Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Bergwijn heeft wel enorme stappen gezet in de hele periode bij PSV en eigenlijk mag je al die wedstrijden niet als 1 op 1 zien. Daarnaast ligt het ook wel aan de rol die hij gaat krijgen. Denk echt dat Bergwijn het prima gaat doen bij Ajax en echt een speler is die prima in het Ajax-systeem past. Maar het blijft natuurlijk wel een beetje een gok.snmght schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:29:
[...]
Whut, niet eens 1 op 2 met g/a.. Voor > 30 miljoen?! Dan is de wereld echt ziek geworden..
Een typische ‘Nederlandse coach bij zijn eerste buitenlandse club’-actie.Exocet schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 20:16:
[...]
Ten Hag haalt echt alleen bekenden, niet zo handig als straks de resultaten tegenvallen
Een hele reeks aanstaande zondebokken binnenhalen die de nagels zijn aan zijn overdrachtelijke doodskist wanneer de resultaten tegenvallen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Net alsof alleen Nederlandse coaches dat doen. Mourinho nam vijf Portugezen mee naar Chelsea en bij de FC Bayern stonden al vrij snel vier Spanjaarden extra onder contract na de komst van Guardiola..Ramzzz schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 21:51:
Een typische ‘Nederlandse coach bij zijn eerste buitenlandse club’-actie.
Een hele reeks aanstaande zondebokken binnenhalen die de nagels zijn aan zijn overdrachtelijke doodskist wanneer de resultaten tegenvallen.
Maar het beeld van een hele Nederlandse enclave onder Van Gaal bij Barça destijds was in mijn beleving wel een trendsetter…
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hij is toch duidelijk gehaald als linksbuiten, dus waarom benieuwd? Bij Oranje blinkt hij uit als tweede spits met een vrije rol. Die positie bestaat in het systeem van Ajax niet.Snowdog schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:32:
[...]
Bergwijn heeft wel enorme stappen gezet in de hele periode bij PSV en eigenlijk mag je al die wedstrijden niet als 1 op 1 zien. Daarnaast ligt het ook wel aan de rol die hij gaat krijgen. Denk echt dat Bergwijn het prima gaat doen bij Ajax en echt een speler is die prima in het Ajax-systeem past. Maar het blijft natuurlijk wel een beetje een gok.
Verwijderd
Net na het Bosman arrest. Weinig buitenlandse coaches bij de topclubs. Toen er acht Nederlanders onder contract stonden bij Barcelona zaten er zes Fransen bij Arsenal van Wenger.Ramzzz schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 22:28:
Ik claim geen exclusiviteit voor kaaskoppen.
Maar het beeld van een hele Nederlandse enclave onder Van Gaal bij Barça destijds was in mijn beleving wel een trendsetter…
Eerlijk gezegd valt het mij nog mee, ik dacht dat Timber en Anthony al weg zouden zijn. Eēn speler "meenemen" is nog wel geaccepteerd.
Antony mag van mij wel verkocht worden, daar is de tijd gewoon rijp voor. En in zuid-Amerika lopen er tientallen talenten rond met het zelfde kaliber. Antony is snel en behendig, maar wat dat betreft geen buitencategorie, een typisch zuid-Amerikaanse buitenspeler. Wanneer Ajax daar een bod van meer dan 60 miljoen voor ontvangt moet je er een strik omheen doen. En met Ihataren, Berghuis en Bergwijn in de gelederen ook nog eens prima op te vangen.DeKever schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 10:24:
Eerlijk gezegd valt het mij nog mee, ik dacht dat Timber en Anthony al weg zouden zijn. Eēn speler "meenemen" is nog wel geaccepteerd.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ajax - NK Lokomotiva Zagreb (09 juli 2022)chim0 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 10:47:
Weet iemand waar Ajax speelt vanmiddag? Kan het nergens vinden. Het is iig niet bij Quick'20 zoals vorige keer. Die spelen vanavond zelf tegen Sparta.
De Toekomst, Amsterdam, 14:00 uur
Op De Toekomst dus
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je weet nooit of het team of een speler een minder seizoen gaat draaien. Daarna krijg je dat er niet meer voor.
Er zijn zoveel wisselingen elk jaar, het kan eens gebeuren.
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 09-07-2022 11:05 ]
Klopt, Ziggo zendt al hun oefenwedstrijden uit.Harribo schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 10:57:
Het is wel op tv bij ziggo sport lees ik.
Thnx! Waar lees je dat?Han schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 10:58:
[...]
Ajax - NK Lokomotiva Zagreb (09 juli 2022)
De Toekomst, Amsterdam, 14:00 uur
Op De Toekomst dus
[ Voor 5% gewijzigd door chim0 op 09-07-2022 11:26 ]
https://www.ajax.nl/ misschien? 😉chim0 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 11:23:
[...]
Klopt, Ziggo zendt al hun oefenwedstrijden uit.
[...]
Thnx! Waar lees je dat?
Iedereen? 1 persoon hier tot nu toe, volgens mij.Snowdog schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:14:
[...]
Totaal geen frustratie omtrent Overmans, maar ik vind alleen dat zijn reputatie hier net wat te hoog is. Ik denk dat hij het geluk heeft gehad dat hij in een enorm goede periode in zijn positie zat en hij heeft zeker goede deals gemaakt, maar als ik nu alweer zie dat iedereen loopt te klagen over H2 (die nog niks hebben gedaan) en naar de betere tijden van Overmars smacht, dan is dat gewoon niet helemaal eerlijk imo.
Bv Neres.Harribo schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 10:59:
Als je als Ajax spelers kunt verkopen voor meer dan 50 miljoen, zou ik het altijd doen.
Je weet nooit of het team of een speler een minder seizoen gaat draaien. Daarna krijg je dat er niet meer voor.
Er zijn zoveel wisselingen elk jaar, het kan eens gebeuren.
Zo speel ik vaak football manager. Leuk bod? En weg is ie.
Alleen ga ik er soms te ver mee
Op het Viva forum voor Ajaxchim0 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 11:23:
Thnx! Waar lees je dat?
Ik vind hem verschrikkelijk lelijk.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Gelukkig is er nog wel een lichtpuntje: Hoever is maar voor 1 seizoen gehuurd.
Holy crap, ik ben wel eens negatief over Ajax maar dit, het is de voorbereiding heExo81 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:00:
PSV heeft nog wat rek- en strek oefeningen nodig om over het gat met Ajax te springen. De nieuwe keeper met de fantastische statistieken vist in de eerste helft evenveel ballen uit z’n doel als Drommel in de tweede helft; Xavi Simons wordt bij de kleinste windvlaag van de bal geblazen; Luuk de jong doet zonder toevoer nog steeds niet mee; van ginkel is alweer aan rust toe en Van Nistelrooij hanteert dezelfde spelopvatting als De Boer.
XXXVI
Persoonlijk vind ik het shirt nog wel meevallen, alleen het logo moet altijd rood-wit zijn en niet meekleuren met de shirts. Helaas zag je dat al op de trainingspakken, nu ook op de derde shirts. Ben wel benieuwd wat het uitshirt nu gaat worden, was eerst een beetje gezegd dat dit het uitshirt zou worden.Agent47 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:40:
Dat 3e shirt van Feyenoord. Ongelofelijk dat die goedgekeurd is. 100% dat ze een statement willen maken en opkomen voor “ de roze kameraden”
Ik vind hem verschrikkelijk lelijk.
En toch... Met de nieuwe sterkste opstelling van Psv tegen een arminia bielefeld mag het niet zo zijn dat je zo te kijk wordt gezet en zelf nauwelijks iets creëert.ephymerous schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 19:12:
[...]
Holy crap, ik ben wel eens negatief over Ajax maar dit, het is de voorbereiding he
Tuurlijk, je kunt verliezen, tuurlijk, het is slechts een oefenpotje, maar kan me voorstellen dat dat je als psv supporter toch wat teleurgesteld bent. Dit is wel heel erg slecht dan met zo'n team.
Nah ja houden we het er maar op dat ze allemaal geen zin hadden.
Het is trouwens inderdaad een lelijk 3e shirt van Feyenoord.
:strip_exif()/f/image/X4P2dr8Jz3ThOw2hsWFwucU6.jpg?f=fotoalbum_large)
Had Ajax ook niet eens zo'n shirt?
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 10-07-2022 08:59 ]
in 2013, ik denk dat ze extra verkoop bij de dames verwachten.
Overigens vindt ik die gouden letters op de nieuwe shirts van Ajax nog lelijker. Alsof Bogarde het ontwerp heeft mogen maken.
Ik zat me ook al te verbazen. Nog meer over dat artikel wat op VI verscheen waarin PSV het weer eens over Ajax ging hebben bij monde van De Jong. Kijk nou toch eerst eens naar je eigen club en baseer daar een plan op. Elke keer dat gelul over Ajax is leuk om Oost rustig te houden maar zonder gegarandeerd CL voetbal moet je daar niet over gaan praten en kun je beter 3 jaar pijn hebben en daar sterk uitkomen dan dat je gaat schieten met losse flodders.Exo81 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:00:
PSV heeft nog wat rek- en strek oefeningen nodig om over het gat met Ajax te springen. De nieuwe keeper met de fantastische statistieken vist in de eerste helft evenveel ballen uit z’n doel als Drommel in de tweede helft; Xavi Simons wordt bij de kleinste windvlaag van de bal geblazen; Luuk de jong doet zonder toevoer nog steeds niet mee; van ginkel is alweer aan rust toe en Van Nistelrooij hanteert dezelfde spelopvatting als De Boer.
Maar het is nog maar voorbereiding. Eind juli krijgt Ajax weer klop en gaat de hosanna vlag in Eindhoven weer uit en dan mogen we het zien.
Iemand gisteren bij Ajax Taylor aan het werk gezien? Natuurlijke opvolger van Gravenberch en die lijkt zijn kans te grijpen zeg. Hopelijk gaat Rensch hetzelfde doen waardoor we 30 miljoen besparen met nutteloze aankopen.
Het blijft altijd lastig. Nog geen vorm, waren ze iets aan het proberen, onwennigheid, vertrouwen of gewoon wat je kan verwachten in een oefenpot?Harribo schreef op zondag 10 juli 2022 @ 08:54:
En toch... Met de nieuwe sterkste opstelling van Psv tegen een arminia bielefeld mag het niet zo zijn dat je zo te kijk wordt gezet en zelf nauwelijks iets creëert.
Tuurlijk, je kunt verliezen, tuurlijk, het is slechts een oefenpotje, maar kan me voorstellen dat dat je als psv supporter toch wat teleurgesteld bent. Dit is wel heel erg slecht dan met zo'n team.
Nah ja houden we het er maar op dat ze allemaal geen zin hadden.
Als support wil je graag klinkende overwinningen, ook in oefenpotten want dat geeft vertrouwen. Maar wanneer het niet loopt weet je ook dat het gelukkig nog 'maar' een oefenpot is. Dat blijft altijd lastig, maar het feit dat Van Nistelrooij zelf ook aangaf iets meer te hebben verwacht zegt wel dat er nog wel werk aan de winkel is.
Zolang ze er in de voorrondes maar staan, dan is er niets aan de hand.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk dat Luuk de Jong eerder vertrekt dan die knuppel aan het roer, die heeft het absoluut niet door.Gonadan schreef op zondag 10 juli 2022 @ 10:09:
Bij mijn weten staan er een hoop PSV-supporters op de banken als De Jong er een keer uit gewipt wordt.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Echt he, en dan die Veerman er over heen. Waarom hebben ze het altijd over Ajax. Kijk naar je eigen club.Typhone schreef op zondag 10 juli 2022 @ 09:35:
[...]
Ik zat me ook al te verbazen. Nog meer over dat artikel wat op VI verscheen waarin PSV het weer eens over Ajax ging hebben bij monde van De Jong. Kijk nou toch eerst eens naar je eigen club en baseer daar een plan op. Elke keer dat gelul over Ajax is leuk om Oost rustig te houden maar zonder gegarandeerd CL voetbal moet je daar niet over gaan praten en kun je beter 3 jaar pijn hebben en daar sterk uitkomen dan dat je gaat schieten met losse flodders.
Maar het is nog maar voorbereiding. Eind juli krijgt Ajax weer klop en gaat de hosanna vlag in Eindhoven weer uit en dan mogen we het zien.
Gelukkig hebben volgers van clubs ook enkel een inwaardse blikStimulate14 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 13:13:
[...]
Echt he, en dan die Veerman er over heen. Waarom hebben ze het altijd over Ajax. Kijk naar je eigen club.
Dat is anders, dat weet jij ookNapo schreef op zondag 10 juli 2022 @ 13:32:
[...]
Gelukkig hebben volgers van clubs ook een een inwaardse blik
Uiteraard. Je kunt ook verliezen. Maar wat mij dan opvalt is vooral de mate waarin ze vernederd worden.Gonadan schreef op zondag 10 juli 2022 @ 10:09:
Bij mijn weten staan er een hoop PSV-supporters op de banken als De Jong er een keer uit gewipt wordt.
[...]
Het blijft altijd lastig. Nog geen vorm, waren ze iets aan het proberen, onwennigheid, vertrouwen of gewoon wat je kan verwachten in een oefenpot?
Als support wil je graag klinkende overwinningen, ook in oefenpotten want dat geeft vertrouwen. Maar wanneer het niet loopt weet je ook dat het gelukkig nog 'maar' een oefenpot is.
Dat is dan toch wel erg ver door de ondergrens heen als je verdorie ook nog met je nieuwste en beste team op papier op het veld staat.
Van Nistelrooy mag aan de bak denk ik.
PSV moet gewoon kijken naar een goede linksbenige CV voor komend jaar, Boscagli ligt er sowieso dit kalenderjaar nog uit. Verder misschien nog een speler zoals Sangaré voor het geval die gaat, hoewel Guti mogelijk gaat verlengen en het niet slecht deed.
Verder was het vooral een kwestie van inzet, ze speelden wel heel erg alsof het maar een oefenpotje was, helaas.
Wat doet je denken dat Xavi Simons in de sterkste basisopstelling thuis hoort? Met Veerman, Van Ginkel en Til stond er geen kinderachtig middenveld. Alleen Sangaré zal straks normaal gesproken op de plek van Van Ginkel gaan spelen.ElPaco schreef op zondag 10 juli 2022 @ 17:39:
Maar als je niet start met Sangaré, Xavi en je beste 2 centrale verdedigers, hoe is het dan de sterkste opstelling?
PSV moet gewoon kijken naar een goede linksbenige CV voor komend jaar, Boscagli ligt er sowieso dit kalenderjaar nog uit. Verder misschien nog een speler zoals Sangaré voor het geval die gaat, hoewel Guti mogelijk gaat verlengen en het niet slecht deed.
Verder was het vooral een kwestie van inzet, ze speelden wel heel erg alsof het maar een oefenpotje was, helaas.
Maar Sangaré <-> van Ginkel is natuurlijk wel een enorm verschil in kwaliteit. Ook het ontbreken van een degelijk centraal duo achterin zag je goed. Verder nog wat communicatiefoutjes achterin, daar is aan te werken.
Het is juist je belangrijke centrale as die nu niet aanwezig was, dan kan je niet zeggen dat het de sterkst mogelijke opstelling was.
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-aast-op-porto-talent-conceicao
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En ze willen opeens 60 miljoen voor Martinez zien. Ik zou dat altijd doen maar wie ben ik?Gynnad schreef op maandag 11 juli 2022 @ 07:14:
Ajax schijnt er alles aan willen te doen om Antony tot en met het WK te behouden, in de tussentijd willen ze Francisco Conceição van Porto halen om hem in de luwte klaar te stomen.
Wijndal dan ook officieus rond dus dat lijkt me een prima oplossing maar ben benieuwd of hij de benodigde stappen nu ook gaat maken. Lijkt me atm nog geen basisspeler.
[ Voor 15% gewijzigd door Typhone op 11-07-2022 09:12 ]
Als Boscagli enzo geblesseerd zijn, dan is het momenteel toch echt je sterkst mogelijke opstelling achterin (en dus direct iets om je zorgen over te maken).ElPaco schreef op zondag 10 juli 2022 @ 17:52:
Ik denk dat het om het even is of Veerman, Xavi of Til er staat. Afhankelijk van hun vorm zijn die waarschijnlijk ongeveer even goed.
Maar Sangaré <-> van Ginkel is natuurlijk wel een enorm verschil in kwaliteit. Ook het ontbreken van een degelijk centraal duo achterin zag je goed. Verder nog wat communicatiefoutjes achterin, daar is aan te werken.
Het is juist je belangrijke centrale as die nu niet aanwezig was, dan kan je niet zeggen dat het de sterkst mogelijke opstelling was.
Maar goed, ze zijn inderdaad nog op zoek naar een linksbenige CV. Ik vrees dat Martinez net wat te duur gaat zijn voor PSV
Wijndal > Blind op linksbackTyphone schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:10:
[...]
En ze willen opeens 60 miljoen voor Martinez zien. Ik zou dat altijd doen maar wie ben ik?
Wijndal dan ook officieus rond dus dat lijkt me een prima oplossing maar ben benieuwd of hij de benodigde stappen nu ook gaat maken. Lijkt me atm nog geen basisspeler.
True maar zodra dat verandert naar de half of aanvallende posities verandert dat direct met tientallen procenten in het voordeel van Blind
Volgens mij ben je in de war met Wijnaldum ...Typhone schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:41:
[...]
True maar zodra dat verandert naar de half of aanvallende posities verandert dat direct met tientallen procenten in het voordeel van Blind
Droomkandidaat voor Ajax natuurlijk, denk dat voor elke supporter dan hoe dan ook deze transferzomer als een succes wordt bestempeldOPSLAGHOND schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:44:
[...]
Volgens mij ben je in de war met Wijnaldum ...
Zolang zijn grote mattie uit Oranje maar nooit in het Ajax shirt komt te spelen.
-1Exocet schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:48:
[...]
Droomkandidaat voor Ajax natuurlijk, denk dat voor elke supporter dan hoe dan ook deze transferzomer als een succes wordt bestempeld

Lijkt mij voor Antony ook een betere optie, gegarandeerd 6 Champions League wedstrijden kunnen spelen (ik zeg kunnen want volgens mij is hij nog steeds niet hersteld). Kan hij zich optimaal in de kijker spelen voor de Seleção van Brazilië voor het komend WK. En mocht Ajax dramatisch presteren in de CL/Antony de sterren van de hemel spelen op het WK etc kan je een mooie wintertransfer maken.Gynnad schreef op maandag 11 juli 2022 @ 07:14:
Ajax schijnt er alles aan willen te doen om Antony tot en met het WK te behouden, in de tussentijd willen ze Francisco Conceição van Porto halen om hem in de luwte klaar te stomen.
Belachelijk veel geld
Dat inderdaad. Jaloersmakend, als je dan weet dat Gakpo en Sangaré rond de 40pp zitten.toolkist schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:59:
110m voor Martinez en Anthony is wat mij betreft 'an offer you can't refuse'. Man Utd wellicht nog wat kietelen om wat leuke bonussen erbij te krijgen, maar dan heel snel accepteren.
Belachelijk veel geld
Precies. Meteen verkopen, allebei.toolkist schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:59:
110m voor Martinez en Anthony is wat mij betreft 'an offer you can't refuse'. Man Utd wellicht nog wat kietelen om wat leuke bonussen erbij te krijgen, maar dan heel snel accepteren.
Belachelijk veel geld
Het maakt meteen alle trouble van de coronaseizoenen goed op deze manier.
Want in de jaarcijfers heeft Ajax meermaals een winstwaarschuwing gegeven.
Als de club daardoor een keer geen kampioen wordt maar financieel gezond blijft vind ik het dat waard.
[ Voor 26% gewijzigd door Typhone op 11-07-2022 10:17 ]
Ik loop wat achter waarschijnlijk maar waar komt dat bedrag vandaan?toolkist schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:59:
Belachelijk veel geld
Ajax heeft gezegd dat ze 60 miljoen willen hebben voor MartinezPolarBear schreef op maandag 11 juli 2022 @ 10:23:
[...]
Ik loop wat achter waarschijnlijk maar waar komt dat bedrag vandaan?
Antony daarentegen weet ik niet waarom die '50' moet kosten. Voor 70 mag ie weg!
Volgens Times heeft ManU 50 geboden voor Martinez en willen ze 60 gaan bieden voor Antony. Ajax schijnt in totaal 125 miljoen te willen hebben.Typhone schreef op maandag 11 juli 2022 @ 10:35:
[...]
Ajax heeft gezegd dat ze 60 miljoen willen hebben voor Martinez.
Antony daarentegen weet ik niet waarom die '50' moet kosten. Voor 70 mag ie weg!
Het is ook maar net wat de gek ervoor geeft. (waarom ik dat vind, zie hieronder):toolkist schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:59:
Belachelijk veel geld
Simpel gesteld: Anthony moet na de blessure maar laten zien dat hij het nog steeds heeft en kan en dat het geen exceptioneel seizoen was van 'm. Hij zou niet de eerste (en niet de laatste) zijn die een heel goed seizoen speelt en daarna enorm terugvalt en nooit meer op dat niveau komt. (Jörgensen is zo'n voorbeeld bij Feyenoord)
Martinez vind ik al langere tijd behoorlijk stabiel en die is nauwelijks geblesseerd, dus daar is de gok in mijn ogen een stuk kleiner.
Sowieso snap ik niet dat je een 'gok' waagt met dit soort bedragen, bij vlagen is het alsof je een eendagsvlieg met een goede dag wil overnemen omdat hij heeft laten zien dat er wel iets in zit (of dit er altijd uitkomt weet je natuurlijk nooit, maar daar zit voor mij een heel verschil in, een bijna zekerheidje/ tenzij, of een behoorlijk risico/ wie weet hoe goed die gaat worden).
Vanuit Ajax perspectief zou ik voor nu proberen beiden een jaartje te verlengen en op voetbal focussen dit seizoen. Het geld is niet hard nodig, het zijn spelers waarmee je wellicht weer wat verder kan komen in de CL en veel miljoenen kan binnenhalen terwijl je beide spelers nog hebt. Daar heb je denk ik op langer termijn meer aan dan nu te verkopen, immers de naam van een club is ook heel erg van invloed op wat je kan kopen, wie er wil komen. Zou je nu ineens zoveel verkopen en Europees snel klaar zijn, wordt dat volgend seizoen wel lastiger.
Gaat Ajax dit soort bedragen weigeren dan is de kans groot dat er 1 of 2 "minder" gemotiveerde spelers in de selectie zitten. Plus dat deze transferbedragen nu gegarandeerd zijn. Blessures, minder presterende spelers, niet overwinteren in de CL, het kan allemaal resulteren in lagere transfersommen.jbdeiman schreef op maandag 11 juli 2022 @ 10:47:
[...]
Het is ook maar net wat de gek ervoor geeft. (waarom ik dat vind, zie hieronder):
Simpel gesteld: Anthony moet na de blessure maar laten zien dat hij het nog steeds heeft en kan en dat het geen exceptioneel seizoen was van 'm. Hij zou niet de eerste (en niet de laatste) zijn die een heel goed seizoen speelt en daarna enorm terugvalt en nooit meer op dat niveau komt. (Jörgensen is zo'n voorbeeld bij Feyenoord)
Martinez vind ik al langere tijd behoorlijk stabiel en die is nauwelijks geblesseerd, dus daar is de gok in mijn ogen een stuk kleiner.
Sowieso snap ik niet dat je een 'gok' waagt met dit soort bedragen, bij vlagen is het alsof je een eendagsvlieg met een goede dag wil overnemen omdat hij heeft laten zien dat er wel iets in zit (of dit er altijd uitkomt weet je natuurlijk nooit, maar daar zit voor mij een heel verschil in, een bijna zekerheidje/ tenzij, of een behoorlijk risico/ wie weet hoe goed die gaat worden).
Vanuit Ajax perspectief zou ik voor nu proberen beiden een jaartje te verlengen en op voetbal focussen dit seizoen. Het geld is niet hard nodig, het zijn spelers waarmee je wellicht weer wat verder kan komen in de CL en veel miljoenen kan binnenhalen terwijl je beide spelers nog hebt. Daar heb je denk ik op langer termijn meer aan dan nu te verkopen, immers de naam van een club is ook heel erg van invloed op wat je kan kopen, wie er wil komen. Zou je nu ineens zoveel verkopen en Europees snel klaar zijn, wordt dat volgend seizoen wel lastiger.
Het zal niet vaak voorkomen dat Arsenal en Man Utd tegen elkaar op gaan bieden voor een speler van Ajax, waarbij het ook nog eens een oud-trainer is die de hoofdprijs lijkt te willen betalen. Profiteren zo lang het kan.
Voor beiden zijn echt wel geschikte vervangers te halen voor max de helft van die 110m.
Dat ben ik wel met je eens het is veel geld en nee zeggen is ook een risico, maar punt is dat je bij deze spelers al weet wat je eraan hebt, dat is bij andere spelers toch vaak lastiger. Je moet immers spelers halen die er direct staan (duur) ivm het Europese seizoen en daar zit m i.m.o. de crux. Je moet een goede balans vinden tussen het (moeten) verkopen van spelers, er nog een jaartje langer aan vast houden en daarna verkopen en het Europees presteren.toolkist schreef op maandag 11 juli 2022 @ 11:14:
[...]
Gaat Ajax dit soort bedragen weigeren dan is de kans groot dat er 1 of 2 "minder" gemotiveerde spelers in de selectie zitten. Plus dat deze transferbedragen nu gegarandeerd zijn. Blessures, minder presterende spelers, niet overwinteren in de CL, het kan allemaal resulteren in lagere transfersommen.
Het zal niet vaak voorkomen dat Arsenal en Man Utd tegen elkaar op gaan bieden voor een speler van Ajax, waarbij het ook nog eens een oud-trainer is die de hoofdprijs lijkt te willen betalen. Profiteren zo lang het kan.
Voor beiden zijn echt wel geschikte vervangers te halen voor max de helft van die 110m.
Alle spelers waar je veel geld voor vangen kan verkopen is niet praktisch, want dan moet je steeds vanaf 0 opnieuw bouwen, je moet een bepaalde basis houden/ overhouden en dat aanvullen met nieuwe spelers die wellicht kunnen groeien, hun minuten kunnen maken en er volgend jaar staan als opvolger(s) van.
Wat je als club niet wilt/ moet willen is dat je praktisch alle sterkhouders (ook al zijn de bedragen hoog) steeds verkoopt en helemaal opnieuw moet gaan bouwen. (Mijn persoonlijk objectieve mening) Dit vind ik omdat het steeds 'from scratch' opnieuw beginnen niet handig is. Je moet ieder jaar een paar spelers (goed) verkopen en vervangen met andere spelers (al dan niet uit eigen jeugd, afhankelijk van wat er beschikbaar is). Die kunnen zich optrekken aan het niveau van de overgebleven spelers en meer waard worden. In principe wil je dat deze nieuwe spelers dragende krachten worden zodat je de langer aanwezig zijnde dragende krachten weer kan verkopen. Zo houd je i.m.o. een goede balans tussen opleiden en kopen. Dat lijkt mij een heel lastige klus, zeker als je dergelijke (hoge) bedragen geboden krijgt, maar een zekere basis zal je te allen tijde moeten behouden om op door/ verder te bouwen.
[ Voor 28% gewijzigd door jbdeiman op 11-07-2022 12:52 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
https://www.telegraaf.nl/...ensen-meevaller-voor-ajaxAjax profiteert mee van de transfer van Rasmus Kristensen (25) naar Leeds United. De Amsterdammers bedongen bij zijn overstap naar Red Bull Salzburg een doorverkooppercentage van vijftien procent. Het levert de club nu 750.000 euro op.
Kristensen was halverwege het seizoen 2017/’18 de eerste aankoop van Erik ten Hag, onder wie de Deen uiteindelijk tot 27 wedstrijden (één treffer) kwam. Anderhalf jaar na zijn komst naar Ajax verhuisde hij voor ongeveer vijf miljoen euro naar Red Bull Salzburg. In Oostenrijk speelde hij zich in de kijker van Leeds United dat ongeveer tien miljoen euro voor hem neertelt.
Kan toch meespelen dat een talent denkt...ja leuk bij Ajax voetballen, maar als ik daarna niet makkelijk door kan stromen, kies ik misschien nu voor een andere club.
Zijn toch zaken die je ook in de gaten moet houden denk ik, dus en niet weg voor een appel en een ei, maar ook niet onredelijke sommen vragen. (50 voor Martinez vind ik al behoorlijk extreem eerlijk gezegd
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ze spelen het wel op zeker door al die ex-Ajax spelers te halen.Bombvis schreef op maandag 11 juli 2022 @ 18:09:
Dilrosun officieel getekend bij Feyenoord, contract van 4 jaar. Ben benieuwd, heb geen enkel beeld bij de speler, dus laat mij graag positief verrassen. Contract van 4 jaar is wel gunstig, kan hij het 2 jaar erg goed doen en dan alsnog voor een mooi bedrag verkocht worden
Ach, daar hebben ze een oud-Feyenoorder als trainer omdat de spelers het anders niet goed kunnen uitvoerenExocet schreef op maandag 11 juli 2022 @ 19:17:
[...]
Ze spelen het wel op zeker door al die ex-Ajax spelers te halen.
Verwijderd
Want je hebt aandelen?Typhone schreef op maandag 11 juli 2022 @ 10:00:
[...]
Precies. Meteen verkopen, allebei.
Het maakt meteen alle trouble van de coronaseizoenen goed op deze manier.
Want in de jaarcijfers heeft Ajax meermaals een winstwaarschuwing gegeven.
Als de club daardoor een keer geen kampioen wordt maar financieel gezond blijft vind ik het dat waard.
Ik denk dat dat wel meevalt. Uiteindelijk heeft een speler zichzelf daarmee. Hij kan zich dan niet meer in de kijker spelen als hij niet wordt opgesteld.Gynnad schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:28:
Risico op ongemotiveerde spelers is er altijd...
Komt bij dat dat nu ook niet echt professioneel is en dus geen reclame voor jezelf voor een volgende club.
Het zou heel dom zijn zoiets te doen.
Haha nee, ik heb Ajax meegemaakt tussen 2006-2011 toen ze bijna failliet waren en er grote financiële troubles waren. Toen is onder leiding van Johan Cruijff de fluwelen revolutie begonnen met voetballers aan het roer en de focus op de jeugdopleiding is toen volledig omgedraaid. Van alles is geprofessionaliseerd en sinds dat moment komen er zeer regelmatig goede jeugdspelers door of komt jeugd tot bloei bij Ajax. Ajax heeft lang de hand op de knip gehouden (de buitenwereld vergeet dat Overmars lange tijd NIET geliefd was bij Ajax supporters "Marc Netto") maar door die houding is Ajax financieel weggelopen bij de rest. Er wordt altijd makkelijk gezegd ja nee het was CL geld maar dat is niet waar. Ajax heeft op een gegeven moment goed gescout en goed verkocht en nam geen onverantwoorde risico's met elke speler. Dat CL geld is er pas sinds 2020 en toen kwam COVID-19 waarbij Ajax de meest gulle regeling van allemaal er op na hield (wat veel geld gekost heeft).
De eigen jeugd werd voor veel verkocht en de aankopen die gedaan werden werden ook voor veel gekocht. Er zaten ook kneuzen tussen (Marin, Magallan) die niks hebben opgeleverd maar het rapportcijfer is eerder 8,5 dan 7,5 op dat gebied.
PSV heeft een tijdje terug gegokt en verloren op CL en prompt was de investering van de Brainport Partners hard nodig (50 miljoen injectie). Ik gun PSV geen malaise want ik ben voorstander van een sterke onderlinge competitie. Maar ik hoop wel dat Ajax daar verre van blijft want ondanks dat we veel aan Siem de Jong te danken hebben gehad is dat geen speler die in het huidige Ajax kans van slagen gaat hebben.
Om maar niet te praten over Mike van der Hoorn, Lorenzo Ebecilio, Aras Ozbiliz, Derk Boerrigter en andere van dat soort types die ik me maar al te goed kan herinneren. Elke Europese wedstrijd tegen welke tegenstander dan ook was billenknijpen in die tijd.
Met grote verliespartijen tegen Madrid, Barcelona, Dortmund tot gevolg.
[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 12-07-2022 11:01 ]
Of je er wat aan hebt... Ik vraag het me af. Zo geweldig heeft hij het tot dusverre niet gedaan, mede door blessures.
Misschien leuk voor de breedte denk ik.
En overal lees ik over die Gnonto... Maar Feyenoord er is er nog lang niet, zijn huidige club FC Zürich heeft nog niet eens gereageerd op een bod. En Gnonto lijkt me aardig populair.
Hoop stemmingmakerij online.
Dilrosun halen is geen kunst, dat lijkt me Gnonto wel.
Nu is Feyenoord ook niet rijk, dat snap ik wel. De miljoenen van Malacia zullen natuurlijk ook verdeeld moeten worden.
[ Voor 49% gewijzigd door Harribo op 12-07-2022 10:10 ]
5M ongeveer.Harribo schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:04:
Ik kan niet zo snel lezen wat Dilrosun Feyenoord heeft gekost?
Of je er wat aan hebt... Ik vraag het me af. Zo geweldig heeft hij het tot dusverre niet gedaan, mede door blessures.
Misschien leuk voor de breedte denk ik.
En overal lees ik over die Gnonto... Maar Feyenoord er is er nog lang niet, zijn huidige club FC Zürich heeft nog niet eens gereageerd op een bod. En Gnonto lijkt me aardig populair.
Stemmingmakerij.
Dilrosun halen is geen kunst, dat lijkt me Gnonto wel.
Ik ken hem qua naam, ben benieuwd wat hij gaat brengen.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 12-07-2022 10:06 ]
Thanks
Best bedrag voor een speler die zowel bij Hertha als wel Bordeaux totaal niet een rol van betekenis speelde. Hopen dat hij dan het licht gaat zien bij Feyenoord.
Bild zei 5 miljoen, Krabbendam heeft aangegeven dat minder is dan 5 maar dat het bedrag rond een paar miljoen ligt. Ik gok zelf z'n 3-3.5 miljoen wat er voor hem betaald is.Vos schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:06:
[...]
5M ongeveer.
Ik ken hem qua naam, ben benieuwd wat hij gaat brengen.
Die knul uit je avatar heeft anders nog best een prima carrière gehad ondanks z'n werkweigering.Harribo schreef op maandag 11 juli 2022 @ 23:53:
[...]
Ik denk dat dat wel meevalt. Uiteindelijk heeft een speler zichzelf daarmee. Hij kan zich dan niet meer in de kijker spelen als hij niet wordt opgesteld.
Komt bij dat dat nu ook niet echt professioneel is en dus geen reclame voor jezelf voor een volgende club.
Het zou heel dom zijn zoiets te doen.
Dat kan je wel zeggen.JanW schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:52:
[...]
Die knul uit je avatar heeft anders nog best een prima carrière gehad ondanks z'n werkweigering.
Misschien had hij garanties om zich zo te kunnen gedragen.
Kwam natuurlijk bij dat het gewoon een topper was, die kan zich dat veroorloven denk ik.
En nu ook op andere sites.
Zat al er al een tijdje aan te komen natuurlijk. Denk eigenlijk dat hij het prima zal doen bij Ajax. Hoop wel voor Nico dat hij dan nu eindelijk een mooie club vindt, denk dat iedereen hem dat wel gunt. Er was schijnbaar concrete interesse van Lyon, maar gerucht ging ook dat Barcelona zich weer bij hem gemeld had.
[ Voor 83% gewijzigd door Henkie_NtA op 12-07-2022 15:38 ]
Ik reken er persoonlijk op dat ie binnenkort bij Ajax tekent nu River Plate niet doorgaat en het bij Ajax maar duurt en duurt met het halen van een spits.JanW schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:52:
[...]
Die knul uit je avatar heeft anders nog best een prima carrière gehad ondanks z'n werkweigering.
Op Marin is maar een klein verlies gemaakt en ik ben er eigenlijk heilig van overtuigd dat, als hij iets langer de tijd had gekregen, hij een prima speler voor Ajax had kunnen zijn. Misschien geen basis, maar dan toch zeker als backup verdedigende middenvelder.Typhone schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 08:49:
De eigen jeugd werd voor veel verkocht en de aankopen die gedaan werden werden ook voor veel gekocht. Er zaten ook kneuzen tussen (Marin, Magallan) die niks hebben opgeleverd maar het rapportcijfer is eerder 8,5 dan 7,5 op dat gebied.
Liever dan 25+ miljoen euro voor een vaak geblesseerde spits. Het is helaas wel weer een voorbeeld van “scouting met het bord op schoot”.toolkist schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:57:
[...]
Ik reken er persoonlijk op dat ie binnenkort bij Ajax tekent nu River Plate niet doorgaat en het bij Ajax maar duurt en duurt met het halen van een spits.
XXXVI
Na Slot met z'n vergelijking van de prestaties van Ajax in CL en Feyenoord in CoL, is nu de volgende grapjas aan de beurtDanilo heeft grote plannen bij Feyenoord: 'Ik zie geen niveauverschil met Ajax'
ho ho volgens WikipediaHarribo schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:07:
[...]
Thanks
Best bedrag voor een speler die zowel bij Hertha als wel Bordeaux totaal niet een rol van betekenis speelde. Hopen dat hij dan het licht gaat zien bij Feyenoord.
Dilrosun maakte op 19 november 2018 zijn debuut in het Nederlands voetbalelftal, tegen Duitsland. Tijdens de rust kwam kwam hij in het veld voor Ryan Babel. Na 21 minuten in de tweede helft raakte hij geblesseerd en werd hij vervangen door Luuk de Jong. Hiermee was Dilrosun de eerste international die tijdens zijn debuutwedstrijd een speler verving, maar zelf ook gewisseld werd
kijk alleen daarom koop je hem al
ff een serieuze kanttekening bij Hertha heeft die wel leuke potjes gevoetbald maar inderdaad een tijd geleden , we gaan het zien in de Nederlandse competitie ben je al gauw goed
Wat heeft Slot gezegd dan? Ik heb helemaal niks over Slot voorbij zien komen.toolkist schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 09:37:
En de volgende Feyenoorder met een kansloze vergelijking tussen Feyenoord en Ajax...
[...]
Na Slot met z'n vergelijking van de prestaties van Ajax in CL en Feyenoord in CoL, is nu de volgende grapjas aan de beurt
Danilo zijn uitspraken zijn een kwestie van de bekende "Amsterdamse bluf" . Daar zijn ze in de hoofdstad doorgaans dol op maar dat leert hij wel af....
Let wel, die jongen heeft vrijwel alleen ervaring bij Jong Ajax. Dat je dan weinig verschil ziet met Feyenoord, dat snap ik dan weltoolkist schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 09:37:
En de volgende Feyenoorder met een kansloze vergelijking tussen Feyenoord en Ajax...
[Danilo heeft grote plannen bij Feyenoord: 'Ik zie geen niveauverschil met Ajax']
Na Slot met z'n vergelijking van de prestaties van Ajax in CL en Feyenoord in CoL, is nu de volgende grapjas aan de beurt
Als ik lees hoeveel Brobbey moet kosten en wat er daarvan nog naar zaakwaarnemers gaat, dan zou ik zeggen jammer joh. Had je vorig jaar maar bij moeten tekenen.toolkist schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:57:
[...]
Ik reken er persoonlijk op dat ie binnenkort bij Ajax tekent nu River Plate niet doorgaat en het bij Ajax maar duurt en duurt met het halen van een spits.
Huntelaar moet snel met Suarez bellen en zorgen dat ie nog een jaartje in een Ajax-shirt is te bewonderen.
Deze denk ik:D-e-n schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:08:
[...]
Wat heeft Slot gezegd dan? Ik heb helemaal niks over Slot voorbij zien komen.
Danilo zijn uitspraken zijn een kwestie van de bekende "Amsterdamse bluf" . Daar zijn ze in de hoofdstad doorgaans dol op maar dat leert hij wel af....
https://nos.nl/artikel/24...oristisch-als-fantastisch"Daarom vind ik het ook zo knap dat we in een Europese halve finale staan. De laatste Nederlandse club die dat presteerde was Ajax. Maar die hadden toen heel veel geld uitgegeven. Wij hebben vorig jaar eigenlijk nog moeten bezuinigen."
'Europese halve finale' is dan wel een heel breed begrip. De verhouding tussen de financiële mogelijkheden van de clubs waartegen Ajax en Feyenoord speelden liggen toch net even anders.
Na corona en de appenpokken krijgen we straks via Suarez weer allemaal ziektes omdat die mensen moet bijten op het veld. Nee die man mag wat mij betreft lekker uit de eredivisie blijven.JanW schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:19:
[...]
Als ik lees hoeveel Brobbey moet kosten en wat er daarvan nog naar zaakwaarnemers gaat, dan zou ik zeggen jammer joh. Had je vorig jaar maar bij moeten tekenen.
Huntelaar moet snel met Suarez bellen en zorgen dat ie nog een jaartje in een Ajax-shirt is te bewonderen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Slot vergeleek de halve finale CoL met Ajax wat de halve finale CL haalde.D-e-n schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:08:
[...]
Wat heeft Slot gezegd dan? Ik heb helemaal niks over Slot voorbij zien komen.
"Daarom vind ik het ook zo knap dat we in een Europese halve finale staan", vertelt Slot aan de NOS. "De laatste Nederlandse club die dat presteerde was Ajax. Maar die hadden toen heel veel geld uitgegeven."
dutchgio schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:22:
[...]
Deze denk ik:
[...]
https://nos.nl/artikel/24...oristisch-als-fantastisch
'Europese halve finale' is dan wel een heel breed begrip. De verhouding tussen de financiële mogelijkheden van de clubs waartegen Ajax en Feyenoord speelden liggen toch net even anders.
Dan gaat het om een uitspraak die gedaan werd in de euforie van de halve finale. En die wordt dan gekoppeld aan de arrogantie van Danilo van nu? Beetje gezocht.toolkist schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:23:
[...]
Slot vergeleek de halve finale CoL met Ajax wat de halve finale CL haalde.
"Daarom vind ik het ook zo knap dat we in een Europese halve finale staan", vertelt Slot aan de NOS. "De laatste Nederlandse club die dat presteerde was Ajax. Maar die hadden toen heel veel geld uitgegeven."
En daarmee zegt hij toch niet dat de CL gelijk is aan de ConL? Hij wilde enkel zeggen dat de prestatie knap is lijkt me.
Het is in mijn ogen een beetje zoeken om Feyenoorders van arrogantie te kunnen betichten. De gemiddelde fan is op dit moment juist in dikke paniek.
Voor de duidelijkheid: Feyenoord is in principe geen kampioenskandidaat als Ajax of PSV dus wat Danilo zegt klopt ook niet. Feyenoord moet wel gewoon minimaal voor de derde plek gaan.
In de categorie "bezopen" heeft Schreuder inmiddels gezegd de CL te willen winnen dus het kan altijd nog erger
[ Voor 26% gewijzigd door D-e-n op 13-07-2022 10:35 ]
Trainers overdrijven graag in positieve zin, ach, dat mogen ze toch?
Laat ze de blije geit spelen, uiteindelijk weet iedereen wel hoe het er werkelijk voor staat
Las nu dat Psv niet zozeer het gat wil verkleinen met Ajax maar dat ze er over heen willen gaan.
Tja ik wil ook wel eens wat..
Lieten ze goed zien tegen Bielefeld..
Iets anders, nog clubs geïnteresseerd in Dankerlui van Groningen? Je krijgt er nu een thermoskan en dekentje bij, gratis op te halen
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 13-07-2022 10:45 ]
Marin heeft het bij Ajax niet laten zien (denk gewoon boven zijn niveau en niet zijn manier van voetbal) maar heeft 12.5 miljoen gekost en is voor 10 van de hand gedaan. Nou heb ik niet elke dat een verlies van 3 miljoen maar het kneuzen lijstje vind ik voor hem wat overdreven (zijn marktwaarde is nog 12 mil op transfermarkt).Typhone schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 08:49:
[...]
Magallan is volslagen mislukt, geen enkele bijdrage aan Ajax 1, 9 miljoen gekost en nu een marktwaarde van 2,5.
Je kan daar ook Bandé toevoegen (deels door blessures) maar ook 8,25 miljoen gekost en als je geluk hebt krijg je er nu nog 1 voor.
Dat niet, maar hij wil wel laten geloven dat halve finale CoL knapper is dan halve finale CL.D-e-n schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:29:
[...]
[...]
Dan gaat het om een uitspraak die gedaan werd in de euforie van de halve finale. En die wordt dan gekoppeld aan de arrogantie van Danilo van nu? Beetje gezocht.
En daarmee zegt hij toch niet dat de CL gelijk is aan de ConL? Hij wilde enkel zeggen dat de prestatie knap is lijkt me.
Anders had ie die "maar die hadden veel meer geld uitgegeven' wel weggelaten.
Niks bezopen aan de CL willen winnen. Denken dat je em met een NL team kunt winnen, dat zou bezopen zijn.D-e-n schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:29:
In de categorie "bezopen" heeft Schreuder inmiddels gezegd de CL te willen winnen dus het kan altijd nog erger
Laat Schreuder eerst maar eens aantonen hetzelfde niveau aan te kunnen raken als de afgelopen jaren, want daar ben ik nog niet gerust op.D-e-n schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:29:
[...]
Dat soort teksten.... Nieuwe vriendjes maken noem ik dat
Danilo... Hij werd al niet heel serieus genomen en doet er zelf nog een schepje bovenop. Goed bezig
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 13-07-2022 11:06 ]
Dat zijn woordspelletjes. Een uitspraak van Slot van maanden terug negatief uitleggen en die van Schreuder positief? Als je je nu beperkt had tot het belachelijk maken van de vreemde woorden van Danilo van deze week had ik je serieus genomen. Nu zit je gewoon te zoeken naar negatieve quotes over Feyenoord.
Ik heb deze weken drie rare arrogante uitspraken gezien: van een directeur van PSV, van de trainer van Ajax en van de spits van Feyenoord. Voorlopig gaat het gelijk op dus.
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 13-07-2022 11:08 ]
Wacht maar tot het 3e shirt van Ajax officieel naar buiten komtHarribo schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:11:
Dacht je dat het 3e shirt van Feyenoord een aanfluiting was...
Groningen heeft nu camouflage shirts waarmee ongezien ze dichter bij het doel hopen te komen... Creatief
[Afbeelding]

Als Groningen komend seizoen net zo gaat spelen als afgelopen seizoen dan snap ik die camouflagekleuren wel, dan wil je je uit schaamte het liefst verstoppenHarribo schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:11:
Groningen heeft nu camouflage shirts waarmee ongezien ze dichter bij het doel hopen te komen... Creatief
Waar is het shirt dan?Harribo schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:11:
[Afbeelding]
Negeer ik dat soort clickbait bewust, kom jij het alsnog posten.toolkist schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 09:37:
[...]
Maar het is toch duidelijk? Je moet het niveau wel aan kunnen om überhaupt verschil te zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben niet aan het zoeken, ik irriteerde me er toen ook al aan dat er zoveel Feyenoorders zijn met zo'n enorme drang om zich (negatief) tegen Ajax af te zetten ipv zich op de eigen club te richten. En dan heb ik het niet over de supporters, maar (oud)spelers, staf, etcetera.D-e-n schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:06:
@toolkist
Dat zijn woordspelletjes. Een uitspraak van Slot van maanden terug negatief uitleggen en die van Schreuder positief? Als je je nu beperkt had tot het belachelijk maken van de vreemde woorden van Danilo van deze week had ik je serieus genomen. Nu zit je gewoon te zoeken naar negatieve quotes over Feyenoord.
Ik heb deze weken drie rare arrogante uitspraken gezien: van een directeur van PSV, van de trainer van Ajax en van de spits van Feyenoord. Voorlopig gaat het gelijk op dus.
Dat shirt van Feyenoord valt toch wel mee? Of is het eng dat het roze letters heeft?Harribo schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:11:
[Afbeelding]
Hij is echt verschrikkelijk.Terranova schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:17:
[...]
Wacht maar tot het 3e shirt van Ajax officieel naar buiten komt
Waar is Slot hier negatief over Ajax? Een groot budget hebben lijkt me niet iets negatiefs.toolkist schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:40:
[...]
Ik ben niet aan het zoeken, ik irriteerde me er toen ook al aan dat er zoveel Feyenoorders zijn met zo'n enorme drang om zich (negatief) tegen Ajax af te zetten ipv zich op de eigen club te richten. En dan heb ik het niet over de supporters, maar (oud)spelers, staf, etcetera.
En wie zet zich nog meer af tegen Ajax dan?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023