• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-06 21:20
Aangezien er in het Galaxy Watch 4 topic mensen over de Watch 5 aan het ouwehoeren zijn, hierbij een Galaxy Watch 5 topic.

Als er iemand zich geroepen voelt een mooie TS aan te maken, roep maar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Zojuist de Galaxy Watch 5 Pro besteld (grijze met groen "leren" bandje). Ik was een beetje huiverig voor de grootte, maar de Fossil Carlyle is 44mm en die vond ik niet groot. Die mm extra kan er dus best bij.

Kostte me even om mijn vrouw te overtuigen, maar die Fossil was zo bagger qua accuduur, dat ik sowieso dit jaar nog een nieuw horloge zou kopen. Amazon, waar ik de Fossil 1,5 jaar geleden heb gekocht, verteld dat de accuduur slecht was (geworden) en no questions asked geven ze me volledige refund. (Top service!) Verzacht de pijn een beetje. En met een beetje geluk krijg ik nog een paar tientjes voor die Live Buds die ik niet nodig heb, maar wel krijg.

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:44
Uur geleden besteld via Samsung zelf en nu al verzonden. Waarschijnlijk morgen al binnnen dus. Ik ben voor de 5 Pro gegaan met de D-Buckle Sport Band.

Ik vond de Samsung watches altijd wel mooi maar de batterijduur niet toereikend (ben een fitbit charge gewend). Ik hoop dat deze het wel minimaal 2-3 dagen kan uithouden bij gemiddeld gebruik.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:16
Ook vandaag besteld bij samsung.

1 X Galaxy Watch5 Pro BT (45mm)
Met gratis Galaxy Buds Live.
En 10% korting.

Grijs met d buckle sportband grijs.

Komt morgen binnen. #kanniewachten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-05 07:29
Gister bij bol besteld, word tussen half 6 en 7 geleverd, ik dacht dat die pas de 23e kwam?

Nu me 4 classic 46mm nog zien te verkopen

Edit: binnen, bandje is best wel fijn, alleen heb je wel een lader met een usb c ingang nodig.

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/thumb/20220811_182805x6c8v.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Tiduz op 11-08-2022 18:30 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Gisteren de Galaxy Watch 5 pro LTE besteld voor € 397.- bij Samsung zelf + de buds life.

Kan ik mooi matchen met me nieuwe Fold 4 dit weekend😁

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-06 21:34
Tiduz schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:14:
Gister bij bol besteld, word tussen half 6 en 7 geleverd, ik dacht dat die pas de 23e kwam?

Nu me 4 classic 46mm nog zien te verkopen

Edit: binnen, bandje is best wel fijn, alleen heb je wel een lader met een usb c ingang nodig.

[Afbeelding]
Wat is de naam van het bandje en... Is het van dat siliconen materiaal dat plakt en stof aantrekt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiduz
D buckle band, zit er standaard bij. Voor zover ik merk plakt die niet.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• barrymossel
038Robijno schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 19:18:
Gisteren de Galaxy Watch 5 pro LTE besteld voor € 397.- bij Samsung zelf + de buds life.
Hoe dan? Ik betaalde 400 voor de BT versie met die bonen oortjes.

---edit---
Of heb ik extra betaald voor het hybrid leren bandje?

[ Voor 11% gewijzigd door barrymossel op 11-08-2022 22:20 ]

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 07:40

wiz

Connecting the world

Volgens Ringke passen de Ringke Metal One banden naadloos bij de nieuwe smartwatches ...

Wel even opletten

Metal One Watch4 -> Watch5
Metal One Watch4 Classic 46mm -> Watch5 Pro

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

• barrymossel
wiz schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 23:07:
Volgens Ringke passen de Ringke Metal One banden naadloos bij de nieuwe smartwatches ...

Wel even opletten

Metal One Watch4 -> Watch5
Metal One Watch4 Classic 46mm -> Watch5 Pro
Mijn ding is dat de band wel perfect bij het horloge moet passen, of totaal niet. Ik wacht liever zodat ze dat perfect kunnen namaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
barrymossel schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 22:19:
[...]

---edit---
Vraag me niet hoe, heb gebeld en gevraagd voor een kortingscode.

Die ingevoerd en stond een bedrag onder de 400 euro.

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-06 15:29
barrymossel schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 22:19:
[...]

---edit---
Met de pregistratie code komt de 5 pro lte uit zelfs uit op 255 euro.

• Roost
blue13x schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 23:21:
[...]

Met de pregistratie code komt de 5 pro lte uit zelfs uit op 255 euro.
Preregistratiecode?

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-06 20:34
Had gehoopt dat ze ook een titanium band zouden aanbieden, maar helaas. Ik wacht nog even met de aanschaf tot er wat reviews zijn geweest. Wilde eigenlijk voor de Garmin Epix 2 gaan, maar die is wel heel prijzig. De accuduur is wel top wat voor mij belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Code die je voor de lancering kreeg en is een korting op de buds 2 pro en watch 5 pro als je deze in combi met de Fold of flipt koopt.

[ Voor 9% gewijzigd door blue13x op 12-08-2022 00:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
cassiekai schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 23:56:
Had gehoopt dat ze ook een titanium band zouden aanbieden, maar helaas. Ik wacht nog even met de aanschaf tot er wat reviews zijn geweest. Wilde eigenlijk voor de Garmin Epix 2 gaan, maar die is wel heel prijzig. De accuduur is wel top wat voor mij belangrijk is.
In veel videos lijken ze de 5 pro te laten zien met de stainless steel band van de watch 4. Als ik het goed heb begrepen, gebruiken de 5 en 5pro ook 20mm banden en kan je het officiele bandje voor de 4 gebruiken: https://www.samsung.com/n...6mm-black-gp-tyr890hcabw/

Lijkt precies dezelfde bandje die de Watch3 Titanium had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tiduz
Ik kan idd bevestigen dat de bandjes van de galaxy watch 4 classic 46mm ook op de watch 5 pro werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
blue13x schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 00:33:
[...]

In veel videos lijken ze de 5 pro te laten zien met de stainless steel band van de watch 4. Als ik het goed heb begrepen, gebruiken de 5 en 5pro ook 20mm banden en kan je het officiele bandje voor de 4 gebruiken: https://www.samsung.com/n...6mm-black-gp-tyr890hcabw/

Lijkt precies dezelfde bandje die de Watch3 Titanium had.
Thanks, is wel een behoorlijk prijzige band en bijna net zo duur als de Garmin titanium variant. Ik bestel hem eerst wel met een leren band want ik kan niet tegen silicone. Ik hoop dat de bandjes makkelijk te wisselen zijn. Ik ga eens kijken vanaf wanneer de Pro leverbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-06 13:56

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Watch 5 pro grey titanium sinds gisteren in gebruik en eigenlijk blij verrast. Blij met nieuwe clasp voor het bandje en ondanks dat ik hele smalle polsen heb, vind ik het een zeer prettig horloge om te dragen. Voelt nooit te zwaar. Wel echt stuk dikker en robuuster dan de 4. De standaard bijgeleverde M/L band past nu wel om mijn pols. Vorig jaar niet, moest ik toch echt een S/M apart bestellen.

Opladen is een verademing, gaat echt veel sneller dan met de 4. Alleen gebruik maken van de oplaadpad (dus niet de puck) vind ik een gedoe, omdat het bandje in de weg zit. Met de puck is prima, dus maak daar nu gebruik van (wel weer extra snoertje daardoor).

Accuduur is te vroeg om wat over te zeggen, kom ik wel op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
cassiekai schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 08:40:
[...]

Thanks, is wel een behoorlijk prijzige band en bijna net zo duur als de Garmin titanium variant. Ik bestel hem eerst wel met een leren band want ik kan niet tegen silicone. Ik hoop dat de bandjes makkelijk te wisselen zijn. Ik ga eens kijken vanaf wanneer de Pro leverbaar is.
Bandjes verwisselen kan heel makkelijk met een schuifje op de band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
Ik heb op me telefoon google wallet met rabopas, nu zie ik dat het op de galaxy watch ook kan, maar daar kan ik alleen maar creditcard toevoegen? Jammer dat die het niet van de telefoon overneemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Tiduz schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:57:
Ik heb op me telefoon google wallet met rabopas, nu zie ik dat het op de galaxy watch ook kan, maar daar kan ik alleen maar creditcard toevoegen? Jammer dat die het niet van de telefoon overneemt
Volgens mij moet dat via de Rabobank app zelf gedaan worden..

Was op mijn iPhone ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
WhateverSuitsU schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:45:
Watch 5 pro grey titanium sinds gisteren in gebruik en eigenlijk blij verrast. Blij met nieuwe clasp voor het bandje en ondanks dat ik hele smalle polsen heb, vind ik het een zeer prettig horloge om te dragen. Voelt nooit te zwaar. Wel echt stuk dikker en robuuster dan de 4. De standaard bijgeleverde M/L band past nu wel om mijn pols. Vorig jaar niet, moest ik toch echt een S/M apart bestellen.

Opladen is een verademing, gaat echt veel sneller dan met de 4. Alleen gebruik maken van de oplaadpad (dus niet de puck) vind ik een gedoe, omdat het bandje in de weg zit. Met de puck is prima, dus maak daar nu gebruik van (wel weer extra snoertje daardoor).

Wat is je polsomtrek als ik vragen mag? Ik heb ook dunne polsen (16 cm) waardoor ik de pro nooit echt overwoog, maar misschien toch wel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HaOt3C5BP3tp0ma-pAgq_JxNXjE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/E2Ed4bxgvQcf276vWKf5hpgF.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N5VbHfplYmM7PpHoeXhvIPuJaqk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t1xU9lbFfyYTAYJKfQBbVC3v.webp?f=fotoalbum_large
Zo te zien gebruikt Samsung precies dezelfde stainless steel voor de watch 4 band voor de 5 pro tijdens de presentatie. Met de samsung vip code komt ie uit op
159 euro in plaats van 199. Ze zullen waarschijnlijk een limited edition uitbrengen waar dit bandje er bij zit.

Heel opvallend is de derde smartwatch aan de rechterkant, het is geen 5 pro en ook geen normale.

[ Voor 6% gewijzigd door blue13x op 12-08-2022 12:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

kwon schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:40:
[...]

Wat is je polsomtrek als ik vragen mag? Ik heb ook dunne polsen (16 cm) waardoor ik de pro nooit echt overwoog, maar misschien toch wel dus.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RIehBqc7YFN3zfj3klKcouS3s24=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lt5io3xYAAkuHRyfcHdj8OZy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LcbJ1ax31p_tMjt244WEk6CxuQo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hTFMdafja3MtyjjYxlWBmVtG.jpg?f=fotoalbum_large

Ook 16 hier 😄 misschien helpen een paar foto's nog voor het idee!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kwon
  • Nu online
WhateverSuitsU schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:02:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nice, dankjewel voor de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
blue13x schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:52:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zo te zien gebruikt Samsung precies dezelfde stainless steel voor de watch 4 band voor de 5 pro tijdens de presentatie. Met de samsung vip code komt ie uit op
159 euro in plaats van 199. Ze zullen waarschijnlijk een limited edition uitbrengen waar dit bandje er bij zit.

Heel opvallend is de derde smartwatch aan de rechterkant, het is geen 5 pro en ook geen normale.
Hoe zit dat nu precies met die verschillende codes? Wat is een VIP code en hoe kom je daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Roost schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:09:
[...]

Hoe zit dat nu precies met die verschillende codes? Wat is een VIP code en hoe kom je daaraan?
Gwn bellen en vragen voor vip code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-02 22:01
Ik ben aan het twijfelen tussen de Galaxy Watch 5 Pro & Garmin Forerunner 255. De accuduur van de Galaxy is nogal weinig tov de FR. Ben benieuwd over de nauwkeurigheid van de GPS & sportfuncties van de Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
nazimv schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:14:
Ik ben aan het twijfelen tussen de Galaxy Watch 5 Pro & Garmin Forerunner 255. De accuduur van de Galaxy is nogal weinig tov de FR. Ben benieuwd over de nauwkeurigheid van de GPS & sportfuncties van de Samsung.
Even op YouTube kijken. Staat een early review waarin dat besproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-02 22:01
barrymossel schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:16:
[...]

Even op YouTube kijken. Staat een early review waarin dat besproken wordt.
Heb ik al gedaan, maar er staan nog geen gebruikerservaringen, daar is het nog een beetje te vroeg voor denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
nazimv schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:19:
[...]

Heb ik al gedaan, maar er staan nog geen gebruikerservaringen, daar is het nog een beetje te vroeg voor denk ik.
YouTube: Samsung Watch5 Pro: The Early Review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
WhateverSuitsU schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:02:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Welk maat bandje heb je genomen? Ik ben ook aan het kijken, maar zie dat momenteel veel bandjes alleen in de maat S/M te krijgen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:44
cassiekai schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:36:
[...]

Welk maat bandje heb je genomen? Ik ben ook aan het kijken, maar zie dat momenteel veel bandjes alleen in de maat S/M te krijgen zijn.
Als ik het goed zie is dat de D-Buckle Sport Band en die is er enkel in M/L, vermoedelijk omdat die traploos/zonder gaatjes afgesteld kan worden.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

cassiekai schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:36:
[...]

Dit is de standaard M/L band, die er bij zat (niet zelf gekozen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-04 15:44
Vandaag de 40mm binnen gekregen. Helaas kan ik hem niet op de normale manier koppelen aan mijn Huawei P30 Pro. In de Samsung Health app kan ik hem koppelen als ik kies voor Galaxy watch. Daarna werkt het horloge ook in de Galaxy Gear app. Het lukt me alleen nu niet om mijn Google account te koppelen aan het horloge. Ik krijg telkens de melding 'kan uw Google accounts niet kopieren'. Ik heb de oplossing nog niet gevonden, ondanks verschillende zoekpogingen. Het horloge resetten werkt niet. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

michielvz schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 14:53:
Vandaag de 40mm binnen gekregen. Helaas kan ik hem niet op de normale manier koppelen aan mijn Huawei P30 Pro. In de Samsung Health app kan ik hem koppelen als ik kies voor Galaxy watch. Daarna werkt het horloge ook in de Galaxy Gear app. Het lukt me alleen nu niet om mijn Google account te koppelen aan het horloge. Ik krijg telkens de melding 'kan uw Google accounts niet kopieren'. Ik heb de oplossing nog niet gevonden, ondanks verschillende zoekpogingen. Het horloge resetten werkt niet. Iemand enig idee?
Kan me herinneren dat er vorig jaar met de 4 serie ook issues waren. Kan er voor de 5 nog niets over terug vinden. Je zou kunnen kijken of er een oplossing geboden kan worden met bijgevoegde link:

https://www.droidwin.com/...-not-working-with-huawei/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03:06

SilencerNL

No remorse

michielvz schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 14:53:
Dit had ik ook, en is vrij eenvoudig op te lossen. Je dient de telefoon vergrendeling (patroon, pincode etc.) tijdelijk uit te zetten (op "geen"). Dan je Google account toevoegen, dan kan je de vergrendeling weer aanzetten.

Waarom het zo omslachtig moet, geen idee, maar het werkt wel voor nu (y)

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopdRob
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-03 08:32
Wat ik ook probeer geen knop om de Google servicevoorwaarden te accepteren. Dacht eerst dat het aan mijn Google Workspace account lag maar met een regulier Gmail account zelfde probleem. Ga het vandaag nog met een andere telefoon proberen en anders gaat hij helaas retour. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P_sXgREIJcp1PaTwChE_aTlk4HA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ao3o4OrnzBj0Gyq9VBY8aI1C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

TopdRob schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 06:52:
Wat ik ook probeer geen knop om de Google servicevoorwaarden te accepteren. Dacht eerst dat het aan mijn Google Workspace account lag maar met een regulier Gmail account zelfde probleem. Ga het vandaag nog met een andere telefoon proberen en anders gaat hij helaas retour. [Afbeelding]
Je zou eens kunnen proberen om de tekst op je scherm kleiner te maken, wellicht ontstaat er dan voldoende ruimte voor de button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopdRob
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-03 08:32
WhateverSuitsU schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 07:46:
[...]

Je zou eens kunnen proberen om de tekst op je scherm kleiner te maken, wellicht ontstaat er dan voldoende ruimte voor de button.
Bedankt, ik heb het geprobeerd maar nog steeds geen knoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik heb mijn Apple Watch series 7 met LTE verkocht, en heb nu een Galaxy Watch 5 pro LTE gekocht.. nou weet ik dat eSIM niet ondersteund wordt voor de Apple Watch met KPN.

Weet iemand hoe het zit met de Galaxy Watch versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
TopdRob schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 08:11:
[...]

Bedankt, ik heb het geprobeerd maar nog steeds geen knoppen
Is het een idee om een oude samsung telefoon te gebruiken om de boel te activeren? Zou zomaar kunnen dat je ergens nog een oude telefoon hebt liggen. (Net als ik met een note 3, div j5 een a7 enz enz...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-06 19:15
038Robijno schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 09:11:
Ik heb mijn Apple Watch series 7 met LTE verkocht, en heb nu een Galaxy Watch 5 pro LTE gekocht.. nou weet ik dat eSIM niet ondersteund wordt voor de Apple Watch met KPN.

Weet iemand hoe het zit met de Galaxy Watch versie?
Alleen T-mobile zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
Grrr. Zou hem vrijdag binnen hebben. Aangepast naar vandaag vanwege geen personeel. Nu weer aangepast naar maandag vanwege geen personeel.

Helaas moeten wij u informeren dat uw bestelling niet op het afgesproken moment geleverd kan worden. Momenteel hebben we te maken met krapte op de arbeidsmarkt en de uitdagingen die dit met zich meebrengt. Onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij begrijpen dat u erg uitkeek naar de komst van uw bestelling. Daarom hebben we uw order alvast met voorrang opnieuw ingepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Ik begrijp sowieso niks van die leveringen. Ik heb een pre-order gedaan die maandag verstuurd zal worden. Maar ik kan bij Coolblue bestellen en morgen al geleverd krijgen. En in reviews zie ik dat ze pas vanaf 26 augustus zullen worden verkocht.
Zal allemaal wel, maar wel een beetje vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Turb0Turb0 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 10:32:
Grrr. Zou hem vrijdag binnen hebben. Aangepast naar vandaag vanwege geen personeel. Nu weer aangepast naar maandag vanwege geen personeel.

Helaas moeten wij u informeren dat uw bestelling niet op het afgesproken moment geleverd kan worden. Momenteel hebben we te maken met krapte op de arbeidsmarkt en de uitdagingen die dit met zich meebrengt. Onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij begrijpen dat u erg uitkeek naar de komst van uw bestelling. Daarom hebben we uw order alvast met voorrang opnieuw ingepland.
Dat is niet best.. van PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
cordonbleu schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 10:20:
[...]

Alleen T-mobile zover ik weet.
Dat zou nu niet lang meer moeten duren toch, dat alleen tmobile dit heeft?

Anders stap ik eerdaags over naar Tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Ik vind het lastig om de kleur kast te kiezen van een plaatje voor de 5 Pro. Veel bandjes zijn ook al niet meer verkrijgbaar. Denk dat veel mensen hem bestellen bij Samsung zelf. Wat zou hybride leer inhouden bij de bandjes? Ik vermoed gewoon plastic met een lederlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomhap
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-03 16:40
cassiekai schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:30:
Ik vind het lastig om de kleur kast te kiezen van een plaatje voor de 5 Pro. Veel bandjes zijn ook al niet meer verkrijgbaar. Denk dat veel mensen hem bestellen bij Samsung zelf. Wat zou hybride leer inhouden bij de bandjes? Ik vermoed gewoon plastic met een lederlook.
"De buitenkant is gemaakt van hoogwaardig leer en de binnenkant van zweetbestendig fluorelastomeer" Aldus de site van samsung zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

cassiekai schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:30:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MQ4MKe7zLxPkfya2Mbd6epJHUHE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Aa0OzF6UJTiS0QW9orDxZBfy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t1MFIcZxAQ6KJ-pNjW7nranAgSo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mvkM2Kq4dblZJDkGg6vrCQ2m.jpg?f=fotoalbum_large

Dat ziet er zo uit, in groen dan weliswaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Mooi, dit is zeker de normale 5? Ik zie dat de kast ook deels groen is in het verlengde van het bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Tomhap schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:37:
[...]

"De buitenkant is gemaakt van hoogwaardig leer en de binnenkant van zweetbestendig fluorelastomeer" Aldus de site van samsung zelf.
Hmmm, de binnenkant dus geen leer. Ik weet niet of ik tegen die fluoreastomeer kan. Ik krijg van siliconebandjes irritatie en uitslag bij langer dragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

cassiekai schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:45:
[...]

Mooi, dit is zeker de normale 5? Ik zie dat de kast ook deels groen is in het verlengde van het bandje.
Ah nee, dit is de 4 nog. Ging even om het bandje, want deze zijn verwisselbaar met de 5 (volgens mij worden ze ook precies zo verkocht, maar dan ook voor de 5 nu). Er is geen groene 5 (helaas, vond dat echt een mooie kleur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
WhateverSuitsU schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:48:
[...]

Ah nee, dit is de 4 nog. Ging even om het bandje, want deze zijn verwisselbaar met de 5 (volgens mij worden ze ook precies zo verkocht, maar dan ook voor de 5 nu). Er is geen groene 5 (helaas, vond dat echt een mooie kleur).
Hoeveel mm is die kast? Mooie combi zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

barrymossel schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:17:
[...]

Hoeveel mm is die kast? Mooie combi zo.
Dit is de 4 serie 44 mm kast met S/M hybrid leather band.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turb0Turb0
038Robijno schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:23:
[...]

Dat is niet best.. van PostNL?
Afzender is dynalogic.eu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7DMz4Y5Vd1LhPKDVkwemDvA2yuA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c6oktkHkwM3PrWKohUONoNna.jpg?f=fotoalbum_large

Pro 5 LTE met de Ringke Black Metal One voor de 4 Classic 46mm

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:29
Ik heb afgelopen donderdag de gloednieuwe Samsung Galaxy Watch 5 Pro besteld via Samsung officieel website. Ik heb gekozen voor enkel Bluetooth versie en i.p.v LTE 4G heb ik gekozen voor de gloednieuwe Galaxy Buds 2 Pro. De Galaxy Buds 2 Pro heb ik gisteren ontvangen en wat een verschil met mijn 2 jaar oude Galaxy Buds+.

Bluetooth vs. LTE 4G:
Ik heb lang getwijfeld of ik voor een Bluetooth of toch LTE wilde kiezen. Ik heb toch overal mijn smartphone bij me en gezien LTE nog meer van de accuduur verbruikt, heb ik besloten om enkel voor de Bluetooth versie te kiezen. Bovendien hecht ik meer waarde aan nieuwe oortjes dan LTE en heb ik met het verschil dat ik op LTE bespaarde gekozen voor de gloednieuwe Galaxy Buds 2 Pro.

De Galaxy Watch 5 Pro heb ik nog niet binnen waarschijnlijk 15 augustus. Samsung belooft ondersteuning tot 2026 voor de Watch 5.

Ik heb nu 1 jaartje de Galaxy Watch 4 Classic 46mm en ik upgrade wegens de accucapaciteit van 361mAh naar 590mAh! Een winst/vooruitgang van 229mAh!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O1l9t8xZ74y9BF0GC3VsE_0SKzc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4FGuVHFcfC3Pr2Z90stmndi9.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb totaal €527,20,- betaald

Zodra binnen, zal ik mijn ervaringen delen hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ENcgb86mwkyC3QCE0UFYQcjxEcU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jnpe65jfugzrFSW9Fos634Np.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KdpKQd5ddGbF35nSRjjsKAca0zw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AigMPLUKGthQEUg4CUnDQh5R.jpg?f=fotoalbum_largerechts mijn oude 2 jarige Galaxy Buds+ cadeautje bij de Galaxy S20 Ultra gekregen.

[ Voor 42% gewijzigd door Van der Berg op 13-08-2022 19:21 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Van der Berg schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:03:

De Galaxy Watch 5 Pro heb ik nog niet binnen waarschijnlijk 15 augustus verwacht.
Dan wordt ie waarschijnlijk verstuurd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-06 19:44
barrymossel schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 10:39:
Ik begrijp sowieso niks van die leveringen. Ik heb een pre-order gedaan die maandag verstuurd zal worden. Maar ik kan bij Coolblue bestellen en morgen al geleverd krijgen. En in reviews zie ik dat ze pas vanaf 26 augustus zullen worden verkocht.
Zal allemaal wel, maar wel een beetje vaag...
Ik ben het met je eens. Op de Samsung site kun je hem kopen als pre order, maar ik heb hem nu al in huis. Ik heb hem gewoon bij Coolblue gekocht. Hij was daar gewoon op voorraad namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Van der Berg schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:03:

De Galaxy Watch 5 Pro heb ik nog niet binnen waarschijnlijk 15 augustus. Samsung belooft ondersteuning tot 2026 voor de Watch 5.

Ik heb nu 1 jaartje de Galaxy Watch 4 Classic 46mm en ik upgrade wegens de accucapaciteit van 361mAh naar 590mAh! Een winst/vooruitgang van 229mAh!

[Afbeelding]

Ik heb totaal €527,20,- betaald
Had je een aantal kortingcodes? Ik was hem ook aan het samenstellen, maar kwam op 400 met een hybrid leren band.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
cassiekai schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:25:
[...]

Had je een aantal kortingcodes? Ik was hem ook aan het samenstellen, maar kwam op 400 met een hybrid leren band.
Hij rekende zelf de kortingen op Samsung. Ik heb geen codes gebruikt

Galaxy Watch5 Pro BT (45mm) €350 (- € 38,90 korting)
Galaxy Watch4 Ridge Sport Strap 20mm M/L €39,99,-
Totaal €390,10,-

+ Galaxy Buds 2 Pro €137,10,- (- € 91,90 korting)

+ Wireless Mono Pad Fast Charging Excl. Adapter EP-P2400BBEGEU (Van € 32,99 Voor € 0,-)

Sommige bandjes zijn duurder dan andere

[ Voor 3% gewijzigd door Van der Berg op 13-08-2022 21:27 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cassiekai
Van der Berg schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:50:
[...]

Hij rekende zelf de kortingen op Samsung. Ik heb geen codes gebruikt

Galaxy Watch5 Pro BT (45mm) €350 (- € 38,90 korting)
Galaxy Watch4 Ridge Sport Strap 20mm M/L €39,99,-
Totaal €390,10,-

+ Galaxy Buds 2 Pro €137,10,- (- € 91,90 korting)

+ Wireless Mono Pad Fast Charging Excl. Adapter EP-P2400BBEGEU (Van € 32,99 Voor € 0,-)

Sommige bandjes zijn duurder dan andere
Was even het bandje vergeten. Dan kom je idd op bijna 400. Ik vind trouwens die grey kleur kast ook mooi. Veel plezier straks met al dat moois!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
cassiekai schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:48:
[...]

Was even het bandje vergeten. Dan kom je idd op bijna 400. Ik vind trouwens die grey kleur kast ook mooi. Veel plezier straks met al dat moois!
Bedankt ik heb een zilveren bandje gekozen in combinatie met zwarte Watch 5 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

WhateverSuitsU schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:45:

Het is nog net te vroeg om conclusies te trekken over de accuduur, maar op dit moment precies twee dagen van de lader en zit op 51%. Een enorm verschil met mijn 44 mm 4 serie. Hier zat dus nog een flink deel 'leren' bij, dus mijn verwachting is dat het nog beter gaat worden.

Niks te klagen eigenlijk zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Weet iemand of er al een stalen band in precies dezelfde kleur als de grijze titanium pro beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:23
WhateverSuitsU schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 06:50:
[...]

Het is nog net te vroeg om conclusies te trekken over de accuduur, maar op dit moment precies twee dagen van de lader en zit op 51%. Een enorm verschil met mijn 44 mm 4 serie. Hier zat dus nog een flink deel 'leren' bij, dus mijn verwachting is dat het nog beter gaat worden.

Niks te klagen eigenlijk zo!
Ligt er natuurlijk erg aan wat je allemaal aan hebt staan. Always on display, heart rate continue, gps, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:23
Heb de watch 5 pro ook in het bezit sinds vandaag. Kom van een galaxy watch 3 en ben dus vooral blij dat deze wear os heeft ipv tizen. Nu wou ik de google assistant er op zetten maar zie deze niet in de play store op de horloge. Iemand een idee waar ik dit kan vinden?

Edit: al gevonden. Moest in play store naar mijn apps gaan en daar stond hij tussen om up te daten.

[ Voor 16% gewijzigd door Blokkie90 op 14-08-2022 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Blokkie90 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 15:40:
Heb de watch 5 pro ook in het bezit sinds vandaag. Kom van een galaxy watch 3 en ben dus vooral blij dat deze wear os heeft ipv tizen. Nu wou ik de google assistant er op zetten maar zie deze niet in de play store op de horloge. Iemand een idee waar ik dit kan vinden?

Edit: al gevonden. Moest in play store naar mijn apps gaan en daar stond hij tussen om up te daten.
Ervaringen willen we. En foto's!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:23
barrymossel schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:14:
[...]

Ervaringen willen we. En foto's!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O0bTcTWrBFj4CJWkb0M4oGfwTh8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TnRn2DH2Mm94uRyNIgoXcpkR.jpg?f=fotoalbum_large

Vergeleken met de watch 3 voelt deze toch sneller aan, alsook het scherm is scherper en veel duidelijker leesbaar. De d-buckle sportsband voelt goed aan. Wel even nodig gehad om het aan te passen doordat het clipje heel stroef was om te openen. De horloge is wat zwaarder maar eenmaal rond de pols voelt dit helemaal niet zo. Ik ben er in ieder geval heel tevreden van tot dus ver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene1
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 24-10-2022
Hoi. Wordt met de watch 5 nu wel automatisch fietsen gedetecteerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Rene1 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 22:14:
Hoi. Wordt met de watch 5 nu wel automatisch fietsen gedetecteerd?
Nee .. maar wel dansen op Loveland .. Wat een hoop stappen heb ik dit weekend gezet zeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undertake
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:41
Ik heb de Galaxy Watch pro besteld. *O* Ik ben erg benieuwd. Ik kom van de Galaxy Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Gisterenavond ook de Watch 5 pro besteld bij Samsung. Hij wordt als het goed is vanavond al geleverd. De Galaxy buds live die je er gratis bij krijgt had van mij niet gehoeven. Had liever nog wat korting gehad. Nu nog opzoek naar een kwalitatief mooie metalen band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBNMK
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:04
undertake schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 09:16:
Ik heb de Galaxy Watch pro besteld. *O* Ik ben erg benieuwd. Ik kom van de Galaxy Watch.
Ik heb ook een pro besteld na bijna 4 jaar met een Galaxy watch. Kan niet anders dan een mega upgrade zijn. Ik ben vooral blij dat het geen Tizen meer is.

Overigens bij Samsung besteld op vrijdag maar nog niets vernomen qua verzending. Kan sinds gisteren wel mijn order 'vinden' op de site waar dat na bestellen ook niet lukte dmv mijn order nummer dus hopelijk vandaag in ieder geval een verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ik zie dat een grote hoeveelheid voor de watch 5 pro heeft gekozen, ik neem aan dat dit grotendeels is voor de grotere batterij en eventueel de extra navigatie features? Dit wordt mij eerste Galaxy watch en zelf gekozen voor 44mm Watch 5 dus ik ben benieuwd.
Qua kosten was het mij niet echt waard om voor de 5 pro te gaan en normale watch 5 toch net iets mooier vond.

Vroeger wel de Huawei classic smartwatch gehad, maar de oplaad constructie daarvan was niet bepaald fijn en begon te irriteren en daarna gestopt met gebruiken ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
cassiekai schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 09:47:
Gisterenavond ook de Watch 5 pro besteld bij Samsung. Hij wordt als het goed is vanavond al geleverd. De Galaxy buds live die je er gratis bij krijgt had van mij niet gehoeven. Had liever nog wat korting gehad. Nu nog opzoek naar een kwalitatief mooie metalen band.
RBNMK schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 09:57:
[...]

Ik heb ook een pro besteld na bijna 4 jaar met een Galaxy watch. Kan niet anders dan een mega upgrade zijn. Ik ben vooral blij dat het geen Tizen meer is.

Overigens bij Samsung besteld op vrijdag maar nog niets vernomen qua verzending. Kan sinds gisteren wel mijn order 'vinden' op de site waar dat na bestellen ook niet lukte dmv mijn order nummer dus hopelijk vandaag in ieder geval een verzendbevestiging.
Het is ook wel echt een gigantische klote site. Kloppen heel veel dingen niet.
De Buds Live zijn 12 aug verzonden, maar er staat "Wordt geleverd op 12/08/2022" en de tracking link gaat naar DHL met een Dynalogic track&trace code.
Bij de watch staat dat hij vandaag verstuurd wordt (én dat hij vandaag geleverd wordt). Ik hoop in ieder geval dat ik er morgen mee kan spelen, dus we wachten vandaag even af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
falcon123 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 10:39:
Ik zie dat een grote hoeveelheid voor de watch 5 pro heeft gekozen, ik neem aan dat dit grotendeels is voor de grotere batterij en eventueel de extra navigatie features? Dit wordt mij eerste Galaxy watch en zelf gekozen voor 44mm Watch 5 dus ik ben benieuwd.
Qua kosten was het mij niet echt waard om voor de 5 pro te gaan en normale watch 5 toch net iets mooier vond.

Vroeger wel de Huawei classic smartwatch gehad, maar de oplaad constructie daarvan was niet bepaald fijn en begon te irriteren en daarna gestopt met gebruiken ervan.
Ik had hiervoor een Fossil Gen5, en de accuduur was al bagger, maar dat werd alleen maar slechter. Daarom voor de Pro gekozen, omdat deze het hopelijk wél een dag volhoudt. Ik vind namelijk dat als je opties op een horloge hebt (bijv. AOD of continu hardslagmeting) dat je die moet kunnen gebruiken zonder overdag bij te laden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
barrymossel schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:39:
Weet iemand of er al een stalen band in precies dezelfde kleur als de grijze titanium pro beschikbaar is?
https://www.samsung.com/n...chvalue=Stainless%20steel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
barrymossel schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 10:40:
[...]

[...]

Het is ook wel echt een gigantische klote site. Kloppen heel veel dingen niet.
De Buds Live zijn 12 aug verzonden, maar er staat "Wordt geleverd op 12/08/2022" en de tracking link gaat naar DHL met een Dynalogic track&trace code.
Bij de watch staat dat hij vandaag verstuurd wordt (én dat hij vandaag geleverd wordt). Ik hoop in ieder geval dat ik er morgen mee kan spelen, dus we wachten vandaag even af.
As ik dit zo lees dan houd ik nog een slag om de arm mbt vanavond leveren. Ik heb een mail gehad met de factuur die je pas krijgt als hij verzonden is. Ik heb ook een track and tracé gehad en de tijdsbracket waarin hij als het goed is geleverd wordt. Ik had op de site aangegeven dat ik hem donderdag geleverd wild hebben, maar het wordt dus vandaag waarschijnlijk. We gaan het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
cassiekai schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:04:
[...]

As ik dit zo lees dan houd ik nog een slag om de arm mbt vanavond leveren. Ik heb een mail gehad met de factuur die je pas krijgt als hij verzonden is. Ik heb ook een track and tracé gehad en de tijdsbracket waarin hij als het goed is geleverd wordt. Ik had op de site aangegeven dat ik hem donderdag geleverd wild hebben, maar het wordt dus vandaag waarschijnlijk. We gaan het wel zien.
De mijne zou oorspronkelijk ook afgelopen zaterdag geleverd moesten worden(afgelopen vrijdag besteld), maar dynalogic had die geannuleerd vanwege te weinig mensen of iets dergelijks en nu zou die als goed is vandaag bezorgd moeten worden, dus we gaan het wel zien inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Mijn Watch 5 Pro is onderweg. Vanochtend heb ik een bevestiging ontvangen. Zodra binnen mijn bevindingen hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3jNrwHnAtqZ_gLBG4zxV-saOCHA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XzfZmUXmXzWkyBylFouQ1ypu.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn keuze voor een Watch 5 Pro, de grotere accucapaciteit naar 590mAh. Ik had een Watch 4 Classic 46mm 361mAh en met deze upgrade krijg ik er 229mAh netto erbij en dat is een grote stap. Niet alleen accucapaciteit, maar Samsung beloofd bij de Watch 5 software en updates tot 2026! Samsung is goed bezig en ik wilde ze steunen door te upgrade naar Watch 5 Pro.

Ik heb voor de Bluetooth versie gekozen. Ik heb lang getwijfeld tussen Bluetooth of LTE, door Bluetooth te kiezen heb ik bespaard op LTE en daarvoor i.p.v LTE heb ik de Galaxy Buds 2 Pro gekozen. Ik hecht meer waard aan nieuwe oortjes dan LTE, want mijn smartphone heb ik altijd bij me.

Ik ben benieuwd of in de toekomst boven de 600mAh mogelijk is en of Samsung dat aandurft. Wat zou het zijn een Watch in de toekomst met 700mAh of meer

[ Voor 12% gewijzigd door Van der Berg op 15-08-2022 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:12

mydoom

omnomnom

Ik zit er aan te twijfelen om voor het eerst een Smartwatch aan te schaffen. Ik zit alleen met de vraag hoe goed de bandjes te vervangen zijn voor een alternatief. Ik heb liever een band van aluminium met schakel (ook omdat de meeste polsbanden te klein voor me zijn)...

kan je elk willekeurig bandje kopen en die erop zetten, of zitten er bepaalde dingen in het bandje waar je rekening mee moet houden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:25

GVR

Niemand die dan de pro kiest vanwege het materiaal (titanium vs aluminium)? Of is dat de meerprijs eigenlijk niet waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Buiten die prijs van 200 euro lijkt me dit niet de exacte kleur van de titanium grijze Watch 5 Pro. En ik vind deze ook niet mooi. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat 3rd party bandjes in de juiste kleur (en stijl) beschikbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
barrymossel schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:48:
[...]

Buiten die prijs van 200 euro lijkt me dit niet de exacte kleur van de titanium grijze Watch 5 Pro. En ik vind deze ook niet mooi. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat 3rd party bandjes in de juiste kleur (en stijl) beschikbaar zijn.
Er was een Watch 3 Titanium, en dit was precies dezelfde bandje dat je erbij kreeg. Het zal nooit precies zijn, aangezien de bamdjes staal zijn en het horloge titanium.
Met de vip code (bellen en vragen naar de code) kom je uit op 159 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
Veels te duur zeg €200 voor enkel één bandje. Die van mij waren €39,99

[ Voor 23% gewijzigd door Van der Berg op 15-08-2022 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
cassiekai schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:04:
[...]

Ik heb die mail ook gehad, maar dat was bij mij alleen voor de Buds Live. In mijn Samsung account onder bestellingen/orders staat bij horloge en bandje "klaarmaken voor verzending" en bij de Buds Live "verzonden".
Als bij jou overal verzonden staat neem ik aan dat je het horloge ook gewoon vandaag of morgen kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
blue13x schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:52:
[...]

Er was een Watch 3 Titanium, en dit was precies dezelfde bandje dat je erbij kreeg. Het zal nooit precies zijn, aangezien de bamdjes staal zijn en het horloge titanium.
Met de vip code (bellen en vragen naar de code) kom je uit op 159 euro.
Ik wacht wel tot ze hier iets geschikts hebben: https://www.smartwatchban...tch-5-pro/stalen-bandjes/

Deze lijkt het dan te gaan worden: https://www.smartwatchban...itanium-bandje-grijs.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
GVR schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:29:
Niemand die dan de pro kiest vanwege het materiaal (titanium vs aluminium)? Of is dat de meerprijs eigenlijk niet waard?
Voor mij gaat het echt om de grotere batterij. Titanium is een leuke bijkomstigheid, maar ik vraag me altijd af of dat nu echt veel scheelt. Als ik langs een bakstenen muur schraap verwacht ik ook bij titanium een krasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:22
welke kleur zal minder krassen denken jullie?
black of gray titanium?

en is er voor de watch 5 pro ook een soort bezel bescherming?
net zoals de watch 4 ringke bezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Celf11
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15-06 07:48
YouTube: Samsung Watch5 : Early Scientific Review!

Een eerste review waarin ook echt wat getest wordt. Een uitgebreide test volgt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Aggressor schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 12:23:
welke kleur zal minder krassen denken jullie?
black of gray titanium?
Ik vermoed grijs.
en is er voor de watch 5 pro ook een soort bezel bescherming?
net zoals de watch 4 ringke bezel
In een YouTube review heb ik een officiële gezien (al kan ik die verder nergens vinden), maar sowieso heeft Ringke ze ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:22
barrymossel schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 13:06:
[...]

Ik vermoed grijs.

[...]

In een YouTube review heb ik een officiële gezien (al kan ik die verder nergens vinden), maar sowieso heeft Ringke ze ook al.
Ik kan ze zelf niet vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomhap
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-03 16:40
barrymossel schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:53:
[...]

Ik heb die mail ook gehad, maar dat was bij mij alleen voor de Buds Live. In mijn Samsung account onder bestellingen/orders staat bij horloge en bandje "klaarmaken voor verzending" en bij de Buds Live "verzonden".
Als bij jou overal verzonden staat neem ik aan dat je het horloge ook gewoon vandaag of morgen kunt verwachten.
Ik heb op de dag van unpacked besteld. Initieel stond er in de mail dat de telefoon meteen geleverd zou worden en het horloge en andere accessoires pas later.
Uiteindelijk stuurt samsung alles in een keer op en is vandaag de status op 'onderweg' gezet. Kijk ernaar uit om morgen lekker met de fold4 en watch5 pro aan de slag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Aggressor schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 15:04:
[...]

Ik kan ze zelf niet vinden...
https://www.ringkestore.com/collections/galaxy-watch-5-pro en https://www.gsmpunt.nl/sa...y-watch-5-pro/watch-cases
https://www.samsung.com/u...-titanium-gp-fpr925saajw/ (UK)
https://www.spigen.com/co...5mm-case-rugged-armor-pro
Tomhap schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 15:06:
[...]

Ik heb op de dag van unpacked besteld. Initieel stond er in de mail dat de telefoon meteen geleverd zou worden en het horloge en andere accessoires pas later.
Uiteindelijk stuurt samsung alles in een keer op en is vandaag de status op 'onderweg' gezet. Kijk ernaar uit om morgen lekker met de fold4 en watch5 pro aan de slag te gaan.
De mijne staat nu op verzonden en gaat wel via DHL. Dat terwijl de Buds Live vandaag via Dynalogic zijn afgeleverd.
Het zal wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thzone
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 26-12-2022
Ik heb de watch 5 Pro BT besteld en hij zou woensdag aankomen. Heeft iemand de heart rate sensor al kunnen testen tijdens activiteiten vb fietsen? Heb ooit een gear sport gehad en deze kon mijn hart slag de helft van de tijd niet tracken.
Om die reden ben ik toen overgestapt naar Garmin maar mis toch wel de smart watch features. Hopelijk deze keer beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Thzone schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 16:42:
Ik heb de watch 5 Pro BT besteld en hij zou woensdag aankomen. Heeft iemand de heart rate sensor al kunnen testen tijdens activiteiten vb fietsen? Heb ooit een gear sport gehad en deze kon mijn hart slag de helft van de tijd niet tracken.
Om die reden ben ik toen overgestapt naar Garmin maar mis toch wel de smart watch features. Hopelijk deze keer beter.
Celf11 in "[Samsung Galaxy Watch 5] Ervaringen & Discussie"
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste