Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21:43
denver schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:46:
ik heb net dezelfde aanbieding ontvangen. het lijkt dus voor iedereen hetzelfde.
Apart.
Ik heb me weken geleden aangemeld, en kreeg vandaag een mail, dat ik over 4 dagen een aanbod krijg van VEH.

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:48

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ik heb hetzelfde aanbod gehad - gek dat het moment dan kennelijk wel kan verschillen.

Ik heb het aanbod maar geaccepteerd: het scheelt 200 euro met mijn huidige (dynamische) aanbieder. Budget rekent niet alleen terugleverkosten, maar geeft ook een schamele cent per kWh teruglevering. Maar goed, we zien het maar als een lump sum-product, en onderaan de streep zijn ze door de lagere kWh-prijzen toch nog goedkoper (19,3 cent / kWh enkeltarief).

/edit: ik bedenk me nu net dat ik netto niet teruglever maar afneem, dus die cent per kWh is voor mij niet relevant 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Thijsmans op 05-09-2025 21:28 ]

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Thijsmans schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 21:26:
Ik heb hetzelfde aanbod gehad - gek dat het moment dan kennelijk wel kan verschillen.

Ik heb het aanbod maar geaccepteerd: het scheelt 200 euro met mijn huidige (dynamische) aanbieder.
Dat weet je pas volgend jaar natuurlijk. Misschien scheelt het je wel 2000 euro of 5. Dat maakt het vergelijken ook zo lastig. Je weet hij dynamisch immers wat de prijs op 5 januari 2026 is en met vast wel.

Hoi!

Pagina: 1 ... 82 83 Laatste

Let op:
Voor je iets post, lees eerst de Topicregels uit de topicstart door.
Dit topic is enkel bedoeld voor aanbiedingen en aanvullende informatie. Dus geen slowchat.
Geen uitgebreide discussies over energiebesparingen en de oorzaak van de prijsstijgingen. Ook zijn wij niet de klantenservice (zelf bellen, oeh, eng!) en vraagjes die je met 0,2s op Google kan vinden horen hier ook niet, ook al zijn ze maar heel klein.
Algemene zaken (vragen en discussie) kunnen hier: Help! De energierekening - kroegtopic
Algemene zaken (vragen & Discussie) over (eventuele) overstappen mag in Het grote Zal ik van energiecontract wisselen-topic
Discussie over de prijsstijgingen en achtergronden: Ontwikkelingen turbulente energiemarkt + Energie-en inflatiecrisis in Nederland
Meerdere leveranciers hebben de terugleververgoeding verlaagd. Consequenties worden besproken in meerdere topics in Themaforum: De Energierekening

Wij kunnen niet voor jou beslissen welke deal je moet nemen of dat het verstandiger is om bij je oude leverancier te blijven.

Members only:
Abandonware sheets met alle aanbiedingen (let op: de prijzen zijn niet meer actueel, werk ze zelf bij om de rekentool te gebruiken): https://docs.google.com/s...osTAJ7Ic/edit?usp=sharing
@LA-384: https://docs.google.com/s...ylxps0RE/edit?usp=sharing

Downloaden en je kan ze zelf bewerken voor je eigen situatie.