Top dankjewel voor je response!stylzzzz schreef op maandag 28 april 2025 @ 12:13:
[...]
Dit kloptMet POCO werkt dit in iedergeval niet, dus heb nu weer een Samsung!
Dan maar weer voor een samsung telefoon!
Top dankjewel voor je response!stylzzzz schreef op maandag 28 april 2025 @ 12:13:
[...]
Dit kloptMet POCO werkt dit in iedergeval niet, dus heb nu weer een Samsung!
Graag gedaanIsane schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:18:
[...]
Top dankjewel voor je response!
Dan maar weer voor een samsung telefoon!
Herkenbaar, ik zwem regelmatig met een 5 pro. Zo min mogelijk info in het gegevensscherm helpt, ik heb zelf een gegevensscherm met twee variabelen (baantjes en tijd). Het is jammer dat er geen optie is om maar één variabele (groot) weer te geven. Mij helpt het wel om de richtlijn voor splits op 5 banen te zetten. Dan krijg je een trilsignaal elke vijf banen en afhankelijk van de kant waar je het trilsignaal krijgt (startkant of overkant) weet je dan ten minste om de vijf banen wel wat het moet zijn, namelijk 5, 15, 25 etc of 10, 20, 30 etc (ervan uitgaande dat je wel globaal weet hoeveel je in tientallen baantjes hebt gezwommen). En natuurlijk je zwembril even schoonmaken als je rust pakt.BootVluchteling schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:21:
Heeft iemand ervaring met zwemmen icm de galaxy watch 5 (pro)?
Ik probeer het aantal baantjes dat ik heb gezwommen wat groter te krijgen in de app want het is een heel klein lettertype. Dit, samen met een zwembril maakt het lezen bijna onmogelijk.
Thnx voor de tips. Heb ff zitten zoeken in mijn horloge en het nu beetje getweaked. Kijken of het helpt. En betreft bril schoonmaken tijdens de rust. Die pak ik pas aan het einde nadat ik klaar ben. Ik zwem altijd aan 1 stuk door 1 kilometer.TKR schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:43:
[...]
Herkenbaar, ik zwem regelmatig met een 5 pro. Zo min mogelijk info in het gegevensscherm helpt, ik heb zelf een gegevensscherm met twee variabelen (baantjes en tijd). Het is jammer dat er geen optie is om maar één variabele (groot) weer te geven. Mij helpt het wel om de richtlijn voor splits op 5 banen te zetten. Dan krijg je een trilsignaal elke vijf banen en afhankelijk van de kant waar je het trilsignaal krijgt (startkant of overkant) weet je dan ten minste om de vijf banen wel wat het moet zijn, namelijk 5, 15, 25 etc of 10, 20, 30 etc (ervan uitgaande dat je wel globaal weet hoeveel je in tientallen baantjes hebt gezwommen). En natuurlijk je zwembril even schoonmaken als je rust pakt.
hoi
Volgens mij alleen op nieuwe watches, heb nu de Ultra 1 en die heeft dat wel.BootVluchteling schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:35:
Heeft iemand al de slaapapneu functie gevonden op het horloge? Ik kan hem namelijk nog niet vinden
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq