Eerste anderhalf uur gespeeld. Genieten dit!
[ Voor 9% gewijzigd door Jirnsum op 20-03-2025 22:10 ]
Steam profiel UPlay JirnsumNL
[ Voor 9% gewijzigd door Jirnsum op 20-03-2025 22:10 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hier 6u17m alweer en op 3,76%Jirnsum schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:09:
Eerste anderhalf uur gespeeld. Genieten dit!
Latin capital letter y with diaeresis
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
De special is 5€ goedkoper dan de standaard editie op bol.Toonen1988 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:54:
[...]
Bij de speciale editie krijg je de deluxe pack + 5 mastery points.
Het Deluxe Pack bevat het Sekiryu Dual Pack en het Sekiryu Hideout Pack.
Het Assassin's Creed Shadows Sekiryu Dual Pack bestaat uit:
- Sekiryu Gear Set voor zowel Naoe als Yasuke
- Eye of the Dragon Katana
- Claw of the Dragon Long Katana
- Sekiryu Beast-rijdier
- Dragon Tooth-sieraad
Het Assassin's Creed Shadows Hideout Pack bestaat uit:
- Sekiryu Wagasa
- Sekiryu-wandkleed
- Sekiryu-masker
- Sekiryu Mizubachi
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
[ Voor 83% gewijzigd door Mog op 21-03-2025 11:18 ]
[ Voor 5% gewijzigd door JessetjeNL op 21-03-2025 10:34 ]
[ Voor 113% gewijzigd door Mog op 21-03-2025 11:17 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Odyssey was heel mooi grafisch, maar Shadows is wat dat betreft (in ieder geval op de ultra instellingen waarin ik 'm speel op PC) echt enorm veel mooier. Ook de bewegingen voelen soepeler aan tijdens gevechten. Het verhaal vind ik ook erg sterk. En waar ik het meest naar uitkeek heeft mijn verwachtingen meer dan overtroffen: De seizoenen en bijbehorende weerselementen. Het is al eerder genoemd, maar de onweersbuien, regenbuien, windvlagen en het zonnige weer op z'n tijd is heel goed en mooi uitgewerkt met super veel details.Kimberly schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 10:49:
Heb 'm gisteren gedownload, vanavond eens opstarten! Zo te lezen is het allemaal best wel positief! Ook heel benieuwd hoe deze game grafisch is in vergelijking met bijvoorbeeld AC Odyssey.
[ Voor 11% gewijzigd door mrdemc op 21-03-2025 11:00 ]
Ben heel benieuwd! Ik ga deze ook op mijn pc spelen op de hoogst mogelijke settings, daarom bewust niet voor de PS5 versie gekozen.mrdemc schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 10:59:
[...]
Odyssey was heel mooi grafisch, maar Shadows is wat dat betreft (in ieder geval op de ultra instellingen waarin ik 'm speel op PC) echt enorm veel mooier. Ook de bewegingen voelen soepeler aan tijdens gevechten. Het verhaal vind ik ook erg sterk. En waar ik het meest naar uitkeek heeft mijn verwachtingen meer dan overtroffen: De seizoenen en bijbehorende weerselementen. Het is al eerder genoemd, maar de onweersbuien, regenbuien, windvlagen en het zonnige weer op z'n tijd is heel goed en mooi uitgewerkt met super veel details.
Wat mij bij Odyssey vaak stoorde waren de dialogen. Op random momenten scheeuwt iemand ineens tegen je terwijl je voor 'm stond en het klonk niet alijd even gepast qua intonatie binnen het gesprek. Ook de muziek was soms zo hard tijdens een dialoog dat het gesprek bijna niet meer hoorbaar was. Dit kom ik bij Shadows tot nu toe bijna niet tegen (1x met een jongetje dat ineens heel blij en hard begon te praten in een rustig gesprek met 1 zin en daarna weer normaal praatte). Dat maakt voor mij dat het verhaal wat soepeler en 'realistischer' aanvoelt
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
welke minpunten voor jou persoonlijk danJames Pond schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 11:49:
Ik vind het een vet spel met een aantal minpunten
[ Voor 20% gewijzigd door Frez op 21-03-2025 12:14 ]
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Ook in Japan als ik dit mag gelovenRicmaniac schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 10:29:
Het is wel goed om te zien dat de game over het algemeen (buiten japan dan) goed ontvangen wordt.
Zeker niet perfect maar ik had heel veel meer kritiek verwacht door de stroeve berichten van het afgelopen jaar etc.
Je link is niet te leen zonder login, wat vinden ze er daar van?
Kazuma Hashimoto @kazuma.bsky.social
·
2d
gonna make a thread of assassin's creed shadows reviews from major japanese outlets. will post below.
dengeki:
- some historical facts are wrong, but not immersion breaking. may bug history buffs.
- yasuke's journey in becoming a samurai + after is convincing.
- naoe feels like the main protag.
- considerate portrayals of japanese historical figures.
https://dengekionline.com/article/202503/36857
game watch
- naoe embodies the feeling of an assassin's creed protagonist
- yasuke is a window into more complex relationships with historical figures like nobunaga
- very clear this is a work of historical fiction
- great relationship between protags
https://game.watch.impres.../review/rev1/1671172.html
4gamer
- not enough experience gain from fighting "minor" enemies
- some poorly designed encounters, because of this, favored naoe
- impressive open world + attention to detail
- yasuke would have been better as an original character. is a good character nonetheless.
https://www.4gamer.net/games/656/G065622/20250318037/
gamer
- beautiful recreation of the warring states period
- exploration is a major highlight
- naoe is more of a traditional experience, yasuke leans more into assassin's creed odyssey style gameplay
- excellent story
https://www.gamer.ne.jp/news/202503190002/
Blind reviewers napapegaaien is ook een beetje bedenkelijk. Zeker als ze uitzonderlijk negatief zijn in vergelijking met de rest van de industrie.PonyPony schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:26:
[...]
Kijk even de reviews van Dualshockers en The before you buy van Gameranx. hebben we hier al genoeg besproken. lijkt me vragen naar de bekende weg.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Het hele punt van parkour is toch juist dat je niet alleen recht vooruit rent?shoombak schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 13:34:
Ben inmiddels level 15 en het spel weet me beter te grijpen dan Valhalla. Wel vindt het parkoursdeel uiterst matig uitgevoerd waardoor het spel veel te veel vertraagd. Er zijn veel obstakels, teveel water en irritante gebouwtjes. Ik wil gewoon blijven rennen.
[ Voor 36% gewijzigd door Toonen1988 op 21-03-2025 18:17 ]
Ik heb alles digitaal op zowel de Pro als Series X. en kan mij vaak goed vinden in de mening van deze reviewers. Er komen ook steeds meer kritische bij na dag 1. dus ik denk dat ik wel goed genoeg weet hoe de vork in de steel zit. Niks voor mij, Mischien een x een sale op een rustig moment als er niks beters te spelen valt.FirePuma142 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 13:21:
[...]
Blind reviewers napapegaaien is ook een beetje bedenkelijk. Zeker als ze uitzonderlijk negatief zijn in vergelijking met de rest van de industrie.
Gewoon op de kop tikken en weer doorverkopen als je het niks vindt. Kost je €5. Vaak zat gedaan.
Het probleem is dat je alleen wat reviewers noemt bij naam en zegt dat je het spel zelf niks vindt, en erg negatief erover bent.PonyPony schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 19:17:
[...]
Ik heb alles digitaal op zowel de Pro als Series X. en kan mij vaak goed vinden in de mening van deze reviewers. Er komen ook steeds meer kritische bij na dag 1. dus ik denk dat ik wel goed genoeg weet hoe de vork in de steel zit. Niks voor mij, Mischien een x een sale op een rustig moment als er niks beters te spelen valt.
Dat de meeste mensen in dit topic positief zijn over deze game zegt natuurlijk ook wel iets.De game heeft op Steam ook een goede status.PonyPony schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 19:17:
[...]
