[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 340 Laatste
Acties:
  • 549.117 views

Onderwerpen

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:46
gws24 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 13:00:
[...]
Dat laatste vind ik dus van wel want ze beschuldigen een scheidsrechter van partijdigheid en niet eerlijk te fluiten. Daarmee ga je wat mij betreft een grens over want vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je zomaar alles mag roepen en iemand mag beschadigen, er zitten grenzen aan en die zijn ze imo over gegaan.
Normaal doe je dat ook niet. Wat is het belang immers om iemand zomaar te beschuldigen?

Maar ik denk ook dat de scheids partijdig heeft gefloten, en dat daardoor PSV wegkwam met een punt. Dat valt natuurlijk nooit hard te maken, maar het rook er wel naar.

De scheidsrechter zal als dank wel een broodrooster cadeau hebben gekregen.

Hoe dan ook, RKC werd keihard genaaid de vorige wedstrijd.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:32
mavaros schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:57:
[...]

Normaal doe je dat ook niet. Wat is het belang immers om iemand zomaar te beschuldigen?

Maar ik denk ook dat de scheids partijdig heeft gefloten, en dat daardoor PSV wegkwam met een punt. Dat valt natuurlijk nooit hard te maken, maar het rook er wel naar.

De scheidsrechter zal als dank wel een broodrooster cadeau hebben gekregen.

Hoe dan ook, RKC werd keihard genaaid de vorige wedstrijd.
Je hoeft niet te hard daarover na te denken. Hij floot, anders had je niks gehoord. *knip*

[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 18-09-2022 14:45 . Reden: Geen gesneer aub ]

Verwijderd

Oh, we hebben er weer 1tje vanavond.
Aanvaller van RKC deed een "Simonsje"
(die zal vast gedacht hebben "als het bij PSV vorige week werkt tegen ons, laten we het dan ook maar doen."

Op de grond liggen kermend van de pijn, en zodra iemand je aanraakt... Opeens weer springlevend opspringen.
Van mij mogen zulke acties ook gewoon meteen met geel bestraft worden.

Verder, stomme actie van Hoedemakers en terechte rode kaart.
Cambuur Publiek laat zich weer van hun beste kant zien. (niet)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2022 20:29 ]

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:31
Een bal tegen je aangeschoten krijgen vanaf 30 cm en ‘m dan op de stip leggen.. ongekend wat een zooitje

[ Voor 24% gewijzigd door JoteW op 17-09-2022 20:39 ]

Twente komt eraan!

Verwijderd

JoteW schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:32:
Een bal tegen je aangeschoten krijgen vanaf 30 cm en ‘m dan op de stip leggen.. ongekend wat een zooitje
Ik kan me in deze in ieder geval wel meer vinden dat die voor Sparta vanavond.

Nog steeds erg makkelijk gegeven en Jacobs kon er helemaal niets aan doen vanaf zo'n korte afstand.
Maar, aan de andere kant kan je ook zeggen. "Waarom heeft die überhaupt zijn hand zo hoog?"

Erg makkelijk gegeven, maar Jacobs nam het risico.
Dus stom.

Reactie op je Edit:
Henk de Jong heeft rood gekregen, niet de speler.
En, terecht.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2022 20:36 ]

• mavaros
Eindelijk onterechte gerechtigheid en hulde aan de scheids.

Hup RKC

edit: Het was natuurlijk niet helemaal terecht.

[ Voor 26% gewijzigd door mavaros op 17-09-2022 20:39 ]

• JoteW
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:34:
[...]

Ik kan me in deze in ieder geval wel meer vinden dat die voor Sparta vanavond.

Nog steeds erg makkelijk gegeven en Jacobs kon er helemaal niets aan doen vanaf zo'n korte afstand.
Maar, aan de andere kant kan je ook zeggen. "Waarom heeft die überhaupt zijn hand zo hoog?"

Erg makkelijk gegeven, maar Jacobs nam het risico.
Dus stom.

Reactie op je Edit:
Henk de Jong heeft rood gekregen, niet de speler.
En, terecht.
Wel meer in vinden, dat wel ja maar dit is toch verder veel te hard gestraft als je ‘m zo op je afgevuurd krijgt? Misschien gaat die arm zo hoog om in een reflex de hand richting je gezicht te bewegen ter bescherming, kan ook. Blijf erbij dat ik dit wel écht heel zwaar vind. Zeker met Nijhuis als VAR die toch regelmatig z’n eigen mening heeft over dit soort situaties bij programma’s als VI ..

Twente komt eraan!

Verwijderd

Hoorde ik dat nou goed?

Zongen ze nou echt in het Cambuur publiek
"Sander... Sander die moet dood?"

(Sander van der Eijk is de scheids)

Edit :
Oh, wat zijn ze toch stom bezig bij Cambuur!!!
Wat bezielt je om 2 van zulke overtredingen te maken?!?!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2022 20:46 ]

• JoteW
Oeffff dit is wel een terechte rode

Twente komt eraan!

Verwijderd

JoteW schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:46:
Oeffff dit is wel een terechte rode
Vond die van Hoedemakers ook wel terecht moet ik zeggen.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:00
Cambuur gaat lekker, al 2x rood in de eerste helft. Er hangt sowieso een wat grimmige sfeer.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• JoteW
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:47:
[...]

Die was net een minuut voordat ik inschakelde gegeven.. Zometeen bij de Eretribune laten ze het vast wel zien :)

Twente komt eraan!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:57
Cambuur gaat dit niet met 11 10 9 eindigen. Wat zijn die aan het schoppen zeg.

• mavaros
Als RKC vanavond niet kan winnen tegen negen man dan hebben ze niks in de eredivisie te zoeken.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Megupe schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 12:25:
Ik vind boetes op zich wel terecht. Die spelers zetten een scheids te kakken, die verliest dan aan gezag, ook in andere wedstrijden. En voor de jeugd/voetbalvolgers is het ook geen goed voorbeeld.
Sorry maar dat is echt de allergrootste bullshit, Kramer die het gezag van Gozubuyuk aantast?
Was er maar eens iemand die dat voor elkaar kreeg, dan floot ie misschien ooit een keer wat beter.

• JoteW
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:47:
[...]

Jep, zwaar terecht

Twente komt eraan!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:19:
[...]

Je hoeft niet te hard daarover na te denken. Hij floot, anders had je niks gehoord. *knip*
Want iedere analist vond het een terechte penalty, ook ex-PSVers als Perez enzo.... Oh nee, er was er niet 1 die het een terechte penalty vond....
En als je het hier niet leuk vindt.....

[ Voor 14% gewijzigd door tweakduke op 18-09-2022 14:46 . Reden: Quote aangepast ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Gatver wat een smerige overtredingen van Cambuur :N
Dat hadden zomaar twee geknakte beentjes kunnen zijn. Die eerste leek vooral ongelukkig, die tweede was geen onbewuste.

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 17-09-2022 21:01 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:57
Die van Hoedemakers was al onhandig, lomp en naar, Banguru gaat daar vervolgens ook nog eens snelheid achter zetten. Het wordt tijd om dit eens keihard af te straffen en dan dus niet de standaard 3/1 straf te geven, maar gewoon 5/1 of 5 onvoorwaardelijk voor die laatste.

Verwijderd

Superkiwi schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:58:
Gatver wat een smerige overtredingen van Cambuur :N
Dat hadden zomaar twee geknakte beentjes kunnen zijn.
En dat is nog het ergste inderdaad.

Gewoon de gedachte dat je in 1 wedstrijd gewoon de carrière van 2 spelers kon beëindigen.
En, het zijn spelers van RKC, dus die zullen ook niet echt financieel binnen zijn.

Nee, van mij mogen deze 2 mannen minstens 5 wedstrijden aan hun broek krijgen.
En, als je een trainer heb die hetzelfde voorbeeld geeft met een rode kaart, mag die van mij ook even weg blijven.

EN, als er dan ook nog eens publiek zit wat scandeert ""Sander... Sander die moet dood"
(Net even terug gespoeld, en dat werd echt gezongen.)

Edit : Dit stukje verwijderd, ik was een beetje in de war :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2022 21:03 ]

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Hopen dat RKC ze in de tweede helft in de pan hakt.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:20
toolkist schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:52:
[...]

Sorry maar dat is echt de allergrootste bullshit, Kramer die het gezag van Gozubuyuk aantast?
Was er maar eens iemand die dat voor elkaar kreeg, dan floot ie misschien ooit een keer wat beter.
Het begint met deze opmerkingen en als ze dat niet aan banden leggen is het einde zoek.
Ik vind het belachelijk dat er een strafschop is gegeven en ik vind dat de bond deze scheids daar lekker intern voor op zijn flikker dient te geven.

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:10:
[...]

Het begint met deze opmerkingen en als ze dat niet aan banden leggen is het einde zoek.
Ik vind het belachelijk dat er een strafschop is gegeven en ik vind dat de bond deze scheids daar lekker intern voor op zijn flikker dient te geven.
Klopt, maar dit is echt geen zware vorm van laster die aangepakt moet worden. "het einde zoek" blabla, vrijheid van meningsuiting staat daar ruim boven.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Cambuur volgende wedstrijd tegen PSV, die zullen wel blij zijn met al die rode kaarten

Verwijderd

Heerlijk.
Dan ook nog een eigen goal.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:38

DirtyBird

Praktiserend denker

Hoe durven ze te juichen bij rkc. Om je kapot te schamen.

Edit: ik heb de eerste helft niet gezien en dus ook de overtredingen niet (maar ik begrijp dat ze nogal grof waren). Maar dat je 20 minuten nodig hebt om met een eigen doelpunt op voorsprong te komen bij zo'n schietschijf vind ik ronduit slecht.

[ Voor 68% gewijzigd door DirtyBird op 17-09-2022 21:46 ]

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Dit is wel de leukste manier om die 3 rode kaarten van Cambuur af te straffen

Verwijderd

DirtyBird schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:39:
Hoe durven ze te juichen bij rkc. Om je kapot te schamen.
Net zoals PSV en het hele stadion vorige week los ging na de 1-0 na een schandalige wedstrijd, is dit meer juichen vanwege opluchting.

Heb liever spelers die juichen na een wanprestatie, dan een Bergwijn die niet eens reageert...

• mavaros
De orde is hersteld.

RKC is te goed om iedere keer aan het kortste eind te trekken.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:48

Quad

Doof

toolkist schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:41:
Dit is wel de leukste manier om die 3 rode kaarten van Cambuur af te straffen
3?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Verwijderd

Hoedemakers
Bangura
Henk de Jong (Coach)

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:48:
[...]

Hoedemakers
Bangura
Henk de Jong (Coach)
Ah, Sofascore meldt alleen de spelers. :)

nggyu nglyd

• Snowdog
toolkist schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:57:
[...]

Want iedere analist vond het een terechte penalty, ook ex-PSVers als Perez enzo.... Oh nee, er was er niet 1 die het een terechte penalty vond....
En als je het hier niet leuk vindt.....
Perez is een ex-Ajacied en nou niet echt iemand waarvan je een mening serieus moet nemen.

• toolkist
  • Niet online
Perez heeft net zo goed voor PSV gespeeld...

Jongens haal die Cambuur speler weg voor de camera voor ie zich nog erger voor lul zet.
Extra tijd overdreven, penalty tegen onterecht 'want kon ik niks aan doen', iets met 'geen intentie' bij 1e rode kaart...

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:38

DirtyBird

Praktiserend denker

Hans begint steeds meer mart smeets-trekjes te vertonen en ik was juist zo blij dat die van de tv verdwenen is.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Snowdog
Ja Perez is een beetje een Viergever, geswitched op het verkeerde moment. Vind hem eigenlijk best ok, maar hij heeft wel een beetje haatgevoelens heb ik soms het idee omdat hij toch niet het maximale eruit heeft gehaald.

• JoteW
toolkist schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:00:
Perez heeft net zo goed voor PSV gespeeld...

Jongens haal die Cambuur speler weg voor de camera voor ie zich nog erger voor lul zet.
Extra tijd overdreven, penalty tegen onterecht 'want kon ik niks aan doen', iets met 'geen intentie' bij 1e rode kaart...
De penalty tegen was ook gewoon onterecht.. Voor de rest klopt er idd weinig van z’n verhaal.

Twente komt eraan!

• toolkist
  • Niet online
JoteW schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:07:
[...]

De penalty tegen was ook gewoon onterecht.. Voor de rest klopt er idd weinig van z’n verhaal.
Arm omhoog, dus hoezo onterecht?

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

JoteW schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:07:
[...]
De penalty tegen was ook gewoon onterecht..
Ongelukkig, ja. Volgens de regels echter gewoon terecht, ondanks dat ie er zelf echt niet veel aan kon doen.

Verwijderd

Snowdog schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:03:
Ja Perez is een beetje een Viergever, geswitched op het verkeerde moment. Vind hem eigenlijk best ok, maar hij heeft wel een beetje haatgevoelens heb ik soms het idee omdat hij toch niet het maximale eruit heeft gehaald.
Perez vind ik (als Feyenoorder) 1 van de weinige "analisten" die ik wel goed kan pruimen.
Kwakman vind ik vaak ook wel oké overkomen.
Maduro kan het altijd wel goed uitleggen en heeft er duidelijk kijk op.

Maar, als Vink, Bruggink, Hooijdonk, Snoei, op Stentler op TV zijn, dan ga ik meestal eventjes wat anders doen.
Maar niets is zo erg dan Leo Driessen als commentator horen. Dan zet ik letterlijk de wedstrijd op mute.

(Uiteraard een persoonlijke mening, snap als mensen een andere hebben.)

Edit :
Lekker bezig Seuntjes.
De avond van de onbegrijpelijke, domme overtredingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2022 22:35 ]

Verwijderd

toolkist schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:08:
[...]

Arm omhoog, dus hoezo onterecht?
Vanaf 30cm en bal was 5 meter over gegaan.

• mavaros
Superkiwi schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:15:
[...]

Ongelukkig, ja. Volgens de regels echter gewoon terecht, ondanks dat ie er zelf echt niet veel aan kon doen.
De regels zijn terecht, maar niemand snapt er nog iets van.

Hands was vroeger gewoon duidelijk, maar nu ben je een half uur aan het discissiëren met anderen. Dat hoort niet bij het voetbal.

Verwijderd

Kramer vond het ook geen penalty, maar wilde dat niet zeggen met een grote knipoog.

• toolkist
  • Niet online
RKC mocht na ruim een halfuur aanleggen voor een penalty, nadat Pelle Clement de bal tegen de hand van Jamie Jacobs had geschoten. 'Je zult wel zeggen dat dit calimerogedrag is, maar je denkt toch niet dat een Bas Nijhuis of Danny Makkelie komende zondag voor zoiets naar de kant komt? Die zeggen gewoon: wegwezen, VAR. Die bal kwam van een heel korte afstand.'

De Jong was zijn emoties even niet de baas. 'Wat ik tegen de scheidsrechter zei? Ik heb 'slappe lul' gezegd. Ja, dat mag je niet zeggen. Dat meen ik ook. De rode kaart is dus terecht. Maar ik neem het niet terug, want ik heb het al gezegd. Maar een Nijhuis of Makkelie gaat hiervoor in een grote wedstrijd echt niet naar de kant.'

Toen Hans Kraay jr. De Jong erop attent maakte dat Nijhuis de VAR van dienst was in Waalwijk, reageerde De Jong stomverbaasd: 'Nee, Bas is niet de VAR. Dat kan niet, dat kan echt niet! Hij was het wel? Nou, dan ben ik heel benieuwd hoe het zondag gaat. Als iemand een scheet laat, moeten ze naar de kant. Moest hij aandacht hebben? Ik ben hier echt verbaasd over. Ik had dit nooit verwacht van Bas. Ik kan het niet geloven. Ik denk dat die andere man (een andere VAR, red.) dat gezegd heeft.'
Daar komt weer een boete van minimaal 1k aan...

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:58:
[...]

Vanaf 30cm en bal was 5 meter over gegaan.
Dat maakt allemaal totaal niks uit mbt penalty ja/nee. Volgens de regels tenminste, voor het gevoel van 'eerlijkheid' zou dat wellicht best mogen.

Verwijderd

Ach ja, triest eigenlijk dat het seizoen nog maar net is begonnen en het wekelijks weer over de arbitrage/var moet gaan.
Ik was altijd best wel fan van Nijhuis, maar ook die maakt er de laatste tijd een potje van. De arbitrage in de Eredivisie is momenteel niet best.

• toolkist
  • Niet online
Brabantse derby in Den Bosch ontspoort volledig na laatste fluitsignaal
Steward zwaar gewond doordat een stel randdebielen hier uit Oss zo nodig een hek omver moesten zien te werken.
Jammer dat er maar weer halfbakken is ingegrepen ipv een stuk of 10 politie honden in dat vak los te laten, niemand hier die erom gerouwd zou hebben als er wat van die gekken met gaten in de armen/benen terug zouden zijn gekomen...

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:47
Superkiwi schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:23:
@Harribo wat doen jullie nu??? Zo niet nodig dit...

*edit
Ik zie nu de sliding en vind het erg zwaar gestraft.
Tja ik denk dat te Wierik het goed verwoordde na afloop. Het was eigenlijk niks maar hij geeft de scheidsrechter een reden dus tja daar kan je niks van zeggen.

Het is geen toeval dat een team scoort en er meteen weer 1 tegen krijgt.
FC Groningen speelt anti voetbal, dus dat is roulette en niet om aan te zien.
Maar ja ze moeten wel, opbouwen is amateuristisch.
Ik kan er allemaal wel mee leven, het kan eens tegen zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 18-09-2022 11:16 ]

• Harribo
JoteW schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:58:
Hugo Borst die het een wel een penalty vind, en nee “niet omdat ik voor Sparta ben”. Nee hij vind het een penalty omdat Te Wierik dom in komt glijden.. Ja héhé maar daar kan het nog wel een schwalbe om zijn? Wat een irritante gladiool die Borst..
Ach Borst is altijd irritant en weinig zeggend. Net als die valentijn Driessen. Weinig nut dat soort commentaar.

• Harribo
Mooi trouwens dat Henk de Jong na afloop van de wedstrijd gewoon zegt : rode kaarten waren terecht.
Hulde.

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:19:
Mooi trouwens dat Henk de Jong na afloop van de wedstrijd gewoon zegt : rode kaarten waren terecht.
Hulde.
Had ie tijdens de wedstrijd ook ff moeten bedenken, dus niks hulde imo..

• carpebios
  • Registratie: December 2008
Straks PSV - Feyenoord. 0-4 denk ik, waarbij Feyenoord in de 24ste en 89ste minuut een penalty krijgt! Tot zo ver mijn glazenbol.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:15

Vos

AFCA

carpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:37:
Straks PSV - Feyenoord. 0-4 denk ik, waarbij Feyenoord in de 24ste en 89ste minuut een penalty krijgt! Tot zo ver mijn glazenbol.
Volgens de bookmakers is PSV favoriet, dus je kan geld verdienen vandaag :p

• carpebios
Vos schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:49:
[...]

Sinds 2018 niet gewonnen van Feyenoord, spelen als natte kranten en intern is er crisis. Feyenoord speelt lekker, wint veel en de bookmakers beweren zich dan op?..... Ooit moet het PSV eens lukken of zo?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• mavaros
De beste zal vandaag wel winnen.

De wedstrijden van vandaag kunnen alle kanten opgaan, dus een voorspelling zit er vandaag niet in van mijn kant.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Vos schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:49:
[...]

Ik heb ingezet op feyenoord. Het verbaasde mij wat de odds waren.

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

mavaros schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:51:
De wedstrijden van vandaag kunnen alle kanten opgaan
Jij hebt er echt geen verstand van he? :+
De Eagles winnen (want Emmen bakt er momenteel niks van), Feyenoord wint (want lekkere flow), Twente wint (want Heerenveen is heel slecht) en Ajax wint (want wij zijn de beste).
Zie je, zo moeilijk is het allemaal niet.

• Harribo
toolkist schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:20:
[...]

Had ie tijdens de wedstrijd ook ff moeten bedenken, dus niks hulde imo..
Oh dat heb ik gemist.
Vast compensatie van zijn gedrag dan

• mavaros
Superkiwi schreef op zondag 18 september 2022 @ 13:08:
[...]

De Eagles winnen (want Emmen bakt er momenteel niks van), Feyenoord wint (want lekkere flow), Twente wint (want Heerenveen is heel slecht) en Ajax wint (want wij zijn de beste).
Normaal zou je zo'n uitslag verwachten.

Maar het zou ook zomaar 7-0 voor PSV kunnen worden, en AZ speelt gelijk ofzo.

Verwijderd

mavaros schreef op zondag 18 september 2022 @ 13:19:
[...]

Normaal zou je zo'n uitslag verwachten.

Maar het zou ook zomaar 7-0 voor PSV kunnen worden, en AZ speelt gelijk ofzo.
Dat dus.

Wedstrijden tussen PSV, Feyenoord en Ajax lopen niet altijd volgens logica en "Wat je verwacht"
Genoeg wedstrijden van PSV gehad in de kuip waar ze beter waren maar niet wonnen.
Maar, ook andersom.

Genoeg wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord waar Feyenoord beter was, maar Ajax met de punten er vandoor gingen.
En, hetzelfde tussen PSV en Ajax.

Op deze wedstrijden valt gewoon geen voorspelling te plaatsen.
Als AZ in de eerste 5 minuten voor komt, kan het zomaar een lastig middagje worden voor Ajax, maar aan de andere kant... als Ajax binnen 5 minuten scoort, kan het zomaar 0-6 worden.

Ik denk dat het er bij PSV om gaat of Gakpo een goede dag heeft.
Zo ja? Dan verwacht ik een hele moeilijke middag voor mijn Feyenoord.

• mavaros
Als PSV een beetje zoals Lazio gaat spelen, gaat Feyenoord eraan. Maar de grote vraag is of ze dit kunnen.

• carpebios
PSV slaagt er nog niet in om een vaste verdediging te construeren. Nu dus Branthwaite die erin staat, waardoor Teze naar rechtsback schuift. Ramalho blijft op de bank. Linkerkant blijft wel intact, met Obispo en Max......

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:15

Vos

AFCA

Wat een jankpot weer van Emmen. Wordt weer repareren in de winterstop op deze manier.

Verwijderd

Vos schreef op zondag 18 september 2022 @ 13:34:
Wat een jankpot weer van Emmen. Wordt weer repareren in de winterstop op deze manier.
Go Ahead - Emmen.
Altijd leuk zo'n dagje Keuken Kampioen Divisie.

Op een serieuze noot.
Diemers zou het wel eventjes laten zien dat die onterecht bij Feyenoord weg moest en het niet aan hem lag.
Wat speelt die weer als een natte krant zeg.
Draaien, draaien, draaien, bal kwijt.

Ik heb Lukkien hoog zitten, maar als je continue het seizoen op deze manier start.
In het jaar dat ze degradeerden, eerste seizoenshelft, zwaar matig.
Vorig jaar in de KKD, eerste periode... zwaar matig (Maar, KKD, dus makkelijker om goed te maken.)
En, nu weer.

Zou het misschien toch niet eens tijd worden voor een frisse wind daar?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2022 13:54 ]

Verwijderd

Opstellingen

Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Lopez; Timber, Dilrosun, Kökcü; Jahanbakhsh, Danilo, Idrissi

PSV: Benítez; Teze, Branthwaite, Obispo, Max; Sangaré, Til, Veerman; Saibari, Simons, Gakpo.

Ook, voor de mensen die geïnteresseerd zijn.
https://www.voetbalprimeu...niet-onder-de-indruk.html

Je zou er maar tussen staan als "Volwassen" man.
(Gebeurt overal, dat weet ik. Maakt het niet minder zielig)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2022 13:55 ]

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:03
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 23:05:
Kramer vond het ook geen penalty, maar wilde dat niet zeggen met een grote knipoog.
Ik vind dat je dan een hele grote was geweest als je dan ook had gezegd het is geen penalty.

Maarja, het is Kramer

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:25

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 13:23:
[...]

Dat dus.

Wedstrijden tussen PSV, Feyenoord en Ajax lopen niet altijd volgens logica en "Wat je verwacht"
Genoeg wedstrijden van PSV gehad in de kuip waar ze beter waren maar niet wonnen.
Maar, ook andersom.

Genoeg wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord waar Feyenoord beter was, maar Ajax met de punten er vandoor gingen.
En, hetzelfde tussen PSV en Ajax.
Waar het ook nogal eens verschilt aan wie je het vraagt welke club ze beter vonden. Het is niet ongewoon dat de verliezende partij van een topper vindt dat ze recht hadden op meer.
Op deze wedstrijden valt gewoon geen voorspelling te plaatsen.
Als AZ in de eerste 5 minuten voor komt, kan het zomaar een lastig middagje worden voor Ajax, maar aan de andere kant... als Ajax binnen 5 minuten scoort, kan het zomaar 0-6 worden.

Ik denk dat het er bij PSV om gaat of Gakpo een goede dag heeft.
Zo ja? Dan verwacht ik een hele moeilijke middag voor mijn Feyenoord.
Tja de bal is rond en het is een wedstrijd op zich en zo maar gezien de huidige vorm en verschillen in selecties ligt het in de lijn der verwachtingen dat Ajax en Feyenoord vandaag de punten pakken. Zo niet dan moeten ze zich schamen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Het vertrouwen bij PSV zal 0 zijn, dus een eerste doelpunt voor PSV is dan ook erg belangrijk.

Tomorrow is not today!

• carpebios
Sydney08 schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:27:
Het vertrouwen bij PSV zal 0 zijn, dus een eerste doelpunt voor PSV is dan ook erg belangrijk.
Die staat gepland voor 2023.

• Quad

Quad

Doof

De weersomstandigheden zijn vervelend, kan een spannende dag worden.

Fijne wedstrijd en dat de beste mag winnen. ;)

nggyu nglyd

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-01 20:03
Veel succes voor de Feyenoord en PSV supporters, laat het maar een zwaarbevochten gelijkspel worden :+

• Quad

Quad

Doof

Sjeuu dat was al snel.

nggyu nglyd

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 22:45
Hoe vrij kan je iemand laten staan zeg.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:00
En daar is de 0-1 al

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Hahaha sommige ezels stoten zich niet wekelijks aan dezelfde steen maar PSV wel.

Als je niet goed genoeg kunt voetballen waarom dan achterin rondtikken?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2022 14:34 ]

• ph4ge
  • Laatst online: 08:49
Idrissi weer :) Heerlijk om ongelijk te krijgen.

[ Voor 52% gewijzigd door ph4ge op 18-09-2022 14:34 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:03
Allemaal de schuld van John de Jong

• carpebios
Man man man

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Nou, nog een deuk in het zelfvertrouwen

Tomorrow is not today!

• Quad

Quad

Doof

En Twente ook heel snel voor.

nggyu nglyd

Verwijderd

Oke... goed begin is het halve werk...
Meteen erover heen klappen en afmaken!!!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wat een gepruts van PSV achterin, ongelofelijk. We prachtig ingeschoten, netjes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• carpebios
Hoe kon die zo vrij staan?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 22:13
schakel net 4min te laat in

• Typhone
  • Laatst online: 11:27

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:34:
Wat een gepruts van PSV achterin, ongelofelijk. We prachtig ingeschoten, netjes :)
Echt ernstig inderdaad. Sangare ook al met een risico pass even ervoor. Halve stadion leeg ook nog eens, why is dat? Regen?

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Wordt Ruud nog gewisseld in de rust?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Midden voor de goal ook. Daar staat toch altijd wel een verdediger??

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op zondag 18 september 2022 @ 13:08:
[...]

Heb btw hierop een Totootje gezet.
Als ik win, krijg je een pilsje van me.

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 18-09-2022 14:36 ]

nggyu nglyd

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 22:13
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 13:47:
Opstellingen

Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Lopez; Timber, Dilrosun, Kökcü; Jahanbakhsh, Danilo, Idrissi

PSV: Benítez; Teze, Branthwaite, Obispo, Max; Sangaré, Til, Veerman; Saibari, Simons, Gakpo.

Ook, voor de mensen die geïnteresseerd zijn.
https://www.voetbalprimeu...niet-onder-de-indruk.html

Je zou er maar tussen staan als "Volwassen" man.
(Gebeurt overal, dat weet ik. Maakt het niet minder zielig)
damn het klinkt geeneens goed.
Dacht aan het begin dat ze zongen "Feyenoord Go"

• carpebios
Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:35:
[...]

Echt ernstig inderdaad. Sangare ook al met een risico pass even ervoor. Halve stadion leeg ook nog eens, why is dat? Regen?
Als supporter voor Feyenoord kan je komen ja, maar PSV speelt echt dramatisch, het is al lange tijd niet om aan te zien. Dan kijk ik ook liever vanaf de bank dan in de kou en regen. Mochten ze nou hun best doen oke, maar zelfs dat doet PSV niet, er is weinig inzet.

Verwijderd

Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:35:
[...]

De helft staat waarschijnlijk nog buiten vanwege de bus van Feyenoord opwachten. :P

• Typhone
  • Laatst online: 11:27

Typhone

Who Dares Wins

Wat is die Max toch slecht damn.

Verwijderd

Omdat er 0 dreiging was en heel psv er van uit ging dat er van achteruit opgebouwd werd. Als je dan weer knullig de bal verspeelt en daarmee een verrassing creëert kan ik me voorstellen dat de rest van het team nog niet goed staat.

• carpebios
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:38:
[...]

Omdat er 0 dreiging was en heel psv er van uit ging dat er van achteruit opgebouwd werd. Als je dan weer knullig de bal verspeelt en daarmee een verrassing creëert kan ik me voorstellen dat de rest van het team nog niet goed staat.
PSV heeft de slechtste verdediging van de ED en KKD, die moeten daar altijd staan.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:13
Lege plekken op de tribune… een topper die niet uitverkocht is of zouden supporters geen zin hebben met dit slechte weer?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ja Veerman, bal wegtrappen, dat is dan toch geel? ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• ph4ge
  • Laatst online: 08:49
Zolang het slechts 0-1 is is er niks aan de hand voor PSV. Die krijgen nog wel een paar kansen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• carpebios
Sangare, wat een voetballer.....

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:53
ph4ge schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:40:
Zolang het slechts 0-1 is is er niks aan de hand voor PSV. Die krijgen nog wel een paar kansen.
Wie gaat ze maken bij PSV dan ?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:40:
Feyenoord ook wel zo te zien.
Pagina: 1 ... 92 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023