Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-08 22:11
Ik moet zeggen dat ik ook wel de grootste drain heb tijdens het slapen (5 pro).
Ook bij mijn vrouw (5 44m), en daar is het scherm zelfs zo gevoelig dat ie onder het deken allemaal aanrakingen detecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

devastator83 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:48:
Ik moet zeggen dat ik ook wel de grootste drain heb tijdens het slapen (5 pro).
Ook bij mijn vrouw (5 44m), en daar is het scherm zelfs zo gevoelig dat ie onder het deken allemaal aanrakingen detecteert.
Gebruiken jullie wel de DND mode? Ik heb hem zo ingesteld dat de DND mode automatisch aan gaat, en dat de ring of een schermaanraking hem niet aanzetten, enkel via de knoppen. Ook de polsrotatie heb ijk uitgezet overigens. Maar gaat prima, gaat 's nachts enkel aan wanneer ik een knop indruk.

[ Voor 4% gewijzigd door wiz op 13-09-2022 11:29 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:42

GVR

Ik heb de watch in het begin een aantal keer om gehad tijdens het slapen, maar zou eigenlijk niet weten waarom. Vind het sowieso niet fijn zitten, dus lekker op het nachtkastje, en daarmee een langere accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pladijs
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 04-02 20:56
Ik ben de watch5 pro nu een eerste full charge cycle aan het gebruiken. Sinds gisterenavond rond een uur of 17u gestart. AOD uit, hartslag elke 10 mins, rise to wake en op slaapstand gezet snachts. Normaal elke 2 dagen een uur sport erbij. En alle whatsappjes en krantekoppen komen er ook op. Momenteel gaat het dus erg goed op batterijvlak
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZvkOo5Xltc_osX4q8ggiRu9MYZs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D9QmC0sl8UJHVspXExn23nth.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Pladijs op 13-09-2022 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie35
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:28
dedoi schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:15:
ik heb de watch nu een paar dagen(de normale 5)
maar de batterij is om te huilen.
en als ik ga slapen trekt hij de batterij leeg, hij gaat dan 6 uur mee...
in spaar stand 15 uurtjes.... [Afbeelding]
Je moet die rommel van Samsung blokkeren vooral de health software.

Daarvoor gebruik ik nu Google fit en hij gaat 2 volle dagen mee.

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:13
appie35 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:52:
[...]

Je moet die rommel van Samsung blokkeren vooral de health software.

Daarvoor gebruik ik nu Google fit en hij gaat 2 volle dagen mee.
gaat hij dan effectief langer mee? en wat/hoe/waar blokkeer je dat? :-) want dat is toch maar puur data wat hij stuurt naar de android phone? kan me niet inbeelden dat dit meer verbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:32

Muzzy

Aan het dieken

Ik doe ongeveer 3 dagen op een volle lading. Ik gebruik Samsung Health wel.

Bij mij lijkt Google Assistant veel te gebruiken. Geen idee waarom dat zoveel is. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s9VPtvJIfuxAlqz_TlUVcyL8Z6o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3GiJnr8VChWv4aboVUCNSz0Y.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Muzzy op 13-09-2022 15:49 ]

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tamegotchi
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-09 09:32
Muzzy schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:48:

Bij mij lijkt Google Assistant veel te gebruiken. Geen idee waarom dat zoveel is. [Afbeelding]
Heb je wel uitgezet dat hij niet moet luisteren naar "Oke Google" ?
ik heb dat uitgezet en onder lang indrukken van de bovenste knop gezet, dit scheelt zo veel!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:42

GVR

Hoe zet je dat luisteren specifiek uit voor je horloge? Mijne luistert wel (al roep ik het nooit), maar krijg dan een foutmelding "Hey Google wordt nog ingesteld. Houdt dit probleem aan, check dan.....'.

Lang indrukken van de bovenste knop heb ik bewust wel toegewezen aan de assistent, dan kan ik het gebruiken als ik het handig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Tamegotchi schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:12:
[...]

ik heb dat uitgezet en onder lang indrukken van de bovenste knop gezet, dit scheelt zo veel!
Geen idee hoe dat moet op mijn horloge. Op mijn tel staat het wel uit.

Persoonlijke gegevens stond aan zag ik. Heb ik nu uitgezet. Ik kijk even aan wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:37
Tamegotchi schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:12:
[...]

hoe precies zet je dit uit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:45
Instellingen op je watch. Dan naar Google/assistent Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aGbHZ_kQkDsrjtDgOJwqunlOOaE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/XftihUislK06Va9mzoFCudf8.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Turb0Turb0 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 17:16:
[...]

Instellingen op je watch. Dan naar Google/assistent [Afbeelding]
Thnx, stond aan bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 19:55
Muzzy schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:48:

Bij mij lijkt Google Assistant veel te gebruiken. Geen idee waarom dat zoveel is. [Afbeelding]
Heb je misschien de Hey Google optie ingeschakeld op je watch? Dan blijft hij steeds 'luisteren' en dat verbruikt accu natuurlijk.
Edit:
Laat maar. Ik zie dat het al gevraagd is

[ Voor 3% gewijzigd door acale op 13-09-2022 20:43 ]

• Perenor
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
blue13x schreef op maandag 12 september 2022 @ 10:36:
Volgens Samsung komt het Titanium bandje uit in oktober. Hopelijk volgt ook de oplader bescherm case.
_/-\o_

• Pladijs
Heb 2x gelopen met de 5 pro, maar de gps geeft nogal een kronkelige lijn aan, terwijl ik kaarsrecht loop. Iemand een idee hoe dit komt, en hoe dit verholpen kan worden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/riUdFg70U45GyrXpCNwXJLo9qH4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i6ee3POe7nhkwQOik4u6E7mw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Laatst online: 31-08 23:35
Pladijs schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:14:
Heb 2x gelopen met de 5 pro, maar de gps geeft nogal een kronkelige lijn aan, terwijl ik kaarsrecht loop. Iemand een idee hoe dit komt, en hoe dit verholpen kan worden?
[Afbeelding]
Minder drinken! :+

This is absolutely ridiculous

• erp833
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:52
hallo,ik ben nu al een paar weken aan het klooien om mijn rabo pas in de google wallet app op mijn 5 pro te krijgen maar dat lukt nog steeds niet voor mij.Ik baal hier ontzettend van,de 5 40mm van mijn vrouw was no problemo.ging als van zelf.Heeft hier toevallig iemand de juiste tip of workaround om dit toch voor elkaar tekrijgen?

alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBNMK
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:25
[Afbeelding]
Ik heb dit probleem ook bij het hardlopen. Gelukkig lijkt de afstand bij mij wel accuraat, hopelijk wordt dit verbeterd in een van de komende software updates.

• Sithlord76
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:17
Vandaag ook het 2de gratis setje earbuts ontvangen, binnen een week na het registreren.😁
Tot op heden erg blij met de 5pro, al is het wel wennen dat ik zoeken 2 dagen weer aan de lader kan hangen. Mijn eerste watch (46mm) ging een dag of 5 mee op een accu lading.

Ik was benieuwd naar de snurk registratie. Deze heeft de eerste nacht het snurken geregistreerd maar de volgende nachten helemaal niks.....waar kan dat aan liggen? En nee ik ben niet spontaan gestopt met snurken...Al zou mijn vrouw daar wel blij van worden als dat zo zou zijn.

• Tomhap
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-07 21:00
Bij mij is het 2e setje oortjes helaas afgekeurd omdat 'het deelnemende model niet gekocht is bij de deelnemende winkel'. Ik had, zoals in deze draad was aangeraden, gekozen voor de samsung (zakelijke?) winkel.

• mydoom
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 10:17

mydoom

omnomnom

erp833 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 17:42:
hallo,ik ben nu al een paar weken aan het klooien om mijn rabo pas in de google wallet app op mijn 5 pro te krijgen maar dat lukt nog steeds niet voor mij.Ik baal hier ontzettend van,de 5 40mm van mijn vrouw was no problemo.ging als van zelf.Heeft hier toevallig iemand de juiste tip of workaround om dit toch voor elkaar tekrijgen?

alvast bedankt!
Welke stappen doorloop je. Met hij doet het niet.. kan ik weinig tips geven :-)

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Tomhap schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:46:
Bij mij is het 2e setje oortjes helaas afgekeurd omdat 'het deelnemende model niet gekocht is bij de deelnemende winkel'. Ik had, zoals in deze draad was aangeraden, gekozen voor de samsung (zakelijke?) winkel.
Ik had gewoon samsung.nl ingevoerd

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Muzzy schreef op woensdag 14 september 2022 @ 21:18:
[...]

Ik had gewoon samsung.nl ingevoerd
De nl variant van de site doet het de laatste dagen niet meer, althans, ik krijg na inloggen en klikken op "Registreren" een slechts deels gevulde pagina te zien. Zowel op desktop als mobiel, meerdere browsers geprobeerd. Is dat bij andere ook zo?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wFXBEqhrhVZYXsmYafnupnPvOpk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eSKoUsNw0a7F3W8RT151pLc5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door JBS op 14-09-2022 21:37 ]

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-08 22:11
Ik heb ook zonet mijn 2de setje earbuds ontvangen.

• Teknoman360
  • Laatst online: 11:23
Ik ook net mijn 2de set gekregen, via Belgische site. Ik had Samsung website als verkoopsite ingevuld.
In eerste instantie had ik niet goed gekeken en kon geen serienummer op de verpakking meesturen. Ik kreeg een keurige mail waarin ik dat kon corrigeren. Binnen enkele dagen een bericht van DHL gekregen.

[ Voor 0% gewijzigd door Teknoman360 op 16-09-2022 08:01 . Reden: spellingsfout ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appie35
Ik heb zojuist de goedkeuring voor de airbuds ontvangen. Ben benieuwd wanneer ze binnen komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Celf11
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 20:57
[Afbeelding]
Ik vrees dat dit niet te verhelpen is. Mijn W5 pro heeft dit probleem ook.

Kijk ook even hier, op 14.17
YouTube: Samsung Watch5 PRO : Scientific Review!

• Linnie52
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
appie35 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:20:
Ik heb zojuist de goedkeuring voor de airbuds ontvangen. Ben benieuwd wanneer ze binnen komen.
Nog steeds niks gehoord,maar heb geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pladijs
Celf11 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:54:
[...]

Ik vrees dat dit niet te verhelpen is. Mijn W5 pro heeft dit probleem ook.

Kijk ook even hier, op 14.17
YouTube: Samsung Watch5 PRO : Scientific Review!
Suckt wel. Is er een manier om te wachten tot de gps een goed signaal heeft? Met mijn originele watch classic 42mm gebruikte ik GearTracker, en daarbij moest je altijd even wachten tot de gps nauwkeurigheid in orde was. Weinig tot geen problemen met looproutes met die app en watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celf11
Pladijs schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:10:
[...]

Suckt wel. Is er een manier om te wachten tot de gps een goed signaal heeft? Met mijn originele watch classic 42mm gebruikte ik GearTracker, en daarbij moest je altijd even wachten tot de gps nauwkeurigheid in orde was. Weinig tot geen problemen met looproutes met die app en watch.
Ik ga er maar van uit dat wanneer het groene locatie icoontje niet meer knippert (bij mijn Pro duurt dat soms meerdere minuten) de GPS lock voldoende is om starten. Daarnaast merk ik aan mijn vastgelegde routes dat het "geslinger" en het afsnijden van bochten na een uur lopen nog steeds niet weg is....ook niet na twee uur. Werk aan de winkel voor Samsung. Dat laatste firmware update van enkele dagen geleden heeft op dit punt geen verbetering gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meeterea
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-02 12:34
In de laatste update van afgelopen week zou de stabiliteit van de GPS zijn verbeterd.

Buildnummer : R920XXU1AVH6

• GPS
De stabiliteit is verbeterd.
• Verbeterde systeemstabiliteit en systeembetrouwbaarheid
Er zijn stabilisatiecodes voor de werking van het horloge toegepast.

Culemborg, 2.720Wp Zuidzijde; PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celf11
Meeterea schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:52:
In de laatste update van afgelopen week zou de stabiliteit van de GPS zijn verbeterd.

Buildnummer : R920XXU1AVH6

• GPS
De stabiliteit is verbeterd.
• Verbeterde systeemstabiliteit en systeembetrouwbaarheid
Er zijn stabilisatiecodes voor de werking van het horloge toegepast.
Ik had ook de hoop dat het met deze update beter zou zijn maar helaas.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBNMK
Celf11 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:20:
[...]

Ik had ook de hoop dat het met deze update beter zou zijn maar helaas.... :-(
Heb jij een pro? Ik heb namelijk geen update gehad sinds ik hem heb. Bijna een maand geleden inmiddels. Dus ik dacht eigenlijk dat de update nog niet uit was voor de Pro, maar alleen voor de W5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:57
RBNMK schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:35:
[...]

Heb jij een pro? Ik heb namelijk geen update gehad sinds ik hem heb. Bijna een maand geleden inmiddels. Dus ik dacht eigenlijk dat de update nog niet uit was voor de Pro, maar alleen voor de W5.
Even handmatig proberen. Toen kreeg ik er wel een op m'n pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBNMK
barrymossel schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:57:
[...]

Even handmatig proberen. Toen kreeg ik er wel een op m'n pro.
Zojuist geprobeerd, maar zonder succes..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meeterea
Kan op twee manieren, via je mobiel in de Wearable app, of rechtstreeks op de watch.
Let op bij rechtstreeks op de watch werkt het alleen via wifi, bluetooth moet dus dan even uit staan op je watch.
Hier ook de update gehad op de 5 pro, volgens mij was het begin deze week, of anders eind vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
RBNMK schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:10:
[...]

Zojuist geprobeerd, maar zonder succes..
Mijn laatste softwareversie is R920XXU1AVH6. Misschien is hij bij jou automatisch geüpdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celf11
RBNMK schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:35:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dl4JhohsmMMI5PuCI4ppIghJ1zs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F4rRnXSgTja8U56q9ujuLCsJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
ik heb mijn Pro ook al ruim een maand; paar keer updates voorbij zien komen hier. Maar geen enkele updates aangeboden gekregen via de Samsung Wearable app op mijn S20. Heb de mijne via T-Mobile aangeschaft.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oRjMeo9jqsG4jHAMnwqTRlxg62E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xlhU0djFvuB1llm3DCDkftjD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door Perenor op 16-09-2022 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBNMK
Perenor schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:42:
ik heb mijn Pro ook al ruim een maand; paar keer updates voorbij zien komen hier. Maar geen enkele updates aangeboden gekregen via de Samsung Wearable app op mijn S20. Heb de mijne via T-Mobile aangeschaft.[Afbeelding]
Ik zit op dezelfde versie en ervaar dus hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 20:19
Is er iemand met de multisim esim van tmobile en de watch 5 pro/5 lte? Werkt dat goed? Aan te raden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

barrymossel schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:06:
[...]

Mijn laatste softwareversie is R920XXU1AVH6. Misschien is hij bij jou automatisch geüpdatet.
Let op! De + LTE edities worden in de regel later geüpdatet dan de reguliere versies zonder LTE. Domweg vanwege de additionele certificering door mobiele providers.

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:13
Guys, om Google wallet (NFC) te gebruiken, vooraleer je over de terminal swiped, moet je eerst effectief de Google wallet app openen op je smart watch? Kan dat niet gewoon in standby mode?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
NoFate schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 09:53:
Guys, om Google wallet (NFC) te gebruiken, vooraleer je over de terminal swiped, moet je eerst effectief de Google wallet app openen op je smart watch? Kan dat niet gewoon in standby mode?
Volgens mij niet. Maar je kan wel dubbelklikken op de bovenste knop instellen om de Wallet te openen.

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:01
Klopt het dat je bij gebruik van Maps op de Galaxy Watch 5 Pro alleen turn-by-turn prompts kunt krijgen dmv trillen en NIET met stemgeluid?

• Celf11
Roost schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:30:
Klopt het dat je bij gebruik van Maps op de Galaxy Watch 5 Pro alleen turn-by-turn prompts kunt krijgen dmv trillen en NIET met stemgeluid?
Op mijn W5 Pro ook alleen maar trillen.

• RBNMK
wiz schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 09:08:
[...]

Let op! De + LTE edities worden in de regel later geüpdatet dan de reguliere versies zonder LTE. Domweg vanwege de additionele certificering door mobiele providers.
Dit zal het zijn. Ik heb inderdaad de W5 Pro LTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik heb zelf geen Galaxy Watch, maar er blijkt geen algemeen topic te bestaan. Weet iemand een app waar ik het weer voor minimaal 7 dagen vooruit kan inzien? Op Wear OS lijkt het maximaal 24 uur te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:45
BramViking schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:31:
Ik heb zelf geen Galaxy Watch, maar er blijkt geen algemeen topic te bestaan. Weet iemand een app waar ik het weer voor minimaal 7 dagen vooruit kan inzien? Op Wear OS lijkt het maximaal 24 uur te zijn.
Zit bij mij gewoon op de watch als ik op weer klik scroll je er doorheen met ook dit erbij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EakGrybvLFMOP1Jr0r0-_bOT8-Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/QfNrP8bFnQQLBSpN00OhV5BD.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Turb0Turb0 schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:36:
[...]

Zit bij mij gewoon op de watch als ik op weer klik scroll je er doorheen met ook dit erbij.
[Afbeelding]
Dat heb ik dus niet. Maar ik heb een Skagen Falster 3. Maar blijkbaar is het dus niet universeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Google Assistent blijft bij mij een grootverbruiker, ook na het uitzetten van het Google. Hoe zit dat bij jullie ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ip07T0OM8_oD6zM1BBYYyMVNebs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/op26HPmzQPiNgih0EeCu12KL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0eaShHrcILXgovvknt8ORZWFnzs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kJWWwuoZRAo9SIL9NGCq8GJ2.jpg?f=fotoalbum_large

ook wel de grootste verbruiker maar niet zo extreem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Vaag, ik heb hem nu maar helemaal uitgezet. Kijken welk effect dat heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

AVH6 is er nu ook voor de 5 Pro LTE variant (SM-R925F)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YEgJt08ys54ilR3h2ll11HhIgOQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SaqKe9Vgj3AysnL4UvtbNRtF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 16:12
wiz schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:03:
AVH6 is er nu ook voor de 5 Pro LTE variant (SM-R925F)

[Afbeelding]
ik krijg hem ook binnen op mijn PRO 5 LTE (telenet gekocht). Ik hoop ook op een verbetering van het GPS gedeelte. Afstanden kloppen absoluut niet als ik samsung health gebruik, en de track lijkt wel of ik dronken was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 16:12
Pladijs schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:10:
[...]

Gear tracker is er tegenwoordig ook voor Wear OS watches. Gebruik het nog steeds op mijn 5 pro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Fingers crossed voor GPS nauwkeurigheid dan maar 😇

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E9qBU4ZPGwgT2Fp1e8yTfmo2fsE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ds9Hb3z46LLqUDhlE65EVeCn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Muzzy schreef op zondag 18 september 2022 @ 22:00:
Google Assistent blijft bij mij een grootverbruiker, ook na het uitzetten van het Google. Hoe zit dat bij jullie ?

[Afbeelding]
Je hebt het waarschijnlijk op altijd luisteren naar Hey Google. Beste bij de installatie uitzetten en home knopje om het te activeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arie De Ruiter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 06:46
blue13x schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 23:43:
Is er iemand met de multisim esim van tmobile en de watch 5 pro/5 lte? Werkt dat goed? Aan te raden?
Het werkt zoals beloofd en dat is best goed. Wat ook handig is dat je een tweede en zelfs derde en vierde multisim kan aanvragen (a 5 euro per maand per stuk). Die kan je dan op een andere oude telefoon of tablet gebruiken. Je gebruikt dan de data van je T-Mobile abbo. Die andere telefoon of tablet moet natuurlijk wel multisim (en LTE/4G/5G) ondersteunen. Ook grappig is dan dat als je gebeld wordt, alle apparaten overgaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appie35
Deze zis wel leuk om te kijken
YouTube: Galaxy Watch 5 Tips Tricks & Hidden Features!!!

