Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:06
stylzzzz schreef op maandag 28 april 2025 @ 12:13:
[...]

Dit klopt ;) Met POCO werkt dit in iedergeval niet, dus heb nu weer een Samsung!
Top dankjewel voor je response!
Dan maar weer voor een samsung telefoon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:56
Isane schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:18:
[...]

Top dankjewel voor je response!
Dan maar weer voor een samsung telefoon!
Graag gedaan ;) Ik stoorde me er ook aan, ook al is het alleen maar als ik ga slapen dat ik hem op slapen zet en mijn telefoon dan ook gelijk gaat " slapen " :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:06
Heeft iemand ervaring met zwemmen icm de galaxy watch 5 (pro)?

Ik probeer het aantal baantjes dat ik heb gezwommen wat groter te krijgen in de app want het is een heel klein lettertype. Dit, samen met een zwembril maakt het lezen bijna onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKR
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:18

TKR

BootVluchteling schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:21:
Heeft iemand ervaring met zwemmen icm de galaxy watch 5 (pro)?

Ik probeer het aantal baantjes dat ik heb gezwommen wat groter te krijgen in de app want het is een heel klein lettertype. Dit, samen met een zwembril maakt het lezen bijna onmogelijk.
Herkenbaar, ik zwem regelmatig met een 5 pro. Zo min mogelijk info in het gegevensscherm helpt, ik heb zelf een gegevensscherm met twee variabelen (baantjes en tijd). Het is jammer dat er geen optie is om maar één variabele (groot) weer te geven. Mij helpt het wel om de richtlijn voor splits op 5 banen te zetten. Dan krijg je een trilsignaal elke vijf banen en afhankelijk van de kant waar je het trilsignaal krijgt (startkant of overkant) weet je dan ten minste om de vijf banen wel wat het moet zijn, namelijk 5, 15, 25 etc of 10, 20, 30 etc (ervan uitgaande dat je wel globaal weet hoeveel je in tientallen baantjes hebt gezwommen). En natuurlijk je zwembril even schoonmaken als je rust pakt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:06
TKR schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:43:
[...]

Herkenbaar, ik zwem regelmatig met een 5 pro. Zo min mogelijk info in het gegevensscherm helpt, ik heb zelf een gegevensscherm met twee variabelen (baantjes en tijd). Het is jammer dat er geen optie is om maar één variabele (groot) weer te geven. Mij helpt het wel om de richtlijn voor splits op 5 banen te zetten. Dan krijg je een trilsignaal elke vijf banen en afhankelijk van de kant waar je het trilsignaal krijgt (startkant of overkant) weet je dan ten minste om de vijf banen wel wat het moet zijn, namelijk 5, 15, 25 etc of 10, 20, 30 etc (ervan uitgaande dat je wel globaal weet hoeveel je in tientallen baantjes hebt gezwommen). En natuurlijk je zwembril even schoonmaken als je rust pakt. :)
Thnx voor de tips. Heb ff zitten zoeken in mijn horloge en het nu beetje getweaked. Kijken of het helpt. En betreft bril schoonmaken tijdens de rust. Die pak ik pas aan het einde nadat ik klaar ben. Ik zwem altijd aan 1 stuk door 1 kilometer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

jerry_a

doei

Er is een update voor de watch 5 lte.

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:55
Ik ben benieuwd welke watches er in juli worden gepresenteerd. Ik heb nog geen waardige opvolger voor de Watch 5 Pro gevonden. De ultra vind ik erg lelijk en te groot. Qua batterij is het ook niet beter.

Lastig om de functionaliteit en prijs van de Watch 5 Pro te verbeteren.
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste