Vind ik ook. Maar als je zijn posts terugleest heeft hij er wel moeite mee. Als je de game dan alsnog gewoon koopt kun je je beter druk maken om andere dingen.Oon schreef op maandag 29 juli 2024 @ 08:58:
[...]
Toch prima? Deze hele ophef gaat nergens over, er zijn genoeg dingen waar ze van mij op mogen focussen (zoals minder grote/lege werelden, betere schrijvers zoeken etc) voordat ze tijd besteden aan het tevreden houden van de sneeuwvlokjes van de moderne wereld
Verwijderd
Shit, had ik gisteren toch drie bacootjes minder moeten drinken op Tomorrowland om nog rond te kunnen komen deze maand! Fuck my life.Raem schreef op maandag 29 juli 2024 @ 08:51:
[...]
![]()
![]()
Ubisoft bedankt je voor je euros en gaat dus helemaal niks veranderen.
Daar gaat het toch helemaal niet om. Je zit hier meerdere posts je gal te spuwen over Ubisoft en deze game.Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2024 @ 11:35:
[...]
Shit, had ik gisteren toch drie bacootjes minder moeten drinken op Tomorrowland om nog rond te kunnen komen deze maand! Fuck my life.
Zet die woorden dan ook om in daden en koop de game niet. Waarom zou Ubisoft anders iets veranderen? Wat volgens jou blijkbaar nodig is.
Verwijderd
Nee, joh. Het is niet dat ik er ‘s nachts wakker van lig. Ik vind het gewoon jammer om te zien hoe er wordt omgegaan met mijn favoriete franchises. Denk aan Disney met Star Wars, Ubisoft met Assassin’s Creed en Amazon met Rings of Power.Raem schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:26:
[...]
Vind ik ook. Maar als je zijn posts terugleest heeft hij er wel moeite mee. Als je de game dan alsnog gewoon koopt kun je je beter druk maken om andere dingen.
Dat betekent overigens niet dat ik het pertinent niet meer ga kijken of spelen, maar jammer vind ik het wel. Als ik een trailer zie van een zwarte samurai in het feodale Japan met op de achtergrond een rapnummer, dan doet dat voor mij gewoon afbreuk aan de immersie. Dat jij daar geen last van hebt, is uiteraard jouw goedrecht.
Maar je kan prima een negatieve mening hebben over een keuze die het ontwikkelingsteam gemaakt heeft terwijl je onder de streep nog steeds een positieve mening over het eindproduct hebt. Der's een hoop meer dan het kleurtje van het hoofdpersonage.Raem schreef op maandag 29 juli 2024 @ 11:49:
[...]
Daar gaat het toch helemaal niet om. Je zit hier meerdere posts je gal te spuwen over Ubisoft en deze game.
Zet die woorden dan ook om in daden en koop de game niet. Waarom zou Ubisoft anders iets veranderen? Wat volgens jou blijkbaar nodig is.
De kwaliteit van Ubisoft games is sowieso flink achteruit gegaan, de tijd van een Black Flag (laat staan een Brotherhood) is echt wel voorbij, in alles van level design tot het acteerwerk.RagingPenguin schreef op maandag 29 juli 2024 @ 14:18:
[...]
Maar je kan prima een negatieve mening hebben over een keuze die het ontwikkelingsteam gemaakt heeft terwijl je onder de streep nog steeds een positieve mening over het eindproduct hebt. Der's een hoop meer dan het kleurtje van het hoofdpersonage.
Ik zou iemand die geen affiniteit heeft met de AC franchise niet meer aanraden om 60 euro aan een van de spellen uit te geven..
Die laatste Star Wars series zijn imo fantastisch en dit belooft een geweldige AC game te worden. Gaat juist goed met die series wat mij betreft.Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2024 @ 11:55:
[...]
Nee, joh. Het is niet dat ik er ‘s nachts wakker van lig. Ik vind het gewoon jammer om te zien hoe er wordt omgegaan met mijn favoriete franchises. Denk aan Disney met Star Wars, Ubisoft met Assassin’s Creed en Amazon met Rings of Power.
Verwijderd
I rest my case.Timothy3000 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 14:57:
[...]
Die laatste Star Wars series zijn imo fantastisch en dit belooft een geweldige AC game te worden. Gaat juist goed met die series wat mij betreft.
Verwijderd
Exact.RagingPenguin schreef op maandag 29 juli 2024 @ 14:18:
[...]
Maar je kan prima een negatieve mening hebben over een keuze die het ontwikkelingsteam gemaakt heeft terwijl je onder de streep nog steeds een positieve mening over het eindproduct hebt. Der's een hoop meer dan het kleurtje van het hoofdpersonage.
Want? Het kan niet zijn dat anderen het wel leuk vonden?
https://www.gamesradar.co...lly-their-concern-at-all/
Ik zag deze hier nog niet gedeeld, maar mooi dat nu de Japanse overheid de Westerse sneeuwvlokjes er even aan herinnert dat ze zich niet zo druk moeten maken over dit soort onzin
Ik zag deze hier nog niet gedeeld, maar mooi dat nu de Japanse overheid de Westerse sneeuwvlokjes er even aan herinnert dat ze zich niet zo druk moeten maken over dit soort onzin
Jezus.. kunnen we het gewoon over de game hebben ipv dit soort pseudo politieke onzin gezeur? "Oh nee het kleurtje van dit karaker is fout" "oh nee het geslacht van die is fout".
"Als jij de game niet koopt gaat Ubisoft echt alles veranderen! NIET KOPEN!!"
Zullen we ons druk maken om de echte problemen in de wereld? En niet een paar pixels die je na 20 uur gamen allang weer bent vergeten?
Ik ga de game lekker spelen en genieten. Ik maak me niet druk om mensen die denken dat ze het allemaal zelf beter weten dan welke developer/marketing persoon dan ook. Net zoals ik heb genoten van Mirage en Odyssey
Zullen we ons druk maken om de echte problemen in de wereld? En niet een paar pixels die je na 20 uur gamen allang weer bent vergeten?
Ik ga de game lekker spelen en genieten. Ik maak me niet druk om mensen die denken dat ze het allemaal zelf beter weten dan welke developer/marketing persoon dan ook. Net zoals ik heb genoten van Mirage en Odyssey
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Slaat de muziek haaks op de setting dan?Donstil schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 11:08:
Ik vind het overigens altijd wel tof als de muziek haaks op de setting staat. Dat zie je ook vaak bij films en series en kan wat mij betreft juist erg goed.
Je speelt toch met een black guy, dus dan is hiphop toch een perfecte keuze?
/s Ubisoft logica
Dit heeft overigens wel betrekking op het spel zelf en is dus niet offtopic.
[ Voor 8% gewijzigd door James Pond op 30-07-2024 12:24 ]
Ten eerste is het staat haaks op, niet slaat haaks op.James Pond schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 12:24:
[...]
Slaat de muziek haaks op de setting dan?
Je speelt toch met een black guy, dus dan is hiphop toch een perfecte keuze?
Ten tweede is een hoofdpersonage geen setting, koloniaal Japan is wel een setting.
Vandaar dus dat Hiphop haaks staat op de setting.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Sorry hoor, maar dit is toch gewoon een discussie om de game zelf?corset schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 09:14:
Jezus.. kunnen we het gewoon over de game hebben ipv dit soort pseudo politieke onzin gezeur? "Oh nee het kleurtje van dit karaker is fout" "oh nee het geslacht van die is fout".
Druk maken om echte problemen? Ja natuurlijk is er veel fout in de wereld, mag je dan je mening over een game niet meer uiten? Hetzij positief of negatief is? Dit is toch een discussie forum over de game?
Zullen we maar over alles positief zijn, geen vragen meer stellen, consumeren en dan op naar het volgende product?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HIK3hBWNkJ9SniGIIM7mWnkc.gif?f=user_large)
Sorry hoor, maar het ter discussie stellen van bepaalde zaken zoals het inhoudelijk bespreken van de keuzes die zijn gemaakt door de ontwikkelaar, is dat dan verkeerd? Ongeacht van hoe je er zelf instaat.
Dit is ook iets wat Ubisoft zelf in de hand werkt, door niet alleen de keuze te maken voor deze twee personages, waarvan ze zelf ook wel vantevoren wisten dat het ophef zou kweken, alsmede door te komen met een statement over de discussie.
Waarom krijg je die muziek dan niet als je met Noae speelt?Donstil schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 12:28:
[...]
Ten eerste is het staat haaks op, niet slaat haaks op.
Ten tweede is een hoofdpersonage geen setting, koloniaal Japan is wel een setting.
Vandaar dus dat Hiphop haaks staat op de setting.
Ik heb de game (uiteraard) nog niet gespeeld dus daar kan ik geen antwoord op geven maar dat doet verder niet af aan mijn eerdere punt waar je op reageerde, namelijk dat ik muziek welke haaks staat op een setting altijd wel tof vind.James Pond schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 12:30:
[...]
Waarom krijg je die muziek dan niet als je met Noae speelt?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
iets met een mod break.. maar goed. Discussies zijn gezond, echter was het geen discussie want er waren 0 argumenten.James Pond schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 12:29:
[...]
Sorry hoor, maar dit is toch gewoon een discussie om de game zelf?
Druk maken om echte problemen? Ja natuurlijk is er veel fout in de wereld, mag je dan je mening over een game niet meer uiten? Hetzij positief of negatief is? Dit is toch een discussie forum over de game?
Zullen we maar over alles positief zijn, geen vragen meer stellen, consumeren en dan op naar het volgende product?
[Afbeelding]
Sorry hoor, maar het ter discussie stellen van bepaalde zaken zoals het inhoudelijk bespreken van de keuzes die zijn gemaakt door de ontwikkelaar, is dat dan verkeerd? Ongeacht van hoe je er zelf instaat.
Dit is ook iets wat Ubisoft zelf in de hand werkt, door niet alleen de keuze te maken voor deze twee personages, waarvan ze zelf ook wel vantevoren wisten dat het ophef zou kweken, alsmede door te komen met een statement over de discussie.
Terug over de game, ik heb er wel echt zin in. Ghost of Tsushima kon me niet bezig houden, het werkte voor mij niet. Zelfde met Nioh (totaal andere stijl uiteraard)
Hopelijk doet deze het beter. En is het niet zoals AC Valhalla, groot en vol om maar groot en vol te zijn.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Van het weekend nog ff Origins opgestart, toch echt een prachtgame in 4k.
En dan heb ik gewoon een podcast over het oude egypte opgezet en ga ik rondlopen
heerlijk
En dan heb ik gewoon een podcast over het oude egypte opgezet en ga ik rondlopen
heerlijk
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 19:10
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Een mening geven is zeker geen probleem, echter wat momenteel gebeurt, bewust of onbewust, Is dat we extreem off topic gaan en opeens op man beginnen te reageren. Buiten dat is politieke uitingen niet iets dat hier thuishoort. Naast dat snap ik dat men niet met bepaalde keuzes eens is, echter hoeven we andere Ubisoft games hier geen discussie te doen.James Pond schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 12:29:
[...]
Sorry hoor, maar dit is toch gewoon een discussie om de game zelf?
[Afbeelding]
Ik stel voor dat als je over de manier van Ubisoft wilt praten, er een apart topic over te openen, en daar netjes en beleefd met elkaar erover te praten.
Tevens gaan wij verdere offtopic berichten nu ook weghalen, de aanloop naar de game moet leuk blijven en niet dat we het topic moeten sluiten voor de game uit is.
[ Voor 89% gewijzigd door Linksquest op 30-07-2024 14:49 ]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Verwijderd
Yes, en Odyssey is ook prachtig. Felle kleuren overal, zonnetje en mooie omgevingen. Leuker dan dat grauwe sfeertje bij Valhalla.James Pond schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 13:21:
Van het weekend nog ff Origins opgestart, toch echt een prachtgame in 4k.
heerlijk
https://x.com/assassinscreed/status/1823026883627217064
De animaties lopen wat mij betreft niet lekker in elkaar over, en hoeveel onnodige flips moeten erin zitten?
Is dit om het extra cool te maken?
De animaties lopen wat mij betreft niet lekker in elkaar over, en hoeveel onnodige flips moeten erin zitten?
[ Voor 57% gewijzigd door James Pond op 13-08-2024 16:17 ]
Ik vind het er nog wel prima uitzien. De flips is vooral (die eerste paar) om het zwaartepunt te beheersen, maar het ziet er ook wel fancy uit. Het is niet alsof de freerunners dat altijd voor noppes doen, soms heeft het gewoon nut.James Pond schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:16:
Ik vind die flips juist heel vet. AC1 had dit helemaal niet, AC2/Brotherhood weinig, Revelations had ook wat meer fancy animaties, AC3 en AC4 hadden dat vooral in combat en als je van punt tot punt sprong. Unity had het wel maar daar was het uitgeschakeld.James Pond schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:16:
Ik heb in Unity zelfs een mod gebruikt om een alternatieve front flip te activeren en dat voegt echt wel heel wat toe.
Wat het vooral doet is verbergen van wat er eigenlijk gebeurt, want het is niets meer dan dat je karakter van boven naar beneden teleporteert en er speelt een animatie af om tussen die twee posities te schakelen. Na de volledig gecastreerde parkour van Origins+ vind ik dit echt wel een leuke toevoeging, dat laat het in ieder geval weer voelen alsof de protagonist ook echt iets kan.
Inderdaad, voegt voor mij ook wat toe aan het Ninja-gevoel. Draagt dus bij aan de immersion.
Cunning linguist.
De nieuwe korte gameplay ziet er intressant uit, natuurlijk wil ik wel eerst meer zien om er een juist oordeel over te geven. Die moves geven mij inderdaad een soort Ninja-feeling, past wel bij de setting.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hier eigenlijk hetzelfde, de moves zien er goed uit en lijken goed bij de setting te passen. Hoewel ik wel snap, als ik heel kritisch kijk, waar @James Pond het over heeft met dat de animaties niet lekker in elkaar overlopen. Het lijkt soms wat abrupt over te gaan naar de andere animatie en geeft een iets wat houtige move naar mijn idee. Maar als dat vooraf niet verteld was, was het mij waarschijnlijk niet opgevallen.
Latin capital letter y with diaeresis
Mooi dat ze eindelijk weer de tijd nemen voor een nieuw Assassins Creed game, zo te zien gaat zich dat ook uitbetalen want de beelden tot nu toe zien er goed uit. Lijkt me ook erg tof met de grappling hoek te spelen:)
Deze ga ik zeker weer halen na de vorige AC's geskipped te hebben.
Deze ga ik zeker weer halen na de vorige AC's geskipped te hebben.
Playstation 5
Ninja's maken continue back en frontflips?Bart ® schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 06:30:
Inderdaad, voegt voor mij ook wat toe aan het Ninja-gevoel. Draagt dus bij aan de immersion.
Ook als het af kan met een normale sprong?
Ziet er overdreven irritant uit als ze bij elke jump een back of frontflips doet.
Het lijkt Watch Dogs 2 wel, waar Marcus ook elke x een frontflips deed bij het kleinste richeltje
Als je realisme zoekt moet je niet bij de AC spellen zijn, die zijn dat sinds Revelations al niet meer.James Pond schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:39:
[...]
Ninja's maken continue back en frontflips?
Ziet er overdreven irritant uit als ze bij elke jump een back of frontflips doet.
Het lijkt Watch Dogs 2 wel, waar Marcus ook elke x een frontflips deed bij het kleinste richeltje
Ik vond het juist heel vet dat in Watch Dogs 2 de parkour er wat interessanter en vloeiender uit zag, en vond het toen heel jammer dat Origins dat totaal niet overnam (terwijl Origins wel overduidelijk dezelfde mocaps gebruikte voor veel dingen). Dit is wat mij betreft gewoon een hele grote verbetering t.o.v. het binaire klimmen van Origins, Odyssey en Valhalla.
Een ninja zou het in het echt niet zo gauw op die manier doen, maar dit is wel weer een visuele weergave van hoe een ervaren ninja niks lijkt te wegen
Ik vind dit er wel tof uit zien
Ik moet wel het gevoel hebben dat ik een Ninja ben en dit geeft dat gevoel wel. Stoor me niet aan die flips, vind het wel tof. Ik zie ook liever een echte Hollywood Ninja. Mag best over the top zijn. Veel onrealistischer dan al die special moves uit Odyssey kan het niet worden.
[ Voor 32% gewijzigd door Hulleman op 14-08-2024 12:22 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ze moeten toch ook wat vernieuwingen brengen? anders kan je net zo goed de oude AC's blijven spelen.James Pond schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:39:
[...]
Playstation 5
Zeker doen ze dat, heb jij nog nooit echte ninja's in actie gezien of zo?James Pond schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:39:
[...]
Cunning linguist.
Verwijderd
Ik snap wel wat je bedoelt. Hoop dat je het een beetje zelf kunt sturen en er niet bij elke jump automatisch een salto wordt gemaakt.
Grappig dat er zo in twee kampen wordt gekeken. Ik vind het juist wel weer fris en vernieuwend.
Ik was toch van plan om zoveel mogelijk met Naoe te spelen, nadat ik Ghost of Tsushima twee keer hebt uitgespeeld.
Persoonlijk hoop ik echt dat de game weer om de Assassins Creed draait.
Ik was toch van plan om zoveel mogelijk met Naoe te spelen, nadat ik Ghost of Tsushima twee keer hebt uitgespeeld.
Sinds Revelations?Oon schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:41:
[...]
Als je realisme zoekt moet je niet bij de AC spellen zijn, die zijn dat sinds Revelations al niet meer.
AC is nooit realistisch geweest. Ubisoft heeft altijd volgehouden dat ze hun eigen versie van de geschiedenis vertellen. En dat werkt perfect. We hoeven geen super realitische weergave van de wereld te hebben in AC. Als je dat wil? Genoeg andere games voor. Genoeg boeken voor etc.
En daarom vind ik het juist zo leuk. het is een eigen wereld maar wel met genoeg tidbits om te lezen/leren van de echte wereld (Zeker in Mirage met de collectables). In hoeverre de informatie klopt/gekleurd is? Daar kan ik geen antwoord op geven, daar weet ik te weinig over.
Maar om nou te zeggen dat het sinds Revelations niet meer realistisch is en daarvoor wel? yikes
De kans is groot dat het in de gameplay uiteindelijk wel iets minder extreem zal zijn dan dit, ze zullen de kans om een flip te doen voor dit filmpje vast omhoog gezet hebben om ze te garanderen en daarmee de reacties op Twitter te meten
Er is realistisch en realistisch. Je hebt zeker gelijk dat het allemaal niet realistisch is, net zoals bijv. de hele Mirror's Edge serie niet realistisch is, maar het is allemaal wel een stuk 'gegronder' dan veel andere spellen die hier helemáál geen focus op hebben.corset schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 08:23:
[...]
Sinds Revelations?Sinds de eerste AC niet.. of geloof jij serieus dat mensen als Altair echt bestonden en meters omhoog konden klimmen aan milimeter uitstekende stenen om de grote evil geheime organisatie te vermoorden?
AC is nooit realistisch geweest. Ubisoft heeft altijd volgehouden dat ze hun eigen versie van de geschiedenis vertellen. En dat werkt perfect. We hoeven geen super realitische weergave van de wereld te hebben in AC. Als je dat wil? Genoeg andere games voor. Genoeg boeken voor etc.
En daarom vind ik het juist zo leuk. het is een eigen wereld maar wel met genoeg tidbits om te lezen/leren van de echte wereld (Zeker in Mirage met de collectables). In hoeverre de informatie klopt/gekleurd is? Daar kan ik geen antwoord op geven, daar weet ik te weinig over.
Maar om nou te zeggen dat het sinds Revelations niet meer realistisch is en daarvoor wel? yikes
Volgens mij speel je met beide karakters en kan je niet kiezen voor één van de twee.Dubrillion schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 08:13:
Grappig dat er zo in twee kampen wordt gekeken. Ik vind het juist wel weer fris en vernieuwend.
Tenminste dat begreep ik uit de previews.
Dit is wat Ubisoft zelf heeft gezegd:James Pond schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 11:27:
[...]
Volgens mij speel je met beide karakters en kan je niet kiezen voor één van de twee.
Tenminste dat begreep ik uit de previews.
You are forced to play both, but very little. Each has some mission and side quests tailored and about them only. But most of the game you can play either.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verder prima post maar welke dan?corset schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 08:23:
[...]
We hoeven geen super realitische weergave van de wereld te hebben in AC. Als je dat wil? Genoeg andere games voor.
Welke realistische games ken jij die zich afspelen in de egyptische zomers of tijdens de griekse hoogtijdagen
Volgens mij werkt het hetzelfde als Syndicate. Waar je zo goed als kan Free-Roamen met één karakter. Maar en verschillende missies zijn die je verplicht ben om te doen met de ander.
Als dit betekent dat ik 80% van de game met Naoe kan spelen vind ik dat prima.
Af en toe heb je z'n Mary Jane missie nodig als in Spiderman om erachter te komen hoe leuk de gameplay is met de andere karakter
Als dit betekent dat ik 80% van de game met Naoe kan spelen vind ik dat prima.
Af en toe heb je z'n Mary Jane missie nodig als in Spiderman om erachter te komen hoe leuk de gameplay is met de andere karakter
Ik ben wel benieuwd in hoeverre dat het geval gaat zijn. Sommige missies zullen natuurlijk met de losse verhalen van één van de twee te maken hebben, maar ik hoop echt dat we het Unity black box principe vast gaan houden en dus een missie die bedoeld is als stealth missie ook als Yasuke kunnen spelen, en andersom een combat missie als Naoe.G_Dragon schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 11:31:
[...]
Dit is wat Ubisoft zelf heeft gezegd:
[...]
Moet ook zeggen dat ik geen enkele niet-story reden zie om Yasuke te spelen, want de combat van Naoe ziet er absoluut niet uit alsof die minder effectief gaat zijn, van wat we tot nu toe gezien hebben. Dan heeft Yasuke dus alleen maar nadelen
Nice, dan zal ik ook zoveel mogelijk met Naoe spelenG_Dragon schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 11:31:
[...]
Dit is wat Ubisoft zelf heeft gezegd:
[...]
Ik denk het zelf ook, maar we kunnen het pas zeker weten als het spel uit is.James Pond schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:58:
[...]
Nice, dan zal ik ook zoveel mogelijk met Naoe spelen
Kijk in ieder geval wel weer uit naar een nieuwe Assassin's Creed spel
Oeh, je kunt lampen kapot maken! Spinter Cell vibes
.
Cunning linguist.
- Linksquest
A nice, heb wel zin in deze game, kan wel zijn dat ik hem iets later dan de release koop, even kijken wat ik nog het spelen ben, maar heb er wel zin in.
Maak me alleen hier wel zorgen om
- Linksquest
Hoezo dat als ik vragen mag?
Omdat de animaties compleet de vijand missen maar wel gaat het leven erafLinksquest schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:51:
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 19-08-2024 19:57 ]
- Linksquest
A op dat punt bedoel je, dat is iets dat ze nog kunnen fixen.
Je kunt veel zeggen over de parkour, het is zeker niet de meest vloeiende variant die we gezien hebben, maar die duik over een balkon heen in die laatste video was toch wel echt heel vet
Oh ja dat veranderd de vrijheid om te spelen met wie je wil wel behoorlijkOon schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 02:22:
Dit is dan wel weer heel erg jammer:
[Afbeelding]
Blijkbaar hangen keuzes die je maakt ook weer samen met wie je speelt, je krijgt dus niet echt de vrijheid om exact dezelfde 'sandbox' in te gaan met beide protagonists
Ik hoop dat ze de gevechten nog weten te maken, maar aangezien ze dit trots in een eigen trailer laten zien maak ik me er toch zorgen om dat dit zo blijft. Waarom zouden ze het anders vol trots zo showen?
Ziet er fantastisch uit allemaal. Oktober een maandje of twee Ubiplus en dan lekker AC en Star Wars spelen.
Ik weet niet of ik dat heel erg jammer vind. Ik kan me voorstellen dat beide personages hun eigen leven hebben geleid. Het is niet heel geloofwaardig als ze iemand tegenkomen die in het verleden de vriend was van de een, maar een onbekende voor de ander, ze allebei exact hetzelfde zouden handelen. Dan vind ik dit wel een elegante oplossing.Oon schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 02:22:
[Afbeelding]
Blijkbaar hangen keuzes die je maakt ook weer samen met wie je speelt, je krijgt dus niet echt de vrijheid om exact dezelfde 'sandbox' in te gaan met beide protagonists
Cunning linguist.
We zullen even moeten ervaren hoeveel het voorkomt en om welke momenten het gaat, maar ik hoop dat het inderdaad logisch te verklaren valt binnen het verhaal.Bart ® schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:14:
[...]
Ik weet niet of ik dat heel erg jammer vind. Ik kan me voorstellen dat beide personages hun eigen leven hebben geleid. Het is niet heel geloofwaardig als ze iemand tegenkomen die in het verleden de vriend was van de een, maar een onbekende voor de ander, ze allebei exact hetzelfde zouden handelen. Dan vind ik dit wel een elegante oplossing.
Een volledige sandbox zoals in de AC Unity blackbox missies hoeven we natuurlijk niet te verwachten, maar ik hoop toch wel echt dat op een handjevol na alle missies gewoon zoals je wil met wie je wil te spelen zijn en we niet zo zeer gebonden zijn aan het vooraf kiezen van wie we willen spelen en wat er gaat gebeuren. Het vette in Unity vond ik dat je gewoon iets fout kon doen en dan ineens een andere keuze moest maken, uit mijn screenshot klinkt het een beetje alsof je al voor de missie in een speelstijl/keuze gelockt zit.
Maar wie weet, misschien heeft deze keuze ook helemaal niks met een missie te maken en is het echt alleen een keuze in het verhaal, waarna je alleen een cutscene te zien krijgt (of niet eens dat) en dan weer verder gaat.
Het is inderdaad afwachten hoe het uit gaat pakken
.
Cunning linguist.
Verwijderd
Kan dit? Dat zou niet verkeerd zijn...Timothy3000 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 08:44:
Ziet er fantastisch uit allemaal. Oktober een maandje of twee Ubiplus en dan lekker AC en Star Wars spelen.
Ubi+ is gewoon een maandabonnement dus je kunt na een maand opzeggen, moet je alleen wel goed timen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:28:
[...]
Kan dit? Dat zou niet verkeerd zijn...
Maar goed, anders ben je iets van 30-40 euro kwijt om twee AAA-spellen te kunnen spelen, is ook niet verkeerd. Het is niet alsof dit spellen zijn met heel veel replayability
Verwijderd
Vond ik bij de voorgaande drie games ook al een dingetje. Dat bepaalde animaties niet leken te 'connecten'. Ik merkte alleen wel dat ik het tijdens het spelen van de game niet echt storend vond.G_Dragon schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:48:
[Streamable: unnamed]
Verwijderd
Ik was van plan ze op disc te kopen, maar dit is misschien ook wel een optie dan. Beter.Oon schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:29:
[...]
Ubi+ is gewoon een maandabonnement dus je kunt na een maand opzeggen, moet je alleen wel goed timen.
