Dit is de mail die ik kreeg:boredgeestje schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 22:21:
[...]
Ben je dan ook geïnformeerd dat je Voorwaardenoverzicht (onderdeel van je jaarcontract) is gewijzigd?
Ik heb een jaarcontract tot 29 januari en geen bericht ontvangen over gewijzigde TLV óf een gewijzigd voorwaardenoverzicht.
In het voorwaardenoverzicht staat bij mij dat de TLV gelijk is aan het kale tarief, ex btw enz.
Beste mevrouw, heer XXX,
Wekken je zonnepanelen meer op dan dat je verbruikt? Dan wordt het overschot automatisch aan ons teruggeleverd. De terugleververgoeding die je daarvoor krijgt, verandert per 5 september 2022. Vanaf dat moment ontvang je een vergoeding van € 0,09 per opgewekte kWh. Dit is exclusief btw, Energiebelasting en Opslag Duurzame Energie.
Salderen en opwekken
De stroom die je zelf opwekt en verbruikt, strepen we tegen elkaar weg. Aan deze salderingsregeling wijzigt niets. Wil je meer weten over salderen en het opwekken en terugleveren van stroom? Check dan onze informatie over de Salderingsregeling.
Voorwaarden
Door deze wijziging mag je het energiecontract, onder de gebruikelijke voorwaarden, wijzigen of opzeggen. Houd hierbij rekening met een opzegtermijn van 9 dagen. Bekijk het Voorwaardenoverzicht.
12.090kWp → 40 panelen → oost/zuid/west | Tibber | EV