Het grote Mercedes EQ-topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Church of Noise
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:09

Church of Noise

Drive it like you stole it

Oei - vind het uiterlijk van de GLC persoonlijk echt tegenvallen, vind het huidig model dan een pák mooier. (ik herhaal, persoonlijk, eigen smaak, geen absolute waarheid).

De nieuwe iX3 vind ik dan minder tegenvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:04
Oef. Wat hebben ze daar gerookt?
De flank gaat nog. De voorkant kan ik nog op smaak gooien. Maar de achterkant behoeft uitleg. Chromen sierstukken die contouren van niet aanwezige uitlaten voorstellen. En luchtgeleiders die zich niet achter de wielen bevinden maar ergens op de heupen. Hebben ze toevallig een paar ontwerpers van Citroën ingelijfd?

Misschien dat het in een andere trim wat meer naar mijn smaak is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:10
Anunnaki schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 18:03:
[...]

De camera's zijn allemaal aanwezig voor zo ver ik die kon zien tijdens mijn proefrit. Zelfs de voorcamera is er. Als ze aanwezig zijn zal dit achteraf te activeren zijn. Prijs is nog niet bekend.
Met black friday vaak +20% korting online.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tiemen19
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:37
Vandaag even proefgereden met de CLA 250+ en ben onder de indruk. Werkt allemaal soepel inclusief de infotainment (mijn grootste ergernis bij de Kia’s die we hebben) en ondanks dat het geluid het standaard Mercedes systeem is klinkt dat ook erg goed. Nog anderhalve maand wachten op de mijne.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:00

Mystikal

It never hurts to help!

Zijn er meer mensen die last hebben van een reset van de radiozenders? Zo af en toe zijn al mijn voorkeur zenders verdwenen? Rij een EQB250+.

Basement Bios ---- Exo-S

• TheExperiment
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:09
Staat de toggle voor het vinkje onder Instellingen => Systeem => Adviezen 'Entertainment' uit? Dat gaf vroeger problemen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemen19
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:37
Ik kreeg nu van de LM een mail dat vanwege de winterbanden regeling ik een keuze moet maken. Normaal gesproken leggen ze gewoon winterbanden op de aanwezige velgen maar voor de CLA kan dit blijkbaar (nog) niet. Of ik dan een nieuwe auto wilde bestellen (Met gegarandeerde levering dit jaar) of een tweede setje velgen wilde. Vond het een vaag verhaal, maar ik wil niet langer wachten en had sowieso al met de leverende dealer afgesproken dat hij op de zomerbanden zou blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:46
Tiemen19 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:50:
Ik kreeg nu van de LM een mail dat vanwege de winterbanden regeling ik een keuze moet maken. Normaal gesproken leggen ze gewoon winterbanden op de aanwezige velgen maar voor de CLA kan dit blijkbaar (nog) niet. Of ik dan een nieuwe auto wilde bestellen (Met gegarandeerde levering dit jaar) of een tweede setje velgen wilde. Vond het een vaag verhaal, maar ik wil niet langer wachten en had sowieso al met de leverende dealer afgesproken dat hij op de zomerbanden zou blijven.
Tja, wat een onzin, ze hadden gewoon nog wat nieuwe CLA's over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
De plaatselijke dealer vertelde me dat de GLC EV pas in Q1 bestelbaar gaat worden...

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:45

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

De winterbanden zijn nog niet leverbaar met de juiste loadindex….

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanpabloo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:08
Zijn er (al) meelezende cla-rijders die hun eerste ervaringen willen delen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 21:39
Vanaf maandag kan ik iets delen.

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDR
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-09 22:47

EDR

Hier eqb 250 + van 2023. Nog mensen waar regelmatig de bestuurdersprofielen compleet wegvallen en je alles opnieuw moet instellen: je stoelpositie , tot daar aan toe, maar telkens mijn voorkeurzenders weg, opnieuw stuk voor stuk vastleggen. Het kom 5 tot 10 keer per jaar terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:04
Vannacht live 1000km van de CLA 350 4Matic met Bjorn.
https://www.youtube.com/@bjornnyland/featured

Zou ie het record van 8u55 breken? Ik ben overtuigd van wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Church of Noise
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:09

Church of Noise

Drive it like you stole it

mitsumark schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 22:28:
Vannacht live 1000km van de CLA 350 4Matic met Bjorn.
https://www.youtube.com/@bjornnyland/featured

Zou ie het record van 8u55 breken? Ik ben overtuigd van wel.
Ik ga de conclusie afwachten.

Het is lovenswaardig wat ie doet, maar als je een van z'n videos hebt gezien, dan zijn de andere een beetje lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTrying
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-10 23:57
Dean Martin schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:13:
De plaatselijke dealer vertelde me dat de GLC EV pas in Q1 bestelbaar gaat worden...
Dan is de EX60 van Volvo ook te bestellen verwacht ik, en wellicht is er van de BMW IX3 dan ook de 40 of 35 variant te bestellen van net boven de 60k, ben zeer benieuwd naar de prijsstelling van Mercedes volgend jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:17
JustTrying schreef op zondag 21 september 2025 @ 09:49:
[...]

Dan is de EX60 van Volvo ook te bestellen verwacht ik, en wellicht is er van de BMW IX3 dan ook de 40 of 35 variant te bestellen van net boven de 60k, ben zeer benieuwd naar de prijsstelling van Mercedes volgend jaar!
BMW rijft intussen de orders bij elkaar. Blijkbaar geven ze mooie kortingen in leasing.

Maar heel mooi dat er wat concurrentie is, dat wordt moeilijk kiezen als je in dat segment kan shoppen, en het geeft een goede prijsdruk in het segment.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanpabloo
De bmw ix3 is een stukje gunstiger in de lease dan een lager geprijsde (cataloguswaarde) bmw i5, Audi q6 of polestar 4. Ze hebben dus goeie hoop op een betere restwaarde.
Maar hij blijft vanaf eur70k dus bijtelling tikt wel aan.

Overigens is de cla launch edition ook gunstig in de lease, ik verwacht dat ook van de glc binnenkort gezien de up to date techniek.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bwlian
juanpabloo schreef op maandag 15 september 2025 @ 22:07:
Zijn er (al) meelezende cla-rijders die hun eerste ervaringen willen delen?
Ik heb dus een Belgische Business Edition.

Voordelen:
- Soepel
- Snel
- Comfortabele ophanging doch stevig genoeg
- Actieradius
- Formaat frunk
- Mooi silhouet
- Goede EV-functies/instellingen
- 8m oplaadkabel
- Krachtige en heldere audio
- Ruime opbergruimte in de portieren en onder/in de middenarmsteun
- MB assistant kan heel veel en reageert snel

Nadelen:
- Het infotainmentscherm is laag geplaatst en wordt gedeeltelijk door het stuurwiel bedekt, waardoor je eromheen moet kijken
- Het infotainmentscherm is plat en niet naar de bestuurder gekanteld
- Geen fysieke knoppen voor het bedienen van veel functies zoals (volgende/vorige nummer), zelfs niet op het stuurwiel
- Geen iDrive-knop/wiel om infotainment te bedienen, dus uitsluitend via aanraking, wat onveilig aanvoelt
- De afstand van de adaptieve cruisecontrol kan maar in één richting worden aangepast, kan niet worden verkort, enkel verlengd totdat het weer terug bij af komt
- Zitpositie hoog, kan niet zo laag als bij de AMG stoelen wel kan
- Ellebogen raken de stoelwangen afhankelijk van afstand tot stuur
- De nieuwe auto geur is onaangenam
- Manueel openen/sluiten van de kofferbak
- Android Auto is windowed en benut de schermruimte niet volledig, er zit ook een witte achtergrond omheen wat in het donker niet prettig is
- Basismodellen hebben geen airco met twee zones
- Basismodellen hebben geen dashcam
- Abonnementskosten voor toegang native apps (Teams bijv.)
- Klein dashboardkastje
- Dikke B-stijlen blokkeren het zicht
- Autoparfum kun je niet aan de ventilatie grilles bevestigenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OB6vFuDXbx5k28yY59e_3lXIbiA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dUpwEzMYKGQPayOLix8ooMYz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kR06hUzH92wPJ4Lq9B6G-sBHTuk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GG47udRNxYhUIJqEy0vmCWbx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6iT1KaxeodqZ6wo2fbQzgaMZoHY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z3YTtaxXnjfj377lMPPLNT6v.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V8vYqr6HNxBaQouEdFyb2NvfKaU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AWfeajHqFHmOkEuVPpqErz0Q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bk6BwbVEKeJA-wd4JCjUWRjZyW4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PT1RcJzd975KPN3NPxfdKyl0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bse2Q0syrzZMt9cEAm6hA7B1-hs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/28pu97LtxjW8a2KLdQoMvlhm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AtON1WES9oIfueiPg51X3kouCGw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fA8rPlg1nxBC3ultB3nKLuXK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door Bwlian op 23-09-2025 20:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:35
@Bwlian ,

Bedankt voor je uitgebreide opsomming! En congrats met je nieuwe CLA!

Dat klinkt nogal negatief eigenlijk? of lees ik er nu te veel in? Vind je het erg dat ik wat opvolg vragen stel? Ik wil namelijk deze week ook de knoop doorhaken (Een Sport edition of Luxury edition... Ook BE)
Bwlian schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:16:
- Het infotainmentscherm is laag geplaatst en wordt gedeeltelijk door het stuurwiel bedekt, waardoor je eromheen moet kijken
- Het infotainmentscherm is plat en niet naar de bestuurder gekanteld
Heb ik ook gemerkt tijdens mijn korte testrit. een HUD zou dus wel een grote meerwaarde zijn? (Ik merkte tijdens m'n korte testrit ook op dat het nogal "laag" stond. Maar ik rijd nu met een Peugeot waar je over het scherm moet kijken, dus dacht dat het daar aan lag.)

Het wegvallen van een deel van het scherm achter het stuur vond ik niet zo lastig, had het gevoel dat het vooral bezzel was dat weg viel...
- Geen fysieke knoppen voor het bedienen van veel functies zoals (volgende/vorige nummer), zelfs niet op het stuurwiel
Pff, dat is wel idioot? is er nergens een "secret shortcut" ofzo aanwezig op het stuur? Ik heb hier precies al meermaals iets over gelezen bij andere mercedes modellen?
- Zitpositie hoog, kan niet zo laag als bij de AMG stoelen wel kan
Dit is misschien nog m'n belangrijkste vraag: Ik heb enkel de Sport stoelen kunnen ervaren. En de rede waarom ik eerder naar de Luxury line aan het kijken ben is (buiten de meer optie mogelijkheden) vooral de Comfort stoelen (zelfde stoelen als jij hebt denk ik?)

Rede: ik vond de sport stoelen nogal hard & smal. Maar als jij zegt dat de comfort stoelen minder laag kunnen is dat wel een issue, wat ik vond de sport stoelen al niet heel laag... Jij hebt ze dus beide kunnen testen?
- Manueel openen/sluiten van de kofferbak
Is er een knop op het infotainmentscherm om de koffer te openen? ik weet dat het vanaf de sleutel kan, maar ook vanaf het scherm? (Ok je moet ze daarna nog altijd manueel sluiten natuurlijk...)
- Android Auto is windowed en benut de schermruimte niet volledig, er zit ook een witte achtergrond omheen wat in het donker niet prettig is
Mmh niet echt fijn idd, hopelijk met een software update wat minder storend...

Nog een bijkomende vraag: Weet jij of de sfeerverlichting apart in te stellen is? Ik vind ze namelijk wel mooi, maar ik zou graag de verlichting achter die 100 sterren op het dashboard kunnen uitschakelen zonder al de rest van de verlichting uit te schakelen...

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bwlian
@Witte_200 ik heb geen optie gezien voor het uitschakelen van de sterren of bediening van audio. Koffer kan via knop op je sleutel maar ik doel er eerder op dat het niet elektrisch opent/sluit. ;)

Hier heb je alvast de handleiding, hopelijk vind je hier wat antwoorden op vragen die je hebt: https://www.mercedes-benz...74-mbux-handleiding-1.pdf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:09
Witte_200 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:19:

Nog een bijkomende vraag: Weet jij of de sfeerverlichting apart in te stellen is? Ik vind ze namelijk wel mooi, maar ik zou graag de verlichting achter die 100 sterren op het dashboard kunnen uitschakelen zonder al de rest van de verlichting uit te schakelen...

Alvast bedankt!
Weet niet hoe het zit op deze, maar in onze EQB heb ik heel bewust voor sierdelen in 'opensporig lindenhout' (of hoe heette dat ook weer) gekozen ipv die sterren :)
(Wilde het net nakijken, maar de EQB configuratie (in België) blijkt nog maar 1 model te zijn (Star Edition) en de sierdelen kan ik niet wijzigen.)

[ Voor 12% gewijzigd door Kwakkel op 23-09-2025 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
Kwakkel schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 13:00:
[...]

Weet niet hoe het zit op deze, maar in onze EQB heb ik heel bewust voor sierdelen in 'opensporig lindenhout' (of hoe heette dat ook weer) gekozen ipv die sterren :)
(Wilde het net nakijken, maar de EQB configuratie (in België) blijkt nog maar 1 model te zijn (Star Edition) en de sierdelen kan ik niet wijzigen.)
Nee, bij de nieuwe CLA is het altijd op deze manier (of het passenger display/superscreen aanduiden op de optie lijst...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juanpabloo
Ik leek op een filmpje ergens gezien te hebben dat je die sterren wel kan dimmen bij de passagier? Dat zou ik ook wel graag zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Je kunt het bestuurdersdisplay wel onafhankelijk van het centrale scherm dimmen, misschien gaan de sterren mee met het laatste? Nog niet geprobeerd zelf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cid Highwind
Kwakkel schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 13:00:
[...]

In de CLA heeft het enkel invloed op de middenconsole en de elementen in de deuren.

Ik heb zelf een enorme aversie voor glansplastic, ook wel bekend als “pianolak”, en heb voor bijvoorbeeld de EQE mooie aftermarket oplossingen gezien in leder(-optiek?) voor de middentunnel. Misschien komt er ook zoiets voor de CLA strijkplank, maar ik denk niet dat het een mooie oplossing gaat zijn. Hoop dus ook dat ze te dimmen zijn.

Heb de video van Björn bekeken. Toch wel wat kritiek op de rijervaring wat rijgeluiden van banden en wind betreft. Ik weet van een instapmodel mag je geen wonderen verwachten, maar toch… Dat het interieur niet erg luxe is, is een kwestie van gewenning, maar geluid komt dagelijks terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Witte_200
Cid Highwind schreef op woensdag 24 september 2025 @ 08:29:
[...]

In de CLA heeft het enkel invloed op de middenconsole en de elementen in de deuren.

Ik heb zelf een enorme aversie voor glansplastic, ook wel bekend als “pianolak”, en heb voor bijvoorbeeld de EQE mooie aftermarket oplossingen gezien in leder(-optiek?) voor de middentunnel. Misschien komt er ook zoiets voor de CLA strijkplank, maar ik denk niet dat het een mooie oplossing gaat zijn. Hoop dus ook dat ze te dimmen zijn.
Same, Ik vraag mij af of het misschien mooi te wrappen is... Dbrand kan toch mooie fake leather skins maken, misschien wilt er iemand zo iets ook wel ontwerpen voor die glazen strijkplank...

(Al moet ik wel zeggen dat het in het echt nog wel mee valt, maar als ik hem zou bestellen gaat er altijd een Microvezel doekje in de buurt zijn denk ik... Het is echter een fingerprint magneet!)
Heb de video van Björn bekeken. Toch wel wat kritiek op de rijervaring wat rijgeluiden van banden en wind betreft. Ik weet van een instapmodel mag je geen wonderen verwachten, maar toch… Dat het interieur niet erg luxe is, is een kwestie van gewenning, maar geluid komt dagelijks terug.
Ik heb ook de (samengevatte) video gezien van Björn. Ik verschoot er eerlijk gezegd ook wel van, want dit is mij niet echt opgevallen tijdens mijn testrit (Ik heb ook een stukje 120Km/u kunnen rijden, ook op 19" velgen, maar het was wel windstil die dag.)

Mijn gevoel was toch echt wel dat het mee viel, Zonder muziek zeker aanwezig, maar eens de radio op een normaal volume aan stond had ik er geen last meer van. (Note: ik rijd vandaag wel in een diesel, dus daar is ook altijd wel wat achtergrond geluid aanwezig...)

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:04
Bedenk je wel dat Bjorn niet vergelijkt met jouw oude (benzine) auto, maar met andere premium EV's.
Ik denk dan gewoon, radio tikje harder..
Alleen op de familie uitjes gaat de radio niet zo hard, dan moet het niet extreem storend zijn.

Ik vind persoonlijk nog het storendst de piepende/krakende schokbrekers over drempels, heeft de i3 van mn vrouw maar mijn EQS ook..

• Cid Highwind
@Witte_200 Dat van de banden, daar maakte hij zelf ook een goede opmerking over, met 17" of 18" zou dat een stuk beter moeten zijn. 19" is mij qua comfort ook gewoon te groot.
Zo een wrap zal denk ik misstaan omdat het de vorm van het dash opbreekt, maar misschien komen ze inderdaad met een mooie oplossing. Doekjes zijn wel verplicht inderdaad, want een een mat filter er overheen kan ik me eerlijk gezegd ook niet voorstellen.

Windgeruis is mij belangrijk omdat 130 km/h eerder mijn streefsnelheid is voor het gemiddelde, dan een maximumsnelheid. Het gros van mijn kilometers zijn Autobahnkilometers in de avonduren. Wat bij 130 km/h nog met de radio een tikje harder valt te verbloemen, stoort bij 150 km/h en is onacceptabel bij 180. En voor een auto gepositioneerd als een Duitse kilometervreter, een groot compromis. In Nederland zou het me niet jeuken, maar voor mij is de EQE in z'n basisuitrusting toch echt een absolute ondergrens voor wat ik als "comfort" ervaar. Ga het eind van het jaar wel ervaren wanneer ik m'n proefritten plan :)

@mitsumark Krakende schokbrekers ken ik van de Passat die ik ooit had, erg irritant ja. Ben blij dat mijn EQE wat dat betreft juist de best gebouwde auto is die ik ooit heb mogen rijden. Geen piepje, geen kraakje. Was in m'n W205 wel anders, daar moest het plastic toch altijd even acclimatiseren, waarna verder alles ook kraakvrij was :D

Windgeruis was daar ook heel erg situationeel, soms heerlijk stil, soms hinderlijk luid, fijnste diesel ooit, maar wind- en bandengeruis waren ook echt op de grens, dus vandaar ook wel mijn persoonlijke zorgen met nieuwe modellen die sowieso onder een strakker spaarregime tot stand zijn gekomen.

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04:23

Blokker_1999

Full steam ahead

De CLA staat ondetussen ook op mijn shortlist voor begin volgend jaar. Al blijf ik twijfelen daar ik op mijn huidige Hyundai enorm veel gebruik maak van de flippers aan het stuur en MB deze op de CLA net heeft weg gelaten.

Maar zeker benieuwd naar meer gebruikerservaringen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bwlian
Regen aanpassen kan nog steeds achter het stuur via de rechter hendel (trekken /van je af duwen) dus heel ver hoeft je het niet te zoeken.
Windgeruis vind ik zeer goed meevallen, al is dat op 18" Goodyears.

• Anunnaki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:00
Bwlian schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:16:
[...]

Ik heb dus een Belgische Business Edition.
Congrats! Kan je ook al iets zien over de 360 gr camera uitbreiding? Inclusief autoparking?

Ziet er erg interessant uit:

• Bwlian
@Anunnaki 360 camera zit er bij mij niet op. Automatisch parkeren heb ik 1x gebruikt en dat ging goed!

• Anunnaki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:00
Bwlian schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 12:46:
@Anunnaki 360 camera zit er bij mij niet op. Automatisch parkeren heb ik 1x gebruikt en dat ging goed!
Dacht misschien dat je kon zien wat de prijs van een abonnement hierop is.

Net als op de extra Entertainment abo:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ItzO5x0yhsOW2wEgZ2Oo_RIBat8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UpKqlnaxdwENJENtlT9peGTN.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bwlian
Vooralsnog niet, het is in de app ook niet vrij te schakelen, net als andere zaken die er hardwarematig niet op zitten.

2 software problemen gehad:
- voorverwarming gebruiken voor eender welke duur -> geen airco van zodra je instapt. Gaat aan maar meteen weer uit. Stoppen/herstarten deed niks.
- infotainment startte niet op, gewoon zwarte schermen. Kreeg het niet in orde en heb doorgereden zonder. Na terugkomst van de winkel werkte het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Ik heb via mijn leasing nu ook geen optie voor winterbanden voor de CLA. To be continued. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanpabloo
Same. Dealer moet in gesprek met de leasemaatschappij hierover bij mij..
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste