[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 340 Laatste
Acties:
  • 547.352 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:10

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:29:
[...]

Pff tegen de b ploeg van Arsenal heb je toch gewoon een goede kans? Anders moet je al helemaal niet de CL in willen...
Plottwist: dat wilden ze ook niet :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:03
[...]

Pff tegen de b ploeg van Arsenal heb je toch gewoon een goede kans? Anders moet je al helemaal niet de CL in willen...
PSV kan ook niet winnen van de B-ploeg van Arsenal. PSV heeft een te smalle selectie en schiet daardoor op Europees vlak altijd tekort tegen goede clubs.

PSV gaat dus ook niet van Feyenoord winnen, want die gekke Rotterdammers hebben de boel beter op orde, dan PSV.

Overigens heeft PSV natuurlijk geen waardeloos elftal, maar dat zie je op dit moment nog niet terug in het spel dat ze spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:15
[...]

Maar PSV speelt ook met de B ploeg, gezien de blessures :P Los van het feit dat v Nistelrooij het allemaal nog niet heel erg aan de praat heeft gekregen.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 13:24
Had Van Nistelrooy dan toch gelijk toen hij aangaf er nog niet klaar voor te zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:53
ElPaco schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:47:
[...]

Maar PSV speelt ook met de B ploeg, gezien de blessures :P Los van het feit dat v Nistelrooij het allemaal nog niet heel erg aan de praat heeft gekregen.
Dat is een behoorlijk understatement als je het mij vraagt. Zijn tactiek lijkt soms wel om met een blinddoek random wat kanten op te schieten als voetballer. Het is allemaal toeval i.p.v. dat er een idee achter lijkt te zitten. Daarbij is de ploeg ook wel erg beperkt, want al staat de Jong erin, dan moet je hem nog weten te bereiken.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

JanW schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:52:
Had Van Nistelrooy dan toch gelijk toen hij aangaf er nog niet klaar voor te zijn?
De vraag is waarom je Ruud van Nistelrooy de kop van jut zou maken. Uiteindelijk deugt het technisch beleid van geen kanten. Circulariteit moet je ze nageven bij PSV: dan is het Brands, dan is het Gerbrands. En dan heb je John de Jong nog die een geheel eigen koers lijkt te varen.

Maar ik heb het gevoel dat de helft van de spelers meer gekocht worden om de 'masses' te pleasen en het eigen falen te verhullen dan dat er daadwerkelijk een visie achter zit. De Jong valt uit en van het reactie, hoge voorzetten voetbal wat ze zo graag spelen moet plots een Xavi Simons alles gaan doen? Verdedigend al 3 jaar puinhoop en geen enkele goede verdediger of centrum wordt samengesteld. Dat oude kliekje bekende net-niet spelers zoals een van Ginkel die meer geblesseerd is dan speelt. En ga zo maar even door. Dat kán toch geen beleid zijn?

De bombarie van een Zahavi en een Götze die kwamen. Hoge salarissen (nooit 100% transparant want ze nemen dat op in een grote post in de jaarcijfers) maar niks komt eruit.

[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 13-09-2022 10:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
Liverpool is tot op het bot gemotiveerd. Die moeten nu na de nederlaag tegen Napoli. En blijft Europese top.
Denk dat Ajax dat niet gaat redden. Zeker met een trage Blind en afwezige Wijndal.
Tegen salah... Dat wordt feest

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 13-09-2022 10:06 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:05:
Liverpool is tot op het bot gemotiveerd. Die moeten nu na de nederlaag tegen Napoli. En blijft Europese top.
Denk dat Ajax dat niet gaat redden. Zeker met een trage Blind en afwezige Wijndal.
Tegen salah... Dat wordt feest
Van Dijk de statische man tegen Kudus. Dat wordt feest!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:09
Ajax wint, Blind wordt man of the match. Dat gezeur altijd dat ie traag is. Alsof andere kwaliteiten er niet toe doen.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
JanW schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:52:
Ik denk eerder dat PSV nog niet klaar was voor van Nistelrooij..

Verder vooral heel erg eens met het betoog van @Typhone. V Nistelrooij heeft het nog niet echt laten zien, maar in mijn ogen ook niet per se hard gefaald, hij moet het ook maar doen met de poppetjes die hij heeft gekregen.
De dingen die in mijn ogen mis gaan:
- Beleid van spelers aankopen is al jaren niet goed. Er zit soms wel een goede tussen, maar dat lijken uitzonderingen te zijn.
- Men lijkt niet in te zien wat voor een spelers er nodig zijn, de genoemde gatenkaas achterin bijvoorbeeld. Meer van hetzelfde halen ipv het andere soort speler wat je nodig hebt.
- Er zijn al jaren veel teveel blessures. Onder Schmidt konden we hem nog de schuld geven, maar dat gaat dit jaar vrolijk door. Ook blijven spelers vaak langer geblesseerd dan verwacht (Mauro zou al in de zomer weer fit zijn bijvoorbeeld).
- Het lijkt moeilijk te zijn om het voetbal aan te passen aan het materiaal wat er is, het materiaal moet zich maar aanpassen aan wat de trainer bedenkt. Onder Schmidt was dit heel erg, maar ook nu zie ik nog spelers op plekken staan waar ik mijn vraagtekens bij heb, en soms hebben de spelers die zelf (openlijk) ook, toch Veerman?

Vooral dat laatste punt is iets wat je van Nistelrooij kwalijk zou kunnen nemen, voor mijn gevoel doet een Slot dat bij Feyenoord heel veel beter. Dit is wat je hebt, doe er wat goeds mee.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Overigens... wat een gedoe vanwege Queen Elizabeth met die CL beleving. Alles sober, alles ingetogen, geen CL hymne. Blijft toch een raar fenomeen 'koningshuizen'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Typhone schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:08:
[...]

Van Dijk de statische man tegen Kudus. Dat wordt feest!
Daar zie ik ook veel potentie als Ajacied zijnde. Jammer genoeg kan van Dijk het spelletje heel goed lezen, dus het wordt een fijne individuele pot :)

Ik ben alleen bang voor een Salah vs Blind. Blind leest het spel ook goed, maar qua snelheid is het niet te belopen. Dat doet van Dijk beter zeg maar :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flyyy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10 15:47
Outerspace schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:07:
[...]

Daar zie ik ook veel potentie als Ajacied zijnde. Jammer genoeg kan van Dijk het spelletje heel goed lezen, dus het wordt een fijne individuele pot :)

Ik ben alleen bang voor een Salah vs Blind. Blind leest het spel ook goed, maar qua snelheid is het niet te belopen. Dat doet van Dijk beter zeg maar :P
Ik verwacht niet dat de bedoeling word dat Blind 1 op 1 met Salah komt te staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:01

Quad

Doof

Mooi artikel NOS over Kudus of Brobbey.
Experiment geslaagd: valse spits Kudus troeft Brobbey op vele fronten af - https://nos.nl/l/2444420

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:33
Ik verwacht een heet avondje in Liverpool.
Liverpool heeft wat goed te maken na Napoli en zullen wel moeten in hun eerste thuiswedstrijd met nog nul punten. Ik weet het, het zijn open deuren maar goed.
Ik hoop op een mooie spannende pot voetbal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
flyyy schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:09:
[...]

Ik verwacht niet dat de bedoeling word dat Blind 1 op 1 met Salah komt te staan...
Als Ajax zijn eigen spel speelt, heb je geen kind aan Salah. Die doet immers niet mee in het spel als dat lukt. Die zetten ze vakkundig buitenspel.

Velen van jullie schijnen te denken dat Ajax zijn spel aan gaat passen aan Liverpool. Misschien op een enkele plek, maar dat is minimaal.

Vele clubs passen hun spel aan, aan de tegenstander. In dit geval dus Ajax. Dat is voor Ajax kat in het bakkie. Dan neemt Ajax je vol te grazen.

Daarom gok ik ook op 1-4.

[ Voor 4% gewijzigd door mavaros op 13-09-2022 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:18
Typhone schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:04:
Overigens... wat een gedoe vanwege Queen Elizabeth met die CL beleving. Alles sober, alles ingetogen, geen CL hymne. Blijft toch een raar fenomeen 'koningshuizen'.
Bizar fenomeen, een maatschappelijk status op basis van je bloedlijn. Totaal niet van deze tijd. Anyway, hopelijk compenseren die (uit)supporters de sfeer :)
Ik hoop zo dat je gelijk hebt maar zo positief ben ik zelf niet :)

[ Voor 19% gewijzigd door ephymerous op 13-09-2022 11:46 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
flyyy schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:09:
[...]

Misschien niet van Ajax maar zeker wel van Liverpool.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:05
ephymerous schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:45:
[...]

Bizar fenomeen, een maatschappelijk status op basis van je bloedlijn. Totaal niet van deze tijd. Anyway, hopelijk compenseren die (uit)supporters de sfeer :)

[...]

Ik hoop zo dat je gelijk hebt maar zo positief ben ik zelf niet :)
Mooi juist dat beetje historie met zo'n queen. Juist in een moderne tijd prachtig om te hebben.

Als Ajax gewoon speelt zoals Ajax hoort te spelen gaan ze gewoon winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 23:04
Het word spannend en ik hoop vurig dat Ajax wint vanavond, maar zo niet dan kan ik dat uit tegen Liverpool nog wel verwerken.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

AMARONE schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:56:
[...]

Mooi juist dat beetje historie met zo'n queen. Juist in een moderne tijd prachtig om te hebben.

Als Ajax gewoon speelt zoals Ajax hoort te spelen gaan ze gewoon winnen.
Nou nee. Historie kan op veel manieren maar niet met koningshuizen. Via vage onwettelijke constructies een bepaalde status toebedeeld krijgen die historisch gegroeid is omdat iedereen die tegen was neergeknuppeld werd vind ik weinig moois aan om te hebben. Ook in de moderne tijd.

Met dat tweede ben ik het wel eens en hoop dat dat gebeuren gaat ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:01
Laten we vooral hopen op een mooie pot voetbal waarbij 2 teams willen voetballen? :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 17:54
'Ik heb vertrouwen in mezelf. Ik geloof in het feit dat ik de spelers en de groep beter kan maken. Aan mij ligt het niet, maar als we het willen doen, moeten we het met z'n allen doen'
Bron
Ja want het kan natuurlijk nooit liggen aan de oud-international die bij wijze van spreken zijn trainers diploma bij een pak cereal gekregen heeft en zich helemaal nog niet bewezen heeft als hoofdtrainer liggen |:( . Het strak trekken heeft er zeker voor gezorgd dat het gedeelte van je brein dat zorgt voor logisch nadenken geen zuurstof meer krijgt of Kuijt heeft een enorme plank voor zijn kop.

Voor de Ado supporter die ik hier wel eens langs heb zien komen maar even de naam van ben vergeten, veel sterkte met het rest van het seizoen niet gek worden. Ik kan mij het goed voorstellen dat het heel frustrerend kan zijn dat het bestuur Kuijt als hoofdtrainer had aangesteld.

[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 13-09-2022 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Liverpool schijt zeven kleuren stront, zoals de uitdrukking luidt, na wat ik zoal lees op internet.

Gebrek aan motivatie en dat soort zaken om maar in de underdogpositie te komen. Of ze Ajax voor de gek houden weten we vanavond.

1-4 vanavond.

Hup Ajax!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Pompi schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:50:
[...]

Bron
Ja want het kan natuurlijk nooit liggen aan de oud-international die bij wijze van spreken zijn trainers diploma bij een pak cereal gekregen heeft en zich helemaal nog niet bewezen heeft als hoofdtrainer liggen |:( . Het strak trekken heeft er zeker voor gezorgd dat het gedeelte van je brein dat zorgt voor logisch nadenken geen zuurstof meer krijgt of Kuijt heeft een enorme plank voor zijn kop.

Voor de Ado supporter die ik hier wel eens langs heb zien komen maar even de naam van ben vergeten, veel sterkte met het rest van het seizoen niet gek worden. Ik kan mij het goed voorstellen dat het heel frustrerend kan zijn dat het bestuur Kuijt als hoofdtrainer had aangesteld.
Goede vragen bij de comments op VI. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar hoe de spelers naar Kuyt kijken. Het moet je ook een beetje gegund worden en als je achter een tankstation iets met gokgeld doet, je vrouw bedondert en je kop ook nog eens laat verbouwen... Zo'n figuur zou ik ook niet zo serieus nemen.

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 13:24
Pompi schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:50:
[...]

Bron

@m0nk bedoel je denk ik

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik focus me op de positieve dingen in het leven.. en daar maakt Ado momenteel even geen deel van uit.. 😅

Mbt Kuyt.. Die mag samen met Reijntjes zo snel mogelijk weg..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Martinusz schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:38:
Laten we vooral hopen op een mooie pot voetbal waarbij 2 teams willen voetballen? :)
Idd, maar eigenlijk wil ik Bayern 10 zien maken tegen Barca :D
Lastig kiezen vanavond

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:56
Bossie schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 17:42:
[...]

Idd, maar eigenlijk wil ik Bayern 10 zien maken tegen Barca :D
Lastig kiezen vanavond
Dit Bayern?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dit Bayern 10 goals tegen Barca. Sign me up please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maakt niet uit welk Bayern, of welk ander team. Winnen van Barca = goed

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Ajax wint, Kudus scoort.

FREE KUDUS!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Nou ja, zolang ze Barca maar pakken en hoe groter het verschil hoe beter.
Behalve Lewandowski en blessures is Bayern nog steeds hetzelfde team als de afgelopen jaren toch (volg de bundlesliga niet echt want het is nooit verassend).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:40

Superkiwi

Hoi doei

mavaros schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:46:
[...]
PSV kan ook niet winnen van de B-ploeg van Arsenal. PSV heeft een te smalle selectie en schiet daardoor op Europees vlak altijd tekort tegen goede clubs.

PSV gaat dus ook niet van Feyenoord winnen, want die gekke Rotterdammers hebben de boel beter op orde, dan PSV.
Ik kan jouw directheid altijd wel waarderen. Niks geen fluwelen handschoentjes of enige subtiliteit, gewoon pats boem zeggen wat er in je hoofd omgaat.
Ik kan er altijd wel om lachen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

snmght schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 18:26:
Ajax wint, Kudus scoort.

FREE KUDUS!
Misschien is het een idee, een team van louter Kudus?

Dat heet een kudde, geloof ik. :+

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://as2.ftcdn.net/v2/jpg/02/04/60/71/1000_F_204607164_Y7dSRZgIzPd0fjlGHIcOwu5u5T45HbBf.jpg

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@Ramzzz wie had dat gedacht, ik moest erom lachen. :D

Tsja ik ben fan, lang niet meer zo enthousiast geweest van de kwaliteiten van een Ajax speler. Of hij het gaat maken is lastig te zeggen maar hij heeft echt iets. Ik had dat met Dolberg ook maar die heeft het helaas niet doorgetrokken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ILSaz1cgocwej7aaYmWhfq5ypc0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EJqqwCNqcYv7dVomUx4PLoZH.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Liverpool heeft toch weer wat belangrijke krachten terug:
Alisson; Alexander-Arnold, Matip, Van Dijk, Tsimikas; Fabinho, Elliott, Thiago; Salah, Diaz, Jota.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hoe laat is het, 21:00 weer?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Yes - 21:00 trappen ze af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 19:39:
@Ramzzz wie had dat gedacht, ik moest erom lachen. :D

Tsja ik ben fan, lang niet meer zo enthousiast geweest van de kwaliteiten van een Ajax speler. Of hij het gaat maken is lastig te zeggen maar hij heeft echt iets. Ik had dat met Dolberg ook maar die heeft het helaas niet doorgetrokken.
Ik zie hem alleen liever op 10 met Brobbey ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Om 20:00 lokale tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

toolkist schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 19:55:
[...]

