Net ff met de KPN klantenservice gebeld betreft de eSim ondersteuning van KPN betreft Galaxy watches. Hij gaf aan dat de ondersteuning er nu nog niet is, maar zei dat het met een paar maanden er wel zou moeten zijn. Hopelijk heeft hij het correct..
Sneller dan verwacht!BootVluchteling schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:48:
Net ff met de KPN klantenservice gebeld betreft de eSim ondersteuning van KPN betreft Galaxy watches. Hij gaf aan dat de ondersteuning er nu nog niet is, maar zei dat het met een paar maanden er wel zou moeten zijn. Hopelijk heeft hij het correct..
nieuws: KPN kondigt Multisim aan voor Samsung Galaxy Watch5
Ik heb always on display aanstaan. En een face van facer.
Alles werkt goed. Stappen komen erbij en hart ritme blijft updaten
Maar als het scherm dimmed. Dan stopt het updaten van de stappen en hart ritme.
Als ik dan weer het scherm activeer dan update die weer. Hoe kan ik er voor zorgen dat die ook update als het scherm dimmed?
Alles werkt goed. Stappen komen erbij en hart ritme blijft updaten
Maar als het scherm dimmed. Dan stopt het updaten van de stappen en hart ritme.
Als ik dan weer het scherm activeer dan update die weer. Hoe kan ik er voor zorgen dat die ook update als het scherm dimmed?
Kun je het wijzigen door de longpress van je watch face ook blokkeren?
Ik zit weleens met mn armen over elkaar iets dergelijks, en dan heb ik plots een andere face, of moet ik het weer annuleren....bloedirritant!
Ik zit weleens met mn armen over elkaar iets dergelijks, en dan heb ik plots een andere face, of moet ik het weer annuleren....bloedirritant!
Hele goeie vraag want dat heb ik ook regelmatig. Of dat er iets opgestart wordt. Beeeeetje irritant!
Ik heb daar ook last van gehad. Ik heb toen 'Touch Screen to wake' uitgeschakeld aangezien ik dat toch nooit gebruikte. Gebruik zelf 99% van de tijd alleen raise to wake en overige momenten de knoppen.
Hmmmmm.... Inderdaad een idee...
Ik ga het proberen, dank je.
Ik ga het proberen, dank je.
Bijpassende en betaalbare band gevonden: https://www.smartwatchban...en-band-sterrenlicht.html
Wel even wennen aan het gewicht ten opzichte van de standaard sportband.
Wel even wennen aan het gewicht ten opzichte van de standaard sportband.
![]() | ![]() |
Goeie! Meteen aangezet, ga het eens proberen!RBNMK schreef op maandag 10 juli 2023 @ 08:14:
Ik heb daar ook last van gehad. Ik heb toen 'Touch Screen to wake' uitgeschakeld aangezien ik dat toch nooit gebruikte. Gebruik zelf 99% van de tijd alleen raise to wake en overige momenten de knoppen.
Als ik een Watch5 met LTE heb, gekoppeld aan een telefoon, en ik neem dan een e-sim abo (evt van andere provider) heeft de Watch5 dan wel een volledige koppeling met de telefoon? Gaat ie dan ook af als er gebeld wordt op de telefoon? Heb ik dan 2 nummers waar ik whatsapp berichten op ontvang? Enig idee hoe het zit?
Nee. Werkt alleen wanneer je een multisim toevoeging op je bestaande abonnement neemt. Vanaf dat moment ben je wel op je horloge bereikbaar wanneer je je telefoon uitzet of thuis laat. WhatsApp (beta) laat dan dezelfde chats zien als je telefoon. Zelfde nummer, zelfde Account.marcelmg2 schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 15:04:
Als ik een Watch5 met LTE heb, gekoppeld aan een telefoon, en ik neem dan een e-sim abo (evt van andere provider) heeft de Watch5 dan wel een volledige koppeling met de telefoon? Gaat ie dan ook af als er gebeld wordt op de telefoon? Heb ik dan 2 nummers waar ik whatsapp berichten op ontvang? Enig idee hoe het zit?
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Mag ik eens vragen... Ik heb een GW 5 Pro Wifi. Als ik een telefoongesprek daarop aanneem, dan duurt het steeds exact 4 seconden voordat de "andere kant" mij hoort. Is dat normaal of moet ik iets in de settings veranderen?
Heeft iemand misschien hetzelfde probleem als ik?
Sinds 1 maand kan ik mijn Galaxy Watch 5 Pro niet meer opladen. Ik kan nog enkel opladen via mijn computer USB-C aansluiting op de behuizing. Via mijn Xtorm Rugged XR102 20.000mAh powerbank en Samsung 45W adapter laadt hij niet op en doet hij niks en terwijl dit altijd mogelijk is geweest.
Ik gebruik de originele kabel dat bij mijn Galaxy Watch 5 Pro werd geleverd
Wat kan hier aan de hand zijn?
Ik waardeer jullie hulp en alvast bedankt
Sinds 1 maand kan ik mijn Galaxy Watch 5 Pro niet meer opladen. Ik kan nog enkel opladen via mijn computer USB-C aansluiting op de behuizing. Via mijn Xtorm Rugged XR102 20.000mAh powerbank en Samsung 45W adapter laadt hij niet op en doet hij niks en terwijl dit altijd mogelijk is geweest.
Ik gebruik de originele kabel dat bij mijn Galaxy Watch 5 Pro werd geleverd
Wat kan hier aan de hand zijn?
Ik waardeer jullie hulp en alvast bedankt
[ Voor 13% gewijzigd door Van der Berg op 22-07-2023 11:57 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Nieuwe update is er voor de Watch5 PRO LTE -- R925FXXS1AWG1/R925FOXA1AWG1/R925FXXS1AWG1
Volgens release notes enkel security. Android security patch level 1 juni. WearOS 3.5 OneUI 4.5
Volgens release notes enkel security. Android security patch level 1 juni. WearOS 3.5 OneUI 4.5
[ Voor 55% gewijzigd door wiz op 24-07-2023 11:02 ]
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Ik heb besloten om een nieuwe oplaad kabel te kopen via Samsung. Galaxy Watch5(Pro) Wireless Fast Charger voor €39,95 origineel van Samsung naar USB-C. Is al besteld. Hopelijk is hiermee mijn probleem voorbij
[ Voor 23% gewijzigd door Van der Berg op 26-07-2023 11:07 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Ziezo ... Galaxy Watch 6 Classic 47mm Silver LTE besteld via de ING rentepunten ... 324 euro :-)
En als het goed is gaat daar nog 70 euro cashback vanaf ....
[ Voor 24% gewijzigd door wiz op 26-07-2023 13:35 ]
Is de Galaxy Watch 6 al uit? jeetje wat gaat dat hard en waar ik dan heel benieuwd naar ben de Galaxy Watch 6 Pro, is dat weer het zelfde als de 5 Pro met 590mAh of een grotere accu?wiz schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 13:34:
Ziezo ... Galaxy Watch 6 Classic 47mm Silver LTE besteld via de ING rentepunten ... 324 euro :-)
Ik nam in Pre-Order de Galaxy Watch 5 Pro samen met de Galaxy Buds 2 Pro vorige jaar
[ Voor 8% gewijzigd door Van der Berg op 26-07-2023 14:09 ]
Er is geen Pro, dit is weer de Classic. Kleinere accu maar 18% hogere performance ... Met een beetje geluk komt dat netto in de praktijk op ongeveer hetzelfde uit ... We'll see ... Dit jaar geen buds in de pre-order, wel een extra cashback, een extra Samsung care en een extra bandje. En gratis extra LTE ipv BT-only. Levering 8 augustus al ...Van der Berg schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 14:08:
[...]
Is de Galaxy Watch 6 al uit? jeetje wat gaat dat hard en waar ik dan heel benieuwd naar ben de Galaxy Watch 6 Pro, is dat weer het zelfde als de 5 Pro met 590mAh of een grotere accu?
Ik nam in Pre-Order de Galaxy Watch 5 Pro samen met de Galaxy Buds 2 Pro vorige jaar
[ Voor 6% gewijzigd door wiz op 27-07-2023 08:11 ]
Ben benieuwd naar de 6. Maar denk niet dat ze me kunnen verlijden tot een upgrade.
Ik sla dit jaar deze generatie over De Galaxy Watch 6 en de Buds 3. Ik heb al vorige jaar mij zelf getrakteerd op de Watch 5 Pro met de Buds 2 Pro na een upgrade vanaf de Watch 4 Classic 46mm 2 dagen accu en nu doe ik 5 dagen met de accu. Ik wilde vorige jaar Samsung belonen voor het feit dat accucapaciteit naar 590mAh is gegaan! Dit jaar is het slechts 425mAh en had makkelijk 690mAh kunnen zijn.wiz schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 14:16:
[...]
Er is geen Pro, dit is weer de Classic. Kleinere accu maar 18% hogere performance ... Met een beetje gelukt komt dat netto in de praktijk op ongeveer hetzelfde uit ... We'll see ... Dit jaar geen buds in de pre-order, wel een extra cashback, een extra Samsung care en een extra bandje. En gratis extra LTE ipv BT-only
De Buds 2 Pro vind ik op het moment nog de beste in-ears en zitten fijn. Ik had hiervoor de Galaxy Buds+
Ik gebruik de Buds 2 Pro voor mijn computer, op smartphone en op de tablet.
Ik lees dat de Galaxy Fold 5 en de Flip 5 ook al beschikbaar is voor bestellen. Verder lees ik dat de Galaxy Buds 3 er aan zit te komen.
[ Voor 18% gewijzigd door Van der Berg op 26-07-2023 15:13 ]
Waar komt je 70 euro cashback vandaan dan?wiz schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 13:34:
Ah, zie het nu op de pre-order site!
[ Voor 6% gewijzigd door marcelmg2 op 26-07-2023 14:50 ]
Maar even een discussie thread gestart voor de 6 Series [Samsung Galaxy Watch 6 series] Ervaringen
nieuws: Samsung toont Galaxy Watch6-serie, inclusief Classic-model met rotere...Lumics schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 10:34:
[Afbeelding]
Ik zie net deze watchface. Is dit een nieuwe, of is deze reeds beschikbaar? En zo ja, weet iemand hoe deze heet?
Ja, dit is een nieuwe watchface, maar het is nog niet bekend of dit ook naar Watch5/4 komt.Samsung komt voor deze Watch6-generatie verder met nieuwe digitale wijzerplaten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hey, Ik heb sinds enkele dagen AOD aanstaan, maar als ik een melding krijg, maar ook als ik een app open heb staan of iets dergelijks, en ik heb m niet goed genoeg op mezelf gericht, dan komt direct de digitale klok in beeld.
Heel vervelend als je even een melding wilt checken als je iets anders aan t doen bent. Ik heb er vaak last van tijdens t wandelen met de hond...
Ik las iets over een app die dat tegen kon gaan, "digital clock delay", maar die moest via een APK en ontwikkelaars modus geïnstalleerd worden. Is er wellicht een eenvoudige oplossing?(behalve beter kijken/AOD uitzetten etc?)
Heel vervelend als je even een melding wilt checken als je iets anders aan t doen bent. Ik heb er vaak last van tijdens t wandelen met de hond...
Ik las iets over een app die dat tegen kon gaan, "digital clock delay", maar die moest via een APK en ontwikkelaars modus geïnstalleerd worden. Is er wellicht een eenvoudige oplossing?(behalve beter kijken/AOD uitzetten etc?)
Ik vind het wel jammer dat er eigenlijk geen enkele watchface is bijgekomen voor de Watch 5. Dat zou best wel een onderdeel kunnen zijn van updates.Quad schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 10:58:
Ja, dit is een nieuwe watchface, maar het is nog niet bekend of dit ook naar Watch5/4 komt.
Er zijn er toch genoeg andere te downloaden?LAPJENL70 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 10:23:
[...]
Ik vind het wel jammer dat er eigenlijk geen enkele watchface is bijgekomen voor de Watch 5. Dat zou best wel een onderdeel kunnen zijn van updates.
Ik verwacht bij een groot merk als Samsung designers die gewoon officiële Samsung watch faces maakt. Denk dat gebruikers daar ook blij van worden.barrymossel schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:05:
[...]
Er zijn er toch genoeg andere te downloaden?
Ik zie Samsung als producent van hardware. Dat Koreaanse design mogen ze wat mij betreft achterwege laten.LAPJENL70 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:19:
[...]
Ik verwacht bij een groot merk als Samsung designers die gewoon officiële Samsung watch faces maakt. Denk dat gebruikers daar ook blij van worden.
Ik heb persoonlijk mijn horloge gekocht voor de hardware (en Wear OS) en niet voor de watchfaces. Heb voor 10 euro een database van 1000-en watchfaces gekocht. Meer dan genoeg keuze.
ik las dat de 6 met wear os 4 kwam, ben benieuwd wanneer deze naar de 5 komt
De nieuwe Fast Wireless Charger USB-C oplaad kabel van Samsung is binnen. Origineel van Samsung €39,99. Hij doet het weer met mijn Samsung 45W lader en met mijn powerbank.
Ik weet niet wat het probleem precies was bij mijn vorige oplaad kabel. Daarmee kon ik alleen nog maar opladen via de USB-C poort van mijn computer, opeens deed hij niet meer opladen via mijn Samsung 45W lader en mijn powerbank
Ik weet niet wat het probleem precies was bij mijn vorige oplaad kabel. Daarmee kon ik alleen nog maar opladen via de USB-C poort van mijn computer, opeens deed hij niet meer opladen via mijn Samsung 45W lader en mijn powerbank
[ Voor 37% gewijzigd door Van der Berg op 28-07-2023 14:18 ]
Sinds een half jaartje een Watch 5 Pro LTE (titanium). Met de komst van de Watch 6 Classic (en geld dat een gat in m'n hand aan het branden was) kriebelde het een beetje. Gaan kijken in de winkel, het grotere schem en draaiende bezel is weer mooi en prettig maar weegt niet op tegen de mindere batterij.
Dus in plaats van de Watch 6 Classic lekker dat Hochuen titanium bandje gekocht voor m'n 5 Pro. Voelt weer als een nieuw horloge en wat een mooie band/watchstrap. Naar mijn mening de beste combo met de 5 Pro en het geld wel waard.
Dus in plaats van de Watch 6 Classic lekker dat Hochuen titanium bandje gekocht voor m'n 5 Pro. Voelt weer als een nieuw horloge en wat een mooie band/watchstrap. Naar mijn mening de beste combo met de 5 Pro en het geld wel waard.
Het valt weer eens inderdaad wat tegen. De Watch 6 Classic met 47mm groot en dan slechts 425mAh aan accucapaciteit. De Watch 5 Pro met 45mm heeft er 590mAh aan accucapaciteit!Propane schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 03:11:
Sinds een half jaartje een Watch 5 Pro LTE (titanium). Met de komst van de Watch 6 Classic (en geld dat een gat in m'n hand aan het branden was) kriebelde het een beetje. Gaan kijken in de winkel, het grotere schem en draaiende bezel is weer mooi en prettig maar weegt niet op tegen de mindere batterij.
Je zou denken een grotere behuizing naar 47mm, daar kan je toch veel meer accucapaciteit in steken 650mAh tot 700mAh. Ik heb zelf de Galay Watch 5 Pro Bluetooth versie en ben erg tevreden met de accuduur van 5-dagen! Ik had al vorige jaar de overstap gemaakt naar Watch 5 Pro vanuit Watch 4 Classic 46mm. Vorige jaar wilde ik Samsung belonen met de Watch 5 Pro met de stap naar 590mAh! Ik kreeg er netto 229mAh erbij!
Ik heb de Watch 5 Pro nu al weer 1 jaartje en de accuduur is nog steeds heel goed met 5-dagen. Ik kocht de Watch 5 Pro samen met de Galaxy Buds 2 Pro als Pre-Order via Samsung website met grote korting!
Bij de Watch 6 Classic zit er weer een Exynos W930 i.p.v de W920 bij de Watch 5 Pro en 2GB RAM bij de Watch 6 Classic tegenover 1.5GB bij de Watch 5 Pro.
Hij kan dus zuiniger zijn dan zijn voorganger, maar een grotere accucapaciteit had veel grotere stap geweest.
De draaiende bezel mis ik al helemaal niet meer, wel handig, maar dit zou voor mij geen reden zijn tot het upgraden en om nu alsnog de Watch 6 Classic te kopen. Als de accucapaciteit flink was toegenomen misschien
[ Voor 10% gewijzigd door Van der Berg op 15-08-2023 08:09 ]
Ook hier de 5 pro gaat echt dagenlang mee, heb alleen de stappenteller aan staan. Luister ook muziek ermee. Nee, laat die 6 maar zitten!
We hebben ook nog eens support updates tot medio 2026 op onze Watch 5 ProFJVersteeg schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 07:33:
Ook hier de 5 pro gaat echt dagenlang mee, heb alleen de stappenteller aan staan. Luister ook muziek ermee. Nee, laat die 6 maar zitten!
Ik heb op mijn Watch 5 Pro, GPS Locaties, Always on-Display, NFC en Wi-Fi uitstaan en de display staat op 30-seconden aan, en hartslag staat op 10-minuten bij rust. Alleen Bluetooth staat aan. Ik heb op mijn Watch 5 Pro Panzerglass screenprotector van glas erop gezet bij de aankoop
[ Voor 38% gewijzigd door Van der Berg op 15-08-2023 07:59 ]
Ik zelf vind juist het feit dat de ring weer terug is de reden om over te stappen.
Ik leg 's nachts het horloge op de lader. Einde van de dag zit ik op 48% met AOD aan. GW6C 43mm.
Slaapregistratie raakt kant nog wal. Leuke gadget, maar ik heb zo nu en dan een slaaponderzoek en dan strookt het horloge niet met de meting van het ziekenhuis.
Had een GearS2 Classic, heb even de gewone GW5 gehad... maar miste de ring.
Ik leg 's nachts het horloge op de lader. Einde van de dag zit ik op 48% met AOD aan. GW6C 43mm.
Slaapregistratie raakt kant nog wal. Leuke gadget, maar ik heb zo nu en dan een slaaponderzoek en dan strookt het horloge niet met de meting van het ziekenhuis.
Had een GearS2 Classic, heb even de gewone GW5 gehad... maar miste de ring.
Waar heb je het Hochuen titanium bandje gekocht?Propane schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 03:11:
Ik heb die na 3 dagen geretourneerd destijds .. Vertoonde waanzinnig snel beschadigingenblue13x schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:13:
[...]
Waar heb je het Hochuen titanium bandje gekocht?
(Overigens op Amazon.nl gekocht, was de goedkoopste)
[ Voor 9% gewijzigd door wiz op 15-08-2023 11:07 ]
Thanks. Vraag mij af of dit iets is met de zilverkleurige versie. Heb nog steeds de zwart titanium bandje van samsung, gekocht bij coolblue...geen enkele kras.wiz schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:07:
[...]
Ik heb die na 3 dagen geretourneerd destijds .. Vertoonde waanzinnig snel beschadigingen
Zoek een officiele bandje voor de watch 6 classic 47mm in zilver.
Amazon, maar dan de Duitse versie voor mij. NL levert hier niet (ik woon in het buitenland). De zilveren titanium band zal niet zo mooi bij roestvrij staal passen denk ik, als je deze overweegt voor je GW6C.blue13x schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:13:
[...]
Waar heb je het Hochuen titanium bandje gekocht?
Titanium kan inderdaad snel krassen, maar die krassen zijn vaak ook makkelijk weer weg te poetsen dan op staal. Het is gewoon een eigenschap van titanium, net zo hard als de meeste soorten staal, veel lichter, maar vooral op het oppervlak wat zachter door een oxidatielaag.wiz schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:07:
[...]
Ik heb die na 3 dagen geretourneerd destijds .. Vertoonde waanzinnig snel beschadigingen
Mij stoort het krassen niet echt, ik heb andere titanium horloges en voor mij blijft het wel een gebruiksobject, mag best krasjes vertonen.
De slaap curve is bij mij toch best accuraat. Mag 5minuten verschillen maar dat is het ook dan. En die ring... nooit gehad dus mis 'm ook niet. 2GB of 1,5GB. Ik denk dat je dat verschil echt niet merkt in een....watch.
Heb je de curve tegen een meting in een ziekenhuis afgezet?FJVersteeg schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 19:48:
De slaap curve is bij mij toch best accuraat. Mag 5minuten verschillen maar dat is het ook dan. En die ring... nooit gehad dus mis 'm ook niet. 2GB of 1,5GB. Ik denk dat je dat verschil echt niet merkt in een....watch.
Ik zou anders niet weten hoe je de zuiverheid kan bepalen.
Ik weet toch hoe laat ging slapen en hoe laat ik wakker werd! Daar heb je geen ziekenhuis voor nodig! Denk ik.
Ik doelde meer op de cycli, diepeslaap, remslaap en lichteslaap.FJVersteeg schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 20:33:
Ik weet toch hoe laat ging slapen en hoe laat ik wakker werd! Daar heb je geen ziekenhuis voor nodig! Denk ik.
Dit geeft een beeld van de kwaliteit van de slaap.
Aah op die manier. Dan heb je gelijk natuurlijk.
Ik heb deze morgen een update voor de Galaxy Watch5 plugin geïnstalleerd op mijn telefoon en nu krijg ik op m'n Watch 5 Pro voortdurend de melding "Afbeelding overzetten van telefoon" voor de voorgeïnstalleerde Galerij-app. Ik heb alles zitten bekijken en gezocht maar heb geen idee waar deze melding vandaan komt. Ze blijft helaas terugkeren ... Zijn er nog mensen die hier last van hebben?
Iemand een idee hoeveel data een watch 5 smartwatch gebruikt aan data als ik een 4g versie met multisim (e-sim) zou nemen?
Iemand een idee wat 4G met de batterij duur doet tov een puur wifi/bluetooth model?
Is het ook mogelijk om een telefoonabonnement bij provider A te hebben die geen smartwatches met e-sim ondersteunt en daarnaast dan een andere provider met e-sim te nemen voor je smarthorloge?
(Achtergrond: Mijn ouders hebben Vodafone netwerk aangezien die het beste bereik geeft aan de Belgische grens en zou graag willen dat ze in geval van nood (mochten ze bijv ergens vallen ) iemand kunnen bellen vanuit hun smartwatch mocht hij mobiel buiten wifi bereik zijn)
Iemand een idee wat 4G met de batterij duur doet tov een puur wifi/bluetooth model?
Is het ook mogelijk om een telefoonabonnement bij provider A te hebben die geen smartwatches met e-sim ondersteunt en daarnaast dan een andere provider met e-sim te nemen voor je smarthorloge?
(Achtergrond: Mijn ouders hebben Vodafone netwerk aangezien die het beste bereik geeft aan de Belgische grens en zou graag willen dat ze in geval van nood (mochten ze bijv ergens vallen ) iemand kunnen bellen vanuit hun smartwatch mocht hij mobiel buiten wifi bereik zijn)
[ Voor 7% gewijzigd door passie2010 op 17-08-2023 11:34 ]
Merkte dat ook sinds kort. Ik heb gewoon de notificaties voor de Galerij app op m'n Watch geblokkeerd. Maak er totaal geen gebruik van.Elpenoor schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:45:
Ik heb deze morgen een update voor de Galaxy Watch5 plugin geïnstalleerd op mijn telefoon en nu krijg ik op m'n Watch 5 Pro voortdurend de melding "Afbeelding overzetten van telefoon" voor de voorgeïnstalleerde Galerij-app. Ik heb alles zitten bekijken en gezocht maar heb geen idee waar deze melding vandaan komt. Ze blijft helaas terugkeren ... Zijn er nog mensen die hier last van hebben?
Ja, heb de notificaties ook geblokkeerd maar vroeg me af hoe het kwam. Maar goed: er zijn ergere dingenPropane schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 22:37:
[...]
Merkte dat ook sinds kort. Ik heb gewoon de notificaties voor de Galerij app op m'n Watch geblokkeerd. Maak er totaal geen gebruik van.
Ik ook. Haalde 3 dagen en 12 uur met alles aan behalve Aod. Nu nog 2 dagen en 20 uur. Lijkt wel nu de watch 6 er is dat ze weer iets hebben uitgehaald om je te pushen naar de nieuwe watch 6.Ik lijk de laatste paar weken echt minder lang met de batterij te doen. Iemand een idee?
Galaxy watch 5 pro bt icm S22U
Er schijnt een bug te zijn met Google play services, waardoor batterij omlaag gaat. Hopelijk opgelost met de nieuwe one ui update. Google zou dit ook kunnnen fixen met een update voor de Google Play services.
Is het iemand al gelukt om de Wear OS als custom NFC tag te gebruiken? Dus een soort van NFC emulator om een deur bv open te doen...
Via google wallet op android kan je custom NFC tags toevoegen, maar deze sychen nog niet naar de smart watch
Via google wallet op android kan je custom NFC tags toevoegen, maar deze sychen nog niet naar de smart watch
Ik krijg nu sinds een tijdje geen whatsapp meldingen meer op mijn watch. Meer mensen dit probleem weleens gehad ? Hoe los je dit op?
Ik had hetzelfde probleem, en heb de Whatsapp verwijderd op m'n smartwatch, nu krijg ik wel weer meldingen ... o ironie!BootVluchteling schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:22:
Ik krijg nu sinds een tijdje geen whatsapp meldingen meer op mijn watch. Meer mensen dit probleem weleens gehad ? Hoe los je dit op?
Pfoe, ik dacht vorige week langzaam maar zeker dat ik gek werd. Ik had dit probleem namelijk ook. Ik dacht eerst dat het lag aan de nieuwe watchfaces die ik had geinstalleerd. Paar keer een reset gedraaid en toen ook maar inderdaad Whatsapp verwijderd van mijn horloge en nu werkt het wel weer.BootVluchteling schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:22:
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ik moest eerst whatsapp op horlogen openenen, toen moest ik via de telefoon aanmelden en toegang geven tot Android Wear (volgens mij moest ik een code invoeren). Daarna ging whatsapp op mijn horloge all berichten synchroniseren, dat duurde even. Nu komen alle whatsaapp notificaties binnen en heb ik de voledige whatsapp app op mijn Watch.BootVluchteling schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:22:
Ik had dit ook. Als ik mij niet vergis, begon het probleem toen ik de augustus patch installeerde, maar weet het niet 100% zeker.
De One UI 5 update is te downloaden voor de Watch 5 Pro in

In NL ookKrazyJay schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:51:
De One UI 5 update is te downloaden voor de Watch 5 Pro in
Een beste update van ruim 1,7GB.
⏩ PVOutput☀️
Nog niet te downloaden voor de LTE-modellen.
This is absolutely ridiculous
Zojuist de update gehad en nu zijn de Google Fit tegels niet meer te vinden? Iemand die ook kwijt?
De update maakt de interface stuk smoother. Flinke verbetering!
Ik ben benieuwd hoe deze over langere tijd is met betrekking tot de accuduur, op de watch 5 (pro).
Ik ben benieuwd hoe deze over langere tijd is met betrekking tot de accuduur, op de watch 5 (pro).
⏩ PVOutput☀️
Ik lees steeds iets over een verticale indeling van de wijzerplaten. Geen idee hoe ik dat zichtbaar moet maken of moet instellen...
hier ook weg, hopen dat een update van google fit app?barrymossel schreef op maandag 4 september 2023 @ 20:25:
Zojuist de update gehad en nu zijn de Google Fit tegels niet meer te vinden? Iemand die ook kwijt?
Mooi, ben ik niet de enige. Ik wil gewoon Google apps. Als iemand me mag tracken is het Google. En niet ook Samsung en weet ik veel wie...fredgroes schreef op maandag 4 september 2023 @ 21:45:
[...]
hier ook weg, hopen dat een update van google fit app?
Ik kreeg weer een aantal keer de melding "kan de update niet downloaden". Als ik daarna op het horloge bluetooth uitschakel (horloge is met wifi verbonden) dan kan ik via het horloge de update wel downloaden.
Kan me herinneren dat ik bij een vorige update hetzelfde probleem had.
Kan me herinneren dat ik bij een vorige update hetzelfde probleem had.
Fietsen wordt nu automatisch gedetecteerd. Dat is wel fijn.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Yes blij mee. Net even geprobeerd, werkt weer prima.Muzzy schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 10:08:
Fietsen wordt nu automatisch gedetecteerd. Dat is wel fijn.
Ook heel fijn: de mogelijkheid om in te stellen dat bij trainingsactiviteiten het scherm automatisch aan blijft.
Was dat niet al? Als ik fietsen meet dan blijft het altijd zichtbaar en dat al sinds dag 1 dat ik het horloge heb.TKR schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 23:13:
Ook heel fijn: de mogelijkheid om in te stellen dat bij trainingsactiviteiten het scherm automatisch aan blijft.
ik heb wel het idee dat de batterij een stuk beter is na de update.
Klopt, dit was ook een van speerpunten voor de Wear OS 4 update. Moet wel zeggen dat het automatisch detecteren van fietsen nog niet helemaal goed gaat bij mij. Fiets 20 minuten naar mn werk maar heeft vanochtend maar 5 minuten gedetecteerd.fredgroes schreef op woensdag 6 september 2023 @ 08:48:
ik heb wel het idee dat de batterij een stuk beter is na de update.
En wanneer deze wel start en ik muziek luister via mijn telefoon is er geen mogelijkheid om de huidige training te openen, aangezien dan het muziek icoontje getoond wordt
Als het regent in mei, dan is april voorbij
bij mij het fietsen iets beter gedetecteerd. Van de 20 minuten de laatste 12 opgeslagenaDutchCow schreef op woensdag 6 september 2023 @ 11:35:
[...]
Klopt, dit was ook een van speerpunten voor de Wear OS 4 update. Moet wel zeggen dat het automatisch detecteren van fietsen nog niet helemaal goed gaat bij mij. Fiets 20 minuten naar mn werk maar heeft vanochtend maar 5 minuten gedetecteerd.
En wanneer deze wel start en ik muziek luister via mijn telefoon is er geen mogelijkheid om de huidige training te openen, aangezien dan het muziek icoontje getoond wordt
Ook een mooie verbetering in deze release. Je kunt nu slaaptracking op automatisch zetten, zonder dat er gelijk een wekker aan gekoppeld is. Volgens mij kon dat op de Watch 3 ook. Maar sinds Android Wear kon het niet.
Ik heb de update nog niet? 5 Pro LTE versie.
Klopt. De LTE update zal binnenkort worden uitgerold.BootVluchteling schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 15:10:
Ik heb de update nog niet? 5 Pro LTE versie.
Bij mij is door de nieuwe update de batterij juist slechter geworden. Ik haalde met mijn 5 pro normaal 3 dagen en nu haal ik amper 2 dagen.
Voor mij hetzelfde. Met alles aan behalve AOD voorheen rond 3 dagen en 16 uur. Nu 2 dagen en 20 uur. Waardeloos. Begon echter al voor de update minder te worden en ik verander niets aan settings. Ook geen nieuwe Apps en dergelijke.Blokkie90 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 09:11:
Bij mij is door de nieuwe update de batterij juist slechter geworden. Ik haalde met mijn 5 pro normaal 3 dagen en nu haal ik amper 2 dagen.
Al een hard reset uitgevoerd? Ik heb de LTE versie dus ben nog aan het wachten op de update. De laatste tijd liep de batterij echter wel sneller leeg. Na de hard reset weer als vanoudsLAPJENL70 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 15:49:
[...]
Voor mij hetzelfde. Met alles aan behalve AOD voorheen rond 3 dagen en 16 uur. Nu 2 dagen en 20 uur. Waardeloos. Begon echter al voor de update minder te worden en ik verander niets aan settings. Ook geen nieuwe Apps en dergelijke.
Maak van te voren wel even een backup via Wearable. Na de reset je backup restoren en binnen 5 minuten alles weer up & running
Heb net een reset gedaan en express Niet een Backup teruggezet. Even afwachten wat het resultaat is. Maar ik zie nu alweer Google play services bovenaan staan in batterij gebruik.
Edit: het lijkt de goede kant op te gaan.
Edit: het lijkt de goede kant op te gaan.
:strip_exif()/f/image/1A6lpTdXjNmnbJBcHNWdjURH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 54% gewijzigd door LAPJENL70 op 10-09-2023 17:13 ]
ik heb besloten dat ik zodra oneui 6 voor mijn s22 uit is ik alles even een reset geef en opnieuw begin. Toe ik eigenlijk voor mijn telefoon al jaren en nu dus ook maar bij de watch, bij een grote android versie update alles zonder backup opnieuw instellen.
Was dat niet mogelijk dan? Bij mij werd slaap altijd al getrackt, ook in het weekend als er geen wekker aan staat. Sterker nog, wanneer het horloge ziet dat ik in slaap ben gevallen geeft ie dit door aan Home Assistant en als mijn nachtlampje nog aan staat, zet ie deze uit. Was ook al voor deze update.haaibaa2 schreef op donderdag 7 september 2023 @ 11:42:
Ook een mooie verbetering in deze release. Je kunt nu slaaptracking op automatisch zetten, zonder dat er gelijk een wekker aan gekoppeld is. Volgens mij kon dat op de Watch 3 ook. Maar sinds Android Wear kon het niet.
Vreemd dat dit bij jou niet kon, ik heb nooit een wekker staan op mijn horloge (of telefoon) gewoon een 'old school' wekker naast het bed en slaap tracking ging prima vanaf moment van aankoop van de Watch 5 Pro.haaibaa2 schreef op donderdag 7 september 2023 @ 11:42:
Enig idee hoe lang het normaal duurt voordat de update ook voor LTE modellen komt?
Heb daar nog geen ervaring mee gehad met Samsung watches.
Ik heb eind september gehoord. Betekent niet gelijk in NL, maar een begin per land en regio.Propane schreef op donderdag 14 september 2023 @ 00:01:
Enig idee hoe lang het normaal duurt voordat de update ook voor LTE modellen komt?Heb daar nog geen ervaring mee gehad met Samsung watches.
Nog andere mensen problemen met Komoot sinds de update naar Wear OS 4? Ik krijg tijdens navigatie telkens de melding dat de verbinding met de telefoon verbroken is. En daarna een trilling bij opnieuw verbinden. Zo irritant dat ik bluetooth uit heb gezet tijdens twee hikes en maar heb genavigeerd via de telefoon.
Ik had de update gisteren (5 Pro), mijn vrouw vanmorgen (5).blue13x schreef op donderdag 14 september 2023 @ 04:05:
[...]
Ik heb eind september gehoord. Betekent niet gelijk in NL, maar een begin per land en regio.
Ook automatisch vanaf een bepaalde tijd? Bij mij zodra ik dat aanzette zeg van 9 tot 7, dan werd er automatisch een wekker om 7 uur aan gekoppeld en dat kon je niet uitzetten. Ik wil automatische slaap modus, dus scherm uit en niet storen en zo, maar geen wekker met geluid. Die combi was er niet vanaf de Watch 4.Dennism schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:48:
[...]
Vreemd dat dit bij jou niet kon, ik heb nooit een wekker staan op mijn horloge (of telefoon) gewoon een 'old school' wekker naast het bed en slaap tracking ging prima vanaf moment van aankoop van de Watch 5 Pro.
Misschien bedoel jij wat anders, ik heb het over de slaap tracking, dus dat het horloge merkt dat je in slaap gevallen bent en wanneer je wakker wordt en daar een analyse op doet.haaibaa2 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:46:
[...]
Ook automatisch vanaf een bepaalde tijd? Bij mij zodra ik dat aanzette zeg van 9 tot 7, dan werd er automatisch een wekker om 7 uur aan gekoppeld en dat kon je niet uitzetten. Ik wil automatische slaap modus, dus scherm uit en niet storen en zo, maar geen wekker met geluid. Die combi was er niet vanaf de Watch 4.
Niet over de 'routines' die je kan koppelen aan slapen op bepaalde tijden of op basis van detectie, die gebruik ik namelijk niet. Maar als ik nu kijk, kan ik de automatische detectie van die routine wel aanzetten zonder een schema te koppelen.
Zodra ik echter een tijdschema wil gebruiken moet ik inderdaad een begin en eindtijd invullen, echter 'wekker' kan ik daarbij wel uitzetten, of dat eerder niet kon weet ik niet, aangezien ik dat nooit gebruikt heb.
Dit op een S21 in combinatie met dus een Watch 5 Pro.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 15-09-2023 10:57 ]
Ik bedoelde inderdaad de routines. En dat is een verbetering voor diegene die graag routines gebruikt zonder wekker. Sinds de laatste update werkt daar weer goed.Dennism schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:55:
[...]
Misschien bedoel jij wat anders, ik heb het over de slaap tracking, dus dat het horloge merkt dat je in slaap gevallen bent en wanneer je wakker wordt en daar een analyse op doet.
Niet over de 'routines' die je kan koppelen aan slapen op bepaalde tijden of op basis van detectie, die gebruik ik namelijk niet. Maar als ik nu kijk, kan ik de automatische detectie van die routine wel aanzetten zonder een schema te koppelen.
Zodra ik echter een tijdschema wil gebruiken moet ik inderdaad een begin en eindtijd invullen, echter 'wekker' kan ik daarbij wel uitzetten, of dat eerder niet kon weet ik niet, aangezien ik dat nooit gebruikt heb.
Dit op een S21 in combinatie met dus een Watch 5 Pro.
Ik heb al sinds ik de Watch 5 Pro heb, een dik half jaar ofzo nu, gewoon een slaapschema erin staan, met het alarm uit. Als je dat schema via de telefoon erin zet staat die optie ook gewoon in hetzelfde scherm waar je de tijden en dagen kan selecteren. In de Clock app staat dan wel een alarm aan het einde van je slaap schema, maar gewoon uitgeschakeld. Die kan je dan indien gewenst aanzetten.haaibaa2 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:46:
[...]
Ook automatisch vanaf een bepaalde tijd? Bij mij zodra ik dat aanzette zeg van 9 tot 7, dan werd er automatisch een wekker om 7 uur aan gekoppeld en dat kon je niet uitzetten. Ik wil automatische slaap modus, dus scherm uit en niet storen en zo, maar geen wekker met geluid. Die combi was er niet vanaf de Watch 4.
Mijn Watch is LTE en heeft de update dus nog niet, dus dit was al mogelijk voor de meest recente update in ieder geval.
Hebben mensen na de update ook problemen met de media control weergave?
Voorheen kwam er een muzieknoot onder in het scherm als er media werd afgespeeld op je telefoon.
Instelling staat aan maar bij mij verschijnt de muzieknoot niet meer.
Voorheen kwam er een muzieknoot onder in het scherm als er media werd afgespeeld op je telefoon.
Spotify al eens geopend op je horloge? Nu zie ik het media icoon weer.Tasz schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:07:
Hebben mensen na de update ook problemen met de media control weergave?
Ja. Geen icoon helaas.GVR schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:39:
[...]
Spotify al eens geopend op je horloge? Nu zie ik het media icoon weer.
Naar aanleiding van jouw post ook even gecheckt en ik had ook geen muziek icoontje meer. Na telefoon en horloge uit en aan wel weer.
Na mijn probleem met het transporteren muziek van Phone naar Watch kan ik gelukkig mededelen dat het gelukt is. Door de nieuwe update. Ik heb eerst muziek gekopieerd naar de Watch met een een oude Motorola 5+, met de nieuwe update kun je nu een andere phone verbinden met de Watch zonder dat de Watch gereset hoeft te worden. Dat doet het nu gelukkig maar wil ik op de phone zien welke bestanden er op de Watch staan krijg ik de melding: geen bestanden gevonden terwijl ze er echt op staan want ik luister naar muziek via Watch Bluetooth headset. Misschien iemand?