Eneco snoeit in terugleververgoeding

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skynett
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 00:09
Eneco maakt nog steeds een bende van de jaarrekening. Hier is-ie net binnengekomen en over het hele jaar braaf 9ct terugleververgoeding.

Nergens de hoge terugleververgoeding van het eerste kwartaal 2023 (ong) waarvoor ze nog een mail hadden gestuurd dat de hogere terugleververgoeding langer door zou lopen tot eind april, omdat Eneco de verlaging van dat tarief niet tijdig had aangekondigd. Was meen ik iets van 60ct terugleververgoeding.

Aangezien de PV hier een beetje is overgedimensioneerd (ahum) heb ik in die periode letterlijk honderden kWh's teruggeleverd. Zeker in april was de opbrengst gewoon hoog.

Dus alle Tweakers die klant zijn bij Eneco, let op je jaarrekening!
Ik ga in ieder geval protest aantekenen.

Hier moet alle shit staan die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 05-06 23:16
Hoi allemaal,
Even een vraagje. Mijn ouders hebben Eneco en zonnepanelen. Echter op de app is het verbruik altijd +- 1 kWh hoger als de terug levering. Dit is bij een dag met 9kWh of een dag met 23kWh terug levering. Weet iemand hoe dit werkt of wat hier aan de hand is. Dit voelt namelijk alsof ze het er gewoon om doen en dat klopt van geen kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWT
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:37

JWT

Je ouders zijn onbedoeld goed in eigen gebruik?
Klinkt als verkeerd meten of verkeerd interpreteren van gegevens.
Als verbruik niet op hetzelfde moment is als terugleveren kan je beide hoog hebben. Maar constant 1 verschil duidt op wat anders.
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste