Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:54
JeroenV_ schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 07:55:
Toch zijn de 2 reviews op samsung niet goed.
Klagen beide dat de strap niet goed blijft zitten omdat de magneet te zwak is.
Tsja, heftig. Ander bandje erbij bestellen dus. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Dat is wel vervelend, vooral voor die prijs ... Denk dat ik dan maar even de grens over ga, naar Mediamarkt om het eerst te bekijken...

[ Voor 27% gewijzigd door Perenor op 06-10-2022 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb een tijdje de galaxy watch 5 pro, hierbij gebruik Samsung health als fitness tracker waarbij de data vervolgens gesynced wordt naar Strava. De strava wear OS app vind ik te beperkt t.o.v. de samsung app. Nu heeft de sync enkel de eerste paar dagen gewerkt, daarna heb is het 'ineens' gestopt met werken. Ik heb de connectie met de samsung health app gemaakt op mijn galaxy s22 (via connected services). Ik heb vanuit daar ingelogd op strava en de permissies geaccepteerd, tevens hebben de samsung health app en de strava app toegang tot de locatie en de body sensors. Ik heb de verbinding inmiddels meerdere malen opnieuw ingesteld echter wordt er niks meer gesynced richting Strava. Heeft iemand hier wellicht ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:01
Avvd schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:02:
Ik heb een tijdje de galaxy watch 5 pro, hierbij gebruik Samsung health als fitness tracker waarbij de data vervolgens gesynced wordt naar Strava. De strava wear OS app vind ik te beperkt t.o.v. de samsung app. Nu heeft de sync enkel de eerste paar dagen gewerkt, daarna heb is het 'ineens' gestopt met werken. Ik heb de connectie met de samsung health app gemaakt op mijn galaxy s22 (via connected services). Ik heb vanuit daar ingelogd op strava en de permissies geaccepteerd, tevens hebben de samsung health app en de strava app toegang tot de locatie en de body sensors. Ik heb de verbinding inmiddels meerdere malen opnieuw ingesteld echter wordt er niks meer gesynced richting Strava. Heeft iemand hier wellicht ervaring mee?
Ben heel benieuwd naar jouw ervaringen, en die van andere gebruikers, met het GPS signaal. Lees best veel over onnauwkeurige GPS tracking.

Ik heb nu nog een Garmin Fenix 6X Sapphire maar wil graag richting een 'echte' smartwatch. De nauwkeurigheid van de GPS is wel de make or break voor deze Samsung horloge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-05 17:30

wiz

Connecting the world

Ik heb de voorloper even in huis gehad (de stalen versie), die ook een aantal slechte reviews kreeg. Niks van gemerkt. Prachtige kwaliteit en afwerking.

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Yo_flow schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:15:
[...]

Ben heel benieuwd naar jouw ervaringen, en die van andere gebruikers, met het GPS signaal. Lees best veel over onnauwkeurige GPS tracking.

Ik heb nu nog een Garmin Fenix 6X Sapphire maar wil graag richting een 'echte' smartwatch. De nauwkeurigheid van de GPS is wel de make or break voor deze Samsung horloge...
Met wandelen is hij in ieder geval accuraat. Gewoon rechte lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-05 10:08
Het is idd vreemd. Tijdje geleden de vrijwel identieke stalen versie gebruikt met watch 5 pro en geen problemen hiermee gehad. Misschien is dit de reden waarom de lancering vertraagd is en waarom het gelijk een verlaging in prijs had in de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
wiz schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:25:
[...]

Ik heb de voorloper even in huis gehad (de stalen versie), die ook een aantal slechte reviews kreeg. Niks van gemerkt. Prachtige kwaliteit en afwerking.
Heb je het geretourneerd? Ga je de titanium versie halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

blue13x schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:56:
[...]

Heb je het geretourneerd? Ga je de titanium versie halen?
Ja geretourneerd, nee ik denk het niet. Mijn pols is net iets te smal ervoor. Ik vond daardoor de Ringke mooier sluiten om mijn pols.

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-05 21:11
Avvd schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:02:
de strava connectie met samsung heeft eigenlijk nooit deftig gewerkt. Zowiso duurt het lang vooraleer er een synchronisatie plaatsvindt, en als het werkt moet ik na enkele dagen, soms weken, terug aanmelden bij strava. Voor een of andere reden wordt de shealth connectie met strava soms uitgelogd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glenner
Yo_flow schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:15:
[...]

ik ben helemaal niet tevreden van de Shealth workout app voor het hardlopen op mijn 5 Pro. De afstanden kloppen totaal niet in vergelijking met mijn vroegere garmin, en met eender welk ander gps horloge dat ik gehad heb. De afstanden zijn meestal een pak groter dan de werkelijkheid. Natuurlijk lijk ik zo wel heel goed in vorm :-) Ook de track op de kaart achteraf is niet recht, redelijk zigzag, nooit geen mooie lijnen die de weg volgen.

Ik gebruik meestal een 3th party app, zoals Gear Tracker 2, kan ik ook nogeens bluetooth sensoren aan koppelen zoals een hartslagmeter en Stryd powermeter. Strava koppeling loopt daarmee perfect, alsook andere populaire platformen... De getekende track is dan wel perfect en afstanden zijn veel realistischer, dus aan de hardware ligt het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
blue13x schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:53:
[...]

Het is idd vreemd. Tijdje geleden de vrijwel identieke stalen versie gebruikt met watch 5 pro en geen problemen hiermee gehad. Misschien is dit de reden waarom de lancering vertraagd is en waarom het gelijk een verlaging in prijs had in de UK.
Ondertussen al drie negatieve reviews op de Samsung site. Dat is niet veelbelovend :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:03
Ter info , Google Home app is ook gelanceerd voor Wear OS, werkt ook op onze samsungs, wel leuk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Waar is die app te downloaden? Kan het niet vinden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
NeWSJuNK schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:41:
Waar is die app te downloaden? Kan het niet vinden .
In de App Store op je horloge. Althans bij mij. Is wel een preview versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:01
glenner schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:20:
[...]

ik ben helemaal niet tevreden van de Shealth workout app voor het hardlopen op mijn 5 Pro. De afstanden kloppen totaal niet in vergelijking met mijn vroegere garmin, en met eender welk ander gps horloge dat ik gehad heb. De afstanden zijn meestal een pak groter dan de werkelijkheid. Natuurlijk lijk ik zo wel heel goed in vorm :-) Ook de track op de kaart achteraf is niet recht, redelijk zigzag, nooit geen mooie lijnen die de weg volgen.

Ik gebruik meestal een 3th party app, zoals Gear Tracker 2, kan ik ook nogeens bluetooth sensoren aan koppelen zoals een hartslagmeter en Stryd powermeter. Strava koppeling loopt daarmee perfect, alsook andere populaire platformen... De getekende track is dan wel perfect en afstanden zijn veel realistischer, dus aan de hardware ligt het zeker niet.
Maar dat is gek toch, dan zou het een softwarematig probleem moeten zijn aangezien Strava dan wel werkt? Kan me haast niet voorstellen... Een gps signaal is een gps signaal, hoe kan het dat bij de ene software een kronkelige lijn geven :F

De twijfel blijft dus nog steeds of dit dan wel een goede keus gaat zijn voor o.a. hardlopen en mountainbiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yo_flow schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:12:
[...]

Maar dat is gek toch, dan zou het een softwarematig probleem moeten zijn aangezien Strava dan wel werkt? Kan me haast niet voorstellen... Een gps signaal is een gps signaal, hoe kan het dat bij de ene software een kronkelige lijn geven :F

De twijfel blijft dus nog steeds of dit dan wel een goede keus gaat zijn voor o.a. hardlopen en mountainbiken...
Dat zal te maken hebben met hoeveel data punten in x tijd worden opgeslagen. Een ballans tussen batterijverbruik en nauwkeurigheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perenor
Voor de geïnteresseerden: der is nu ook een review bijgekomen over het titanium bandje van Samsung met 4 sterren op de Samsung site. Diegene heeft klaarblijkelijk helemaal geen problemen met de magneetsluiting. Eindstand dus nu 4 met 1 ster en 1 met 4 sterren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perenor
En nu een zesde review erbij met 5 sterren voor het titanium armbandje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Perenor schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 08:31:
En nu een zesde review erbij met 5 sterren voor het titanium armbandje...
Wel vreemd dat ze allerlei starwars bandjes in Nederland kunnen uitbrengen, maar nog steeds geen titanium bandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boschter
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 20-09-2024
Inmiddels nu ongeveer een maand de GW5 Pro in gebruik. Bewust de upgrade gemaakt vanaf een Garmin omdat ik wat meer smartwatch functies verkoos boven alle uitgebreidere sport functies. De basis daar is voor mij voldoende.

Ik ben enorm tevreden over de smart watch functies en de batterij is ook prima, maar voornaamste probleem voor mij is toch ook de GPS waardoor het horloge voor mij ondermaats blijft. Bij een korte run van 5km merk ik dat de GPS lock extreem laat komt (soms pas 1.5km na de start zie ik later in de SHealth app). Wanneer de lock eerder komt is de eerste km vaak zeer onnauwkeurig. Het vervelende is dat het horloge daarnaast ook heel slecht in staat is om bij het ontbreken van een GPS signaal een accurate inschatting te maken van de afstand, hier was de Garmin ook veel accurater en consistenter in. Dit zorgt voor enorme inconsistentie in de resultaten op de GW5 Pro. Erg jammer want dit valt voor mij echt onder de basics van een smartwatch, en het verbaasd me nog meer omdat Samsung dit toch als een outdoor/sport horloge in de markt heeft gezet.

Zijn er mensen die GPS problemen hebben weten op te lossen/verbeteren? Zoals al aangegeven heeft de meest recente firmware update het probleem niet opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door Boschter op 12-10-2022 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Boschter schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:29:

Zijn er mensen die GPS problemen hebben weten op te lossen/verbeteren? Zoals al aangegeven heeft de meest recente firmware update het probleem niet opgelost.
Ik had begrepen dat de onnauwkeurigheid hem in SHealth zit, en niet in de hardware. Third party apps zoals Gear Tracker II en Strava bijvoorbeeld laten wel een accurate weergave zien van wat je hebt gelopen. Ik zou daar mee gaan experimenteren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:10
Ik heb even mijn laatste mountainbike route bekeken wat de gps doet.

Op de weg is de GPS nauwkeurig op de mountainbike route niet heel erg nauwkeurig trekt veel rechte lijnen. Maar daar zit je veel onder de bomen en zijn het veel korte snelle bochten.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aze7mvkigfnKebAUmBGHyOrczDo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bb6EaOlFibEKdAMxScSgZtGN.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb op mijn stuur ook nog een telefoon zitten (bomvrije Ulefoon) waarop BLEvo draait (app met veel meer functies dan wat er in de standaard app zit van specialized)
Ps het is een E-mtb.

Als ik bij BLEvo inzoom op de mtb route volgt hij vrij goed de route.

S health laat dit zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g8rOyJh0LAlhn-3bYmB1CTwxXCs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9VrWQaV1YwREsYJ39ttFAmJK.jpg?f=fotoalbum_large

En BLEvo dit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nfiwNeFsBPfOx-pvIVHZt3k14aU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qQsWzieYUFZPxhcf6MQRgo77.png?f=fotoalbum_large

Dus die is wel nauwkeuriger. Maar ook niet 100% strak.

Ps offtopic voor de lui die roepen luie donder op je elektrische fiets. :+
Hij staat vanaf huis op eco met 15% support en dan komt je dus ook flink hoog met je hartslag. Na de route gooi ik hem op turbo naar huis en ook dan nog tussen de 130/150 hartslag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CepzntKj18b6261FRifG37baf6E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ctzmibyWMQZ6KLg9H6rVuFe4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-05 09:45

Muzzy

Aan het dieken

Weet iemand of er een app beschikbaar is waar je makkelijk notities mee maakt op je horloge?

Mijn ideale scenario is dat ik op een quickfunctie druk. Vervolgens iets inspreek en dat dat vastgelegd wordt.

Iemand enig idee of dat kan?

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ferdw
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
In Google Keep heb je de mogelijkehid om gesproken tekst in een note te krijgen, je moet het echter wel handmatig bevestigen voordat hij de note aanmaakt. Maar volgens mij is dat een functionaliteit van het toetsenbord, en zouhet dus in elke note taking app oeten werken.

Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boschter
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 20-09-2024
Turb0Turb0 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 17:51:
Ik heb even mijn laatste mountainbike route bekeken wat de gps doet.

Op de weg is de GPS nauwkeurig op de mountainbike route niet heel erg nauwkeurig trekt veel rechte lijnen. Maar daar zit je veel onder de bomen en zijn het veel korte snelle bochten.[Afbeelding]

Ik heb op mijn stuur ook nog een telefoon zitten (bomvrije Ulefoon) waarop BLEvo draait (app met veel meer functies dan wat er in de standaard app zit van specialized)
Ps het is een E-mtb.

Als ik bij BLEvo inzoom op de mtb route volgt hij vrij goed de route.

S health laat dit zien.
[Afbeelding]

En BLEvo dit.
[Afbeelding]

Dus die is wel nauwkeuriger. Maar ook niet 100% strak.

Ps offtopic voor de lui die roepen luie donder op je elektrische fiets. :+
Hij staat vanaf huis op eco met 15% support en dan komt je dus ook flink hoog met je hartslag. Na de route gooi ik hem op turbo naar huis en ook dan nog tussen de 130/150 hartslag.

[Afbeelding]
Interessante analyse! Ik ervaar inderdaad hetzelfde, zodra de GPS lock er is, is de nauwkeurigheid van de route prima. Ik zie dat de GPS bij jou vanaf het begin al aanwezig is, in mijn ervaring met hardlopen duurt het vaak 1 volledige km (~5 min) voordat ik een (accurate) GPS lock heb. Voorbeeld hieronder bijvoorbeeld is de eerste km een zooitje (en ook nog te laat begonnen), maar daarna is het OK. In een andere run op precies dezelfde route heb ik pas GPS na 1.5 km, daarvoor niets.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZRIrQZ0Sklv948TCqprLY3qxCJY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RjSr0LN6opgcBrKHjoKcG6u9.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ga eens met Gear Tracker II testen dit weekend om te zien of dit iets verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-05 16:22
Heb gisteren ook een 5pro ontvangen, gekocht bij coolblue met mijn cadeau bonnen ivm zonnenpanelen.:) .
Ik heb hem sinds gister 1800 in gebruik dus ca 22 uur verder zie ik nog 77% batterij. Dat valt me tot nu toe niet tegen. Zeker omdat ik er ook wat meer mee aan het proberen ben.
Ik heb wel bewust een donkere wijzerplaat gekozen omdat die naar ik verwacht minder energie gebruikt.

Ik kom van een huawei gt2 die ik rustig een week kon gebruiken en ben benieuwd hoe ik het met deze ga redden

mrbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomhap
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-03 16:40
Muzzy schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:41:
Weet iemand of er een app beschikbaar is waar je makkelijk notities mee maakt op je horloge?

Mijn ideale scenario is dat ik op een quickfunctie druk. Vervolgens iets inspreek en dat dat vastgelegd wordt.

Iemand enig idee of dat kan?
Samsung notes heeft volgens mij geen ondersteuning. Op de watch. Ik heb zojuist even op mn horloge gekeken of bixby een notitie kan aannemen maar dit werkt alleen op een telefoon, niet op een horloge.

Google Assistant op de watch5 pro lijkt wel gewoon een notitie aan te kunnen nemen. Ik ga ervan uit dat dit dan gewoon in Keep terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Sinds een paar weken heb ik ook een 5 Pro, en het valt me op dat e.e.a. rondom watchfaces niet erg stabiel werkt. In het begin heb ik Facer gebruikt, maar af en toe was deze niet meer geselecteerd als actieve watchface, en op dat moment vaak niet eens opnieuw te kiezen in het lijstje van aanwezige watchfases.

Onlangs heb ik een configureerbare watchface in de Play Store gekocht (deze https://play.google.com/s...00_tomcat_PRO&hl=nl&gl=US) en daarbij merk ik nu dat gemaakte configuratie opties ineens terug naar default zijn (bijvoorbeeld de kleur van de wijzers), en een aanpassing op dat vlak niet meer doorkomt in de weergave.

Heb ik pech (gehad), of is de stabiliteit van watchfaces een dingetje? Hoe ervaren andere dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
JBS schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:29:
Sinds een paar weken heb ik ook een 5 Pro, en het valt me op dat e.e.a. rondom watchfaces niet erg stabiel werkt. In het begin heb ik Facer gebruikt, maar af en toe was deze niet meer geselecteerd als actieve watchface, en op dat moment vaak niet eens opnieuw te kiezen in het lijstje van aanwezige watchfases.

Onlangs heb ik een configureerbare watchface in de Play Store gekocht (deze https://play.google.com/s...00_tomcat_PRO&hl=nl&gl=US) en daarbij merk ik nu dat gemaakte configuratie opties ineens terug naar default zijn (bijvoorbeeld de kleur van de wijzers), en een aanpassing op dat vlak niet meer doorkomt in de weergave.

Heb ik pech (gehad), of is de stabiliteit van watchfaces een dingetje? Hoe ervaren andere dit?
Daarom gebruik ik ze niet...geen quality control. Daarnaast kunnen ze een effect hebben op de batterij. Ik gebruik de Samsung faces....genoeg opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:49
Ik heb vanaf het begin eigenlijk deze erop staan, en merk geen gekke drain oid
https://play.google.com/s...garderMetall5&hl=nl&gl=US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:20

GVR

Ik heb nu al een paar keer dat de wallet verdwenen is onder 2x drukken van de starttoets, deze staat dan weer terug op meest recente App. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

blue13x schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:13:
[...]

Daarom gebruik ik ze niet...geen quality control. Daarnaast kunnen ze een effect hebben op de batterij. Ik gebruik de Samsung faces....genoeg opties.
Ik gebruik de standaard Samsung "analoog hulpmiddel". Strak en simpel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turb0Turb0
GVR schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 19:24:
Ik heb nu al een paar keer dat de wallet verdwenen is onder 2x drukken van de starttoets, deze staat dan weer terug op meest recente App. Hebben jullie dat ook?
Ja ook al een paar keer gehad. Dacht dat het aan mij lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Heeft iemand toevallig ervaring met de huidige Watch 5 LTE modellen wanneer die in Duitsland gekocht zijn? Kun je daar de T-Mobile multisim goed op activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
wiz schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:51:
Heeft iemand toevallig ervaring met de huidige Watch 5 LTE modellen wanneer die in Duitsland gekocht zijn? Kun je daar de T-Mobile multisim goed op activeren?
Is toch gewoon precies dezelfde als die je in Nederland koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Ik gebruik altijd Spotify offline music tijdens het lopen... Samen met de buds live... Al een paar keer gemerkt na +- 40 min lopen, stottert de muziek...
Dan moet ik bluetooth uit / aan zetten en dan is het terug ok.

Wat zou dit kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linnie52
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
Turb0Turb0 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:00:
[...]

Ja ook al een paar keer gehad. Dacht dat het aan mij lag.
Yep ook gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-05 17:41

pdavie2311

Live life to the fullest..

Zojuist de Watch 5 Pro besteld bij Samsung. Komt met extra bandje en voucher Adidas 50,- euro. Mooie deal. Ik heb net de nieuwe Pixel 7 Pro gehaald. De Watch 5 Pro kan ik tot alle opties toch gewoon gebruiken op de ECG en nog iets na icm mijn Pixel 7 Pro? Juist titanium en saffier spreken mij aan. Pixel Watch had ik gehaald maar deze is echt te klein voor mijn polsen. Dank alvast

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

pdavie2311 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 09:54:
Zojuist de Watch 5 Pro besteld bij Samsung. Komt met extra bandje en voucher Adidas 50,- euro. Mooie deal. Ik heb net de nieuwe Pixel 7 Pro gehaald. De Watch 5 Pro kan ik tot alle opties toch gewoon gebruiken op de ECG en nog iets na icm mijn Pixel 7 Pro? Juist titanium en saffier spreken mij aan. Pixel Watch had ik gehaald maar deze is echt te klein voor mijn polsen. Dank alvast
Klopt, alleen geen ECG en bloeddruk, al is dat met een omweg wel mogelijk, maar zelf nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

GVR schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 14:01:
[...]

Klopt, alleen geen ECG en bloeddruk, al is dat met een omweg wel mogelijk, maar zelf nooit geprobeerd.
Dan valt het mee toch? Hardlopen op hartslag, betalen met Google Pay, meldingen ontvangen en muziek via Spotify offline streamen naar mijn oordopjes. Dat moet ik er dus prima mee kunnen doen begrijp ik..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GVR

GVR

pdavie2311 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 14:04:
[...]

Dan valt het mee toch? Hardlopen op hartslag, betalen met Google Pay, meldingen ontvangen en muziek via Spotify offline streamen naar mijn oordopjes. Dat moet ik er dus prima mee kunnen doen begrijp ik..
Klopt. Ik mis ook niks aan het feit dat ECG en bloeddruk niet werken. Gpay is dan wel afhankelijk van je bank. Ing werkt niet dus ik gebruik Revolut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

GVR schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 14:10:
[...]

Klopt. Ik mis ook niks Ana het feit dat ECG en bloeddruk niet werken. Gpay is dan wel afhankelijk van je bank. Ing werkt niet dus ik gebruik Revolut.
Rabo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Rabobank werkt prima met GPay op het horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Nu online
Ik heb al een paar keer gehad dat als mensen mij bellen ik het gesprek niet kan aannemen op de watch. Welke knop moet ik indrukken om het gesprek op de Watch 5 aan te nemen of is dat niet mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomhap
NeWSJuNK schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 11:32:
Ik heb al een paar keer gehad dat als mensen mij bellen ik het gesprek niet kan aannemen op de watch. Welke knop moet ik indrukken om het gesprek op de Watch 5 aan te nemen of is dat niet mogelijk ?
Je zou gewoon net als op de telefoon een rode en een groene knop moeten krijgen die je opzij moet swipen om op te nemen/ op te hangen. Volgens mij hang je automatisch op als je op de hardware knoppen drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Nu online
Zou het te maken kunnen hebben met bellen via whatsapp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Zojuist de Watch 5 Pro ontvangen maar muziek downloaden Spotify lukt niet. Limiet apparaten bereikt. Snap hier niks van en als je googled vind ik ook niet de oplossing die werkt voor mij. Verwijder alle download van een ander apparaat krijg ik als melding op de Watch. Waar moet ik het van verwijderen dan?

Edit: Opgelost door met Spotify contact op te nemen

[ Voor 8% gewijzigd door pdavie2311 op 17-10-2022 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meeterea
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-02 12:34
pdavie2311 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:30:
Edit: Opgelost door met Spotify contact op te nemen
Misschien wel handig om de oplossing te melden, mochten meer er problemen mee hebben of later alsnog tegen aan lopen?

