On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Daar kan je een pingel voor geven.Quad schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:19:
Lekker gedaan Bassey.
Met Bjorn Meijer in de basisQuad schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:16:
En intussen rolt Club Brugge Porto op, hoe dan.
Voor Berghuis ja, die houdt ook geen bal bij zich. Laat Alvarez maar lekker staan voor wat verdedigende kopkracht.Megupe schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:18:
Brobbey erin voor Alvarez, zsm aub!
Klopt - in de rust krijg je trouwens een gratis wisselmoment, die telt niet mee met die 3 beurten als ik mij niet vergis.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Leuk voor de coefficientenQuad schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:16:
En intussen rolt Club Brugge Porto op, hoe dan.
Taylor doet veel nuttig werk
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 13-09-2022 22:21 ]
Het is slim als je er mee weg komt.Pompi schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:20:
Het is grappig hoe iedereen hier nu klaagt op Alvarez, terwijl de engelse commentatoren het een slimme overtreding vonden om het spel op te breken omdat Liverpool aan het counteren was.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Is meer omdat geel eraan zit te komen, was niet z'n eerste overtreding, en kaarten kunnen verder ik het toernooi je duur komen te staan.Pompi schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:20:
Het is grappig hoe iedereen hier nu klaagt op Alvarez, terwijl de engelse commentatoren het een slimme overtreding vonden om het spel op te breken omdat Liverpool aan het counteren was.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik vind hem ook helemaal niet slecht spelen. En een nog aanvallender middenveld is zelfmoord.Pompi schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:20:
Alavarez gaat rood pakkentoolkist schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:21:
[...]
Ik vind hem ook helemaal niet slecht spelen. En een nog aanvallender middenveld is zelfmoord.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 13-09-2022 22:23 ]
nggyu nglyd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
‘En ze hebben nog zoveel geblesseerden’Vos schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:23:
Hallo, wij brengen even Nunez en Firmino.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hoho Ajax kan lucca brengenVos schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:23:
Als je ook ziet waar die clubs mee beginnen qua televisie geld alleen al…Vos schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:23:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 34% gewijzigd door DeBaroN op 13-09-2022 22:26 ]
Nu Schreuder nog.Henkie_NtA schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:25:
Wat een eensgezindheid hier zeg.
Whahaha je zou het bijna denken ja!Krukar schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:26:
Schreuder kijkt ernaar en denkt, dit gaat vast nog wel 25 minuten goed.
De bal. Maar daarna ook het terugverdedigen. Lekker teleurgesteld blijven hangen is het de wedstrijd niet voorcarpebios schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:25:
Bergwijn vergat iets....maar wat?
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik zou die Argentijnse slager erin zetten.toolkist schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:21:
[...]
Ik vind hem ook helemaal niet slecht spelen. En een nog aanvallender middenveld is zelfmoord.
Op het middenveld valt niks te winnen en Ajax kan sowieso niet verdedigen, op een enkeling na.
Pasveer houdt zich wel prima.
Een ijzervretertjeDadona schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:26:
Loopt er eigenlijk al iemand warm bij Ajax?
Ik ben benieuwd hoe Sanchez zich staande houdt.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dat zou dan echt Het Wonder van Anfield zijn.Krukar schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:26:
Schreuder kijkt ernaar en denkt, dit gaat vast nog wel 25 minuten goed.
Die is niet het probleem. De tandem Alvarez Berghuis des te meer. Maar lekker laat staan zoAgent47 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:27:
Rensch eraf. Halve topic krijgt waar ze om vragen.
XXXVI
Float like a butterfly, sting like a bee.
nggyu nglyd
Krijgt nog betaald ook om toeschouwer te zijn.Martinusz schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:28:
Berghuis loopt gewoon helemaal niks te doen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Net als ik een hekel aan tadiccarpebios schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:29:
Wat heeft die scheids?
Tomorrow is not today!
Hij werd net gered doordat het een overtreding bleek te zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Pompi op 13-09-2022 22:31 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Andre Onana; Noussair Mazraoui, Perr Schuurs, Daley Blind, Nicolas Tagliafico; Davy Klaassen, Edson Álvarez, Ryan Gravenberch; Antony, David Neres, Dusan Tadic
Brobbey erin, maar dat zei ik na 20 minuten al.groggy schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:31:
Wat moet de volgende zet zijn van Schreuder?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Brobbey erin, Klaassen erin. Taylor en Berghuis eruit.groggy schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:31:
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Outerspace for Coach!Outerspace schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:31:
[...]
Brobbey erin, Klaassen erin. Taylor en Berghuis eruit.
Outerspace schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:31:
[...]
Brobbey erin, Klaassen erin. Taylor en Berghuis eruit.
Brobbey en Klaassen erin.groggy schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:31:
Flickr PSN ID= cheironnl
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Flickr PSN ID= cheironnl
En moe inmiddels. Maar iedereen ziet dat behalve Alfred!Han schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:32:
Zo zie je maar weer, Taylor is in de eredivisie een prima speler maar op het Europees podium nog te onervaren en komt ie nog te kort
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Extra shirtjes vergetenTyphone schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:34:
Waarom wordt er niet gewisseld?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:strip_exif()/f/image/4nXt0l6bs7ZmyNHPRwZ9LnBR.jpg?f=fotoalbum_tile)