Kwam er net achter dat je in de playsore apps handmatig moet upfdaten (op het horloge) Zo waren er diverse apps "oud" (waaronder volgens mij oook Google maps)

[ Voor 35% gewijzigd door appie35 op 19-09-2022 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie35
Muzzy schreef op zondag 18 september 2022 @ 22:00:

[Afbeelding]
Wat appart heb je de laatste update (van de app ) (zie Store op je watch)? Gebruik jij een samsung phone of een ader merk

[ Voor 3% gewijzigd door appie35 op 19-09-2022 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meeterea
appie35 schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:51:

Kwam er net achter dat je in de playsore apps handmatig moet upfdaten (op het horloge) Zo waren er diverse apps "oud" (waaronder volgens mij oook Google maps)
Hier ook kwam ik achter.
Ik lees eigenlijk overal dat dit via de Wearable app op de telefoon gaat, daar wordt echter onder instellingen ==> apps geen enkele update aangegeven, vreemd.
Op het horloge zelf via de Play Store inderdaad wel diverse apps die een update nodig hebben waaronder bij mij Spotify, berichten en ook Maps.
Maar ook dit is eigenlijk vreemd, ik heb de optie "apps automatisch updaten" in de instellingen van Play Store op de 5 pro ook aan staan, waarom dan geen automatische updates?

De firmware update van de 5 pro die kwam overigens wel netjes door in de Wearable app op de telefoon en werd vandaar uit ook netjes op het horloge geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomhap
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-07 21:00
Op Tizen was dit inderdaad een stuk beter. Daar kon je gewoon naar updates in de galaxy store op je telefoon gaan en dan stond er een kopje bij voor apps op het horloge die ook een update beschikbaar hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
Zou het mogelijk zijn om met een W5pro een QR code te scannen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
erp833 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 18:01:
Zou het mogelijk zijn om met een W5pro een QR code te scannen?
Hoe zou het horloge dat moeten doen zonder camera?

• Linnie52
appie35 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:20:
Ik ook gisteren 😁👍🏻👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appie35
Linnie52 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:44:
[...]

Ik ook gisteren 😁👍🏻👍🏻
Dan krijg je morgen een bevestiging van DHL.

Ik vind de oordopjes kwaliteit goed maar het geluid wat minder.

Hoe pak je op vanaf je oordopje als er gebeld wordt?

En ik krijg mijn oordopjes niet verbonden met mijn horloge bel met mijn telefoon iemand tips

[ Voor 34% gewijzigd door appie35 op 21-09-2022 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

appie35 schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:08:
[...]

Wat appart heb je de laatste update (van de app ) (zie Store op je watch)? Gebruik jij een samsung phone of een ader merk
Ik gebruik een oneplus 7 pro. Heb ook op mijn watch de laatste versie van google assistant. Heb een aantal opties uitgeschakeld maar het blijft een groot verbruiker. Na deze cyclus gooi ik hem even helemaal eraf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• appie35
Muzzy schreef op woensdag 21 september 2022 @ 09:38:
[...]

Ik gebruik een oneplus 7 pro. Heb ook op mijn watch de laatste versie van google assistant. Heb een aantal opties uitgeschakeld maar het blijft een groot verbruiker. Na deze cyclus gooi ik hem even helemaal eraf.
Ik gebruik hem in combinatie met een Google pixel 6pro

Kijk even in de playstore op je watch of de assistent daar geupdated is.

Je gebruikt verder de assistent niet.

Ik vind het heel bizar ( ikzelf ben slechtziend en gebruik de assistent heel veel ( gok meer als jullie) en ik heb hem dat hij nog maar een paar procent gebruikt wordt. Ben benieuwd of je het lukt om te achterhalen wat er aan de hand geweest is. ( En dan zou ik het graag willen horen wat het probleem was.)

[ Voor 5% gewijzigd door appie35 op 21-09-2022 09:44 ]

• appie35
Muzzy schreef op woensdag 21 september 2022 @ 09:38:
[...]

Gebruik jij Google Assistant in Engels of Nederlands

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

appie35 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:33:
[...]

Gebruik jij Google Assistant in Engels of Nederlands
In het Nederlands.

• mydoom

mydoom

omnomnom

Ik heb gebruik de Watch 5 pro nu een tijdje. Ik zou hem graag willen gebruiken voor interval training, zodat ik bijvoorbeeld elke 90 seconde een trilling/geluidje krijg. heb alleen de functie nog niet ontdekt. Er zijn zal van apps die het ondersteunen. maar dit zijn voornamelijk grote apps die veel meer doen. dan een interval timertje..

Heeft iemand hier een goede lichtweight oplossing voor?

Daarnaast vind ik het lastig om een 'simpel rondje' fitness te tracken met de watch.. ik ga niet elke oefening opnieuw instellen. dus ik kies maar 'Other workout' zodat hij mn hardslag een beetje trackt.. Hoe doen jullie dat ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

mydoom schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:23:
Ik heb gebruik de Watch 5 pro nu een tijdje. Ik zou hem graag willen gebruiken voor interval training, zodat ik bijvoorbeeld elke 90 seconde een trilling/geluidje krijg. heb alleen de functie nog niet ontdekt. Er zijn zal van apps die het ondersteunen. maar dit zijn voornamelijk grote apps die veel meer doen. dan een interval timertje..

Daarnaast vind ik het lastig om een 'simpel rondje' fitness te tracken met de watch.. ik ga niet elke oefening opnieuw instellen. dus ik kies maar 'Other workout' zodat hij mn hardslag een beetje trackt.. Hoe doen jullie dat ?
Exercise timer heeft goede reviews en veel downloads. Misschien dat eens proberen.

Ik zet zelf de circuit training aan. Geen idee of dat accuraat is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erp833
Linnie52 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:44:
[...]

Ik ook gisteren 😁👍🏻👍🏻
heb ik maandag 2 setjes binnen gekregen,lekkerrrr :*) heb er nu 4 setjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linnie52
erp833 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:48:
[...]

heb ik maandag 2 setjes binnen gekregen,lekkerrrr :*) heb er nu 4 setjes
Ik vandaag mail voor de 2de gratis set. De buds2 pro hou ik zelf. Gekocht met korting. Wat een geluid. Alleen dat volume regelen via de buds2 pro heb ik nog niet voorelkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Laatst online: 31-08 23:35
Lekker dan. Ik loop even naar de keuken en als ik terugkom is de verbinding met mijn Watch5 Pro LTE verbroken. Op de telefoon zie ik alleen nog maar mijn Galaxy Buds en handmatig verbinden met de Watch5 lukt niet. Beide apparaten opnieuw opstarten bracht ook geen soelaas.

Op het horloge kreeg ik de melding dat ik het horloge moet resetten om opnieuw verbinding te kunnen maken. Dus ik reset het horloge. Blijken de back ups die ik had ook verdwenen te zijn op de telefoon.

Kan dus weer helemaal vanaf 0 starten en heb nog steeds geen idee wat hier gebeurd is.

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Linnie52 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 20:10:
[...]

Alleen dat volume regelen via de buds2 pro heb ik nog niet voorelkaar
Als dat hetzelfde is als bij de gewone Buds 2, dan moet je die optie aanzetten bij de experimentele functies. En dan op dat uitstulpinkje aan de voorkant van je oor twee keer tikken. Is even oefenen...

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04:25
Ik ben nog steeds zeer tevreden met de Galaxy Watch 5 Pro nog steeds 5 dagen met de accu. Na iets meer dan 1 maand na aankoop. Goede accuduur en goede smartwatch. Zojuist de laatste update binnen en geïnstalleerd op de Watch 5 Pro. Wat ik ook erg prettig ervaar bij de Watch 5 Pro, is het snel laden van de Watch 5 Pro en dat is prettig. De ondersteuning van het softwarebeleid bij de Watch 5 vind ik uitstekend, OS en security updates tot medio 2026!

Ik heb GPS (locaties), Always on-Display, Wi-Fi en NFC heb ik uitstaan. 30 seconden in stand-by en hartslag op 10 minuten bij rust en stress op handmatig staan. Alleen Bluetooth staat aan.

Minpuntje: Ik mis toch de functie van de Classic draaischijf rondom het scherm. Al ben ik inmiddels een beetje gewend.

Gisteren heb ik een screenprotector erop laten zetten op mijn Watch 5 Pro. Een van Panzerglass van gehard glas voor €19,99,- is meteen ook geplakt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jhckug9WO-Hwh6gugyY38w4eWgc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Ej3TQRhVP9WZH2jQqIDvWFm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZqqPYweI-ouyOmAO9UjTZgZzbH0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vcWp3mU4Ev0OqSSqjbYK0Gk1.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn ervaringen: https://nl.hardware.info/...erhouse-long-battery-life

[ Voor 22% gewijzigd door Van der Berg op 29-09-2022 22:43 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 10:48
Van der Berg schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:44:
Ik ben nog steeds zeer tevreden met de Galaxy Watch 5 Pro nog steeds 5 dagen met de accu. Na iets meer dan 1 maand na aankoop. Goede accuduur en goede smartwatch.

Ik heb GPS (locaties), Always on-Display, Wi-Fi en NFC uitstaan. 30 seconden in stand-by en hartslag op 10 minuten bij rust en stress op handmatig staan. Alleen Bluetooth staat aan.
Vijf dagen vind ik knap want kom niet verder dan drie. Ik heb dezelfde instellingen en gebruik het horloge totaal niet intensief.

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04:25
cassiekai schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:03:
[...]

Vijf dagen vind ik knap want kom niet verder dan drie. Ik heb dezelfde instellingen en gebruik het horloge totaal niet intensief.
Ik doe er 5 dagen mee. Ik moet wel zeggen dat de 5e dag al onder 20% zit en ga dan al meestal weer opladen.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
cassiekai schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:03:
[...]

Met die instellingen lijkt het me redelijk haalbaar. Zelf haal ik net de drie dagen met alles behalve AOD aan. En dan hartslagmeting op 10 min geloof ik. En dan 1-3 uur aan wandelen wat getracked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:48
Ik zie hier de meeste mensen voor de pro versie gaan geloof ik. Zelf nog geen ervaring met een smartwatch. Ben sterk aan het twijfelen of ik voor de gewone of de pro moet gaan. Reviews hebben het vooral over de accuduur en de navigatie mogelijkheden. Omvang is voor mij niet zozeer een probleem zou bij de normale 5 ook voor 44mm gaan, of is de pro echt 'te dik'?

Maar wat is nu in de praktijk echt het verschil tussen de twee? Gaat de normale 5 eigenlijk net te kort mee op 1 lading dan? Ga je de turn by turn navigatie ook echt gebruiken of ga je dit doen via een andere app als komoot of strava bijvoorbeeld (als dat uberhaupt wel een mogelijkheid is op de normale 5)? Is slaapmonitoring meer een gadget of doe je dat op de lange termijn (aangezien over de pro gezegd wordt dat deze erg dik is om mee te slapen).

Ik heb altijd wel mijn telefoon bij me, maar waar ik de watch voor zal gebruiken is: notificaties, pay, fitness activiteiten, korte wandelingen (lange wandelingen doen we niet), iets van navigatie om een eenvoudige wandelroute te kunnen volgen (een lijn volgen op een kaartje is voor mij dan genoeg, maar weet niet of de normale 5 dit bijvoorbeeld al goed kan via bv komoot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 20:49

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Spurlie schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:46:
Ik zie hier de meeste mensen voor de pro versie gaan geloof ik. Zelf nog geen ervaring met een smartwatch. Ben sterk aan het twijfelen of ik voor de gewone of de pro moet gaan. Reviews hebben het vooral over de accuduur en de navigatie mogelijkheden. Omvang is voor mij niet zozeer een probleem zou bij de normale 5 ook voor 44mm gaan, of is de pro echt 'te dik'?

Maar wat is nu in de praktijk echt het verschil tussen de twee? Gaat de normale 5 eigenlijk net te kort mee op 1 lading dan? Ga je de turn by turn navigatie ook echt gebruiken of ga je dit doen via een andere app als komoot of strava bijvoorbeeld (als dat uberhaupt wel een mogelijkheid is op de normale 5)? Is slaapmonitoring meer een gadget of doe je dat op de lange termijn (aangezien over de pro gezegd wordt dat deze erg dik is om mee te slapen).

Ik heb altijd wel mijn telefoon bij me, maar waar ik de watch voor zal gebruiken is: notificaties, pay, fitness activiteiten, korte wandelingen (lange wandelingen doen we niet), iets van navigatie om een eenvoudige wandelroute te kunnen volgen (een lijn volgen op een kaartje is voor mij dan genoeg, maar weet niet of de normale 5 dit bijvoorbeeld al goed kan via bv komoot).
Persoonlijk vind ik de non-pro wat te klein. Navigeren doe ik niet op mijn horloge, als ik Maps oid erbij moet pakken dan doe ik dat liever op mijn telefoon dan dat ik op dat kleine schermpje moet turen.

Slaapmonitoring (icm Sleep as Android) werkt goed. Ik heb geen issues met de dikte van het horloge. Scheelt wellicht dat ik hiervoor een aantal jaar de grote Watch2 Classic LTE heb gebruikt.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
De nieuwe playstore is nu beschikbaar op de Watch 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamegotchi
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-09 09:32
mydoom schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:23:

Dat zit standaard in de health app. Als je naar trainingen gaat, vervolgens naar hardlopen dan staan eronder een instellingen tandwieltje. Druk daarop ga vervolgens naar doel. Daar heb je interval. Daar kan je sets instellen en hoe vaak deze herhaald moeten worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Spurlie schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:46:

Voor mij was het de accuduur die me richting de Pro trok. Ik had zulke slechte ervaringen met een Fossil gen 5 op dat gebied, dat ik zoveel mogelijk accuduur wilde.
Ja, hij is dik, maar ik slaap er prima mee. Ben er al helemaal aan gewend.
Navigatie zal handig zijn, maar heb ik nog niet in de praktijk gebruikt, aangezien ik voorlopig wandel in bekend gebied. Ga ik straks wel gebruiken bij nieuwe routes.

Komoot schijnt ook op een Galaxy Watch 4 te werken, dus daarvoor hoef je geen Pro aan te schaffen denk ik. Dus tsja, accuduur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:48
Nou sinds zaterdag heb ik de 5 pro om mijn pols. En het bevalt uitstekend tot nu toe moet ik zeggen :)

Zal wel nog veel handigheidjes moeten leren gezien het mijn eerste smartwatch is. Wat me bijvoorbeeld nog niet helemaal duidelijk is hoe de watch automatisch mijn sportactiviteiten gaat opnemen. Bijvoorbeeld als ik ga fitnessen moet ik dan handmatig iets starten of doet de watch dit helemaal van zelf? En worden mijn activiteiten ook automatisch gesynchroniseerd met strava? Strava koppeling is toegevoegd aan de Samsung health app in ieder geval.

Is er nog ergens een overzicht van handige tips en tricks? Ook qua instellingen etc.

Edit//
Volgens mij kan ik beter gewoon de strava app gebruiken op het horloge als ik de boel ook mooi wil laten syncen.

[ Voor 8% gewijzigd door Spurlie op 03-10-2022 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:12
Heb hier sinds zaterdag een Watch 5. Ik vind het strakke design mooier als dat van de pro. Nu ben ik compleet nieuw in de smartwatch wereld. De Google Assistent nog niet werkend gekregen en de watch heeft ook een wifi verbinding. Kan iemand mij vertellen wat dat precies doet aangezien ik de watch met bluetooth gebruik in combinatie met Fold 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
NeWSJuNK schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:47:
Heb hier sinds zaterdag een Watch 5. Ik vind het strakke design mooier als dat van de pro. Nu ben ik compleet nieuw in de smartwatch wereld. De Google Assistent nog niet werkend gekregen en de watch heeft ook een wifi verbinding. Kan iemand mij vertellen wat dat precies doet aangezien ik de watch met bluetooth gebruik in combinatie met Fold 4.
Even zoeken in dit topic naar 'google assistant'. Is een paar keer aan bod gekomen. Ik weet het alleen niet meer uit m'n hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom

mydoom

omnomnom

NeWSJuNK schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:47:
Het is redelijk makkelijk, Je assistent op Engels zetten op je telefoon. Daarna de app installeren op de watch installeren/activeren. Zodra die werkt. kan je de Assisent weer op Nederlands zetten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Bedankt voor de tips ! Het werkt op de watch maar nu niet meer op mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Het titanium bandje is nu beschikbaar in de UK, maar nog niet in NL en is nu al afgeprijs naar £181.30 in plaats van £259.00: https://www.samsung.com/u...-titanium-gp-tyr925hcabw/

Volgens Mediamarkt De, zal het verkrijgbaar zijn op 10/14/2022 - 10/15/2022: https://www.mediamarkt.de...amsung-black-2826202.html

Zal niet lang meer duren, hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:28

DON PAPA

Tweaker-fan

NeWSJuNK schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:56:
Bedankt voor de tips ! Het werkt op de watch maar nu niet meer op mijn telefoon?
En staat de optie wel aan op de telefoon in de Home app bij de Assistant instellingen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HEdO4Mrv2Bwu3QCxTikqSodC1-g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H0R4C6Y3DRlfpRw0bmSZWSY1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Opgelost. Dank allen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
blue13x schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 08:42:
Het titanium bandje is nu beschikbaar in de UK, maar nog niet in NL en is nu al afgeprijs naar £181.30 in plaats van £259.00: https://www.samsung.com/u...-titanium-gp-tyr925hcabw/

Volgens Mediamarkt De, zal het verkrijgbaar zijn op 10/14/2022 - 10/15/2022: https://www.mediamarkt.de...amsung-black-2826202.html

Zal niet lang meer duren, hoop ik.
Had ik ook gezien gisteren, ja. Maar helaas niet buiten de UK leverbaar :-(. Had al een vriendin in Zwitserland gevraagd of ze eventueel binnenkort weer naar Nederland komt en het bandje bij haar had kunnen laten afleveren en voor me mee had kunnen nemen. Maar als dat bandje ook in Duitsland der aan komt, des te makkelijker. Had gisteren ook op amazon.co.uk en amazon.de gekeken. Maar daar stond die nog niet op. Thanks voor de heads-up v.w.b. Mediamarkt!

Staat ook al op guenstiger.de. Maar let op bij Amazon - dat is niet het originele bandje van Samsung:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i9TTi-Veffaa8Osqg9FDlzMbYIg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AKjPEFejFlefncIF8Qnyp8dC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Perenor op 05-10-2022 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Perenor schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:29:
[...]

Had ik ook gezien gisteren, ja. Maar helaas niet buiten de UK leverbaar :-(. Had al een vriendin in Zwitserland gevraagd of ze eventueel binnenkort weer naar Nederland komt en het bandje bij haar had kunnen laten afleveren en voor me mee had kunnen nemen. Maar als dat bandje ook in Duitsland der aan komt, des te makkelijker. Had gisteren ook op amazon.co.uk en amazon.de gekeken. Maar daar stond die nog niet op. Thanks voor de heads-up v.w.b. Mediamarkt!

Staat ook al op guenstiger.de. Maar let op bij Amazon - dat is niet het originele bandje van Samsung:

[Afbeelding]
Ik zou wachten totdat het beschikbaar is op Samsung.nl. Met een vip code gaat er 25% van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
blue13x schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 13:58:
[...]

Ik zou wachten totdat het beschikbaar is op Samsung.nl. Met een vip code gaat er 25% van af.
Hoe komt je überhaupt aan zo'n VIP code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Perenor schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:27:
[...]

Hoe komt je überhaupt aan zo'n VIP code?
Je krijgt soms email, je kan ook links krijgen via credit card app (Bijv ICS app van ABN, if ING).
Soms via klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:47
Toch zijn de 2 reviews op samsung niet goed.
Klagen beide dat de strap niet goed blijft zitten omdat de magneet te zwak is.
Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste