slechte launch waarbij achteraf nog vanalles recht gebreid moet worden.
Stalker 2 heeft veel goodwill gehad van de community, maar menig andere game wordt afgeslacht als deze slecht wordt gereleased (zie bijv. Cyberpunk, deze was pas na een half jaar na release echt goed speelbaar).
Op bijna iedere datum is wel iets ongerelateerds te vinden dat je als tegenargument kunt gebruiken, maar uiteindelijk heeft het niks met het spel te maken dus gewoon prima toch?James Pond schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 11:54:
Weet niet of 20 maart wel zo'n slimme datum is...
[Afbeelding]
- Linksquest
Klopt inderdaad, snap zijn reactie wel en het is erg genoeg dat dit ooit gebeurd is. Maar als je elke datum in de gaten moet houden, ongeacht de game, dan heb je wel een uitdaging om iets uit te brengen op een datum dat nog niks heeft.Oon schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:14:
[...]
Op bijna iedere datum is wel iets ongerelateerds te vinden dat je als tegenargument kunt gebruiken, maar uiteindelijk heeft het niks met het spel te maken dus gewoon prima toch?
Verwijderd
Er wordt (helaas) standaard op vrijwel alles van Ubisoft negatief gereageerd.Hunter98X schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 07:45:
Ik merk veel negativiteit omtrent deze game.
Dat is wat ik de laatste tijd heel erg merk.
Ubisoft is geen topontwikkelaar, maar ook geen kleine speler in de gamemarkt. Dat ze zo groot zijn, wil dus wel wat zeggen.
En je kunt niet iedereen blij maken en tevreden houden. En dat laatste is nu denk ik heel erg aan de hand.
Mensen klagen en zeuren veel uit onvrede, soms ook om hele flauwe dingetjes die slechts bijzaak zijn.
Er wordt veel gezegd dat Ubisoft vaak copy/paste toepast op games. Vaak wordt dan AC gebruikt, maar dan in een andere setting. Ze zouden te weinig vernieuwend zijn in hun games. En soms klagen mensen over bijv. hoe een vrouwtje een soldaat met helm in 1 klap buiten westen slaat. Dat zou niet realistisch genoeg zijn. Of het onderwerp 'woke' komt ook bij elke game aan bod. Blijkbaar vinden een aantal mensen het van groot belang dat je een hoofdpersonage m/v wel een geslachtswijziging kunt laten ondergaan. De andere groep vindt dan juist weer dat je de game links moet laten liggen als deze optie aanwezig is.

Waar letten mensen tegenwoordig op? Waar halen ze hun plezier uit?
Tjah die negativiteit is default bij Ubi games, en er is genoeg op aan te merken maar soms kun je er gewoon voor kiezen een game over te slaan...
Valhalla was voor mij de laatste AC game en daar heb ik echt wel van genoten. Mirage sprak me minder aan maar die komt waarschijnlijk nog wel een keer in PS+ probeer ik hem dan wel.
Shadows spreekt me wel weer aan en de laatste beelden zien er gewoon goed uit.
Valhalla was voor mij de laatste AC game en daar heb ik echt wel van genoten. Mirage sprak me minder aan maar die komt waarschijnlijk nog wel een keer in PS+ probeer ik hem dan wel.
Shadows spreekt me wel weer aan en de laatste beelden zien er gewoon goed uit.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik vind de AC games leuk en heb ze nagenoeg allemaal wel uitgespeeld maar dat het veel kopieer en plakwerk is kunnen we wel toegeven tochVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:39:
[...]
Er wordt veel gezegd dat Ubisoft vaak copy/paste toepast op games. Vaak wordt dan AC gebruikt, maar dan in een andere setting. Ze zouden te weinig vernieuwend zijn in hun games.
Verwijderd
Zal ik zeker niet ontkennen. Maar welke game is tegenwoordig niet (gedeeltelijk) gekopieerd? Ik denk dat we alles wel een keertje hebben gezien.Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 14:08:
[...]
Ik vind de AC games leuk en heb ze nagenoeg allemaal wel uitgespeeld maar dat het veel kopieer en plakwerk is kunnen we wel toegeven toch. Niet zo erg als een CoD of Fifa maar toch
En wat @Chaoss zegt is zeker waar. Je kunt ook gewoon een game links laten liggen, zonder na te trappen of tot op de grond af te branden.
Er is echt genoeg mis met Ubisoft. knip, zitten hun games vol met micro transactie onzin, zijn de games vaak niet polished, hun IP's waar fans op wachten worden niet gebruikt (of jarenlang uitgesteld zonder updates), of de games zijn niet van hoge kwaliteit.
Dus er is genoeg om te mopperen in dat opzicht.
[ Voor 20% gewijzigd door Linksquest op 12-01-2025 09:08 . Reden: Onderdeel dat niet kan eruit gehaald. ]
Verwijderd
Als je er dan zo negatief over bent, keer op keer op keer. Dan ben je er toch wel een keer gewoon klaar mee? Kun je dan niet gewoon zeggen tegen jezelf: "Laat lekker doen dat hele Ubisoft"?James Pond schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:20:
Er is echt genoeg mis met Ubisoft. [mbr]knip[/mbr], zitten hun games vol met micro transactie onzin, zijn de games vaak niet polished, hun IP's waar fans op wachten worden niet gebruikt (of jarenlang uitgesteld zonder updates), of de games zijn niet van hoge kwaliteit.
Wat voor nut heeft het om te blijven klagen, mopperen, negativiteit te verspreiden over dingen die je als consument toch niet kunt veranderen? Want blijkbaar helpt al het geklaag helemaal niks, mensen blijven klagen.
Als ik niet tevreden ben over bepaald merk fiets, ga ik ook niet jarenlang lopen klagen aan dat adres. Ik koop een fiets van een ander merk en ga verder met mijn leven.
Waarom zou dit in de gamesindustrie anders zijn? Blijkbaar triggeren ze bij Ubisoft toch iets. Of zie ik dat verkeerd?
- Linksquest
Ik lees net dat de Assassin's Creed Shadows-dlc Claws of Awaji, meer dan 10 uur aan content bevat. Deze DLC is gratis voor iedereen die de game gereserveerd heeft.
Bron: https://gamer.nl/nieuws/o...r-dan-10-uur-aan-content/
[ Voor 27% gewijzigd door Linksquest op 12-01-2025 10:52 ]
Nice! Dit word er zeker eentje die we gaan reserveren als er meer vastigheid is over de release datumLinksquest schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:52:
Ik lees net dat de Assassin's Creed Shadows-dlc Claws of Awaji, meer dan 10 uur aan content bevat. Deze DLC is gratis voor iedereen die de game gereserveerd heeft.
Het is jammer, want de games hebben vaak best veel potentie, maar dat komt er gewoon niet altijd uit. Daar mogen mensen toch best teleurgesteld over zijn?Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:12:
[...]
Als je er dan zo negatief over bent, keer op keer op keer. Dan ben je er toch wel een keer gewoon klaar mee? Kun je dan niet gewoon zeggen tegen jezelf: "Laat lekker doen dat hele Ubisoft"?
Wat voor nut heeft het om te blijven klagen, mopperen, negativiteit te verspreiden over dingen die je als consument toch niet kunt veranderen? Want blijkbaar helpt al het geklaag helemaal niks, mensen blijven klagen.
Als ik niet tevreden ben over bepaald merk fiets, ga ik ook niet jarenlang lopen klagen aan dat adres. Ik koop een fiets van een ander merk en ga verder met mijn leven.
Waarom zou dit in de gamesindustrie anders zijn? Blijkbaar triggeren ze bij Ubisoft toch iets. Of zie ik dat verkeerd?
Neem zo'n Star Wars Outlaws. Uiteindelijk best een leuke game, maar enorm buggy gereleased. Logisch toch dat mensen dan klagen?
Verwijderd
Da's mooi dat je over deze game begint. Het schijnt idd te zijn dat de game bij release behoorlijk buggy was. Je kunt bijna zeggen, welke game is dat niet tegenwoordig? Maar goed, zoals bij al die games wordt er ook een hoop gepatched. Dit is inmiddels toch wel ruim bekend. Een game komt uit, is buggy, krijgt day-one patch en in de volgende weken/maanden verschijnen er nog meer patches. Uiteindelijk krijgt de game betere vormen en zijn de ergste bugs wel geplet. Zo ook met Star Wars Outlaws.Timothy3000 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 11:13:
[...]
Neem zo'n Star Wars Outlaws. Uiteindelijk best een leuke game, maar enorm buggy gereleased. Logisch toch dat mensen dan klagen?
Ik heb Star Wars Outlaws gekocht nadat het de laatst verschenen patch heeft gekregen. En het speelt zeker niet slecht nu. Maar wat wel super irritant is, is als je iets wil vragen of opzoeken in de community. Je krijgt dan een stortvloed van mensen over je heen die niks positiefs te melden hebben, en al helemaal niet ingaan op je vraag. Het enigste wat ze kunnen is dingen afkraken over hoe het was toen de game net was verschenen.
Op YouTube idem dito. Alle filmpjes over de bugs, die er inmiddels uit zijn, staan nog gewoon online. Mensen die dus uit interesse gaan kijken denken: "Wat een bugfeest!" Terwijl dat in werkelijkheid reuze meevalt.
Ik vraag me af of mensen niet strafbaar bezig zijn door willens en wetens een bedrijf zo de grond in te trappen. Want ik ben er wel van overtuigd dat Ubisoft hierdoor inkomsten misloopt, en dus ook minder geld heeft om dingen anders/beter te doen. In feite heeft het last van de 'cancelcultuur', die hier blijkbaar nog gewoon zijn gang kan gaan.
Gamers zijn, denk ik, grotendeels zelf verantwoordelijk voor de ellende die ze ervaren. Door hun eigen online gedrag.
Je draait hem bijzonder om hier. Een groot aantal fans kochten een game, raakten hun save kwijt, klaagden daar terecht over. Een groot aantal gamers zeggen nu te wachten met pre-orderen en even de reviews af te wachten. Logisch lijkt me.
Volgens mij is de algemene consensus dat Outlaws nu, een paar maanden na release, wel een aardige game is. En zijn mensen na al het uitstel en de buggy releases van de laatste Ubi games wat sceptisch tegenover Shadows. Niet heel gek.
Ik hoop dat Shadows tof wordt maar heb er vooralsnog een hard hoofd in. Hopelijk krijg ik ongelijk, want op een AC in Japan zit ik al een flinke tijd te wachten.
Ik zie eigenlijk met name comments met "veel plezier" na je post over de game in het Outlaws topic. Dus voor de Tweakers community geldt dit iig niet.Ik heb Star Wars Outlaws gekocht nadat het de laatst verschenen patch heeft gekregen. En het speelt zeker niet slecht nu. Maar wat wel super irritant is, is als je iets wil vragen of opzoeken in de community. Je krijgt dan een stortvloed van mensen over je heen die niks positiefs te melden hebben, en al helemaal niet ingaan op je vraag. Het enigste wat ze kunnen is dingen afkraken over hoe het was toen de game net was verschenen.
Maar toen die filmpjes geplaatst werden niet. Je kunt ook aan de datum waarop iets werd geupload zien wanneer dat was. Dit is een hele rare klacht imo.Op YouTube idem dito. Alle filmpjes over de bugs, die er inmiddels uit zijn, staan nog gewoon online. Mensen die dus uit interesse gaan kijken denken: "Wat een bugfeest!" Terwijl dat in werkelijkheid reuze meevalt.
Volgens mij is de algemene consensus dat Outlaws nu, een paar maanden na release, wel een aardige game is. En zijn mensen na al het uitstel en de buggy releases van de laatste Ubi games wat sceptisch tegenover Shadows. Niet heel gek.
Ik hoop dat Shadows tof wordt maar heb er vooralsnog een hard hoofd in. Hopelijk krijg ik ongelijk, want op een AC in Japan zit ik al een flinke tijd te wachten.
[ Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 12-01-2025 12:03 ]
Helaas blijven mensen veel hangen in het verleden, daar ben ik het met je eens! Als het nou niet opgelost zou worden dan mag het klagen gerust ook wel van mij, maar niet wanneer het via updates opgelost word. Dan moet je ook stoppen en gaan genieten van het spel, want het eeuwig zeuren over dingen lost het zeker niet opVerwijderd schreef op zondag 12 januari 2025 @ 11:27:
[...]
Da's mooi dat je over deze game begint. Het schijnt idd te zijn dat de game bij release behoorlijk buggy was. Je kunt bijna zeggen, welke game is dat niet tegenwoordig? Maar goed, zoals bij al die games wordt er ook een hoop gepatched. Dit is inmiddels toch wel ruim bekend. Een game komt uit, is buggy, krijgt day-one patch en in de volgende weken/maanden verschijnen er nog meer patches. Uiteindelijk krijgt de game betere vormen en zijn de ergste bugs wel geplet. Zo ook met Star Wars Outlaws.
Ik heb Star Wars Outlaws gekocht nadat het de laatst verschenen patch heeft gekregen. En het speelt zeker niet slecht nu. Maar wat wel super irritant is, is als je iets wil vragen of opzoeken in de community. Je krijgt dan een stortvloed van mensen over je heen die niks positiefs te melden hebben, en al helemaal niet ingaan op je vraag. Het enigste wat ze kunnen is dingen afkraken over hoe het was toen de game net was verschenen.
Op YouTube idem dito. Alle filmpjes over de bugs, die er inmiddels uit zijn, staan nog gewoon online. Mensen die dus uit interesse gaan kijken denken: "Wat een bugfeest!" Terwijl dat in werkelijkheid reuze meevalt.
Ik vraag me af of mensen niet strafbaar bezig zijn door willens en wetens een bedrijf zo de grond in te trappen. Want ik ben er wel van overtuigd dat Ubisoft hierdoor inkomsten misloopt, en dus ook minder geld heeft om dingen anders/beter te doen. In feite heeft het last van de 'cancelcultuur', die hier blijkbaar nog gewoon zijn gang kan gaan.
Gamers zijn, denk ik, grotendeels zelf verantwoordelijk voor de ellende die ze ervaren. Door hun eigen online gedrag.
Wat ik veel heb gemerkt en dat is geen aanval of gemeen bedoeld maar de meeste klachten komen vooral weg bij de pc gamers onder ons, wat ook wel een verklaring heeft. Aangezien het veel moeilijker is voor een ontwikkelaar aangezien elk systeem anders is.
Ik speelde Star Wars Outlaws al vanaf dag een en kon me in een aantal klachten wel vinden maar ook heel veel niet, maar dat had ik bij spellen zoals S.T.A.L.K.E.R. 2 En Avatar Frontiers Of Pandora ook. Alles verliep gewoon soepel zonder rare of vervelende bugs op de Xbox Series X
Verwijderd
Natuurlijk mag je een klacht hebben en je mening daarover uiten. Maar het stopt daar niet. De klachten gaan door en slaan ook vaak door, over de meest onbenullige dingetjes. Misschien niet zo zeer hier op Tweakers, maar op Steam en YouTube zeker wel!Timothy3000 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 11:59:
Je draait hem bijzonder om hier. Een groot aantal fans kochten een game, raakten hun save kwijt, klaagden daar terecht over. Een groot aantal gamers zeggen nu te wachten met pre-orderen en even de reviews af te wachten. Logisch lijkt me.
Ik draai geen dingen om, ik constateer een vervelende trend die (helaas) heel normaal schijnt te worden tegenwoordig, en het meest duidelijk zichtbaar is bij Ubisoft.
Ik blijf bij mijn standpunt; je kunt ook gewoon iets laten rusten en verder gaan met andere zaken ipv iedereen tot in de treurnis proberen te overtuigen van jouw slechte ervaringen en zo een toxic community opbouwen om een bedrijf (Ubisoft in dit geval) kapot te maken.
Als Ubi omvalt ligt dat aan Ubi, niet aan de gamers. Er is veel meer mis bij dat bedrijf.
Op Steam en Reddit en noem het maar op kun je over elk bedrijf en elke game gezeur vinden. Dat is helaas niet anders tegenwoordig, maar is zeer zeker niet alleen bij Ubisoft het geval.
Rondom Shadows is een hoop nutteloos gezeur, dat ben ik eens, maar dat veel gamers wat sceptisch zijn is niet heel gek.
Op Steam en Reddit en noem het maar op kun je over elk bedrijf en elke game gezeur vinden. Dat is helaas niet anders tegenwoordig, maar is zeer zeker niet alleen bij Ubisoft het geval.
Rondom Shadows is een hoop nutteloos gezeur, dat ben ik eens, maar dat veel gamers wat sceptisch zijn is niet heel gek.
Ja, dat is geluk. Of je kijkt gewoon wat sneller over technische mankementjes heen.Ik speelde Star Wars Outlaws al vanaf dag een en kon me in een aantal klachten wel vinden maar ook heel veel niet, maar dat had ik bij spellen zoals S.T.A.L.K.E.R. 2 En Avatar Frontiers Of Pandora ook. Alles verliep gewoon soepel zonder rare of vervelende bugs op de Xbox Series X.. Noem het geluk? Maybe
[ Voor 23% gewijzigd door Timothy3000 op 12-01-2025 12:35 ]
Verwijderd
Of andere mensen kijken er te kritisch naar. Misschien liggen bij veel mensen de verwachtingen te hoog. Dan valt er automatisch ook veel tegen.Timothy3000 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:34:
Of je kijkt gewoon wat sneller over technische mankementjes heen.
Als je full price voor een game betaalt mag je verwachten dat je je savegame niet kwijt raakt of dat je niet tegen main missies loopt die je niet kunt afmaken door een gamebreaking bug.Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:39:
[...]
Of andere mensen kijken er te kritisch naar. Misschien liggen bij veel mensen de verwachtingen te hoog. Dan valt er automatisch ook veel tegen.
Ik ben het eens dat er veel gezeur wordt maar terechte klachten zijn er ook. Laten we dat niet bagatalliseren.
Verwijderd
Dat mag je ook verwachten als je in de sale hebt gekocht hoor. En daarover klagen is geheel terecht.
Ik doel meer op flauwekul klachtjes als niet realistische animaties, uiterlijk van personages die niet in de smaak vallen, game te moeilijk/makkelijk, klachten over dat je bijv. raytracing niet kunt uitzetten. Dit zijn allemaal dingen die gewoon eigenschappen zijn van de betreffende game. Bevalt het je niet? Speel dan een ander spel. Maar nee, iedereen gaat er vermoeiend over lopen klagen, zeuren, etc.
Ik doel meer op flauwekul klachtjes als niet realistische animaties, uiterlijk van personages die niet in de smaak vallen, game te moeilijk/makkelijk, klachten over dat je bijv. raytracing niet kunt uitzetten. Dit zijn allemaal dingen die gewoon eigenschappen zijn van de betreffende game. Bevalt het je niet? Speel dan een ander spel. Maar nee, iedereen gaat er vermoeiend over lopen klagen, zeuren, etc.
Dan zijn we het daarin gewoon eens. Maar de klachten die James Pond noemt zijn wel legitieme klachten imo en een goede reden om voorzichtig te zijn mbt het kopen van nieuwe Ubigames.
Verwijderd
Dat een game micro transacties bevat en niet gepolished is schuif ik onder 'valt prima mee te leven'. Daar over klagen is imho een luxe probleem. Misschien moet hij zijn verwachtingen wat omlaag bijstellen.
Als we allemaal onze verwachtingen continu omlaag blijven bijstellen kopen we over een paar jaar games die met mazzel een jaar later pas oké werken en waarvoor je mtx's moet kopen om de game te kunnen uitspelen. Niks mis met klagen over dat soort zaken. Je kunt er ook overheen lezen.Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:57:
Dat een game micro transacties bevat en niet gepolished is schuif ik onder 'valt prima mee te leven'. Daar over klagen is imho een luxe probleem. Misschien moet hij zijn verwachtingen wat omlaag bijstellen.
Maar genoeg gezeurd. We zullen zien hoe (en of en wanneer) Shadows gereleased wordt.
Verwijderd
Je hoeft doorgaans geen microtransacties te gebruiken om een game uit te spelen. En ook niet gepolishede games kun je uitspelen. Mensen hadden ook plezier met Cyberpunk toen het net uit was en de ergste bugs waren verholpen. Pas later nog werd het mooier en beter, maar toen werd er al gezegd dat het een game met een goed verhaal was en dat mensen er van hadden genoten. En ja, microtransacties. Heb je altijd andere skins of de beste wapens nodig? Nee toch, dit wordt door ontwikkelaars gebruikt als extra bron van inkomsten.Timothy3000 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:06:
[...]
Als we allemaal onze verwachtingen continu omlaag blijven bijstellen kopen we over een paar jaar games die met mazzel een jaar later pas oké werken en waarvoor je mtx's moet kopen om de game te kunnen uitspelen. Niks mis met klagen over dat soort zaken. Je kunt er ook overheen lezen.
Maar genoeg gezeurd. We zullen zien hoe (en of en wanneer) Shadows gereleased wordt.
Heb gewoon wat meer vertrouwen in ontwikkelaars, terechte klachten zijn prima maar ga niet lopen mierenneuken om kleine dingetjes die er ook eigenlijk niet toe doen.
Ik wacht ook op Shadows. Koop hem wellicht niet meteen bij release. Eerst even wat patches afwachten
Het heeft echt een flinke tijd geduurd voordat dat het geval was. Die game was bij release onspeelbaar. Nog steeds, op last gen consoles.Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:29:
[...]
Mensen hadden ook plezier met Cyberpunk toen het net uit was en de ergste bugs waren verholpen.
Die er voor jou eigenlijk niet toe doen.Heb gewoon wat meer vertrouwen in ontwikkelaars, terechte klachten zijn prima maar ga niet lopen mierenneuken om kleine dingetjes die er ook eigenlijk niet toe doen.
Verwijderd
Die er voor de hele community eigenlijk niet toe doen. Want door op elke slak zout te leggen, krijgen we een toxic community. En jij zit het goed te praten.Timothy3000 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:39:
[...]
Die er voor jou eigenlijk niet toe doen.
Maar genoeg, wij gaan het blijkbaar niet helemaal eens worden en ik wil het topic ook niet te veel derailen. Het gaat ten slotte hier over een game, die op dit moment nog niet eens uit is.
Maar dat eerste is dus helemaal niet zo. Zo geef je Cyberpunk als voorbeeld van een game waar mensen, ondanks dat hij compleet kapot was, toch van konden genieten. Mooi voor die mensen, maar dat betekent niet dat mensen die wel klaagden dat niet terecht deden. Als mensen niet geklaagd hadden werkte die game nog niet.
Klagen over het uiterlijk van karakters of over de kleur van een zandkorreltje oid is onzinnig en toxic. Klagen over kapotte ray-tracing, savegames die niet werken, irritante popup, gamebreaking bugs, onzinnige mtx's of games die maar half werken is dat imo totaal niet.
Maar goed, agree to disagree.
Klagen over het uiterlijk van karakters of over de kleur van een zandkorreltje oid is onzinnig en toxic. Klagen over kapotte ray-tracing, savegames die niet werken, irritante popup, gamebreaking bugs, onzinnige mtx's of games die maar half werken is dat imo totaal niet.
Maar goed, agree to disagree.
Verwijderd
Ik had het niet over kapotte ray-tracing. Er zijn tegenwoordig games die standaard gebruik maken van ray-tracing. Vroeger had je rtx als optie, om aan of uit te zetten. Tegenwoordig zijn er games waarbij je die optie niet hebt, omdat de game er standaard gebruik van maakt. (Indiana Jones, Star Wars Outlaws, etc.)
Mensen die nog gamen op oudere kaarten kunnen deze titels niet of nauwelijks fatsoenlijk draaien, wat uiteraard weer resulteert in een berg klachten.
Je ziet, het einde is best wel zoek. Die mensen zouden ook mee kunnen gaan met de huidige technologie en gewoon zelf een nieuwere gpu kunnen aanschaffen. Maar klagen kost niks. (levert ook niks op, maar dat ter zijde)
Dat gezegd hebbende, Outlaws is wel een schitterende game door het gebruik van raytracing!
Ik hoop dat dit ook wordt toegepast in de nieuwe AC Shadows. Want dan krijgen we echt een mooie game!
Mensen die nog gamen op oudere kaarten kunnen deze titels niet of nauwelijks fatsoenlijk draaien, wat uiteraard weer resulteert in een berg klachten.
Je ziet, het einde is best wel zoek. Die mensen zouden ook mee kunnen gaan met de huidige technologie en gewoon zelf een nieuwere gpu kunnen aanschaffen. Maar klagen kost niks. (levert ook niks op, maar dat ter zijde)
Dat gezegd hebbende, Outlaws is wel een schitterende game door het gebruik van raytracing!
Ik hoop dat dit ook wordt toegepast in de nieuwe AC Shadows. Want dan krijgen we echt een mooie game!
Wat voor nut heeft het om te klagen? Dat er zaken dan verbeterd worden? Wat denk je zelf.Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:12:
[...]
Als je er dan zo negatief over bent, keer op keer op keer. Dan ben je er toch wel een keer gewoon klaar mee? Kun je dan niet gewoon zeggen tegen jezelf: "Laat lekker doen dat hele Ubisoft"?
Hoho, omdat ik aankaart wat er allemaal mis gaat bij Ubisoft ben ik degene die moppert en negativiteit verspreid? En hoezo keer op keer?
Dat is niet eerlijk. Mensen hier doen net alsof er niks aan de hand is met Ubisoft. Dat is gewoonweg niet hoe het zit.
Ik was altijd enorm fan van Ubisoft, dat is de reden dat ik het juist zo jammer vind dat het deze kant opgaat met het bedrijf. Maar het is echt 100% hun eigen schuld. En dan moet je niet gaan doen van oja wat sneu voor Ubisoft, dat miljarden bedrijf.
En waarom wordt het stukje over sexuele misbruikers weggehaald? Dat is gewoon een schande wat onder de tafel wordt geveegd door de mods? https://screenrant.com/ub...sconduct-allegations-who/
Dat is toch gewoon enorm triest en ernstig. Dat ze hun IP's niet gebruiken (Rainbow Six, Ghost Recon, Rayman, Prince of Persia, Beyond Good & Evil) of dat deze zodanig lang in ontwikkeling zijn en uitgesteld worden, er niks over wordt gezegd tegen de fans etc.
"Tjah die negativiteit is default bij Ubi games, en er is genoeg op aan te merken maar soms kun je er gewoon voor kiezen een game over te slaan..."
Ja we kunnen alles wel negeren wat er gebeurd in de games industrie, onder het mom van ik wil gewoon graag mijn spelletje spelen.
We mogen het ook gewoon benoemen, en daar is niks mis mee. Niemand zal je afbranden als je nog steeds zin hebt in Shadows. Ik heb ook nog zin in Shadows.
Maar het wordt er allemaal niet beter op door het te gaan verbloemen en net te doen alsof er helemaaaal niks aan de hand is bij Ubisoft. Cmon dat toxische positiviteit slaat in dat opzicht dan gewoon tever door.
Forumposts maken geen bedrijven kapot. Wel tegenvallende verkoopcijfers door enorm buggy producten uit te brengen, die mensen massaal laten liggen.Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:29:
[...]
Ik blijf bij mijn standpunt; je kunt ook gewoon iets laten rusten en verder gaan met andere zaken ipv iedereen tot in de treurnis proberen te overtuigen van jouw slechte ervaringen en zo een toxic community opbouwen om een bedrijf (Ubisoft in dit geval) kapot te maken.
Zie ook hun eigen koersgang op de beurs. Het gaat alleen maar naar beneden.
Denk jij dat dit komt omdat mensen negatief zijn op het internet? Nee. Dat komt omdat Ubisoft geen kwaliteitsproducten meer aflevert. Komop zeg, beetje users hier (en op andere plaatsen) de schuld geven dat het slecht gaat met Ubisoft. Wat een klucht.
[ Voor 15% gewijzigd door James Pond op 13-01-2025 11:14 ]
Ik begin er langzaam wel een beetje flauw van te worden dat mensen constant doorgaan en in het negatieve van het bedrijf blijven hangen, als een spel je niet ligt prima maar ga dan niet het onderwerp vol discussiëren over het bedrijf die erachter zit. En daarbij het spel is nog geen eens uit, niemand weet nog hoe het speelt.
Helemaal als er ook genoeg mensen zijn die deze laatste spellen wel als positief hebben ervaren, deze mensen raken we een beetje kwijt in al het negatieve. Ook de onderwerpen lijken er hierdoor minder leuk te worden, er is een onderwerp [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld die mij er veel meer geschikt voor lijkt dan dit topic. Aangezien het niet meer over Assassin's Creed: Shadows gaat maar over het bedrijf erachter..
Ik ben geen moderator dus wie ben ik om hier over te oordelen, maar merk wel sinds dat het nu in meerdere onderwerpen gebeurd. Het oneindig doorgaan over bedrijven voor mij ook irritaties begint op te roepen, ondanks iedereen vrij hoort te zijn om te discussiëren over wat hij of zij wil. Dit kan toch prima in dat aangewezen onderwerp? Als de moderators het oneens met mij zijn dan hoor ik dit natuurlijk ook graag
Helemaal als er ook genoeg mensen zijn die deze laatste spellen wel als positief hebben ervaren, deze mensen raken we een beetje kwijt in al het negatieve. Ook de onderwerpen lijken er hierdoor minder leuk te worden, er is een onderwerp [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld die mij er veel meer geschikt voor lijkt dan dit topic. Aangezien het niet meer over Assassin's Creed: Shadows gaat maar over het bedrijf erachter..
Ik ben geen moderator dus wie ben ik om hier over te oordelen, maar merk wel sinds dat het nu in meerdere onderwerpen gebeurd. Het oneindig doorgaan over bedrijven voor mij ook irritaties begint op te roepen, ondanks iedereen vrij hoort te zijn om te discussiëren over wat hij of zij wil. Dit kan toch prima in dat aangewezen onderwerp? Als de moderators het oneens met mij zijn dan hoor ik dit natuurlijk ook graag
James Pond schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:04:
[...]
Wat voor nut heeft het om te klagen? Dat er zaken dan verbeterd worden? Wat denk je zelf.
Hoho, omdat ik aankaart wat er allemaal mis gaat bij Ubisoft ben ik degene die moppert en negativiteit verspreid? En hoezo keer op keer?
Dat is niet eerlijk. Mensen hier doen net alsof er niks aan de hand is met Ubisoft. Dat is gewoonweg niet hoe het zit.
Ik was altijd enorm fan van Ubisoft, dat is de reden dat ik het juist zo jammer vind dat het deze kant opgaat met het bedrijf. Maar het is echt 100% hun eigen schuld. En dan moet je niet gaan doen van oja wat sneu voor Ubisoft, dat miljarden bedrijf.
En waarom wordt het stukje over sexuele misbruikers weggehaald? Dat is gewoon een schande wat onder de tafel wordt geveegd door de mods? https://screenrant.com/ub...sconduct-allegations-who/
Dat is toch gewoon enorm triest en ernstig. Dat ze hun IP's niet gebruiken (Rainbow Six, Ghost Recon, Rayman, Prince of Persia, Beyond Good & Evil) of dat deze zodanig lang in ontwikkeling zijn en uitgesteld worden, er niks over wordt gezegd tegen de fans etc.
"Tjah die negativiteit is default bij Ubi games, en er is genoeg op aan te merken maar soms kun je er gewoon voor kiezen een game over te slaan..."
Ja we kunnen alles wel negeren wat er gebeurd in de games industrie, onder het mom van ik wil gewoon graag mijn spelletje spelen.
We mogen het ook gewoon benoemen, en daar is niks mis mee. Niemand zal je afbranden als je nog steeds zin hebt in Shadows. Ik heb ook nog zin in Shadows.
Maar het wordt er allemaal niet beter op door het te gaan verbloemen en net te doen alsof er helemaaaal niks aan de hand is bij Ubisoft. Cmon dat toxische positiviteit slaat in dat opzicht dan gewoon tever door.
[...]
Forumposts maken geen bedrijven kapot. Wel tegenvallende verkoopcijfers door enorm buggy producten uit te brengen, die mensen massaal laten liggen.
Zie ook hun eigen koersgang op de beurs. Het gaat alleen maar naar beneden.
Denk jij dat dit komt omdat mensen negatief zijn op het internet? Nee. Dat komt omdat Ubisoft geen kwaliteitsproducten meer aflevert. Komop zeg, beetje users hier (en op andere plaatsen) de schuld geven dat het slecht gaat met Ubisoft. Wat een klucht.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja eens, maar haten op Ubisoft is hip dus als je wel geniet van Ubisoft Games moet je wel gek zijn!G_Dragon schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:37:
Ik begin er langzaam wel een beetje flauw van te worden dat mensen constant doorgaan en in het negatieve van het bedrijf blijven hangen, als een spel je niet ligt prima maar ga dan niet het onderwerp vol discussiëren over het bedrijf die erachter zit. En daarbij het spel is nog geen eens uit, niemand weet nog hoe het speelt.
Ik kijk ook uit naar Shadows, het oude AC deed mij niet zoveel meer maar met Origins is het weer helemaal mijn ding, lekker exploren met RPG Lite elementen.
Nog steeds veel zin in Shadows dus, jammer dat we een maandje langer moeten wachten maar als de game daar beter van wordt dan hoor je mij niet klagen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Sorry ik had die nog niet eens gezien, ik reageerde op eerder gequote berichten. Zal de discussie daar voortzetten mits interesseBM schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:48:
[...]
[modbreak]Wat was er niet duidelijk aan de post van @Mog hierboven? Graag weer ontopic over AC: Shadows, voor het wel en wee van Ubisoft kun je terecht in [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld, dat voegt hier allemaal vrij weinig toe[/]
Wel jammer dat dat topic duidelijk niet een hot topic is, want er is al sinds 25 dec niks meer gepost.
[ Voor 9% gewijzigd door James Pond op 13-01-2025 12:18 ]
JamesPond zegt letterlijk dat hij ook zin in Shadows heeft. Het is daarom wel wat flauw om het simpelweg af te doen als haten imo.Donstil schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:51:
[...]
Ja eens, maar haten op Ubisoft is hip dus als je wel geniet van Ubisoft Games moet je wel gek zijn!
[ Voor 24% gewijzigd door Timothy3000 op 13-01-2025 12:32 ]
Meer on topic:
Meer mensen die hopen dat dit een wat kortere game is? Valhalla ging door het repetitieve bij mij snel vervelen. Ik hoop op een meer gestroomlijnde ervaring zonder al teveel herhaling dan een gigagrote game puur om het zo lang mogelijk te laten duren. Meer nadruk op de main story ook.
Meer mensen die hopen dat dit een wat kortere game is? Valhalla ging door het repetitieve bij mij snel vervelen. Ik hoop op een meer gestroomlijnde ervaring zonder al teveel herhaling dan een gigagrote game puur om het zo lang mogelijk te laten duren. Meer nadruk op de main story ook.
Nee ik hoop om heel eerlijk te zijn heel erg dat het zoals Assassin's Creed: Origins en Assassin's Creed: Odyssey word en totaal niet zo leeg en eentonig zoals Assassin's Creed: Valhalla, maar ook weer niet zo kort en klein als Assassin's Creed: Mirage (Wat van te voren wel duidelijk aangegeven werd).Timothy3000 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:35:
Meer on topic:
Ben om die reden ook heel blij dat het team achter Assassin's Creed: Odyssey hieraan werkt
Ik hoop vooral dat de AI verbeterd is. Een openworld in 2025 game met AI zoals in Outlaws, Valhalla of Odyssey is een hard-pass voor mij.G_Dragon schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:05:
[...]
Nee ik hoop om heel eerlijk te zijn heel erg dat het zoals Assassin's Creed: Origins en Assassin's Creed: Odyssey word en totaal niet zo leeg en eentonig zoals Assassin's Creed: Valhalla, maar ook weer niet zo kort en klein als Assassin's Creed: Mirage (Wat van te voren wel duidelijk aangegeven werd).
Ben om die reden ook heel blij dat het team achter Assassin's Creed: Odyssey hieraan werkt.
Het feit dat in de marketing hier nog niks over getoond is doet mij vermoeden dat het ook niet beter zal zijn.
Wat vond jij niet of minder tof aan Valhalla? Ik heb de game enige tijd geleden gekocht op de Ubisoft store, samen met die Fenyx game.G_Dragon schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:05:
[...]
Nee ik hoop om heel eerlijk te zijn heel erg dat het zoals Assassin's Creed: Origins en Assassin's Creed: Odyssey word en totaal niet zo leeg en eentonig zoals Assassin's Creed: Valhalla, maar ook weer niet zo kort en klein als Assassin's Creed: Mirage (Wat van te voren wel duidelijk aangegeven werd).
Ben om die reden ook heel blij dat het team achter Assassin's Creed: Odyssey hieraan werkt.
Odyssey heb ik toch wel met plezier 50/60 uur ingestoken, toen was ik er wel een beetje klaar mee.
Eerlijk gezegd sprak het vikingen sfeertje me toch minder aan, want erg gruwelijk zal het toch niet zijn (als in, ze zullen zich vast niet als echte vikingen gedragen
- Linksquest
Hij mag van mij langer dan Mirage, maar niet zo lang als Valhalla, maar als de kaart kleiner is, dan is de game vanzelf korter. Wat ik bij Valhalla vooral had, was dat het vaak te leeg was. Nu ben ik heel eerlijk ik vond zowel Origins, Odyssey en Valhalla wat aan een te grote kant, maar dat maakt de games er natuurlijk niet minder op. Voor mij persoonlijk gewoon een Day One Release.Timothy3000 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:35:
Meer on topic:
Ja die mag wel flink wat slimmer wordenFrez schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:32:
[...]
Ik hoop vooral dat de AI verbeterd is. Een openworld in 2025 game met AI zoals in Outlaws, Valhalla of Odyssey is een hard-pass voor mij.
Het feit dat in de marketing hier nog niks over getoond is doet mij vermoeden dat het ook niet beter zal zijn.
James Pond schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:51:
[...]
Wat vond jij niet of minder tof aan Valhalla? Ik heb de game enige tijd geleden gekocht op de Ubisoft store, samen met die Fenyx game.
Odyssey heb ik toch wel met plezier 50/60 uur ingestoken, toen was ik er wel een beetje klaar mee.
Eerlijk gezegd sprak het vikingen sfeertje me toch minder aan, want erg gruwelijk zal het toch niet zijn (als in, ze zullen zich vast niet als echte vikingen gedragen). Maar toch gekocht want was wel enigszins benieuwd naar de game. Maar lees er vaker minder positieve ervaringen over.
offtopic:
Ik vond bij Valhalla het nieuwe loot systeem echt waardeloos, de wereld heel erg leeg en het verhaal ontzettend eentonig (hoofdmissie, voorbereiding aanval fort, aanval fort, leider uitschakelen, verhaal en repeat).
Vind het jammer dat ze dit niet beter en uitgebreider hadden uitgewerkt.
Immortal Fenix Rising is echt een geweldig spel

Ik vond bij Valhalla het nieuwe loot systeem echt waardeloos, de wereld heel erg leeg en het verhaal ontzettend eentonig (hoofdmissie, voorbereiding aanval fort, aanval fort, leider uitschakelen, verhaal en repeat).
Vind het jammer dat ze dit niet beter en uitgebreider hadden uitgewerkt.
Immortal Fenix Rising is echt een geweldig spel
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 13-01-2025 14:17 ]
Mja de AI is in zoveel games helaas niet sterk. Denk dat dat ook komt omdat het anders voor veel mensen te lastig wordt.
Ik heb het niet over de berichten van JamesPond, dat is een aanname die jij zelf doet. Sterker nog ik heb de laatste pagina’s van dit topic niet eens gelezen, dus ik kan alleen maar een gok doen waar het (weer) over gegaan is.Timothy3000 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:30:
[...]
JamesPond zegt letterlijk dat hij ook zin in Shadows heeft. Het is daarom wel wat flauw om het simpelweg af te doen als haten imo.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 13-01-2025 14:21 ]
Uiteraard zijn die er, maar ik zeker niet! Ik heb Odyssey inclusief DLC op 100% gezet en Valhalla 100% inclusief de eerste DLC, een grote AC met een dito wereld is volledig aan mij besteed. Het liefst dwaal ik dagen/weken/maanden rond in dit soort open werelden.Timothy3000 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:35:
Meer on topic:
Meer mensen die hopen dat dit een wat kortere game is? Valhalla ging door het repetitieve bij mij snel vervelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 13-01-2025 14:28 ]
Heb je The Last of Us al eens gespeeld? Een van de meest toegankelijke games ooit met een van de beste AI's die in game te vinden zijn.James Pond schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:16:
Mja de AI is in zoveel games helaas niet sterk. Denk dat dat ook komt omdat het anders voor veel mensen te lastig wordt.
Ja absoluut, dat is zeker een goede AI! Tenminste die van de mensen, die van de zombies vond ik dan weer een beetje mehFrez schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:49:
[...]
Heb je The Last of Us al eens gespeeld? Een van de meest toegankelijke games ooit met een van de beste AI's die in game te vinden zijn.
Heb je voorbeelden van AI die echt beter is dan?Frez schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:32:
[...]
Ik hoop vooral dat de AI verbeterd is. Een openworld in 2025 game met AI zoals in Outlaws, Valhalla of Odyssey is een hard-pass voor mij.
De enige echt 'levende' AI die ik ken is die van Rain World, maar dat is in 2D en ook maar relatief simpel. Ik ken geen enkele open world game die écht goede AI heeft.
Zou wel vet zijn als er wat meer gesimuleerd wordt ipv alleen maar trigger-based standaard reacties en dan weer terug naar idle, maar dat is op deze schaal toch wel lastig.
Het is zeker niet perfect. Maar de remake van deel 1 heeft de AI gekregen van deeltje 2. En The Last of Us part 2 is inmiddels bijna vijf jaar oud.James Pond schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:53:
[...]
Ja absoluut, dat is zeker een goede AI! Tenminste die van de mensen, die van de zombies vond ik dan weer een beetje meh
Het is dan niet teveel gevraagd om in een Assassin's Creed anno 2025 het iets realistischer te maken.... Ik ben benieuwd!
Er zijn wel wat voorbeelden. The last of us noemde ik al en als je kijkt naar open wereld games doet een Red Dead 2 het ook beter.Oon schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:01:
[...]
Heb je voorbeelden van AI die echt beter is dan?
De enige echt 'levende' AI die ik ken is die van Rain World, maar dat is in 2D en ook maar relatief simpel. Ik ken geen enkele open world game die écht goede AI heeft.
Zou wel vet zijn als er wat meer gesimuleerd wordt ipv alleen maar trigger-based standaard reacties en dan weer terug naar idle, maar dat is op deze schaal toch wel lastig.
Het punt is ook niet dat er vele games zijn met betere A.I.
Mijn punt is vooral dat een grote groep liefhebbers van Assassin's Creed al jaren vraagt om innovatie en vernieuwing van systemen die telkens hergebruikt worden.
Voor wat betreft graphics doet Ubisoft het aardig goed. Daar hoeft de vernieuwing niet persé in te zitten. Verbetering in A.I. zou een veel grotere impact hebben dan nieuwe grafische toevoegingen (zoals raytracing etc). Zeker in een game zoals Assasins Creed die zou moeten draaien om stealth. Het huidge systeem waarbij je met je fluitje een heel kamp kan uitroeien door NPC's naar je toe te fluiten terwijl je geknield zit in laag gras is inmiddels echt achterhaald.
Vergeet trouwens niet wat de eerste Assassin's Creed game zo fantastisch en bijzonder maakte. De zogenaamde "Social Stealth" mechanic. Met deze mechanic kon je "opgaan" in de menigte om aanvallers/achtervolgers af te schudden. Dit was in die tijd een stukje A.I. wat enorm innoverend en vernieuwend was. Die eerste AC game kwam in 2007 uit en sindsdien is de social stealth mechanic eerder gesloopt dan verder geinnoveerd. Jammer.
"Next gen" gaming zit hem mijn inziens niet meer in het verbeteren van graphics. Hardware kan de nieuwste ontwikkelingen op dit gebied uberhaubt amper bijbenen.
Artificial Intelligence wordt het nieuwe "Next gen". Als je ziet wat taalmodellen zoals Chatgpt tegenwoordig kunnen kan ik niet wachten om dit in games terug te gaan zien.
[ Voor 20% gewijzigd door Frez op 13-01-2025 15:18 ]
wat ik hoop bij de game is dat ik kan genieten van de omgeving
vond erg leuk om bij Odysse mijn paard me ergens naar toe te laten brengen en gewoon genieten van de wereld.
vond het altijd wel leuk en mooi uitzien, misschien ook omdat ik passie heb voor geschiedenis
vond erg leuk om bij Odysse mijn paard me ergens naar toe te laten brengen en gewoon genieten van de wereld.
vond het altijd wel leuk en mooi uitzien, misschien ook omdat ik passie heb voor geschiedenis
Verwijderd
Waarom blijven Star Wars-fans altijd maar zeuren? Omdat je weet wat het ooit was en nu had kúnnen zijn. Mensen zien hun geliefde franchises zonder respect behandeld worden. Dat daar dan heftiger of emotioneler op gereageerd wordt, vind ik niet zo gek eigenlijk.Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:12:
[...]
Laat mensen maar lekker zeuren. En al helemaal als het terecht is. Als je je een beetje verdiept in wat er op dit moment allemaal binnen Ubisoft speelt, dan lijkt dat geklaag wel degelijk zin te hebben.
Verwijderd
Ik weet zeker dat er een heleboel mensen zouden kunnen worden aangeklaagd wegens smaad en laster.Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:45:
[...]
Laat mensen maar lekker zeuren. En al helemaal als het terecht is. Als je je een beetje verdiept in wat er op dit moment allemaal binnen Ubisoft speelt, dan lijkt dat geklaag wel degelijk zin te hebben.
Maar goed, da's niet aan mij.
Totale onzin ook imo.
[ Voor 26% gewijzigd door Timothy3000 op 14-01-2025 22:40 ]
Het probleem van social AI is dat je veel karakters moet renderen om in op te kunnen gaan. Het probleem van AC games is gewoon dat deze op ook mindere hardware moet kunnen werken en daardoor je niet meer alles kunt vragen. Of zijn we de grafische problemen van Unity vergeten? Want mijns inziens is dat het omslagpunt geweest dat er minder publiek rondloopt. En ook niet zo raar, tegenwoordig moet er gigantisch veel polygonen in een persoon gaan omdat men anders loopt te zeuren dat de persoon geen mooie wenkbrouwen heeft of dat de tanden een lage resolutie hebben...Frez schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:10:
[...]
Vergeet trouwens niet wat de eerste Assassin's Creed game zo fantastisch en bijzonder maakte. De zogenaamde "Social Stealth" mechanic. Met deze mechanic kon je "opgaan" in de menigte om aanvallers/achtervolgers af te schudden. Dit was in die tijd een stukje A.I. wat enorm innoverend en vernieuwend was. Die eerste AC game kwam in 2007 uit en sindsdien is de social stealth mechanic eerder gesloopt dan verder geinnoveerd. Jammer.
Daarnaast vond ik TLOU qua AI ook niet zo bijzonder. Ze zijn gewoon heel agressief ingesteld. De game forceert je daardoor heel veel stealth te gebruiken, maar dat vind niet iedereen leuk en maakt de game ook veel moeilijker dan ie anders had geweest. Tel daar de gelimiteerde resources bij (wat ook niet werkt met een assassin die doorgaans goed voorbereid op pad gaan) en je hebt gewoon met een hele andere game te maken. 1 van de veranderingen bij Outlaws is juist dat de game nu wat makkelijker is geworden omdat je op meer plekken niet meer verplicht stealth hoeft te gebruiken (en dat dus ook weer meer speelstijlen aantrekt).
De groep die klaagt over moeilijkheidsgraden, is sowieso de groep die wil dat games steeds moeilijker en moeilijker worden. Want ze hebben immers de souls games gespeeld en vinden dat leuk. Maar de groep die die games leuk vind, is maar een klein deel die ook de Ubisoft games wil spelen. Die zijn toch meer voor de massa en dat wrijft. Daardoor hoor je ook telkens dat gezeur over "ubisoft sausje" terwijl het gewoon dezelfde activiteiten zijn als welke andere open wereld game dan ook. Maar omdat Ubisoft het doet is het ineens fout. Nu ook weer gezeur over dat de eerste DLC al bekend is en hoeveel speeltijd daarin zit. Serieus, ik ken geen enkele game meer van de afgelopen 10 jaar die ik tof vond, waar niet al vooraf bekend was welke DLC eraan zat te komen. Vrijwel elke game lanceert met een season pass en alles. Maar Ubisoft, dus we gaan weer lekker bashen.
Doet mij een beetje hieraan denken:

Mixed feelings.. Grafisch ziet het er geweldig uit, gewoon wat je mag verwachten van een modern spel waar shaders niet vol aan staan. Met ReShade erover gaat dit gewoon vergelijkbaar zijn met de huidige top qua graphics. Ben wel benieuwd op welke settings dat is opgenomen want het gras en het water zien er redelijk minimaal uit.R.G schreef op maandag 20 januari 2025 @ 08:53:
Game gaat Wel uitkomen
Zie
YouTube: Brand New Assassin's Creed Shadows Exploration Gameplay...
Qua gameplay wat we zien.. ik vind de animation voor het stelen van resources tegenvallen, dat is echt zo'n statische generieke 'steek je hand uit' animatie die niet verbonden is met de spelwereld.
Het paard ziet er een stuk beter uit dan eerder gezien, maar ik hoop dat we dat navigatielijntje kunnen uitschakelen want dat ziet er dan weer erg flets uit.
Verder zie ik in ieder geval niks dat storend is, dus dat is heel mooi. Hopelijk komen er de komende weken meer van dit soort (al dan niet gelekte) snippets.
Yes ik krijg hier Assassin's Creed: Odyssey vibes van!R.G schreef op maandag 20 januari 2025 @ 08:53:
Game gaat Wel uitkomen
Zie
YouTube: Brand New Assassin's Creed Shadows Exploration Gameplay...

De gameplay ziet er veelbelovend uit en dan te bedenken dat ze het alleen nog maar mooier maken en meer tijd in gaan steken
- Linksquest
Ik ga hem zo wie zo kopen, en ook op release, is toch een rustige periode en heb er wel zin in.
Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten
.
Alles over Performance in games: Performance in games (FPS)
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten
Alles over Performance in games: Performance in games (FPS)
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld