Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Tadic kan het ook niet meer aanzien.
[ Voor 52% gewijzigd door Vos op 23-04-2023 15:08 ]
Met al die spanningen met aanstekers enzo dan snap je het gewoon niet hoor jongen
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
PSN: Finally_Chris
Jawel, falende uitvoering van de stervende zwaan.dr.lowtune schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:09:
daar was toch niks aan de hand met Tadic ?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Nee dat kan niet volgens de regelsCR1691 schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:10:
Kan die tadic niet een levenslange schorsing voor spelbederf krijgen van de KNVB. In de 30 en je ieder weekend zo klein gedragen. Verschrikkelijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 23-04-2023 15:11 ]
Het verbaast me dat nog geen enkele scheids hem er eens af gestuurd heeft met zijn schwalbes.CR1691 schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:10:
Kan die tadic niet een levenslange schorsing voor spelbederf krijgen van de KNVB. In de 30 en je ieder weekend zo klein gedragen. Verschrikkelijk.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Als zelfs dat al niet meer goed gaat bij hem wordt het wel tijd om eens afscheid van ‘m te nemen….Quad schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:10:
[...]
Jawel, falende uitvoering van de stervende zwaan.
Zie Ajax met dit spel de achterstand niet meer inlopen...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Verwijderd
Tadic heeft een hoofdblessure en zeer veel last?
Was er nu niet een regel dat er buiten het veld de tijd genomen moest worden om te kijken of er geen hersenschudding is? ^^
Nog steeds MVP, overduidelijk.dr.lowtune schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:11:
[...]
Als zelfs dat al niet meer goed gaat bij hem wordt het wel tijd om eens afscheid van ‘m te nemen….
Nouja, geef 'm even de tijd om te oefenen.dr.lowtune schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:11:
[...]
Als zelfs dat al niet meer goed gaat bij hem wordt het wel tijd om eens afscheid van ‘m te nemen….
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Al winnen ze alles, Feyenoord gaat dit echt niet meer weggeven.hoevenpe schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:12:
Is de Coolsingel al aangeveegd?
Zie Ajax met dit spel de achterstand niet meer inlopen...
Hersenschudding kan het sowieso niet zijnVerwijderd schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:12:
Hey, komop!!!
Tadic heeft een hoofdblessure en zeer veel last?
Was er nu niet een regel dat er buiten het veld de tijd genomen moest worden om te kijken of er geen hersenschudding is? ^^
Luuk de Jong er dan maar schorsen voor elke wedstrijd 90 minuten lang huilen en zeuren?CR1691 schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:10:
Ook eens. Stoor me daar als psv supporter mateloos aantoolkist schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:13:
[...]
Luuk de Jong er dan maar schorsen voor elke wedstrijd 90 minuten lang huilen en zeuren?
Ook een kandidaat inderdaad!toolkist schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:13:
[...]
Luuk de Jong er dan maar schorsen voor elke wedstrijd 90 minuten lang huilen en zeuren?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Die doet echt alles fout vandaag.Vos schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:17:
Taylor weer slappe hap. De selectie is echt slecht als hij zo veel minuten mag maken.
Ongelooflijk dit weertoolkist schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:20:
Oh en nou fluit ie wel meteen...
Verwijderd
Er is een verschil tussen over-mijn-lijk mentaliteit (Martinez, Guardado, Heitinga, De Jong)Vos schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:16:
Ik vind het wel mooi. Als een NL club Europees speelt of Oranje speelt, dan willen we juist spelers hebben met over-mijn-lijk mentaliteit en die alles doen om te winnen. Maar in de Eredivisie mag het niet.
En zielig acteer/matennaaier gedrag (Tadic, Mertens, Suarez, Simons.)
Het eerste kan ik heel goed hebben, tenzij het over de schreef gaat.
Maar, het tweede? Nee, dat mag van mij altijd bestraft worden met geel.
Ligt net aan voor welke club je benttoolkist schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:20:
Lol de Jong is nog erger dan Tadic...
Dit was nog minder dan bij Tadictoolkist schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:20:
Lol de Jong is nog erger dan Tadic...
De Jong en over mijn lijk? Grapjas. Acteer matennaaier net als Tadic. Zn 'blessure' daarnet bevestigt het meteen.Verwijderd schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:20:
[...]
Er is een verschil tussen over-mijn-lijk mentaliteit (Martinez, Guardado, Heitinga, De Jong)
Luuk de Jong hoort absoluut bij de matennaaier categorie, laat het vandaag weer zienVerwijderd schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:20:
[...]
Er is een verschil tussen over-mijn-lijk mentaliteit (Martinez, Guardado, Heitinga, De Jong)
Idd ik zie hem ook steeds. Hij windt zich ook aardig opDoeEensGek schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:21:
Kan die man met 2 bier daar niet prefentief verwijderd worden? Gewoon voor de zekerheid. Je weet maar nooit.![]()
Ehm nee, Tadic 'kon' net nog geraakt zijn, de Jong 100% niet
De ellende is dat dat soort valse “hoofdblessures” niet bestraft worden of misschien zelfs kunnen worden…wat natuurlijk misbruik enorm in de hand werkttoolkist schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:22:
[...]
De Jong en over mijn lijk? Grapjas. Acteer matennaaier net als Tadic. Zn 'blessure' daarnet bevestigt het meteen.
Verwijderd
Luuk heeft het allebei, vind ik.Exocet schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:22:
[...]
Luuk de Jong hoort absoluut bij de matennaaier categorie, laat het vandaag weer zien
Maten naait erop los.
Maar, ik kan mij ook nog wedstrijden herinneren waarbij die met een bloedend hoofd over het veld liep.
Of, bij blessures gewoon door ging.
Dacht dat je de individuele speler bedoelde niet de situatie van beidetoolkist schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:22:
[...]
De jong krijgt een arm in zijn nek.toolkist schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:22:
[...]
Tadic wordt geschramd door een voet (waarschijnlijk) en gaat 5 seconden te laat als stervende zwaan naar de grond
Verwijderd
Zielig zeg...
Een beetje schreeuwen naar een speler van een tegenstander.
Je zou er maar mee getrouwd zijn en ze op TV zo zien...
Maar goed, Ajax ouderwets beroerd. Gaten achterin en de aanval is zinloos gebrei. PSV die het eerste kwartier goed begon, maar daarna de teugels liet vieren. Kijken hoe de tweede helft verder gaat, men is eerder druk met elkaar dan met voetbal.
Zijn het wel steeds dezelfde twee bier? Dan drinkt hij ook niet door...sNielz123 schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:22:
Idd ik zie hem ook steeds. Hij windt zich ook aardig op
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik kan ook fanatiek zijn... Maar dit gedrag kan ik maar weinig van begrijpen. Rennen naar het hekje en schreeuwen.Verwijderd schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:24:
Sta je daar als volwassen "man" ...
Zielig zeg...
U vergeet Gimenez. Die lag tegen Roma te rollen als een kippetje aan een op hol geslagen spit. Toen hoorde je daar helemaal niemand over.Verwijderd schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:20:
[...]
Nu speelt Ajax en opeens komen er (net als zovaak) uit alle hoeken en gaten Tweakers geslopen om over Tadic te klagen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tjah, het, gebeurt ook in klasse 6 met spelers van 40+. En dat gaat nergens over, dit nog welVerwijderd schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:24:
Sta je daar als volwassen "man" ...
Zielig zeg...
En nee ik keur het niet goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 23-04-2023 15:27 ]
PSV wint alleen al op enthousiasme voor de ranja en het zakje chips na de wedstrijd
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
U heeft de afgelopen 29 speelronden onder een steen gelegen?Exocet schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:23:
Dit zou een topper moeten zijn, wat een bedroevend niveau zeg.
Verwijderd
Superkiwi schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:26:
[...]
U vergeet Gimenez. Die lag tegen Roma te rollen als een kippetje aan een op hol geslagen spit. Toen hoorde je daar helemaal niemand over.
Nu speelt Ajax en opeens komen er (net als zovaak) uit alle hoeken en gaten Tweakers geslopen om over Tadic te klagen
Objectieve Ajax fan hier. Ik klaag over alle spelers van Ajax.Superkiwi schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:26:
[...]
U vergeet Gimenez. Die lag tegen Roma te rollen als een kippetje aan een op hol geslagen spit. Toen hoorde je daar helemaal niemand over.
Geen enkele club in Nl heeft het. Al gun ik Feyenoord het kampioenschap. Best of the rest.piotr123 schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:31:
Werd door espn aangekondigt als een topper maar dat was ook alleen voor de kijkcijfers, twee clubs die het niet meer hebben. Jammer voor de spanning.
Klopt op zich, maar dit is toch ook niet vermakelijk? Het is een foutenfestijnsNielz123 schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:32:
Er gebeurt vanalles en het hoeft geen goed voetbal te zijn om vermakelijk te zijn.
Zo valt Viaplay wel weer mee, hè.DoeEensGek schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:33:
Waarom zoveel reclame op espn 2, hier betalen we al voor.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Nee anders betaalde je nog meerDoeEensGek schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:33:
Waarom zoveel reclame op espn 2, hier betalen we al voor.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik ben wel content met zijn aanwezigheid.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ook de regel gelukkig.Quad schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:48:
Wel blij met slechts geel.
Bassey is gewoon vaak de kop van jut. Die zal langzamerhand ook geen vertrouwen meer over hebben. Had dan Timber een plekje opgeschoven, Sanchez eruit en Bassey op de Jong spelen ofzo.Gynnad schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:47:
Verrassend dat Bassey eruit is gehaald, was wat mij betreft niet per se de minste.
Er was ook nog een verdediger bijna terugQuad schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:48:
Wel blij met slechts geel.
Heitinga heeft gewoon geen idee wat ie aan het doen isGynnad schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:47:
Verrassend dat Bassey eruit is gehaald, was wat mij betreft niet per se de minste.
Daarom zit die jongen dus voornamelijk op de bank.Vos schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:47:
Brobbey manman, wat een shitpass!
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023