Ik heb alles digitaal op zowel de Pro als Series X. en kan mij vaak goed vinden in de mening van deze reviewers. Er komen ook steeds meer kritische bij na dag 1. dus ik denk dat ik wel goed genoeg weet hoe de vork in de steel zit. Niks voor mij, Mischien een x een sale op een rustig moment als er niks beters te spelen valt.
[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 21-03-2025 19:39 ]
Zowel Dragon Age als Shadows zijn een mooie return to form. Goeie maanden voor gamers!Forsaken schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 18:41:
Dit is meer een "return to form" dan een ander welgekend spel pretendeerde te zijn, of dat ze ons toch wilden laten geloven.
Dit is gewoon een goed spel met weinig tot geen bugs en doet wat je van een AC game kan en mag verwachten.
De toekomstige DLC (expansie) waar je het over hebt, was een pre-order bonus. Deze zal je dus in de toekomst los moeten kopen wanneer die uitkomt. De digital deluxe editie heeft inderdaad de Sekiryu Dual pack. Deze bevat elk 1 outfit voor beide personages, beide een wapen, een amulet en een mount skin.AntiChrist7 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 20:57:
Als ik naar de store versies kijk, is er geen versie die de toekomstige expansies heeft, buiten het ubisoft+ gedoe?
En dat digital deluxe gedeelte is enkel wat wapens en een outfit? want dat lijkt me niet 20euro extra waard
[ Voor 21% gewijzigd door Toonen1988 op 21-03-2025 21:03 ]
oh ok, dat krijg je dus als je niet oplet in de aanloopToonen1988 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 20:59:
[...]
De toekomstige DLC (expansie) waar je het over hebt, was een pre-order bonus. Deze zal je dus in de toekomst los moeten kopen wanneer die uitkomt. De digital deluxe editie heeft inderdaad de Sekiryu Dual pack. Deze bevat elk 1 outfit voor beide personages, beide een wapen, een amulet en een mount skin.
Sinds Total War Shogun 2 ben ik meer gaan verdiepen in Japanse muziek. De Shamisen is een heerlijk instrument en het verbaasd mij eigenlijk hoe goed deze instrument ook bij andere muziekstijlen past.Donstil schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 22:01:
Muziek onder de wat grotere 1:1 gevechten in het verhaal is ook wel tof trouwens.
Volgens mij mis je dan RT reflections. De performance mode op de pro is in feite de quality mode van de ps5 met dubbele framerate.FeaR schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 19:05:
[...]
Ga checken in wat ik specifiek mis door geen Extended raytracing te hebben, wat ik niet weet mis ik waarschijnlijk ook niet
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik denk het weljaaoie17 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:06:
Vond het vanaf Origins minder worden. Odyssey en Valhalla vond ik niet wat. Mirage vond ik wel weer goed. Zal ik Shadows dan ook wel goed vinden?
Ik ben hier ook totaal niet van. Vroeger had je cheats, nu heb je micro transacties.Ricmaniac schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:46:
Wow ik was even niet bewust van de cashshop.
Een full map unlock ingame kopen voor echt geld?
Bizar weer voor in een singleplayer game.
Puur optioneel en hoeft totaal niet natuurlijk maar het feit dat dit op deze manier er in zit laat mij nu de game gewoon oprecht al niet willen kopenik ben zo gevoelig voor zulke criminele praktijken.
Letterlijk een probleem creëren (dat je map niet fully unlocked is by default.. wat natuurlijk logisch is) en dan geld er tegen aan kunnen gooien om het wel te unlocken. hetzelfde als de resources kopen voor je hideout. Waarom zou je niet gewoon je hele map met alle collectibles laten unlocken als je de story complete hebt bijvoorbeeld.. dit is echt belachelijk hoe veel geld je in AC kan spenden. Een singleplayer game.
Pink cloud is helemaal weg bij mij
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Geen torch (vaak erg donker)Ricmaniac schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 11:57:
[...]
welke minpunten voor jou persoonlijk danben benieuwd
Dragon age is dat zeker niet maar okéTimothy3000 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 19:55:
[...]
Zowel Dragon Age als Shadows zijn een mooie return to form. Goeie maanden voor gamers!
Die minpunten herken ik inderdaad wel. Met de dieren kan ik begrijpen met hoe zij bekomen is met dierenJames Pond schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 11:20:
[...]
Geen torch (vaak erg donker)
Geen vijandige beesten (minder variëteit in vijanden)
Kan niet meer alle rotsen /stijle muren beklimmen
Kan niet mediteren om de tijd te skippen
Voor de rest wel tevree
Omdat Mirage meer stealth in zich heeft ?jaaoie17 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:06:
Vond het vanaf Origins minder worden. Odyssey en Valhalla vond ik niet wat. Mirage vond ik wel weer goed. Zal ik Shadows dan ook wel goed vinden?
[ Voor 6% gewijzigd door Toonen1988 op 22-03-2025 11:51 ]
Ja en nee.jaaoie17 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 11:58:
Is dat bouwen echt nodig. Want daar hou ik niet van.
Dit is letterlijk niets nieuws, zelfs de oude AC games hadden deze micro transactie rommel.Skybullet schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 12:04:
Wel fijn dat je in de shop met echt geld dingen in de game kan kopen, zoals een volledig unlocked map, ingame currency etc.
Dan hoef je tenminste het spel niet te spelen. Je maakt een game steeds voller en voller, langer, met meer markers, meer grind, meer onnozele quests en bullshit langdradige vulling.
En dan hoop je dat het ( voor zover ik nu overal lees ) zeer matige verhaal mensen lang genoeg vast kan houden tot ze zich frustreren en maar unlocks gaan kopen.
Hard skip.
Voor zover ik het begreep, veranderen de seizoenen om de zoveel tijd. Er is ook een manier om zelf seizoenen te veranderen.Wolverine9000 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 12:29:
Hoe werken de seizoenen nu? Mensen die al verder zijn. Kan je vb winter meerdere keren krijgen?
[ Voor 21% gewijzigd door Toonen1988 op 22-03-2025 12:42 ]
Je kan zelf veranderen da weet ik. Maar wat als je ze alle 4 gehad hebt. Opnieuw de eerste of standaard. Ja de scouts moet ik nog gewoon worden.Toonen1988 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 12:34:
[...]
Voor zover ik het begreep, veranderen de seizoenen om de zoveel tijd. Er is ook een manier om zelf seizoenen te veranderen.
Wanneer je van seizoen veranderd, zijn er ook een aantal veranderingen
Your wanted level (Regional Alert) will be cleared
Your Scout readiness will be reset to the maximum
Vendors restock their gear
All resources looted from castles and other areas will arrive
All enemies and NPCs will respawn, as long as they are not unique (like Samurai Daisho in Castles)
Local factions will refresh
EDIT: Ik lees hier dat elke seizoen ongeveer twee uur duurt. Wanneer je de map opent, kan je rechts boven in het seizoen veranderen. Daar boven is ook nog een meter om te zien hoelang een seizoen nog duurt. Dit wist ik zelf ook nog niet. Nu weet ik eindelijk ook hoe ik mijn scouts terug krijg.
https://gamerant.com/assa...ws-how-to-change-seasons/
Seizoenen blijven gewoon doorlopen, dus als je ze alle vier hebt gehad, begint het weer gewoon bij het eerste seizoen.Wolverine9000 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 12:57:
[...]
Je kan zelf veranderen da weet ik. Maar wat als je ze alle 4 gehad hebt. Opnieuw de eerste of standaard. Ja de scouts moet ik nog gewoon worden.
Er hangen ook rugtasjes in je Hideout waarmee je de scouts volgens mij kan terugkrijgen tegen ingame currency.Toonen1988 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 12:34:
[...]
Voor zover ik het begreep, veranderen de seizoenen om de zoveel tijd. Er is ook een manier om zelf seizoenen te veranderen.
Wanneer je van seizoen veranderd, zijn er ook een aantal veranderingen
Your wanted level (Regional Alert) will be cleared
Your Scout readiness will be reset to the maximum
Vendors restock their gear
All resources looted from castles and other areas will arrive
All enemies and NPCs will respawn, as long as they are not unique (like Samurai Daisho in Castles)
Local factions will refresh
EDIT: Ik lees hier dat elke seizoen ongeveer twee uur duurt. Wanneer je de map opent, kan je rechts boven in het seizoen veranderen. Daar boven is ook nog een meter om te zien hoelang een seizoen nog duurt. Dit wist ik zelf ook nog niet. Nu weet ik eindelijk ook hoe ik mijn scouts terug krijg.
https://gamerant.com/assa...ws-how-to-change-seasons/
Klopt, ik ben die ook al tegengekomen. Het kost 200 mon.mrdemc schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 13:06:
[...]
Er hangen ook rugtasjes in je Hideout waarmee je de scouts volgens mij kan terugkrijgen tegen ingame currency.
Thx voor de info.... best redelijk rap veranderen of gewoon laten staan. HmmmToonen1988 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 13:02:
[...]
Seizoenen blijven gewoon doorlopen, dus als je ze alle vier hebt gehad, begint het weer gewoon bij het eerste seizoen.
Wat is oud voor jou? Want pre syndicate was dit sowieso niet. Tenzij je de bonus items uit pre-orders en deluxe edities bedoeld.James Pond schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 12:20:
[...]
Dit is letterlijk niets nieuws, zelfs de oude AC games hadden deze micro transactie rommel.
Nee het betekend niet dat de game zelf een lange grind is.
Het is absoluut rotzooi, maar dit is gewoon een goede AC game.
Mafia 3 memoriesVandaag had ik ook weer zo'n moment dat een groep van vier met elkaar stonden te praten. Ik fluit en één van hun kwam naar me toe gelopen. Ik steek hem neer, nog geen 5 meter van de groep en niemand had wat door. Ik fluit weer, en vervolgens komt de tweede persoon, steek hem neer en niemand had het door. Ik fluit vervolgens een derde keer, de derde persoon komt, steek hem neer. Opeens was nog maar 1 persoon over, dus ik fluit weer, komt naar me toe en steek hem neer. Dit is echt weer typische Ubisoft AI. Had zo'n gevoel dat ze dit opgelost hadden, maar nee.. Hoe verder ik in het spel kom, hoe meer ik toch weer dat typische Ubisoft weer terug zie komen.
Zo lang je niets mist in de gameplay vind ik het oke.Buiten content DLC heb ik in een Ubisoft game nog nooit een cent uitgegeven.Daan0s schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 13:26:
Die shop zegt al genoeg over Ubisoft en dat ze niet willen veranderen. Zit je bedrijf in zwaar weer, imago naar de knoppen, iedere gamer baalt van je. Wat is een goed idee? Ja laten we een shop doen in een singleplayer game waar je al volle bak voor moet betalen.
En probleem is dus dat de hele game wordt ontwikkeld met die shop in t achterhoofd. Materialen van je hideout kosten enorm veel om te farmen etc. Vermoeiend bedrijf.
Assassin's Creed Shadows has now over 2 Million players
— HazzadorGamin, Dragon of Dojima (@HazzadorGamin) 22 maart 2025
surpassing the launch of AC Origins and Odyssey. pic.twitter.com/rJAfGulsPa
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Doen ze netjes! En wat mij betreft verdiend, ben er continu mee bezig. De hele sfeer is fantastisch en het speelt erg fijn weg.
[ Voor 6% gewijzigd door flugelisoke op 22-03-2025 15:34 ]
Eens.Bij deze game moet ik nu m'n rolgordijnen driekwart dicht doen.Donstil schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 15:28:
Ik kom dan net in een soort hideout/basis, net op het moment dat ik denk “huh het is helemaal leeg” komen er 5 vijanden uit de bosjes. Die zaten klaarblijkelijk verstopt, dat vind ik dan ook wel weer een leuk detail.
Verder na drie dagen spelen: Die wereld hè, echt fantastisch mooi allemaal. Maar ook eens met bovenstaande, het is wel vaak heel donker.
Vandaag ook 1x op PS5 gehad.Timothy3000 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 15:42:
Al twee hard crashes op Xbox. Dat is wel minder leuk.
Wat vind je leuk aan Black Flag (leuker dan aan Valhalla)? Het ligt sowieso meer in lijn met Origins/Odyssey/Valhalla dan Mirage of de eerste paar AC's omdat het meer open wereld dan rondom een paar steden is gesitueerd. Black Flag vond ik zelf minder leuk vanwege het grote vaarelement; dat vind ik helemaal niet bij AC passen. Bij Valhalla viel dat mee, en was je meer à la Origins/Odyssey in een open wereld met wat dorpen/steden.Maduth schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 15:50:
Misschien een beetje een gekke vraag, maar omdat ik twijfel of ik deze game moet kopen en mijn ervaring met Valhalla niet zo enthousiast was, ben ik eens gaan kijken wat ik nog op mijn lijst had staan. Zo kwam ik Black Flag tegen, ooit gratis gekregen via Epic Games. Ik heb het nu opgestart, en tot nu toe vind ik het eigenlijk wel beter. Ligt Shadow meer in de lijn van Black Flag, of sluit het toch meer aan bij Valhalla? Overigens merk ik dat het spelen met een controller me verrassend goed afgaa
Zo je weet toch neef, deze shot is keihardG_Dragon schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 16:17:
Hier nog geen enkele crash gehad op de Xbox Series X, heb het spel al sinds dag 1 in quick resume staan.
Deze shot![]()
[Afbeelding]
Nu vind ik dat altijd wel lekker, maar mijn vrouw heeft op de een of andere manier de voorkeur om overdag nog wat licht van buiten te zienjori040 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 15:43:
[...]
Eens.Bij deze game moet ik nu m'n rolgordijnen driekwart dicht doen.
Hahahaha ja oeps verkeerd neergezetDonstil schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 16:26:
[...]
Zo je weet toch neef, deze shot is keihard![]()
(Geintje natuurlijk maar het is dit shot)
Ik ben hier ook wel erg benieuwd naar. Ben zelf net aangekomen op het punt waar je vrij wordt gelaten en je de skill tree etc. ziet. Tot nu toe erg positief over de game ! Enige kleine minpunt vind ik dat je je head armour niet in cutscenes ziet. Breekt af en toe een beetje de beleving. Maar verder 👍🏻flugelisoke schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 15:16:
Even een vraag voor de verkenners, zijn de gebieden verschilllend met hoe ze eruit zien? Zijn er bijvoorbeeld totaal andere omgevingen qua look en feel dan de start regio Izumi Settsu?
Ik ben bewust lang in de start regio bezig omdat ik niet meteen alles aan mezelf wil spoilen.
Geen idee namelijk, ben nu eerst het start gebied helemaal 100% aan het spelen en focus me niet op het hoofdverhaal. Want ik wil alles hebbenflugelisoke schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 15:16:
Even een vraag voor de verkenners, zijn de gebieden verschilllend met hoe ze eruit zien? Zijn er bijvoorbeeld totaal andere omgevingen qua look en feel dan de start regio Izumi Settsu?
Ik ben bewust lang in de start regio bezig omdat ik niet meteen alles aan mezelf wil spoilen.
Gelijk heeft ze.Donstil schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 16:28:
[...]
Nu vind ik dat altijd wel lekker, maar mijn vrouw heeft op de een of andere manier de voorkeur om overdag nog wat licht van buiten te zien.
Is ook niet netjes om met een masker voor je mond te praten.Gipskruid schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 16:58:
[...]
Ik ben hier ook wel erg benieuwd naar. Ben zelf net aangekomen op het punt waar je vrij wordt gelaten en je de skill tree etc. ziet. Tot nu toe erg positief over de game ! Enige kleine minpunt vind ik dat je je head armour niet in cutscenes ziet. Breekt af en toe een beetje de beleving. Maar verder 👍🏻
Ben pas een paar uur bezig (10%) maar het speelt lekker(der) dan verwacht en verhaal is voor prima te volgen. Bij Valhalla was ik overvallen door de grootheid/hoeveelheid.gwystyl schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 15:57:
[...]
Wat vind je leuk aan Black Flag (leuker dan aan Valhalla)? Het ligt sowieso meer in lijn met Origins/Odyssey/Valhalla dan Mirage of de eerste paar AC's omdat het meer open wereld dan rondom een paar steden is gesitueerd. Black Flag vond ik zelf minder leuk vanwege het grote vaarelement; dat vind ik helemaal niet bij AC passen. Bij Valhalla viel dat mee, en was je meer à la Origins/Odyssey in een open wereld met wat dorpen/steden.
Ik ben zelf nog in dubio over Shadows, maar denk dat ik hem sowieso ga halen als hij ergens in de aanbieding is. De dubio is of ik hem al eerder/nu ga halen voor bijna full price
Die is prachtig ja.G_Dragon schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 16:17:
Hier nog geen enkele crash gehad op de Xbox Series X, heb het spel al sinds dag 1 in quick resume staan.
Wauw wat een shot![]()
[Afbeelding]
Er is ook een trainer. Kun je beter dat gebruiken.Skybullet schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 12:04:
Wel fijn dat je in de shop met echt geld dingen in de game kan kopen, zoals een volledig unlocked map, ingame currency etc.
Dan hoef je tenminste het spel niet te spelen. Je maakt een game steeds voller en voller, langer, met meer markers, meer grind, meer onnozele quests en bullshit langdradige vulling.
En dan hoop je dat het ( voor zover ik nu overal lees ) zeer matige verhaal mensen lang genoeg vast kan houden tot ze zich frustreren en maar unlocks gaan kopen.
Hard skip.
er zijn genoeg pummels die geld willen uitgeven om grote delen van de game te skippen die ze net hebben gekocht. Ik neem het ubisoft echt niet kwalijk dat ze daar wat geld uit willen kloppen. Heb zelf alle AC's 100% gespeeld en nog nooit iets in die shop gekocht.jori040 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 15:04:
[...]
Zo lang je niets mist in de gameplay vind ik het oke.Buiten content DLC heb ik in een Ubisoft game nog nooit een cent uitgegeven.
Gezien het idd niet goed gaat met Ubi was het beter geweest als ze het nu achterwege hadden gelaten.Early access hebben ze deze ronde dan weer niet gedaan.
Bij mij werkt de mtx shop überhaupt niet.. Komt blijkbaar niet door mijn DNS block heen ofzo.Ricmaniac schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:46:
Wow ik was even niet bewust van de cashshop.
Een full map unlock ingame kopen voor echt geld?
Bizar weer voor in een singleplayer game.
Puur optioneel en hoeft totaal niet natuurlijk maar het feit dat dit op deze manier er in zit laat mij nu de game gewoon oprecht al niet willen kopenik ben zo gevoelig voor zulke criminele praktijken.
Letterlijk een probleem creëren (dat je map niet fully unlocked is by default.. wat natuurlijk logisch is) en dan geld er tegen aan kunnen gooien om het wel te unlocken. hetzelfde als de resources kopen voor je hideout. Waarom zou je niet gewoon je hele map met alle collectibles laten unlocken als je de story complete hebt bijvoorbeeld.. dit is echt belachelijk hoe veel geld je in AC kan spenden. Een singleplayer game.
Pink cloud is helemaal weg bij mij
Er is nu ook niks dat je ervan weerhoudt om met een trainer te spelen om de dingen die je zelf niet leuk vindt te skippen. Als je daarmee je eigen ervaring beter maakt kan niemand er wat van zeggenMog schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:50:
[...]
Ik ben hier ook totaal niet van. Vroeger had je cheats, nu heb je micro transacties.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq