"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Of met pensioen.Dwight84 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:41:
Blind is altijd aan het slapen. Jammer dat hij niet naar Antwerp ging ofzo.
Hoe sneller hoe beter, vooral ook voor hemzelf. Ik heb hem nog nooit zo slecht gezien als vandaag. Schreuder kan dit toch echt niet langer laten gebeuren als ie zichzelf ook maar een beetje serieus neemt
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Als ik een stier op me zie afrennen ga ik ook op de grond liggen.Hupske schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:46:
Haha commentator vind het een vrij duidelijke overtreding. Volgens mij is het gewoon goed het lichaam gebruiken. Van de Maarel komt er mee weg. Ging zelfs al bijna liggen voordat je in contact kwam met Brobbey.
Ik zou dan toch proberen weg te rennen en ergens over de boarding gaan schuilenOPSLAGHOND schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:46:
[...]
Als ik een stier op me zie afrennen ga ik ook op de grond liggen.
Eerst maar eens wat meer wedstrijden op hoog niveau spelen en zien hoe dat gaat. Alleen eredivisie is geen graadmeter natuurlijk.Sempy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:31:
[...]
Met zijn ontwikkeling en wat oudgedienden die bij hun club niet spelen misschien zelfs wel Oranje materiaal.
Ik zou met Blind meerennen, als de stier de langzaamste plat stampt, heb ik alle tijd om rustig weg te komen.Hupske schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:48:
[...]
Ik zou dan toch proberen weg te rennen en ergens over de boarding gaan schuilen
Turkse jongen is nieuwe Schuurs, hopelijk volgende week Wijndal en Sanchez als backs.OPSLAGHOND schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:52:
Hopelijk kan die Turk binnenkort aansluiten, geef maar meteen een basisplek want ik mag hopen dat hij niet slechter is dan de twee huidige backs.
[ Voor 35% gewijzigd door Sempy op 28-08-2022 12:53 ]
Het is de zoon van degene die jij kent gok ik zo.mavaros schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:16:
Wie is Conceicao?
Hij zit op de bank, maar eigenlijk heb ik geen idee wie het is. Ik ken wel een speler met dezelfde naam, maar die speelt niet bij Ajax, voor zover ik weet.
Verder vind ik het basisteam van Ajax er op het oog prima uitzien. In tegenstelling tot velen hier en daar, vind ik Berghuis een prima speler. Zeker als je weet dat hij maar een grijpstuiver heeft gekost en nu al 3x zoveel waard is bij eventuele verkoop.
Wat een debiel. Aanslag op Rensch wordt niet bestraft en vervolgens krijgt Timber geel?toolkist schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:53:
Makkelie heeft er geen zin in om een keer voor Ajax te fluiten
XXXVI
Dan maar van het veld af stappen met die bekers die rondvliegen....
Tomorrow is not today!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En blessure en een wisselmoment weg.jaapstobbe schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:57:
Dus Utrecht gaat er met gestrekt been in, en het gevolg is 2x geel voor Ajax? Ik niet snappen
⏩ PVOutput☀️
Een scheids die bang is voor het Utrecht publiek. Dat is wel duidelijk.jaapstobbe schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:57:
Dus Utrecht gaat er met gestrekt been in, en het gevolg is 2x geel voor Ajax? Ik niet snappen

Kom op hoor ik snap wel dat ze met bier gingen gooien.
Ik zit trouwens aan de overkant dus kon niet goed zien of het een overtreding was of niet.
[ Voor 20% gewijzigd door SuperKneus op 28-08-2022 12:59 ]
niet op de man spelenSuperKneus schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:58:
En niemand die het raar vindt dat hij eerst er buiten ligt, de scheids komt kijken en dan binnen de lijnen gaat liggen.
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 28-08-2022 22:46 ]
Als je snapt dat ze met bier gaan gooien zegt dat veel over jou.SuperKneus schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:58:
En niemand die het raar vindt dat hij eerst er buiten ligt, de scheids komt kijken en dan binnen de lijnen gaat liggen.
Hij probeerde op te staan en door te gaan, ging niet en hij ging liggen. Hij stelt zich toch niet aan? Kerel is eruit?SuperKneus schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:58:
Ga jij lekker onder de bierdouche blijven liggen... Of loop je dan ook weg?SuperKneus schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:58:
Dit zou altijd geel mogen zijn, ongeacht de overige omstandigheden. Als je echt geblesseerd bent blijf je maar liggen waar je lag.SuperKneus schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:58:
Gooien met van alles is dan weer nooit te verklaren.
Nee, totaal niet raar.SuperKneus schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:58:
Mart Hoogkamer is het er niet mee eens. Die gooit biergooiers er tegenwoordig eruit. Zouden ze in Utrecht ook eens kunnen doen.Kom op hoor ik snap wel dat ze met bier gingen gooien.
⏩ PVOutput☀️
niet op de man / clubkaart trekkendat ie niet gezien heeft dat Rensch al bekogeld werd direct na de overtreding en nog voor ie het veld in roldeOPSLAGHOND schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:59:
[...]
Als je snapt dat ze met bier gaan gooien zegt dat veel over jou.
[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 28-08-2022 22:48 ]
[ Voor 78% gewijzigd door Outerspace op 28-08-2022 22:48 ]
Ik adviseer om niks tegenAjax te zeggen hier, je wordt compleet verslagen door alla Ajacieden hier.SuperKneus schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:58:
Ik zit trouwens aan de overkant dus kon niet goed zien of het een overtreding was of niet.
MAAR
Je hebt compleet gelijk!
Tuurlijk niet, die geven ze een andere plek zodat er geen uitsupporters mogen komenQuad schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:59:
[...]
Nee, totaal niet raar.
[...]
Mart Hoogkamer is het er niet mee eens. Die gooit biergooiers er tegenwoordig eruit. Zouden ze in Utrecht ook eens kunnen doen.
Waarmee heeft hij gelijk dan?krissie100 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:00:
[...]
Ik adviseer om niks tegenAjax te zeggen hier, je wordt compleet verslagen door alla Ajacieden hier.
MAAR
Je hebt compleet gelijk!
Ah dus bij AZ is bier gooien ook normaal? Dacht dat ze daar alleen van de achterlijke papieren klappertjes waren?krissie100 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:00:
[...]
Ik adviseer om niks tegenAjax te zeggen hier, je wordt compleet verslagen door alla Ajacieden hier.
MAAR
Je hebt compleet gelijk!
Goede onderbouwing. Sterkte.krissie100 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:00:
[...]
MAAR
Je hebt compleet gelijk!
[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-08-2022 13:10 ]
Ooh het eerste is wellicht niet zo netjes om weer binnen de lijnen te gaan liggen. Al zal je ook weer wat moeten proberen tel open of bewegen om er achter te komen of het echt niet gaat.krissie100 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:00:
[...]
MAAR
Je hebt compleet gelijk!
De meeste zullen er over vallen dat het normaal moet zijn om met bier op iemand te gooien. Wat werkelijk onder geen enkele voorwaarde te accepteren is. Gewoon te belachelijk voor woorden dat je zoiets normaal vindt.
Je hebt niets?,Vind het leuk om even anti-Ajax te doen.
Nogmaals Rensch is geblesseerd. die kerel probeert op te staan en door te gaan maar het gaat niet, het is toch niet voor niets dat hij gewisseld is?
Logisch nadenken is lastig met een haat bril.
Tenminste 1 die nog wel reageert op mijn punt dat het dom is dat hij niet buiten de lijnen bleef liggen. Thx.ParaDroid2 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:59:
[...]
Dit zou altijd geel mogen zijn, ongeacht de overige omstandigheden. Als je echt geblesseerd bent blijf je maar liggen waar je lag.
Gooien met van alles is dan weer nooit te verklaren.
Oke gooien is niet netjes, laat ik het dan anders zeggen. Ik snap dat men het niet leuk vindt als iemand bewust binnen de lijnen gaat liggen.
Ik ben trouwens na 10j bunnikside naar de overkant gegaan omdat het bier gooien daar echt uit de klauwen liep.
Hoezo dat, komt toch precies overeen met die boerenprotesten? Snelweg blokkeren wordt toegestaan maar oh wee als je 50m terug rijdt om de afslag alsnog te pakken, dan weten ze niet hoe snel ze je moeten bekeuren.Deadsy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:01:
Dat Makkelie agent is maakt me wel een beetje zorgen
Dit is precies hetzelfde, de oorzaak niet bestraffen alleen degenen die erdoor beïnvloed worden
Je snapt dat mensen bier gaan gooien omdat iemand bewust binnen de lijnen gaat liggen, vandaar dat het bier gooien al begon voordat hij binnen de lijnen ging liggen? Wist niet dat ze de toekomst konden voorspellen daar in UtrechtSuperKneus schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:03:
[...]
Tenminste 1 die nog wel reageert op mijn punt dat het dom is dat hij niet buiten de lijnen bleef liggen. Thx.
Oke gooien is niet netjes, laat ik het dan anders zeggen. Ik snap dat men het niet leuk vindt als iemand bewust binnen de lijnen gaat liggen.
Ik ben trouwens na 10j bunnikside naar de overkant gegaan omdat het bier gooien daar echt uit de klauwen liep.
10 jaar geleden waren die klappertjes idd, je hebt al een tijdje geen AZ gekeken denk iktoolkist schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:01:
[...]
Ah dus bij AZ is bier gooien ook normaal? Dacht dat ze daar alleen van de achterlijke papieren klappertjes waren?
Korte resume over het voorval:
1. Utrecht speler maakt overtreding
2. Makkelie vind het niks
3. Rensch ligt buien het veld, doktoren mogen daar gewoon heen.
4. Rensch komt terug het veld in het ligt direcht weer(valt onder spelbederf)
5. Timber zal geklaagd hebben?? Dus geel, geen idee.
6. Rensch geek voor spelbederf.
7. Einde situatie
8. Niks gekt dus, maar het was natuurlijk wel een overtreding, dat klopt, maar als je daar niet voor fluit krijg je dus dit
(wat is Tadic onzichtbaar deze wedstrijd zeg)
[ Voor 71% gewijzigd door AntraXxX op 28-08-2022 13:05 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Maar je snapt het wel?SuperKneus schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:03:
[...]Ik ben trouwens na 10j bunnikside naar de overkant gegaan omdat het bier gooien daar echt uit de klauwen liep.

En apengeluiden? boete!
[ Voor 33% gewijzigd door ephymerous op 28-08-2022 13:06 ]
XXXVI
9. Je spellingscontrole is defectkrissie100 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:04:
[...]
10 jaar geleden waren die klappertjes idd, je hebt al een tijdje geen AZ gekeken denk ik.
4. Rensch komt terug het veld in het ligt direcht weer(valt onder spelbederf)
7. Einde situatie
8. Niks gekt dus, maar het was natuurlijk wel een overtreding, dat klopt, maar als je daar niet voor fluit krijg je dus dit
Ooh en laat ze dat bier maar gooien. Maakt het des te lekkerder als je zo slecht met je emoties om kan gaan haha.
[Niet doenDwight84 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:06:
Apengeluiden? Meen je deze?
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 28-08-2022 22:50 ]
XXXVI
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Heb die van mij net weggegooid, schijnt het nieuwe normaal te zijn.
⏩ PVOutput☀️
Ftfykrissie100 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:04:
[...]
10 jaar geleden waren die klappertjes idd, je hebt al een tijdje geen AZ gekeken denk ik.
3a Rensch krijgt bierdouche over zich heen dus wil daar terecht niet blijven liggen
4. Rensch komt terug het veld in het ligt direcht weer(valt onder
spelbederf)
7. Einde situatie
7a en Utrecht komt overal mee weg, nog geen opmerking van de speaker dat dat bier gooien op moet houden
Dat is wel over de grensch hoor.DoeEensGek schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:09:
[...]
Dat mag ook wel natuurlijk.Quad schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:09:
En ondertussen is ADO bezig om 3 punten te pakken tegen Jong Ajax.
Zal ik de volgende keer ook maar doen als m'n fles bier bijna leeg is. Niet mijn schuld als ik dan iemand raak, had ie daar maar niet moeten lopenDoeEensGek schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:09:
[...]
Ik vind apengeluiden vanaf de tribune een zorgwekkend iets. Kansloos weer.krissie100 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:08:
Ajax heeft niets te vrezen vandaag in ieder geval. Solide spel!
Nee, dat hoor je aan de andere kant van het stadion niet. Ik heb alleen het kk Utrecht gehoord in de eerste minuten van de wedstrijd.
Dat kregen ze ook wel binnen het veld bij Rensch anders. Maar ik heb het ook niet over de situatie van de 'supporters', bier gooien is gewoon een no-go, daar kunnen we het over eens zijn.
Ajax heeft een makkie vandaag verder. Klaar met het laatste gekleurde antwoord? Ik ben namelijk voor niemand en kijk gewoon neutraal.
[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 28-08-2022 13:16 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Outerspace op 28-08-2022 22:52 ]
?? Snap de reactie op mijn normale bericht niet??Dwight84 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:12:
[...]
Ik vind apengeluiden vanaf de tribune een zorgwekkend iets. Kansloos weer.
Apengeluiden is gewoon een stadionverbod.
Alsof de KNVB daar iets aan gaat doen... De maatregelen zullen wel weer van Halsema moeten komen, net als met wat PSV supporters die tijdens de JC schaal bezig waren en nu dus niet welkom zijn bij Ajax-PSVDwight84 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:12:
[...]
Ik vind apengeluiden vanaf de tribune een zorgwekkend iets. Kansloos weer.
"doen Ajax supporters nooit... " dat stukje moet je weg laten. Dat is net weer dat stukje stoken wat je dan doet. Laat het lekker los.krissie100 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:13:
[...]
Dat niet kregen ze ook wel binnen het veld bij Rensch anders. Maar ik heb het ook niet over de situatie van de 'supporters', bier gooien is gewoon een no-go, daar kunnen we het over eens zijn, doen Ajax supporters nooit....
Ajax heeft een makkie vandaag verder. Klaar met het laatste gekleurde antwoord? Ik ben namelijk voor niemand en kijk gewoon neutraal.
Dan lees je het verkeerd, maar dat maakt niet uit.Hupske schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:15:
[...]
"doen Ajax supporters nooit... " dat stukje moet je weg laten. Dat is net weer dat stukje stoken wat je dan doet. Laat het lekker los.
2-0 in de rust tegen Utrecht zegt nog niks. Bij 4 of 5-0 ben ik pas zeker van de 3 punten
Bij Ajax moeten ze die randdebielen ook meteen op camerabeelden opzoeken en het liefst zsm bij Opsporing verzocht tonen. Vol met de smoel in beeld zodat werkgevers en partners enzo ze goed kunnen herkennenkrissie100 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:13:
[...]
Dat kregen ze ook wel binnen het veld bij Rensch anders. Maar ik heb het ook niet over de situatie van de 'supporters', bier gooien is gewoon een no-go, daar kunnen we het over eens zijn, doen Ajax supporters nooit....
Vandaag is het eindelijk weer eens op niveau ja, fijn 😃Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:17:
En wat vinden we vandaag van Berghuis? Toch wel een aardige speler he.
Nou ik denk het niet hoor. Het spel wat we nu laten zien is hetzelfde als de afgelopen wedstrijden. Het valt erg tegen, er zit weinig strijd in.Hupske schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:10:
Ben wel bang zo voor de tweede helft. Utrecht op dit moment in een kansloze positie. Ze waren de eerste helft al niet al te vriendelijke in de duels, dus ben er bang voor dat ze de tweede helft er nog een schepje bovenop proberen te doen om het nog te doen kantelen.
Ik snap eigenlijk niet waarom Dost zich zover laat zakken, die paar keer dat de bal voorin kwam moest hij nog naar het doel lopen.
En het is jammer dat we Ajax niet aanpakken zoals we de afgelopen jaren hebben gedaan, op elke bal druk zetten. De paar wedstrijden waar Ajax vorig jaar punten heeft verloren waren de wedstrijden waar de tegenstander er kort op zat.
Goede reactie! Helemaal eens. Je mag fanatiek zijn, maar dit heeft wel een grens uiteraard!toolkist schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:17:
[...]
Bij Ajax moeten ze die randdebielen ook meteen op camerabeelden opzoeken en het liefst zsm bij Opsporing verzocht tonen. Vol met de smoel in beeld zodat werkgevers en partners enzo ze goed kunnen herkennen
Qua spel niet maar wat er verder naast het veld gebeurt is dan niet zo belangrijk meer? Grappig.krissie100 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:14:
[...]
?? Snap de reactie op mijn normale bericht niet??
Apengeluiden is gewoon een stadionverbod.
Leuk dat het voor Ajax goed gaat, maar zorgwekkend dat apengeluiden van Utrecht supporters anno 2022 nog steeds actief is en het verpest voor mij eigenlijk de hele wedstrijd.
Vandaar zorgwekkend.
Daar erger ik mij sowieso al jaren aan, ga 1x naar een uitwedstrijd of op de bunnikside (of f-side, of welke harde kern dan ook) zitten en je kan de onrust stokers zo er uit halen.toolkist schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:17:
[...]
Bij Ajax moeten ze die randdebielen ook meteen op camerabeelden opzoeken en het liefst zsm bij Opsporing verzocht tonen. Vol met de smoel in beeld zodat werkgevers en partners enzo ze goed kunnen herkennen
Er kan makkelijk wat aan gedaan worden maar men doet het niet of te weinig.
Ik heb het daar nooit over gehad, maar zoals ik al zei, opsporen en stadionverbod!Dwight84 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:20:
[...]
Qua spel niet maar wat er verder naast het veld gebeurt is dan niet zo belangrijk meer? Grappig.
Leuk dat het voor Ajax goed gaat, maar zorgwekkend dat apengeluiden van Utrecht supporters anno 2022 nog steeds actief is en het verpest voor mij eigenlijk de hele wedstrijd.
Vandaar zorgwekkend.
ManUtd voor de zekerheid vragen of ze hem niet liever hebben, kost maar de helft.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:17:
En wat vinden we vandaag van Berghuis? Toch wel een aardige speler he.
@Dwight84 Volgens mij quote je de verkeerde in je eerste reactie?krissie100 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:22:
[...]
Ik heb het daar nooit over gehad, maar zoals ik al zei, opsporen en stadionverbod!
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023