Hier komt net ook One UI 5 binnen op mijn Watch 5 LTE.
Nice! Hier nu ookwpallast schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:33:
Hier komt net ook One UI5 binnen op mijn Watcht 5 LTE.
Ik heb voor mijn Watch5 Pro het zwarte titanium bandje van Samsung, nu is er 1 schakeltje kapot gegaan waardoor ik het bandje niet meer kan gebruiken. Heeft iemand enig idee waar ik een losse schakel kan kopen? Of is iemand bereid een losse schakel aan mij te verkopen als ze die hebben liggen? Ik zoek me rot maar kan niks vinden, Samsung zelf verkoopt ze uiteraard niet los...
Zit er geen garantie meer op? Zo ja dan garantie claimen.EnigmaNL schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 18:19:
Ik heb voor mijn Watch5 Pro het zwarte titanium bandje van Samsung, nu is er 1 schakeltje kapot gegaan waardoor ik het bandje niet meer kan gebruiken. Heeft iemand enig idee waar ik een losse schakel kan kopen? Of is iemand bereid een losse schakel aan mij te verkopen als ze die hebben liggen? Ik zoek me rot maar kan niks vinden, Samsung zelf verkoopt ze uiteraard niet los...
Ik heb hem uit de VS, geen garantie helaas.Turb0Turb0 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 18:44:
[...]
Zit er geen garantie meer op? Zo ja dan garantie claimen.
Ai jammer. Wel een poging gedaan via WhatsApp Samsung klantenservice?EnigmaNL schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 19:35:
[...]
Ik heb hem uit de VS, geen garantie helaas.
Ja, helaas zijn ze niet erg behulpzaam.Turb0Turb0 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 19:43:
[...]
Ai jammer. Wel een poging gedaan via WhatsApp Samsung klantenservice?
Thanx!blue13x schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:34:
[...]
Ik moest eerst whatsapp op horlogen openenen, toen moest ik via de telefoon aanmelden en toegang geven tot Android Wear (volgens mij moest ik een code invoeren). Daarna ging whatsapp op mijn horloge all berichten synchroniseren, dat duurde even. Nu komen alle whatsaapp notificaties binnen en heb ik de voledige whatsapp app op mijn Watch.
Ik had dat ook al een tijdje, schonk er weinig aandacht aan, maar dat was het dus
Iemand al succes gehad met het automatisch starten van een fiets tracking sinds de nieuwe update? Lijkt totaal niet te werken.
Werkt prima hier, zonder iets te doen. Herkent meteen dat ik fiets. 5 pro
Werkt bij mij ook prima. Ook voor korte stukjes. Heb er zelf niks voor gedaan.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Bij mij werkt het ook niet, 5 pro. Start het gewoon zelf, gebruik het alleen met mountainbiken.
Heb je misschien een website waar je de watchfaces hebt gekocht?barrymossel schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:27:
[...]
Heb voor 10 euro een database van 1000-en watchfaces gekocht. Meer dan genoeg keuze.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Ik gebruik de Facer app. Heel wat gratis varianten ook en tot nu toe eigenlijk geen klachten gehad.Muzzy schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:34:
[...]
Heb je misschien een website waar je de watchfaces hebt gekocht?
Via https://pujie.io/Muzzy schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:34:
[...]
Heb je misschien een website waar je de watchfaces hebt gekocht?
Klein, maar fijn handigheidje (kom er nu pas achter); bij een zwemtraining gaat ‘ie op het waterslot, maar lang ingedrukt houden van de onderste knop pauzeert de activiteit. Je hoeft dus niet eerst te ontgrendelen van het waterslot voordat je je training stopt/pauzeert (daarna kun je als je handen droog zijn alsnog ontgrendelen en de training helemaal stoppen).
Laatst kregen we bij de watch 5 een adidas code twv 50 euro ...
Deze is geldig tm 11 november ...
Ik dacht .. laat ik maar schoenen bestellen voordat de code verloopt.
Vervolgens krijg ik de melding "Onherkenbare code, probeer het opnieuw."
Ik heb zo het vermoeden dat de code tm 1 november geldig was ipv 11 november...
Meer mensen met dezelfde ervaring?
(ik heb contact gehad met adidas, en hun zeggen dat ik contact op moet nemen met Samsung)
Deze is geldig tm 11 november ...
Ik dacht .. laat ik maar schoenen bestellen voordat de code verloopt.
Vervolgens krijg ik de melding "Onherkenbare code, probeer het opnieuw."
Ik heb zo het vermoeden dat de code tm 1 november geldig was ipv 11 november...
Meer mensen met dezelfde ervaring?
(ik heb contact gehad met adidas, en hun zeggen dat ik contact op moet nemen met Samsung)
[ Voor 192% gewijzigd door Aggressor op 04-11-2023 21:22 ]
Gisteren m'n horloge herstart (omdat regelmatig - of altijd? - de shortcuts in notificaties niet werkten). En sindsdien loopt het kreng als een malle leeg. Vanochtend rond 9 uur van de lader en hoppakee nu al op 48%. Gisteren ging het ook al heel rap.
Normaal kan ik zeker 2 x 24 uur met een lading doen. Nu ga ik dus niet eens het einde van de avond halen...
Iemand een idee waar ik dit moet zoeken?
Normaal kan ik zeker 2 x 24 uur met een lading doen. Nu ga ik dus niet eens het einde van de avond halen...
In instellingen op batterij en apparaatonderhoud klikken, dan op batterij (waar staat hoeveel uur je nog over hebt, dan klikken op bovenste waar (tijd) over staat. Nu zie je welke app het meeste energie vreet. Bij mij de google asssitent
Bij mij staan daar geen gekke dingen. 7-8% als meeste van m'n facewatch. Lijkt me niet extreem. En daarnaast gebruik ik die al maanden.Johnti schreef op woensdag 8 november 2023 @ 13:32:
In instellingen op batterij en apparaatonderhoud klikken, dan op batterij (waar staat hoeveel uur je nog over hebt, dan klikken op bovenste waar (tijd) over staat. Nu zie je welke app het meeste energie vreet. Bij mij de google asssitent
Ik kijk het nog een dag of wat aan. En anders maar weer eens een factory reset...
Uiteindelijk in 1,5 uur 50% batterij... Toen maar helemaal opnieuw geïnstalleerd. Nu 30% in 24 uur...barrymossel schreef op woensdag 8 november 2023 @ 13:19:
Gisteren m'n horloge herstart (omdat regelmatig - of altijd? - de shortcuts in notificaties niet werkten). En sindsdien loopt het kreng als een malle leeg. Vanochtend rond 9 uur van de lader en hoppakee nu al op 48%. Gisteren ging het ook al heel rap.
Is het mogelijk om bv zo'n halve ring complicatie te maken/downloaden die meerdere icoontjes van apps bevat? Dus dat je sneller naar een app kan gaan via bureaublad vd smartwatch.
Mainboard :Asus A8N5X Chipset :nVidia nForce4 Processor :AMD Athlon 64 3200+ @ 2000 MHz Physical Memory :1536 MB (3 x 512 DDR-SDRAM ) Video Card :ASUS EN 8600GTS Hard Disk :WDC (160+80 GB) Windows XP Pro 5.01.2600 SP3
Verwijderd
Ik heb sinds kort een GW5 (nieuw gekocht van een tweaker voor 125). Wat zijn nou de must have apps?
Apps die ik toch wel wekelijks gebruik zijn:Verwijderd schreef op maandag 13 november 2023 @ 08:08:
Ik heb sinds kort een GW5 (nieuw gekocht van een tweaker voor 125). Wat zijn nou de must have apps?
Stocard, voor alle klantenkaarten
Google Wallet, betalen.
Gmail
Maps, navigatie tijdens het fietsen
Gboard, toetsenbord
Home assistant, lampen enzo bedienen via een quick panel
Keep, notifies
En verder gebruik ik digitaal dashboard van Samsung zelf als watchface.
Het is voor mij vooral een ding voor tracking, meldingen en wat andere simpele taken. Voor de rest komt al snel de telefoon uit de broekzak.
1.Is er een wijzerplaat waarop je veel icoontjes/complicaties kunt zetten? En dan het liefst gratis natuurlijk, maar klein bedrag is ook niet erg.
2. Is er de mogelijkheid dat als je het geluid op bv trillen zet op je telefoon, dat je watch dat overneemt? Ik heb het idee dat alleen 'niet storen' wordt overgenomen.
2. Is er de mogelijkheid dat als je het geluid op bv trillen zet op je telefoon, dat je watch dat overneemt? Ik heb het idee dat alleen 'niet storen' wordt overgenomen.
Mainboard :Asus A8N5X Chipset :nVidia nForce4 Processor :AMD Athlon 64 3200+ @ 2000 MHz Physical Memory :1536 MB (3 x 512 DDR-SDRAM ) Video Card :ASUS EN 8600GTS Hard Disk :WDC (160+80 GB) Windows XP Pro 5.01.2600 SP3
2.hubo2000 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 21:34:
1.Is er een wijzerplaat waarop je veel icoontjes/complicaties kunt zetten? En dan het liefst gratis natuurlijk, maar klein bedrag is ook niet erg.
Standen en routines kun je syncen en naar wens instellen met wat je wil.
Galaxy wearable app, instellingen horloge, standen, onderaan klikken op standen en routines, stand toevoegen en die stand instellen naar wens dan kun je i.p.v. je telefoon op trillen te zetten de stand kiezen met jouw settings waardoor je telefoon en watch op trillen staan zoals jij wil.
Dank je, gelukt! Maar waarom neemt de telefoon wel 'niet storen' automatisch over van het horloge, maar niet geluid op trillen bv?Turb0Turb0 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 21:48:
[...]
2.
Standen en routines kun je syncen en naar wens instellen met wat je wil.
Galaxy wearable app, instellingen horloge, standen, onderaan klikken op standen en routines, stand toevoegen en die stand instellen naar wens dan kun je i.p.v. je telefoon op trillen te zetten de stand kiezen met jouw settings waardoor je telefoon en watch op trillen staan zoals jij wil.
Top,hubo2000 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 05:30:
[...]
Dank je, gelukt! Maar waarom neemt de telefoon wel 'niet storen' automatisch over van het horloge, maar niet geluid op trillen bv?
Geen idee verder waarom dat niet zo is.
dat niet storen, dat is een functie werkt als je met een samsung phone werkt , gaat niet met andere merkenhubo2000 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 21:34:
Ik wordt een beetje schijtziek van het mislukken van die update. Elke keer maar weer krijg je die melding dat de update niet naar de watch gekopieerd kan worden. Ik heb het in het verleden ook al een paar keer meegemaakt en uiteindelijk is het toen steeds wel gelukt, maar nu krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar. Alles al geprobeerd: telefoon herstart, watch herstart, cache legen, wifi uit en weer aan, bluetooth uit en weer aan, alle verbindingen op de telefoon uit behalve wifi en bluetooth. Het is gewoon een drama met dat updaten.
Ik bij uitzondering deze keer geen problemen gehad, WiFi&BT aan op zowel watch als telefoon en update uitgevoerd via de Wearable app. Ik heb in het verleden ook wel gehad dat mijn VPN in de weg zat, nu WireGuard voor DNS via Adguard Home maar ook bijv. Defender voor Endpoint (indien zakelijk georiënteerd toestel).Ashram schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 10:54:
Ik wordt een beetje schijtziek van het mislukken van die update. Elke keer maar weer krijg je die melding dat de update niet naar de watch gekopieerd kan worden. Ik heb het in het verleden ook al een paar keer meegemaakt en uiteindelijk is het toen steeds wel gelukt, maar nu krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar. Alles al geprobeerd: telefoon herstart, watch herstart, cache legen, wifi uit en weer aan, bluetooth uit en weer aan, alle verbindingen op de telefoon uit behalve wifi en bluetooth. Het is gewoon een drama met dat updaten.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Mijn Play store werkt niet meer naar behoren na deze update.R2L schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 14:31:
Van de week ineens een nieuwe update voor de Watch 5 pro.
[Afbeelding]
Als ik de app opent, zie ik alleen het 'zoek' knopje met daaronder de melding 'No apps found'.
Dus ik kan niet meer in 1 keer zien welke apps geüpdate kunnen worden.
Ik moet ze allemaal 1-voor-1 opzoeken via het zoek knopje.
Ondernomen acties:
- clear cache
- clear data
- factory reset zonder restore van laatste backup.
Geen van deze stappen mocht baten.

Devices: Watch 5 Pro icm S23+
Iemand nog last van?
Nee, geen last van, het is gewoon zoals het hoort: helemaal onderaan in de Play Store op het horloge kan ik voor ‘Apps beheren’ kiezen en dan de apps updaten waarvoor een update beschikbaar is.
De update is er ook voor de gewone 5 LTE.
hoi
S21FE icm Watch 5 pro.(wifi)
Wearable werkt sinds gisteren niet meer. Van alles geprobeerd echter zonder resultaat.
Zie in de appstore zelfde problemen. Suggesties?
Wearable werkt sinds gisteren niet meer. Van alles geprobeerd echter zonder resultaat.
Klopt het dat de hartslagmeter bij lage temperaturen minder nauwkeurig is? Normaal gesproken lijkt het redelijk te kloppen (ben pas net klaar met mijn couch-to-5k-programma dus ik loop niet over van ervaring), maar deze week krijg ik rare dips in de metingen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZWxCragFa4dxWZYxTMVFblTU.png?f=user_large)
Ziet er goed uit, hier was het 7°C ofzo.
:fill(white):strip_exif()/f/image/cr8BfLwh8fxWmSjuDIHsQpCT.png?f=user_large)
Bij -4°C rare dipjes.
:fill(white):strip_exif()/f/image/XkGdWcfIsgaKFQBOZUymPDtg.png?f=user_large)
Bij -13°C (het moet niet veel kouder worden
) totaal onbruikbaar.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZWxCragFa4dxWZYxTMVFblTU.png?f=user_large)
Ziet er goed uit, hier was het 7°C ofzo.
:fill(white):strip_exif()/f/image/cr8BfLwh8fxWmSjuDIHsQpCT.png?f=user_large)
Bij -4°C rare dipjes.
:fill(white):strip_exif()/f/image/XkGdWcfIsgaKFQBOZUymPDtg.png?f=user_large)
Bij -13°C (het moet niet veel kouder worden
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Hallo,
Zijn er nog mensen die problemen hebben met Sleep Tracking?
Ik heb sinds afgelopen donderdag een Watch5 Pro en hoewel de stappen, sportactiviteiten en hartslag goed doorkomen in de Samsung Health app, komt mijn slaap niet door.
De slaap is 1x goed gelogged, maar sindsdien zie ik niets meer. Er zijn toen wel wat updates binnengekomen nadien - het is niet duidelijk of dit gelinkt is. Herstart, re-install etc al allemaal gedaan.
Dit zie ik in Samsung Health: stappen en hartslag kloppen volledig met wat de horloge aangeeft. Bij slaap staat gewoon een algemeen window (wat ik vermoed is mijn aanbebolen window)
:strip_exif()/f/image/sokCo6uH2ENFoqIhWELjeTQs.jpg?f=fotoalbum_large)
Onder Sleep staat dit:
:strip_exif()/f/image/ak3mneCHywvOM1umfmMbHb9V.jpg?f=fotoalbum_large)
Tenslotte, op mijn horloge worden de slaapuren wél correct gelogged (start & einduur), al blijft er iets "draaien" wanneer ik verderklik. Vermoedelijk zou daar de slaapscore moeten komen, maar die komt dus niet door.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z7o2A9G1xsO0ltl6kUYBupWq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ytBTIjqbXw6ArEBMvmxmopkB.jpg?f=user_large)
Bekend probleem?
Zijn er nog mensen die problemen hebben met Sleep Tracking?
Ik heb sinds afgelopen donderdag een Watch5 Pro en hoewel de stappen, sportactiviteiten en hartslag goed doorkomen in de Samsung Health app, komt mijn slaap niet door.
De slaap is 1x goed gelogged, maar sindsdien zie ik niets meer. Er zijn toen wel wat updates binnengekomen nadien - het is niet duidelijk of dit gelinkt is. Herstart, re-install etc al allemaal gedaan.
Dit zie ik in Samsung Health: stappen en hartslag kloppen volledig met wat de horloge aangeeft. Bij slaap staat gewoon een algemeen window (wat ik vermoed is mijn aanbebolen window)
:strip_exif()/f/image/sokCo6uH2ENFoqIhWELjeTQs.jpg?f=fotoalbum_large)
Onder Sleep staat dit:
:strip_exif()/f/image/ak3mneCHywvOM1umfmMbHb9V.jpg?f=fotoalbum_large)
Tenslotte, op mijn horloge worden de slaapuren wél correct gelogged (start & einduur), al blijft er iets "draaien" wanneer ik verderklik. Vermoedelijk zou daar de slaapscore moeten komen, maar die komt dus niet door.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z7o2A9G1xsO0ltl6kUYBupWq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ytBTIjqbXw6ArEBMvmxmopkB.jpg?f=user_large)
Bekend probleem?
Ik denk het niet...jerry_a schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:58:
Zit hij niet te los om je pols?
-de uren (22:36 - 06:00) komen exact overeen met mijn slaap
-de hartslag komt ook continue door. Ik weet niet hoe accuraat dat die is, maar de meting is er wel
Dan lijkt het erop dat je nog niet de update van de wearable app heb geïnstalleerd. Wat kan werken is even de tijd van je telefoon naar 31-12-2023 zetten. De app openen en even een update van de wearable app installeren. Daarna kan de datum weer terug naar vandaag en zal, hopelijk, alles weer werkenhcrobbie schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 15:57:
S21FE icm Watch 5 pro.(wifi)
Welke draadloze en reguliere oplader voor de watch 5 werken het beste in de praktijk?
Wat bedoel je met reguliere?
Ik heb hier in huis 2 watch5, dus 2 originele laders van Samsung. Werken eigenlijk altijd als een trein.
Heb er wel een zo'n zachte houder voor gekocht waar de lader ingeklikt kan worden.
Ik heb hier in huis 2 watch5, dus 2 originele laders van Samsung. Werken eigenlijk altijd als een trein.
Heb er wel een zo'n zachte houder voor gekocht waar de lader ingeklikt kan worden.
Welke zachte houder?Holzschuh schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 07:35:
Wat bedoel je met reguliere?
Ik gebruik deze: elago GWT5 Oplaadstandaard... https://www.amazon.nl/dp/B0BDTJG3S2?ref=ppx_pop_mob_ap_share
Wat vinden jullie van de techniek van het bandje van de watch5?
Ik vind het niet een fijn systeem.
Tips om te kiezen voor een ander bandje?
Juist wel heel prettig.pitchdown schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:38:
Ik gebruik op de watch 5 de outlook app als mail-client.
Als een email binnenkomt krijg ik netjes een notificatie.
Ik wil echter dit mailtje direct als "gelezen" markeren, en dat lukt nog niet.
Ik moet dan eerst handmatig naar de outlook app om de inbox te openen en vervolgens nogmaals het mailtje.
Iemand die hier een oplossing voor weet?
Ik moet dan eerst handmatig naar de outlook app om de inbox te openen en vervolgens nogmaals het mailtje.
Iemand?pitchdown schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 17:11:
Ik gebruik op de watch 5 de outlook app als mail-client.
Ik gebruik deze:
https://www.amazon.com/el...harger/dp/B0B8F2FHJZ?th=1
Geen idee voor de outlook app, dat is alleen werkmail op mijn BYOD telefoon dus daar staan de melding van uit
Welke weegschaal werkt goed samen met samsung health?
In Samsung Health staat een lijst met wat moet werken. Zelf heb ik een yunmai. Moet wel wegen met hun app maar dat synchroniseert die dan met Samsung Health.pitchdown schreef op zondag 28 januari 2024 @ 08:13:
:strip_exif()/f/image/Jqy5gbcLrrdWnoUndEMGnKSg.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik gebruik de MI Smart Scale. Werkt primapitchdown schreef op zondag 28 januari 2024 @ 08:13:
Ik heb de Robi S9 weegschaal getest omdat deze werkt met samsung health.
Dit werkt in principe prima, behalve dat dit dus een bluetooth weegschaal is.
Je moet dus telefoon tijdens het wegen in de buurt houden om de gegevens te kunnen uploaden.
Iemand die goede wifi weegschaal weet die samenwerkt met samsung health??
Dit werkt in principe prima, behalve dat dit dus een bluetooth weegschaal is.
Je moet dus telefoon tijdens het wegen in de buurt houden om de gegevens te kunnen uploaden.
Iemand die goede wifi weegschaal weet die samenwerkt met samsung health??
ik heb de watch sinds vorige week.
eerst trackte hij het snurken ( van mijn partner )
en nu opeens niet. Ik heb niks anders gedaan. zijn er meer die dit ook hebben?
Is je partner er stiekem tussenuit geglipt vannacht?chimera2 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:32:
Hoe heb je dat registreren van snurken überhaupt aan de praat gekregen? Dat is mij nog nooit gelukt. Telefoon aan oplader naast je leggen en snurk detectie aanzetten is het toch? En ik snurk als een dolle als ik mijn vrouw mag geloven. Ik zaag 10 Sequoia bomen per nacht door.chimera2 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:32:
Zorgen dat je slaaptracking aan hebt staan, horloge om tijdens het slapen, snurkdetectie aan in de health appLAPJENL70 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:05:
[...]
Hoe heb je dat registreren van snurken überhaupt aan de praat gekregen? Dat is mij nog nooit gelukt. Telefoon aan oplader naast je leggen en snurk detectie aanzetten is het toch? En ik snurk als een dolle als ik mijn vrouw mag geloven. Ik zaag 10 Sequoia bomen per nacht door.
en telefoon aan de lader in de buurt inderdaad.
Ik heb geen idee hij deed het opeensLAPJENL70 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:05:
[...]
Hoe heb je dat registreren van snurken überhaupt aan de praat gekregen? Dat is mij nog nooit gelukt. Telefoon aan oplader naast je leggen en snurk detectie aanzetten is het toch? En ik snurk als een dolle als ik mijn vrouw mag geloven. Ik zaag 10 Sequoia bomen per nacht door.
En nu doet het hij opeens niet meer
GVR schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:38:
[...]
Is je partner er stiekem tussenuit geglipt vannacht?
Ik vind het originele bandje wel prima eigenlijk; ik heb een tijdje van die braided loops van een paar euro bij AliExpress gebruikt, die zijn wel lekker kleurig en als je de goeie maat vindt ook wel makkelijk (ze zijn er in een verstelbare variant, of in vaste maat), maar niet zo hygienisch als je er ook mee sport, voor m'n gevoel is het meegeleverde bandje beter zweetvrij te krijgen.pitchdown schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:38:
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Waarvan akte.jerry_a schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:46:
Ik heb net een update geinstalleerd.
Hier ook de update gehad op mijn Galaxy Watch 5 Pro
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Kan iemand mij vertellen waar ik de opgenomen ECG's kan terugvinden.
Ik neem ze steeds op maar kan ze nergens terugvinden in de Health app
Bij voorbaat dank
Bij voorbaat dank
Ander appje, Samsung Health monitorArie De Ruiter schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 13:00:
Kan iemand mij vertellen waar ik de opgenomen ECG's kan terugvinden.
Bij voorbaat dank
Ah, gevonden. Thanx!!
Wel een beetje onhandig verstopt
Fitbit had / heeft een functie in de horloge waarbij die je kan wakker maken zodra je een slaapcyclus hebt voltooid en je binnen een bepaalde window zit qua wakker worden. Zodoende zou je fitter wakker worden.
Bestaat zoiets ook bij de Galaxy watch 5? Zou daar weleens mee willen experimenteren.
Bestaat zoiets ook bij de Galaxy watch 5? Zou daar weleens mee willen experimenteren.
Geen idee, maar zoiets zou ik ook wel willen!BootVluchteling schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:14:
Fitbit had / heeft een functie in de horloge waarbij die je kan wakker maken zodra je een slaapcyclus hebt voltooid en je binnen een bepaalde window zit qua wakker worden. Zodoende zou je fitter wakker worden.
Vraagje ik heb sinds kort de stand om mijn 5 pro op te laden op mijn nachtkastje, maar het scherm blijft de hele tijd aan. Ik heb geen always on aanstaan. Kan ik dit uitzetten? Is het tevens mogelijk om het horloge slim te laten laden? Volgens mij laadt hij nu gelijk op tot 100% en blijft de rest van de nacht bijladen. Alvast bedankt!
Voor je eerste punt: Galaxy Wearable App > Watch settings > Display > helemaal onderaan "Show charing info"Fascinerend schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 09:33:
Vraagje ik heb sinds kort de stand om mijn 5 pro op te laden op mijn nachtkastje, maar het scherm blijft de hele tijd aan. Ik heb geen always on aanstaan. Kan ik dit uitzetten? Is het tevens mogelijk om het horloge slim te laten laden? Volgens mij laadt hij nu gelijk op tot 100% en blijft de rest van de nacht bijladen. Alvast bedankt!
Voor je tweede punt: nee dat gaat volgens mij niet
Sinds kort een Galaxy Watch 5 pro, overgenomen in superstaat. Heel blij mee, acceptabele batterijduur. mail app werkt, zij het dat ik slechts één mailadres in wordt weergegeven terwijl ik er 3 gebruik. Daarnaast heb ik nog een aantal zakelijke outlook adressen. Hiervoor heb ik de outlook app geïnstalleerd. Ik blijf echter de melding krijgen dat ik een account moet toevoegen op mijn mobiel. Dat i reeds gebeurd. zowel mobiel (Pixel 6a) als op de smartwatch draait de laatste versie van de app maar op de smartwatch lijkt er geen mail binnen te komen. Het gekke is dat ik wel notificaties krijg van nieuwe e-mails.... Wie een idee heeft hoe dit op te lossen, ik hoor het graag!
Ik heb al een tijdje de Samsung Galaxy Watch 5. In eerste instantie gebruikt met de S21, daarna de Google Pixel 7 Pro, en sinds een jaar weken de Google Pixel 9 Pro XL.
Op de S21 en de P7P deed de Watch 5 het prima.
Wat er nu mis gaat is dat als ik gebeld wordt, dan zie ik alleen het nummer en verschijnt er geen contact in beeld.
Ik heb al diverse dingen geprobeerd, waaronder;
Galaxy Gear app / Galaxy Watch 5 Manager op telefoon machtiging geven voor contacten
Contacten (Google & Samsung) app op horloge machtiging geven voor contacten (Google was automatisch uitgeschakeld vanwege geen gebruik)
Je kunt het waarschijnlijk al raden; nog steeds geen resultaat. Alleen maar nummers in beeld als ik gebeld wordt. Het adresboek van mijn telefoon wordt duidelijk niet gedeeld met mijn horloge. Hoe krijg ik dit wel voor elkaar?
Op de S21 en de P7P deed de Watch 5 het prima.
Wat er nu mis gaat is dat als ik gebeld wordt, dan zie ik alleen het nummer en verschijnt er geen contact in beeld.
Ik heb al diverse dingen geprobeerd, waaronder;
Galaxy Gear app / Galaxy Watch 5 Manager op telefoon machtiging geven voor contacten
Contacten (Google & Samsung) app op horloge machtiging geven voor contacten (Google was automatisch uitgeschakeld vanwege geen gebruik)
Je kunt het waarschijnlijk al raden; nog steeds geen resultaat. Alleen maar nummers in beeld als ik gebeld wordt. Het adresboek van mijn telefoon wordt duidelijk niet gedeeld met mijn horloge. Hoe krijg ik dit wel voor elkaar?
Ik krijg sinds een paar dagen ineens 0 berichten meer op mijn horloge. Normaal altijd whatsapp berichten, emails, sms etc.. Nu niks meer. Iemand suggesties waar te zoeken? Anders moet ik hem ff resetten, maar liever niet .
Ik zou hier even kijken.BootVluchteling schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:05:
Ik krijg sinds een paar dagen ineens 0 berichten meer op mijn horloge. Normaal altijd whatsapp berichten, emails, sms etc.. Nu niks meer. Iemand suggesties waar te zoeken? Anders moet ik hem ff resetten, maar liever niet .
Ik heb al meerdere keren gehad dat bij de Galaxy Watch5 manager ineens de rechten voor meldingen uit staan. Die weer inschakelen in je telefoon instellingen onder Apps en de meldingen kwamen weer binnen.BootVluchteling schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:05:
Ik wissel vaak tussen mijn watch 4 / watch 5 en moet bij elke wisseling weer de rechten voor meldingen toestaan. Echt heel irritant, heeft iemand hier een oplossing voor?
De melding 'kan update niet kopiëren' is er ook weer als ik de update via mijn telefoon (OP 9 Pro) wil installeren. Ik moet op het horloge bluetooth uitschakelen en zorgen dat ik met wifi verbonden ben, en daarna de update op het horloge binnenhalen.
[ Voor 51% gewijzigd door GVR op 04-12-2024 08:29 ]
Ik kan double pinch niet aan de praat krijgen...
Gevonden: kan niet in de telefoon, maar wel in het horloge ingesteld worden...
Gevonden: kan niet in de telefoon, maar wel in het horloge ingesteld worden...
[ Voor 46% gewijzigd door Roost op 04-12-2024 17:26 ]
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Hier loopt de download deze ochtend. Net manueel laten zoeken.Dancis schreef op woensdag 4 december 2024 @ 09:46:
Hier de watch 5 pro lte versie nog geen update , nog even geduld hebben dus.....
Heb hem gisteren gelijk erop gezet.
Van mooie grote pincode knoppen voor de update naar kleinere knopjes en je ziet de achtergrond er vaag doorheen en tekst buiten beeld.
Moet nog net mijn leesbril niet opzetten.
De polsbuig en pinch optie ga ik niet gebruiken. Wel even getest maar voegt voor mij niks toe.
Van mooie grote pincode knoppen voor de update naar kleinere knopjes en je ziet de achtergrond er vaag doorheen en tekst buiten beeld.
Moet nog net mijn leesbril niet opzetten.
De polsbuig en pinch optie ga ik niet gebruiken. Wel even getest maar voegt voor mij niks toe.
:strip_exif()/f/image/3yGfbTsYFSk4sQaI0esyTBAa.png?f=user_large)
Nog niks helaas. Niet op de telefoon als op het horloge. We wachten af.
Hier nog steeds niks. We wachten het gewoon af en anders morgen maar weer handmatig naar de update laten zoeken.Holzschuh schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:14:
[...]
Hier loopt de download deze ochtend. Net manueel laten zoeken.
Toevallig een LTE model? Dat duurt namelijk altijd wat langer. Mijn Watch 5 Pro zonder LTE heb ik vandaag geupdate.Fascinerend schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:53:
Nog niks helaas. Niet op de telefoon als op het horloge. We wachten af.

Dit zou de huidige stand van zaken zijn (per vandaag).
[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 06-12-2024 17:19 ]
Hier nog steeds niks helaas op de 5 pro. Zijn er andere mensen die dit ook hebben?
5 pro BT op 4 december al kunnen updaten.Fascinerend schreef op woensdag 11 december 2024 @ 08:43:
Hier nog steeds niks helaas op de 5 pro. Zijn er andere mensen die dit ook hebben?
Heb hem hier ook al een week geleden kunnen updaten.
Schrale troost voor als je hem nog niet hebt: ik merk heel weinig verschil. Alleen wat verschillende animaties.
Schrale troost voor als je hem nog niet hebt: ik merk heel weinig verschil. Alleen wat verschillende animaties.
Heb je de Bluetooth versie of LTE?Fascinerend schreef op woensdag 11 december 2024 @ 08:43:
De lte versie heeft nog geen update.
Bluetooth ook. Dan wachten we het nog maar even af.Dancis schreef op woensdag 11 december 2024 @ 11:57:
[...]
Heb je de Bluetooth versie of LTE?
De lte versie heeft nog geen update.
Edit:
Oeps grapje toch de lte..
[ Voor 6% gewijzigd door Fascinerend op 11-12-2024 13:15 ]
Grrrrr... Ik moet nu elke keer als het scherm uit is geweest de pincode weer ingeven... Wat is dit nu weer?
Horloge strakker om je pols doen. Of beveiliging aanpassen als je geen google wallet gebruikt.Roost schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 12:03:
Grrrrr... Ik moet nu elke keer als het scherm uit is geweest de pincode weer ingeven... Wat is dit nu weer?
Sinds een paar weken is de batterijduur van mijn Watch 5 echt zeer slecht. Ik kan het deels oplossen door de Spaarstand aan te zetten, maar dan is de polsbeweging om het horloge 'wakker te maken' niet beschikbaar. Dat is nu net hetgeen wat ik vaak gebruik om binnenkomende meldingen snel te bekijken zonder dat ik mijn andere hand nodig heb om die te swipen.
Heeft iemand een tip? Is het mogelijk om met bewegingen meldingen te lezen én de spaarstand aan te zetten?
Ik heb nu in ieder geval handmatig de update gedownload (was nog niet gepusht) dus ik hoop dat dit iets helpt...
Edit: typo.
Heeft iemand een tip? Is het mogelijk om met bewegingen meldingen te lezen én de spaarstand aan te zetten?
Ik heb nu in ieder geval handmatig de update gedownload (was nog niet gepusht) dus ik hoop dat dit iets helpt...
Edit: typo.
Eergisteren de update geïnstalleerd en sindsdien het probleem dat bij een restart hij geen automatische connectie via bluetooth met mijn telefoon meer maakt. Iemand met hetzelfde probleem?
Ik ben sinds de update ook vaker de verbinding kwijt met telefoon. Moet dan in de Wearables app op de telefoon verbinding maken.Ashram schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:06:
Eergisteren de update geïnstalleerd en sindsdien het probleem dat bij een restart hij geen automatische connectie via bluetooth met mijn telefoon meer maakt. Iemand met hetzelfde probleem?
Het probleem wat @Roost noemt ervaar ik ook. Na omdoen een aantal keer (minimaal 2,soms vaker) unlocken voordat het horloge unlocked blijft, terwijl horloge gewoon goed om mijn pols zit.
[ Voor 18% gewijzigd door GVR op 27-12-2024 14:14 ]
Ik verkoop mijn ongebruikte Samsung watch pro 5 LTE. Mocht iemand interesse hebben advertentie staat op mn tweakers profiel.
Horloge helemaal nieuw zelfs de seal is nog niet gebroken. Heb de factuur met 24 maanden garantie er ook bij! De kleur is titanium.
Dit is de meest uitgebreide versie van de Galaxy Watch 5 Pro met LTE-functionaliteit. Hiermee kun je bellen en berichten versturen zonder dat je telefoon in de buurt is. Daarnaast beschikt het horloge over GPS, waterdichtheid (IP68), en diverse health-tracking functies. Ideaal voor sport, werk en dagelijks gebruik.
Heb hem bij mijn telefoon gekregen maar gebruik hem niet.
Horloge helemaal nieuw zelfs de seal is nog niet gebroken. Heb de factuur met 24 maanden garantie er ook bij! De kleur is titanium.
Dit is de meest uitgebreide versie van de Galaxy Watch 5 Pro met LTE-functionaliteit. Hiermee kun je bellen en berichten versturen zonder dat je telefoon in de buurt is. Daarnaast beschikt het horloge over GPS, waterdichtheid (IP68), en diverse health-tracking functies. Ideaal voor sport, werk en dagelijks gebruik.
Heb hem bij mijn telefoon gekregen maar gebruik hem niet.
Ik heb een samsung watch 5 en ik ben op zoek naar een andere smartphone (nu s22)
Als ik een niet samsung smartphone aanschaf dan zullen enkele functies niet werken, waaronder de sync van niet storen tussen smartphone en Android device. Klopt dit wat ik zeg?
Als ik een niet samsung smartphone aanschaf dan zullen enkele functies niet werken, waaronder de sync van niet storen tussen smartphone en Android device. Klopt dit wat ik zeg?
Dit kloptIsane schreef op donderdag 10 april 2025 @ 12:40:
Ik heb een samsung watch 5 en ik ben op zoek naar een andere smartphone (nu s22)
[ Voor 8% gewijzigd door stylzzzz op 28-04-2025 12:14 ]