Culemborg, 2.720Wp Zuidzijde; PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Meeterea schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 19:51:
[...]

Misschien wel handig om de oplossing te melden, mochten meer er problemen mee hebben of later alsnog tegen aan lopen?
Dat weet ik dus niet, haha! Op afstand deed hij iets en ik moest de Watch opnieuw opstarten en klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:43
Ik ben nog een leek op het gebied van smartwatches. Hoe werkt de LTE versie icm Multisim precies?

Op dit moment heb ik een Simyo abonnement en moet deze nog 8 maanden uitzitten. Kan ik dan een Multisim regelen bij bijvoorbeeld T-Mobile en deze dan koppelen/clonen met mijn Simyo abonnement oid? Of moet zowel de smartwatch & telefoon simkaart bij dezelfde provider lopen?

Zo nee, kan ik tot die tijd ook LTE uitzetten en enkel Bluetooth gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:27
Ryan_ schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 08:34:
Ik ben nog een leek op het gebied van smartwatches. Hoe werkt de LTE versie icm Multisim precies?

Op dit moment heb ik een Simyo abonnement en moet deze nog 8 maanden uitzitten. Kan ik dan een Multisim regelen bij bijvoorbeeld T-Mobile en deze dan koppelen/clonen met mijn Simyo abonnement oid? Of moet zowel de smartwatch & telefoon simkaart bij dezelfde provider lopen?

Zo nee, kan ik tot die tijd ook LTE uitzetten en enkel Bluetooth gebruiken?
Multisim is een uitbreiding op een regulier (nu nog alleen T-Mobile) abonnement. Dus de enige manier om het werkend te krijgen is met een T-Mobile-abonnement, met de Multisim uitbreiding. Het is nog niet bekend of en wanneer Simyo Multisim gaat gebruiken.
Als je geen multisim abonnement hebt, werkt de Watch precies als een standaard Watch zonder LTE. Al kun je misschien wel noodoproepen (112) doen als je je telefoon niet bij je hebt, ik weet niet of dat bij de Galaxy Watch ook zo werkt als bij de Apple Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Heeft de Watch 5 Pro ook een nachtklok modus? Net zoals de Apple Watch? Ik heb een dock erbij waar de Watch op zijn zij ligt te laden en als je dan bijvoorbeeld tegen het nachtkastje tikt gaat de tijd aan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-05 10:07
pdavie2311 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:39:
Heeft de Watch 5 Pro ook een nachtklok modus? Net zoals de Apple Watch? Ik heb een dock erbij waar de Watch op zijn zij ligt te laden en als je dan bijvoorbeeld tegen het nachtkastje tikt gaat de tijd aan..
Always on display?
Als je hem oplaadt 's nachts kun je hem altijd de tijd laten tonen.

[ Voor 9% gewijzigd door CappieL op 21-10-2022 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

CappieL schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:42:
[...]

Always on display?
Als je hem oplaadt 's nachts kun je hem altijd de tijd laten tonen.
Staat aan maar dat is statisch, brand dat dan niet in? En het lijkt of hij aan blijft tot 100% want vanmorgen was het scherm zwart toen hij volledig was opgeladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-05 10:07
pdavie2311 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:08:
[...]

Staat aan maar dat is statisch, brand dat dan niet in? En het lijkt of hij aan blijft tot 100% want vanmorgen was het scherm zwart toen hij volledig was opgeladen
Risico lijkt mij minimaal, anders zou een AOD niet actief gepromoot worden.
Als je geen AOD gebruikt, gaat hij denk ik wel uit bij 100% opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Muzzy schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:56:
[...]

Kon hem helaas niet vinden. Zal straks via de pc kijken of het wel leuk met land veranderen idd

Edit: gemaakt via APKpure. Werkt goed nu bij mij. Mocht iemand tegen hetzelfde probleem oplopen hierbij de link.: https://apkpure.com/nl/st...msung.accessory.zenithmgr

Nu snel weer ontopic.

Batterij net geen 3 dagen mee. Ben nog aan het testen wat de.beste instellingen voor mij zijn.

[Afbeelding]
offtopic:
Welk Helvetica font uit de store gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-05 09:45

Muzzy

Aan het dieken

S_Chief schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:29:
[...]

offtopic:
Welk Helvetica font uit de store gebruik jij?
Dat is de oneplus sans font

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroetie2970
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-06-2023
GVR schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 19:24:
Dit gebeurt bij mij ook met regelmaat. Zeer vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Kroetie2970 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 21:36:
[...]

Dit gebeurt bij mij ook met regelmaat. Zeer vreemd.
yep, ook al last van gehad, zeer vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:43
Leuke korting bij Samsung op dit moment. Doormiddel van een kortingscode (20galaxywatch5) nog wat extra korting op de Watch5 Pro BT.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JCocTmHg6Agw5z9agBGNZqFrI_Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7E4tIkWs7HEGRImxQnqTEy5K.png?f=fotoalbum_large

Nu kopen of wachten op BF :o Prijs is wel met het goedkoopste bandje. Iemand die ook een Sport Strap bandje gebruikt en kan vertellen hoe de kwaliteit is? Op verkoop sites krijgt bijna elk soort Samsung bandje slechte reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celf11
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-05 16:27
@Ryan, welk bandje bedoel je precies? Er zijn meerdere bandjes met iets met "sport".

Zelf heb ik de standaard "d-buckle sports band" en die bevalt me heel goed. Heb 'm al een maand en heb nog niets hoeven bijstellen. In mijn ogen een comfortabel bandje, maar ja, smaken verschillen en het is wel een kunststof bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie De Ruiter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-05 12:12
Ik heb een paar dagen geleden een update voor de W5Pro mogen ontvangen. Sindsdien lijkt het batterijverbruik een stuk hoger en lijken er Bluetooth issues te zijn.
Klinkt dit bekend of ben ik de enige ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Arie De Ruiter schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:28:
Ik heb een paar dagen geleden een update voor de W5Pro mogen ontvangen. Sindsdien lijkt het batterijverbruik een stuk hoger en lijken er Bluetooth issues te zijn.
Klinkt dit bekend of ben ik de enige ??
Welke versie is dat? Ik had 7 september de laatste update, draai op versie 4.5 (R920XXu1AVH6, de versie zonder lte).
Hoe merk je dat je bluetooth issues hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 24-04 00:10
Same here, security Juli 2022, Watch 5 pro (aw7y)

[ Voor 25% gewijzigd door Comp User op 03-11-2022 21:51 ]

Vaste locatie, vast netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Er is eind oktober een update geweest voor de 925F (5 Pro LTE) naar R925FXXS1AVI4 (patch level 1 oktober 2022). Maar dat voornamelijk stabiliteit volgens de Readme... En ben er nog geen issues mee tegengekomen..

[ Voor 11% gewijzigd door wiz op 04-11-2022 07:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

De Watch 5 Pro nu voor 369,- bij Bol.com. dat is een mooie prijs voor zo een horloge met saffier en titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTec
  • Laatst online: 07:20
pdavie2311 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 07:31:
De Watch 5 Pro nu voor 369,- bij Bol.com. dat is een mooie prijs voor zo een horloge met saffier en titanium.
.

[ Voor 13% gewijzigd door iTec op 05-11-2022 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

iTec schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:00:
[...]

Vreemd ik zie nog teeds 393 euro staan. Was dit een tijdelijke aanbieding?
Vanmorgen was 't inderdaad 369 voor de grijze (bij een externe verkoper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTec
Ryan_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:09:
Leuke korting bij Samsung op dit moment. Doormiddel van een kortingscode (20galaxywatch5) nog wat extra korting op de Watch5 Pro BT.

[Afbeelding]

Nu kopen of wachten op BF :o Prijs is wel met het goedkoopste bandje. Iemand die ook een Sport Strap bandje gebruikt en kan vertellen hoe de kwaliteit is? Op verkoop sites krijgt bijna elk soort Samsung bandje slechte reviews.
Ik google mij suf maar voor die prijs kan ik het horloge echt niet vinden. Tevens werkt de kortingscode niet (meer?). Zit nu via een ING link (ergens op het forum gevonden maar die kortingen werken niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Guy, toen ik de pro5 pas had, is het me 2 x gelukt om Spotify te laten afspelen op de speaker...
Nu loop ik sindsdien met de Galaxy buds, maar soms vallen ze toch uit..
Nu wil ik toch de speaker gebruiken tijdens het joggen, maar het lukt me niet meer... Ik ben er thans vroeger 2 x in geslaagd om muziek te laten spelen via de speaker, maar weet niet meer hoe..

Was wellicht via een omweg, want officieel kan het niet om wss batterij te besparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hErcuLEss
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 17-02 07:31
Ik heb de Watch 5 pro nu voor ~€300,- gevonden op amazon Italië. Weet iemand of dat nog problemen zou kunnen geven met regio's? Volgens Amazon is het de Italiaanse versie.
https://amzn.eu/d/gnIDQcw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomhap
Nee, en je krijgt ook gewoon garantie van samsung NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hErcuLEss
Ah, top, dankjewel
Hij was natuurlijk heel snel uitverkocht, maar handig om te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTec
hErcuLEss schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:05:
Ah, top, dankjewel
Hij was natuurlijk heel snel uitverkocht, maar handig om te weten
Ik heb even gekeken en vertaald. De 300 euro versie is 2de hands. De 350 euro kostende versie is nieuw. Nog steeds een stuk goedkoper dan bv een Belsimpel. Dus dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-05 06:39
Hi!

Ik heb op dit moment een Fitbit sense 2, welke ik gebruk voor het hardlopen, hartslag, slapen etc. Diehard smartwatch functionaliteiten zijn voor mij bijzaak, maar leuk is het wel.

Onlangs een 5km wedstrijd gelopen en daarbij was het voor mijn Sense na 4,7km klaar. Dat scheelde dus even 300 meter wat mij toch fors tegenvalt. Durft iemand te zeggen hoe dit gaat bij de Watch 5?

Qua looks ben ik erg gecharmeerd van de Watch 5 en aangezien ik een Samsung telefoon heb...

Wellicht is een Garmin Venu 2 plus voor mij beter, maar vind ze eigenlijk gewoonweg niet zo mooi.

Ik hoor graag jullie ervaringen met de GPS van de Watch 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celf11
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-05 16:27
@bartus1989 , kijk op YouTube 'ns naar de reviews van The quantified scientist. Hij reviewt (smart/sport) watches volgens een vast patroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-05 06:39
@celf11 thnx! Niet perfect, zal een beetje vergelijkbaar zijn met de Sense denk ik. De 5 pro komt er wel beter uit maar die is weer zo groot. De Garmin Venu 2 plus komt er wel stukken beter uit, maar dat vind ik eigelijk ook een lelijk ding. Ben bang dat voor mij de perfecte smartwatch niet bestaat :+

• iTec
hErcuLEss schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 06:48:
Ik heb de Watch 5 pro nu voor ~€300,- gevonden op amazon Italië. Weet iemand of dat nog problemen zou kunnen geven met regio's? Volgens Amazon is het de Italiaanse versie.
https://amzn.eu/d/gnIDQcw
Via deze link nu 330 voor de zwarte versie en 300 voor de grijze....twijfel twijfel :))

• hErcuLEss
@iTec die nu op Amazon Italië staan hebben wel imperfecties dus vandaar dat ze goedkoper zijn. Ik heb m nu met een ander bandje besteld bij Samsung met studentenkorting. Is die 350, als je ing hebt kan je dezelfde korting krijgen.

• iTec
hErcuLEss schreef op donderdag 17 november 2022 @ 07:38:
@iTec die nu op Amazon Italië staan hebben wel imperfecties dus vandaar dat ze goedkoper zijn. Ik heb m nu met een ander bandje besteld bij Samsung met studentenkorting. Is die 350, als je ing hebt kan je dezelfde korting krijgen.
Ah dacht dat ze wel nieuw waren, italiaans is wat roestig :) Als je een link hebt voor de 350 versie van ING hou ik mij aanbevolen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:49

DON PAPA

Tweaker-fan

iTec schreef op donderdag 17 november 2022 @ 07:48:
[...]
Ah dacht dat ze wel nieuw waren, italiaans is wat roestig :) Als je een link hebt voor de 350 versie van ING hou ik mij aanbevolen :)
Ik stuur je zo even een pb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-01 10:23
Gisteren de 5 Pro (Bluetooth) ontvangen en ingesteld met de tips van hier en een handige film op YT. Daardoor nu het meeste al draaiend, vanmorgen ook de eerste betaling gedaan met het horloge en de Assistent ook in het NL werkend. Mooie start zo en hierbij dus in eerste instantie een bedankje naar de tipgevers alhier!

Nu nog op zoek naar de meest geschikte app voor hardlopen en dat lijkt niet makkelijk. De meeste kunnen wel loggen en weergeven, maar bevatten geen ingebouwde intervaltimer om je training te definiëren. Adidas running kan het wel onder het premiumabbo maar vereist dan alsnog dat je je telefoon meeneemt, dus geen optie.

Vooralsnog kom ik uit op een losse intervaltimer en een losse trainingslogger zoals Strava, Running etc. Tips zijn zeer welkom!

Ohja, heb het horloge overigens voor net geen 330 euro te pakken gekregen via de Samsung Membershop + preregistratiecode die ik per mail had ontvangen. Mocht hij op Black Friday alsnog goedkoper uitkomen elders, zit ik nog in de 30 dagen retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
RoCoStr schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 13:26:
Gisteren de 5 Pro (Bluetooth) ontvangen en ingesteld met de tips van hier en een handige film op YT. Daardoor nu het meeste al draaiend, vanmorgen ook de eerste betaling gedaan met het horloge en de Assistent ook in het NL werkend. Mooie start zo en hierbij dus in eerste instantie een bedankje naar de tipgevers alhier!

Nu nog op zoek naar de meest geschikte app voor hardlopen en dat lijkt niet makkelijk. De meeste kunnen wel loggen en weergeven, maar bevatten geen ingebouwde intervaltimer om je training te definiëren. Adidas running kan het wel onder het premiumabbo maar vereist dan alsnog dat je je telefoon meeneemt, dus geen optie.

Vooralsnog kom ik uit op een losse intervaltimer en een losse trainingslogger zoals Strava, Running etc. Tips zijn zeer welkom!

Ohja, heb het horloge overigens voor net geen 330 euro te pakken gekregen via de Samsung Membershop + preregistratiecode die ik per mail had ontvangen. Mocht hij op Black Friday alsnog goedkoper uitkomen elders, zit ik nog in de 30 dagen retour.
Je zou zeker Gear Tracker 2 eens moeten uittesten, te vinden in de playstore. Je kan er zelf intervals mee maken, je hartslag, power of tempo zones mee instellen, ondersteuning voor externe bluetooth sensoren enz.. en volledig te customizen met hopen data fields... Ik gebruik het in combinatie met een Stryd powermeter en Hartslagband. Met de beta versie die bijna publiekelijk komt kan je zelfs je trainingsplannen downloaden van bv Stryd, trainingpeaks en er komen nog meer populaire platformen aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-01 10:23
Ziet er laagdrempelig uit, zal het eens testen; bedankt!

Ben er inmiddels achter dat binnen de hardlooptraining van het horloge zelf ook een interval is in te stellen :) Morgen eerst maar eens aftrappen en kijken wat er uit het horloge zelf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 07:13
Hmm. Vandaag de 5 pro binnen gekregen. Blijkt dat Google Wallet momenteel niet werkt (ABN) en de Google Assistent niet wordt ondersteund in de Nederlands taal. Of doe ik iets verkeerd? Op deze manier is het een nutteloos ding. Uit pure wanhoop maar een facer app premium genomen om toch een beetje te kunnen spelen met het ding.

[ Voor 19% gewijzigd door mcsluis op 21-11-2022 20:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

mcsluis schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:41:
Hmm. Vandaag de 5 pro binnen gekregen. Blijkt dat Google Wallet momenteel niet werkt (ABN) en de Google Assistent niet wordt ondersteund in de Nederlands taal. Of doe ik iets verkeerd? Op deze manier is het een nutteloos ding. Uit pure wanhoop maar een facer app premium genomen om toch een beetje te kunnen spelen met het ding.
Beiden werken wel, lees maar even terug in dit topic ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 07:13
GVR schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:13:
[...]

Beiden werken wel, lees maar even terug in dit topic ;)
Dank voor de geruststelling en schop!

Inmiddels Google Wallet met ABN aan de praat. Stappenplan:

1) Voeg kaart toe in ABN Amro app aan google wallet zodat je met je telefoon kan betalen
2) Installeer Google wallet op je Watch
3) Start de wallet op de Watch - Gpay wordt geopend op je telefoon
4) Log in op ABN Amro account en zoek onder 'wearables' het kaartnummer en de vervaldatum
5) Vul deze in in Gpay
6) Voer de validatie uit bij de bank.

En om de google assistent aan de praat te krijgen, de taal van de assistent tijdelijk op Engels zetten, en daarna weer op NL.

Ik ben weer blij!

[ Voor 18% gewijzigd door mcsluis op 22-11-2022 13:46 ]

• bozothenutter
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-01 16:32
Iemand problemen met de hartslagmeting?
Bij normale inspanning doet deze het goed, zo gauw is ga sporten lijkt de meting vast te lopen.
Het werkt iets beter sinds ik hem bijna tegen mijn hand aan draag (bandje voorbij polsknokkel) en vrij strak doe (huid beweegt mee met horloge, zoals in samsung instructie)
Autodetect staat uit
Ik heb een donkere huid, maakt dat nog steeds wat uit?
Op dit moment is het horloge waardeloos om te gebruiken bij sport.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turb0Turb0
https://doc.samsungmobile.com/SM-R920/PHN/doc.html

Er is een update.

Buildnummer : R920XXU1AVK7
Android-versie : R(AndroidWear 11)
Uitgiftedatum : 2022-11-25
Niveau beveiligingspatch : 2022-11-01
• Wijzerplaat
Nieuw ontworpen wijzerplaat met bal is toegevoegd.
• Stabiliteit en betrouwbaarheid
Stabiliteitscodes toegepast voor het verbeteren van meldingen en het gedrag van het apparaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Jammer dat de backup niet goed werkt. Zojuist het horloge weer moeten resetten vanwege een nieuwe telefoon (stom dat je hem dan moet resetten), maar die backup zet maar de helft terug in favor of Samsung apps. Jammer dat er geen Pixel watch met goeie batterij is. Want daar is deze Galaxy Watch pro fantastisch in. Tijdens het douchen even aan de lader en ik haal weer een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Maanden later, kan nog steeds.geloven dat wij geen titanium bandje hebben, de charger en rugged cover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 24-04 00:10
Turb0Turb0 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:24:
https://doc.samsungmobile.com/SM-R920/PHN/doc.html

Er is een update.

Buildnummer : R920XXU1AVK7
Android-versie : R(AndroidWear 11)
Uitgiftedatum : 2022-11-25
Niveau beveiligingspatch : 2022-11-01
• Wijzerplaat
Nieuw ontworpen wijzerplaat met bal is toegevoegd.
• Stabiliteit en betrouwbaarheid
Stabiliteitscodes toegepast voor het verbeteren van meldingen en het gedrag van het apparaat.
Ik mag toch aannemen dat ik "gewoon" m'n huidige wijzerplaat kan behouden - ik zit niet te wachten op een overhyped thema.

Los daarvan; hoe zit het met de stabiliteit van de update van - ik zit niet te wachten op de problemen die er met de watch 4 waren.

[ Voor 17% gewijzigd door Comp User op 26-11-2022 10:47 ]

Vaste locatie, vast netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Comp User schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 10:43:
[...]

Ik mag toch aannemen dat ik "gewoon" m'n huidige wijzerplaat kan behouden - ik zit niet te wachten op een overhyped thema.

Los daarvan; hoe zit het met de stabiliteit van de update van - ik zit niet te wachten op de problemen die er met de watch 4 waren.
Uiteraard behoud je jouw eigen wijzerplaat. Ook eventueel extra wijzerplaten. Deze is extra.

Ik heb nog geen problemen na het installeren van de update ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:21
vandaag ook een watch 5 gekocht. ik kom van een ticwatch pro 3. ga hem gebruiken met mijn flip 4.

ben erg benieuwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turb0Turb0
Comp User schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 10:43:
[...]

Nee je hebt de one love wijzerplaat tot einde wk voetbal. :+

Ik heb hem er gisteren gelijk op gezet en geen problemen.

Hartslag meting werkt ook nog :Y
Lekker rondje Hoge Vuursche gedaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nzXxQGBkzuRtJNUAhsIa5ady9OI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FcmrWnvq8f3w9Hi3fczBfT6d.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Ik krijg de update niet geïnstalleerd, fout bij het kopiëren van de software naar het horloge. Paar keer geprobeerd maar telkens dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jop33
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-05 11:33
Kom van een Watch 3 en nu klein weekje de Samsung watch pro 5..Vind het nog wel meevallen verschil tussen de 2 Samsung horloges.Batterij duur is behoorlijk verschil ten goede maar denk toch dat ik de watch retour doe.Misschien ok wel te veel verwacht t.o.v de watch 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
jop33 schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:37:
Kom van een Watch 3 en nu klein weekje de Samsung watch pro 5..Vind het nog wel meevallen verschil tussen de 2 Samsung horloges.Batterij duur is behoorlijk verschil ten goede maar denk toch dat ik de watch retour doe.Misschien ok wel te veel verwacht t.o.v de watch 😁
Wat had je dan meer verwacht?? Volgens mij was het vooraf toch wel duidelijk wat de verbeteringen zouden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik overweeg om een smartwatch aan te schaffen. Ik merk dat ik mijn telefoon heel vaak uit de broekzak haal om de tijd te zien en voor berichten, belletjes e.d.

Ik twijfel nogal tussen de Watch5 en de Watch5 Pro. Ik wil er wel een aantal jaren mee vooruit kunnen. De normale Watch5 44mm heeft een kleinere batterij dan de pro. Op zich nog geen probleem, maar hoe gaat dit over een paar jaar zijn als de batterij minder wordt?

Toch ben ik aan de andere kant weer een beetje bang dat de Pro versie echt lomp groot gaat zijn (heb hem nog niet in het echt gezien). Ook het missen van het randje op de normale versie daarmee kan het glas sneller beschadigen, maar aan de andere kant vind ik de normale versie denk ik wel mooier in de zin dat hij niet zo lomp groot is en toch hetzelfde scherm heeft.

Ik zie echt heel veel voors en tegens voor elk model en kan er maar geen klap op geven welke ik uiteindelijk wil hebben.

De Pro versie is inderdaad ook duurder, maar als dat het waard is....

Wie heeft er genoeg ervaring om hier wat over te zeggen?

Alvast dank!

Edit: Ik zie net een plaatje van de zijkant van iemand die hem om heeft. Die Pro versie is echt DIK. Naar mijn idee te dik om nog comfortabel te zijn, het ziet er enorm bulky uit. Or am I wrong...?

[ Voor 13% gewijzigd door Fairy op 29-11-2022 11:58 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste