@Rimco, GroeneStroomLokaal was een geweldige suggestie. Supercommunicatie van hun kant, indeed! Ik belde, hij begreep mijn probleem en loste het meteen op.Rimco schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:43:
Voor nu wacht ik wel even af wat GroeneStroomLokaal voor mij kan regelen, die zijn er al weken mee bezig voor mij en zijn tot nu toe de beste mbt communicatie. Ze bellen mij morgen terug met een update hoe nu verder, gas hebben ze wel alvast geregeld.
Voor toekomstige referentie:
- Ik zie de nieuwe EAN al op eancodebook.nl. Ook kreeg ik van Liander een pdf met de nieuwe EAN voor de SAP. The SAP zal volgende week geplaatst worden.
- Ik heb de volgende stappen uitgevoerd, aan de telefoon samen met een medewerker van de GroeneStroomLokaal klantenservice:
- Ik heb de online aanmelding (maandbedrag berekenen) op groenestroomlokaal.nl doorlopen.
- Voor een nieuwe SAP kreeg ik het advies om "verhuizen" te selecteren, aangezien het geen wijziging is van een eerdere leverancier maar de eerste leverancier op deze EAN. De verhuizing kan direct na de geboortedatum op de laatste pagina worden geselecteerd.
- Ik kreeg het advies om de datum te selecteren waarop de nieuwe SAP wordt geplaatst.
- Bij het bevestigen van het contract wordt er een bericht geopend waarin staat dat er meerdere EAN's zijn en om contact op te nemen met de klantenservice.
- Op dit moment kan de medewerker van de klantenservice mijn contractaanvraag zien en handmatig het juiste EAN-nummer selecteren. We hebben het dubbel gecontroleerd en binnen een minuut had ik de contractbevestiging in mijn e-mail.
Super! Bedankt, @rimco