Voordelen van de pro:Fairy schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:34:
Ik overweeg om een smartwatch aan te schaffen. Ik merk dat ik mijn telefoon heel vaak uit de broekzak haal om de tijd te zien en voor berichten, belletjes e.d.
Ik twijfel nogal tussen de Watch5 en de Watch5 Pro. Ik wil er wel een aantal jaren mee vooruit kunnen. De normale Watch5 44mm heeft een kleinere batterij dan de pro. Op zich nog geen probleem, maar hoe gaat dit over een paar jaar zijn als de batterij minder wordt?
Toch ben ik aan de andere kant weer een beetje bang dat de Pro versie echt lomp groot gaat zijn (heb hem nog niet in het echt gezien). Ook het missen van het randje op de normale versie daarmee kan het glas sneller beschadigen, maar aan de andere kant vind ik de normale versie denk ik wel mooier in de zin dat hij niet zo lomp groot is en toch hetzelfde scherm heeft.
Ik zie echt heel veel voors en tegens voor elk model en kan er maar geen klap op geven welke ik uiteindelijk wil hebben.
De Pro versie is inderdaad ook duurder, maar als dat het waard is....
Wie heeft er genoeg ervaring om hier wat over te zeggen?
Alvast dank!
Edit: Ik zie net een plaatje van de zijkant van iemand die hem om heeft. Die Pro versie is echt DIK. Naar mijn idee te dik om nog comfortabel te zijn, het ziet er enorm bulky uit. Or am I wrong...?
- Saffier Glas (niet perfect) (Ik heb er een screenprotector op)
- Langere accuduur
Ik heb dunne polsen en ben inmiddels aan formaat gewend:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WFdwtlZVhZf9PcLKXP3jgrO5.jpg?f=user_large)
Tip:
Via ICS / ING rentepunten (zonder punten) voor €350 te krijgen op de samsung site.