Ja dat lijkt me een heerlijke variant! Berghuis zal dan slachtoffer zijn lijkt me. Hoop dat Schreuder daar eens mee aan de slag gaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb er geen goed gevoel over vanavond, Liverpool moet, speelt thuis en heeft ook veel individueel talent. Het loopt misschien niet zo lekker maar ik verwacht weer een klein verlies voor Ajax tegen Liverpool. De return hopelijk andersom.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:52
Exocet schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 19:51:
Liverpool heeft toch weer wat belangrijke krachten terug:
Alisson; Alexander-Arnold, Matip, Van Dijk, Tsimikas; Fabinho, Elliott, Thiago; Salah, Diaz, Jota.
En Matip ook nog in plaats van Gomez.

Vooral dat middenveld scheelt echt wel.
Na de afstraffing van Napoli zullen ze er flink bij gebaat zijn om wat goed te maken, het helpt dan waarschijnlijk ook niet mee dat ze dat van het weekend niet hebben kunnen doen.

Met een gelijkspel mag je erg blij zijn maar ik zie het niet zo gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 19:55:
[...]

Berghuis lijkt op 10 te staan met Tadic op rechts.

PVOutput☀️

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:32

Vos

AFCA

Gelijkspel teken ik gelijk voor :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Bij gebrek aan echte nostalgie hier voor iedereen het enige lied wat er vanavond wel toe doet:

YouTube: UEFA Champions League Official Theme Song

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Gynnad schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 07:24:
Poll: Wat wordt de uitslag bij Liverpool - Ajax?
Winst Liverpool
Gelijkspel
Winst Ajax
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
46% gaat voor winst Ajax, 39% voor winst Liverpool

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Iedereen heel veel plezier met de wedstrijd vanavond, en hopelijk een goed resultaat!

Voorspelling 1-3, 1e goal binnen de 5 minuten voor Ajax.

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 13-09-2022 20:55 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Hup Ajax!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Succes en een mooie wedstrijd gewenst allemaal :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Goeie wedstrijd allemaal! Mogen we Liverpool Kloppen (verwacht het niet, maar hoop het wel :D)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 17:54
Voor degene met Ziggo Sport Totaal op Ziggo Voetbal is op de alternatieve audio track engels commentaar van BT te horen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Blind tegen Salah? It's murder, they said.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
gambieter schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 20:58:
Ben eigenlijk banger voor Diaz tegen Rensch :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dat Ajax shirt is toch wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Waarom tossen ze eigenlijk nog steeds?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

gambieter schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 20:58:
Krukar schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 20:59:
[...]

Ben eigenlijk banger voor Diaz tegen Rensch :X
Maar we hebben Pasveer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:00:
Waarom tossen ze eigenlijk nog steeds?
Wat stel jij voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Nou, op hoop van zegen dan maar, als je iedereen moet geloven.

Let's roll.

Hup Ajax

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Met 27 seconden hebben ze korte minuten in Liverpool.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kort minuutje. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Is toch om de speelhelft te kiezen volgens mij? Wordt er ooit een andere gekozen dan waar ze op dat moment al staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Als je als club weet dat je achterban de minuut stilte niet goed gaat doen, kun je dan niet beter een minuut applaus doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:27

Agent47

I always close my contracts.

Schandalig dat er mensen door heen blijven schreeuwen

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ephymerous schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:01:
Hahaha man man man Liverpool is niet blij met Londen merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Zuivere speeltijd dan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:01:
[...]

Is toch om de speelhelft te kiezen volgens mij? Wordt er ooit een andere gekozen dan waar ze op dat moment al staan?
Je weet niet waar het om gaat, maar vindt het overbodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gynnad schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:01:
Als je als club weet dat je achterban de minuut stilte niet goed gaat doen, kun je dan niet beter een minuut applaus doen?
Minuut 96 halen is nogal een uitdaging.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Wedstrijd daar zal dan ook maar 40,5 Nederlandse minuten duren (+ blessuretijd) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat was een korte minuut, en ook niet stil.
Dat klappen in Engeland heeft ook altijd wel wat.
Geen CL hymne, geen You'll never walk alone. Er ontbreekt dan toch wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

groggy schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:02:
[...]

Je weet niet waar het om gaat, maar vindt het overbodig?
Ik vraag waar het om gaat en gebruik het woord overbodig niet, knip

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 19-09-2022 11:08 . Reden: Beetje laat, maar let op deze termen ;) ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:03:
[...]

Ik vraag waar het om gaat en gebruik het woord overbodig niet, simpele ziel.
Deze reactie is niet oké.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Rustig heren er is voetbal op TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:57
Hoe zou Brobbey zich trouwens voelen? Al dat gedoe om een “echte Ajax spits” terug te halen die na amper drie weken gewoon al weer lekker op de bank terecht komt. Gun het hem niet, vind het wel een ontwapenend ventje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

donleone83 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:05:
Hoe zou Brobbey zich trouwens voelen? Al dat gedoe om een “echte Ajax spits” terug te halen die na amper drie weken gewoon al weer lekker op de bank terecht komt. Gun het hem niet, vind het wel een ontwapenend ventje.
Net goed!1!11!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Nou, Ajax heeft nog niks te vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 17:16
Ajax nog behoorlijk onwennig.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Exocet schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:06:
En ik ben nou al geen fan van Blind op linksback. Ze zoeken hem massaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Exocet schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:06:
Dat is ook niet vreemd - het was ook wel te verwachten dat Liverpool in het begin gaat stormen, dat moet je overleven en dan zelf gaan voetballen. Had ook niet verwacht dat Ajax het spel zou gaan maken vanaf minuut 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

DirtyBird

Praktiserend denker

Is ook intimiderend voor met name de jonge spelers denk ik

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ajax ook wel heeeel slordig in het spaarzame balbezit, why?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
Tsja Liverpool is op zoek naar de vroege goal, dat was te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:17
Die jongens van Liverpool hebben al een week niet gespeeld, die hebben nog wat energie over. Dat duurt geen 10 minuten

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pasveer rot es op met die korte ballen met 5 Liverpool spelers om Bassey heen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Ja dit is even andere cookie dan eredivisie :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:09:
Pasveer rot es op met die korte ballen met 5 Liverpool spelers om Bassey heen
Dat vond ik dus ook! Kutbal tot twee keer toe.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:09:
Ho ho onderschat RKC niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
donleone83 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:05:
Het seizoen is nog lang, Kudus moet heel zien te blijven en die valse spits optie gaat ook niet tegen elke tegenstander werken.
Die krijgt echt zijn kans wel.
Kan hij zelf überhaupt hele wedstrijden spelen?
Dat deed hij tijdens zijn huurperiode vrijwel niet en toen hij nog wel in de basis stond werd hij ook regelmatig gewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Wedden dat dit over 50 minuten wel geel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Liverpool gewoon veel beter, Ajax kan de bal niet eens in de ploeg houden.
Niet onverwacht, al waren velen ervan overtuigd dat Ajax dit wel even ging winnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Martinusz schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:09:
Of dan de Schotse competitie, al hebben sommige clubs daar ook al moeite mee. ;)

Tegen Napoli is dat net zo, echt geen makkelijke poule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zouden ze weten dat het VOETbal heet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:32

Vos

AFCA

Even overleven het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

DirtyBird

Praktiserend denker

Blind for president queen!!

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Verdedigers sluiten niet aan. Ajax durft niet erop en erover druk te zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:49

Hupske

AFCA

Voor Ajax even wennen aan het tempo. Dit hebben ze nog geen wedstrijd gehad dit seizoen.

Liverpool doet het ook wel goed door echt vol druk te zetten als de eerste bal is gespeeld. Daar moet Ajax nog een oplossing voor vinden. Sneller de lange bal kan, alleen staan er natuurlijk wel twee vuurtoren achterin l.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
Exocet schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:12:
Liverpool gewoon veel beter, Ajax kan de bal niet eens in de ploeg houden.
Niet onverwacht, al waren velen ervan overtuigd dat Ajax dit wel even ging winnen
Valt mee denk ik hoor, als ke de eerste 15 min overleeft komt er wel meer ruimte, Liverpool gaat niet 90 min lang pressievoetbal spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
Bassey heeft klompen aan ofzo :D

Pagina: 1 ... 82 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023