Het doet me goed te lezen dat ik niet de enige ben die geluidshinder ervaarde van de AO. Ook ik had last van LFG. Een resonerende lage bromtoon. Is wel stukken beter nu de pomp op 100kg steen staat.Irene2025 schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 16:14:
[...]
Hier idem de compressor. Bij support hebben ze de stille modes 24 uur - continue - ingesteld met 30 procent compressie en 40 proces ventilator. Zo laag kun je het zelf helaas niet instellen. Van de compressor en ventilator heb ik nu geen last meer van. Het is lekker stil. De compressor maakte bij mij LFG geluid wat overal doorheen trilde. Nadeel is nu echter dat de aanvoer temperatuur max 41 graden wordt vanuit de Pomp AO dit met 3 verwarmingen. Aan de instellingen bij 'Sound' durf ik niks aan te passen omdat dit waarschijnlijk dan overschreven wordt. De instelling is namelijk niet terug te zien in de app. Eerst alles rustig aankijken hoe het gaat. Systeem staat constant te draaien en wordt max 20 graden. Het is net aan. Wellicht kan de ventilator wat hoger staan in de toekomst, of een heel klein stapje met de compressor erbij.
Maar het is nog steeds niet wat ik zou willen. Het liefst helemaal geen geluid natuurlijk.
Goed te weten dat ze de compressor nog lager kunnen afstellen! Ga ik eens naar vragen mochten we aan het huidige geluid nog steeds niet kunnen wennen.
:strip_exif()/f/image/0RogjWXOjhnM19S8vuOfzxqc.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/iELCJ9XGh2Pw5Kz6vTMOqIcP.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hgJOK62F278qQgrXSX3grbOx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lXEhM5PVZjQXPctlfjfT27MX.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kNdTBfBCFwCijfBCa0GL27P8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n2uAy0wm1tp4NvncyiAw5brT.jpg?f=fotoalbum_large)