Ik zie die nog niet 1-2-3 winnen in Schotland, Rangers gaat denk ik in een tempo spelen wat Napoli niet gewend is.
@Verwijderd ik vond Bergwijn ook niet sterk en balvast gisteren. Maar ik was vooral even geschrokken van Bassey. Zo sterk met ruimte maar onder druk gisteren compleet opgesloten. Stond ook vrijwel geheel richting rechts gedraaid voor de lange bal naar Rensch/Berghuis en sloeg de simpele opties over.
Mag natuurlijk eigenlijk geen verrassing zijn. Toen ie gehaald werd werd er al aangegeven dat ie nog veel moest leren mbt in het system passen wat Ajax speelt. De afgelopen wedstrijden is ie nooit echt getest, nu kom je tegenstanders en een trainer tegen die wel weten hoe daarvan gebruik te maken.
Zeker de 1e helft was ook wel even (voor Ajax) next level pressing tegen krijgen. Liverpool hield de afstand tussen aanval en verdediging super kort, Liverpool spelers stonden goed in de posities zodat ze bij balbezit vrij stonden en bij balverlies altijd dichtbij waren om met 2-3 te pressen.. Waardoor Ajax geen ruimte of tijd kreeg om te combineren en dus steeds weer de bal kwijt raakte.