Van der Berg schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 02:51:
Maandag 22 augustus 02:45 heb ik nog 9% aan accuduur over. Donderdag 18 augustus om 12:45 begonnen op 100%
Ik heb de test voltooid en 9% is echt het laagste en verwacht niet dat ik nog 1 volle dag mee kan
Toch een mooie vooruitgang met de upgrade naar 590mAh accucapaciteit bij de Watch 5 Pro en de softwarebeleid tot 2026.
Nog geen review op Tweakers.net. ik ben benieuwd naar hun testresultaten.
Wat vinden jullie van de aantal dagen dat ik ermee heb bereikt?
zeer mooi resultaat. ik geloof dat je hartslagmeting om de 10 minuten staat?
ik heb hem na de volledige setup gisteren volledig opgeladen en rond 9.30u van de lader gehaald.
heb hem continue gedragen ook voor slaaptracking, 2 keer mee hardgelopen (ongeveer 1.45u GPS tracking in totaal). Tijdens de workouts stond de LTE aan en verbonden. Hartslagmeting en stress continue, tal van notificaties, AOD uit, hier en daar een bloeddrukmeting, ECG, body composition gedaan, en uiteraard war mee gespeeld. Nu momenteel op 45%.
Mij vorige watch 4 classic LTE moest ik 2x per dag opladen met dit scenario. Dus heel tevreden met dit resultaat. Heb hem bewust tussendoor nog niet bijgeladen. Heb al gezien dat het opladen idd supersnel gaat, dus als ik hem terug ga bijtanken tijdens het douchen of ontbijten hoef ik me nooit meer zorgen te maken dat hij leeg is vooraleer het tijd is voor de volgende workout of sleeptrackoing. Dit maakt het gemis van de draaibare bezel ruimschoots goed.