[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 340 Laatste
Acties:
  • 547.302 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gws24 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:08:
[...]

Voor wat het waard is: het schijnt dat Sevilla minimaal 15 miljoen moet ophalen om hun nieuwe aanwinsten te kunnen inschrijven volgens de regels van La Liga. Ook noemt men dat Ajax dan niet meer 100% van de transferrechten krijgt maar iets van 75%.
Houdoe en bedankt. Lekker laten zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:03
Typhone schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:13:
[...]

20 miljoen voor Ocampos teveel voor de RvC maar Ziyech zou een optie zijn?
:D
Het geld was niet de issue. Denk dat er iemand daar heeft gehoord dat Ziyech alsnog zou kunnen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:33

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Typhone schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:13:
[...]

20 miljoen voor Ocampos teveel voor de RvC maar Ziyech zou een optie zijn?
:D
Allemaal tactiek. Uiteindelijk weet niemand meer waar je écht voor gaat en dan heeft de verkopende partij een minder sterke positie.
Ben erg benieuwd waar we morgen staan.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 19:04

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:28:
[...]

Allemaal tactiek. Uiteindelijk weet niemand meer waar je écht voor gaat en dan heeft de verkopende partij een minder sterke positie.
Hopelijk eerste! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:16
Of toch weer huren als Chelsea daar nu wel voor open staat.
Ondertussen wil Kudus naar Everton en kiest de Antony tactiek door niet mee te willen trainen.
Misschien creëert dat ook een opening voor extra budget voor Ziyech.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:39

Vos

AFCA

De Antony soap speelt al weken en het komt op de laatste uren aan voor een vervanger. Sorry hoor maar dat vind ik erg matig beleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:28:
[...]

Morgen staan we met Berghuis op rechtsbuiten. En dat vind ik met aankoop van Brobbey en Bergwijn én Tadic én als opvanging van Antony in de aanval écht ondermaats, Berghuis presteert bij Ajax alleen voldoende als 10 imho.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:31:
Ondertussen wil Kudus naar Everton en kiest de Antony tactiek door niet mee te willen trainen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nYyw4pIWW81idHEMsQvFaX34R44=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NiVmFjfDW3ZcLiQuyeXesIvM.png?f=user_large
Ik zou zeggen succes Kudus, hier is de route :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:39
toolkist schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:37:
[...]

Promes doet het anders prima in Rusland.
Verder is jouw definitie van 'bepalende rol' wel erg utigebreid als je Dijks, Andersen, Boilesen, vd Hoorn etcetera opnoemt.
En wat Kluivert toevoegt, 100% zeker dat die menig links/rechtsback in de Eredivisie op een hoopje speelt, brengt snelheid, kan links en rechtsbuiten, komt uit de jeugdopleiding dus weinig tijd nodig om aan te passen, etc etc.
Sterker nog, ik ben ervan overtuigd dat als je hem nu haalt als Ajax en hem ook op rechts veel speeltijd geeft, hij mee gaat naar het WK in Qatar en niet alleen als bankvulling.
Ik weet het niet zo goed, heb hem in Jong Oranje ook gezien, daar was hij toch wel voorbijgestreefd door een aantal spelers (mijn mening, niet lezen alsof dit een feit is). Denk wel goed genoeg voor de Eredivisie al heeft hij dan geluk dat Malacia er niet meer speelt. :P Maar voor de Champions League, ik weet niet, voor mijn gevoel is hij daarvoor te licht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jbdeiman
PolarBear schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:41:
[...]

[Afbeelding]
Ik zou zeggen succes Kudus, hier is de route :P
Kudus snap ik dan weer wel, de club gaat CL in, er is een WK in aantocht en bij Ajax speel je nooit/ moet je het doen met korte invalbeurtjes. ALs je dan toch nooit speelt of korte invalbeurtjes moet doen,dan maar in Engeland waar een wedstrijdje bankzitten financieel veel ruimer wordt beloond. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Gonadan schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:15:
[...]

Dat wekt dan de indruk dat het gaat om details waarbij het voor mij de vraag is of H2 die twijfel over details had kunnen weten, of dat het een 'ja maar' van de RvC is.
Een derde scenario wat ik nog in gedachten heb is dat het een onderhandelingstactiek is om bepaalde voorwaarden uit de deal alsnog gunstiger voor Ajax te krijgen omdat Sevilla nu ook al rekent op een deal.
Ik acht dit als tactiek onwaarschijnlijk, want het is t.a.v. de verkopende club en aankomende speler (die dus eerst onverrichter zaken terug moet) wel een vervelende actie.
Ook al lees ik hier en daar dat Sevilla er 5 miljoen af wil doen, lijkt het mij eerder dat de RvC nog een andere optie ziet die ze eerst willen lichten/ proberen. (Bijv. toch weer Zyjech, nadat Chelsea gisteren (zacht gezegd) geen beste pot speelde.

Laat ik het zo stellen, ik kan mij niet voorstellen dat clubs dan nog met Ajax zaken willen doen op de laatste transferdag als ze dit daadwerkelijk als tactiek gebruiken om de prijs te drukken. Daarnaast komt het naar buiten toe uiterst vreemd over als dit de tactiek is: Speler over laten komen, alle seinen op groen, en dan ineens 'nee toch te duur'. => Dit kan je niet al te vaak doen als je een betrouwbare onderhandelingspartner wil blijken te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 22:20
Kluivert was een blind paard bij Ajax. Of heeft hij eindelijk wat geleerd in de afgelopen jaren

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 12:06

snmght

imho dan he

Vooropgesteld dat ik het niet netjes vind of geen manier van zaken doen maar ik kan het van Kudus dan wel beter begrijpen van Antony. Zwaar onterecht dat deze man zo weinig minuten maakt. Ik vind hem in potentie onze beste middenvelder.

Zou het dan ook doodzonde vinden als hij vertrekt. Schreuder moet een plan maken met hem. :(

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:55:
Vooropgesteld dat ik het niet netjes vind of geen manier van zaken doen maar ik kan het van Kudus dan wel beter begrijpen van Antony. Zwaar onterecht dat deze man zo weinig minuten maakt. Ik vind hem in potentie onze beste middenvelder.

Zou het dan ook doodzonde vinden als hij vertrekt. Schreuder moet een plan maken met hem. :(
Andere kant Kudus heeft amper wat laten zien bij Ajax. Vaak geblesseerd en tussen de blessures door ook niet altijd top. Slechts een paar wedstrijden hele goede dingen laten zien. Laten we het niet overdrijven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0j8JhRmUiasYzdVCbrr_8dT2pzQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ygxJB4S5PlvYGWAngh1jVFwX.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 21:09
Ik heb het al vaker gezegd: het is in de eredivisie gewoon praktisch onmogelijk twee gelijkwaardige elftallen op Europees niveau te hebben. Spelers als Kudus (en wellicht later Berghuis) gaan vroeg of laat muiten als ze het met potjes in de beker moeten doen. Dat is voor een club in de PL veel makkelijker: de zogenaamde B-potjes zijn daar veel aantrekkelijker en het salaris ook natuurlijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:19
We hebben in ieder geval een aankoop binnen op deadlineday. Aldus het orakel Hamstelaar.

[Twitter: https://mobile.twitter.com/Hamstelaar/status/1564929033753747461]

Ken 'm niet goed genoeg om een mening over te vormen. Wel goed om een verdedigende middenvelder te hebben die bij afwezigheid van Alvarez kan spelen.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:23:
We hebben in ieder geval een aankoop binnen op deadlineday. Aldus het orakel Hamstelaar.

[Embed]

Ken 'm niet goed genoeg om een mening over te vormen. Wel goed om een verdedigende middenvelder te hebben die bij afwezigheid van Alvarez kan spelen.
Newcastle heeft kennelijk 46 miljoen over voor Alvarez, maar lijkt me niet dat Ajax gaat meewerken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n

[Embed]

Die kiest dus voor geld boven speeltijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online

[Embed]

Volgens de VI ook

Die kiest dus voor spelen op het hoogste niveau in Nederland en kans op Champions League minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Exocet schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:35:
[...]
Die kiest dus voor spelen op het hoogste niveau in Nederland.
Volgens mij spelen Feyenoord en Ajax allebei in de eredivisie.

Volgens mij had hij ook al meerdere clubs afgewezen dus uiteindelijk gaat het, zoals meestal, gewoon om de centjes. CL is leuk maar of dat nu vanaf de bank bij Ajax is of thuis maakt weinig uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
D-e-n schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:39:
[...]

Volgens mij had hij ook al meerdere clubs afgewezen dus uiteindelijk gaat het, zoals meestal, gewoon om de centjes. CL is leuk maar of dat nu vanaf de bank bij Ajax is of thuis maakt weinig uit.
Ik denk juist dat hij denk/t hoopt (wellicht is dat ook wel afgesproken) minuten te maken namens Ajax in de CL en zo Ajax weer als springplank naar een andere club te kunnen gebruiken.
Aangezien meerdere spelers naar grote competities vertrekken vanaf die club, en naar grote clubs, hoopt Grillitch wellicht daarop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:57
D-e-n schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:32:
[...]

Die kiest dus voor geld boven speeltijd.
Gezien zijn leeftijd, transfervrije status en het feit dat hij nu ook niet bepaald de grote man bij Hoffenheim was, is dat een heel verstandige beslissing. Normaal gesproken het laatste moment voor hem om nog ene financiële klapper te maken. Ik neem aan dat hij zelf ook wel weet dat hij als invaller wordt gehaald, met een beetje mazzel pakt hij nog een keer een landstitel of een mooie CL-pot mee als bonus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jbdeiman
Sempy schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:42:
[...]

Gezien zijn leeftijd, transfervrije status en het feit dat hij nu ook niet bepaald de grote man bij Hoffenheim was, is dat een heel verstandige beslissing. Normaal gesproken het laatste moment voor hem om nog ene financiële klapper te maken. Ik neem aan dat hij zelf ook wel weet dat hij als invaller wordt gehaald, met een beetje mazzel pakt hij nog een keer een landstitel of een mooie CL-pot mee als bonus.
Hij is 27, dus kan nog wel wat jaartjes mee. Ik verwacht echt dat hij hoopt zich in de picture te spelen, en vanuit daar een andere club te vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 16:18

Stimulate14

⭐⭐⭐

Stift op mijn truitje?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Wat zijn we weer lekker negatief. Die gast zit in zijn prime, ik ga er van uit dat hij de uitdaging aan gaat om het tot basisspeler te schoppen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Voor het hoogste niveau moet hij naar Feyenoord, dan speel je tegen de sterkere tegenstanders. ;)
Ach, misschien heeft hij meer vertrouwen in zichzelf dan jij in hem. Kan toch dat hij wel kansen op speeltijd ziet?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

snmght schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:28:
[...]

Te veel krijgen voor Antony en te weinig betalen voor zijn vervanger. :D
Geniale zet van de RvC _/-\o_ Wij zijn Ajax.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:44

Quad

Doof

En ondertussen is Kudus het zat en weigert hij ook te trainen. Lekker bezig..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
[...]

Jammer he dat ie niet naar Feyenoord komt :(:)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
Ik denk dat de RvC van Ajax vooral dwarsligt omdat ze willen vasthouden aan het plan van Concencao 1 jaar achter een andere speler laten wennen en daarna net als Neres en Antony voor hem in de basis laten spelen. Geen idee of zulke clausules bestaan maar wie weet is dat hem wel beloofd tijdens de contractbesprekingen en staan er boeteclausules op als dat niet gebeurd. Daarom ook het halsstarrige vasthouden aan huurovereenkomsten van een jaar. Dat is duidelijk te zien met Ziyech en Kluivert, waarbij Ziyech niet gehuurd zou willen worden maar Kluivert wel weer verhuurd leek te worden.
Dan is het ook begrijpelijker waarom zij zo moeilijk doen over een oudere meer gevestigde speler voor veel geld kopen omdat die ook verwacht de komende jaren in de basis te staan en niet al snel plaats te moeten maken voor die Portugees.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:54:
Prima, overmorgen is het toch klaar , laat maar lekker staken, dat is eind deze week wel klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Exocet schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:58:
[...]

Prima, overmorgen is het toch klaar , laat maar lekker staken, dat is eind deze week wel klaar.
Inderdaad, terug naar Jong Ajax.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
Het is jammer voor hem, maar dit is wel een goed moment om als club een voorbeeld te maken uit Kudus en te laten zien dat zulk gedrag voortaan niet meer gedoogd wordt. Zodat mogelijke toekomstige spelers die zoiets doen weten dat ze zichzelf hier alleen maar mee in de voet schieten en er nog minder mee wordt gedacht met hun vanuit de club

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Pompi schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:57:
Ik denk dat de RvC van Ajax vooral dwarsligt omdat ze willen vasthouden aan het plan van Concencao 1 jaar achter een andere speler laten wennen en daarna net als Neres en Antony voor hem in de basis laten spelen. Geen idee of zulke clausules bestaan maar wie weet is dat hem wel beloofd tijdens de contractbesprekingen en staan er boeteclausules op als dat niet gebeurd. Daarom ook het halsstarrige vasthouden aan huurovereenkomsten van een jaar. Dat is duidelijk te zien met Ziyech en Kluivert, waarbij Ziyech niet gehuurd zou willen worden maar Kluivert wel weer verhuurd leek te worden.
Dan is het ook begrijpelijker waarom zij zo moeilijk doen over een oudere meer gevestigde speler voor veel geld kopen omdat die ook verwacht de komende jaren in de basis te staan en niet al snel plaats te moeten maken voor die Portugees.
Wat ik begrijp vind men het totaalpakket te duur voor een speler die in feite niet of nauwelijks restwaarde heeft. 15 miljoen aanbod zou ook niet geaccepteerd worden door RvC, ze willen hoogstens een huurdeal goedkeuren, maar kan me voorstellen dat speler en Sevilla daar op deze manier geen trek in hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:01:
[...]

Wat ik begrijp vind men het totaalpakket te duur voor een speler die in feite niet of nauwelijks restwaarde heeft. 15 miljoen aanbod zou ook niet geaccepteerd worden door RvC, ze willen hoogstens een huurdeal goedkeuren, maar kan me voorstellen dat speler en Sevilla daar op deze manier geen trek in hebben.
Vi meldt dat nu ook ja... Gooooo RvC!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:08
Volgens het Parool is met de komst van Conceicao (of zoiets) al een opvolger gekocht en kunnen Kudus en Berghuis daar ook spelen. Ook zouden talenten uit jong Ajax (Hansen/Axeldongen) stil staan in hun ontwikkeling/verwachtingen bij zijn komst.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
[...]

Als ze zoals ik zeg alleen voor een overbruggingsperiode richting Concencao zoeken, is 15 miljoen inderdaad te hoog. Dit is tenminste de indruk die ik krijg als ze zo stellig zijn in dingen afwijzen, zeker omdat het ook niet hun oorspronkelijk beoogde opvolger is.

Er moet een reden zijn waarom ze huren liever hebben dan een aankoop en de eerder inkomende transfers hebben wel laten zien dat ze niet perse problemen hebben met geld uitgeven voor bepaalde spelers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 18:30
Nog een contract tot zomer 2025, dat zijn héél veel rondjes in je eentje rond het trainingsveld lopen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:56
[...]

De RVC moet toch niet gaan over transfers? Heeft de directie geen mandaat voor zoiets?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
DeKever schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:41:
[...]

De RVC moet toch niet gaan over transfers? Heeft de directie geen mandaat voor zoiets?
Natuurlijk wel, die doen een inschatting of de investering redelijk is ten opzichte van het sportieve, heel erg goed dat ze een paniek aankoop van 20 miljoen blokkeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
DeKever schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:41:
[...]

Doorgaans is het zo dat in de statuten vast is gelegd dat de RvC bepaalde besluiten van de directie moet goedkeuren. Dit zal bij een voetbalvereniging ongetwijfeld gelden voor transfers, zoals we met Antony hebben gezien ook de uitgaande waar de RvC de aanvankelijke weigering van de directie van tafel veegde.

Overigens is hierbij wel interessant wat de exacte motivatie van de RvC is. Meest waarschijnlijke is dat men de benodigde investering te riskant vindt. Als men de transfer zou weigeren omdat met Ocampos geen geschikte speler zou vinden, zou de RvC namelijk indirect aangeven geen vertrouwen te hebben in de (oud)voetballers aan wie men het technisch beleid heeft gedelegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:56
Exocet schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:45:
[...]

Natuurlijk wel, die doen een inschatting of de investering redelijk is ten opzichte van het sportieve, heel erg goed dat ze een paniek aankoop van 20 miljoen blokkeren.
Paniekaankoop? Waar basseer je dat op?

Ik vind het maar raar, zo'n RVC daarboven te hangen. RVC gaat over het beleid, directie voert uit. RVC kan hooguit een afwijking van het beleid goed moeten keuren. Wellicht daar nu sprake van is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DeKever schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 16:06:
[...]

Paniekaankoop? Waar basseer je dat op?

Ik vind het maar raar, zo'n RVC daarboven te hangen. RVC gaat over het beleid, directie voert uit. RVC kan hooguit een afwijking van het beleid goed moeten keuren. Wellicht daar nu sprake van is.
Deadline day, naam die ineens boven komt drijven nu Ziyech niet haalbaar is, etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
DeKever schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 16:06:
Zoals @Sempy al aangeeft hangt dat af van de afspraken. Die staan keurig verwoord in de statuten. Ik vind het vooral interessant om te weten hoe deze situatie kan ontstaan:
  1. Of Huntelaar en Hamstra zijn buiten hun boekje gegaan en te voortvarend geweest met Ocampos
  2. Of de RvC heeft zoals Hamstelaar aangeeft maandag goedkeuring gegeven en deze inmiddels ingetrokken
En misschien is een wat meer grijze aanleiding mogelijk maar die kan ik me niet zo 1-2-3 bedenken :)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 18:30
ephymerous schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 16:29:
[...]

Zoals @Sempy al aangeeft hangt dat af van de afspraken. Die staan keurig verwoord in de statuten. Ik vind het vooral interessant om te weten hoe deze situatie kan ontstaan:
  1. Of Huntelaar en Hamstra zijn buiten hun boekje gegaan en te voortvarend geweest met Ocampos
  2. Of de RvC heeft zoals Hamstelaar aangeeft maandag goedkeuring gegeven en deze inmiddels ingetrokken
En misschien is een wat meer grijze aanleiding mogelijk maar die kan ik me niet zo 1-2-3 bedenken :)
Optie 3: Dit is een bewust spelletje, RvC positioneert zich als excuus/vijand, zodat Hamstelaar dit weer kunnen gebruiken om de prijs te drukken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:13
Younes naar FC Utrecht voor 1 seizoen

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Pompi schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:57:
Dat zou ik ook een heel gezonde reden vinden. Zelf had ik ook al grote vraagtekens bij überhaupt een vervanger halen. Die loopt er al en we hebben ook ervaren afbouwers. Het is puur paniekvoetbal omdat ze bang zijn dat je in de CL wat mist en ze het over zich heen krijgen als Conceicao of Hansen blijkt geen pepernoot te raken dit seizoen. Of om te voorkomen dat Schreuder nu al op vakantie gaat?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
BoB_HenK schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 16:41:
[...]

Optie 3: Dit is een bewust spelletje, RvC positioneert zich als excuus/vijand, zodat Hamstelaar dit weer kunnen gebruiken om de prijs te drukken
Zeer onwaarschijnlijk, Ajax staat met dit gedoe best voor l*l en als uitkomt dat dit opzet was, gooi je als club je hele reputatie weg als betrouwbaar zakenpartner.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:09

gws24

Thinking is hard!

Lijkt huur te gaan worden van Ocampos
[Twitter: https://twitter.com/Hamstelaar/status/1564975251989172226]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gws24 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:01:
Lijkt huur te gaan worden van Ocampos
[Twitter][Twitter]
Huur zou ik wel beter vinden dan koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Qua financieel risico wel, maar de vraag blijft staan of hij de toekomst niet in de weg zit.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:13
Gonadan schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:28:
Qua financieel risico wel, maar de vraag blijft staan of hij de toekomst niet in de weg zit.
Als je hem een jaar huurt niet, er is nu niemand bij Jong Ajax klaar om Antony te vervangen. Althans niet op Champions League niveau.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

El Ghazi rond met PSV, gefeliciteerd PSV-ers, gaan jullie denk ik oprecht plezier aan beleven. Leuk om hem weer in Nederland te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 21:21
Doet PSV goed. Zou Ajax ook een poging hebben gedaan? Of een gevalletje, te lang onzekerheid rondom Antony?

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Gakpo in de basis, dus hij blijft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gynnad schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:52:
Als je hem een jaar huurt niet, er is nu niemand bij Jong Ajax klaar om Antony te vervangen. Althans niet op Champions League niveau.
Dat zal je nooit weten als je het niet probeert, als je Conceicao of Hansen dit jaar geen kans geeft zijn ze er volgend jaar alsnog niet klaar voor. Huur zegt daar helemaal niets over, het enige wat telt is speelminuten. Krijgen de talenten dat nog voldoende?
Overigens moeten we van hem net zo goed afwachten of hij een waardige vervanger in de CL gaat zijn. De potentie is er, maar ook geen garantie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Exocet schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:11:
Gakpo in de basis, dus hij blijft?
Als je 50 miljoen blijft verlangen voor een speler die het keer op keer laat afweten dan snap ik wel dat ie niet weggaat.
Misschien eindelijk tegen het oppermachtige Volendam een 'goede' wedstrijd spelen en Arsenal Southampton trapt er misschien in.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:05
Mensen feliciteren met El Ghazi gaat me wat te ver.
Aardige speler maar niet iemand die het verschil gaat maken denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

snmght schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:55:
El Ghazi rond met PSV, gefeliciteerd PSV-ers, gaan jullie denk ik oprecht plezier aan beleven. Leuk om hem weer in Nederland te zien. :)
Denk dat niemand echt zijn huidige niveau weet? Wel leuk om hem weer op de velden te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:19
OPSLAGHOND schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:15:
[...]

Als je 50 miljoen blijft verlangen voor een speler die het keer op keer laat afweten dan snap ik wel dat ie niet weggaat.
Misschien eindelijk tegen het oppermachtige Volendam een 'goede' wedstrijd spelen en Arsenal trapt er misschien in.
Precies dit, hij presteert zeer weinig, zeker Europees. Ik vraag mij af hoe groot die interesse dan ook echt is/was. Oke SH wil 25 miljoen betalen, lekker nog een jaartje een kans in de ED. Laat het maar eens zien tegen de grote jongens.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
Harribo schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:29:
Mensen feliciteren met El Ghazi gaat me wat te ver.
Aardige speler maar niet iemand die het verschil gaat maken denk ik.
In sommige delen van Nederland feliciteren ze iedereen die aanwezig is in het huis van de jarige, dus kan best?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Vos schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:30:
[...]

Denk dat niemand echt zijn huidige niveau weet? Wel leuk om hem weer op de velden te zien.
Hij zei zelf dat hij wat wedstrijden nodig heeft om op waarde te komen, maar zeker waard kan bieden. We gaan het zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:39
El Ghazi heeft toch wel aantal keer wat laten zien in Engeland? Tenminste herinner mij dat ie aantal keer “het nieuws” haalde, maar heb hem niet echt gevolgd verder :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:09

gws24

Thinking is hard!

En een nieuwe keeper voor Ajax (bijna dan)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Promes heeft het nieuws ook meer dan eens gehaald.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:55:
Als ie z'n oogkleppen in Engeland laat liggen ja, anders.... ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
gws24 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:37:
En een nieuwe keeper voor Ajax (bijna dan)
[Twitter]
Eerste keeper van Schmidt wegkapen, dat zal hij leuk vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
OPSLAGHOND schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:38:
Ik 1x de krant, toen ik mijn middelbare school diploma behaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:39:
[...]

Ik 1x de krant, toen ik mijn middelbare school diploma behaalde.
Examenstunt of enkel de uitslag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
OPSLAGHOND schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:40:
[...]

Examenstunt of enkel de uitslag?
Helaas het laatste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Martinusz schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:37:
El Ghazi heeft toch wel aantal keer wat laten zien in Engeland? Tenminste herinner mij dat ie aantal keer “het nieuws” haalde, maar heb hem niet echt gevolgd verder :)
Ja hij heeft een paar keer goed gespeeld al die jaren.
Maar het is niet iemand die een verschil gaat maken. Vind het een beetje een slapzak eigenlijk. Tis net niks. Maar wie weet...
Om erbij te hebben ook niet verkeerd.
Mijn mening hoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Helaas, ik hoopte op een heldendaad of potentiëel script voor een actiefilm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Deze Internet Explorer zit er weer klaar voor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:41:
[...]

Ja hij heeft een paar keer goed gespeeld al die jaren.
Maar het is niet iemand die een verschil gaat maken. Vind het een beetje een slapzak eigenlijk. Tis net niks. Maar wie weet...
Om erbij te hebben ook niet verkeerd.
Mijn mening hoor
Dat heb ik met mosterd; niet verkeerd om erbij te hebben. :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
OPSLAGHOND schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:42:
[...]

Dat heb ik met mosterd; niet verkeerd om erbij te hebben. :Y)
Die kan alleen geen doelpunten scoren

Ben je nu al kachel @OPSLAGHOND? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 31-08-2022 18:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:43:
[...]

Die kan alleen geen doelpunten scoren
Oh ik dacht dat je El Ghazi mosterd na de maaltijd vond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:38:
Ik meer dan eens gebracht, krantenwijk als vakantiebaan :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Jongens, hou het niveau er een beetje in...

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 31-08-2022 18:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Je zou maar te laat inschakelen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
10m maar voor Vlachodimos, da's nie veel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Oh ja er is een wedstrijd he? Verplichte nummers. Psv wint wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Dat was geen verkeerde poging.
Teze moet trouwens niet zo makkelijk gaan liggen in de 16.

[ Voor 50% gewijzigd door carpebios op 31-08-2022 18:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:44
Ha owja we spelen een inhaalwedstrijd.. Spelen we toch nog eens op een woensdag dit jaar

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
Gakpo stond buitenspel? 5 miljoen eraf!
Nou VAR kijk er eens naar. Bijzonder, zou graag de lijntjes zien, was wel heel close.

[ Voor 56% gewijzigd door carpebios op 31-08-2022 19:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
Zag de buitenspel niet echt eigenlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
dglavimans schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 19:02:
Zag de buitenspel niet echt eigenlijk
de VAR was snel overtuigd dat het buitenspel was, maar ik zag het ook niet eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 19:08
Oké schijnbaar Is het bij o zich tsar buiten spel ook buiten spel? Ik zag het iig niet, zal de rood witte veil wel zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Die had wel mogen zitten met een wippertje of zo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 19:03:
[...]

de VAR was snel overtuigd dat het buitenspel was, maar ik zag het ook niet eigenlijk.
Ach jullie zien het ook niet wanneer een bal overduidelijk binnen de lijnen is. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
OPSLAGHOND schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 19:05:
[...]

Ach jullie zien het ook niet wanneer een bal overduidelijk binnen de lijnen is. O-)
True! Ik kan mijn tekortkomingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
Zie toch die Xavi rennen en jagen als een malle… Vraag me toch echt af waarom die er niet instond tegen Rangers thuis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
De bal says no.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:29
dglavimans schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 19:07:
Zie toch die Xavi rennen en jagen als een malle… Vraag me toch echt af waarom die er niet instond tegen Rangers thuis
Tradities in stand houden natuurlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Die virtuele stand, terwijl er ploegen zijn met een gespeelde wedstrijd minder en het dan over koploper hebben. STOP EENS!

En PSV is weer lekker effectief. Nog steeds maar 1-0

[ Voor 19% gewijzigd door carpebios op 31-08-2022 19:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 19:09:
Die virtuele stand, terwijl er ploegen zijn met een gespeelde wedstrijd minder en het dan over koploper hebben. STOP EENS!
Virtuele stand in speelronde 4 is uberhaupt nutteloos. In de laatste speelrondes/richting een kampioenschap wellicht wel maar nu zegt het effectief niets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Wat een bijzonder domme "verdedigende" actie is dat zeg :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Kaartje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
carpebios schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 19:09:

En PSV is weer lekker effectief. Nog steeds maar 1-0
Boeiuh. Wij staan bovenaan!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

Pagina: 1 ... 63 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023