Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Nieuwe (optionele) AMD driver lijkt support te geven voor Shadows:
download: AMD Radeon Software Adrenalin Edition 25.3.2

Hier de download: https://www.amd.com/en/su...md-radeon-rx-9070-xt.html

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 25-03-2025 00:05 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Wat een heerlijke game!
Nog steeds in het eerste gebied, ongeveer 8 uurtjes in de game zitten nu.

Ik heb stealth op expert gezet, hierdoor is het soms net even wat lastiger om niet gezien te worden. Maar dit maakt het wel een stuk leuker!

Meer mensen die hier ook voor gekozen hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Ik kan elke avond een uur tot anderhalf uur spelen, dus ik ben nog niet heel ver. Het valt me op dat er veel tussenfilmpjes zijn, terwijl ik eigenlijk gewoon iets wil doen. Waarschijnlijk zijn ze bedoeld om het verhaal op gang te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Vind vooral die, ergens wel gave, showcase filmpjes irritant. Tof dat het er zo gaaf uit ziet maar ik ben aan het gamen, niet film aan het kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stantana schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 07:53:
Wat een heerlijke game!
Nog steeds in het eerste gebied, ongeveer 8 uurtjes in de game zitten nu.

Ik heb stealth op expert gezet, hierdoor is het soms net even wat lastiger om niet gezien te worden. Maar dit maakt het wel een stuk leuker!

Meer mensen die hier ook voor gekozen hebben? :)
Ik heb zowel stealth als combat op expert staan. Bij combat is dat wel een vereiste, want zelfs op expert is het verre van moeilijk.
Stealth voelt soms een beetje oneerlijk, en tegelijkertijd had ik gisteren ook een moment dat ik midden in een open veld met twee guards de ene dood had, en ineens zo'n geest in beeld kwam van waar ik het laatst gezien was.. Op de een of andere manier was mijn zichtlijn naar die tweede persoon verborgen en kon ik gewoon een assassinate doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Oon schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 08:55:
[...]

Ik heb zowel stealth als combat op expert staan. Bij combat is dat wel een vereiste, want zelfs op expert is het verre van moeilijk.
Stealth voelt soms een beetje oneerlijk, en tegelijkertijd had ik gisteren ook een moment dat ik midden in een open veld met twee guards de ene dood had, en ineens zo'n geest in beeld kwam van waar ik het laatst gezien was.. Op de een of andere manier was mijn zichtlijn naar die tweede persoon verborgen en kon ik gewoon een assassinate doen
Je moet in HUD configuration Enemy Info uitzetten. Hierdoor verdwijnen healthbars en ook kun je niet meer enemies taggen wat stealth veel te makkelijk maakt.
Zonder enemy info is stealth super spannend en moet je ieder hoekje opletten, en je moet écht goed scouten.
Als het echt pittig is kun je door je rechter pookje in te houden altijd eagle vision gebruiken om even te kijken waar enemies zitten. Maar dit verdwijnt dan ook weer na een paar seconden.
Veel leuker.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maduth schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 08:19:
Ik kan elke avond een uur tot anderhalf uur spelen, dus ik ben nog niet heel ver. Het valt me op dat er veel tussenfilmpjes zijn, terwijl ik eigenlijk gewoon iets wil doen. Waarschijnlijk zijn ze bedoeld om het verhaal op gang te brengen.
Ja dat gebeurt wel vaker bij AC. Grote wereld, dus lange setup. Ik was 2u ver in gametime toen ik eigenlijk echt wat onafgebroken begon te spelen.

Over de hideout en scouts, ik snap dat je scouts nodig hebt voor resources te taggen en objectives te verfijnen,dus je wilt er zoveel mogelijk. maar aangezien je het season kan veranderen lijkt me dat nog mee te vallen? of is er een neveneffect aan season skippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:46
AntiChrist7 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:38:
[...]

Ja dat gebeurt wel vaker bij AC. Grote wereld, dus lange setup. Ik was 2u ver in gametime toen ik eigenlijk echt wat onafgebroken begon te spelen.

Over de hideout en scouts, ik snap dat je scouts nodig hebt voor resources te taggen en objectives te verfijnen,dus je wilt er zoveel mogelijk. maar aangezien je het season kan veranderen lijkt me dat nog mee te vallen? of is er een neveneffect aan season skippen?
Hoe kun je een seizoen skippen? Ik kan geen seizoenen skippen, wat ik jammer vind want ik skip het liefste de winter. En hoe kan ik scouts gebruiken met objectives te verfijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Ik heb het hele weekend de game gespeeld en ik vind de game heerlijk wegspelen, de laatste keer dat ik zo uitkeek om verder te gaan was met RDR2. Ik ben begonnen met de conversaties in het Japans maar merkte vooral met langere filmpjes dat ik toch het een en ander miste, dus heb hem weer terug in het Engels gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:38:
[...]

Behalve dat de wereld dus ook verandert is er geen reden om niet het seizoen te skippen, alleen sommige quests zijn seizoensgebonden (bijv. NPCs die alleen in een bepaald seizoen te vinden zijn) en sommige quests locken je seizoen tijdelijk.
Maar als je het niet erg vindt en niet in zo'n fase zit waar die gelockt is kun je die gewoon doorschuiven om je scouts terug te krijgen.

Je kunt ook naar die 'safe houses' gaan (Kakurega's) en bij het zakje met balletjes ofzo nieuwe scouts kopen, die zijn niet heel duur
spijkerhoofd schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:41:
[...]

