• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:09
WhateverSuitsU schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 07:28:
*knip*

Zit nu na twee dagen gebruik op 54% zonder AOD. Ruwweg nog steeds twee keer langere accuduur dan m'n Watch 4 44mm. Meer dan tevreden zo.
Zoo, netjes. Ik haal 3 volle dagen met deze. Jij zo te zien 4 dagen? Heb je hartslag/stress aan of uit? En heb je in Samsung Health trainingen automatisch detecteren aan of uit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:14
Dat is de app voor de telefoon. Die heb ik (naast de ingebakken Google Assistant) ook op de telefoon gezet, maar er komt geen app op het horloge.

Diegene die ik liet zien is volgens meerdere sites (en zelfs Google zelf) de app die ook voor de Google Watch 4 geldt.

Maar ik vermoed dat het of aan Android 13 ligt of aan m'n (secundaire) Google Workspace account.

---edit---
Lekker omslachtig, maar dit werkte voor mij: Deze link naar jezelf sms-en als notificatie op je horloge laten komen: https://play.google.com/s...ndroid.wearable.assistant
Dan de link op je horloge openen. En hoppa daar issie.

[ Voor 15% gewijzigd door barrymossel op 18-08-2022 08:48 ]

• Tamegotchi
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-09 09:32
Turb0Turb0 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:41:
[...]

Gelijk even gedaan.
Krijg nu wel een "duidelijkere" melding.

Double-check your card details. Something is not right. Please double-check the details and try again.

Daarna dit
[Afbeelding]
Wat ik eens heb gelezen is dat het adres die bij Google bekend is moet overeen komen met het adres van je bank. Kan het zijn dat deze anders is?

iRacing Profiel

• rvnieuwh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10-2022
GVR schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 18:53:
[...]

ING ondersteund geen Google pay op een smartwatch atm. Onbekend wanneer dit wel komt. Heb via de appstore en via feedback in de app en via Twitter gevraagd naar een update. Als iedereen dat doet gaat het misschien sneller :(
In Australie kan het schijnbaar al wel.

https://www.ing.com.au/mobile/Google-pay/googlepay.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:42

GVR

hoevenpe schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 08:32:
Het scherm van mijn Watch Active 2 blijft na iets meer dan twee jaar trouwe dienst opeens hangen, alsof er contant op gedrukt wordt. :-(

In de categorie 'elk nadeel heb z'n voordeel', werkt de 5 pro al goed samen met niet-Samsung telefoons (Huawei Mate 20) of moet ik nog even wachten?
Werkt goed met de OnePlus, behalve 2 zaken, waar blijkbaar een workaround voor is die ik nog niet geprobeerd heb: https://mightygadget.co.u...sure-on-a-galaxy-watch-4/

Verder werkt de Goole Assistant nu goed in het Nederlands, gekoppeld aan het lang indrukken van de start-knop. Het commando 'Hey Google' werkt niet. Ik krijg dan de melding 'Hey Google wordt nog ingesteld.....', maar ik wil eigenlijk dat de watch helemaal niet reageert op het commando. Weet iemand hoe ik dat uitschakel?

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:29
Tamegotchi schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 08:58:
[...]

Wat ik eens heb gelezen is dat het adres die bij Google bekend is moet overeen komen met het adres van je bank. Kan het zijn dat deze anders is?
Dat is gelijk. En op de telefoon werkt het ook.

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04:25
Ik heb 100% aan accu 12:45 op donderdag 18 augustus. Ben begonnen met het testen van de accuduur van mijn Watch 5 Pro. Ik heb locaties, Always on-Screen uit en stand-by tijd op 30 seconden.

Mijn ervaring tot nu toe zijn heel erg positief. Het enige puntje wat mij betreft en ik mis, is de draaischijf dat ontbreekt bij de Watch 5 Pro en dat vond ik altijd veel handiger dan de touchscreen

Screenprotector vanaf september bij Coolblue van Panzer glas.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TnULTo-Jy_26poHjKJiPhOFrbpE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o4hHSYYQeVtsY8Iaygc3VCT4.jpg?f=fotoalbum_large
Vanaf links: Watch 5 Pro 45mm, Watch 4 Classic 46mm, Gear S3 Frontier 45mm en mijn vrouw helemaal rechts de Watch 2018 42mm rosegoud

Ik wilde voor mijn vrouw een Watch 5 40mm rosegoud bestellen. Ze heeft mij aangegeven dat ze haar eigen smartwatch 2018 goed vind en geen nieuwe wil. Die Watch 2018 van haar kocht ik als cadeautje voor haar verjaardag.

Nog steeds geen review door Tweakers.net van de Galaxy Watch 5 (Pro) en de Galaxy Buds 2 Pro

[ Voor 20% gewijzigd door Van der Berg op 18-08-2022 13:16 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:50
Van der Berg schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 12:57:
Ik heb 100% aan accu 12:45 op donderdag 18 augustus. Ben begonnen met het testen van de accuduur van mijn Watch 5 Pro. Ik heb locaties, Always on-Screen uit en stand-by tijd op 30 seconden.

Mijn ervaring tot nu toe heel erg fijne smartwatch. Het enige wat ik mis, is de draaischijf dat ontbreekt bij de Watch 5 Pro en dat vond ik altijd veel handiger.
Ben benieuwd naar je bevindingen.
Ik gebruik op de Watch4 continue de draaischijf ipv swipen, ben nog niet overtuigd tot upgraden...

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 10:20

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Treveo schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 08:40:
[...]

Zoo, netjes. Ik haal 3 volle dagen met deze. Jij zo te zien 4 dagen? Heb je hartslag/stress aan of uit? En heb je in Samsung Health trainingen automatisch detecteren aan of uit?
Ik haal de vier dagen, maar drie dagen voelen comfortabeler. Hartslag elke tien minuten en stress geen idee (uit denk ik) en trainingen automatisch.

Vanmorgen de vierde dag, na tot 100% opgeladen te hebben, met 29% wakker geworden. Even aan de lader en we kunnen weer paar dagen. De combinatie sneller kunnen laden en grotere accu maakt dit horloge voor mij echt al zoveel prettiger in gebruik ten opzichte van de 4. Top!

• Van der Berg
CappieL schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:03:
[...]

Ben benieuwd naar je bevindingen.
Ik gebruik op de Watch4 continue de draaischijf ipv swipen, ben nog niet overtuigd tot upgraden...
De accucapaciteit heeft mij vooral overgehaald en de updatebeleid tot 2026. Ik wilde Samsung belonen voor het feit dat ze goed bezig zijn met de grotere accucapaciteit en het updatebeleid bij Samsung.

Ik had 361mAh bij de Watch 4 Classic 46mm en bij de overstap heb ik er netto 229mAh bij gekregen naar 590mAh bij de Watch 5 Pro

[ Voor 15% gewijzigd door Van der Berg op 18-08-2022 13:25 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

• Van der Berg
WhateverSuitsU schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:04:
[...]

Ik haal de vier dagen, maar drie dagen voelen comfortabeler. Hartslag elke tien minuten en stress geen idee (uit denk ik) en trainingen automatisch.

Vanmorgen de vierde dag, na tot 100% opgeladen te hebben, met 29% wakker geworden. Even aan de lader en we kunnen weer paar dagen. De combinatie sneller kunnen laden en grotere accu maakt dit horloge voor mij echt al zoveel prettiger in gebruik ten opzichte van de 4. Top!
Ik heb locaties (GPS), Always on-Screen uit en stand-by tijd op 30 seconden.

Hartslag staat op 10 minuten bij mij en bij handmatig wordt de accu meer of geen invloed? Stress staat op handmatig bij mij

• Treveo
WhateverSuitsU schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:04:
[...]

I see, misschien moet mijn GW5P nog verder de usage leren en de accu optimaliseren. En klopt! Het is echt een heerlijke horloge. Sneller opladen en je kan er langer mee. Ik mis de draairing eerlijk gezegd niet eens.

[ Voor 9% gewijzigd door Treveo op 18-08-2022 13:17 ]

• Treveo
Van der Berg schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:10:
Hartslag staat op 10 minuten bij mij en bij handmatig wordt de accu meer of geen invloed? Stress staat op handmatig bij mij
Als het goed is, zou je iets langere accuduur moeten krijgen als je hartslag op handmatig zet. Hoeveel langer weet ik niet

• Van der Berg
Treveo schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:16:
[...]

Als het goed is, zou je iets langere accuduur moeten krijgen als je hartslag op handmatig zet. Hoeveel langer weet ik niet
Ik ga dat ook testen. Nu ben ik bezig met de accuduur test met de hartslag om de 10 minuten bij rust

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

barrymossel schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 23:02:
[...]

Bij mij dus niet. En als ik via een link naar die app ga in de store dan krijg ik een melding dat ie voor m'n device niet beschikbaar is.

[Afbeelding]
Heb het even getest en de assistant werkt op m'n horloge. Ik heb wel de taal in het Engels staan, weet niet of dat nog een verschil uitmaakt. Heb via de assistant op m'n horloge eerst (dus de app die jij ook aangaf) de stappen doorlopen via mijn telefoon. Daarna nog even de Home key aangepast naar 'assistant' en werkt tot op heden.

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Van der Berg schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:24:
[...]

Ik ga dat ook testen. Nu ben ik bezig met de accuduur test met de hartslag om de 10 minuten bij rust
Ik vermoed dat het niet gigantisch gaat uitmaken, omdat de hartslag sensor ontzettend efficient is. Kijkend naar AOD, GPS en eventueel LTE gebruik, dan zit daar vaak je grootste battery drain.

• Treveo
WhateverSuitsU schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:41:
Ik vermoed dat het niet gigantisch gaat uitmaken, omdat de hartslag sensor ontzettend efficient is. Kijkend naar AOD, GPS en eventueel LTE gebruik, dan zit daar vaak je grootste battery drain.
Nog even over GPS, hoe werkt dat eigenlijk? Ik heb het idee dat hij zoveel mogelijk telefoon GPS gebruikt zolang ze met elkaar verbonden zijn?

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Weet iemand of de AH wear app nog bestaat? Lijkt me wel handig om mijn boodschappenlijstje op mijn watch te kunnen zien tijdens het shoppen.

• CappieL
michielvz schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:59:
Weet iemand of de AH wear app nog bestaat? Lijkt me wel handig om mijn boodschappenlijstje op mijn watch te kunnen zien tijdens het shoppen.
Geen ervaring mee, maar als je gebruik maakt van de Zelf-scanners, kun je ook je lijstje zien.

• florijn11
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14-09 17:51
hoe is de hartslagmeting bij het fietsen?

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 31-08 23:35
Ik heb de Galaxy Watch5 Pro een uurtje binnen. Direct geïnstalleerd, maar het scherm blijft nu al ruim 3 kwartier hangen op 'Updates voltooien...'

Is dat gebruikelijk?

Heel benieuwd naar de watch. Ik draag eigenlijk nooit een horloge en heb het wel eens geprobeerd met de originele Ticwatch S via Kickstarter. Dat was geen enorm succes. Maar we zijn ondertussen 5 jaar verder, dus ik hoop dat deze wel aanslaat.

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volder_Be
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-07-2023
kwam deze bandjes tegen voor de galaxy watch 4, zien me er wel deftig uit. welke was er terug compatibel met de galaxy watch 5 pro? 42mm watch of 46mm watch?

https://www.bartonwatchba...s=14&_sid=3179ffd68&_ss=r

Update : 20mm bandjes nodig dus :) had ik beter even naar de binnenkant van mijn hybrid strap gekeken

[ Voor 15% gewijzigd door Volder_Be op 18-08-2022 18:29 ]

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ridicuul schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 17:25:
Ik heb de Galaxy Watch5 Pro een uurtje binnen. Direct geïnstalleerd, maar het scherm blijft nu al ruim 3 kwartier hangen op 'Updates voltooien...'

Is dat gebruikelijk?

Heel benieuwd naar de watch. Ik draag eigenlijk nooit een horloge en heb het wel eens geprobeerd met de originele Ticwatch S via Kickstarter. Dat was geen enorm succes. Maar we zijn ondertussen 5 jaar verder, dus ik hoop dat deze wel aanslaat.
Ik herken dit probleem zelf niet.. Misschien even resetten en opnieuw proberen als dat mogelijk is?

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
CappieL schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 15:01:
[...]

Geen ervaring mee, maar als je gebruik maakt van de Zelf-scanners, kun je ook je lijstje zien.
Een beetje offtopic is dit maar kan je je boodschappenlijstje in de zelfscanner zien? Of bedoel je in de telefoonapp waarmee je ook kan scannen.

• GVR

GVR

• Linnie52
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
Meeterea schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:10:
[...]

Begrijp van Vodafone dat dit niet gast werken, Samsung zou daarover met Vodafone geen contract hebben afgesloten en dit voorlopig ook nog niet gaan doen, er zou alleen een contract zijn met T-Mobile, ook bij KPN is dit overigens niet mogelijk.
Das balen,daarom heb ik juist deze versie genomen. Had dus beter met alleen bluetooth kunnen nemen.

• Gofran27
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-08 00:33
He een vraag.

Heeft er iemand al een charge stand gevonden voor Watch 5 Pro ?

[ Voor 9% gewijzigd door Gofran27 op 18-08-2022 21:55 ]

• undertake
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 19:32
Gofran27 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:55:
He een vraag.

Heeft er iemand al een charge stand gevonden voor Watch 5 Pro ?
Op reddit kom ik net deze tegen:
https://www.reddit.com/r/...&utm_content=share_button

• Gofran27
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-08 00:33
Bedankt voor je bericht.
Zocht liever een die je kan kopen via een webwinkel.

• Linnie52
Google assistent aan de gang yes!! In me foon op Engels gezet,daarna toe hij op mijn horloge was geïnstalleerd terug op Nederlands. Werkt perfect.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:00
Linnie52 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:21:
[...]

Das balen,daarom heb ik juist deze versie genomen. Had dus beter met alleen bluetooth kunnen nemen.
Je kan proberen om de Samsung wearable app te forceren om esim QR codes te scannen. Er is een Hidden qr testmode in de wearable app. Als je naar 'over Galaxy wearable' gaat en dan enkele keren tikt op de titel Galaxy Wearable dan krijg je een verborgen menu te zien. Daar kan je oa 'test esim feature ' en 'qr testmode on' inschakelen. Op die manier kan je eender welke esim scannen en downloaden naar je watch.
Aangezien je esim waarschijnlijk zijn eigen telefoonnummer heeft zal je watch dus ook dit telefoonnummer hebben ,en dit dus niet delen met je gsm nummer zoals een echt smartwatchplan. Maar je kan je gsm nummer doorschakelen indien niet bereikbaar of na enkele beltonen naar je smartwatchnummer. Voor de rest werkt alles zoals het moet, incl het remote ontvangen en sturen van je smartphone notificaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linnie52
glenner schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:38:
[...]

Je kan proberen om de Samsung wearable app te forceren om esim QR codes te scannen. Er is een Hidden qr testmode in de wearable app. Als je naar 'over Galaxy wearable' gaat en dan enkele keren tikt op de titel Galaxy Wearable dan krijg je een verborgen menu te zien. Daar kan je oa 'test esim feature ' en 'qr testmode on' inschakelen. Op die manier kan je eender welke esim scannen en downloaden naar je watch.
Aangezien je esim waarschijnlijk zijn eigen telefoonnummer heeft zal je watch dus ook dit telefoonnummer hebben ,en dit dus niet delen met je gsm nummer zoals een echt smartwatchplan. Maar je kan je gsm nummer doorschakelen indien niet bereikbaar of na enkele beltonen naar je smartwatchnummer. Voor de rest werkt alles zoals het moet, incl het remote ontvangen en sturen van je smartphone notificaties.
Dankjewel voor je uitleg,ga het morgen proberen aan de gang te krijgen.

• TopdRob
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-03 08:32
Mocht iemand ECG en Bloedruk willen op een niet-samsung telefoon https://forum.xda-develop...ed-17th-aug-2022.4322527/

• GVR

GVR

Heb jij dit al geprobeerd?

• TopdRob
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-03 08:32
GVR schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:57:
[...]

Heb jij dit al geprobeerd?
Yes werkt prima.

Paar puntjes van aandacht:
  • Op watch bij originele app de toegang to sensoren intrekken. Dit doe je bij Instellingen > Apps > Machtingen
  • Telefoon en Watch opnieuw opstarten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CappieL
michielvz schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 18:33:
[...]

Een beetje offtopic is dit maar kan je je boodschappenlijstje in de zelfscanner zien? Of bedoel je in de telefoonapp waarmee je ook kan scannen.
Is inderdaad offtopic, maar op het 2e / nieuwe type zelfscanners (ik bedoel niet het scannen met je telefoon), kun je op het touchscreen naar rechts/links swipen en kom je op het lijstje uit die je in je AH-app gemaakt hebt en zie je ook welke items je al gescand hebt. Zoals wanneer je handmatig je lijstje in de app afvinkt wanneer je met je scanner iets scant..

Back to the topic...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
Ik ben al sinds 12:45 bezig met het behouden van de accuduur van de Watch 5 Pro dit was 100% en nu zit ik op 84% om 01:50 in de nacht. Tot dusver toe maar 16% van de accu af. Ik zal nog eens op terugkomen morgen om 12:45.

Mijn eerste ervaring, indruk een zeer goede accu!
Ik heb standaard locaties (GPS) uit en Always on-display staat uit, stand-by op 30 seconden. Hartslag staat op elke 10 minuten bij rust en stress staat op handmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linnie52
Linnie52 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:56:
[...]

Dankjewel voor je uitleg,ga het morgen proberen aan de gang te krijgen.
Hij geeft dan aan,er is een fout opgetreden, controleer u simkaart of netwerkverbinding en probeer het opnieuw. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Treveo schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:08:
[...]

Nog even over GPS, hoe werkt dat eigenlijk? Ik heb het idee dat hij zoveel mogelijk telefoon GPS gebruikt zolang ze met elkaar verbonden zijn?
Dat heb ik ook zo in mijn hoofd. Samsung geeft dit aan (voor ouder model):
However, when your Galaxy Watch Active2 and mobile device are connected, this feature uses your mobile device’s GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
WhateverSuitsU schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 07:29:
[...]

Dat heb ik ook zo in mijn hoofd. Samsung geeft dit aan (voor ouder model):

[...]
Ok check, dat is dan wel voor de Tizen, ik hoop dat met WearOS ook zo werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
Van der Berg schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 01:54:
Ik ben al sinds 12:45 bezig met het behouden van de accuduur van de Watch 5 Pro dit was 100% en nu zit ik op 84% om 01:50 in de nacht. Tot dusver toe maar 16% van de accu af. Ik zal nog eens op terugkomen morgen om 12:45.

Mijn eerste ervaring, indruk een zeer goede accu!
Ik heb standaard locaties (GPS) uit en Always on-display staat uit, stand-by op 30 seconden. Hartslag staat op elke 10 minuten bij rust en stress staat op handmatig
Zeker niet slecht, ik heb wel gemerkt dat ik langzaam langer met de accu kan doen, door de self-learning op 1 of ander manier. Nu zit ik na 31 uur op 73%. Dat was de vorige keer nog ergens in de 60%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 20:19
wiz schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 19:19:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Poeh... Ik weet het nog niet zo zeker met die Samsung metalen band.. Die is komt door de kromming van de band eigenlijk meer tot z'n recht op grotere polsen 🤔
Je ziet wel dat het Samsung bandje van betere materialen is gemaakt en is veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
Meeterea schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:10:
[...]

Begrijp van Vodafone dat dit niet gast werken, Samsung zou daarover met Vodafone geen contract hebben afgesloten en dit voorlopig ook nog niet gaan doen, er zou alleen een contract zijn met T-Mobile, ook bij KPN is dit overigens niet mogelijk.
Dit is niet iets wat vanuit Samsung moet komen maar vanuit de Providers. Vodafone en KPN moeten dit zelf implementeren. KPN heeft deze intenties ook, Vodafone ziet er momenteel geen markt voor.

Het is meer dan een kwestie van een knop omzetten, voor multi SIM is extra infrastructuur nodig. Omdat je op 2 SIMs tegelijk bereikbaar moet zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door CyberJohn op 19-08-2022 08:32 ]

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
blue13x schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:23:
[...]

Je ziet wel dat het Samsung bandje van betere materialen is gemaakt en is veel mooier.
En hoe is het dan vergeleken met bijvoorbeeld https://www.smartwatchban...itanium-bandje-zwart.html? Ik vind €200 voor een bandje serieus veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Treveo schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:44:
[...]

En hoe is het dan vergeleken met bijvoorbeeld https://www.smartwatchban...itanium-bandje-zwart.html? Ik vind €200 voor een bandje serieus veel geld.
159...vraag de enhanced program code aan. Net aangeschaft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blue13x
Treveo schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:44:
[...]

Blijft subjectief natuurlijk. Heb verschillende bandjes gehad, milanese tot staal. Mijn eerste ervaring met dit bandje was met de limited Watch 3 Titanium: je merkt wel waarom het zo duur is..materialen, afwerking en glans is toch op een ander niveau. Tooltjes om de lengte aan te passen is ook niet nodig, er zitten druk knopjes om de linkjes deruit te halen.
Blijft subjectief nogmaals. Voor 200 zou ik het niet doen, voor 150 wel gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamegotchi
Heeft iemand überhaupt Google pay werkend? Met bijvoorbeeld de ABN?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volder_Be
Tamegotchi schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:07:
Heeft iemand überhaupt Google pay werkend? Met bijvoorbeeld de ABN?
ik denk het niet, ook op reddit hebben mensen dezelfde problemen. Eén iemand die zegt het werkend gekregen te hebben met een nieuwe bankkaart. Mijn nieuwe is onderweg, moest toch binnen enkele maanden vervangen worden. #BlijvenProberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:27

wiz

Connecting the world

blue13x schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:23:
[...]

Klopt ... Heb net met spijt een retour aan laten maken door Samsung .. Mijn pols is te smal waardoor het bandje op een rare manier kiert bij de aansluiting met de kast ... Dit bandje moet echt als L gezien worden. Als dat niet het geval was geweest had ik de Samsung band absoluut gehouden ..

Het wordt in mijn geval dus toch de Ringke ... Deze buigt sneller naar beneden waardoor de fit op smalle polsen stukken mooier en daardoor comfortabeler is ... PS Voordeel van de Ringke is dat er bij de verwijderbare schakels twee maten zijn. Je kunt daardoor iets fijner afstellen ...

[ Voor 21% gewijzigd door wiz op 19-08-2022 09:52 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

blue13x schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:17:
[...]

Zie er goed uit. Is dit de officiele stainless steel bandje voor watch 4?
Is dit de versie voor de 46mm watch classic? Aan te raden? Wilde 'em net aanschaffen...
Ja dit is de officiele stainless steel band voor de Watch4 46mm Classic ... Absoluut aan te raden (de zwarte althans, van de zilveren zou ik het niet durven zeggen) .. En vooral mits je pols er breed (dik) genoeg voor is .. Door de hoek waarin de band aansluit op de kast is deze band minder geschikt voor smalle polsen. (Ter illustratie, mijn pols is plm. 18,5 cm omtrek)

[ Voor 6% gewijzigd door wiz op 19-08-2022 10:01 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Volder_Be schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:47:
[...]

ik denk het niet, ook op reddit hebben mensen dezelfde problemen. Eén iemand die zegt het werkend gekregen te hebben met een nieuwe bankkaart. Mijn nieuwe is onderweg, moest toch binnen enkele maanden vervangen worden. #BlijvenProberen
Op m'n watch 4 heb ik m'n ABN AMRO pas prima werkend, lijkt me stug als het op de watch 5 niet zou werken!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volder_Be
edgarf28 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:58:
[...]

Op m'n watch 4 heb ik m'n ABN AMRO pas prima werkend, lijkt me stug als het op de watch 5 niet zou werken!?
Ergens een fout van google waarschijnlijk, helaas nog niet dichter bij een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Volder_Be schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:02:
[...]

Ergens een fout van google waarschijnlijk, helaas nog niet dichter bij een oplossing.
Vul je het wearables pasnummer wel handmatig in?
Het pasnummer wat je kan vinden op de ABN website bij betaalpassen en wearables.

En je telefoonnummer met internationale vermelding? (+316xxxxxxxx)
Anders werkt het niet

[ Voor 11% gewijzigd door edgarf28 op 19-08-2022 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamegotchi
Volder_Be schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:47:
[...]

Aah oke.

ABN heeft namelijk een andere unike code die je moet koppelen ipv je bankpas.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volder_Be
edgarf28 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:12:
[...]

Vul je het wearables pasnummer wel handmatig in? (Het pasnummer van de ABN website bij betaalpassen en wearables)
En je telefoonnummer met internationale vermelding? (+316xxxxxxxx)
Anders werkt het niet
eens proberen alles handmatig in te voeren, horloge zegt verder doen op gsm, daar neem ik de wel werkende kaart gewoon over en moet enkel mijn gsm nummer bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Volder_Be schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:35:
[...]

eens proberen alles handmatig in te voeren, horloge zegt verder doen op gsm, daar neem ik de wel werkende kaart gewoon over en moet enkel mijn gsm nummer bevestigen.
Dat werkt idd niet.
Je moet echt handmatig het wearables pasnummer invoeren (dus niet het nummer wat op je bankpasje zelf staat)
En je telefoonnummer met internationale vermelding invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volder_Be
edgarf28 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:37:
[...]

Dat werkt idd niet.
Je moet echt handmatig het wearables pasnummer invoeren (dus niet het nummer wat op je bankpasje zelf staat)
En je telefoonnummer met internationale vermelding invoeren
Bij mij in België en bij mijn bank KBC werkt het waarschijnlijk toch anders. Mijn bankkaart is gekoppeld aan google wallet. Deze kaart kan ik niet toevoegen aan wallet op mijn horloge.
Net even ingelogd en ik zie niet dat je een aparte wearables nummer nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
wiz schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 19:19:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Poeh... Ik weet het nog niet zo zeker met die Samsung metalen band.. Die is komt door de kromming van de band eigenlijk meer tot z'n recht op grotere polsen 🤔
Handige info, thanks. Ik heb net ook gemeten en mijn pols komt ook uit op 18.5. Met de D-buckle bandje van mijn Watch 5 pro, zit het precies net als de bovenste foto (Samsung stainless). Mijn conclusie is dus dit een kwestie van design, blijkbaar kiest Samsung voor een waarbij de bandjes eerst eenn boogje maken, in plaats van recht naar beneden zoals bij Ringke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Volder_Be schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:53:
[...]

Bij mij in België en bij mijn bank KBC werkt het waarschijnlijk toch anders. Mijn bankkaart is gekoppeld aan google wallet. Deze kaart kan ik niet toevoegen aan wallet op mijn horloge.
Net even ingelogd en ik zie niet dat je een aparte wearables nummer nodig hebt.
Oh sorry, ik dacht dat je ook bij de ABN zat dus vandaar. Maar dan is deze info misschien van belang voor @Tamegotchi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

blue13x schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:56:
[...]

Handige info, thanks. Ik heb net ook gemeten en mijn pols komt ook uit op 18.5. Met de D-buckle bandje van mijn Watch 5 pro, zit het precies net als de bovenste foto (Samsung stainless). Mijn conclusie is dus dit een kwestie van design, blijkbaar kiest Samsung voor een waarbij de bandjes eerst eenn boogje maken, in plaats van recht naar beneden zoals bij Ringke.
De D-Buckle zit bij mij net iets meer naar beneden doordat hij flexibeler is dan de Stainless Steel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik lees hier allerlei berichten over het instellen van eSim van de watch5 pro LTE zonder dat je T-mobile hebt.. dat kan gewoon niet. Heb alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.
Erg slecht van KPN en Vodafone.

Zelfde geldt voor het instellen van de Google Pay met rabobank, niks werkt niks.

Kortom: ik geloof er niet in, dat dit op korte termijn gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
038Robijno schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:38:
Ik lees hier allerlei berichten over het instellen van eSim van de watch5 pro LTE zonder dat je T-mobile hebt.. dat kan gewoon niet. Heb alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.
Erg slecht van KPN en Vodafone.

Zelfde geldt voor het instellen van de Google Pay met rabobank, niks werkt niks.

Kortom: ik geloof er niet in, dat dit op korte termijn gaat werken.
Klopt, je hebt een multi eSim nodig. Het lijkt alsof dit geen prio is voor Vodafone of KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
blue13x schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:50:
[...]

Klopt, je hebt een multi eSim nodig. Het lijkt alsof dit geen prio is voor Vodafone of KPN.
Ik mag in januari verlengen, al heb ik nu de fold 4.. dan ga ik overstappen naar T-mobile.
Mijn vrouw idem.
Hebben nu al 13 jaar KPN, ook thuis.. maar ik stap sowieso over als dit voor het einde van het jaar niet is geregeld bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volder_Be
Ik kreeg zonet een galaxy wearables app update, watch 5 plugin met de vermelding fixed error. Helaas was het niet de google wallet error...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turb0Turb0
Ik heb nu contact met Google support en de Rabobank.

Alles wat ze aandragen werkt niet.

Google roept:
-----
Bij ondersteunende kaarten kunt u zien dat Rabobank alleen ondersteund word als het een mastercard is, geen maestro kaart. Mocht u geen Maestro kaart hebben en wel een Mastercard en hij doet het nog steeds niet. Kunt u dan een screenshot maken van de kaart en de foutmelding?
----

Rabobank geeft aan dat Google onzin roept.

Krijg alleen maar tegenstrijdige "oplossingen".

Mijn pas is Maestro en het werkt gewoon op mijn telefoon.

Heb aangeboden aan de Rabobank om langs te komen zodat ze zelf kunnen testen met mijn spullen maar dat is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Ik zit na 1 dag gebruik op 75% accu op de Watch 5 Pro. Gisteren 12:45 begonnen op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie35
  • Laatst online: 08:28
Ik heb ook ie Galaxy Watch 5 aangeschaft. Ik was en ben geen Samsung fan maar ik had een watch nodig. (mijn vorige was de LG Watch) Ik vind het echt bizar dat je verplicht bent Samsung software te installeren en je hem dus niet via Google Wear app kunt verbinden. (Dus ik heb nu een Samsung account :( Maar oke (mijn pixel 6 Pro is nog niet boos))

Verder ben ik wel te spreken over de bediening en de hardware. Het heeft even geduurd voordat ik alle Google diensten er draaiend op heb/had. Tot nu toe zeer tevreden. (Heb hem pas 2 dagen..) Oke de accuduur is even wennen met mijn LG Watch deed ik 4 dagen. Ik kan over de Watch5 nog niet veel zeggen.

Mocht iemand een omzeiling van het Samsung account weten dan houdt ik mij van harte aanbevolen.
Ik heb Google Gboard geïnstalleerd maar ik zie niet de optie om nadat hij geactiveerd is dat ik de optie kan kiezen voor spraak invoer ( Dit kan pas nadat het toetsenboard geopend is en ik zelf op het microfoontje druk.) Weet iemand waar je dit nog wel kunt wijzigen?

Ik hoop hier veel te leren en te lezen.

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kripple
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Turb0Turb0 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:02:

Google roept:
-----
Bij ondersteunende kaarten kunt u zien dat Rabobank alleen ondersteund word als het een mastercard is, geen maestro kaart. Mocht u geen Maestro kaart hebben en wel een Mastercard en hij doet het nog steeds niet. Kunt u dan een screenshot maken van de kaart en de foutmelding?
----

Heb aangeboden aan de Rabobank om langs te komen zodat ze zelf kunnen testen met mijn spullen maar dat is niet mogelijk.
Raar dat het met de watch 5 niet werkt. Op mijn watch 4 classic werkt de combinatie wallet-Rabobank perfect. Dus ik hoop voor je dat het iets tijdelijks is dat het niet werkt en dat het later alsnog toegevoegd wordt in de watch 5

AMD Ryzen 9 5900x - Nvidia rtx 4070 - 32gb ram - Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie35
  • Laatst online: 08:28
Klopt het dat na de update van Samsung wearable (watch 5 plugin) je niet meer tegen google kunt zeggen verstuur whatsapp? En dan naam persoon en dan bericht?

EDIT: Na herstart en Contacten app van Google geïnstalleerd lijkt het weer te werken!

[ Voor 41% gewijzigd door appie35 op 19-08-2022 15:47 ]

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:13
Wil ook wel een 5 kopen, ik heb zelf ING (belgie) , maar ING is niet bechikbaar in google pay ? kan het anders? eventueel Paypal met google pay koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Ik ben ook een winkelmandje aan het samenstellen, ik zie dat sommige er een wireless pad charger in hebben gekregen? (gratis) hoe doe je dat? ik kan deze niet kiezen? en die vip code / korting code? gewoon even bellen naar samsung?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tGME1mXe-QRptb-tq70qOXfwoN8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sjMssvGSFtWn1MjRK18OnLQe.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeavyMetal77
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 22-08-2022
Hi een Tweakers-newby hier.

Vraagje: ik zit bij Vodafone en zij bieden nog geen los multisim abonnement aan voor de Galaxywatch 5 pro 4g, zoals t-mobile. Nu opperde een Vodafone medewerker dat het waarschijnlijk wel lukt als ik mijn Esim ook activeer op mijn watch. Punt is dan alleen dat ik steeds mobiel moet uitzetten om watch te kunnen gebruiken met 4g (dus telefoon thuislaten en wel gebeld kunnen worden etc.)

Zou dit werken? Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door HeavyMetal77 op 19-08-2022 16:46 . Reden: vergeten watch te vermelden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

WhateverSuitsU schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:02:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ook 16 hier 😄 misschien helpen een paar foto's nog voor het idee!
Mooi watchface. Welke is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBNMK
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:25
Ik kom van een Galaxy Watch die ik niet langer dan 24 uur kon gebruiken. Ik ben erg blij met de performance qua snelheid en batterij duur. Ik heb een Watch 5 Pro LTE en gebruik het vooral voor het tracken van mijn 'health' en workouts (Samsung Health en Strava). Nu helaas nog geen workout met GPS (en LTE) kunnen tracken. Heb hartslag continu meten, stress handmatig, wifi/LTE op automatisch.

Al met al heel blij mee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Avg5tWjAFbEad1W2Ibjm2aQ9NM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ub2yo0BNPdETj62iKLpXEROK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

R2L schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:52:
[...]

Mooi watchface. Welke is dit?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ybb6ShpcBso4-EUt59q2mtzKaJM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9pqllkdXkK8LlAjRgkeBROXl.jpg?f=fotoalbum_large

Deze!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Top!!! Thnx, deze watchface gebruik ik al haha, had alleen niet naar de opties van Complicatie 3 gekeken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
AOD aan en dan dit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D1caBggplGVbr604sPh2tdHqBAg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jER23VL5aAV14gCHBMXoTYEd.png?f=fotoalbum_large

Op zich best dus. Maar ik denk wel dat ik AOD uit ga zetten. Zie je vrijwel nooit. Aan de andere kant lijkt het dan wel echter als horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volder_Be
Turb0Turb0 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:02:

Google roept:
-----
----

Het zou liggen aan mastercard en maestro (mastercard hun debet kaart). Visa zou wel moeten kunnen toegevoegd worden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W3T135IfWdYYGuBFVHy2fQEumSI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IudEVe8j4Jar7qyCz4KIURBR.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Volder_Be op 19-08-2022 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
Volder_Be schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:25:
[...]

Het zou liggen aan mastercard en maestro (mastercard hun debet kaart). Visa zou wel moeten kunnen toegevoegd worden...

[Afbeelding]
Ik heb net met een oude telefoon getest. Schone install galaxy J5 en de watch5 een reset gegeven (2x5 is een 10 dacht ik ;-) ). Maar nog steeds geen Google pay.

Er was net een update van google wallet en Rabobank en ik hoopte even op een fix maar helaas.

Dus weer aan mijn telefoon gekoppeld en backup terug gezet. Ga maar even stoppen met Google Pay.

Je zou toch denken dat de Rabobank een Galaxy Watch5 test als dit op de markt komt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoFate
Voor degene die Google pay willen gebruiken met een bank die NIET compatibel is... Via de app "curve" gaat het wel, die maakt een virtuele visa aan die je kan koppelen, deze virtuele kaart is dan weer gekoppeld aan een andere visa kaart die je instelt in curve...

Handig!! Eindelijk mijn ING voor Google pay :-)

Met de app revolut gaat het ook, maar dan moet je altijd geld depositen op de virtuele kaart, niet echt handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Update: zit nu op 60% accu. Sinds gisteren 12:45 begonnen met het bijhouden van de accuduur op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

NoFate schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:47:
Voor degene die Google pay willen gebruiken met een bank die NIET compatibel is... Via de app "curve" gaat het wel, die maakt een virtuele visa aan die je kan koppelen, deze virtuele kaart is dan weer gekoppeld aan een andere visa kaart die je instelt in curve...

Met de app revolut gaat het ook, maar dan moet je altijd geld depositen op de virtuele kaart, niet echt handig
Dat klinkt als een groot voordeel tov revolut. Ga ik proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
ja, bij curve is er wel een éénmalige kost, je bent verplicht om de virtuele kaart ook te kopen, is voor 5€ , dan krijg je die opgestuurd, vanaf dan is het gratis

https://www.curve.com/plans?variant=standard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
NoFate schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:47:

Kun je dit even uitleggen? ING is toch geen visa? Of gebruik je je creditcard van ING om te koppelen aan die curve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
barrymossel schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:06:
[...]

Kun je dit even uitleggen? ING is toch geen visa? Of gebruik je je creditcard van ING om te koppelen aan die curve?
klopt, ik gebruik mijn creditcard van ING, die in curve toegevoegd, en de virtuele mastercard van curve gebruikt deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
NoFate schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:07:
[...]

klopt, ik gebruik mijn creditcard van ING, die in curve toegevoegd, en de virtuele mastercard van curve gebruikt deze...
Ik doe niet aan creditcards om bijv m'n boodschappen te betalen. Ik mag hopen vrijwel niemand ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
barrymossel schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:10:
[...]

Ik doe niet aan creditcards om bijv m'n boodschappen te betalen. Ik mag hopen vrijwel niemand ook...
blijkbaar kan je ook een paypal koppelen , en de paypal kaart is dan weer gekoppeld aan een maestrro kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
NoFate schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:11:
[...]

blijkbaar kan je ook een paypal koppelen , en de paypal kaart is dan weer gekoppeld aan een maestrro kaart
Teveel gedoe. ING moet gewoon normaal doen en of Google Pay, of een smartwatch app. Eikels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoFate
barrymossel schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:18:
[...]

Teveel gedoe. ING moet gewoon normaal doen en of Google Pay, of een smartwatch app. Eikels.
volledig mee akkoord, snap ook niet waarom het zo lang moet duren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

NoFate schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:07:
[...]

Je kan die cc dan toch gewoon direct in gpay toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
GVR schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:25:
[...]

Je kan die cc dan toch gewoon direct in gpay toevoegen?
correct! deze is idd gekoppeld aan de wallet
als test iets via playstore gekocht, via de curve kaart in de google wallet, ging perfect
Het geld werd dan verrekend met mijn ING visa kaart
vervolgens een refund gedaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linnie52
HeavyMetal77 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:45:
Hi een Tweakers-newby hier.

Vraagje: ik zit bij Vodafone en zij bieden nog geen los multisim abonnement aan voor de Galaxywatch 5 pro 4g, zoals t-mobile. Nu opperde een Vodafone medewerker dat het waarschijnlijk wel lukt als ik mijn Esim ook activeer op mijn watch. Punt is dan alleen dat ik steeds mobiel moet uitzetten om watch te kunnen gebruiken met 4g (dus telefoon thuislaten en wel gebeld kunnen worden etc.)

Zou dit werken? Alvast bedankt!
Ook benieuwd naar,anders vd week maar even langs bij Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

NoFate schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:27:
[...]

correct! deze is idd gekoppeld aan de wallet
als test iets via playstore gekocht, via de curve kaart in de google wallet, ging perfect
Het geld werd dan verrekend met mijn ING visa kaart
vervolgens een refund gedaan :-)
Ik bedoel, die ing cc koppelen in gpay, of werkt specifiek een ing cc ook niet samen met gpay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
GVR schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:51:
[...]

Ik bedoel, die ing cc koppelen in gpay, of werkt specifiek een ing cc ook niet samen met gpay?
Nee, een ING cc kan je niet koppelen aan Google, daarom deze omweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Heb net m'n N26 kaart gekoppeld om te proberen, maar hou op hoor, ik MOET schermbeveiliging aanzetten op m'n horloge. Hou op...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomhap
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-07 21:00
barrymossel schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 23:08:
Heb net m'n N26 kaart gekoppeld om te proberen, maar hou op hoor, ik MOET schermbeveiliging aanzetten op m'n horloge. Hou op...
Elke keer opnieuw of gewoon aanzetten?

Standaard hoef je schermbeveiliging namelijk alleen weer in te voeren als je het horloge van je pols af hebt gehaald. Zolang hij om je pols zit zou hij vrij moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
Ik zie meer problemen met Google Wallet. Meerdere reviews die tegen dezelfde problemen aan lopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qwER5TsO3_ClF4rWFHhNnTJ3GkQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1lQ2NMs12CHmSNhYA9kaS8Vi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Maar goed nieuws voor jullie. Het ligt niet aan de bank, maar aan Samsung of Google.

De N26 kan niet gekoppeld worden aan m'n horloge en wel aan m'n telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Tomhap schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 23:10:
[...]

Elke keer opnieuw of gewoon aanzetten?

Standaard hoef je schermbeveiliging namelijk alleen weer in te voeren als je het horloge van je pols af hebt gehaald. Zolang hij om je pols zit zou hij vrij moeten blijven.
Geen idee, maar dat zou prima zijn. Ik wil zo min mogelijk opgedragen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Met AOD krijg ik trouwens zo'n twee 48 uur batterij. Vanaf de volgende lading eens zonder AOD proberen. Jammer dat dat zoveel kost. Dan is die TicWatch nog niet zo gek.
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste