On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Pijnlijk
Beetje op de achtergrond meeluisteren, dikke prima
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja, totaal geen probleem ermee. Kan nooit iets slechts zeggen over deze man.Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 16:39:
[...]
Lee = Feyenoord.
Mag van mij zo vals zingen als die wil.
Lee hoort er ook gewoon bij, zoals Hazes dat is bij Ajax. Guus bij PSV, of is dat een belediging? Vind Guus niet zo goed namelijk.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat blijft de hele wedstrijd zo?Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 16:41:
Damn, had die spandoek niet een klein beetje groter gekund?
Elect a clown, expect a circus.
Waarom alleen op de risicotribunes?rik86 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 16:19:
[...]
Maar dan mogen ze je - volgens een snelle Google-zoektocht - de toegang weigeren; dus voer een 100% controle op de risicotribunes in, je fouilleert iedereen icm id-plicht; ja, dat kost geld en is supporteronvriendelijk, maar t kan wel
Gewoon iedereen controleren.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Wel erg mooi
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Daar is helaas geen tijd voor, tenzij ze verplichten dat supporters 5 uur van tevoren komen.Marc H schreef op zondag 14 mei 2023 @ 16:43:
[...]
Waarom alleen op de risicotribunes?
Gewoon iedereen controleren.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Heb een aantal keren wat videos gezien over hoe ze die spandoeken maken, en ze zorgen er altijd voor dat deze grote doeken brandwerend zijn.
Ja wel verstandigVerwijderd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 16:45:
[...]
Heb een aantal keren wat videos gezien over hoe ze die spandoeken maken, en ze zorgen er altijd voor dat deze grote doeken brandwerend zijn.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ah jammer. Spandoekje gemist. Even een plaatje zoeken.Quad schreef op zondag 14 mei 2023 @ 16:47:
Spandoek was zeker netjes, record voor de grootste in de Kuip ooit?
Helaas noodzakelijkvhal schreef op zondag 14 mei 2023 @ 16:51:
Ik kijk zelden clubvoetbal op tv maar soms maak ik een uitzondering. Wat een armoe zijn die netten, verpest wel het beeld.
Tsja, bedank daar de supporters die het verstieren maar voor.vhal schreef op zondag 14 mei 2023 @ 16:51:
Ik kijk zelden clubvoetbal op tv maar soms maak ik een uitzondering. Wat een armoe zijn die netten, verpest wel het beeld.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
bazzemans schreef op zondag 14 mei 2023 @ 16:52:
[...]
Ah jammer. Spandoekje gemist. Even een plaatje zoeken.
Verwijderd
Aan de andere kant, de winnende 1-0 in de 93ste minuut...
Ik denk niet dat de Kuip dat zou overleven, de aardbeving van emoties.
Dat zou wel een test op toekomstbestendigheid zijn.Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 16:58:
Aan de ene kant wil ik toch echt een makkelijke 7-1 overwinning.
Aan de andere kant, de winnende 1-0 in de 93ste minuut...
Ik denk niet dat de Kuip dat zou overleven, de aardbeving van emoties.
En 1-0.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large)
Jaaaa
Ajax?dr.lowtune schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:03:
Er is een ploeg die heel graag kampioen wil worden!!!!!!
Vreemd dat morgen de huldiging is, hadden ze het niet donderdag kunnen doen? Dan heeft iedereen vrij.
Offtopic
[ Voor 46% gewijzigd door Outerspace op 14-05-2023 21:18 . Reden: Het gezuig over de moderator mag wel een keer stoppen ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik denk 18 maar ik snap je punt.dr.lowtune schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:03:
Er is een ploeg die heel graag kampioen wil worden!!!!!!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je denkt toch niet dat Aboutaleb daar aan mee werkt? Die man is anti FeyenoordHollowGamer schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:06:
Nu al tranen.. het is nog min. 80 min.
Vreemd dat morgen de huldiging is, hadden ze het niet donderdag kunnen doen? Dan heeft iedereen vrij.
Tja. Ik begrijp het sentiment en de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord (PSV) is prachtig als het op een normale manier geuit wordt. Toch vind ik het altijd wel jammer. Wees trots op je kampioenschap. Je bent beter dan iedereen dit jaar. Dat je je dan op dit moment afzet tegen Ajax is eigenlijk meer een compliment voor Ajax.
Sorry, maar ik heb hiervoor een rapporteer bericht gemaakt. Dit kan echt niet.carpebios schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:06:
Gefeliciteerd Feyenoorders. Zeer terechte kampioen.
Hopelijk staat er geen verboden woorden in dit bericht, anders mijn welgemeende excuses.
Iedereen? een officiele feestdag != wettelijke vrije dagHollowGamer schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:06:
Nu al tranen.. het is nog min. 80 min.
Leugens...HollowGamer schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:07:
[...]
Sorry, maar ik heb hiervoor een rapporteer bericht gemaakt. Dit kan echt niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Achja, wij (van Arsenal) doen hetzelfde als Spurs straks geen Europees voetbalt en niets klaarspeelt dit seizoen.bazzemans schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:07:
"Helemaal niets in Amsterdam"
Tja. Ik begrijp het sentiment en de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord (PSV) is prachtig als het op een normale manier geuit wordt. Toch vind ik het altijd wel jammer. Wees trots op je kampioenschap. Je bent beter dan iedereen dit jaar. Dat je je dan op dit moment afzet tegen Ajax is eigenlijk meer een compliment voor Ajax.
De 'jeugd' heeft toch vrij? Nu missen ze één schooldag. Weet ook niet hoe ze de rest van de week eraan toe zijn?Napo schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:08:
[...]
Iedereen? een officiele feestdag != wettelijke vrije dag
Waarom niet gewoon vandaag? Of kan dat niet?
Ja, vind ik ook jammer. PSV-supporters deden het ook na het winnen van de beker. Het was zo'n beetje het enige wat je hoorde. Jammer.HollowGamer schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:08:
[...]
Achja, wij (van Arsenal) doen hetzelfde als Spurs straks geen Europees voetbalt en niets klaarspeelt dit seizoen.
Nee hoor, je hebt gewoon (meestal) niets met je concurrent. Ik heb ook niets met Spurs.bazzemans schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:09:
[...]
Ja, vind ik ook jammer. PSV-supporters deden het ook na het winnen van de beker. Het was zo'n beetje het enige wat je hoorde. Jammer.
Dit vind ik nog kunnen, er zijn ergeren dingen die je kan roepen en/of doen.
Ik heb ook weinig met de concurrentie, maar vandaag ben ik toch liever met Feyenoord bezig dan met de rest.HollowGamer schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:10:
[...]
Nee hoor, je hebt gewoon (meestal) niets met je concurrent. Ik heb ook niets met Spurs.
Verwijderd
Aghja,bazzemans schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:09:
[...]
Ja, vind ik ook jammer. PSV-supporters deden het ook na het winnen van de beker. Het was zo'n beetje het enige wat je hoorde. Jammer.
Anders was het geweest
"Helemaal niets in Rotterdam."
Of
"Helemaal niets in Eindhoven"
Gaat al decennia op en neer zo.
Logisch dat ze dat roepen, dat kan namelijk niet zo vaak.Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:12:
[...]
Aghja,
Anders was het geweest
Of
Er zijn zeker ergere dingen.HollowGamer schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:10:
[...]
Nee hoor, je hebt gewoon (meestal) niets met je concurrent. Ik heb ook niets met Spurs.
Ik sta er anders in. Ik support mijn club. Daardoor ben ik niet tegen een andere club. Wel heerlijk om van je rivalen te winnen, dat voelt extra goed.
In dit geval vind ik het vooral dat Feyenoord een prachtig seizoen heeft gehad. In alles de rest (Ajax incluis) de baas. Het kampioenschap, de terechte trots daarover en een prachtig feest zijn al een genoeg lange neus (no pun intended) naar Ajax toe. Door nu toch te refereren aan Ajax, maak je de rivaal (in deze situatie) eigenlijk belangrijker dan ze zijn.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Daar heb ik gewoon niets meeVerwijderd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:12:
[...]
Aghja,
Anders was het geweest
Of
Kramer staat achter de VAR.nocalimero schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:15:
Hoe kan het dat de VAR de penalty niet checkt?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Onze wedstrijd is gestaakt Leon. Volgend seizoen weer nieuwe kansenLZ86 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:03:
KAMPIOENUHHHHH
Kampioenschap van FEY is nu toch wat belangrijker, dan een spannende wedstrijd ervan maken.nocalimero schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:15:
Hoe kan het dat de VAR de penalty niet checkt?
Ach, ook dat wentbazzemans schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:14:
[...]
Wel heerlijk om van je rivalen te winnen, dat voelt extra goed.
Het potentiele kampioenschap van één van de partijen zou geen invloed moeten hebben op het toepassen van regels.HollowGamer schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:20:
[...]
Kampioenschap van FEY is nu toch wat belangrijker, dan een spannende wedstrijd ervan maken.
Gonadan schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:21:
[...]
offtopic:
Hallo chef open deur, zijn de batterijen van je sarcasmedetector leeg?
Ik wist niet dat er enkel pseudo lollige opmerkingen tijdens wedstrijden gemaakt mochten worden?
[ Voor 38% gewijzigd door Napo op 14-05-2023 17:25 ]
Hallo chef open deur, zijn de batterijen van je sarcasmedetector leeg?Napo schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:20:
[...]
Het potentiele kampioenschap van één van de partijen zou geen invloed moeten hebben op het toepassen van regels.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Achja, het hoort er gewoon bij. Zou ook niet in mij opkomen als eerste, je bent bezig met je club, maar het kan ook andersom. Dat je bijvoorbeeld kampioen kan worden, maar het verspeelt in een paar wedstrijden..bazzemans schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:14:
[...]
Er zijn zeker ergere dingen.
Ik sta er anders in. Ik support mijn club. Daardoor ben ik niet tegen een andere club. Wel heerlijk om van je rivalen te winnen, dat voelt extra goed.
In dit geval vind ik het vooral dat Feyenoord een prachtig seizoen heeft gehad. In alles de rest (Ajax incluis) de baas. Het kampioenschap, de terechte trots daarover en een prachtig feest zijn al een genoeg lange neus (no pun intended) naar Ajax toe. Door nu toch te refereren aan Ajax, maak je de rivaal (in deze situatie) eigenlijk belangrijker dan ze zijn.
Dus ja, geniet gewoon van je kampioenschap.
Laten we samen hopen dat City dat als nog mag gaan ervaren en het wonder van 2023 Arsenals kant op valt.HollowGamer schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:21:
[...]
Dat je bijvoorbeeld kampioen kan worden, maar het verspeelt in een paar wedstrijden..
Het had een penalty moeten zijn en FEY is best slordig.Superkiwi schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:26:
Ik hoor het commentaar op de achtergrond maar de Eagles komen er niet veel aan te pas is het wel?
Verwijderd
Penalty omdat de GAE speler de grond in trapt?HollowGamer schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:29:
[...]
Het had een penalty moeten zijn en FEY is best slordig.
Nee dit is natuurlijk nooit een penalty
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:34:
[...]
Penalty omdat de GAE speler de grond in trapt?
Nee dit is natuurlijk nooit een penalty
In dit topic is BAM de definitie van GOAL.
Veel plezier Feyenoorders met jullie feestje.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:39
Verwijderd
Heeft toch uiteindelijk ook een grote bijdrage gehad aan dit kampioenschap.
In de komende wedstrijden zeker doen.Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:18:
Ik hoop toch echt dat Slot Wellenreuter er nog eventjes inbrengt.
trauner in de laatste 30 secondenVerwijderd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:18:
Ik hoop toch echt dat Slot Wellenreuter er nog eventjes inbrengt.
Verwijderd
Volgens mij werd er vanaf de 1-0 al minuten lang gezongenSuperkiwi schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:25:
He he, het publiek lijkt ook eindelijk te beseffen dat ze kampioen gaan worden
"Arne, Arne... We worden kampioen."
En, na de 2-0
"Wij zijn kampioen!! Wij zijn kampioen!!!"
Gefeliciteerd Feyenoorders, by far het meest stabiele kampioenschap dat ik in jaren heb gezien. En nu voort borduren!
- tweakduke
Nu Slot zelf nogSuperkiwi schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:25:
He he, het publiek lijkt ook eindelijk te beseffen dat ze kampioen gaan worden
Maar dat vertelt ook meteen het verhaal hoe de focus goed blijft. Dat zit helemaal in die man.
Lijkt inmiddels te zijn ingedaaldtweakduke schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:30:
[...]
Nu Slot zelf nog![]()
Maar dat vertelt ook meteen het verhaal hoe de focus goed blijft. Dat zit helemaal in die man.
- tweakduke
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023