Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 320 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.090 views

Onderwerpen

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 15 mei 2023 @ 11:59:
[...]

Hahah ja ik zag het. Niet normaal. Bij Ajax altijd die dikke hamworst en bij Feyenoord altijd deze vent.
Wie hebben ze in Eindhoven eigenlijk? Snollebollekes?
Guus Meeuwis... :9B

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Iemand rook besteld?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Ja, Pernis is er niets bij^^ :P

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2023 @ 11:59:
[...]

Die heeft toch echt een pracht positie elke keer weer mag hij het balkon op om dit mee te maken.

Vorige keer barstte die al bijna in tranen uit, benieuwd of die het nu droog houdt.
Een icoon om te koesteren. 77 jaar en mankeert van alles, hopelijk mag hij nog een paar van dit soort feestjes meemaken!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:42
Gaan ze nou alleen maar keiharde housenummers draaien???

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

M@cer schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:10:
Gaan ze nou alleen maar keiharde housenummers draaien???
Ja, de DJ van dienst daar heeft een klein beetje het verkeerde idee.
Dit is geen festival waar je de DJ moet uithangen.

Laat de spelers lekker de interactie met het publiek aangaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2023 12:18 ]

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:11
Valentijn Driessen ziet Gimenez en Kokcu weggaan. tJa of er dan nog een titel inzit volgend jaar? Zelf denk ik dat Slot blijft, omdat hij kinderen hier nog op school heeft rondlopen. Maar ook hij zal niet ongevoelig zijn voor het simpele feit dat Engelse clubs 8x meer betalen.

Over de huldiging, tja blijft apart, en ik kan best tegen beetje sentiment, maar je kan ook overkill hebben.

• ph4ge
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:18:
[...]

Ja, de DJ van dienst daar heeft een klein beetje het verkeerde idee.
Dit is geen festival waar je de DJ moet uithangen.

Laat de spelers lekker de interactie met het publiek aangaan.
Dit is gewoon het repertoire voor een willekeurige wedstrijd in de Kuip hoor. :)
Sjah schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:20:
Valentijn Driessen ziet Gimenez en Kokcu weggaan. tJa of er dan nog een titel inzit volgend jaar? Zelf denk ik dat Slot blijft, omdat hij kinderen hier nog op school heeft rondlopen. Maar ook hij zal niet ongevoelig zijn voor het simpele feit dat Engelse clubs 8x meer betalen.
Het voordeel is dat deze mannen alleen weggaan voor de absolute top met ditto transfersommen. Ik denk persoonlijk dat Kokcu weg gaat en dat het verder mee zal vallen.

Haha die Trauner houdt niet meer op _O- Mooi dat ook de buitenlandse spelers uit volle borst meezingen.

[ Voor 46% gewijzigd door ph4ge op 15-05-2023 12:27 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Fijnstof crisis?

Lee gaat het nu weg zingen ;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SBMLFK_Lyk_Tc8EejNTvlFhDYfA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xp0GXeBBMzeBVpyyENQiPP6Q.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

ph4ge schreef op maandag 15 mei 2023 @ 11:58:
[...]

Lee Towers die met zn rollator het balkon op komt wandelen. <3
Daar is die weer. O+

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:12
JanW schreef op maandag 15 mei 2023 @ 11:19:
Dat zeg ik ook niet. De clubkaart is inderdaad niet relevant, maar ik had 't idee dat @jbdeiman dat wel suggereerde. Terwijl ik ook dus posts daarover zag van supporters van andere clubs.

Het cadeau doen van punten is geen te verdedigen besluit. Dus het is goed dat dat ook niet gaat gebeuren. Wat ik wel jammer vind is dat 't dan op een dinsdagmiddag om 3 uur wordt uitgespeeld.
De clubkaart is zeker irrelevant, maar zou ook wel weer meespelen verwacht ik. Het is immers óók het seizoen dat AZ een verzoek heeft gedaan open kaart te spelen op bepaalde beslissingen, waar de KNVB niet in mee wilde. Dat kan je i.m.o. niet helemaal los zien van het risico wat een KNVB zou nemen om dan uitgerekend nú zo'n besluit te nemen wat (wederom voor AZ) dan best heel beslissend zou kunnen zijn.
Daarbij komt (zoals ik ook noemde) ook nog eens dat er overal nog voor te spelen is, dan helpt het niet als je op deze manier een club helpt, het is een besluit wat je niet kan rechtvaardigen. Dat is ook waar ik steeds op doel eigelijk:
- je moet het goed kunnen onderbouwen;
- je wilt er (buiten Groningen in dit geval die er ook geen voor/ nadeel van zou hebben) geen andere clubs ook direct mee benadelen/ bevoordelen;
- je wilt niet op een dergelijke manier eigenlijk een precedent scheppen die zo beslissend is (zou je dit eerder hebben gedaan en er duidelijke regels op hebben, dan zou het gewoon te accepteren zijn, ook al is het dan beslissend voor een bepalaalde positie (europees) )

Je zal er altijd heen moeten dat er precedenten zijn welke niet zo bepalend zijn (simpel gesteld, een paar middenmoters in de KKD onderling bijvoorbeeld, die nergens meer om spelen, of vergelijkbaar in de Eredivisie. Op basis daarvan kan je voorwaarden/ regels duidelijk hebben (en aanscherpen) onder welke voorwaarden dit geldt.
Maar aan de andere kant krijg je dan weer situaties dat fans (tuig/ hooligans) bedenken dat het een idee is die voorwaarden te scheppen, omdat hun club dan 3 punten meeneemt. Hoe bepaal je welke club de bevoordeelde en/ of benaadeelde club moet zijn?
Nu was het bij Groningen natuurlijk wel duidelijk welke partijen daarbij betrokken waren (toch echt de kant van Grongingen, het zal je niet verbazen :+ ) , maar als ik in een vak met Ajax supporters en een Ajax sjaal om ga zitten en zo doe alsof het van Ajax zijde mis gaat in een wedstrijd, dan zou je een bepaalde club dus kunnen benadelen/ of bevoordelen en dat is altijd het laatste dat je moet willen. Wedstrijden moeten op sportieve gronden worden beslist, niet op iets anders tenzij het echt niet anders kan.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:24
rikoos schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:30:
Fijnstof crisis?

[Afbeelding]
Gaan ze hier ook de boel staken?

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:30:
[...]

De clubkaart is zeker irrelevant, maar zou ook wel weer meespelen verwacht ik. Het is immers óók het seizoen dat AZ een verzoek heeft gedaan open kaart te spelen op bepaalde beslissingen, waar de KNVB niet in mee wilde. Dat kan je i.m.o. niet helemaal los zien van het risico wat een KNVB zou nemen om dan uitgerekend nú zo'n besluit te nemen wat (wederom voor AZ) dan best heel beslissend zou kunnen zijn.
Daarbij komt (zoals ik ook noemde) ook nog eens dat er overal nog voor te spelen is, dan helpt het niet als je op deze manier een club helpt, het is een besluit wat je niet kan rechtvaardigen. Dat is ook waar ik steeds op doel eigelijk:
- je moet het goed kunnen onderbouwen;
- je wilt er (buiten Groningen in dit geval die er ook geen voor/ nadeel van zou hebben) geen andere clubs ook direct mee benadelen/ bevoordelen;
- je wilt niet op een dergelijke manier eigenlijk een precedent scheppen die zo beslissend is (zou je dit eerder hebben gedaan en er duidelijke regels op hebben, dan zou het gewoon te accepteren zijn, ook al is het dan beslissend voor een bepalaalde positie (europees) )

Je zal er altijd heen moeten dat er precedenten zijn welke niet zo bepalend zijn (simpel gesteld, een paar middenmoters in de KKD onderling bijvoorbeeld, die nergens meer om spelen, of vergelijkbaar in de Eredivisie. Op basis daarvan kan je voorwaarden/ regels duidelijk hebben (en aanscherpen) onder welke voorwaarden dit geldt.
Maar aan de andere kant krijg je dan weer situaties dat fans (tuig/ hooligans) bedenken dat het een idee is die voorwaarden te scheppen, omdat hun club dan 3 punten meeneemt. Hoe bepaal je welke club de bevoordeelde en/ of benaadeelde club moet zijn?
Nu was het bij Groningen natuurlijk wel duidelijk welke partijen daarbij betrokken waren (toch echt de kant van Grongingen, het zal je niet verbazen :+ ) , maar als ik in een vak met Ajax supporters en een Ajax sjaal om ga zitten en zo doe alsof het van Ajax zijde mis gaat in een wedstrijd, dan zou je een bepaalde club dus kunnen benadelen/ of bevoordelen en dat is altijd het laatste dat je moet willen. Wedstrijden moeten op sportieve gronden worden beslist, niet op iets anders tenzij het echt niet anders kan.
Er wordt morgen gewoon gespeeld dus wat heeft dit verhaal nou voor zin?

• ph4ge
Mooi om te zien dat Bijlow en Kokcu na de huldiging naar de mensen van Stichting Ambulance Wens zijn gegaan. Niet alleen kanjers op het veld, maar ook er naast.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05:13
ph4ge schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:00:
Mooi om te zien dat Bijlow en Kokcu na de huldiging naar de mensen van Stichting Ambulance Wens zijn gegaan. Niet alleen kanjers op het veld, maar ook er naast.
Zijn altijd dat soort acties waardoor ik spelers net een stukje hoger zet :)

• ph4ge
dglavimans schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:03:
[...]

Zijn altijd dat soort acties waardoor ik spelers net een stukje hoger zet :)
Het was kennelijk een spontane actie van die 2, erg mooi. d:)b

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:55:
[...]

Er wordt morgen gewoon gespeeld dus wat heeft dit verhaal nou voor zin?
Afwegingen kan men hier toch gewoon delen?

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
Napo schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:45:
[...]

Dat is mijn gedachte er ook bij, volgens mij moet dat kunnen en val ik niemand aan. Ik reageerde gewoon op een aantal mensen die riepen dat Ajax de 3 punten gewoon moest krijgen (en heb daar nooit bij genoemd/ verwezen dat dat Ajacieden zouden zijn).
Enige punt wat ik aanhaal is dat het wel een gevaarlijk precedent zou zijn en helemaal het moment waarop (en waarom ik dat vind).

Ik weet dat er morgen wordt gespeeld en ben het daar ook volledig mee eens, gewoon op sportieve gronden de 3 punten binnenhalen, is ook het allermooist. en levert, wat de uitkomst ook is, altijd het minste gedoe op.

[ Voor 16% gewijzigd door jbdeiman op 15-05-2023 14:18 ]

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:45:
[...]

Ik noem dit geen afwegingen meer als er allerlei vooroordelen richting ajax (knjb, eerder selecteren ajax spelers voor Oranje, etc) bij worden gehaald.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sjah schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:20:

Over de huldiging, tja blijft apart, en ik kan best tegen beetje sentiment, maar je kan ook overkill hebben.
Als Valentijn het zegt, hoef je je geen zorgen te maken, die verzint alles bij elkaar.

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:14:
[...]

Dat is mijn gedachte er ook bij, volgens mij moet dat kunnen en val ik niemand aan. Ik reageerde gewoon op een aantal mensen die riepen dat Ajax de 3 punten gewoon moest krijgen (en heb daar nooit bij genoemd/ verwezen dat dat Ajacieden zouden zijn).
Enige punt wat ik aanhaal is dat het wel een gevaarlijk precedent zou zijn en helemaal het moment waarop (en waarom ik dat vind).

Ik weet dat er morgen wordt gespeeld en ben het daar ook volledig mee eens, gewoon op sportieve gronden de 3 punten binnenhalen, is ook het allermooist. en levert, wat de uitkomst ook is, altijd het minste gedoe op.
kijk, als je het hier nou origineel bij gelaten had was ik het 100% met je eens geweest. Het zou heel raar en vreemd zijn als NEC terug moet naar Groningen en Ajax wel 3 punten 'cadeau' krijgt.
Alleen haal je erna allerlei andere zogenaamde samenzweringen bij, wat het nut ervan is is me nog steeds niet duidelijk, en dat haalt je post naar mijn mening gewoon volledig omver.

Dus laten we nu allebei maar gewoon tevreden zijn dat besloten is dat Ajax de punten niet cadeau krijgt,en ga verder es genieten van het kampioenschap ipv het vandaag over Ajax te hebben ;)

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 15 mei 2023 @ 15:00:
[...]

Ik noem dit geen afwegingen meer als er allerlei vooroordelen richting ajax (knjb, eerder selecteren ajax spelers voor Oranje, etc) bij worden gehaald.
Dan heb je toch een heel verleden gemist in deze topicreeks maar ook de "discussie" buiten dit topic. Zowel over de onzinnige discussie dat de KNVB Ajax zou voortrekken alsmede de spelers van Ajax die wat sneller geslecteerd worden (waarbij dat niets zegt over het feit dat dat waarschijnlijk gewoon terecht is)

Maar goed, hoe dat relateerd aan de reactie op @jbdeiman met de noodzaak van de post is wel een vraagteken.

[ Voor 8% gewijzigd door Napo op 15-05-2023 16:23 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
rikoos schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:30:
Fijnstof crisis?

[Afbeelding]
Ja, als ze die boeren niet aanpakken mogen wij ook een keertje :+

• mavaros
  • Nu online
Ik had nooit gedacht dat er ooit een dag zou aanbreken dat dit mijn strot uit ging komen.

Feyenoord is terecht kampioen geworden en het is geen kampioen van de armoe, zoals normaal wel het geval was in vroegere tijden. Ik vind ook dat Feyenoord het in Europa goed gedaan heeft.

Er valt dus eigenlijk vrij weinig te zeiken over Feyenoord.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:51
Net bij voetbal inside had die Feyenoord watcher het over puntenrecord, maar met 85 punten is er toch geen record? :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Martinusz schreef op maandag 15 mei 2023 @ 22:32:
Net bij voetbal inside had die Feyenoord watcher het over puntenrecord, maar met 85 punten is er toch geen record? :?
“Voor Feyenoord” gok ik

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• ph4ge
Mog schreef op maandag 15 mei 2023 @ 22:32:
[...]

“Voor Feyenoord” gok ik
Yes, het puntenrecord van Feyenoord is 85 punten in 1973 (omgerekend), maar toen werden ze er geen kampioen mee. In 1969 en 1971 werden ze kampioen met 83 punten.

Voor de volledigheid, het Eredivisie puntenrecord is in handen van Ajax dat in 1971/72 93 punten haalden. Het record van PSV is 88 punten in 2014/15.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
wel leuker zo, zo'n vrije trap aftrap :o

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:43
Als ze 2 dagen kunnen nadenken, zijn de vrije trappen best goed. :D

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Het is wel te zien waarom Groningen gedegradeerd is. Verschrikkelijk zwak begin van die ploeg.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:23
BAM 0-1 Tadic

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Gynnad
Het is wel weer wennen zo'n wedstrijd zonder publiek - klinkt voor geen meter

• Terranova
Gynnad schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:13:
Het is wel weer wennen zo'n wedstrijd zonder publiek - klinkt voor geen meter
verschrikkelijk he

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:01

Superkiwi

Hoi doei

Gelukkig zit er wel een stadionspeaker _O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Sempy
Superkiwi schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:18:
Gelukkig zit er wel een stadionspeaker _O-
en geen ballenjongens, lol

• Terranova
Geen ballenjongens _O- _O- _O-
Wat een amateurwedstrijd is dit. Geen publiek, geen ballejongens. Het zijn nog net niet grensrechters van beide clubs :+

• ParaDroid2
  • Nu online
Lekker zomers oefenpotje. In de rust komen er dan ook 11 nieuwe namen het veld in.

• Sempy
Lekker verdedigd :(

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

1-1 :')

• Gynnad
Man man man - 1-1

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Wijndal is bang, stap gewoon door man en draai niet!

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 16-05-2023 15:31 ]

• ParaDroid2
  • Nu online
Bijzonder goed gekeept ook. Laat AZ maar 3e worden, dan gebeurt er tenminste wat bij Ajax misschien.

• Exocet
  • Niet online
De typische 1 kans tegen, meteen een doelpunt...

• toolkist
  • Niet online
ParaDroid2 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:31:
Bijzonder goed gekeept ook. Laat AZ maar 3e worden, dan gebeurt er tenminste wat bij Ajax misschien.
Dat gaat er sowieso wel gebeuren...

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Is er een aardbeving, of is de camera gewoon echt instabiel :?

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:07

gws24

Thinking is hard!

Nou, de standaard Ajax ziekte is er weer, eindeloos combineren ipv gewoon uithalen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:34

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

gws24 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:36:
Nou, de standaard Ajax ziekte is er weer, eindeloos combineren ipv gewoon uithalen.
Misschien kan iemand Ajax uitleggen dat het een voetbalwedstrijd is en niet een breiclub bijeenkomst. Overloes gebrei steeds.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Speelt Ajax nu al? Had in de avond verwacht.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

"Ajax speelt goed" zegt de commentator, terwijl de meeste 1-2tjes veel te vaak fout gaan. Die groen/witte brei in de zestien is lastig doorheen te komen, dan moet het toch echt beter/scherper en met iets meer oog voor medespelers.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:33:
[...]

Dat gaat er sowieso wel gebeuren...
Zo onnodig, had Feyenoorder van het jaar "Alfred Schreuder" voor het WK ontslagen, twee/drie versterkingen in de winterstop gehaald en de kans op het kampioenschap was reëel.

XXXVI

• Sempy
Bijna 2-1, Ajax weer ouderwets ongemotiveerd

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:26
Vos schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:31:
Wijndal is bang, stap gewoon door man en draai niet!
Het is nog erger in mijn optiek en het komt uit laconiekheid. Je ziet zijn lichaamstaal na dat de eerste bal geblokt is compleet ontspannen terwijl de andere verdedigers nog gespannen staan, denkt hij al dat het compleet opgelost is en ja dan ben je te laat omdat je lichaam dan weer eerst aangespannen moet worden.

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:40:
[...]

Zo onnodig, had Feyenoorder van het jaar "Alfred Schreuder" voor het WK ontslagen, twee/drie versterkingen in de winterstop gehaald en de kans op het kampioenschap was reëel.
Yup, zo lang roepen we het ook al maar ja, vd Sar vond het niet nodig...
Ik hoop echt dat Man Utd hem nog een keer wil hebben zoals vroeger het gerucht ging, maar ben er bang voor...

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ephymerous schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:40:
[...]

:? Er zitten 13 (virtueel nu 15) punten tussen Feyenoord en Ajax, met PSV er nog tussen. En onder aan de streep doet Heitinga het niet echt veel beter dan Schreuder. Moeten dan wel beste versterkingen zijn geweest, die ook nog allemaal direct zouden moeten presteren.

• Sempy
PWM schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:51:
[...]

:? Er zitten 13 (virtueel nu 15) punten tussen Feyenoord en Ajax, met PSV er nog tussen. En onder aan de streep doet Heitinga het niet echt veel beter dan Schreuder. Moeten dan wel beste versterkingen zijn geweest, die ook nog allemaal direct zouden moeten presteren.
Haaland, De Bruyne, De Ligt. zo moeilijk is het echt niet. :+

• toolkist
  • Niet online
[...]

Heitinga heeft natuurlijk geen voorbereiding of winterstop gehad, en de moraal in de selectie was al verziekt.
Ik denk niet dat Heitinga Ajax wel even kampioen had gemaakt, zo goed is hij niet, maar beter (meer punten) eindigen dan we nu doen? Ik acht de kans groot.

• J0rdym23
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 14:55
PWM schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:35:
Is er een aardbeving, of is de camera gewoon echt instabiel :?
Lijkt idd erg instabiel!

• ParaDroid2
  • Nu online
Maar hoe makkelijk is het om die versterkingen zomaar te krijgen? Alle versterkingen van begin het seizoen blijken eigenlijk ook tegen te vallen en dat is niet alleen Schreuder aan te rekenen. Dus het is nogal koffiedik kijken om te zeggen dat Ajax met versterkingen zomaar wel goed zou draaien. De problemen zitten echt dieper.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:26
Wanneer gaan we eens een boze Heitinga langs het veld zien, want het voelt allemaal zo gelaten. Zowel bij de spelers als de technische staf. Een Van Gaal of Ten Hag had je al lang langs het veld zien schreeuwen en druk gebaren

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Pompi schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:10:
Wanneer gaan we eens een boze Heitinga langs het veld zien, want het voelt allemaal zo gelaten. Zowel bij de spelers als de technische staf. Een Van Gaal of Ten Hag had je al lang langs het veld zien schreeuwen en druk gebaren
Ik denk niet dat een boze Heitinga indruk maakt. Die man heeft toch helemaal geen uitstraling. Gok dat de jongens er ook meer om gaan lachen dan dat ze het serieus oppakken.

Spelers zijn niets en de trainer is niets. Je ziet echt aan alles dat de spelers er geen zin meer in hebben.

Zo een Bergwijn en Brobbey doen maar wat. luie donders. (Rensch er ook maar bij)

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Toch knap dat als je denkt dat het niet slechter kan, dat je toch weer verbaasd wordt door Ajax.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05:13
Dwight84 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:15:
[...]

Ik denk niet dat een boze Heitinga indruk maakt. Die man heeft toch helemaal geen uitstraling. Gok dat de jongens er ook meer om gaan lachen dan dat ze het serieus oppakken.

Spelers zijn niets en de trainer is niets. Je ziet echt aan alles dat de spelers er geen zin meer in hebben.

Zo een Bergwijn en Brobbey doen maar wat. luie donders. (Rensch er ook maar bij)
Wat een onzin. De boze speler Heitinga was toch ook gewoon vol uitstraling?

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Waarom is dat geen geel? Van achteren en raakt puur de speler.

[ Voor 44% gewijzigd door Vos op 16-05-2023 16:18 ]

• Dwight84
dglavimans schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:17:
[...]

Wat een onzin. De boze speler Heitinga was toch ook gewoon vol uitstraling?
Haha meen je dat? Heitinga had als speler en als trainer 0,0 uitstraling.. Boos kijken daar was hij goed in ja, maar zelfs dat was grappig.

• Gynnad
He he - het werd tijd ook

• Terranova
BAM

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Brobbey struikelt hem er in!

Stond er nou 1e goal sinds 12 februari? Pff

[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 16-05-2023 16:20 ]

• Dwight84
Nou hiep hoi.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Niet heel verdiend maar daar maalt niemand om ;)

• Dwight84
Superkiwi schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:19:
Niet heel verdiend maar daar maalt niemand om ;)
Haha grappemaker.

Edit: Waarom wordt Taylor er niet een keer uitgehaald of Bergwijn. elftal wordt weer omgegooid door een wissel. Alvarez weer naar de verdediging en Hato linksback. Allemaal zodat die Witte vlek kan spelen.

Hiep hoi 1-3

[ Voor 39% gewijzigd door Dwight84 op 16-05-2023 16:33 ]

• Gynnad
Dat moet toch wel de beslissing zijn of gaat het Groningse publiek er nog achter staan de laatste 10 minuten waardoor het nog kan gaan spoken.. :+

• Terranova
Die regel kende ik niet, maar komt niet slecht uit

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het zegt toch wel wat dat een 1-3 voorsprong tegen een gedegradeerd Groningen als opluchting voelt. Ik snak naar een nieuw seizoen. :/

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Als ik dit gekneus zo zie denk ik maar aan één ding..

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/Sk_GVpuyFL4AAAAd/man-man-man-man.gif

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Dwight84
Die Rensch.. Is ook wel een spelertje die in het rijtje van Rhijn, Klaiber hoort hoor. Pure armoede daar op rechtsback. Zo een Regeer kan toch nooit slechter zijn?

• Gynnad
Gynnad schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:33:
Dat moet toch wel de beslissing zijn of gaat het Groningse publiek er nog achter staan de laatste 10 minuten waardoor het nog kan gaan spoken.. :+
Oei oei - Jinx ik het nu... wel een prachtig doelpunt

• Sempy
Mooi doelpunt van Duarte. Kom je straks goed weg met die rare handsbal.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Beschamend dit doelpunt. Wel lekker ingeschoten.

Tweakers Discord

• ParaDroid2
  • Nu online
Dwight84 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:38:
Die Rensch.. Is ook wel een spelertje die in het rijtje van Rhijn, Klaiber hoort hoor. Pure armoede daar op rechtsback. Zo een Regeer kan toch nooit slechter zijn?
Van Rhijn en Klaiber vind ik eerlijk gezegd nog een heel stuk beter, die kunnen in de subtop nog wat waard zijn. Rensch is echt degradatiemateriaal.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
[...]

Het gaat om het moment. Had 'm voor het WK gedumpt en een waardige opvolger benoemd en de wereld ziet er heel anders uit ;)

XXXVI

• Terranova
Klaassen loopt op't veld alsof ie 50+ is, man man man. Dat sprintje

• Gynnad
nou de 3 punten zijn binnen, daar is ook alles mee gezegd.

Nog 2 wedstrijden en dan zit het seizoen er gelukkig op.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Maar goed dat vrijwel niemand deze wedstrijd gezien heeft.

• Terranova
Superkiwi schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:46:
welke wedstrijd?

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Superkiwi schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:46:
Blij dat ik hem onder werktijd keek met een half oog ;)

• Exocet
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:41:
Klaassen loopt op't veld alsof ie 50+ is, man man man. Dat sprintje
Die was echt waardeloos

• Dwight84
Waardeloze wedstrijd maar wel verdiend gewonnen maar wat deed dit pijn aan de ogen alweer.

Ik mag echt hopen dat Heitinga niet de hoofdtrainer wordt volgend seizoen, al laat hij dit uiteraard ook zelf wel zien. ongeschikt.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:34

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Zo drie punten. Wat een kwelling om te kijken maar je bent supporter of je bent het niet. Hopen dat ze derde plek nog weten te behouden voor europa league. En hele selectie een 50% korting op hun jaarsalaris voor dit bagger seizoen.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
Snap de negativiteit niet. Jullie halen meer punten dan PSV in Groningen... /s

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Verwijderd

Maarten_E schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:50:
Snap de negativiteit niet. Jullie halen meer punten dan PSV in Groningen... /s
PSV heeft negen punten laten liggen bij de drie degradanten. Hoe groot is die achterstand op Feyenoord ook alweer?

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:55:
[...]

PSV heeft negen punten laten liggen bij de drie degradanten. Hoe groot is die achterstand op Feyenoord ook alweer?
Tja, wint Ajax alle wedstrijden tegen AZ, Feyenoord en PSV dan staan ze bovenaan... maarja, als... :D

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:07

gws24

Thinking is hard!

Ik hou mijn hart vast voor de wedstrijden tegen Utrecht en Twente want het was weer niet heel goed. Weer teveel spelers bij Ajax die veel te makkelijk denken en niet continu alles geven. Zeker in de omschakeling blijft het drama, zoals Vink terecht aangaf bij de 2-3 doet echt niemand wat en hebben ze blijkbaar allemaal het idee dat het wel goed zal komen. Je mist imo echt iemand in het veld die mede spelers een keer verrot scheld ipv weer een handje te geven als het net een keertje goed afloopt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Exocet
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:58:
[...]

Tja, wint Ajax alle wedstrijden tegen AZ, Feyenoord en PSV dan staan ze bovenaan... maarja, als... :D
Als een club alle wedstrijden gewonnen had, dan waren ze kampioen geworden en het beste team ooit in de eredivisie geweest !

• Exocet
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:48:
Zo drie punten. Wat een kwelling om te kijken maar je bent supporter of je bent het niet. Hopen dat ze derde plek nog weten te behouden voor europa league. En hele selectie een 50% korting op hun jaarsalaris voor dit bagger seizoen.
Twente uit gaan ze sowieso niet winnen, dus het hangt vooral van AZ af denk ik.

• Maarten_E
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:55:
[...]

Dat is exact mijn punt.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 17:17:
[...]

Als een club alle wedstrijden gewonnen had, dan waren ze kampioen geworden en het beste team ooit in de eredivisie geweest !
Bedankt voor het uitleggen van m'n post :p

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Exocet schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 17:19:
[...]

Twente uit gaan ze sowieso niet winnen, dus het hangt vooral van AZ af denk ik.
Als Ajax daar punten verspeelt en AZ wint bij NEC is het gedaan. PSV gunt AZ p3 wel die laatste pot.

• Maarten_E
Vind het wel goed dat Feyenoord kampioen geworden is, en over het hele seizoen terecht. Één wedstrijd in competitie van tot nu toe 32 wedstrijden verliezen is uitstekend. Een paar jaar geleden werd er alom gezegd van buitenaf dat Ajax de komende jaren de Eredivisie zou domineren, dat scenario lijkt voorlopig de ijskast in te kunnen, en vind dat wel best. Veel liever een top-3 die elkaar uitdaagt en een close fight dan een Bayern München scenario.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
Kom er net achter dat ik fc Groningen vs Ajax gemist heb.
Nu was gemist misschien niet het juiste woord over wat ik lees over de wedstrijd.

Fc Groningen kan weer geen punten pakken lees ik en Ajax haalde zijn niveau niet.
Eigenlijk niks nieuws dus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SwK1H8aGgU-Oc0LccY31CS6AZ60=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dfueyq86q3Fkl5FBFEwTwt8H.gif?f=user_large

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
gws24 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 17:00:
Ik hou mijn hart vast voor de wedstrijden tegen Utrecht en Twente want het was weer niet heel goed. Weer teveel spelers bij Ajax die veel te makkelijk denken en niet continu alles geven. Zeker in de omschakeling blijft het drama, zoals Vink terecht aangaf bij de 2-3 doet echt niemand wat en hebben ze blijkbaar allemaal het idee dat het wel goed zal komen. Je mist imo echt iemand in het veld die mede spelers een keer verrot scheld ipv weer een handje te geven als het net een keertje goed afloopt.
Ik zag dat doelpunt nog ergens terug maar die apathische houding is tekenend voor het seizoen. Het is puur mentaliteit en werklust wat daar mis gaat.
Als Heitinga dat er niet uit gaat krijgen moet er iemand komen die het wel kan, of spelers die het niet kunnen opbrengen dan maar doorselecteren. Dit is beschamend.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 320 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023