Hoe kun je een seizoen skippen? Ik kan geen seizoenen skippen, wat ik jammer vind want ik skip het liefste de winter. En hoe kan ik scouts gebruiken met objectives te verfijnen?
Als je de map opent zit rechtsbovenin een kompas met het seizoen, daar zit ook het knopje om 'm te skippen. Op PC volgens mij H inhouden, op consoles geen idee.

Scouts gebruiken is F op PC, weet niet wat dat op consoles is. Als je die hotkey indrukt krijg je een witte cirkel te zien op de map, die kun je verplaatsen en dan bevestigen en dan checkt hij of je objective in die cirkel zit, zo niet dan zegt hij dat je de instructies nog een keer moet lezen.

[ Voor 3% gewijzigd door Oon op 25-03-2025 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Oon schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:56:
[...]

Behalve dat de wereld dus ook verandert is er geen reden om niet het seizoen te skippen, alleen sommige quests zijn seizoensgebonden (bijv. NPCs die alleen in een bepaald seizoen te vinden zijn) en sommige quests locken je seizoen tijdelijk.
Maar als je het niet erg vindt en niet in zo'n fase zit waar die gelockt is kun je die gewoon doorschuiven om je scouts terug te krijgen.

Je kunt ook naar die 'safe houses' gaan (Kakurega's) en bij het zakje met balletjes ofzo nieuwe scouts kopen, die zijn niet heel duur

[...]

Als je de map opent zit rechtsbovenin een kompas met het seizoen, daar zit ook het knopje om 'm te skippen. Op PC volgens mij H inhouden, op consoles geen idee.
Als ik dat doe dan krijg ik het bericht dat dat niet mogelijk is.
Scouts gebruiken is F op PC, weet niet wat dat op consoles is. Als je die hotkey indrukt krijg je een witte cirkel te zien op de map, die kun je verplaatsen en dan bevestigen en dan checkt hij of je objective in die cirkel zit, zo niet dan zegt hij dat je de instructies nog een keer moet lezen.
Ik ga dat vanavond of morgen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 12:42:
[...]

Als ik dat doe dan krijg ik het bericht dat dat niet mogelijk is.
Dan zit je dus net in een fase waarin je niet van seizoen mag wisselen, en dan zal fast-travelen of een ander laadscherm het ook niet veranderen tot je voorbij die fase bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Oon schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 12:44:
[...]

Dan zit je dus net in een fase waarin je niet van seizoen mag wisselen, en dan zal fast-travelen of een ander laadscherm het ook niet veranderen tot je voorbij die fase bent
Tot wanneer is dat? Ik heb Yazuke al ontmoet als die chick zijnde...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 12:48:
[...]

Tot wanneer is dat? Ik heb Yazuke al ontmoet als die chick zijnde...
Volgens mij tijdens belangrijke story missies, ik had er eentje waarbij winter gelockt leek te zijn.

Uit de Ubi Help:
To change seasons, you will need to progress through the main story and complete the "An Unpayable Debt" quest in-game. Please note that you can only change seasons when the season progression bar is either half-full or full.
Bij mij bleef tijdens een main story missie de progress van het seizoen hangen, maar verder zou het dus moeten kunnen als je halverwege of aan het einde van een seizoen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Oon schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 13:24:
[...]

Volgens mij tijdens belangrijke story missies, ik had er eentje waarbij winter gelockt leek te zijn.

Uit de Ubi Help:

[...]

Bij mij bleef tijdens een main story missie de progress van het seizoen hangen, maar verder zou het dus moeten kunnen als je halverwege of aan het einde van een seizoen bent.
Die missie heb ik al gedaan, ik wist niet dat het enkel kon vanaf halverwege seizoen. Ik vind de winter maar niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 13:41:
[...]

Die missie heb ik al gedaan, ik wist niet dat het enkel kon vanaf halverwege seizoen. Ik vind de winter maar niks...
Ik vind de winter ook niks, veel te langzaam zo door die sneeuw heen :+

Bij mij hebben ze ook allebei een donkere outfit aan dus echt sneaky is het niet met een fel witte achtergrond

[ Voor 15% gewijzigd door Oon op 25-03-2025 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:46
Was ik net mijn outfits aan het bekijken, had ik misklikt en mijn outfit verwijdert.
Verbazend dat dit ook een optie was 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ubJLgl0iMGf1SOvbT6tvEMDWWg4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AU7VFyxTqLB9cKza8sakwUys.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 15:26:
Was ik net mijn outfits aan het bekijken, had ik misklikt en mijn outfit verwijdert.
Verbazend dat dit ook een optie was 8)7
[Afbeelding]
Ja, vind het wel leuk dat ze die optie nog hebben gehouden. Je kunt (als Yasuke) ook je 2e wapen unequippen, als je dan alleen een boog of Teppo hebt en probeert te slaan gebruik je je vuisten.

offtopic:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor iemand een nude mod maakt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:41
G_Dragon schreef op maandag 24 maart 2025 @ 21:56:
[...]

Ja klopt daar kwam ik dus vandaag achter :p

Zo de eerste regio na 24 uur helemaal gedefogged :)

[Afbeelding]

Dit is momenteel mijn karakter;

[Afbeelding]

En nog wat leuke shots;
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Jouw speelstijl is zo herkenbaar voor mij :D

Ook bijna 24 uur en het westelijke deel van de regio naast de rivier is nog fogged, evenals het noorden. Ik ben gewoon lekker aan het genieten van alle prachtig en foto's aan het maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14:59
Is en kleine update van 1.4 gb op ps5
Vraag mij niet wat ze hebben aangepast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Wolverine9000 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 19:45:
Is en kleine update van 1.4 gb op ps5
Vraag mij niet wat ze hebben aangepast
https://www.gamesradar.co...-download-size-up-to-9gb/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Zojuist de bovenstaande update gedownload, spel werkt niet meer. Inmiddels meerdere keren "verifying game files" gedaan..

Wanneer deze klaar is zijn er een aantal "corrupt" files, deze zijn dan gerepareerd. Dan opnieuw een download en krijg ik deze error:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VgSFtpJl8n5NsQc3B3zBKFimQkk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/qzkE3dRZ1ZvsHipm18stucfh.png?f=user_large

Daarna begin ik weer bij het begin.. 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door Kimberly op 25-03-2025 20:08 ]

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Na 23 uur en level 20 ondertussen heb ik de eerste regio alles gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Kimberly schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 19:59:
Zojuist de bovenstaande update gedownload, spel werkt niet meer. Inmiddels meerdere keren "verifying game files" gedaan..
Hier is de update nou net goed gegaan[PS5]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
jori040 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 20:09:
[...]

Hier is de update nou net goed gegaan[PS5]
Hier ook geen probleem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Je moet ook niet op PC gamen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
jori040 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 20:13:
[...]

Je moet ook niet op PC gamen. :+
Jawel, want als het werkt is het mooier. :*)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Kimberly schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 20:22:
[...]

Doordat de game zo goed geoptimaliseerd is komt hij gelukkig op elk systeem goed tot zijn recht.Met alle toeters en bellen aan zal het op PC zeker mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Assassin's Creed: Shadows vs Ghost of Tsushima | Direct Comparison

Beide studios hebben hun werk goed gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 25-03-2025 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:33
Kimberly schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 20:22:
[...]

Als je ook bereid het nodige er voor neer te leggen

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Nu zo'n 9 uur gespeeld en ik vermaak mij prima.

Performance op de PS5 Pro is tot op heden prima. In één instance toch wel wat fps drops ondanks het spelen in performance mode:

spoiler:
Tijdens het grote gevecht om de allereerste boss uit te schakelen (dude met een oor minder) merkte ik toch wel wat fps drops in het kasteel. Na het uitschakelen van vrijwel alle enemies merkte ik niks meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:34
Wat is die Kusarigama (die lange ketting) toch een bruut wapen. Ook een typisch wapen voor een ninja dus die is momenteel wel mijn favoriet, met name wanneer je omsingelt bent.

Wordt hieronder ook nog gedemonstreerd door de laatste ninja van Japan, althans kennishouder van:

[ Voor 40% gewijzigd door D. Ninjai op 26-03-2025 08:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Inmiddels weer een stukje verder, maar nog steeds geen hoofdmissies gedaan. Word gewoon teveel afgeleid door alles wat er te doen is in deze wereld, hoop wel dat bij de andere locaties er meer is. Vind bij de eerste map dat er nog best weinig locaties zijn :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMqcH-_72PNlYudYoeA8id7Sh50=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BIgUu5lXeM2YxcdJYd7Hli8J.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/10ANm-LhXnKp4zmhEL-bRKpis6w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dfqJaTUmLDyzZyiZhWTv7uYv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z5R0i8JQnblPpa2ARLLIyi2v0m4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AVxi1cQM4lFY7kwFvqFsPFJp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZLwEhiAGMh9paFM8njh_fRYteRs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZFEjXJkXM5nGfQHFpa79Xaor.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PRgl5yLrEhpUzsPdciYiQLsEnvo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lsNiUrw7dH1RMBj5fhFgKYzG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YoTQcd9L7ftk0M7akWgMU_hHKvc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mIlq1XMUAotDrDgNitaQatYg.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 26-03-2025 10:10 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
flugelisoke schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 18:10:
[...]

Jouw speelstijl is zo herkenbaar voor mij :D

Ook bijna 24 uur en het westelijke deel van de regio naast de rivier is nog fogged, evenals het noorden. Ik ben gewoon lekker aan het genieten van alle prachtig en foto's aan het maken.
Lekker gevoel is dat he? Op je eigen tempo lekker genieten van de wereld en zo langzaam de hele map onthullen :D. Ik heb dit ook bij alle Far Cry, Assassin's Creed en zoveel andere spellen gedaan, vind het altijd zonde om haast te hebben met het hoofdverhaal :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Sorry voor de derde post;

Maar ontdek net tijdens het spelen een locatie van een legendarisch zwaard, die ik graag met jullie wil delen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oJm6dv6yMMMaUW4q21rttGONI8s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/29xTyVVcdL6sY4szmDMVeHrF.png?f=fotoalbum_large

Het zwaard:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/swQ2EUwaeviI89JwlTNztJYEid0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GcSk1KkFD9py6rWgCQh8wJEB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13-09 23:11
Ik ben denk ik de enige van wie de game wel wat kleiner had mogen zijn?

Er is veel te doen maar veel zijn ook echt niet leuke opvulactiviteitjes. Ik had liever een wat meer gestroomlijnde ervaring gehad. Liever twintig vette sidemissions dan 90 die wat meh zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Timothy3000 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 09:39:

Er is veel te doen maar veel zijn ook echt niet leuke opvulactiviteitjes. Ik had liever een wat meer gestroomlijnde ervaring gehad. Liever twintig vette sidemissions dan 90 die wat meh zijn.
Geen idee? Ik vind hem perfect qua grote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online

Voor mij is dit wel oke.Ik ben ook iemand die alles gedaan wil hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik begin nu na ~24 uur speeltijd wel te merken dat er geen einde is aan de kleinere missies, waar ik me dan vooral aan erger is de 'kill x <willekeurige klasse NPC>' missie die je voor ieder gebied krijgt.
Ook vind ik het wel vervelend dat er zoveel aan de andere kant van de wereld gebeurt, vaak een groepje mensen die zich onder dezelfde banner verschuilt die dan helemaal uitgespreid in de wereld zitten, waardoor je eerst weer een hoger level moet zijn omdat je in een van die gebieden nog niks te zoeken hebt. Ik ben iemand die graag het ene afrondt voordat ik het andere begin, en dat gaat hierbij niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
G_Dragon schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 09:01:
[...]

Lekker gevoel is dat he? Op je eigen tempo lekker genieten van de wereld en zo langzaam de hele map onthullen :D. Ik heb dit ook bij alle Far Cry, Assassin's Creed en zoveel andere spellen gedaan, vind het altijd zonde om haast te hebben met het hoofdverhaal :D
Ik ben altijd jaloers als ik dat lees. Ik heb helaas de tijd en zin niet meer om zo'n game helemaal te exploren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 11:30:
[...]

Ik en altijd jaloers als ik dat lees. Ik heb helaas de tijd en zin niet meer om zo'n game helemaal te exploren.
Ik merk bij mezelf dat ik ook echt niet meer de aandacht heb om als checklist de hele wereld door te gaan, maar wél gewoon om er even lekker voor te gaan zitten en het spel als het ware te laten kiezen. Ik zet een waypoint naar een bepaald plek ongeveer 1000m weg, loop erheen zonder guidance maar probeer wel de paden te volgen, en dan kom je onderweg heel wat interessante dingen tegen. Als ik iemand hoor praten stop ik even om te luisteren, als er iemand wordt lastiggevallen help ik diegene, soms pak ik de verkeerde afslag en kom ik ergens bovenop een berg uit waar een lijk met een heel bloedspoor ligt en dan blijkt er vaak nog een kistje in de buurt te zijn die het de moeite waard maakt.
Zo kom je stiekem de hele wereld door zonder daar op te focussen, en ben je niet zo bezig met het móéten unlocken van alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine ergernis, ik wou dat ze die weekly challenges terug in de uplay/ubisoft launcher staken ipv onder drie submenu's

Heb er ook 15u inzitten en nog niet eens half het eerste gebied gedaan, is zoals ik een AV graag speel. Rondlopen, checklists afvinken, plaatsjes verkennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 11:30:
[...]

Ik en altijd jaloers als ik dat lees. Ik heb helaas de tijd en zin niet meer om zo'n game helemaal te exploren.
Snap ik, maar heel eerlijk moet je die tijd toch echt wel zelf maken als je zoiets graag wil! Niemand anders gaat het voor je maken :D

Wel jammer dat je de tijd er nooit voor hebt gevonden als je het wel graag wil :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:37
Gezien het tempo dat ik momenteel speel en kan spelen, zal ik hier wel een maand of 2 minimaal mee bezig zijn, ben wel iemand die ook lekker wilt verkennen, en misschien ook tussendoor iets anders kleins nog opstart :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Linksquest schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 13:34:
Gezien het tempo dat ik momenteel speel en kan spelen, zal ik hier wel een maand of 2 minimaal mee bezig zijn, ben wel iemand die ook lekker wilt verkennen, en misschien ook tussendoor iets anders kleins nog opstart :P
Ja je bent niet zomaar door deze spellen heen, iets wat ik een positief iets vind! :) ik zal vast en zeker de 180 uur wel weer gaan aantikken :P

Lekker rustig doorheen spelen, want met haast spelen is nooit leuk en zonde van het spel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik vind vooral het ontdekken na KCD2 niet zo boeiend. Appels met peren, I know, maar het voelt allemaal wat oppervlakkiger. Je bent checkjes aan het zetten. Ik verlies me nooit helemaal in de wereld, daar is die te statisch voor.

Alsnog vermaak ik me er prima mee.... maar de formule raakt voor mij wel wat uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Timothy3000 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 13:55:
Ik vind vooral het ontdekken na KCD2 niet zo boeiend. Appels met peren, I know, maar het voelt allemaal wat oppervlakkiger. Je bent checkjes aan het zetten. Ik verlies me nooit helemaal in de wereld, daar is die te statisch voor.

Alsnog vermaak ik me er prima mee.... maar de formule raakt voor mij wel wat uitgewerkt.
Dat ze de formule van Odyssey en Valhalla volgen is toch geen verrassing.Ze hebben nergens gezegd dat ze iets nieuws gaan doen.

Ondanks dat ik Ghost hoog heb zitten vind ik de stealth mechanics hier beter/leuker uitgewerkt.

Bij een nieuwe AC zou ik graag iets nieuws zien.

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 26-03-2025 14:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ben nu ook wat meer map completion aan het doen, en ik begin me steeds meer te ergeren aan hoe lomp zelfs Naoe is in de bergen.. Van Yasuke was dat wel prima geweest, maar je zou van iemand die zo kan klimmen en is opgegroeid in de bergen/bossen niet verwachten dat die meteen uitglijdt terwijl er zelfs nog dik gras groeit, en een beetje bomen klimmen was ook wel mooi geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:41
Oon schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 15:55:
Ik ben nu ook wat meer map completion aan het doen, en ik begin me steeds meer te ergeren aan hoe lomp zelfs Naoe is in de bergen.. Van Yasuke was dat wel prima geweest, maar je zou van iemand die zo kan klimmen en is opgegroeid in de bergen/bossen niet verwachten dat die meteen uitglijdt terwijl er zelfs nog dik gras groeit, en een beetje bomen klimmen was ook wel mooi geweest
Weet je wel hoe glad dat kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flugelisoke schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 16:07:
[...]

Weet je wel hoe glad dat kan zijn?
Er zijn toch echt wel plekken waar Naoe begint te glijden waar zelfs Yasuke niet zou moeten glijden, en als persoon die juist wat meer beweging mogelijk maakt zou zij dus zéker geen last moeten hebben van dat het glad is.
Ik heb het ook niet over de echte steile hellingen, maar gewoon in het bos waar het net een beetje schuin loopt. Daar zou je in het echt ook gewoon grip hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 08-09 16:30
Ik had de game 4 uurtjes uitgeprobeerd, maar ik kon er niet inkomen. Graphics zijn goed, met verhaal en gameplay zijn minder :/ Het voelt niet als een Assassin's Creed game voor mij...
En ik had ook veel last van bugs.

Dus, omgeruild voor een andere game.
Gemiste kans van Ubisoft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 16:29:
Ik had de game 4 uurtjes uitgeprobeerd, maar ik kon er niet inkomen. Graphics zijn goed, met verhaal en gameplay zijn minder :/ Het voelt niet als een Assassin's Creed game voor mij...

Deze is niet veel anders dan de vorige drie AC games.Voor een open-wereld Ubi game is deze juist erg gepolijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
jori040 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 16:35:
[...]

Deze is niet veel anders dan de vorige drie AC games.Voor een open-wereld Ubi game is deze juist erg gepolijst.
Odyssey voelt beter aan, en verhaal is beter ook.
Maar smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 16:40:
[...]

Maar smaken verschillen.
Dan denk ik idd dat smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 16:29:

Bugs? Welke bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlainG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 09:00
Hoe spelen de meeste hier? Ik twijfel een beetje op mijn Xbox. Volledig kopen of Ubisoft abo? Of wachten tot het in Game Pass komt ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

DeadPhoenix86 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 16:40:
[...]

Maar smaken verschillen.
Na 4 uurtjes claims over het verhaal maken vind ik best wel voorbarig.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Mog schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 17:45:
[...]

Na 4 uurtjes claims over het verhaal maken vind ik best wel voorbarig.
4 uurtjes is lang zat om te weten of een game aanslaat of niet. En dat was bij mij het geval.
Zoals ik zei, smaken verschillen.
YouTube: Assassin's Creed Shadows FAIL Compilation!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 14:56
Dit is geen Game of Thrones qua verhaal haha, binnen een uur heb je het verhaal wel door. Aardig oppervlakkig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
@DeadPhoenix86
Op basis van die link is je geloofwaardigheid nu volledig weg.Heb nog niets van dat ervaren.

[ Voor 15% gewijzigd door jori040 op 26-03-2025 17:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
jori040 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 17:56:
@DeadPhoenix86
Op basis van die link is je geloofwaardigheid nu volledig weg.Heb nog niets van dat ervaren.
Ik wel. Ik clipte een paar keer door de grond heen. De A.I van de vijanden werkte af en toe niet. Ook al stond ik letterlijk voor hun neus.

Zoiets had ik niet meegemaakt met Odyssey. Ik snap dat geen één game bug vrij is.
Maar dit was mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 18:10:
[...]

Ik wel. Ik clipte een paar keer door de grond heen. De A.I van de vijanden werkte af en toe niet. Ook al stond ik letterlijk voor hun neus.

Zoiets had ik niet meegemaakt met Odyssey. Ik snap dat geen één game bug vrij is.
Maar dit was mijn ervaring.
Odyssey was bij launch minder strak als deze.Het is trouwens ook nog dezelfde studio[Ubisoft Quebec]
Erg positief:Dat is nu de Steam status.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 26-03-2025 18:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
jori040 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 18:17:
[...]

Odyssey was bij launch minder strak als deze.Het is ook nog dezelfde studio[Ubisoft Quebec]
Smaken verschillen. Odyssey, vind ik de beste uit de Series.
Het verhaal greep mij gelijk, ook weinig bugs, en de gameplay was top. Ik ga ook niet in 2 klappen dood.
En ik kon kiezen tussen stealth and combat.

Ik deel alleen mijn ervaring. En die was helaas niet positief. Valhalla ook gespeeld, maar werd naar 100 uur te langdradig.

Odyssey, was net lang genoeg, Naar 40 uur uitgespeeld.
Maar zoals ik zei, Smaken verschillen. Ik hou van de Japanse setting. Aangezien ik Ghost of Tsushima ook geweldig vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 18:26:
[...]

Smaken verschillen. Odyssey, vind ik de beste uit de Series.
Het verhaal greep mij gelijk, ook weinig bugs, en de gameplay was top. Ik ga ook niet in 2 klappen dood.
En ik kon kiezen tussen stealth and combat.

Ik deel alleen mijn ervaring. En die was helaas niet positief. Valhalla ook gespeeld, maar werd naar 100 uur te langdradig.

Odyssey, was net lang genoeg, Naar 40 uur uitgespeeld.
Maar zoals ik zei, Smaken verschillen. Ik hou van de Japanse setting. Aangezien ik Ghost of Tsushima ook geweldig vond.
Als ik zo jou tekst lees dan is mijn conclusie dat je de game iets te snel aan de kant gelegd hebt.Als stealth niet 100% goed gaat dan kan je toch in combat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
jori040 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 18:17:
[...]

Odyssey was bij launch minder strak als deze.Het is trouwens ook nog dezelfde studio[Ubisoft Quebec]
Erg positief:Dat is nu de Steam status.
Deze game is ook best buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
jori040 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 18:31:
[...]

Als ik zo jou tekst lees dan is mijn conclusie dat je de game iets te snel aan de kant gelegd hebt.Als stealth niet 100% goed gaat dan kan je toch in combat ?
In combat ging ik in 2 klappen dood. 4 uur is toch lang zat om te weten of de game aanslaat of niet.
Ik had helaas maar 1 dag te tijd om de game te ruilen.

Misschien ooit weer in de toekomst proberen, als deze goedkoper is, en de bugs eruit zijn gewerkt. Maar eerste ervaring was niet positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Timothy3000 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 18:34:
[...]

Heb 1x een crash gehad.Dat de AI nog altijd zo matig is als altijd dat geef ik toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 18:36:
[...]

In combat ging ik in 2 klappen dood. 4 uur is toch lang zat om te weten of de game aanslaat of niet.

Misschien ooit weer in de toekomst proberen, als deze goedkoper is, en de bugs eruit zijn gewerkt. Maar eerste ervaring was niet positief.
Jammer joh dat dit je ervaring was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 18:36:
[...]

Interessant dat mensen zo'n andere ervaring hebben. Ik speel op de hoogste difficulty en ik vind de combat te gemakkelijk, terwijl ik absoluut niet van soulslikes houd omdat ik niet meer zo snel reageer als vroeger. De timing in combat is héél ruim en ik heb ook niet het gevoel dat ik in twee hits dood ga, tenzij ik echt naar een gebied ga waar een heel duidelijk rood blokje bij staat en iedere enemy een doodskop heeft bij z'n health bar.

Verder qua bugs heb ik dat ook niet ervaren, ik heb een paar keer gehad dat ik onder de grond kwam en ging zwemmen en daarna terug teleporteerde en bleef zwemmen, of dat ik ergens vanaf sprong en ineens duizenden meters verderop in de lucht vloog, maar dat zijn dingen die ik in Origins, Odyssey en Valhalla veel vaker had dan nu in Shadows.

Qua verhaal moet het je liggen, ik vind de algemene story niet zo boeiend maar het is een stuk beter geschreven en geacteerd dan veel andere spellen. Het enige spel dat recent is uitgekomen dat qua dialogen beter is is KCD2, maar dat is weer een heel ander soort spel.
Verder moet je wel een beetje 'suspension of disbelief' kunnen hebben, maar dat geldt ook voor de meeste andere spellen. Als je de kleine puntjes negeert dan valt het allemaal wel mee, maar als je erop gaat focussen is de lol er snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:43
Oon schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 15:55:
Ik heb gemerkt dat als je parkour doet (A op de xbox controller (op de pc)) je steilere hellingen op kan. Tot nu toe altijd over de delen waar gras groeit.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Voor wie nog niet zo ver is (zoals ik), prima loot plekkie: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sUroLkLBDxDVuODx00VHG9ySVIg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IIDvB0BlgXIvZ5InLz8wKeir.png?f=fotoalbum_large

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mrdemc schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 20:39:
[...]

Ik heb gemerkt dat als je parkour doet (A op de xbox controller (op de pc)) je steilere hellingen op kan. Tot nu toe altijd over de delen waar gras groeit.
Helaas niet mijn ervaring. Als er echt een randje is om op te klimmen gaat het goed, maar vaak is het niet duidelijk wat wel of niet 'glibberig' is wanneer je in een bos zit dat een beetje schuin loopt. Dan lijkt het gewoon een normaal randje en glij je er vanaf, en dan even later kom je een steilere helling tegen die er verder exact hetzelfde uit ziet en daar kun je dan gewoon omhoog lopen..
Donstil schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:14:
Voor wie nog niet zo ver is (zoals ik), prima loot plekkie: [Afbeelding]
Zeker een spel dat exploration wel beloont, zo ben ik al een aantal legendary chests tegengekomen op plekken waar niks noemenswaardig lijkt te zijn op de kaart tot je in de buurt komt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-08 12:04
Inmiddels zo`n 14 uur verder in mijn save. Ik geniet van het exploren, de fantastische graphics en het verhaallijn pakt mij ook. Ik lees hier verschillende ervaringen waar ik mij minder in kan vinden en/of (nog) niet herken. Zo ben ik vrijwel geen bugs tegengekomen, wel voelt combat soms wat klungelig aan, dit ben ik echter gewend van veel games en is ook bij tijd en wijlen mijn eigen onhandigheid. Vooralsnog game ik lekker verder!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:14:
Voor wie nog niet zo ver is (zoals ik), prima loot plekkie: [Afbeelding]
Lol dat is precies dezelfde locatie die ik ook deelde vanmorgen :P

Fijne loot he! O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Timothy3000 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 18:34:
[...]

Hier nog 0 crashes, bugs of andere gekke dingen tegengekomen. Assassin's Creed Shadows loopt hier als een trein na 30 uur spelen :o..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PonyPony
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 30-03 23:12
Wat wil je hier nou mee bereiken? Je hebt je mening gegeven, die hoef je niet te blijven herhalen. Daar ga je echt niemand mee overtuigen. Dus graag stoppen, het bederft de sfeer behoorlijk.

[ Voor 75% gewijzigd door Bart ® op 27-03-2025 08:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:39:
[...]

Lol dat is precies dezelfde locatie die ik ook deelde vanmorgen :P

Fijne loot he! O-)
Ooh dat had ik helemaal gemist.
Prima loot idd! Met het zwaard loop ik nog steeds.

Maar heb nu ook deze dingen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FZf9TquH3_TULRwNUZOyJ8IAYxE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8x20wG7X8B7EsjWfhEO3jzJy.png?f=fotoalbum_large

Dat speelt ook wel fijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
*knip* volgende keer graag alleen een TR aanmaken. Discussies aangaan zorgt er alleen maar voor dat het topic ontspoort.

[ Voor 89% gewijzigd door Bart ® op 27-03-2025 08:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
PonyPony schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 01:47:
[...]

Je zou ook eens kunnen accepteren dat een heleboel mensen deze game gewoon slecht tot middelmatig vinden. Ipv de hele tijd redenen en suggesties te geven waarom dat niet zo is, of dat mensen mss iets fout doen.
Je gaat niet binnen 2 klappen dood en de game zit niet vol bugs.Het ergste is nog dat hij mensen met die slechte Youtube video wil overtuigen.

Ben jij inmiddels fan van de game ofzo ? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 27-03-2025 07:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
Als casual gamer heb ik er nog maar 4 uurtjes in zitten maar ik geniet ervan.
Grafisch is het spel schitterend, het draait prima op mijn PC, de combat is eenvoudig maar genoeg boeiend en het exploren is leuk.

Ik hoop alleen dat ik deze keer een AC game eens af kan maken ;)
Bij de vorige delen is me dat niet gelukt.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:49

ettie1990

PSN:ettiesick

PonyPony schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 01:47:
[...]

Je zou ook eens kunnen accepteren dat een heleboel mensen deze game gewoon slecht tot middelmatig vinden. Ipv de hele tijd redenen en suggesties te geven waarom dat niet zo is, of dat mensen mss iets fout doen.
maar dat klopt natuurlijk niet, ik zie hier over het algemeen positieve reacties, veel goede reviews en op Steam wordt het very positive ontvangen. Ik kom ook weinig Bugs tegen en vind het eigenlijk beter dan Valhalla, maar gelijk aan Odyssey, wat ik tot aan Shadows de beste AC vond.

Grafisch is het prima en in het begin moest ik erg wennen aan de combat en ging ik vrij vaak dood, dat vind ik dus positief, ipv dat het repeterend is aan voorgaande AC games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
jori040 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 07:42:
[...]

Je gaat niet binnen 2 klappen dood en de game zit niet vol bugs.Het ergste is nog dat hij mensen met die slechte Youtube video wil overtuigen.

Ben jij inmiddels fan van de game ofzo ? ;)
Als je als level 4 naar een level 35 gedeelte gaat ben je binnen 2 klappen dood ja, maar dat is part of the game wat er al in zit sinds AC Origins. Blijkbaar begrijpen mensen de game niet goed en dan ligt het altijd aan een ander...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 07:31:
[...]

[Afbeelding]

Dat speelt ook wel fijn.
Die wil ik ook nog, waar heb je die gevonden? :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Ik vermaak mij iig kostelijk, ik ben zelf level 29 en heb redelijk veel aan het verhaal gedaan, maar ben sinds maandag meer bezig met het ontdekken en meer genieten van de gamen, omgeving en als Yazuke lekker op vijanden aan het inhakken met die tijdelijke extra missies. Als Naoe in de nachten de kastelen onveilig maken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
G_Dragon schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:52:
[...]

Die wil ik ook nog, waar heb je die gevonden? :9
Kisten looten, ik heb geen idee waar ik die gevonden had, maar ik heb er ondertussen meerdere gevonden Tip, na elke seizoenschange worden de kisten weer gevuld, de gemakkelijkste te vinden zitten in kastelen of bij de kasteelloze synchonisatieplaatsen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Modbreak:Ik stel voor dat iedereen hier stopt met pogingen om anderen ervan te overtuigen dat de game goed/slecht is. Je bent zelf niet te overtuigen van het tegendeel, dus waarom heb je de illusie dat je een ander daarvan wel kunt overtuigen? Graag dus kappen, want de sfeer wordt er niet beter van.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
spijkerhoofd schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:51:
[...]

Als je als level 4 naar een level 35 gedeelte gaat ben je binnen 2 klappen dood ja, maar dat is part of the game wat er al in zit sinds AC Origins. Blijkbaar begrijpen mensen de game niet goed en dan ligt het altijd aan een ander...
Ik ga er vanuit dat de meeste toch wel weten dat je in een 35 gebied in begin nog niets te zoeken hebt.De game legt de systemen van de game ook goed uit.

Los van dat zit het ook nog vol bugs.

Dit is gewoon een prima AC game in een mooie Japanse settingVoor vernieuwing moet je bij deze game niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Ik speel momenteel wat langzamer dan de rest, maar ik heb eindelijk mijn eerste scouts gevonden. Nu ben ik aan het uitzoeken hoe ik ze het beste kan inzetten. Tips of strategieën zijn welkom aangezien ik het weekend een avond mezelf heb om eens er goed voor te gaan zitten !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 11:34
Maduth schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:05:
Ik speel momenteel wat langzamer dan de rest, maar ik heb eindelijk mijn eerste scouts gevonden. Nu ben ik aan het uitzoeken hoe ik ze het beste kan inzetten. Tips of strategieën zijn welkom aangezien ik het weekend een avond mezelf heb om eens er goed voor te gaan zitten !!
Succes daarmee! ben gisteravond van 20:00 tot 23:00 bezig geweest om een castle te clearen,
in sommige onderdelen van dit spel gaat echt veel tijd zitten (was wel de grootste die ik tot nu toe heb gezien)
(voor mij) erg leuk om te doen iig, vergeet ook niet om te verkennen, er is een hoop gear te vinden al zijn er ook (grote) stukken leeg, de grootte van de kaart doet mij denken aan Valhalla (met gemengde gevoelens)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
jori040 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:01:
[...]

Ik ga er vanuit dat de meeste toch wel weten dat je in een 35 gebied in begin nog niets te zoeken hebt.De game legt de systemen van de game ook goed uit.
Anders snap ik niet dat je met slagen dood bent, of de difficulty staat op het hoogste.
Los van dat zit het ook nog vol bugs.
Ik heb een paar kleine bugs gevonden maar niet vervelend ofzo, 2 keer heb ik een crash gehad op de 40 uur spelen. I have seen worse...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
Donstil schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 07:31:
[...]

[Afbeelding]

Dat speelt ook wel fijn.
Daar speel ik nu ook fanatiek mee. Wapen is zo bruut en handig dat ik niet eens meer de moeite neem om voor stealth te gaan. In elk kasteel of kamp fluit ik zoveel mogelijk naar mij toe en laat het ding lekker zwiepen, niemand komt bij je in de buurt :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
D. Ninjai schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:42:
[...]

Daar speel ik nu ook fanatiek mee. Wapen is zo bruut en handig dat ik niet eens meer de moeite neem om voor stealth te gaan. In elk kasteel of kamp fluit ik zoveel mogelijk naar mij toe en laat het ding lekker zwiepen, niemand komt bij je in de buurt :*)
Ik vind het wapen ideaal op een open terrein als je aangevallen word door opwachtende ronin. In het kasteel speel ik liever in de nacht met mijn mes on stealth mode. Goed gebruik maken van de eagle eye en je ziet waar de vijanden zitten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:54:
Ik vermaak mij iig kostelijk, ik ben zelf level 29 en heb redelijk veel aan het verhaal gedaan, maar ben sinds maandag meer bezig met het ontdekken en meer genieten van de gamen, omgeving en als Yazuke lekker op vijanden aan het inhakken met die tijdelijke extra missies. Als Naoe in de nachten de kastelen onveilig maken :+
Ik merk dat ik daarmee wel ben omgeslagen, eerder ging ik sneaky met Naoe kastelen in en zoveel mogelijk stealth clearen voordat ik het nodige geweld pleegde, nu loop ik met Yasuke naar binnen en erger ik me meer aan het feit dat niet iedereen meteen op me af komt rennen.
Met Yasuke is het zo lekker om gewoon met de katana of die langere speer defensief te spelen, wachten tot ze aanvallen en dan met een parry + counter 2/3e van het leven van zelfs de sterkere enemies weg in één klap, en veel van de kleinere enemies gewoon in 1x dood hebben.

Ik heb nu bij Naoe ook de ability om in combat een assassination te doen, maar dat voelt wel een beetje als valsspelen.. De Tanto met die ability + de ability waar je 'm gooit en er dan heen rent doen zo absurd veel damage dat je iedere willekeurige enemy die je tegenkomt in 1 of 2 hits dood hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Jullie ook zo'n framedrops als je in je hideout bent? Lijkt daar op 5fps te draaien op de ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:17

R.G

Worden jullie consoles warm?

Bij de game?

Waar Kan je de game goedkoop halen voor Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:17

R.G

Nog verschil tussen Xbox series X en ps5 pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:26:
Jullie ook zo'n framedrops als je in je hideout bent? Lijkt daar op 5fps te draaien op de ps5
Blijkbaar is het op sommige platformen niet mogelijk om de volledige ray tracing in de hideout uit te zetten, maar in de buitenwereld wel.

Op PC kun je dat onder raytracing instellen, weet niet of PS5 die optie heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
spijkerhoofd schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:56:
[...]

Kisten looten, ik heb geen idee waar ik die gevonden had, maar ik heb er ondertussen meerdere gevonden Tip, na elke seizoenschange worden de kisten weer gevuld, de gemakkelijkste te vinden zitten in kastelen of bij de kasteelloze synchonisatieplaatsen.
Meen je? Dus je hebt hierdoor unlimited loot, dat is iets wat ik niet had verwacht. Hoe moet je dan alle locaties 100% spelen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 11:16:
[...]

Meen je? Dus je hebt hierdoor unlimited loot, dat is iets wat ik niet had verwacht. Hoe moet je dan alle locaties 100% spelen :o
Ik neem aan dat dit alleen geldt voor de kleine kistjes die niet meetellen voor de completion, niet voor de grote kisten (waar je bijv. de bosses van een locatie voor dood moet hebben eerst)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spijkerhoofd
G_Dragon schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 11:16:
[...]

https://game8.co/games/As...d-Shadows/archives/504748
Chests and Enemies Respawn in Hostile POIs

Enemies in Hostile POIs respawn, together with the normal chests in the area, giving you more opportunities to start up some action, earn XP, and hoard loot.
Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste

Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten :).

Alles over Performance in games: Performance in games (FPS)

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld