Ik bekijk af en toe de track and trace en die blijft het tijdstip van levering opschuiven. Het zou nu tussen 2150 en 2350 moeten worden. Ik geloof er niets van dat ze nog zo laat aan de deur staan. Morgen en overmorgen is er grotendeels niemand thuis en had daarom ook bij de bestelling aangegeven dat ik het pakketje op donderdag wilde hebben. Ik lees al meer issues bij Samsung mbt leveren. Slechte zaak van zo’n groot bedrijf. Dat kunnen de meeste andere echt beter.cassiekai schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:04:
[...]
As ik dit zo lees dan houd ik nog een slag om de arm mbt vanavond leveren. Ik heb een mail gehad met de factuur die je pas krijgt als hij verzonden is. Ik heb ook een track and tracé gehad en de tijdsbracket waarin hij als het goed is geleverd wordt. Ik had op de site aangegeven dat ik hem donderdag geleverd wild hebben, maar het wordt dus vandaag waarschijnlijk. We gaan het wel zien.
Vandaag mijn watch5 ontvangen vanuit Coolblue en heb de installatie procedure afgerond. Ik heb gewoon verbinding tussen de watch en mijn Pixel 5 telefoon maar bij het downloaden van een andere wijzerplaat geeft hij telkens onderstaande melding:
/f/image/wsGfB5TNSkneTxyNmCbIEP7j.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb al van alles geprobeerd met wifi uit, bluetooth cache gewist, opnieuw gereset maar niets helpt. Iemand een idee?
/f/image/wsGfB5TNSkneTxyNmCbIEP7j.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb al van alles geprobeerd met wifi uit, bluetooth cache gewist, opnieuw gereset maar niets helpt. Iemand een idee?
Polestar 2 | OnePlus Nord 5
Mocht iemand tegen hetzelfde probleem aanlopen. Ik het het als volgt opgelost:TopdRob schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 06:52:
Wat ik ook probeer geen knop om de Google servicevoorwaarden te accepteren. Dacht eerst dat het aan mijn Google Workspace account lag maar met een regulier Gmail account zelfde probleem. Ga het vandaag nog met een andere telefoon proberen en anders gaat hij helaas retour. [Afbeelding]
- Google Workspace account verwijderen
- Google Play Services terugzetten naar fabrieksintellingen (alle updates verwijderen)
- Opslag Google Play Services gewist
- Regulier Gmail account ingesteld
- Setup in Galaxy Wearable app afgerond, koppeling met Google account overgeslagen
- Google Workspace account hersteld en gekoppeld
:strip_exif()/f/image/NFtun7ilgARt3VEiTXrQKP74.jpg?f=fotoalbum_large)
Hij is gisteren binnengekomen.
Erg mooi ding. Moet het allemaal nog gaan instellen en mee spelen.
Ben nog aan het stoeien om Google pay (Rabobank) pas toe te voegen. Wil niet helemaal lukken.
Kan ook weer een lader kopen, alles wat ik heb is geen USB C. Maarja zo houden we de economie wel aan de gang ;-)
Maar een mooie opvolger van mijn amazfit lite met iets meer functies
Mijn pakketje is gisteravond om 2130 binnengekomen. Helaas zat er alleen de Galaxy buds live in die ik gratis bij de pre-order kreeg bij Samsung. Hopelijk krijg ik het klokje dan donderdag binnen. Dit had ik aangegeven bij de bestelling. Moet zeggen dat er tot nu toe nog weinig ervaringen hier worden gedeeld. Dacht dat al een best aantal mensen hun Watch 5 binnen hebben.
Ik krijg Google Pay niet aan de gang. Rabobank.
Druk op de watch op pas toevoegen, krijg dan melding ga op de telefoon verder.
Daar vul ik het pasnummer in welke ik onder pasgegevens zie en de maand/jaar.
Vul mijn naam exact zo in als op de pas. adres en telefoonnummer erbij.
Krijg de melding contact opnemen met de bank en de fout er is iets misgegaan bij het instellen. Probeer het later opnieuw.
Iemand nog tips?
Druk op de watch op pas toevoegen, krijg dan melding ga op de telefoon verder.
Daar vul ik het pasnummer in welke ik onder pasgegevens zie en de maand/jaar.
Vul mijn naam exact zo in als op de pas. adres en telefoonnummer erbij.
Krijg de melding contact opnemen met de bank en de fout er is iets misgegaan bij het instellen. Probeer het later opnieuw.
Iemand nog tips?
Tsja, als de DHL bezorger niet aanbelt, maar zegt dat ik niet thuis ben (wedden van wel!!) en onverrichter zaken wegrijdt (m'n vrouw die net thuis kwam zag hem nog rijden), dan is er helaas weinig te showen. Kreeg alleen een email (waar ik me zelf voor aangemeld had) en niet eens een briefje in de brievenbus. Service is bij veel van die bezorgers ver te zoeken tegenwoordig. (Jaja, ze verdienen te weinig per pakketje...)cassiekai schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:37:
Mijn pakketje is gisteravond om 2130 binnengekomen. Helaas zat er alleen de Galaxy buds live in die ik gratis bij de pre-order kreeg bij Samsung. Hopelijk krijg ik het klokje dan donderdag binnen. Dit had ik aangegeven bij de bestelling. Moet zeggen dat er tot nu toe nog weinig ervaringen hier worden gedeeld. Dacht dat al een best aantal mensen hun Watch 5 binnen hebben.
Zojuist toch maar even DHL Express, niet DHL Parcel, gebeld, omdat dus nergens stond wat nu zou gebeuren. En die mevrouw gaf aan dat het vandaag nog in ons dorp bij een servicepunt zou worden afgeleverd.
Dus misschien vanavond nog een eerste ervaring. Zoals ik al eerder zei, dacht ik, ben ik nog wat huiverig voor de grootte van de Pro. Maar als ik dan hoor dat sommige mensen hier een polsomtrek hebben van 16mm, dan moet het bij mij met 18mm wel goed zitten hoop ik.
Volgens mij klopt het wel. Was ook even aan het puzzelen.Tomhap schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:46:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zojuist mijn horloge binnengekregen. Ben echter nog aan het stoeien met de band. Ik denk dat er een stukje mist als ik de gebruiksaanwijzing zo zie. Er zit verder ook niks in het doosje.
:strip_exif()/f/image/5kciYa8ElxdVtDDM2apBly1d.jpg?f=fotoalbum_large)
Die is wel compleet, hier hetzelfde.Tomhap schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:46:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zojuist mijn horloge binnengekregen. Ben echter nog aan het stoeien met de band. Ik denk dat er een stukje mist als ik de gebruiksaanwijzing zo zie. Er zit verder ook niks in het doosje.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Je kunt het uit elkaar 'klappen'. Het is niet echt duidelijk te zien..maar het kan echt zodat je dus het 2e boogje krijgt.Tomhap schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:55:
[Afbeelding]
Ja als ik het zo zie mist er hier een stukje aan. Je hebt namelijk 2 van die boogjes die op elkaar inklappen. Ik heb maar 1 hard boogje.
Daar mist zeker een stukje. Of niet? Het magneet je zit eraan welke je over het bandje moet schuiven én het stukje wat standaard aan een uiteinde van het bandje zit zie ik ook. Dus lijkt inderdaad dat het metalen stukje uit twee delen op elkaar is.Tomhap schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:46:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door barrymossel op 16-08-2022 13:04 ]
Overweeg ook de pro aan te schaffen.
Benieuwd naar jullie ervaringen mbt battery lifetime.
Ik zag net een review waarbij die kerel er 3 dagen mee deed met zo goed als alle features aan, inclusief AOD.devastator83 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:59:
Overweeg ook de pro aan te schaffen.
En ik krijg nu net een SMS dat ik de mijne op kan halen... Laat ik me niet twee keer zeggen!
Ter info: er zijn heel wat bandjes sinds gisteren terug op voorraad bij Samsung BE.
Hier gisteren de Watch 5 met black leather hybrid bandje besteld, morgen binnen.
Hier gisteren de Watch 5 met black leather hybrid bandje besteld, morgen binnen.
Geen idee, maar ik heb hetzelfde met de Watch 5 Pro en Pixel 5.Jur gen schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 19:07:
Vandaag mijn watch5 ontvangen vanuit Coolblue en heb de installatie procedure afgerond. Ik heb gewoon verbinding tussen de watch en mijn Pixel 5 telefoon maar bij het downloaden van een andere wijzerplaat geeft hij telkens onderstaande melding:
[Afbeelding]
Ik moet zeggen dat ik met die hele grote dikke onderkant niet blij ben. Daardoor staat het bandje een stuk van je arm.
:strip_exif()/f/image/aTOQOEVZ6uJDhwfMQ3jJNmGY.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik weet dat dit inherent is aan een grotere accu, dus ik kijk het een dag aan. Maar als de accuduur niet naar wens is, dan wil ik die concessie niet doen en gaat ie terug.
Overigens net een uur of 2 geleden volledig opgeladen en er is nu 3% vanaf.
:strip_exif()/f/image/aTOQOEVZ6uJDhwfMQ3jJNmGY.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik weet dat dit inherent is aan een grotere accu, dus ik kijk het een dag aan. Maar als de accuduur niet naar wens is, dan wil ik die concessie niet doen en gaat ie terug.
Vind het zelf wel meevallen, zo op de foto te zien. Heb je alleen de hybrid leather band nu? Want de 'standaard' band bij dit horloge is dunner en flexibeler dan die hybrid versie. Dat maakt voor mij wel een belangrijk verschil, ik heb daarom eigenlijk de hybrid band nooit gebruikt bij de 4 serie. Vond dat geen prettig zittende band, dus snap je punt wel.barrymossel schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:08:
Ik moet zeggen dat ik met die hele grote dikke onderkant niet blij ben. Daardoor staat het bandje een stuk van je arm.
[Afbeelding]
Alleen de hybrid leather band ja. Ik had hiervoor een Fossil van 44mm met stalen band en die zat helemaal snug om m'n pols. Dus het zal wel even wennen zijn. Maar als die dikke zwarte "blob" er niet onder zou zitten zouden die uitsteeksels waar de bandjes aan zitten perfect om m'n pols aansluiten. Dus vandaar dat ik die blob de schuld geef.WhateverSuitsU schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:21:
[...]
Vind het zelf wel meevallen, zo op de foto te zien. Heb je alleen de hybrid leather band nu? Want de 'standaard' band bij dit horloge is dunner en flexibeler dan die hybrid versie. Dat maakt voor mij wel een belangrijk verschil, ik heb daarom eigenlijk de hybrid band nooit gebruikt bij de 4 serie. Vond dat geen prettig zittende band, dus snap je punt wel.
Heb jij ook al Android 13 op je Pixel?barrymossel schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 17:43:
[...]
Geen idee, maar ik heb hetzelfde met de Watch 5 Pro en Pixel 5.
Wat een ruksoftware dat Galaxy wearable zeg, ik ben al 2 dagen aan het klooien maar blijf problemen houden en Android 13 wordt blijkbaar dus nog niet goed ondersteund.
Ik kan er niks mee zo.
Ik heb hem ook besteld de 40mm goud LTE
Als het goed is donderdag in huis. Ben benieuwd. Nu nog de gewone Samsung smartwatch.
Als het goed is donderdag in huis. Ben benieuwd. Nu nog de gewone Samsung smartwatch.
Ik had liever ook gewoon via de Wear OS app alles gedaan. Liever alleen in de Google fuik en niet ook nog eens in de Samsung fuik. Maar helaas, Google z'n horloge gaat qua batterij zeker minder goed zijn. En minimaal één dag batterij met alle functies aan is voor mij een vereiste.Jur gen schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:18:
[...]
Wat een ruksoftware dat Galaxy wearable zeg, ik ben al 2 dagen aan het klooien maar blijf problemen houden en Android 13 wordt blijkbaar dus nog niet goed ondersteund.
Ik kan er niks mee zo.
Beetje een noob vraag misschien maar kan er moeilijk info over vinden, ik zie op de samsung website dat er ook 4g versies van de watch 5 te koop zijn. Werkt dat in nederland inmiddels al met vodafone? Lijkt me top als ik zonder telefoon gewoon internet heb als ik voor een run weg ben ofzo. Dan zou ik de watch 5 pro wel overwegen ook al vind ik hem eigenlijk wat te groot. If not hou ik het denk ik nog een jaar bij de watch 4.
Playstation 5
Volgens mij alleen T-Mobile. Maar kun je beter even bij Vodafone nazoeken.Stylze schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:14:
Beetje een noob vraag misschien maar kan er moeilijk info over vinden, ik zie op de samsung website dat er ook 4g versies van de watch 5 te koop zijn. Werkt dat in nederland inmiddels al met vodafone? Lijkt me top als ik zonder telefoon gewoon internet heb als ik voor een run weg ben ofzo. Dan zou ik de watch 5 pro wel overwegen ook al vind ik hem eigenlijk wat te groot. If not hou ik het denk ik nog een jaar bij de watch 4.
Ik heb de watch5 geretourneerd, leuk klokje hoor en zal best prima werken icm een Samsung phone maar dit was echt mijn allerlaatste Samsung product. Werkte niet icm mijn Pixel 5 Android 13 phone en Samsung support kon me verder ook niet helpen.Jur gen schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:18:
[...]
Ik kan er niks mee zo.
Veel plezier voor degene waarbij het wel allemaal werkt.
Balen voor je. Ik ben benieuwd, heb een OnePlus 9 Pro, Android 12, na vanmiddag kan ik melden of de boel goed werkt.Jur gen schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 06:56:
[...]
Ik heb de watch5 geretourneerd, leuk klokje hoor en zal best prima werken icm een Samsung phone maar dit was echt mijn allerlaatste Samsung product. Werkte niet icm mijn Pixel 5 Android 13 phone en Samsung support kon me verder ook niet helpen.
Ging dat alleen om die wijzerplaten, of had je (veel) meer issues?Jur gen schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 06:56:
[...]
Ik heb de watch5 geretourneerd, leuk klokje hoor en zal best prima werken icm een Samsung phone maar dit was echt mijn allerlaatste Samsung product. Werkte niet icm mijn Pixel 5 Android 13 phone en Samsung support kon me verder ook niet helpen.
Dit is de reden waarom die dingen niet eerder dan de officiele release verkocht moeten worden. Er is vaak een release update die dit soort dingem moet beperken. Voor degene die nog de setup moeten doen, probeer het via mobiele data en niet wifi.Jur gen schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 06:56:
[...]
Behalve het niet kunnen downloaden van de wijzerplaten heb ik echt nul issues gehad tot nu toe. Alles gewoon via wifi. Wel wat kleine ergernissen over de verschillen tussen Wear OS en Samsung Wear, maar nog niet genoeg om hem terug te sturen.blue13x schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 08:12:
[...]
Dit is de reden waarom die dingen niet eerder dan de officiele release verkocht moeten worden. Er is vaak een release update die dit soort dingen moet beperken. Voor degene die nog de setup moeten doen, probeer het via mobiele data en niet wifi.
Er zal vandaag ws een update komen voor de wearables app.barrymossel schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 08:22:
[...]
Behalve het niet kunnen downloaden van de wijzerplaten heb ik echt nul issues gehad tot nu toe. Alles gewoon via wifi. Wel wat kleine ergernissen over de verschillen tussen Wear OS en Samsung Wear, maar nog niet genoeg om hem terug te sturen.
Ik dit met continue hartslagmeting of om de 10 minuten ?WhateverSuitsU schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 07:28:
[Afbeelding]
Zit nu na twee dagen gebruik op 54% zonder AOD. Ruwweg nog steeds twee keer langere accuduur dan m'n Watch 4 44mm. Meer dan tevreden zo.
Om de tien minuten.devastator83 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:31:
[...]
Ik dit met continue hartslagmeting of om de 10 minuten ?
De AOD verbruikt hier ook wel echt het meeste accu. Ik zit nu na 17 uur op 73%. Inclusief slaapmeting met zuurstof- en snurkmeting. En AOD heeft 8,5% opgeslokt.
Ik heb op 10-8 via Samsung de Watch 5 Pro besteld. Niets ontvangen en bestelling staat nog steeds op verwerken. Gisteren en vandaag geprobeerd via WhatsApp contact te krijgen met klanten service. 0 reacties. Tot 5 minuten terug. Kan zelfs tot weken duren voor levering plaats vind. Geen voorraad.
Helaas.........
Helaas.........
Heb de Watch 5 44mm gekocht.
M'n eerste smart watch overigens.
Best geinig. Ook de regelmatige herinneringen om eens wat te gaan bewegen.
Heb wel een issue nu met m'n Twitter meldingen. Deze hoor ik niet meer de telefoon.
Het uitschakelen van het ontvangen van deze meldingen op de Watch helpt niet in deze.
Geen idee waar het door komt noch hoe het op te lossen.
Beetje vervelend (vind ik persoonlijk)
Heb wel een issue nu met m'n Twitter meldingen. Deze hoor ik niet meer de telefoon.
Het uitschakelen van het ontvangen van deze meldingen op de Watch helpt niet in deze.
In de Galaxy Wear app heb je onder Meldingen de optie om meldingen op je telefoon te dempen als je je horloge draagt. Misschien staat die aan?rvnieuwh schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:49:
Heb de Watch 5 44mm gekocht.
Nee. Die staat uit.barrymossel schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:51:
[...]
In de Galaxy Wear app heb je onder Meldingen de optie om meldingen op je telefoon te dempen als je je horloge draagt. Misschien staat die aan?
Met o.a. WhatsApp en GMail werkt het namelijk wel.
Netjes een geluidje op de telefoon en op de Watch.
Ik ben al 2 dagen bezig om Google Pay op de Watch 5 te krijgen maar lukt niet.
Chat met Rabobank lost niks op, alles zou goed zijn maar ze weten het niet.
Net gebeld met de Rabobank en ook daar had de dame geen idee en heeft overleg gehad met de technische afdeling.
De oplossing is nog maximaal 8 dagen wachten want er is een acceptatieperiode als je de google wallet app op de telefoon of watch zet. En aangezien ik de app pas 2 dagen op de watch heb staan zou het daarom nog niet werken.
Is dit een onzin verhaal of?
Net gebeld met de Rabobank en ook daar had de dame geen idee en heeft overleg gehad met de technische afdeling.
De oplossing is nog maximaal 8 dagen wachten want er is een acceptatieperiode als je de google wallet app op de telefoon of watch zet. En aangezien ik de app pas 2 dagen op de watch heb staan zou het daarom nog niet werken.
Klinkt als BS. Maar lukt het op je telefoon ook niet?Turb0Turb0 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:00:
Ja op de telefoon werkt het wel (al een paar maanden), en daar werkte het gelijk na installeren van google paybarrymossel schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:02:
[...]
Klinkt als BS. Maar lukt het op je telefoon ook niet?
Dit al geprobeerd?Turb0Turb0 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:00:
https://gathering.tweaker...message/71572678#71572678
Gismo1979 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:17:
[...]
Repdasarmas heeft op de frontpage het volgende geschreven (ik heb het even gekopieerd, want ik weet niet hoe ik een reactie kan linken/quoten):
"Het is me gelukt om de rabopas, met Google pay op mijn Samsung watch 4 te krijgen.
Je zoekt het kaartnummer op en de vervaldatum van de pas in de Rabo bankieren app.
Dan open je de Google pay app op je Samsung watch, je word dan verwezen naar je telefoon.
Je voert het nummer en vervaldatum in en gaat door met de installatie.
Nu krijg je een een scherm om Google pay te verifiëren met de Rabobank dit kan via sms.
Je krijgt een code via sms deze voer je in, en dan staat de pas geregistreerd in de Google pay app op je Samsung watch 4.
Je krijgt ook een sms bericht van de Rabobank om te bevestigen dat Google pay succesvol een pas heeft geïnstalleerd."
En volgens mij moet je het nummer overtypen en niet kopieeren.
Jeetje.rvnieuwh schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:56:
[...]
Nee. Die staat uit.
Met o.a. WhatsApp en GMail werkt het namelijk wel.
Netjes een geluidje op de telefoon en op de Watch.
Issue gevonden. Althans ... dat er geen geluid werd afgespeeld op de telefoon.
Alle in Twitter ingestelde notificaties stonden opeens op 'Stil'.
Logisch dat je dan niets hoort.
Maar waarom deze instelling is gewijzigd....geen idee.
Hij is binnen de Galaxy Watch 5 Pro. Eerste indruk mooi smartwatch en ben vooral benieuwd naar de accuduur van 590mAh. Ik ben na 1 jaar overgestapt van een Watch 4 Classic 46mm met 361mAh en heb hierdoor 229mAh netto aan accucapaciteit erbij gekregen. Ik wilde Samsung belonen voor dat ze goed bezig zijn met grotere accucapaciteit. Het is wennen geen draaischijf meer aan de randen van de Watch. Samsung beloofd ons een software update en beveiligingsupdates tot 2026!
Ik heb locaties (GPS) uitgezet bij de Watch 5 Pro om meer accuduur te krijgen.
Ik heb geen LTE versie gekozen. Ik heb toch altijd mijn smartphone bij mij. Daarnaast is met LTE veel duurder en heb ik i.p.v LTE gekozen voor Buds 2 Pro
Ik ga een screenprotector kopen voor de Watch 5 Pro.
:strip_exif()/f/image/Q3pBO1QrwZmyxftACbDzSJo1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qPDMCIsMYnFvZ09JCJET3ZKL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7CzIuRlFjkMK3bCERj3KnKQD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Jk56QFYnrx7ifKtxo0cJVmdT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vTg9JDknkFJU57woOv9TYGrV.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb locaties (GPS) uitgezet bij de Watch 5 Pro om meer accuduur te krijgen.
Ik heb geen LTE versie gekozen. Ik heb toch altijd mijn smartphone bij mij. Daarnaast is met LTE veel duurder en heb ik i.p.v LTE gekozen voor Buds 2 Pro
Ik ga een screenprotector kopen voor de Watch 5 Pro.
:strip_exif()/f/image/Q3pBO1QrwZmyxftACbDzSJo1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qPDMCIsMYnFvZ09JCJET3ZKL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7CzIuRlFjkMK3bCERj3KnKQD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Jk56QFYnrx7ifKtxo0cJVmdT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vTg9JDknkFJU57woOv9TYGrV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9CeEKUlVKsR9Is15tTbk0BkZ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Van der Berg op 17-08-2022 12:40 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Ja ook al gedaan. Rabobank gaf dat ook aan om alles manual te doen.belly89 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:10:
[...]
Dit al geprobeerd?
https://gathering.tweaker...message/71572678#71572678
[...]
Maar helaas..
Een collega heeft het voor elkaar gekregen door de telefoon en Watch op Engels te zetten.Turb0Turb0 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:12:
[...]
Ja ook al gedaan. Rabobank gaf dat ook aan om alles manual te doen.
Maar helaas..
Dan het spul configureren en nadien weer alles op NL heeft gezet.
NB
is uit 2de hand en ikzelf zit niet bij de Rabo. Dus ...
Gelijk even gedaan.rvnieuwh schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:18:
[...]
Een collega heeft het voor elkaar gekregen door de telefoon en Watch op Engels te zetten.
Dan het spul configureren en nadien weer alles op NL heeft gezet.
NB
is uit 2de hand en ikzelf zit niet bij de Rabo. Dus ...
Krijg nu wel een "duidelijkere" melding.
Double-check your card details. Something is not right. Please double-check the details and try again.
Daarna dit
:strip_exif()/f/image/rr67s2NkpwmrxKQaQ8w8MQej.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Turb0Turb0 op 17-08-2022 13:45 ]
Hallo allemaal!
Hier ook de Watch 5 Pro zwart. Tot nu toe erg tevreden, maar ik ben toch benieuwd of ik niet net wat meer uit accu kan krijgen:
:strip_exif()/f/image/psi2rn2l8CQpS4wQ6LBY8hSY.jpg?f=fotoalbum_large)
Hij is zondagavond volledig opgeladen en het lijkt erop dat ik 3 volle dagen mee kan doen. Dat vind ik al een verbetering t.o.v. de Active 2 die ik had. Maar toch vraag ik me af of ik niet nog extra uit kan krijgen aangezien het 590 mAh accu heeft.
- AOD uit
- Locatie aan (want ik vind het fijn als hij mijn locatie registreert als ik een training (automatisch) start)
- Hartslag uit
- Stress meting uit
Vergeet ik nog iets?
Hier ook de Watch 5 Pro zwart. Tot nu toe erg tevreden, maar ik ben toch benieuwd of ik niet net wat meer uit accu kan krijgen:
:strip_exif()/f/image/psi2rn2l8CQpS4wQ6LBY8hSY.jpg?f=fotoalbum_large)
Hij is zondagavond volledig opgeladen en het lijkt erop dat ik 3 volle dagen mee kan doen. Dat vind ik al een verbetering t.o.v. de Active 2 die ik had. Maar toch vraag ik me af of ik niet nog extra uit kan krijgen aangezien het 590 mAh accu heeft.
- AOD uit
- Locatie aan (want ik vind het fijn als hij mijn locatie registreert als ik een training (automatisch) start)
- Hartslag uit
- Stress meting uit
Vergeet ik nog iets?
Precies waarom ik de pro heb besteld!GVR schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:29:
Niemand die dan de pro kiest vanwege het materiaal (titanium vs aluminium)? Of is dat de meerprijs eigenlijk niet waard?
Ziezo.. Die is ook binnen... Nu maar eens bedenken welke ik mooier vindwiz schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 16:47:
[Afbeelding]
Pro 5 LTE met de Ringke Black Metal One voor de 4 Classic 46mm
:strip_exif()/f/image/wnuWUMY8bSxH3z2OdZ3jLbaP.jpg?f=fotoalbum_large)
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Iemand die ervaringen heeft met de Samsung Galaxy Watch 5 Pro en een niet Samsung telefoon?
Zou graag willen weten of je alle aanwezige functionaliteiten kunt gebruiken met een niet Samsung telefoon (in mijn geval Huawei Mate 20 Pro) of dat deze beperkt zijn? Lees op internet iets over dat de ECG en bloeddruk functionaliteiten mogelijk niet beschikbaar zijn of waren bij vorige Watches. Maar echt een duidelijk antwoord heb ik helaas nog niet kunnen vinden.
Zou graag willen weten of je alle aanwezige functionaliteiten kunt gebruiken met een niet Samsung telefoon (in mijn geval Huawei Mate 20 Pro) of dat deze beperkt zijn? Lees op internet iets over dat de ECG en bloeddruk functionaliteiten mogelijk niet beschikbaar zijn of waren bij vorige Watches. Maar echt een duidelijk antwoord heb ik helaas nog niet kunnen vinden.
Dat is helaas nog zo. Daarvoor is een app uit de Galaxy Store nodig en die kun je niet zomaar op een niet Galaxy telefoon installeren.Coleman schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:02:
Iemand die ervaringen heeft met de Samsung Galaxy Watch 5 Pro en een niet Samsung telefoon?
barrymossel schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:10:
[...]
Dat is helaas nog zo. Daarvoor is een app uit de Galaxy Store nodig en die kun je niet zomaar op een niet Galaxy telefoon installeren.

Zijn er nog meer verrassingen voor een gebruiker zonder samsung telefoon?
Ik wist het inderdaad ook niet en wilde eigenlijk de bloeddrukmeter gebruiken. Maar soit.GVR schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:12:
[...]
dat soort informatie vind je dus nergens he, echt slecht van Samsung, vooral verborgen houden, terwijl de gemiddelde koper er vanuit gaat dat alles gewoon werkt i.c.m. de wearables app in de play store.
Verder nog niks gemerkt dat niet kan buiten die twee. Al heb ik het vermoeden dat ik in Galaxy Wear bepaalde watch faces om dezelfde reden niet kan downloaden.
Ik heb locaties (GPS) uitstaan, Always on-Screen staat uit en ik heb de stand-by tijd gezet op 30 seconden. Dit heb ik gedaan om zoveel mogelijk accuduur te besparen. Heeft iemand nog andere tips wat betreft instellingen voor bij de Galaxy Watch 5 (Pro)?
Ik ga nog een officiële accuduur test doen op dit moment zit ik op 69% (12:22 was dit 75%)
Ik ben op zoek naar screenprotector voor de Watch 5 Pro, maar kan ze nergens vinden via Bol.com of Coolblue, iemand enige idee waar ik ze kan kopen?
Ik ga nog een officiële accuduur test doen op dit moment zit ik op 69% (12:22 was dit 75%)
Ik ben op zoek naar screenprotector voor de Watch 5 Pro, maar kan ze nergens vinden via Bol.com of Coolblue, iemand enige idee waar ik ze kan kopen?
[ Voor 10% gewijzigd door Van der Berg op 17-08-2022 16:44 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Amazon heeft ze.Van der Berg schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:43:
Tenten zoals Mediamarkt hebben vaak screenprotectors die op maat uit te snijden zijn. Indien het scherm even groot is als de watch4 classic kun je daarom vragen als de watch5 pro nog niet in de database staat.Van der Berg schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:43:
Ik heb locaties (GPS) uitstaan, Always on-Screen staat uit en ik heb de stand-by tijd gezet op 30 seconden. Dit heb ik gedaan om zoveel mogelijk accuduur te besparen. Heeft iemand nog andere tips wat betreft instellingen voor bij de Galaxy Watch 5 (Pro)?
Zo, gisteren mijn watch 5 pro met hybrid leather band ( mustard) ontvangen.
Voor mij mijn eerste 'echte' smartwatch. Voorheen een garmin fenix 5s met beperkte smartwatch functies.
Momenteel beetje teleurgesteld dat ik google assistent niet werkende krijg erop.(domme bixby!)
Erg mooi toestel, blij met de aankoop en nog volop aan het ontdekken wat kan , en helaas ook niet kan...
Voor mij mijn eerste 'echte' smartwatch. Voorheen een garmin fenix 5s met beperkte smartwatch functies.
Momenteel beetje teleurgesteld dat ik google assistent niet werkende krijg erop.(domme bixby!)
Erg mooi toestel, blij met de aankoop en nog volop aan het ontdekken wat kan , en helaas ook niet kan...
:strip_exif()/f/image/lUaPpuLCMIjeAAEVPVdRnEPC.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet slecht met die kleur in combinatie met jouw Watch 5 Pro. Ik heb die kleur mustard lang over getwijfeld met mijn zwarte Galaxy Watch 5 Pro. Uiteindelijk heb ik voor een zilveren kleur gekozen voor nu.Volder_Be schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 17:05:
Zo, gisteren mijn watch 5 pro met hybrid leather band ( mustard) ontvangen.
[Afbeelding]
Dit keer wilde ik een andere kleur bij de Watch 5 Pro. Altijd zwarte bandje gehad.
Ik heb ook lang erover getwijfeld om geen zwarte Galaxy Watch 5 Pro te nemen. Ik wilde eerst voor de grijze variant kiezen. Maar uiteindelijk vond ik de zwarte met zilver erg passen
[ Voor 12% gewijzigd door Van der Berg op 17-08-2022 17:35 ]
Weet iemand of het al eindelijk mogelijk is om met de Galaxy Watch te betalen via ING?
Lees allemaal relatief oude berichten..
Twijfel heel erg over de grijze Samsung Watch5 Pro (zonder LTE)
Thanks!Van der Berg schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 17:32:
[...]
Niet slecht met die kleur in combinatie met jouw Watch 5 Pro.
Ja , aangenaam verrast! Ik wou eerst bruin nemen maar was reeds uitverkocht.
Koos de zilveren versie omdat ik al een zwarte garmin fenix had, ook heeft mijn echtgenote een zwarte galaxy 4 watch en daar zijn al redelijk wat zilverkleure schendingen op de bezel.
zelf google pay met mijn bestaande KBC kaart nog niet werkende gekregen op mijn horloge. Kon mijn bestaande kaart in google pay niet toevoegen...Bartje1983 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 17:34:
Weet iemand of het al eindelijk mogelijk is om met de Galaxy Watch te betalen via ING?
Nope. Kan niet. Alleen Apple Pay.Bartje1983 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 17:34:
Lijkt me toch onwaarschijnlijk? Google pay kan geïnstalleerd worden op de watch 5, google pay werkt via NFC op mijn gsm toestel ( Xiaomi 12 ). Kaart toevoegen lukt niet op het horloge, lijkt me eerder een bug dan gewoon een Nope?
ING ondersteund geen Google pay op een smartwatch atm. Onbekend wanneer dit wel komt. Heb via de appstore en via feedback in de app en via Twitter gevraagd naar een update. Als iedereen dat doet gaat het misschien snellerVolder_Be schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 18:48:
[...]
Lijkt me toch onwaarschijnlijk? Google pay kan geïnstalleerd worden op de watch 5, google pay werkt via NFC op mijn gsm toestel ( Xiaomi 12 ). Kaart toevoegen lukt niet op het horloge, lijkt me eerder een bug dan gewoon een Nope?
Ah, Ing, ik dacht gewoon google pay met de horloge tout court.
My bad!
My bad!
:strip_exif()/f/image/ntga1WTuptTsP0972CMovfRK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/12wJsPnEvgwfLBK7tgBGWw31.jpg?f=fotoalbum_large)
Poeh... Ik weet het nog niet zo zeker met die Samsung metalen band.. Die is komt door de kromming van de band eigenlijk meer tot z'n recht op grotere polsen 🤔
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Ik had geen USB C oplader dus de eerste keer maar opgeladen met een powerbank. Heb nu Samsung EP-TA800 oplader gekocht bij Amazon. Die staat ook in de kleine lettertjes op de Samsung site. Was zo'n 16 euro inclusief verzendkosten. https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pop_mob_b_asin_title
:strip_exif()/f/image/FneMYTNrSxemj80wAmJDLGjP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xsOaPk6pbr86a9dTg9sHIC5m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FneMYTNrSxemj80wAmJDLGjP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xsOaPk6pbr86a9dTg9sHIC5m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2QhjHZgrcjoAi1BtkRCuwnfj.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb er nog "een": alle digital wellbeing and parental controls, waaronder bedtijd stand aan- en uitzetten op basis van de bedtijd stand van je telefoon. Dat is nogal een gemis. Mijn Pixel gaat op die stand als hij aan de lader gaat na 21:00. Zou fijn zijn als de Watch dat ook deed...GVR schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:12:
[...]
dat soort informatie vind je dus nergens he, echt slecht van Samsung, vooral verborgen houden, terwijl de gemiddelde koper er vanuit gaat dat alles gewoon werkt i.c.m. de wearables app in de play store.
kleine workaround, geavanceerde functies; stand bedtijd; inschakelen als gepland en daarin tijden instellen.barrymossel schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:42:
[...]
Ik heb er nog "een": alle digital wellbeing and parental controls, waaronder bedtijd stand aan- en uitzetten op basis van de bedtijd stand van je telefoon. Dat is nogal een gemis. Mijn Pixel gaat op die stand als hij aan de lader gaat na 21:00. Zou fijn zijn als de Watch dat ook deed...
Ik heb sinds vandaag de e sim morgen komt mijn Samsung smart watch 5barrymossel schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:25:
[...]
Volgens mij alleen T-Mobile. Maar kun je beter even bij Vodafone nazoeken.
Ik heb zelf Vodafone. Neem aan dat het dus gaat werken morgen
Is er iemand die de watch 5 pro oplaadt met de fast charger duo? Ik twijfel deze erbij te bestellen maar meen ergens gelezen te hebben dat hij door de d-buckle strap hier niet goed mee werkt.
Ik krijg de foutmelding bij 1 specifieke plaat (eenvoudig analoog) maar kan probleemloos andere platen downloaden, ook via de appstore.barrymossel schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 08:22:
[...]
Behalve het niet kunnen downloaden van de wijzerplaten heb ik echt nul issues gehad tot nu toe. Alles gewoon via wifi. Wel wat kleine ergernissen over de verschillen tussen Wear OS en Samsung Wear, maar nog niet genoeg om hem terug te sturen.
Zie er goed uit. Is dit de officiele stainless steel bandje voor watch 4?wiz schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 19:19:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Poeh... Ik weet het nog niet zo zeker met die Samsung metalen band.. Die is komt door de kromming van de band eigenlijk meer tot z'n recht op grotere polsen 🤔
Is dit de versie voor de 46mm watch classic? Aan te raden? Wilde 'em net aanschaffen...
Probeerde het net met de wireless charger duo, lukt niet...uiteindelijk de meegeleverde lader gebruikt.Boschter schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:01:
Is er iemand die de watch 5 pro oplaadt met de fast charger duo? Ik twijfel deze erbij te bestellen maar meen ergens gelezen te hebben dat hij door de d-buckle strap hier niet goed mee werkt.
Na héél wat proberen en foefelen erin geslaagd google assistant op mijn horloge te krijgen.
Heb wel Nederlands naar Engels moeten zetten helaas in google home app. Ook moest ik manueel galaxy wear app openen zodoende google assistant te laten communiceren met mijn gsm. Daarna kon ik de bixby sneltoets vervangen door google assistant.
UPDATE; achteraf Nederlands als 2e taal terug instellen zorgt ervoor dat het horloge Nederlandstalige commands begrijpt!
Heb wel Nederlands naar Engels moeten zetten helaas in google home app. Ook moest ik manueel galaxy wear app openen zodoende google assistant te laten communiceren met mijn gsm. Daarna kon ik de bixby sneltoets vervangen door google assistant.
UPDATE; achteraf Nederlands als 2e taal terug instellen zorgt ervoor dat het horloge Nederlandstalige commands begrijpt!
:strip_exif()/f/image/dHwArfGiDJ9FHUXv93oBihYS.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door Volder_Be op 17-08-2022 21:41 ]
Thanks voor de snelle test! Ligt het aan de band of het horloge? Zou het bijv met een reguliere sport strap wel werken?blue13x schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:20:
[...]
Probeerde het net met de wireless charger duo, lukt niet...uiteindelijk de meegeleverde lader gebruikt.
Bizar dat ze dit overzien overigens. De d-buckle strap heeft m'n voorkeur dus grote kans dat ik de charge pad gewoon laat liggen, scheelt toch weer 60eu.
Ligt aan het bandje, aangezien het niet plat kan liggen. Maar de magnetische sluiting van de d-buckle is geweldig.Boschter schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:34:
[...]
Thanks voor de snelle test! Ligt het aan de band of het horloge? Zou het bijv met een reguliere sport strap wel werken?
Bizar dat ze dit overzien overigens. De d-buckle strap heeft m'n voorkeur dus grote kans dat ik de charge pad gewoon laat liggen, scheelt toch weer 60eu.
Ik ben hier ook mee aan het stoeien.Volder_Be schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:20:
Na héél wat proberen en foefelen erin geslaagd google assistant op mijn horloge te krijgen.
[Afbeelding]
Heb nu de tel op engels UK gezet.
Krijg deze melding. Ook als het op NL staat.
Heb nu dus al 2 ergernissen, google pay en de assistent. En dat moet wel gaan werken... Grrrr.
:strip_exif()/f/image/0nqvOadMQ0xEhjxVGaRFd1Fv.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb je dit probleem niet met de reguliere ronde wireless charger dan? Of kan je ook direct aan de kabel laden?blue13x schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:40:
[...]
Ligt aan het bandje, aangezien het niet plat kan liggen. Maar de magnetische sluiting van de d-buckle is geweldig.
Verwijder eerst Nederlands uit google home app,Turb0Turb0 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:51:
[...]
Ik ben hier ook mee aan het stoeien.
Heb nu de tel op engels UK gezet.
Krijg deze melding. Ook als het op NL staat.
Heb nu dus al 2 ergernissen, google pay en de assistent. En dat moet wel gaan werken... Grrrr.
[Afbeelding]
Daarna terug toevoegen als het éénmaal geïnstalleerd is. Dit deed het toch voor mij...
Ook bij Google pay lukt het me niet mijn bestaande kaart toe te voegen...
Gelukt. Ik heb in de assistent alles op Engels gezet en kunnen activeren, daarna alles weer op NL en ik voel me nu helemaal Michael KnightVolder_Be schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:00:
[...]
Verwijder eerst Nederlands uit google home app,
Daarna terug toevoegen als het éénmaal geïnstalleerd is. Dit deed het toch voor mij...
Ook bij Google pay lukt het me niet mijn bestaande kaart toe te voegen...

Maar wat een geklooi, heb veel Hue en Google spul en dat werkte allemaal zonder kunst en vliegwerk. Maar een horloge... Naja. Nu Google Pay nog en hij mag blijven.
Begrijp van Vodafone dat dit niet gast werken, Samsung zou daarover met Vodafone geen contract hebben afgesloten en dit voorlopig ook nog niet gaan doen, er zou alleen een contract zijn met T-Mobile, ook bij KPN is dit overigens niet mogelijk.Linnie52 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:59:
[...]
Ik heb sinds vandaag de e sim morgen komt mijn Samsung smart watch 5
Ik heb zelf Vodafone. Neem aan dat het dus gaat werken morgen
Culemborg, 2.720Wp Zuidzijde; PV Output
Hoe krijg je Google Assistant überhaupt op je telefoon? Ik zie daarvoor geen app?Volder_Be schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:20:
[Afbeelding]
Voor de meegeleverde lader: horloge moet op zn zij gelegd worden.Boschter schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:57:
[...]
Heb je dit probleem niet met de reguliere ronde wireless charger dan? Of kan je ook direct aan de kabel laden?
Let bij T-Mobile ook op... De eSim is niet voor de wearables geschikt (Apple en Samsung).. De eSim is enkel voor telefoons tablets etc die naast een fysiek simslot ook een eSim slot hebben. De Multisim is juist wel voor de wearables.Meeterea schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:10:
[...]
Begrijp van Vodafone dat dit niet gast werken, Samsung zou daarover met Vodafone geen contract hebben afgesloten en dit voorlopig ook nog niet gaan doen, er zou alleen een contract zijn met T-Mobile, ook bij KPN is dit overigens niet mogelijk.
Wat Vodafone met de eSim heeft is gelijk aan de eSim van T-Mobile en die zal niet werken op de Galaxy Watch5 LTE of Apple Watch
Na zoveel vallen en opstaan twijfel ik nu zelf hard hoe ik het er uiteindelijk op kreeg. Was het door het gboard toetsenbord, het zoeken in de google home app, ...barrymossel schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:18:
[...]
Hoe krijg je Google Assistant überhaupt op je telefoon? Ik zie daarvoor geen app?
Had dit graag duidelijk kunnen vertellen, sorry. Wel heb ik de workaround voor Nederlands onthouden
Weet jij nog hoe je uiteindelijk google assistant op je horloge kreeg?Turb0Turb0 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:05:
[...]
Gelukt. Ik heb in de assistent alles op Engels gezet en kunnen activeren, daarna alles weer op NL en ik voel me nu helemaal Michael Knight![]()
Maar wat een geklooi, heb veel Hue en Google spul en dat werkte allemaal zonder kunst en vliegwerk. Maar een horloge... Naja. Nu Google Pay nog en hij mag blijven.
Die stond al op mijn watch en telefoon. Maar als ik en de Playstore zoek op assistent zie ik hem daar ook staan.Volder_Be schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:38:
[...]
Weet jij nog hoe je uiteindelijk google assistant op je horloge kreeg?
Daar kan je hem ook installeren.
In de wearable app op je tel bij instellingen - geavanceerde functies kan je de knop aanpassen.
:strip_exif()/f/image/AFcvbT3vhqHeJFODayf6CX1c.jpg?f=fotoalbum_large)
Same here. Stond die assistant app er niet gewoon tussen op de watch? Installeren, workaround met talen uitvoeren, en klaar.Volder_Be schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:38:
[...]
Na zoveel vallen en opstaan twijfel ik nu zelf hard hoe ik het er uiteindelijk op kreeg. Was het door het gboard toetsenbord, het zoeken in de google home app, ...
Had dit graag duidelijk kunnen vertellen, sorry. Wel heb ik de workaround voor Nederlands onthouden
Bij mij dus niet. En als ik via een link naar die app ga in de store dan krijg ik een melding dat ie voor m'n device niet beschikbaar is.GVR schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:56:
[...]
Same here. Stond die assistant app er niet gewoon tussen op de watch? Installeren, workaround met talen uitvoeren, en klaar.
/f/image/XKNXBWB2aWwvEuQfHdL3BuTj.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door barrymossel op 17-08-2022 23:29 ]
Ervaring wat ik tot heden heb: 12:22 75% accuduur over en zit nu op 00:02 57% (Galaxy Watch 5 Pro)
Ik heb locaties, Always on-Screen uit en stand-by tijd op 30 seconden.
Zeg dit al iets over de accuduur
Ik hoop dat Tweakers.net in hun review een grondig uitzoeken of het verschil uit maakt als je die dingen uit heb staan of wel aan
Ik heb locaties, Always on-Screen uit en stand-by tijd op 30 seconden.
Zeg dit al iets over de accuduur
Ik hoop dat Tweakers.net in hun review een grondig uitzoeken of het verschil uit maakt als je die dingen uit heb staan of wel aan
Ik heb deze:barrymossel schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 23:02:
[...]
Bij mij dus niet. En als ik via een link naar die app ga in de store dan krijg ik een melding dat ie voor m'n device niet beschikbaar is.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/bTZsfDtD6Icrc4xwLO3fuTRF.jpg?f=fotoalbum_large)
Horloge ontvangen! (Watch5 pro)
erg mooi en voelt lichter aan dan de galaxy watch. Uit automatisme wil ik af en toe nog wel aan de bezel proberen te draaien.
Met de galaxy watch had ik nooit problemen met de batterij. Ik had hier ook niks op aanstaan als in hartslag functies.
Met de watch5 laat ik alle functies aanstaan. Ben benieuwd.

Met de galaxy watch had ik nooit problemen met de batterij. Ik had hier ook niks op aanstaan als in hartslag functies.
Met de watch5 laat ik alle functies aanstaan. Ben benieuwd.
Het scherm van mijn Watch Active 2 blijft na iets meer dan twee jaar trouwe dienst opeens hangen, alsof er contant op gedrukt wordt. 
In de categorie 'elk nadeel heb z'n voordeel', werkt de 5 pro al goed samen met niet-Samsung telefoons (Huawei Mate 20) of moet ik nog even wachten?
In de categorie 'elk nadeel heb z'n voordeel', werkt de 5 pro al goed samen met niet-Samsung telefoons (Huawei Mate 20) of moet ik nog even wachten?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°