Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat zou zomaar eens reden genoeg kunnen zijn om met Yasuke te spelen :o
Ricmaniac schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 09:36:
[...]

Denk ook dat die chick voor een betere AC playtijd zorgt.
Yasuke is denk ik alleen fijn als je weet dat je veel gaat vechten ofzo omdat die sterker is.

Maar het is nou ook niet zo dat de game difficulty heel moeilijk is waardoor hij een beetje overbodig is heb ik het idee gezien zijn lack in mobiliteit
Nee precies, AC heeft nooit echt bekend gestaan om dat het nou zo moeilijk is, ik heb de vorige spellen ook allemaal op de hoogste difficulty gespeeld en combat is meer een taakje erbij dan echt een risico. Zelfs in Mirage waar helemaal de focus was op het vermijden van combat omdat het zo moeilijk en riskant zou zijn kon je gewoon een kamp binnen rennen en combat triggeren zonder echt risico op dood gaan.

Maar hier lijkt het er ook totaal niet op dat Naoe minder effectief zou zijn in combat dan Yasuke, alleen meer de focus op snelheid ipv kracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Toonen1988 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 01:57:
Dit is 4k met alles op het hoogste niveau met DLSS op quality. Loopt vrij stabiel, maar ben wel hier en daar wat bugs tegengekomen zoals schaduws die vierkant zijn en dat ik bijv. bij en deur opening bleef zweven in de lucht.
Ik heb ook al wel in bosjes vastgezeten.

Gisteravond de eerste twee uurtjes gemaakt. Hele proloog en eerste stukje van het verhaal door. Ben op het moment aanbeland dat ik de open wereld in kan. Speelt lekker weg, op de 40fps mode ziet de game er goed uit en dat speelt op de PS5 wat mij betreft top. Combat heb ik op de hoogste moeilijkheid staan, maar heel moeilijk is het niet. Enorme timewindows voor parry en perfect dodge.

Ik twijfel nog wel heel erg of ik nu voor Yasuke of Naoe moet gaan. De combat met Yasuke speelt wel echt veel bruter dan die speldenprikjes van Naoe. Combo's en bewegingen van Naoe vind ik wel weer veel toffer en stealth is natuurlijk een ding.

Ik speel met Japanse stemmen. Tof voor de sfeer, maar ik merk dat ik het met een game toch een stuk lastiger vind om de ondertiteling te volgen. Wellicht toch maar voor Engels gaan.

Spelen mensen hier met de instant-stealth kill setting? Ik vind dat zelf wel veel toffer.

[ Voor 14% gewijzigd door Hulleman op 20-03-2025 09:50 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48
Ik ben van 40fps mode geswitched naar de 60fps, merkte toch nog best vaak wel een framedrop :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:20
Oh wat erger ik me aan de comments op YouTube onder AC video's van Ubisoft zelf.

Ze hebben de game nog met geen vinger aangeraakt en staan al met een sterk oordeel klaar dat Ubisoft ten onder moet gaan.

Wat is het internet publiek toch een walgelijk volkje zeg.

Ik ga er zo aan beginnen, als AC fan heb ik er natuurlijk enorm zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:27
flugelisoke schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:00:
Oh wat erger ik me aan de comments op YouTube onder AC video's van Ubisoft zelf.

Ze hebben de game nog met geen vinger aangeraakt en staan al met een sterk oordeel klaar dat Ubisoft ten onder moet gaan.

Ondanks dat ik nog in twijfel zit om hem te kopen hoop ik wel dat dit een succes gaat worden voor Ubisoft.Ik wil namelijk graag de Splinter Cell remake nog eens spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flugelisoke
jori040 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:07:
[...]

Ondanks dat ik nog in twijfel zit om hem te kopen hoop ik wel dat dit een succes gaat worden voor Ubisoft.Ik wil namelijk graag de Splinter Cell remake nog eens spelen.
Ben ondertussen begonnen, natuurlijk nog niet ver, maar... wow.... Dat begin, pakt je meteen vast!

Dit gaat een game worden waar ik heel veel uurtjes in ga stoppen.

Tipje: zet de audio op immersive mode, dat combineert Japans met Portugees als er wordt gesproken.

De muziek en sfeer, ja hoor! Let's go _/-\o_

En wat is nu trouwens een beter moment om aan deze set te beginnen.. :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wHcMnPcj66O_1VQIBD4keo545FE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qA8CZjJcryEmvxtEUQ5xJKq6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door flugelisoke op 20-03-2025 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@flugelisoke
Op welk systeem speel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:06

Hoewel ik het zeker met jou eens ben, kan ik het ergens wel begrijpen. Mensen zijn ondertussen meerdere keren behoorlijk bedonderd door Ubisoft.

Ergens ben ik wel blij dat Ubisoft een grote bak met kritiek krijgt (ook al is het bij deze game onterecht) Ubisoft heeft het er dan zelf ook naar gemaakt.

Het uitstel heeft de game goed gedaan, zonder bergen kritiek hadden ze deze game waarschijnlijk zonder uitstel uitgebracht en zaten we weer met een onafgewerkte game.

Als Ubisoft het voor elkaar krijgt om voorlopig wat nette games te releasen is de kritiek zo verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
PS5 (Normale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23:57
Ik ook. Speel op balanced mode voor de moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
En dan welke van de drie visual modes komt bij de base PS5 het best tot zijn recht ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
jori040 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:44:
[...]

En dan welke van de drie visual modes komt bij de base PS5 het best tot zijn recht ?
Heb enkel de proloog voltooid. Dus kan er nog ni veel van meespreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Wolverine9000 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:42:
[...]

Ik ook. Speel op balanced mode voor de moment
Op basis van de DF video heb ik het idee dat die mode het beste tot zijn recht komt.Ben gewoon benieuwd wat jullie ervaring is.

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
jori040 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:00:
[...]

Op basis van de DF video heb ik het idee dat die mode het beste tot zijn recht komt.Ben gewoon benieuwd wat jullie ervaring is.

Thnx.
Wil controller vibration uitzetten maar vind het nergens bij de opties. Ofwel ben ik zo scheel als een mol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Wolverine9000 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:02:
[...]

Wil controller vibration uitzetten maar vind het nergens bij de opties. Ofwel ben ik zo scheel als een mol
Accessories:In het PS5 menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
jori040 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:06:
[...]

Accessories:In het PS5 menu.
Kan dit ni via de game. Staat uit via de ps5 instellingen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Wolverine9000 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:07:
[...]

Kan dit ni via de game. Staat uit via de ps5 instellingen...
Heb de game zelf nog niet.Zit nog in twijfel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ja dat zat er op voorhand dik in natuurlijk, of dit nou een 6/10 of een 10/10 zou worden er is een hele grote groep die deze game een hele lange tijd geleden al afgeschreven heeft en al helemaal geen interesse in de game/inhoud hebben.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 03:52:
[...]

Ziet er goed uit, 60 of 120fps? :o
Ja gave tekeningen he! Was er zelf ook al helemaal weg van :D
Ik zag gister een YT video van iemand met een RTX5090 en Ryzen 7 9800X3D. Alles op max en 4K zonder DLSS en framegen draait de game niet op steady 60fps :')

Met DLSS quality was dat zo'n 70fps. Echt gestoord als je bedenkt dat die GPU en CPU alleen al wel richting de € 3.000 gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 20-03-2025 12:05 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
jori040 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:00:
[...]

Thnx.
Ik speel ook op balanced. Dat is idd de mode die je wil spelen. Er is nagenoeg geen verschil tussen de quality en balanced mode. Zal wel iets aan resolutie schelen, maar vraag me af of je dat ziet. Wat mij betreft is die quality met 30fps mode totaal overbodig als je een 120hz HDMI 2.1 scherm hebt.

De performance mode schakelt in feite terug naar een last-gen versie van de engine. De game ziet er dan niet veel beter uit dan een Valhalla. Je mist RTGI en het physics based hair strand systeem, maar met name die RTGI maakt de belichting in de game erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Balanced heb je alleen wat aan in combinatie met een vrr TV toch?

Die heb ik niet dus zou voor mij dan gewoon performance worden, zit ook nog in twijfel

Mirage compleet overgeslagen dus ergens wel weer zin in een AC maar ik hoop dat ik me in kan houden tot ie wat goedkoper is omdat ik het eigenlijk niet de volle mep waard vind.

Ook nog bezig met MHw en KCD2 maar ff, zien of ik me in kan houden.

Deze setting is wel weer mooi natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Hulleman schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:04:
[...]

Ik speel ook op balanced. Dat is idd de mode die je wil spelen. Er is nagenoeg geen verschil tussen de quality en balanced mode. Zal wel iets aan resolutie schelen, maar vraag me af of je dat ziet. Wat mij betreft is die quality met 30fps mode totaal overbodig als je een 120hz HDMI 2.1 scherm hebt.

De performance mode schakelt in feite terug naar een last-gen versie van de engine. De game ziet er dan niet veel beter uit dan een Valhalla. Je mist RTGI en het physics based hair strand systeem, maar met name die RTGI maakt de belichting in de game erg mooi.
Duidelijk. :)
Ben in bezit van een 120hz HDMI 2.1 scherm.Fijn dat er zo'n balanced-mode in bepaalde games zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
jori040 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:29:
[...]

Duidelijk. :)
Ben in bezit van een 120hz HDMI 2.1 scherm.Fijn dat er zo'n balanced-mode in bepaalde games zit.
Ja, zeker weten! 40fps is voor de consoles veel beter haalbaar dan 60fps. Hoeven niet zoveel concessies gedaan te worden en 40fps speelt wat mij betreft soepel genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 09:59:
Ik ben van 40fps mode geswitched naar de 60fps, merkte toch nog best vaak wel een framedrop :)
Heb je een scherm met VRR? Ik dacht dat de performance mode steady genoeg was om in de VRR window te blijven, zodat je van drops niks merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 10-09 23:09
Ik heb hier gezocht maar niet kunnen vinden. Hoe zet je die irritante stem in het menu uit? Ik heb gekeken bij voice language, maar daar kan je alleen maar een andere taal selecteren. Ik wil het gewoon uitzetten. Anyone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Hulleman schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:38:
[...]

Heb je een scherm met VRR? Ik dacht dat de performance mode steady genoeg was om in de VRR window te blijven, zodat je van drops niks merkt.
Ja heb een Sony Oled uit 2024 met VRR

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 19:56

Nielless

Born at a very young age.

partyondude schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:50:
Ik heb hier gezocht maar niet kunnen vinden. Hoe zet je die irritante stem in het menu uit? Ik heb gekeken bij voice language, maar daar kan je alleen maar een andere taal selecteren. Ik wil het gewoon uitzetten. Anyone?
Je kunt daar rechts in het menu naar Narration als het goed is. daar kun je het uitschakelen.

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Shadows geoptimaliseerd voor de PS5 Pro? Weet iemand dat toevallig?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jori040
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:09:
Is Shadows geoptimaliseerd voor de PS5 Pro? Weet iemand dat toevallig?
Assassin's Creed Shadows - PS5 Pro vs PS5 Review - One Of The Best Upgrades For The System

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

De CE is net afgeleverd, en ik moet zeggen: die figurine is écht wel weer tof deze keer :Y .

Bol had alleen wel een andere overdoos kunnen gebruiken :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cVOCFRk4k7KzSwVt8vQkIyvcdbk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SSnxlk9wNA5aknMMKOFgViVa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9-8nEqy_seelatCtgoSw-96ho-o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QfR4y444squXns0PAVbyeKZ1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Bzt4qoPGo-dfhfkIYd41lKG_fY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kP1hJGZ6lcgHT57sOp9I2zPx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KD4nH_Yo0luwA-SlGFutN1QWInU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kTcLddAzucrSXDNWoYeTbzjP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qThrq54fsEv68PF7TZvZIwxA4CQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AC16ubMqdNUBiwqpCym3CWQf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HyvVF46vrFuFJjPNOE4toBl-KtY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t0eX1ZqPg3q2Xgipv1wlX63g.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fl3Eg6Eq2b2mwCeDQk2A6deeR58=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CbTWSqmiQJ2BlPoekBDIirS0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 20-03-2025 14:16 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Notna schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:53:
De CE is net afgeleverd, en ik moet zeggen: die figurine is écht wel weer tof deze keer :Y .

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Super wijs! mooie statue inderdaad! en wat een mooie keuken haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:31
Heb de special edition net binnen gekregen, ga er zelf pas volgende week aan beginnen omdat ik een paar drukke dagen heb 🙈

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-09 18:15
Zoo, dat ziet er echt wel heel erg vet uit! Veel plezier ermee. Wat duurt deze dag lang zeg, vanavond eerst m'n motor even thuis zetten voor het mooie weer morgen, dan even snel eten en dan lekker vanavond er eens aan beginnen. Ik maak me wel een beetje zorgen om de performance, ik heb nu wat gezien op een 5090 waarbij ze net 50FPS haalden, mijn 7900XTX is wel snel, maar niet zo snel, ik hoop toch wel op 75+ fps te spelen met hoge settings. Deze game ondersteund wel HDR neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben inmiddels ook begonnen met spelen, ben de intro door en poah wat een mooi spel zeg. Ook heel tevreden met de performance, had op mijn inmiddels verouderde 2070 super + 3900x niet verwacht dat ik op medium-high kon spelen in 3440x1440 en dan toch nog 60FPS halen. En dat nog zonder frame gen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Hunter98X schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 14:17:
[...]
Deze game ondersteund wel HDR neem ik aan?
Jep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Op PSN binnen aan het halen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 20-03-2025 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:06

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er goed uit!

Nog gewoon de koop bij BOL voor €239,99 dus ook maar besteld :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flugelisoke
Wat is de game toch ontzettend vet zeg, de natuur is zo mooi dat het me geïnspireerd heeft om even de mountainbike te pakken en lekker het bos in te gaan.

En nu weer snel spelen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wYdRF2ogAFHXskrfsGK3cPYegsM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AfvHGyGcXIEAbnapBPtb8NE7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FFRLUY_mHDCqJhkMJFAincwtTsA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w7f2Gej3wUPSjzWAVhrqKlUD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:25

FeaR

In GoT we trust

Bedankt voor de foto's! Anders had ik nooit geweten dat er een stand included was voor de tsuba, compleet overheen gekeken met uitpakken :$

Waar de 40 FPS mode in bijvoorbeeld Ratchet & Clank Rift Apart het niet voor mij deed speelt het in AC Shadows behoorlijk lekker weg.

[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 20-03-2025 15:36 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:01
Ik heb hem inmiddels ook geinstalleerd op de PS5 en vanavond lekker los. Denk dat ik hem op 'Balanced' zet en sowieso de spraak op Japans. Was met GoT ook leuker voor de beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

FeaR schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:26:
[...]

Bedankt voor de foto's! Anders had ik nooit geweten dat er een stand included was voor de tsuba, compleet overheen gekeken met uitpakken :$

Waar de 40 FPS mode in bijvoorbeeld Ratchet & Clank Rift Apart het niet voor mij deed speelt het in AC Shadows behoorlijk lekker weg.
Het was ook goed verstopt moet ik zeggen :X . Maar glad to be of service :Y
D. Ninjai schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:36:
Ik heb hem inmiddels ook geinstalleerd op de PS5 en vanavond lekker los. Denk dat ik hem op 'Balanced' zet en sowieso de spraak op Japans. Was met GoT ook leuker voor de beleving.
Top tip daartoe: wanneer je het spel voor her eerst opstart, vraagt het om een taal in te stellen. Laat die vooral op dat moment op Engels staan en wacht de intro even af. Daarna krijg je wat opties, waaronder 'originele spraak' voor PT en JP taal met Engelse ondertitels.

Als je de taal bij de start al op JP zet, dan is de (generieke) intro al in JP en dat is wat apart :+

[ Voor 41% gewijzigd door Notna op 20-03-2025 15:49 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Game ziet er op base PS5 prachtig uit.Het speelt niet goed maar zelfs geweldig in balanced-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39
Kan iemand mij vertellen of de game al in Ubisoft
+ staat? Ben nog aan het werk en zoonlief kan hem nog niet vinden op de xbox (ubi app). Hij zou toch gewoon beschikbaar moeten zijn?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
Ben echt verliefd op dit spel, grafisch is het ook heel mooi gemaakt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OSfukLuB9g6XM0sMYXReaIOSwNQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eKviu6VQhptqNKMCauS38oaf.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnKnajqyrVMSQ80C2BX9dcjFVqg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lge6cKyAvRhAMfUMH99sOc4m.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YdZdOgPFoJeyIdzp2WK5mzE6_xQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rz18FI1O9YPTxlpUA1hMUxp1.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G7uyGm8N1s88dyH_XKVYq4UudR0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fgBbU8qTN6tJm5gnDRMk8Pk1.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nOMCE6S322KHXX9GH9gsQKp_zow=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YBCrbrhL0vS9Ojf69eJq0mon.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bE0vakgkSuP7BhhzwR85xYAn_NM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A8JZW9eXAlOnxhei2ICsFzKJ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 20-03-2025 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 14:43

Rio

Ik heb al een boek

Wel een taffeslange proloog van dit nu al weer prachtige spel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cypress3d schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 16:45:
+ staat? Ben nog aan het werk en zoonlief kan hem nog niet vinden op de xbox (ubi app). Hij zou toch gewoon beschikbaar moeten zijn?
Ik kan al sinds 23:00 gisteravond spelen met mijn Ubi+ sub. Het is wel op de PC, maar mij lijkt het sterk dat AC Shadows nog niet beschikbaar is met een Ubi+ sub op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:55
cypress3d schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 16:45:
Even naar de game zelf gaan in de store en hem van daar laten downloaden. Ubi zelf is soms wat traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joncik91
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-09 21:24
Toonen1988 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 17:25:
[...]

Ik kan al sinds 23:00 gisteravond spelen met mijn Ubi+ sub. Het is wel op de PC, maar mij lijkt het sterk dat AC Shadows nog niet beschikbaar is met een Ubi+ sub op de Xbox.
Xbox in instellingen naar Nieuw Zeeland zetten en dan kan je al spelen op Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joncik91 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 17:38:
[...]

Xbox in instellingen naar Nieuw Zeeland zetten en dan kan je al spelen op Xbox
Het spel is al officieel uit, dus je hoeft niks om te zetten. Ubisoft + versie was gisteren om 23:00 vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Hij is bij mij nu gewoon aan het downloaden via de store. Heb maandje Ubi Plus genomen. Toch maar even proberen en kijken of AC me na het tegenvallende Mirage en Valhalla weer gaat bevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Rio schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 17:16:
Wel een taffeslange proloog van dit nu al weer prachtige spel
Dat valt toch nog wel reuze mee, helemaal voor een Assassin's Creed spel is hij niet extreem lang :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

[...]
Naar Performance" geschakeld. Game op 40 FPS voelde soepel maar merkte dat na het begin (zodra je zelf meer en langer controle krijgt) ik hoofdpijn kreeg. Had hetzelfde met High on Life toentertijd maar dat bleek aan de FOV van de game te liggen. Anyhow, op Performance voelt het alsof ik nog uren en uren kan (en ga >:) ) gamen. Ga checken in wat ik specifiek mis door geen Extended raytracing te hebben, wat ik niet weet mis ik waarschijnlijk ook niet ;)
Hulleman schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 08:27:
Overigens wel vreemd dat the hideout altijd in 30fps draait.
Hoop dat ze die er nog uit gaan patchen. Zelfs de PS5 Pro doet maar 30 FPS in die omgeving. Geen idee of ze dan ook automatisch Extended raytracing inschakelen.

[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 20-03-2025 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 14:43

Rio

Ik heb al een boek

G_Dragon schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 18:38:
[...]

Dat valt toch nog wel reuze mee, helemaal voor een Assassin's Creed spel is hij niet extreem lang :p
Dan heb ik hem alle voorgaande keren waarschijnlijk weggedrukt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb toch even een abonnementje op GeForce Now genomen, nu ik eindelijk op glasvezel zit durfde ik het door de lage Ping wel aan. Xbox controller aan de MacMini en die hangt weer aan de TV. Oftewel ik gebruik het als console maar dan met meer power.

De hoogste tier ziet er waanzinnig uit, al die pc terminologie zegt mij weinig maar het staat vrijwel overal op Ultra High of Very High zie ik.

Ziet er waanzinnig uit, speelt ook alsof ik gewoon op de Xbox aan het spelen ben, en er is cloud save sync dus dat is ook ideaal.

Alleen wie verzint dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FdWYDfHlqMNW4bjj16a9FauRT7c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HHaa7rRF6fPohluJXELUnt7E.jpg?f=fotoalbum_large er staat dus permanent een Ubisoft Connect notificatie in het scherm 8)7

Edit: €20,- voelt als een hoop geld maar als je dat afzet tegen de Gaming PC die ik anders moet kopen is het eigenlijk ook weer een schijntje. Een vergelijkbare pc kost al snel €3500,- met de videokaart prijzen van vandaag de dag. Oftewel na 175(!) maanden maak je pas winst als je de pc koopt en dan krijg je in die 175 maanden nog upgrades ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 20-03-2025 19:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier was ie dus geleverd zonder de doos van bol, op zich ook al genoeg bescherming gelukkig. :P
[...]

Had ik hier ook bijna gemist maar ik vond het stuk plastic een erg hard geluid maken toen ik het op de vloer liet vallen. :+

[ Voor 9% gewijzigd door FlipFluitketel op 20-03-2025 19:55 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:54
Donstil schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 19:32:
Ik heb toch even een abonnementje op GeForce Now genomen, nu ik eindelijk op glasvezel zit durfde ik het door de lage Ping wel aan. Xbox controller aan de MacMini en die hangt weer aan de TV. Oftewel ik gebruik het als console maar dan met meer power.

De hoogste tier ziet er waanzinnig uit, al die pc terminologie zegt mij weinig maar het staat vrijwel overal op Ultra High of Very High zie ik.

Ziet er waanzinnig uit, speelt ook alsof ik gewoon op de Xbox aan het spelen ben, en er is cloud save sync dus dat is ook ideaal.

Alleen wie verzint dit:
[Afbeelding] er staat dus permanent een Ubisoft Connect notificatie in het scherm 8)7

Edit: €20,- voelt als een hoop geld maar als je dat afzet tegen de Gaming PC die ik anders moet kopen is het eigenlijk ook weer een schijntje. Een vergelijkbare pc kost al snel €3500,- met de videokaart prijzen van vandaag de dag. Oftewel na 175(!) maanden maak je pas winst als je de pc koopt en dan krijg je in die 175 maanden nog upgrades ook.
Kan je die melding niet gewoon sluiten of minimaliseren? Ik zie toch een kruisje staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 19:53:
[...]

Kan je die melding niet gewoon sluiten of minimaliseren? Ik zie toch een kruisje staan?
Nee dan sluit de game. Minimaliseren is dit al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 30-03 23:12
Chelseamarre123 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 00:55:
[...]

Je bent best nogal kritisch de hele tijd voor deze game.
Is toch ook niet te vergelijken met kcd2? Dat is een trage game die mij dan weer helemaal niet ligt en al die details vind ik net een pak minder interessant.

Als je een assasins creed game koopt/speelt weet je op voorhand al ongeveer hoe die eruit gaat zien en daar lijkt deze editie het goed te doen.
Is ook goed om kritisch te zijn, en wat je zegt klopt niet helemaal, dat is nou juist het probleem met Ubi games... geen evolutie. Dat verwachten mensen op een begeven moment wel. Gameranx had ook een goede review die ik vandaag heb bekeken en kon me daar wel in vinden, word dus denk ik een wait for sale. Maar ieder zn ding en in iedergeval alvast heel veel plezier met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Vette opening zeg!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:29
Donstil schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 19:55:
[...]

Nee dan sluit de game. Minimaliseren is dit al.
Interessante use-case voor de MacMini maar dit zou me enorm storen.

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PonyPony schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 19:57:
[...]

Is ook goed om kritisch te zijn, en wat je zegt klopt niet helemaal, dat is nou juist het probleem met Ubi games... geen evolutie. Dat verwachten mensen op een begeven moment wel. Gameranx had ook een goede review die ik vandaag heb bekeken en kon me daar wel in vinden, word dus denk ik een wait for sale. Maar ieder zn ding en in iedergeval alvast heel veel plezier met spelen.
Precies dit, ik mis juist de innovatie en evolutie in Ubisoft games. Ze hebben de AI verbeterd, ik zie vooruitgang maar helaas te weinig.

Als je in Mirage deed fluiten om een hoekje, kwamen de vijanden één voor één kijken. Nu worden ze allemaal gealarmeerd, daar zie ik verbetering in. Ook alarmeren ze elkaar, ook hier zit verbetering in. Maar op andere opzichten zie ik juist weer geen verbeteringen.

Zo zag een AI mij op het dak lopen, wat best wel goed is. Vervolgens sprong ik van het dak af, vocht met hem, rende weg en ging weer opnieuw op het dak zitten, recht boven hem. De AI zag me nog zelfs via de muur het dak op gaan. Stond boven hem en hij was me alweer kwijt. Ik sta letterlijk boven hem. Dit is weer echt zo'n moment waarbij ik denk "typische Ubisoft AI weer".

Grafisch en kwa sfeer niks op aan te merken. Naoe speelt heerlijk weg, animaties zijn ook niet verkeerd, dat moet ik wel erbij zeggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 20-03-2025 20:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PonyPony
Toonen1988 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:29:
[...]

Precies dit, ik mis juist de innovatie en evolutie in Ubisoft games. Ze hebben de AI verbeterd, ik zie vooruitgang maar helaas te weinig.

Als je in Mirage deed fluiten om een hoekje, kwamen de vijanden één voor één kijken. Nu worden ze allemaal gealarmeerd. Maar op andere opzichten zie ik juist weer geen verbeteringen.

Zo zag een AI mij op het dak lopen, wat best wel goed is. Vervolgens sprong ik van het dak af, vocht met hem, rende weg en ging weer opnieuw op het dak zitten, recht boven hem. De AI zag me nog zelfs via de muur het dak op gaan. Stond boven hem en hij was me alweer kwijt. Ik sta letterlijk boven hem. Dit is weer echt zo'n moment waarbij ik denk "typische Ubisoft AI weer".
Precies , het mist innovatie en evolutie en vooral verbetering op het al bekende recept. Als mensen dat leuk vinden more power to them!. Maar de kritiek op de game is terecht en Ubi heeft daarin wederom jammergenoeg weer niet geleverd en er hing nog wel heel wat van deze game af. Daarom ben ik het ook niet eens met @Chelseamarre123 dat kritisch zijn niet ok is en dat je weet wat je kan verwachten van een AC game. want dat is nou juist het grote probleem en een van de grote redenen dat Ubi flink in de problemen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

FlipFluitketel schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 19:53:
[...]
Hier was ie dus geleverd zonder de doos van bol, op zich ook al genoeg bescherming gelukkig. :P
Same, geen Bol.com omdoos alleen Ubisoft.
Had ik hier ook bijna gemist maar ik vond het stuk plastic een erg hard geluid maken toen ik het op de vloer liet vallen. :+
Het enige wat hier op de vloer viel was een onderdeel van de figure/display wat door mijn lompheid afbrak. Niets wat secondelijm niet kan fixen...

Had de tsuba al in gedachten sinds pre-order. Wat ermee te doen/hoe te displayen. In tegenstelling tot het vele plastic uit Assassin's Creed CE's leek de tsuba mij van wel kwaliteit. Onder het gamen wat scrollen en uiteindelijk besloten een katana te bestellen. Nee, geen vele duizenden euro's echte, wel een katana die uit elkaar te halen is zodat ik de tsuba van AC Shadows kan plaatsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
PonyPony schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:32:
[...]

Precies , het mist innovatie en evolutie en vooral verbetering op het al bekende recept. Als mensen dat leuk vinden more power to them!. Maar de kritiek op de game is terecht en Ubi heeft daarin wederom jammergenoeg weer niet geleverd en er hing nog wel heel wat van deze game af. Daarom ben ik het ook niet eens met @Chelseamarre123 dat kritisch zijn niet ok is en dat je weet wat je kan verwachten van een AC game. want dat is nou juist het grote probleem en een van de grote redenen dat Ubi flink in de problemen zit.
Zonder kritiek was de mensheid nooit zover gekomen. Kritiek is nodig voor verbetering en vooruitgang. Iets wat veel mensen onderschatten.

Mensen die kritiek geven worden vaak gezien als "haters". Je moet het eigenlijk omkeren, personen zoals ik geven juist kritiek omdat ik juist graag de games wil spelen. Anders zou ik juist geen kritiek geven. Ik ben al maanden, misschien al jaren aan het klagen over de belabberde AI, wat juist een belangerijke aspect is. Dat andere mensen het misschien minder erg vinden, moeten zij weten. Maar voor mij is het gewoon immersion breaking als de AI niet in orde is en dit is juist een van de hoofdredenen waarom ik Ubisoft kritiek geef.

In Shadows zit er verbetering, gelukkig maar helaas in mijn ogen nog niet genoeg. Ik denk wel dat ik het spel ga uitspelen, want andere dingen zijn juist wel weer goed.

[ Voor 21% gewijzigd door Toonen1988 op 20-03-2025 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PonyPony
Toonen1988 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:34:
[...]

Zonder kritiek was de mensheid nooit zover gekomen. Kritiek is nodig voor verbetering en vooruitgang. Iets wat veel mensen onderschatten.

Mensen die kritiek geven worden vaak gezien als "haters". Je moet het eigenlijk omkeren, personen zoals ik geven juist kritiek omdat ik juist graag de games wil spelen. Anders zou ik juist geen kritiek geven. Ik ben al maanden, misschien al jaren aan het klagen over de belabberde AI, wat juist een belangerijke aspect is. Dat andere mensen het misschien minder erg vinden, moeten zij weten. Maar voor mij is het gewoon immersion breaking als de AI niet in orde is en dit is juist een van de hoofdredenen waarom ik Ubisoft kritiek geef.

In Shadows zit er verbetering, gelukkig maar helaas in mijn ogen nog niet genoeg. Ik denk wel dat ik het spel ga uitspelen, want andere dingen zijn juist wel weer goed.
Helemaal mee eens . Kan er verder weinig aan toevoegen zo is het idd voor mij ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Uitstel heeft wel veel goeds gedaan.Zou bijna zeggen dat hij Sony achtig aanvoelt.
De combat mechanics zijn ook erg goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10-09 05:22
Wat is het verschil tussen de special en de standaard edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovinho99 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:52:
Wat is het verschil tussen de special en de standaard edition?
Bij de speciale editie krijg je de deluxe pack + 5 mastery points.

Het Deluxe Pack bevat het Sekiryu Dual Pack en het Sekiryu Hideout Pack.

Het Assassin's Creed Shadows Sekiryu Dual Pack bestaat uit:
- Sekiryu Gear Set voor zowel Naoe als Yasuke
- Eye of the Dragon Katana
- Claw of the Dragon Long Katana
- Sekiryu Beast-rijdier
- Dragon Tooth-sieraad

Het Assassin's Creed Shadows Hideout Pack bestaat uit:
- Sekiryu Wagasa
- Sekiryu-wandkleed
- Sekiryu-masker
- Sekiryu Mizubachi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Toonen1988 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:34:
[...]

De AI lijkt wel wat min ja. Maar dat is in veel grote games zo tegenwoordig. Zelfs in KCD2 waren de enemies niet heel slim.

Alsnog wel jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
Timothy3000 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:55:
[...]

De AI lijkt wel wat min ja. Maar dat is in veel grote games zo tegenwoordig. Zelfs in KCD2 waren de enemies niet heel slim.

Alsnog wel jammer....
Er is hier wel meer loos dan alleen de AI, dat was gewoon een voorbeeld wat hij gaf. Maar dat weet jij zelf ook want je bent zelf ook kritisch. Het is weer gewoon dezelfde worst in een ander velletje en daar moeten ze toch echt wat aangaan doen als ze uberhaupt nog een kans voor krijgen om dat te gaan doen later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nwnc schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:29:
[...]

Interessante use-case voor de MacMini maar dit zou me enorm storen.
De andere games hebben het niet. Dus wordt vast snel gefixed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
@PonyPony
Ben je de game aan het spelen ?
Zo nee wat was je laatste AC game ?

[ Voor 29% gewijzigd door jori040 op 20-03-2025 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PonyPony
Nee en ga ik ook niet snel doen. Ik wacht wel af tot er een keer een leuke aanbieding is. voor mij in deze staat niet de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja echt tof, je zit er direct in.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timothy3000
PonyPony schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:19:
[...]
Nee en ga ik ook niet snel doen. Ik wacht wel af tot er een keer een leuke aanbieding is. voor mij in deze staat niet de moeite waard.
Kun je dan niet beter wat gaan spelen dat je wel leuk vind ipv hier posten? :P

Ik heb net een uurtje gespeeld en het begint iig erg tof. Graphics ook enorm indrukwekkend. Ik weet niet precies wat je met "in deze staat" bedoeld want ik heb vrij weinig over bugs en glitches gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
Timothy3000 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:22:
[...]

Ik heb net een uurtje gespeeld en het begint iig erg tof. Graphics ook enorm indrukwekkend. Ik weet niet precies wat je met "in deze staat" bedoeld want ik heb vrij weinig over bugs en glitches gelezen.
Ik ben Kcd2 aan het spelen op het moment. en ben vrij om een civilised disussie te voeren. erg veemde ommezwaai ook weer die jezelf maakt. lees maar even je eerdere posts terug. Veel plezier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jori040
[...]

In wat voor staat is hij dan ?
De combat heeft nog nooit zou goed gevoeld in een AC game.T.o.v. Valhalla is deze productie nu al super strak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:22:
[...]

Over verspilde moeite gesproken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
jori040 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:23:
[...]

In wat voor staat is hij dan ?
De combat heeft nog nooit zou goed gevoeld in een AC game.T.o.v. Valhalla is deze productie nu al super strak.
Kijk even de reviews van Dualshockers en The before you buy van Gameranx. hebben we hier al genoeg besproken. lijkt me vragen naar de bekende weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
PonyPony schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:23:
[...]
en ben vrij om een civiele disussie te voeren.
Ja absoluut, maar als je geen interesse hebt om de game te spelen vraag ik me af wat het toevoegd. :P

Ik vond alles wat ik gezien en gelezen had ook niet heel indrukwekkend.... maar heb wel plezier gehad met Oddysey. Ik wilde eerst Avowed uitspelen maar die valt wat tegen. Voor 15 euro (Ubiplus) wilde ik deze wel een kans geven. Vooralsnog blij mee al ben ik nog wel echt op het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
PonyPony schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:26:
[...]
Kijk even de reviews van Dualshockers en The before you buy van Gameranx. hebben we hier al genoeg besproken. lijkt me vragen naar de bekende weg.
Maar daar noem je dan ook echt de enige twee die niet heel positief zijn. De rest van de reviews (en de spelers tot dusver) zijn het er aardig over eens dat de game in goede staat is afgeleverd.

En zelfs wat bugs en glitches zijn niet heel erg. Kingdom Come 2 is één van de meest buggy games die ik de afgelopen tijd gespeeld heb maar desondanks wel een enorm leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
Timothy3000 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:26:
[...]

Ja absoluut, maar als je geen interesse hebt om de game te spelen vraag ik me af wat het toevoegd. :P

Ik vond alles wat ik gezien en gelezen had ook niet heel indrukwekkend.... maar heb wel plezier gehad met Oddysey. Ik wilde eerst Avowed uitspelen maar die valt wat tegen. Voor 15 euro (Ubiplus) wilde ik deze wel een kans geven. Vooralsnog blij mee al ben ik nog wel echt op het begin.
No offense maar daar ben jij ook al vaker op aangesproken in meerdere andere topics ( Ik zeg hier gewoon eerlijk wat ik denk zoals jij dat ook vaak doet). Vind het een beetje hypocriet. Maar nu je zegt dat je hem voor 15eu via Ubi+ speelt begrijp ik je wel, Dat zou ik ook acceptabel vinden. Geniet er verder van :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
Timothy3000 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:29:
[...]

Maar daar noem je dan ook echt de enige twee die niet heel positief zijn. De rest van de reviews (en de spelers tot dusver) zijn het er aardig over eens dat de game in goede staat is afgeleverd.

En zelfs wat bugs en glitches zijn niet heel erg. Kingdom Come 2 is één van de meest buggy games die ik de afgelopen tijd gespeeld heb maar desondanks wel een enorm leuke game.
Dat is jou ervaring, Ik heb geen bugs meegemaakt. ook niet laatste patch waar bv veel mensen trespassed waren in hun rooms. Gevalletje geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
PonyPony schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:30:
[...]
Dat is jou ervaring, Ik heb geen bugs meegemaakt. ook niet laatste patch waar bv veel mensen trespassed waren in hun rooms. Gevalletje geluk
Dat is vrijwel onmogelijk. Ik denk dat je er gewoon wat minder op hebt gelet. Gebeurt sneller als de game gewoon goed bevalt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wie speelt in "immersive" mode? Ik kan dit echt niet spelen zonder hun oorspronkelijke taal. Dit had ik ook in Ghost of Tsushima, kan het echt niet spelen als ze Engels praten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Toonen1988 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:32:
Wie speelt in "immersive" mode? Ik kan dit echt niet spelen zonder hun oorspronkelijke taal. Dit had ik ook in Ghost of Tsushima, kan het echt niet spelen als ze Engels praten. :9
Nee same. Er zijn ook mensen die de Yakuza games in het Engels spelen. Niet te doen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
Timothy3000 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:31:
[...]

Dat is vrijwel onmogelijk. Ik denk dat je er gewoon wat minder op hebt gelet. Gebeurt sneller als de game gewoon goed bevalt. :)
Nee hoor, Lees de topic maar terug meerdere quests die voor jou bugged waren zijn bij mij prima verlopen. Heb geen bugged quests gehad tot nu toe en ben al 180u in. en doe wel bv alle sidequests. Mss geval Base Vs Pro ik weet het niet. Maar geen bugs meegemaakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jori040
PonyPony schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:26:
[...]

Nee ik ga niet alle reviews checken.Volgens mij heb je gewoon niet veel met een AC game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:32:
Nah, mij niet bellen. Ik spreek geen Japans en heb ook geen zin om de helft van de game te moeten lezen.

Maar ik begreep ergens dat de Portugezen in Immersive geen Portugees spreken. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Donstil schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:37:
[...]

Nah, mij niet bellen. Ik spreek geen Japans en heb ook geen zin om de helft van de game te moeten lezen.

Maar ik begreep ergens dat de Portugezen in Immersive geen Portugees spreken. Klopt dat?
Ja doen ze wel. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:31:
[...]

Ja KCD2 was erg buggy idd, maar dat noemen ze dan “Euro Polish” en dan is het ineens wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ooh dus Japans en Portugees?
Want zonder inmersive is het ook al Engels en Portugees, heel irritant want dan lees je nog de helft.

(Al speelt donstil voor de combat en wereld, verhaal spoel ik vaak door 🤫)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
[...]

Jammer dat je niet een demo kan spelen.In eerste instantie was ik ook wat sceptisch hoor.
Met welke AC game heb je wel veel plezier gehad ?

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 20-03-2025 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Donstil schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:40:
[...]

Ooh dus Japans en Portugees?
Want zonder inmersive is het ook al Engels en Portugees, heel irritant want dan lees je nog de helft.

(Al speelt donstil voor de combat en wereld, verhaal spoel ik vaak door 🤫)
Ja!

En same. Ik speel normaal verhalende games echt zonder cutscenes te skippen maar in dit soort games weet je vaak toch wel wat er gebeurt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:01
Notna schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:46:
Top tip daartoe: wanneer je het spel voor her eerst opstart, vraagt het om een taal in te stellen. Laat die vooral op dat moment op Engels staan en wacht de intro even af. Daarna krijg je wat opties, waaronder 'originele spraak' voor PT en JP taal met Engelse ondertitels.

Als je de taal bij de start al op JP zet, dan is de (generieke) intro al in JP en dat is wat apart :+
Helaas te laat gelezen :+ was inderdaad een beetje raar zo haha.

Inmiddels een poos gespeeld en erg tevreden hoe het verhaal zich op laat zetten. Ziet er verder prachtig uit en speelt soepel. Begon op ‘balanced’ maar uiteindelijk ook naar performance geswitched, toch wel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit dus vast in het spel, ik ben zojuist in mijn hideout aangekomen en krijg de tutorial hoe de missies werken. Maar nu zit ik dus op dit scherm en kan dus helemaal niks meer. Kan ook niet uit dit scherm gaan...

EDIT: Na een alt+F4 herstart werkt het nu wel eindelijk!

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hKgfgmj-VYA7-V5aJVV52DT0RdU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DKBdUof8lkus1jyfREbnxM1t.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 20-03-2025 22:35 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:45
Een half uur kunnen spelen erg vette opening tot nu toe voelt de combat ook erg goed, graphics zien er ook dikke prima uit. Hebben weer wat te doen dit weekend :9~

[ Voor 5% gewijzigd door mr thee op 20-03-2025 22:02 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste

Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten :).

Alles over Performance in games: Performance in games (FPS)

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld