[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 340 Laatste
Acties:
  • 547.294 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:32
Exocet schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 19:39:
[...]

Kennelijk ook al afgewezen

[Embed]

Dit kun je als Ajax toch niet weigeren?
Ook al heb je geen opvolger
Tuurlijk wel. Geld zat.. Laat ze maar met 100miljoen komen. Ajax heeft ook beloftes gedaan naar schreuder en binnengekomen spelers, timber etc.

Er hangt meer vanaf dan alleen ff geld vangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:47
Exocet schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 19:39:
[...]

Kennelijk ook al afgewezen

[Embed]

Dit kun je als Ajax toch niet weigeren?
Ook al heb je geen opvolger
Manchester United kan het niet verkopen aan hun achterban en komen echt wel met 100 miljoen. Ik vind het wel sterk dat Ajax stevig onderhandeld :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-09 21:21
Nec fc Groningen... Word iemand van Groningen gewoon onderuit geschopt... Geen kaart..
Thuisfluiter

Edit : Groningen speelde zowaar 10 minuten gedurfd en goed.. Top

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 26-08-2022 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik zit me kapot te ergeren aan scheidsrechter Lindhout.
Nu voor de zoveelste keer een vieze schop van Nec.
En weer geen kaart. Rare scheidsrechter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Nou scheidsrechter Lindhout geeft te Wierik ook geen geel, dat scheelt. Dan vereffent het wat.

Laatste van het Groningen front, zal binnenkort weer over Ajax praten :p

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 26-08-2022 21:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:17
ephymerous schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 19:58:
[...]

Manchester United kan het niet verkopen aan hun achterban en komen echt wel met 100 miljoen. Ik vind het wel sterk dat Ajax stevig onderhandeld :)
Sterker nog, je kan als Ajax nu ook 110 of 125 gaan vragen.

Ajax is geen armlastige club, en die Braziliaan heeft nog een lopend contract en speelt in de CL. Verder is de voetbalwereld geen beschaafde wereld, dus als je 125 kan pakken, zou ik het doen als Ajax.

Laat ManU maar met geld en/of spelers over de brug komen. Dit is een luxepositie en die moet je uitbuiten.

Vergeet het hogere doel niet: De CL winnen en daarna wereldkampioen worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:47
Ach laat ze het weigeren dan zit je met een ongelukkige Antony en heb je straks wellicht een 2e Neres te pakken.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:46

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
In de winter verkopen is veel gunstiger, maar wel een gok.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-09 21:35

gws24

Thinking is hard!

Harribo schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:41:
Ik zit me kapot te ergeren aan scheidsrechter Lindhout.

Rare scheidsrechter
Niet alleen raar maar gewoon slecht. Net een buiteling van een Groningen speler waar hij overduidelijk zelf valt en krijgt een vrije trap mee. Schone terecht boos.

Ben trouwens benieuwd wanneer Tannane rood gaat krijgen dit seizoen want net ook weer een betrokken bij een opstootje.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Louwke schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:22:
Ach laat ze het weigeren dan zit je met een ongelukkige Antony en heb je straks wellicht een 2e Neres te pakken.
Ik wordt een beetje moe van de redenatie dat clubs maar moeten meewerken omdat een speler anders ongelukkig zou zijn. Ze tekenen met hun volle verstand een contract voor x jaar en daarnaast zal dat ongelukkig zijn ontzettend meevallen zodra de transfer window afgesloten is.

Qua bedrag heb je imo half gelijk want ik zie Antony in de winter of komend jaar inderdaad niet even veel opleveren. In die zin is het een perfecte storm met de ex coach bij een club die in paniek is waardoor het bedrag nu op tafel komt. Aan de andere kant zoals door anderen al gezegd hebben speelt er meer dan alleen de hoogte van het bedrag waardoor zelfs zo'n hoog bod niet voldoende kan zijn voor Ajax om te verkopen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
gws24 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:29:
[...]

Niet alleen raar maar gewoon slecht. Net een buiteling van een Groningen speler waar hij overduidelijk zelf valt en krijgt een vrije trap mee. Schone terecht boos.

Ben trouwens benieuwd wanneer Tannane rood gaat krijgen dit seizoen want net ook weer een betrokken bij een opstootje.
Ook dat inderdaad.
Tannane had misschien bij een andere scheidsrechter rood gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
gws24 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:39:
[...]
Ik wordt een beetje moe van de redenatie dat clubs maar moeten meewerken omdat een speler anders ongelukkig zou zijn. Ze tekenen met hun volle verstand een contract voor x jaar en daarnaast zal dat ongelukkig zijn ontzettend meevallen zodra de transfer window afgesloten is.

Qua bedrag heb je imo half gelijk want ik zie Antony in de winter of komend jaar inderdaad niet even veel opleveren. In die zin is het een perfecte storm met de ex coach bij een club die in paniek is waardoor het bedrag nu op tafel komt. Aan de andere kant zoals door anderen al gezegd hebben speelt er meer dan alleen de hoogte van het bedrag waardoor zelfs zo'n hoog bod niet voldoende kan zijn voor Ajax om te verkopen.
Romano heeft wat contact gehad met Antony, kennelijk wist hij al in februari dat ie weg wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
[...]

Aan de andere kant, als een speler z'n contract niet verlengt is het weer schandalig want dan krijgt de club geen geld voor hem etc. etc. Het is dus wel iets wat voor beide partijen speelt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
Dankzij Suslov de wedstrijd verloren. Die presteert helemaal niks. Ziet niks. Is sloom.
De hele wedstrijd al.

Enfin een punt... Maar tevreden mee zijn, toch zonde
Groningen speelde goed

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:55
Die Tanane ook zeg, niet te filmen. Ik kijk raar op als die minder dan 3x rood pakt omdat hij zichzelf niet onder controle houdt dit seizoen.

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:27
Vertel eens iets nieuws. Fantastische voetballer, maar kan zichzelf even goed onder controle houden als een stier in Pamplona.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Exocet schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:47:
[...]

Romano heeft wat contact gehad met Antony, kennelijk wist hij al in februari dat ie weg wilde

[Embed]
Tja, leuk voor hem maar verandert mi helemaal niks. Vind het raar dat in de video door Romano gezegd wordt dat Antony aangeeft dat het een project voor 2 jaar zou zijn. Waarom teken je dan voor 5 jaar :? . edit: lijkt mij dan ook BS dat dat het plan was.
Bombvis schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:53:
[...]

Aan de andere kant, als een speler z'n contract niet verlengt is het weer schandalig want dan krijgt de club geen geld voor hem etc. etc. Het is dus wel iets wat voor beide partijen speelt.
Vind ik ook onzin en clubs moeten dan ook niet zeiken als dat gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

[...]
Als hij gaat lopen mokken en er met de pet naar gooien dan gooit hij zn eigen glazen in. Zowel voor het WK als verdere kansen op een transfer.
Als hij teleurgesteld is dan is dat begrijpelijk maar tijdelijk. Ik verwacht op dat vlak geen problemen.
In de winter verkopen betekent dat hij zich nog een half jaar kan laten zien en zich op het wk laten zien. Dat betekent beter team voor Ajax in de CL en nog steeds een goede kans op een hoge verkoopprijs.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Gonadan schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:22:
[...]

Als hij gaat lopen mokken en er met de pet naar gooien dan gooit hij zn eigen glazen in. Zowel voor het WK als verdere kansen op een transfer.
Als hij teleurgesteld is dan is dat begrijpelijk maar tijdelijk. Ik verwacht op dat vlak geen problemen.
Eens, plus dat toekomstige clubs zo'n houding uiteindelijk straks ook niet bij hunzelf willen zien.
[...]

In de winter verkopen betekent dat hij zich nog een half jaar kan laten zien en zich op het wk laten zien. Dat betekent beter team voor Ajax in de CL en nog steeds een goede kans op een hoge verkoopprijs.
kans op ja maar ook kans dat hij het niet goed doet en ook kans dat United dan inmiddels is doorgeschakeld naar iemand anders. Maar goed, we gaan het zien :) .

edit: ik ben sowieso blij bij beide uitkomsten, of heul veel geld of nog een jaar Antony.

[ Voor 5% gewijzigd door gws24 op 26-08-2022 22:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
gws24 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:38:
[...]
Eens, plus dat toekomstige clubs zo'n houding uiteindelijk straks ook niet bij hunzelf willen zien.

[...]
kans op ja maar ook kans dat hij het niet goed doet en ook kans dat United dan inmiddels is doorgeschakeld naar iemand anders. Maar goed, we gaan het zien :) .

edit: ik ben sowieso blij bij beide uitkomsten, of heul veel geld of nog een jaar Antony.
Als de transfer niet doorgaat, heb je de eerste week niks aan Antony. Gezien zijn uitspraken zal hij niet meer zijn best doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 10:27
In ander nieuws:

FC Eindhoven is nog zonder puntverlies! *O*

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 15:22
Gewoon weg doen voor 90. Hansen doorschuiven en zo laten zien aan de jeugd dat ze kans maken op het eerste

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
Maarten_E schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:50:
In ander nieuws:

FC Eindhoven is nog zonder puntverlies! *O*
Het meest grappige is, is dat Helmond sport helemaal onderaan staat. En ze hadden nog wel zo'n grote mond, en zogenaamd veel poen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:41
Newcastle United gaat een bod van +/- 40; miljoen doen op Alvarez. Verwacht dat Ajax dit zal weigeren omdat er geen vervanger voor hem is en over enkele dagen de transfermarkt al sluit.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Exocet schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:44:
[...]

Als de transfer niet doorgaat, heb je de eerste week niks aan Antony. Gezien zijn uitspraken zal hij niet meer zijn best doen
In de Eredivisie heb je Antony in de meeste wedstrijden in principe niet echt nodig. Dus laat hem maar even mokken. Met een WK voor de deur trekt hij vanzelf weer bij. En er is CL over minder dan twee weken, toch een toneel waar hij zich (mede) voor dat WK in de kijker wil spelen.

Krijgt Ajax volgend jaar nog maar 60M voor hem? Jammer dan, maar overwinteren in de CL is ook wat waard. En daar kan hij zeker een factor in zijn. Met Berghuis op rechtsbuiten ga je in de CL minder potten breken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Scheelt inderdaad dat het WK eraan komt en hij eigenlijk niet kan verzaken mocht hij blijven (liever niet). Dat bod van 90+ Miljoen accepteren en weg met die zooi.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Exocet schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:44:
Dat was in de Eredivisie toch al wisselvallig. De beste wedstrijden waren toppers of met name CL.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Lol die replies op twitter posts van Ajax van al die zogenaamde fans van Manchester Utd... Free Antony..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dwight84 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:31:
Lol die replies op twitter posts van Ajax van al die zogenaamde fans van Manchester Utd... Free Antony..
Die zijn net zo wanhopig als de club en trainer.
Dit weekend punten verspelen en ze gaan helemaal koekoek voordat de transfermarkt sluit.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 21:18

snmght

imho dan he

Antony mag met korting weg, als je zo uitdrukkelijk niet meer in het Ajax shirt wilt spelen ga je toch lekker de Europa League in, adieu.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:55
Er gaan geruchten dat Stengs onderweg is naar PSV. Lijkt me een prima versterking, zeker met alle blessures :)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Volgens mij kan Ajax het vertrek van Antony prima opvangen met de spelers die ze hebben. Ook de 2e plaats moeten ze wel veilig kunnen stellen zonder hem. Lekker die 90 miljoen pakken zou ik zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 27-08-2022 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:17:
Volgens mij kan Ajax het vertrek van Antony prima opvangen met de spelers die ze hebben. Ook de 2e plaats moeten ze wel veilig kunnen stellen zonder hem. Lekker die 90 miljoen pakken zou ik zeggen.
Denk niet dat Ajax graag de voorrondes wil spelen, dus ze willen het hoogst haalbare in de competitie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik denk dat Lekkerboeie doelt op de tweede plaats in de CL poule ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Superkiwi schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:41:
Ik denk dat Lekkerboeie doelt op de tweede plaats in de CL poule ;)
Jullie zijn nu al overtuigd dat Ajax wel even kampioen gaat worden?! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Nu online

Stimulate14

⭐⭐⭐

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:56:
[...]

Ik niet. Ajax gaat morgen punten morsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

[...]
Dat niet, maar wie moet het anders worden? :+

Trouwens, het volk heeft al gesproken:
Superkiwi in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023"
;)

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 27-08-2022 12:20 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsy
ElPaco schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:09:
Er gaan geruchten dat Stengs onderweg is naar PSV. Lijkt me een prima versterking, zeker met alle blessures :)
Denk dat het ter aanvulling is en dat gakpo niet verkocht is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gynnad schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:21:
[...]

Denk niet dat Ajax graag de voorrondes wil spelen, dus ze willen het hoogst haalbare in de competitie.
Komend jaar is tweede plaats ook directe kwalificatie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 12:37:
[...]

Komend jaar is tweede plaats ook directe kwalificatie.
Als Nederland dit seizoen de Portugezen voorblijft dan mag de nummer 2 van 2023/24 naar de groepsfase CL van 2024/25.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 21:18

snmght

imho dan he

[...]

Actually ja. Het zou een schande zijn als ze dat niet doen.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ElPaco schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:09:
Dan hoop ik wel op koop/huur met optie tot koop

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Speelschema voor de europese wedstrijden is bekend:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x2BGXcxN_4rd56mCf1ATOn9QlH8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A69fw1g3n5eTz1Ddof3i2sWe.png?f=fotoalbum_large

Feyenoord eerst uit bij Lazio (zonder uit supporters vanwege straf) lijkt mij heel verstandig gezien het verleden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Hopelijk blijft Sontje Hansen bij Ajax. Nu ik wat meer van 'm gezien heb denk ik dat het een betere spits kan zijn dan Brobbey. Snel, behendig en kan goed afmaken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:49:
Hopelijk blijft Sontje Hansen bij Ajax. Nu ik wat meer van 'm gezien heb denk ik dat het een betere spits kan zijn dan Brobbey. Snel, behendig en kan goed afmaken.
Te klein, niet sterk genoeg, gaat never nooit een goed aanspeelpunt zijn in de spits

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
snmght schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 12:50:
[...]

Actually ja. Het zou een schande zijn als ze dat niet doen.
Waarom? Ik vind dat altijd zo'n onzin. Er zijn altijd wel één of twee teams die ook bijna alles winnen, dus zelfs als je Manchester City in de Eredivisie laat spelen, zijn ze niet in maart kampioen. Het hoeft maar even tegen te zitten en er wordt een ander kampioen dan degene met het meeste geld of op papier het beste team. En vergeet niet dat Ajax véél basisspelers kwijt is geraakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
gws24 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 16:36:
Speelschema voor de europese wedstrijden zijn bekend:

[Afbeelding]

Feyenoord eerst uit bij Lazio (zonder uit supporters vanwege straf) lijkt mij heel verstandig gezien het verleden.
Laten we hopen dat er niemand naar Rome af reist om de club te steunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05:29
Thuis kansloos van RKC verliezen, dat kan gewoon toch? Ik denk onderhand dat dit Vitesse in de KKD nog een modderfiguur zou slaan.. Die beloofde versterkingen kunnen geen seconde meer wachten.

Edit: Blijkbaar sprak ik voor mijn beurt :X

[ Voor 10% gewijzigd door ParaDroid2 op 27-08-2022 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff...

Dit is gewoon een kopie van Feyenoord - Heerenveen.
11 Mensen achter de bal, en Feyenoord komt er nauwelijks doorheen.

Toch nog flink werk aan de winkel voor Arne.

Ik kijk langzamerhand toch liever naar de Keuken Kampioen divisie dan naar de top 3 in de eredivisie.
Je weet toch dat tegenstanders erg gewoon geen wedstrijd van maken en alleen tegenhouden.
(Waar helemaal niets mis mee is, is hun goed recht.)

Maar, het word er niet leuker op. :O

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2022 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:58:
Te klein, niet sterk genoeg, gaat never nooit een goed aanspeelpunt zijn in de spits
Zou hij daarom ook meestal niet in de spits staan? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 07:06

OMX2000

By any means necessary...

Vage shizzle met Geertruida. Opeens misselijk?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

De wedstrijd heeft iemand nodig die energie brengt…..laten we die nu net gratis bij FC Utrecht hebben afgeleverd…..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 20:35:
Pffff...

Dit is gewoon een kopie van Feyenoord - Heerenveen.
11 Mensen achter de bal, en Feyenoord komt er nauwelijks doorheen.

Toch nog flink werk aan de winkel voor Arne.

Ik kijk langzamerhand toch liever naar de Keuken Kampioen divisie dan naar de top 3 in de eredivisie.
Je weet toch dat tegenstanders erg gewoon geen wedstrijd van maken en alleen tegenhouden.
(Waar helemaal niets mis mee is, is hun goed recht.)

Maar, het word er niet leuker op. :O
Feyenoord is niet creatief genoeg. Waarschijnlijk ligt dat aan de kwaliteit van het elftal.

Ik zie de wedstrijd niet, maar hoor wel het radioverslag. Maar als Feyenoord moet je toch een plan B of C hebben als je weer tegen zo'n geparkeerde bus aan loopt te spelen.

Er zijn clubs die hebben geleerd van dit soort ellende. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

mavaros schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 21:00:
[...]

Feyenoord is niet creatief genoeg. Waarschijnlijk ligt dat aan de kwaliteit van het elftal.

Ik zie de wedstrijd niet, maar hoor wel het radioverslag. Maar als Feyenoord moet je toch een plan B of C hebben als je weer tegen zo'n geparkeerde bus aan loopt te spelen.

Er zijn clubs die hebben geleerd van dit soort ellende. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Daarom zeg ik dat er nog veel werk aan de winkel is voor Arne.

Je ziet aan alles dat het team niet op elkaar ingespeeld is en dat ze niet eens een echte plan A hebben, laat staan B of C.

Verdedigend staat het wel prima. (Even afkloppen.)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2022 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Hanchko verrast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Gewoon geel voor Diemers, lijkt mij!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
COOLSINGEL WOOHOOO!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Mooie overwinning van Feyenoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Grudgie schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 22:18:
Mooie overwinning van Feyenoord. :)
Het was taai. Maar gelukkig kwam het goed.

Gek genoeg had ik het gevoel dat het lastiger was geweest als Emmen wat vaker had proberen aan te vallen. Want ze waren toch 2/3 momenten een beetje gevaarlijk. Had Feyenoord nog steeds gewonnen, maar dan met 5-1 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
OMX2000 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 22:30:
[...]

Het was taai. Maar gelukkig kwam het goed.

Gek genoeg had ik het gevoel dat het lastiger was geweest als Emmen wat vaker had proberen aan te vallen. Want ze waren toch 2/3 momenten een beetje gevaarlijk. Had Feyenoord nog steeds gewonnen, maar dan met 5-1 of zo.
Denk ik eerlijk gezegd niet, want dan waren er grotere ruimtes geweest en was de goal eerder gevallen. Maar dat is heel erg "wat als", ik ben blij met de overwinning, trip naar Denemarken is geboekt dus prima dagje zo. Hancko is een prima versterking in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 17:01
Een geheel nieuwe team en tot nu toe maar 2 verliespunten. Niet verkeerd, alhoewel we tot nu toe geen sterke tegenstander hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

Emmen niet kunnen zien ivm feestje, maar 1-0 tot minuut 85 was prima. Helaas volgden er nog wat meer minuten :p

Ene kant mooi dat Emmen het team niet aanpast op sterke tegenstanders, andere kant blijft het ook wel wat naïef. Maar zo is Dick.

[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 28-08-2022 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vos schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 09:44:
Ene kant mooi dat Emmen het team niet aanpast op sterke tegenstanders, andere kant blijft het ook wel wat naïef. Maar zo is Dick.
Daar heb ik altijd wel respect voor, dan speel je tenminste met je eigen identiteit. Dat is toch waarvoor je kijkt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Ik zag Emmen ook goede dingen doen.
Denk dat ze niet (rechtstreeks) hoeven te degraderen.
Komen bij mij beter over dan hun concurrenten Fortuna, Volendam en Go Ahead

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gynnad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aPHUI7t1Pw4n-bNLlmb_ljYcEEY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zeCtJsWYOusl1BD6fHyNjZck.jpg?f=fotoalbum_large
Antony weer niet bij de selectie, Berghuis wederom in de basis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:18:
[Afbeelding]
Antony weer niet bij de selectie, Berghuis wederom in de basis.
Wijndal geblesseerd?
Ook niet op de bank namelijk

[ Voor 3% gewijzigd door Exocet op 28-08-2022 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nee Blind moet er in maar Bassey is beter.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik vind voor nu Berghuis niet zo erg in de basis maar Blind, nu weet ik dat we niet mogen hopen op een blessure dus dan maar een rode kaart en 5 wedstrijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Exocet schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:26:
[...]

Wijndal geblesseerd?
Ook niet op de bank namelijk
Die schijnt idd een blessure te hebben

Toornstra direct in de basis bij Utrecht

FC Utrecht: Barkas, Van der Maarel, Ter Avest, Redan, Brouwers, Van der Kust, Toornstra, Viergever, Boussaid, Dost, Sylla

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Eén van de meest ondergewaardeerde Feyenoorders van de afgelopen jaren samen met Ayoub als je het mij vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ja Toornstra is echt zo'n type waar we in dit soort wedstrijden last van hebben, doen ze goed.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor Utrecht dus slim gedaan inderdaad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:46:
Belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor Utrecht dus slim gedaan inderdaad.
Misschien zou het handiger zijn dat die rode waas als Ajax langskomt iets minder wordt en ze bij Utrecht iets meer energie gaan steken tegen de Cambuurs van deze wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Wie is Conceicao?

Hij zit op de bank, maar eigenlijk heb ik geen idee wie het is. Ik ken wel een speler met dezelfde naam, maar die speelt niet bij Ajax, voor zover ik weet.

Verder vind ik het basisteam van Ajax er op het oog prima uitzien. In tegenstelling tot velen hier en daar, vind ik Berghuis een prima speler. Zeker als je weet dat hij maar een grijpstuiver heeft gekost en nu al 3x zoveel waard is bij eventuele verkoop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

mavaros schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:16:
Wie is Conceicao?

Hij zit op de bank, maar eigenlijk heb ik geen idee wie het is. Ik ken wel een speler met dezelfde naam, maar die speelt niet bij Ajax, voor zover ik weet.

Verder vind ik het basisteam van Ajax er op het oog prima uitzien. In tegenstelling tot velen hier en daar, vind ik Berghuis een prima speler. Zeker als je weet dat hij maar een grijpstuiver heeft gekost en nu al 3x zoveel waard is bij eventuele verkoop.
Een Ajax speler :+ Transfer gemist? Zit er al even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
PolarBear schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:11:
[...]

Misschien zou het handiger zijn dat die rode waas als Ajax langskomt iets minder wordt en ze bij Utrecht iets meer energie gaan steken tegen de Cambuurs van deze wereld.
Ik spreek regelmatig wat rustigere Utrecht supporters die dat ook zeggen, maar de hersenloze schreeuwers kunnen zij niet overstemmen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:38
mavaros schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:16:
Wie is Conceicao?

Portugese aankoop, moet in toekomst Antony's opvolger worden. Vermoedelijk is die speler met dezelfde naam zijn vader.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 15:53
Sempy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:20:
[...]

Portugese aankoop, moet in toekomst Antony's opvolger worden. Vermoedelijk is die speler met dezelfde naam zijn vader.
Of het is de speler die hij verwacht, maar had niet door dat Ajax em van porto heeft gehaald

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Die was volgens mij binnen / niet helemaal over de lijn.

[ Voor 34% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-08-2022 12:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:36

Hupske

AFCA

Timber moet nog even op gang komen. Als die dat maar snel doet voordat Utrecht er lucht van krijgt.

Nou lekker sterk weer van Blind haha. Jeetje je hoeft als buitenspeler ook niks te kunnen om hem voorbij te komen. Gewoon hard rennen.

[ Voor 41% gewijzigd door Hupske op 28-08-2022 12:28 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Blind te traag, die zagen we niet aankomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Pittige tackle op Tadic.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Van achteren neerschoffelen en dan klagen dat de scheids fluit haha.

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 28-08-2022 12:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Taylor op tijd basismateriaal, wat een heerlijke speler is dat.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Berghuis toppertje!!
Bam!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
Lekker snel doelpunt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
Uitgerekend Berghuis die het doet, nice

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olCUF8QrRitXJfGV56VPlsgu5Pw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cGDlwHY2JehMFyeXkH8YcJVy.png?f=user_large

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Mooi, moet Utrecht straks wat meer uit hun hok komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09 22:19
Hij zal wel een scheetje gelaten hebben, anders zou je hem nooit zo vrij laten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Quad schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:29:
Taylor op tijd basismateriaal, wat een heerlijke speler is dat.
Met zijn ontwikkeling en wat oudgedienden die bij hun club niet spelen misschien zelfs wel Oranje materiaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Antony nu echt definitief verkocht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 15:53
DoeEensGek schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:30:
Hij zal wel een scheetje gelaten hebben, anders zou je hem nooit zo vrij laten staan.
goeie tactiek toch? Ook lekker ongewassen en veel knoflook gegeten hebben, zo wil niemand je dekken :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Nou Berghuis, nu doorzetten en groeien.
De vorige op die positie was een bak met geld waard door zijn trukendoos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
PolarBear schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:31:
Antony nu echt definitief verkocht?
Zelfde verhaal als vorige week, gelukkig is de deadline aanstaande, dan is hij of last minute weg of moet hij aan de bak om zich in de kijker te spelen bij de Braziliaanse bondscoach.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nja, Ajax schijnt 100 miljoen te willen incl bonussen, vraag is of United het wil betalen. Vervanger hoef op zich niet te komen, vanuit jeugd is ook wel aanwas.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Sempy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:33:
[...]

Zelfde verhaal als vorige week, gelukkig is de deadline aanstaande, dan is hij of last minute weg of moet hij aan de bak om zich in de kijker te spelen bij de Braziliaanse bondscoach.
Ik doel op deze berichten:

en

[Twitter: https://twitter.com/Hamstelaar/status/1563834551759257601?s=20&t=PegCFDvsijWdVefNR6z5kg]

[Twitter: https://twitter.com/Hamstelaar/status/1563838764279029764?s=20&t=nOJCa3DpoK4u1SIkzyn8QQ]

[ Voor 8% gewijzigd door PolarBear op 28-08-2022 12:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Utrecht is wel goed fel. Benieuwd hoe lang het duurt voordat de eerste gele kaart gepakt wordt door hun en uberhaupt hoe lang ze dit vol zullen houden.

[ Voor 18% gewijzigd door Hupske op 28-08-2022 12:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hupske schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:36:
Utrecht is wel goed fel. Benieuwd hoe lang het duurt voordat de eerste gele kaart gepakt wordt door hun.
Ze spelen tegen Ajax, volgende week slapjes spelen tegen een makkelijke 3 punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Gaat wel erg makkelijk liggen

Pagina: 1 ... 56 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023