Maar goed, anders ben je iets van 30-40 euro kwijt om twee AAA-spellen te kunnen spelen, is ook niet verkeerd. Het is niet alsof dit spellen zijn met heel veel replayability
De animaties raken de vijand absoluut nietLinksquest schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:51:
Er zijn 0 schade te zien op de vijand zelf, niet eens zijn kleding raakt beschadigd
Healthbars
10x een gast slicen met een samuraizwaard en dan nog leeft die.
11 jaar geleden had je ook Metal Gear Rising waar je gewoon gasten doormidden kon choppen
[ Voor 11% gewijzigd door James Pond op 20-08-2024 10:34 ]
Klopt, alleen het ik stiekem wel gehoopt dat ze met de huidige consoles een flinke stap vooruit hadden gezet.Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:29:
[...]
Vond ik bij de voorgaande drie games ook al een dingetje. Dat bepaalde animaties niet leken te 'connecten'. Ik merkte alleen wel dat ik het tijdens het spelen van de game niet echt storend vond.
Heb de video na je post nogmaals gekeken, maar inderdaad! Zelfs zijn kleding raakt niet beschadigd, je ziet alleen maar van die bloedspetters en ook echt allemaal op precies dezelfde plekJames Pond schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:33:
[...]
De animaties raken de vijand absoluut niet
Er zijn 0 schade te zien op de vijand zelf, niet eens zijn kleding raakt beschadigd
Healthbars
10x een gast slicen met een samuraizwaard en dan nog leeft die.
11 jaar geleden had je ook Metal Gear Rising waar je gewoon gasten doormidden kon choppen

Hmm... ik ben niet snel kritisch maar dit is totaal niet wat ik had verwacht na spellen zoals Avatar: Frontiers Of Pandora, dacht echt dat ze beter gebruik gingen maken van current-gen
Noem maar een game waarbij dat niet zo is.Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:29:
[...]
Vond ik bij de voorgaande drie games ook al een dingetje. Dat bepaalde animaties niet leken te 'connecten'. Ik merkte alleen wel dat ik het tijdens het spelen van de game niet echt storend vond.
God of war? Exact hetzelfde
Last of Us? Exact hetzelfde. Kogels raken de vijand maar je ziet geen schade
etc
etc
De enige die het semi-"realistisch" deed was een Soldier of Fortune. Ik bedoel, je haalt Revengeance aan, een goed voorbeeld maar zeker niet de beste in dat idee.
Grafisch prachtig maar ook in die game is de gameplay en zijn de animaties af en toe vrij clunky.G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:53:
[...]
Maar dit is totaal niet wat ik had verwacht na spellen zoals Avatar: Frontiers Of Pandora
Metal Gear Revengeance idd.corset schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:17:
[...]
Noem maar een game waarbij dat niet zo is.
etc
etc
De enige die het semi-"realistisch" deed was een Soldier of Fortune. Ik bedoel, je haalt Revengeance aan, een goed voorbeeld maar zeker niet de beste in dat idee.
Batman arkham games laten je outfit na verloop van tijd steeds slechter worden met schades en dergelijke
Zo ook de Spiderman games waar je outfit steeds meer fucked up raakt gedurende het verhaal
Het kan prima maar er wordt gewoon geen moeite in gestoken. Hoe moeilijk is het om een paar cuts in die kleding te maken?
En dat is wat ik gewend ben van Ubisoft.
[ Voor 9% gewijzigd door James Pond op 20-08-2024 11:55 ]
Die schades zijn zo statisch als maar kan. Die hebben 0 effect, of zijn totaal niet beinvloedbaar. Een slecht voorbeeld vind ik. Dan doet zelfs De Sims het nog beterJames Pond schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:54:
[...]
Metal Gear Revengeance idd.
Batman arkham games laten je outfit na verloop van tijd steeds slechter worden met schades en dergelijke
Zo ook de Spiderman games waar je outfit steeds meer fucked up raakt gedurende het verhaal
Het kan prima maar er wordt gewoon geen moeite in gestoken. Hoe moeilijk is het om een paar cuts in die kleding te maken?
En dat is wat ik gewend ben van Ubisoft.
hopelijk worden krijgen we niet te veel sponge enemy te zien.G_Dragon schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:48:
[Streamable: unnamed]
laaste AC die ik heb gespeeld is Odyssie en daar zaten aan het einde ook vijanden in die erg langzaam doodt gingen
We gaan het merken
Je bedoelt in Arkham enz? Dat is idd statisch, maar het is beter dan niks, wat het in dit geval bij AC lijkt te zijn....corset schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:57:
[...]
Die schades zijn zo statisch als maar kan. Die hebben 0 effect, of zijn totaal niet beinvloedbaar. Een slecht voorbeeld vind ik. Dan doet zelfs De Sims het nog beter
Verwijderd
Waar heb ik het over ‘schade zien’? Ik geef aan dat het lijkt alsof de animaties niet connecten. Dat heeft verder niets te maken met of er zichtbare schade is of niet. In het filmpje wordt de enemy niet eens geraakt. Dit was ook al zo bij Origins, Odyssey en Valhalla.corset schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:17:
[...]
Noem maar een game waarbij dat niet zo is.
etc
etc
Zelf vind ik het niet heel storend, zoals ik al aangaf, maar ik had verwacht dat dit bij Shadows ondertussen opgelost zou zijn. Ik snap @G_Dragon wat dat betreft wel dan.
Het is denk ik ook een stuk minder zichtbaar in de gewone 3rd person view, hier valt het erg op doordat de camera er van de zijkant naar kijkt.Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:29:
[...]
Verwijderd
Bij zo’n special move beweegt de camera toch altijd naar de zijkant? Voor zover ik me dat kan herinneren in ieder geval.RagingPenguin schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:44:
[...]
Het is denk ik ook een stuk minder zichtbaar in de gewone 3rd person view, hier valt het erg op doordat de camera er van de zijkant naar kijkt.
Ondanks mijn pre-order ben ik het er wel mee eens dat dit ver van goed is, dat terwijl ik zeker fan ben van Ubisoft spellen (Assassin's Creed, The Crew, Avatar, Far Cry, Watch Dogs). Dit is gewoon zorgwekkend en ik hoop oprecht dat ze zich nog weten te herstellen de aankomende maanden, dan nog te bedenken dat dit hun eigen showcase/trailer was. Zoiets geef je alleen maar als je ergens trots op bent, wat mij nog meer zorgen geeft over het feit of ze het überhaupt wel gaan verbeteren.Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:52:
[...]
Bij zo’n special move beweegt de camera toch altijd naar de zijkant? Voor zover ik me dat kan herinneren in ieder geval.
[Video: Ubisoft is going bankrupt..]
Als het spel in deze staat blijft tot release, ben ik voorstander van uitstellen en verbeteren.
Wat zeg je van je pre-order annuleren dan?G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:07:
[...]
Ondanks mijn pre-order ben ik het er wel mee eens dat dit ver van goed is, dat terwijl ik zeker fan ben van Ubisoft spellen (Assassin's Creed, The Crew, Avatar, Far Cry, Watch Dogs). Dit is gewoon zorgwekkend en ik hoop oprecht dat ze zich nog weten te herstellen de aankomende maanden, dan nog te bedenken dat dit hun eigen showcase/trailer was. Zoiets geef je alleen maar als je ergens trots op bent, wat mij nog meer zorgen geeft over het feit of ze het überhaupt wel gaan verbeteren.
Als het spel in deze staat blijft tot release, ben ik voorstander van uitstellen en verbeteren.
Dat moet ik thuis eerst overleggen, aangezien ik hem deel met mijn bonusvader en zijn geld er ook in zit. Waardoor ik er nog geen uitspraken over kan doen, maar mijn gevoel neigt daar wel heel erg naAlbinoraptor schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:13:
[...]
Wat zeg je van je pre-order annuleren dan?
Verwijderd
Dit is precies wat ik ook dacht. Baart mij ook zorgen. Laten we hopen dat ze er wat mee doen!G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:07:
[...]
Ondanks mijn pre-order ben ik het er wel mee eens dat dit ver van goed is, dat terwijl ik zeker fan ben van Ubisoft spellen (Assassin's Creed, The Crew, Avatar, Far Cry, Watch Dogs). Dit is gewoon zorgwekkend en ik hoop oprecht dat ze zich nog weten te herstellen de aankomende maanden, dan nog te bedenken dat dit hun eigen showcase/trailer was. Zoiets geef je alleen maar als je ergens trots op bent, wat mij nog meer zorgen geeft over het feit of ze het überhaupt wel gaan verbeteren.
Ik snap sowieso nooit echt waarom mensen überhaupt games zo ver van tevoren pre-orderen. Helemaal niet bij Ubi titels. Die zijn twee maanden later al een pak goedkoper.
Ik hoop dat social media nog wat voor elkaar weet te krijgen, ook al zou het alleen uitstel zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:33:
[...]
Dit is precies wat ik ook dacht. Baart mij ook zorgen. Laten we hopen dat ze er wat mee doen!
In Odyssey was dat igg niet het geval (lijkt mij ook super irritant als je camera beweegt zonder jouw input tijdens een gevecht?)Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:52:
[...]
Bij zo’n special move beweegt de camera toch altijd naar de zijkant? Voor zover ik me dat kan herinneren in ieder geval.
[Video: Ubisoft is going bankrupt..]
Of gewoon een dag van te voren pre-orderen, 't is een digitaal product... En zelfs al koop je hem op disk dan is er nog steeds geen reden om meer dan een week van order een pre-order te doen.Timothy3000 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:43:
Ik snap sowieso nooit echt waarom mensen überhaupt games zo ver van tevoren pre-orderen. Helemaal niet bij Ubi titels. Die zijn twee maanden later al een pak goedkoper.
Verwijderd
Ik kan me herinneren dat ik vaak vanaf de zijkant een special move bekeek. Misschien door mijn eigen input, hoor. Weet in ieder geval zeker dat ik nooit alles alleen vanaf de achterkant zag.RagingPenguin schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:57:
[...]
In Odyssey was dat igg niet het geval (lijkt mij ook super irritant als je camera beweegt zonder jouw input tijdens een gevecht?)
Verwijderd
Waarom een dag van tevoren dan wel? Pre-orderen is überhaupt toch niet meer nodig?RagingPenguin schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:59:
[...]
Of gewoon een dag van te voren pre-orderen, 't is een digitaal product... En zelfs al koop je hem op disk dan is er nog steeds geen reden om meer dan een week van order een pre-order te doen.
Preload denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:13:
[...]
Waarom een dag van tevoren dan wel? Pre-orderen is überhaupt toch niet meer nodig?
Verwijderd
Dat is hier in ieder geval geen argument meer. Heb een game zo binnengehengeld met m’n 8Gbit-verbinding.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2024 16:26 ]
De meeste games hebben tegenwoordig pre-order bonussen, die je een dag van te voren net zo goed krijgt als een half jaar van te voren.Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:13:
[...]
Waarom een dag van tevoren dan wel? Pre-orderen is überhaupt toch niet meer nodig?
Het blijft toch de Anvil Engine die ze gebruiken voor AC. Dus ik verwacht al geen wonderen op technisch gebied.G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:53:
[...]
dacht echt dat ze beter gebruik gingen maken van current-gen.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Als in een cutscene de ene roept "ik ga hem vermoorden" en de ander zegt "nee doe het niet", dan vind ik deze opties nog wel logisch. Het zegt ook niks over hoe het verhaal verder gaat en of je dan alleen met die persoon kunt spelen om die keuze af te ronden.Oon schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 02:22:
[Afbeelding]
Ik zie dit meer als een keuze aan welke kant je staat.
Ik dacht in het begin van dit project dat ze een nieuwe engine zouden gebruiken.Voor mij ziet dit er uit als een DLC voor Odyssey.Hulleman schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 08:39:
[...]
Het blijft toch de Anvil Engine die ze gebruiken voor AC. Dus ik verwacht al geen wonderen op technisch gebied.
Star Wars Outlaws/Avatar: Vind games beter voor de dag komen met deze Snowdrop engine.
Verkijk je niet op de engine, want AnvilNext 2.0 en sinds Valhalla 'Ubisoft Anvil' heeft ook heel wat veranderingen ondergaan.jori040 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 16:17:
[...]
Ik dacht in het begin van dit project dat ze een nieuwe engine zouden gebruiken.Voor mij ziet dit er uit als een DLC voor Odyssey.
Star Wars Outlaws/Avatar: Vind games beter voor de dag komen met deze Snowdrop engine.
Uiteindelijk maakt de engine niet zoveel uit, ze hebben in Mirage wel laten zien dat ze toch een iets beter parkoursysteem en veel betere level design (meer trapjes omhoog zoals je in de oudere games t/m Unity had, bijv.) in de huidige engine kunnen stoppen, het enige dat er hetzelfde uit ziet is de shaders en veel models en textures die opnieuw gebruikt worden.
Het grootste nadeel vind ik dat ze al sinds Origins dezelfde 'zware' mocaps gebruiken. Dat was voor Bayek prima, al was het toen vooral jammer dat ze een groot deel van de mocap van WatchDogs 2 hebben gebruikt maar alle 'flair' eruit hebben gesloopt. Alleen hebben we sinds toen ook Kassandra, Eivor, Basim en nu Yasuke/Naoe gehad die dus dezelfde moves gebruiken. Naoe heeft wel wat meer flips, maar veel gewone sprongen en bewegingen zijn nog 1:1 dezelfde die helemaal terug te herleiden zijn naar Bayek, terwijl je van een ninja toch wat vlottere bewegingen zou verwachten.
Op een of andere manier voelde Mirage wat frisser aan voor mij.Beetje jammer dat ik dat hier nog niet heb want deze setting is meestal wel m'n ding.Oon schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 03:01:
[...]
Verkijk je niet op de engine, want AnvilNext 2.0 en sinds Valhalla 'Ubisoft Anvil' heeft ook heel wat veranderingen ondergaan.
Uiteindelijk maakt de engine niet zoveel uit, ze hebben in Mirage wel laten zien dat ze toch een iets beter parkoursysteem en veel betere level design (meer trapjes omhoog zoals je in de oudere games t/m Unity had, bijv.) in de huidige engine kunnen stoppen, het enige dat er hetzelfde uit ziet is de shaders en veel models en textures die opnieuw gebruikt worden.
Het grootste nadeel vind ik dat ze al sinds Origins dezelfde 'zware' mocaps gebruiken. Dat was voor Bayek prima, al was het toen vooral jammer dat ze een groot deel van de mocap van WatchDogs 2 hebben gebruikt maar alle 'flair' eruit hebben gesloopt. Alleen hebben we sinds toen ook Kassandra, Eivor, Basim en nu Yasuke/Naoe gehad die dus dezelfde moves gebruiken. Naoe heeft wel wat meer flips, maar veel gewone sprongen en bewegingen zijn nog 1:1 dezelfde die helemaal terug te herleiden zijn naar Bayek, terwijl je van een ninja toch wat vlottere bewegingen zou verwachten.
Ghost of Tsushima: Misschien leg ik de lat ook wel hoog omdat ik van deze game af kom.
Bij Shadows heb ik nu al het gevoel dat ik het als een gespeeld heb.Misschien moet ik gewoon dit deeltje aan me voorbij laten gaan.
- Linksquest
Ik heb besloten een paar weken te wachten met deze game, reden is omdat ik nog te veel andere games heb en me net even de collectors Edition van Indiana Jones heb besteld 🙈
Is Ubisoft plus hier geen leuke voor?
Heb je alle dlc en ook star wars outlaws even uitspelen?
Voor Onder de 20 euro misschien weekje vrij nemen omhet te Halen
Als Dan mooi is kan je altijd Halen lol
De app schijnt op Xbox niet te werken momenteel helaas.
Moet je wel wachten met een abo afsluiten tot alle DLC uit is, en dan het snel uitspelen...R.G schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 23:40:
Heb je alle dlc
Cunning linguist.
Ubisoft Plus is voor niets een leukeR.G schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 23:40:
Alle versies eigenlijk onaantrekkelijk maken om te pushen richting ubisoft Plus in de hoop dat je je abbonement niet op zegt. En het moment dat je het wel op zegt kan je de games niet meer spelen dus eigenlijk weggegooid geld.
Als je idd weet dat je een week vrij bent en in die week veel kan doen is het die 20 misschien wel waard ja als je het vervolgens uit speelt
[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 25-08-2024 08:51 ]
Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten
.
Alles over Performance in games: Performance in games (FPS)
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten
Alles over Performance in games: Performance in games (FPS)
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld