Hier ook geen reactie na 3 weken. Ik snap wel dat ze het druk hebben en mijn vraag is niet erg urgent (zit hier niet in de kou) maar ik zou een reactie met een tijdsindicatie voor het behandelen dan wel waarderen.jansd schreef op zondag 21 januari 2024 @ 17:25:
Ik krijg sinds de kou begon al helemaal geen mails meer terug van DeWarmte op mijn vragen. Jammer, want ik was tot voor kort echt wel tevreden.
Zo heb ik gevraagd om wat instellingen te wijzigen, zodat de stooklijn beter wordt vastgehouden. Het lijkt er op dat ze er wel wat mee hebben gedaan, want de cv ketel springt al na 1 a 2 uur bij (was eerder 3 uur) en het lijkt er op dat ze de powermodus aan hebben gezet. Dat zorgde voor flink onregelmatig gedrag (met name na inschakelen cv), terwijl hij eerder rustig liep.
Door (ik denk) de powermodus draait de pomp nu bij de hogere temperaturen op een flink electrisch vermogen, terwijl hij eerder netjes moduleeerde tussen ca 500-1000W. Ik baal flink van dit gerommel ....
Merken jullie dat de powermodus ook meer vermogen vraagt blijft vragen als de buitentemperatuur hoger wordt (dus minder terug moduleert)? Nu draait hij bijvoorbeeld nog steeds op 1500-1700W....
Ik ga ze nog maar eens een reminder sturen.
10.000 WP Zuid, 3400 WP Oost/West, Tesla M3 AWD LR, PompAO 8KW, Marstek Venus E 10,24kWh