Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dan gebeurd er toch iets geks, ik krijg meteen de pop-up voor het inloggen met de fingerprint.SinergyX schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:01:
Bij Rabobank krijg ik dus wel de optie om het aan te zetten, maar bij opstarten van de app krijg ik direct het pincode scherm, niet de vinger-scanner popup. ABN moet ik nog activeren, dus heb ik nog niet getest.
Hier verschijnt ook meteen de fingerprint pop-up. Mijn telefoon staat op engels @SinergyX.rens-br schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:11:
[...]
Dan gebeurd er toch iets geks, ik krijg meteen de pop-up voor het inloggen met de fingerprint.
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Maar op een gegeven moment herstartte ik mijn telefoon en toen was het hele theme blauw geworden. Ik moest het opnieuw instellen. Een herstart behoudt de kleuren wel, maar de Play Store is altijd blauw en een tijd later (niet meteen) is mijn hele systeemthema na een herstart ook blauw. Overigens weet ik niet of het gebruiken van de Play Store ermee te maken heeft of niet, maar de thema van die app lijkt overeen te komen met het thema dat automatisch ingesteld wordt.
Nothing OS 1.5.4.
Inmiddels 4 covers verder heb ik nog steeds geen echt fijne versie gevonden (te hoge rand op scherm, te 'bulky' rondom of de achterkant is niet doorzichtig), dus daar nog even verder zoeken.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
De videocamera heeft geen stabilisator blijkbaar en dat boeit me niet, Als ik film sta ik stil
Hier ook geen problemen met de foto's. Voor deze prijsklasse vind ik ze gewoon prima.Noresponse schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:40:
Hoe zijn de foto's ,want ik lees zoveel tegenstrijdigheden. Foto;s bij inzoomen 8 bit - korrelig en foto;s zijn te flets , geelachtig en bij update 13 iets beter, maar nog steeds dezelfde commentaar.
De videocamera heeft geen stabilisator blijkbaar en dat boeit me niet, Als ik film sta ik stil
Je vindt online normaal meer dan genoeg voorbeeldfoto's in reviews.
Zal de Glyph Composer ook voor de (1) uitkomen?
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
JaSup4rdurt schreef op maandag 26 juni 2023 @ 17:13:
https://www.instagram.com.../?igshid=YzAyMDM1MGJkZA==
Zal de Glyph Composer ook voor de (1) uitkomen?
nieuws: Nothing laat gebruikers patronen maken voor lampjes achter op de tele...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 93% gewijzigd door MatthiasPC op 11-07-2023 16:57 ]
Tegenwoordig is de stock Android manier om 2 apps aan elkaar te koppelen. Als je dus naar een andere app wisselt, dan verdwijnen de beide apps. Vroeger verdween dan alleen de onderste app. De methode van vroeger vind ik zelf fijner.
En als je nog de 3 button navigation bar gebruikt in plaats van gestures, kan je dan in splitscreen modus gaan door een van de knoppen ingedrukt te houden?
Ik weet dat Oppo en OnePlus nog de oude implementatie gebruiken dus die zie ik wel als opties voor een volgende telefoon. Maar ik wilde wel eerst even kijken hoe het op Nothing Phone werkt.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
329.99 inddCLB schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 17:54:
Toestel is nu in de aanbieding bij Amazon...
Splitscreen bij de Nothing phone werkt hetzelfde als bij stock Android. Dus je moet naar je open apps gaan om splitscreen te activeren en als je naar een andere app wisselt verdwijnen beide apps. Helaas dus niet zoals jij fijn vindt.Amanoo schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 17:51:
Ik ben wel in de markt voor een nieuwe telefoon. Nu Android 13 een tijdje uit is boor Nothing Phone vroeg in me af hoe splitscreen werkt in deze versie.
Tegenwoordig is de stock Android manier om 2 apps aan elkaar te koppelen. Als je dus naar een andere app wisselt, dan verdwijnen de beide apps. Vroeger verdween dan alleen de onderste app. De methode van vroeger vind ik zelf fijner.
En als je nog de 3 button navigation bar gebruikt in plaats van gestures, kan je dan in splitscreen modus gaan door een van de knoppen ingedrukt te houden?
Ik weet dat Oppo en OnePlus nog de oude implementatie gebruiken dus die zie ik wel als opties voor een volgende telefoon. Maar ik wilde wel eerst even kijken hoe het op Nothing Phone werkt.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Play Store
Eerste indruk? Geen fan van de meeste geluidjes die ze hebben toegevoegd..
[ Voor 20% gewijzigd door tweakery op 13-07-2023 21:55 ]
Haha spot onerikieperikie schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:58:
Het klinkt allemaal alsof een hypermoderne drone en epileptische aanval heeft.
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
If at first you don’t succeed, call an airstrike.
Blijkbaar kost het 54,44 MB om Nothing OS te bumpen van versie 1.5.5 naar 1.5.6. 😅
Heb je intussen een goede cover gevonden?SinergyX schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:35:
Mocht even duren, maar eindelijk probleem opgelost met de vingerprint, probleem zat bij werkprofiel en de opties mbt vingerafdruk. Na reset en opnieuw workspace ingericht werkt het nu wel naar behoren
Inmiddels 4 covers verder heb ik nog steeds geen echt fijne versie gevonden (te hoge rand op scherm, te 'bulky' rondom of de achterkant is niet doorzichtig), dus daar nog even verder zoeken.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Kan me zo geen optie voor de geest halen, maar Vliegtuig modus zou wel kunnen werken.wowly schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:21:
Gek vraagje, ik zit nu in een gebied in Europa waar geen bereik is. Nu krijg ik met zeer grote regelmaat (lees iedere minuut) een melding dat de phone 1 geen bereik heeft. Hoe krijg ik dat uit? Vast iets simpels maar ik kijk er finaal overheen
Gek hè? Vliegtuigmodus sluit alles af. Ik heb voor nu maar het geluid voor mededelingen uitgezet…rens-br schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:25:
[...]
Kan me zo geen optie voor de geest halen, maar Vliegtuig modus zou wel kunnen werken.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
En de simkaart uitzetten? Instellingen - Netwerk en internet - simkaarten - kies de simkaart -> en daar dan uitzetten.wowly schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 09:46:
[...]
Gek hè? Vliegtuigmodus sluit alles af. Ik heb voor nu maar het geluid voor mededelingen uitgezet…
Kan je in de notificatiebalk niet drukke en vasthouden op de notificatie, zodat je daar een menuutje krijgt om de meldingen uit te schakelen of de instellingen hiervoor te openen? Of werkt dat niet met systeemmeldingen?wowly schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:21:
Gek vraagje, ik zit nu in een gebied in Europa waar geen bereik is. Nu krijg ik met zeer grote regelmaat (lees iedere minuut) een melding dat de phone 1 geen bereik heeft. Hoe krijg ik dat uit? Vast iets simpels maar ik kijk er finaal overheen
Optie 2 van deze link?
https://support.nothing.t...o-I-manage-notifications-
Ook gedaan, maar dan kan ik niet meer gebeld worden, ook niet als ik een stukkie van het huisje vandaan loop waar wel minimaal bereik is... Zijn nu trouwens op weg naar huis toe, genoeg bereik hier 😀mvh0712 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 13:21:
[...]
En de simkaart uitzetten? Instellingen - Netwerk en internet - simkaarten - kies de simkaart -> en daar dan uitzetten.
Dit gekloot zorgt er toch voor dat ik serieus over een andere telefoon aan het nadenken ben. Afgelopen weekend wat gefietst en zoveel shit in mijn zak gedaan. Later Smart Lock (on body) uit gezet maar nog steeds battery drain door die onzin. Hele reden van die sensor is dat een broekzak gedetecteerd wordtSeptillion schreef op maandag 19 september 2022 @ 23:28:
De irritantste, proximity sensor wordt niet gebruikt voor de power button. Veel broekzak gekloot als hij niet gelockt is (door smart lock).
Display telefoon naar buiten, inplaats aan de beenzijde doen. Ik heb dus werkelijk nooit gezeik hiermee en ik fiets toch honderden km's per jaar ermeeSeptillion schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:08:
[...]
Dit gekloot zorgt er toch voor dat ik serieus over een andere telefoon aan het nadenken ben. Afgelopen weekend wat gefietst en zoveel shit in mijn zak gedaan. Later Smart Lock (on body) uit gezet maar nog steeds battery drain door die onzin. Hele reden van die sensor is dat een broekzak gedetecteerd wordt
Mijn OP2 en OP7 hadden hier ook last van als ik het scherm tegen mijn beenzijde plaatste.
Met mijn OPO en OP6T had ik er juist geen last van...
Ik herken dat niet met in mijn broekzak zitten. Maar met bellen lijkt die sensor ook niet super goed te werken helaas.Septillion schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:08:
[...]
Dit gekloot zorgt er toch voor dat ik serieus over een andere telefoon aan het nadenken ben. Afgelopen weekend wat gefietst en zoveel shit in mijn zak gedaan. Later Smart Lock (on body) uit gezet maar nog steeds battery drain door die onzin. Hele reden van die sensor is dat een broekzak gedetecteerd wordt
Bron is Nothing gisteren op Twitter:
The wait is almost over.
We've been cooking up Nothing OS 2.0 for Phone (1), and as promised it'll be out next week.
Wat ik uit het Nothing Phone 2 topic had begrepen zit er in ieder geval de mogelijkheid in om apps te clonen.Mycroft schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 17:25:
Volgende week start de roll out (verspreiding? uitrol?) van Nothing OS 2.0 op de Phone (1). Ik ben benieuwd of het vooral gimmicks zijn of dat er ook structurele aanpassingen gedaan zijn aan bijvoorbeeld accuduur en camera.
Bron is Nothing gisteren op Twitter:
[...]
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Ja. Dat was in ieder geval wat ik in het Nothing Phone 2 topic had gelezen.decramy schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:47:
2x whatsapp, zonder werk-profiel? Wordt gek van het feit dat de werk-apps niet bij m'n foto's kunnen...
Voor twee keer whatsapp kan je natuurlijk ook de normale en Whatsapp business gebruiken.
[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 24-08-2023 07:35 ]
New update rolling out for Nothing Phone (1)
Version: Nothing OS 2.0.2Changelog
Nothing OS 2.0Phone (1), it's your turn now. We are thrilled to introduce the Nothing OS 2.0, packed with exciting features, enhanced customisation, and improved functionality. This changelog only contains the highlight features, but there are many areas in which we improved the Phone (1) software. A massive shoutout to the entire mobile development and test team working diligently to make Nothing OS 2.0 happen for Phone (1).
Homescreen customisation
• Update a new visual identity that feels unmistakably Nothing.
• Updated launcher grid layout, supporting the option to hide icon labels.
• More options for customisable folders, try out different layouts and folder covers by expanding the folder.
Nothing widgets
• Updated the design for the following widgets - Clock , Weather, Quick Look. Also introduced the new Quick Settings widget, allowing you to access settings even quicker.
• Widgets are now also available on lockscreen and AOD.
Glyph Interface 2.0
• Essential notifications - allow your most important apps and contacts to leave a persistent Glyph, so you know at a glance if you have any important missed notifications.
• Glyph torch - Long press the Torch Quick Settings tile to light up the entire Glyph Interface.
New Apps features
• Introduced Cloned app - allowing you to operate multiple accounts in apps without having to log out.
• Introduced App Locker - protect your apps by requiring another unlock when attempting to open.
Other improvements
• Updated autobrightness logic
• Many (and I really do mean many) improvements to optimise your Phone (1) experience.
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Als dit eindelijk eens werkt... echt de nummer 1 frustratie op de Phone (1). Ding staat standaard te donkerOther improvements
• Updated autobrightness logic
[ Voor 9% gewijzigd door BarôZZa op 28-08-2023 12:16 ]
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Nee, maar het is altijd een staged-roll out, kortom kan even duren voordat het bij iedereen verschijnt.decramy schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 16:23:
Als ik 'check for update' doe, krijg ik nog geen update; ook geen 2.0.0Jullie wel?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O7rKxK1B6mdhD1hHgLokG6mj.jpg?f=user_large)
na lang wachten contact opgenomen met Support zie antwoord van vandaag,
[ Voor 35% gewijzigd door MrOsman op 04-09-2023 13:52 ]
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Klopt , hier is hij beschikbaar. 0,97 gbSteeldunes schreef op woensdag 6 september 2023 @ 15:33:
Ik zie berichten voorbij komen dat het vanaf zojuist ook in NL beschikbaar is.
De Pixel launcher kan je ook gewoon installeren toch: https://play.google.com/s...p.pixel_launcher&hl=en_US? Zelf gebruik ik al sinds jaar en dag Nova Launcher.erikieperikie schreef op donderdag 7 september 2023 @ 10:08:
Werkt prima. Nothing Launcher is een stuk fijner geworden. Het enige dat ik nog altijd mis aan de Pixel Launcher is de dock met voorspellingen welke app je wilt openen; die had het altijd goed in mijn geval. Bij mijn weten is er geen een widget of launcher die dat goed implementeert.
Ah sorry. Je hebt gelijk. Niet goed gekeken.erikieperikie schreef op donderdag 7 september 2023 @ 10:22:
Ik bedoelde de launcher van de Google Pixel telefoons. De launcher waar jij naar links gebruikt (misbruikt?) de naam Pixel, want het heeft niets met Google te maken.

Toestel is mooi, snel en erg snappy. En is mijn eerste stock niet-gerootte toestel sinds ik een Android telefoon heb en dat wil toch ook wel wat zeggen. Ben er nog steeds heel erg tevreden mee.
Ik hoop dat het echt zo is, en niet een after-update placebo-effect.
Zo heb ik geen bluetooth geluid in mijn auto tenzij de bluetooth audio volume op max staat. Als ik soms foto's maak met de native camera app dan kan ik ze wel vinden in mijn bibliotheek maar niet in whatsapp om te versturen, dit is soms wel en soms ook niet.
Met de Nova launcher kan ok de oneplus widgets niet vinden, dit is of een bug, of opzettelijk gedaan., en zo heb nog wel wat rare querks

Vandaag precies het zelfde gemerkt met het maken van foto's. Foto's niet terug te vinden, behalve terugkijken via de native camera app.Xqlus1ve schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 17:52:
Ik merk sinds 2.0.2 toch wel wat vreemde dingen.
Als ik soms foto's maak met de native camera app dan kan ik ze wel vinden in mijn bibliotheek maar niet in whatsapp om te versturen, dit is soms wel en soms ook niet.
Weet toevallig iemand of het mogelijk is om een babyfoon app (luvion care) op de achtergrond door te laten draaien waarbij het geluid op de achtergrond aan blijft staan? Op dit moment is het zo dat als de telefoon vergrendeld wordt (of een andere geopend wordt) de app wel blijft doordraaien maar geeft geen geluid. Eigenlijk zou de app dus meer gezien moeten worden als een soort van muziekspeler. Ik heb al een poos zitten googlen maar ik kom er zo snel niet uit.
[ Voor 0% gewijzigd door anoniem1 op 12-09-2023 17:31 . Reden: Typos ]
Pocket mode klinkt interessant want bij mij belt de telefoon weleens als hij in mijn broekzak zitChangelog
What's new
🧭 Added the Compass widget. After placing it, swipe down to see more detailed information.
👖 Added new UI to show when the device is pocket mode.
🍔 Added support for Zomato in Glyph Progress. Navigate to Settings > Glyph Interface > Glyph Progress to enable this integration.
🔗 Added an Improve "OTG Compatibility" toggle in Settings > Connected devices > Connection preferences.
Improvements & Bug fixes
📹 Increased the Screen Recorder capture resolution.
⌨️ Adjusted the animation speed of the keyboard popping up after opening the app drawer.
📳 Improved haptic feedback.
💳 Improved NFC stability.
😄 Improved bluetooth connection stability in various scenarios.
✨ Minor UI adjustments.
👾 Minor bug fixes.
Edit: oops dit was voor de Phone (2) bedoeld, maar neem aan dat ie ook naar de 1 komt

[ Voor 4% gewijzigd door FireFly3k op 12-09-2023 19:04 ]
Je weet wellicht al dat je een app (indien je gestures gebruikt) kunt vastzetten in een kleine versie (picture in picture) door de home gesture balk helemaal van onderen naar boven te slepen. Daarmee zou je je app kunnen laten draaien terwijl je de telefoon verder gebruikt. Het scherm moet dan denk ik wel aanblijven.anoniem1 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 12:47:
Inmiddels heb is hier de 2.0.2 ook binnen en geen gekke dingen tegen gekomen.
Weet toevallig iemand of het mogelijk is om een babyfoon app (luvion care) op de achtergrond door te laten draaien waarbij het geluid op de achtergrond aan blijft staan? Op dit moment is het zo dat als de telefoon vergrendeld wordt (of een andere geopend wordt) de app wel blijft doordraaien maar geeft geen geluid. Eigenlijk zou de app dus meer gezien moeten worden als een soort van muziekspeler. Ik heb al een poos zitten googlen maar ik kom er zo snel niet uit.
Echter, ik vermoed dat je het scherm uit wilt zetten en de telefoon bijv. ergens wilt neerleggen of zelfs in je broekzak wilt meenemen, terwijl de audiostream van de app doorspeelt. Dat kan v.z.v.i.w. niet: daarvoor zul je toch echt de ontwikkelaar van de app moeten aanspreken, opdat ze een media player API van Android of op een andere manier de stream op de achtergrond blijven afspelen.
Ik snap alleen een pocket mode in combinatie met een UI niet.FireFly3k schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 17:56:
2.0.3 is uit:
[...]
Pocket mode klinkt interessant want bij mij belt de telefoon weleens als hij in mijn broekzak zit
Maar ik heb het probleem vooral met bellen. Om een of andere reden gaat het scherm niet goed uit en druk ik dus van alles in. Meestal na het bellen staat de hotspot aan en wifi enzo uit.
Mooi want ik ervaar steeds meer issues behalve pocket mode dan.FireFly3k schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 17:56:
2.0.3 is uit:
[...]
Pocket mode klinkt interessant want bij mij belt de telefoon weleens als hij in mijn broekzak zit
De picture in picture modus is bij mij bekend. Het klopt inderdaad dat ik de telefoon ergens neer wil leggen (met vergrendeld scherm) en dit gaat zo dus niet werken. Dit was niet het antwoord waar ik op hoopte, maar wel waar ik bang voor was. Bedankt voor de informatie!erikieperikie schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:09:
[...]
Je weet wellicht al dat je een app (indien je gestures gebruikt) kunt vastzetten in een kleine versie (picture in picture) door de home gesture balk helemaal van onderen naar boven te slepen. Daarmee zou je je app kunnen laten draaien terwijl je de telefoon verder gebruikt. Het scherm moet dan denk ik wel aanblijven.
Echter, ik vermoed dat je het scherm uit wilt zetten en de telefoon bijv. ergens wilt neerleggen of zelfs in je broekzak wilt meenemen, terwijl de audiostream van de app doorspeelt. Dat kan v.z.v.i.w. niet: daarvoor zul je toch echt de ontwikkelaar van de app moeten aanspreken, opdat ze een media player API van Android of op een andere manier de stream op de achtergrond blijven afspelen.
Oeh nice! Veel veranderingen?Milly schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 19:21:
Activiteit! Android 14 druppelt binnen 😀
Edit:
Hier ook:
/f/image/i70oeEQbWqFTdEbmEY2LJqlk.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 49% gewijzigd door rens-br op 06-02-2024 21:50 ]
NP(1) btw.
Is ook het Nothing Phone (1) topic, dus dat lijkt me nogal wiedus.
Het lijkt er alleen wel op dat de hele wereld de update binnen krijgt. Het downloaden duurt... En duurt... En duurt.
Excuses, was niet bewust dat er ook een NP(2) topic wasrens-br schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 22:03:
[...]
Is ook het Nothing Phone (1) topic, dus dat lijkt me nogal wiedus.
Het lijkt er alleen wel op dat de hele wereld de update binnen krijgt. Het downloaden duurt... En duurt... En duurt.

Ja zeker. [Nothing Phone(2)] Ervaringen & Discussie (niet dat het boeit. Wij hebben het betere toestel.Xqlus1ve schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 22:04:
[...]
Excuses, was niet bewust dat er ook een NP(2) topic was
/f/image/JaZYqq6BSxbxhramm2X90whq.png?f=fotoalbum_large)
Eerste indruk. Het lijkt allemaal wat sneller en snappier te zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 06-02-2024 23:03 ]
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Nee, de tijd dat er grote verschillen zaten tussen de verschillende Android versies is wel een heel eind voorbij.Milly schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 08:19:
Ja; veel verschil merk ik eigenlijk niet. Wat extra opties hier en daar. Maar goed het is mooi om up to date te zijn met de nieuwste Android.
Overigens is het Nothing OS 2.5.2. De .2 aan het eind suggereert dat de .0- en .1-versies zijn getest in eerdere stadia, maar toch nog wat bugjes bevatten?
Er is sindsdien nog een kleine update van 50mb toegekomen, maar die heeft geen verandering gebracht.
Op de discord lees ik gemengde ervaringen, maar ook niet meteen oplossingen.
Nee, eigenlijk niet. Batterijduur lijkt hetzelfde te zijn.C11 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:01:
Zijn er hier nog mensen die een verschrikkelijke batterij duur hebben sinds de 2.5.2 release?
Er is sindsdien nog een kleine update van 50mb toegekomen, maar die heeft geen verandering gebracht.
Op de discord lees ik gemengde ervaringen, maar ook niet meteen oplossingen.
Heb jij wel problemen?
Jammer genoeg wel. Ik zit nu al rond 18u tegen 10% aan, terwijl ik voorheen makkelijk 30% overhield tegen 22u. Ik heb ook nog niet meteen een oorzaak gevonden.rens-br schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:53:
[...]
Nee, eigenlijk niet. Batterijduur lijkt hetzelfde te zijn.
Heb jij wel problemen?
Ik geef het nog een dag of 2 en dan ga ik maar een reset uitvoeren om te kijken of dat iets oplost.
Geen settings veranderd? Bij mij is de batterij van de Phone 1 prut als ik 120Hz aan heb staan.C11 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:14:
[...]
Jammer genoeg wel. Ik zit nu al rond 18u tegen 10% aan, terwijl ik voorheen makkelijk 30% overhield tegen 22u. Ik heb ook nog niet meteen een oorzaak gevonden.
Ik geef het nog een dag of 2 en dan ga ik maar een reset uitvoeren om te kijken of dat iets oplost.
Hier staat die standaard op 120 hz.BarôZZa schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 16:23:
[...]
Geen settings veranderd? Bij mij is de batterij van de Phone 1 prut als ik 120Hz aan heb staan.
Nee, er is niets gewijzigd.BarôZZa schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 16:23:
[...]
Geen settings veranderd? Bij mij is de batterij van de Phone 1 prut als ik 120Hz aan heb staan.
Voorheen had ik ook gewoon 120hz aan staan en was de batterijduur prima voor me.

[ Voor 7% gewijzigd door Septillion op 10-02-2024 18:04 ]
Hier blijft de accu wel goed, als in: ik merk geen verschil.Septillion schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 18:04:
Mm, ik dacht, ik wacht even hier de reacties af. Maar schijnbaar heeft hij ondertussen zelf besloten hem te downloaden en te installerenIk heb nu alleen de "reboot to complete". Was bang dat er enorm veel op de schop zou gaan (want ik kan me niet zo vinden in de iOS achtige wijzigingen die Android allemaal doet) maar als dat mee valt scheelt dat. Minder op accu is alleen niet zo gunstig natuurlijk
Ik ga eens zien wanneer ik niet meer onder een reboot vandaan kom.
Ik vind het de telefoon wel net wat soepeler lopen.
Hier accu technisch ook weinig veranderingen. En verder eigenlijk ook weinig veranderingen.Septillion schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 18:04:
Mm, ik dacht, ik wacht even hier de reacties af. Maar schijnbaar heeft hij ondertussen zelf besloten hem te downloaden en te installerenIk heb nu alleen de "reboot to complete". Was bang dat er enorm veel op de schop zou gaan (want ik kan me niet zo vinden in de iOS achtige wijzigingen die Android allemaal doet) maar als dat mee valt scheelt dat. Minder op accu is alleen niet zo gunstig natuurlijk
Ik ga eens zien wanneer ik niet meer onder een reboot vandaan kom.
Zie net dat je Eindelijk een screenshot kan maken, meteen croppen, en delen.
ipv eerst een foto tool te gebruiiken om te croppen en te delen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nice! Dat had ik nog niet eens gezien.LinkinTED schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 20:27:
En je kan nu het volume van de beltoon en meldingen apart regelen!
Eindelijk ja! Je kan de screenshot ook meteen verwijderen, wat ik ook erg handig vindDarkSide schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:17:
Woah.
Zie net dat je Eindelijk een screenshot kan maken, meteen croppen, en delen.
ipv eerst een foto tool te gebruiiken om te croppen en te delen.
/f/image/sxKwRMeUizgAgA1ZYPt4hvuv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/dVKxiFpOXalNsGAEv2k8W6QC.png?f=fotoalbum_large)
Je instellingen zijn niet correct. Jouw NP1 houdt zijn eigen verbruik bij. Dit wordt niet opgevraagd bij je provider. Ik zie al dat je hebt ingesteld op je NP1 dat je maar een 3.5 GB data bundel hebt (je provider geeft 6GB aan), en dat je ook hebt ingesteld hebt dat je over 7 dagen nieuwe data krijgt (je provider geeft over 12 dagen aan). Onder "datalimit and warning" heb je zeer waarschijnlijk een datalimiet ingesteld waardoor je 4G niet meer werkt.Qbodd schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:31:
Hallo allemaal, laats heb ik mijn Notjing phone(1) geupdated naar android 14, maar sindsdien lijkt het alsof mijn delta-abonnement niet meer is gekoppeld aan mijn telefoon: Er staad dat ik 3.5Gb van de 3.5Gb heb gebruikt, terwijl ik een abonnement heb van 6Gb heb. Ook is er niks van mijn Delta abonnement af. Ik heb nu geen 4G meer sinds het "op" is. Hebben anderen dit ook? is er een oplossing?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gewoon even de juiste gegevens invullen en dan zou alles weer moeten werken. Of (tijdelijk) de datalimiet uitschakelen tot je nieuwe maand begint.
[ Voor 0% gewijzigd door snoopdoge90 op 19-02-2024 09:45 . Reden: Spelling ]
Launch was dus normaal volgende week, maar er werd heel veel gelekt. Nothing heeft dan maar besloten om al een hele boel te delen. Zeker heel wat te zien in volgende video:
Processor zal de Mediatek Dimensity 7200 Pro worden. Het lijkt me op zich niet meteen een grote stap vooruit. Daarnaast is er nu dus ook een plastic achterkant ipv glas en lijkt ook het frame plastic te worden.
Het zou dus het nieuwe 'budgetmodel' van Nothing worden. Er wordt gespeculeerd dat hij rond de 350 euro zou worden.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Nothing Phone (1)] Accessoires
- Prijzen en levertijden: [Nothing Phone (1)] Levertijden & Prijzen
- Nothing Phone 2: [Nothing Phone(2)] Ervaringen & Discussie