De clubs en Eredivisie is daar zelf schuldig aan. Jarenlang niets gedaan, het werd steeds erger en er werden netten opgehangen, i.p.v. deze mensen aan te pakken.Superkiwi schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 20:37:
Ik schakel net in en het eerste wat ik zie is een beker bier tegen de grensrechter aan. Wanneer leren die paupers het nou eens?
Niet. Zo lang er geen consequenties aan zitten.Superkiwi schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 20:37:
Ik schakel net in en het eerste wat ik zie is een beker bier tegen de grensrechter aan. Wanneer leren die paupers het nou eens?
Bedoel die pauper bij PSV had al gewoon stadionverbod
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mja. Met de uitslag in Heerenveen hoeft de pot eigenlijk al niet meer gespeeld te worden in Grun.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Definitief gestaakt. Dikke crap dit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Espn zegt dat het gestopt wordt?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit kunnen weleens hele kostbare punten zijn, die Heerenveen vanavond niet pakte.
Definitief gestaakt.. mensen ontzettend boos en niet iedereen snapt het ESPN. Zag ze alweer dingen gooien.
Misschien dat de clubs nu dan ook langzaam gaan beseffen dat ze actie moeten ondernemen. Als dit reglementair verlies word is het nagenoeg klaar voor Groningen.
Dus bij ESPN gaan ze nu slap lullen i.p.v. gewoon de wedstrijd van 21.00u te laten zien.
Wat een zender is het toch.
Misschien dat de 'supporters' nu dan ook langzaam gaan beseffen dat ze dit niet moeten doen.Player1S schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 20:47:
Misschien dat de clubs nu dan ook langzaam gaan beseffen dat ze actie moeten ondernemen.
Ik hoop dat de biergooier op weg naar buiten een fikse oorveeg heeft gehad.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Waarschijnlijk eerst naar het politiebureau.Superkiwi schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 20:53:
[...]
Misschien dat de 'supporters' nu dan ook langzaam gaan beseffen dat ze dit niet moeten doen.
Ik hoop dat de biergooier op weg naar buiten een fikse oorveeg heeft gehad.
En idd, doorgaan met dergelijke maatregelen, dan stopt het vanzelf.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Je bent nog niet weggezapt hoop ik? ESPN las hier mee en heeft naar je kritiek geluisterdHollowGamer schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 20:53:
Dus bij ESPN gaan ze nu slap lullen i.p.v. gewoon de wedstrijd van 21.00u te laten zien.
Hoe komt het? Ik volg de Eredivisie niet zoveel, vanavond is geen PL, dat is de reden dat ik even kijk.Superkiwi schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 21:09:
Vitesse gaat in elk geval niét gestaakt worden want daar zit vrijwel niemand
Maar is het daar altijd zo leeg?
@Superkiwi
Klik voor filmpje.
Oorveeg ✅
#gronec pic.twitter.com/i1aifKETPB
— Thijs (@thijsfcg) 22 april 2023
Klik voor filmpje.
Oorveeg ✅
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Jup, het stadion is veel te groot voor ze. Nu zit er nog relatief veel publiek.
Reglementair verlies zou NEC bevoordelen en dus de concurrenten van NEC op de ranglijst benadelen. Beste is om daarom de wedstrijd te laten uitspelen op een later moment. Daar bovenop kan Groningen dan nog een straf krijgen, in theorie ook puntenaftrek, al zal het bij een individu die 1 beker bier gooit wel beperkt blijven tot een boete/wedstrijd zonder publiek.Player1S schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 20:47:
Misschien dat de clubs nu dan ook langzaam gaan beseffen dat ze actie moeten ondernemen. Als dit reglementair verlies word is het nagenoeg klaar voor Groningen.
Geen ideeSuperkiwi schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 20:40:
@Vos wat doet Emmen nou
*edit
Als Excelsior vanavond nou wint van Vitesse staat het allemaal wel héél dicht bij elkaar.
We kunnen al raden wat er gaat gebeuren. Die man wordt opgepakt wegens mishandeling en dat manneke komt overal mee weg want te jong.
Daarnaast gaat dat manneke bedreigingen krijgen* omdat hij met z'n gezicht op internet gekwakt is, waarna de vraag gaat worden gesteld of dit nu wel de juiste manier is met als gevolg dat de regel weer teruggedraaid wordt en we weer terug bij af zijn.
*er zullen best wel wat supporters zijn die hun kaartje en reiskosten graag vergoed zien worden door deze jongeman en anders kloppen ze wel bij zijn ouders aan.
*er zullen best wel wat supporters zijn die hun kaartje en reiskosten graag vergoed zien worden door deze jongeman en anders kloppen ze wel bij zijn ouders aan.
Die mannen kunnen gewoon bij de club aankloppen en daar een claim indienen. Ze verlagen zich tot hetzelfde, zo niet nog lager, niveau als die persoon op de beelden.
Bedreigingen zijn absoluut not done.
Bedreigingen zijn absoluut not done.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Die kerel die die klap uitdeelt lijkt een beveiliger/steward te zijn. Dan heb je dus al dat klootzakje te pakken, kan je hem gewoon afvoeren, en geef je hem nog een klap. Dat kan en mag je in die rol ook gewoon echt niet doen. Mishandeling lijkt me overdreven, maar die beveiliger kan denk ik naar andere klussen gaan uitkijken...toolkist schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 23:19:
[...]
We kunnen al raden wat er gaat gebeuren. Die man wordt opgepakt wegens mishandeling en dat manneke komt overal mee weg want te jong.
Nee, hij heeft wel een blauwe jas aan maar is verder behangen met supportersspul. (Sjaal etc) dit is gewoon een toeschouwer die terecht boos is dat hij na een kwartiertje naar huis kan.Jorizzz schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:29:
[...]
Die kerel die die klap uitdeelt lijkt een beveiliger/steward te zijn. Dan heb je dus al dat klootzakje te pakken, kan je hem gewoon afvoeren, en geef je hem nog een klap. Dat kan en mag je in die rol ook gewoon echt niet doen. Mishandeling lijkt me overdreven, maar die beveiliger kan denk ik naar andere klussen gaan uitkijken...
Geen steward, zie sjaaltje wat om zn nek hangt. In een ander filmpje zie je ook dat hij van zn zitplek af komt.Jorizzz schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:29:
[...]
Die kerel die die klap uitdeelt lijkt een beveiliger/steward te zijn. Dan heb je dus al dat klootzakje te pakken, kan je hem gewoon afvoeren, en geef je hem nog een klap. Dat kan en mag je in die rol ook gewoon echt niet doen. Mishandeling lijkt me overdreven, maar die beveiliger kan denk ik naar andere klussen gaan uitkijken...
Als hij wordt vervolgd moet er wel aangifte worden gedaan. Ik denk dat dit jongetje daar niet aan gaat denken op dit moment.
Heb mij dat al wel vaker afgevraagd; zijn stewards eigenlijk neutraal? Worden die extern ingehuurd of zijn dat mensen van uit de club? Want zou mij kunnen voorstellen als je als fan de raddraaier voor je hebt die de wedstrijd staakt, dat je dan ook niet helemaal helder reageert. Wil het absoluut niet goed praten want je hebt inderdaad een bepaalde rol.Jorizzz schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:29:
[...]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Niet altijd, in sommige gevallen in dienst van het stadion (ArenA/Ajax), in andere gevallen van een extern bedrijf (De Kuip/Feyenoord), of zelfs als vrijwilliger bij de club. (PSV) Maar er bestaat vaak wel sterke verbondenheid met de organisatie waarvoor ze die diensten leveren.Maarten_E schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:32:
[...]
Heb mij dat al wel vaker afgevraagd; zijn stewards eigenlijk neutraal? Worden die extern ingehuurd of zijn dat mensen van uit de club? Want zou mij kunnen voorstellen als je als fan de raddraaier voor je hebt die de wedstrijd staakt, dat je dan ook niet helemaal helder reageert. Wil het absoluut niet goed praten want je hebt inderdaad een bepaalde rol.
In het geval van Feyenoord zit het "externe bedrijf" op hetzelfde adres als de club en het stadion gevestigd, maar zij bemannen daarbij ook andere evenementen al dan niet buiten het voetbalseizoen om. Dat zal waarschijnlijk ook te maken hebben met het aan het werk houden van iedereen, en om ruim in het jasje te zitten qua personeel gedurende het voetbalseizoen. Ik ben een paar jaar geleden ook een hele zwik stewards uit De Kuip tegen gekomen op en rond het circuit bij de DutchGP.
Ik ga er vanuit dat de meeste stewards vaak wel een warm hart hebben voor de club/het stadion waarvoor ze ingezet worden/werken/vrijwilligeren. Zullen waarschijnlijk weinig stewards in de ArenA staan die eigenlijk Feyenoord supporter zijn, of in De Kuip die Ajax supporter zijn.
Degene die een klap gaf is een supporter geen steward/beveiliger.
Oké, blijkbaar toch niet, verkeerd gezien Dan lijkt het me een gevalletje eigen schuld dikke bult en kan ik me de emotie van die supporter goed voorstellen. Mag het officieel nog steeds niet, maar hier verwacht ik verder geen gedoe van.Jorizzz schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:29:
[...]
Opvallend, in dit 'Ajax topic' geniet PSV duidelijk meer vertrouwen dan in het voetbalpoule topic. Ter vergelijking:
Nationaal voetbal topic:
13x winst PSV
8x winst Ajax
9x gelijkspel
Voetbalpoule topic:
6x winst PSV
6x winst Ajax
3x gelijkspel
poule aldaar gemaakt door @makooy
Nationaal voetbal topic:
13x winst PSV
8x winst Ajax
9x gelijkspel
Voetbalpoule topic:
6x winst PSV
6x winst Ajax
3x gelijkspel
[Embed: https://www.nu.nl/voetbal/6260656/man-die-bij-groningen-nec-grensrechter-raakte-met-een-beker-bier-zit-nog-vast.html]
Op Nu.nl vinden de mensen het overdreven dat hij nog vast zit, ben ik de enige die het niet zo vind?
Sowieso voor zijn eigen veiligheid, maar ook omdat je een overtreding hebt gemaakt in het openbaar zeg maar. Je hoort niet dingen te gooien naar mensen.
Ja, ik begrijp wel de verontwaardiging. Mensen die een buschauffeur aanvallen, staan binnen één uur weer buiten. Met die comments ben ik het wel eens, maar dat is helaas hoe onze rechtstaat is. Het liefst zie ik die mensen minimaal één week in de bak zitten en ook aangeklaagd worden.
Op Nu.nl vinden de mensen het overdreven dat hij nog vast zit, ben ik de enige die het niet zo vind?
Sowieso voor zijn eigen veiligheid, maar ook omdat je een overtreding hebt gemaakt in het openbaar zeg maar. Je hoort niet dingen te gooien naar mensen.
Ja, ik begrijp wel de verontwaardiging. Mensen die een buschauffeur aanvallen, staan binnen één uur weer buiten. Met die comments ben ik het wel eens, maar dat is helaas hoe onze rechtstaat is. Het liefst zie ik die mensen minimaal één week in de bak zitten en ook aangeklaagd worden.
Ik zou ook zeggen dat PSV favoriet is, beide niet goed, vooral verdedigend niet, maar PSV heeft het thuisvoordeel.Superkiwi schreef op zondag 23 april 2023 @ 11:07:
Opvallend, in dit 'Ajax topic' geniet PSV duidelijk meer vertrouwen dan in het voetbalpoule topic. Ter vergelijking:
Nationaal voetbal topic:
13x winst PSV
8x winst Ajax
9x gelijkspel
Voetbalpoule topic:
6x winst PSV
6x winst Ajax
3x gelijkspel
Ik dacht een gelijkspel, maar met Bassey in de basis krijg ik toch wat twijfels. Denk dat ik hem gewoon laat staan.Superkiwi schreef op zondag 23 april 2023 @ 11:07:
Nationaal voetbal topic:
13x winst PSV
8x winst Ajax
9x gelijkspel
Voetbalpoule topic:
6x winst PSV
6x winst Ajax
3x gelijkspel
Verder lekkere wedstrijden vandaag.
Twente -Sparta is een lekker begin.
Twente op voorsprong, belangrijk voor de 5e plaats.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En toch een paar plastic bekers het veld op na de goal vanuit vak P. Niet gezien door de scheidsrechter blijkbaar. Hopelijk worden die eencelligen even 'toegesproken'.Quad schreef op zondag 23 april 2023 @ 12:41:
Twente op voorsprong, belangrijk voor de 5e plaats.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Iedereen in het stadion die gast aanklagen en geld van het kaartje terughalen.
De clubs alle verdere onkosten op hem verhalen.
Dan stopt het zo.
De clubs alle verdere onkosten op hem verhalen.
Dan stopt het zo.
Bij het aanvallen van een buschauffeur benadeel je een aantal mensen. Vooropgesteld: je bent niet goed bij je hoofd als je dat doet.HollowGamer schreef op zondag 23 april 2023 @ 11:14:
[Embed]
Bij het aanvallen van een grensrechter en daarmee het stilleggen van een wedstrijd creeer je wel een schadepost van duizenden euro’s.
En als er iemand straks toevallig raak gooit is het individu die iets fout doet. Het uitbannen van deze gedragingen blijkt lastig, je mag hopen dat de club achteraf alsnog de gooiers gaat aanpaken.alexbl69 schreef op zondag 23 april 2023 @ 12:43:
[...]
En toch een paar plastic bekers het veld op na de goal vanuit vak P. Niet gezien door de scheidsrechter blijkbaar. Hopelijk worden die eencelligen even 'toegesproken'.
Ja, ik snap je punt. Alleen hoeft voor mij schade in euros niet zo zwaar worden meegerekend. Allebei zorgen namelijk voor hetzelfde: andere mensen dragen de gevolgen van jouw actie.sNielz123 schreef op zondag 23 april 2023 @ 12:49:
[...]
Bij het aanvallen van een buschauffeur benadeel je een aantal mensen. Vooropgesteld: je bent niet goed bij je hoofd als je dat doet.
Bij het aanvallen van een grensrechter en daarmee het stilleggen van een wedstrijd creeer je wel een schadepost van duizenden euro’s.
Die duizenden euros zullen vast niet op de dader verrekend kunnen worden, vaak is daar geen geld te halen of gaat de rechter daar niet in mee.
Sparta netjes op voorsprong. Leuk potje wel.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Mooi! Lekker die 5e plaats verstevigen en dan volgend jaar als oudste club van NL verdiend Europa inQuad schreef op zondag 23 april 2023 @ 13:00:
Sparta netjes op voorsprong. Leuk potje wel.
Ja, ik vrees het ook.HollowGamer schreef op zondag 23 april 2023 @ 12:57:
[...]
Ja, ik snap je punt. Alleen hoeft voor mij schade in euros niet zo zwaar worden meegerekend. Allebei zorgen namelijk voor hetzelfde: andere mensen dragen de gevolgen van jouw actie.
Die duizenden euros zullen vast niet op de dader verrekend kunnen worden, vaak is daar geen geld te halen of gaat de rechter daar niet in mee.
Overigens mag de buschauffeur aanvaller van mij ook best een paar weekjes afkoelen in een cel.
Als Sparta dit wint kijken ze naar boven. Alle clubs boven hun spelen nog tegen elkaar en gaan zeker punten morsen.Superkiwi schreef op zondag 23 april 2023 @ 13:09:
[...]
Mooi! Lekker die 5e plaats verstevigen en dan volgend jaar als oudste club van NL verdiend Europa in
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tja, hier kon je op wachten na de ballen op het veld in Utrecht en het niet staken van Higler.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Het gat met AZ is 5 punten, het gat met PSV en Ajax 10 (de wedstrijd die nu gaande is nog niet meegerekend). Natuurlijk laten genoemde clubs nog punten liggen maar dat zal Sparta zelf ook wel doen.ph4ge schreef op zondag 23 april 2023 @ 13:21:
[...]
Als Sparta dit wint kijken ze naar boven. Alle clubs boven hun spelen nog tegen elkaar en gaan zeker punten morsen.
Fantastisch voor Sparta, maar gelukkig gaan ze de play-offs in, je moet er toch niet aan denken dat Sparta echt Europees voetbal haalt, verwacht dat een Twente bijv. volgend seizoen gemiddeld genomen een sterkere selectie zal hebben.Superkiwi schreef op zondag 23 april 2023 @ 13:31:
[...]
Het gat met AZ is 5 punten, het gat met PSV en Ajax 10 (de wedstrijd die nu gaande is nog niet meegerekend). Natuurlijk laten genoemde clubs nog punten liggen maar dat zal Sparta zelf ook wel doen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Was ook al wel her en der aangekondigd. Wel fijn dat ze het op een moment deden dat Sparta niet met een aanval bezig was. Op die manier werd niemand benadeeld.nocalimero schreef op zondag 23 april 2023 @ 13:25:
Tja, hier kon je op wachten na de ballen op het veld in Utrecht en het niet staken van Higler.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik gun FC twente nog een goal, maar meer ook niet.
Hup Twente en Sparta!
edit: Ik zie op teletekst staan dat het 1-3 voor Sparta is, maar op het AD staat het 3-2 voor Twente.
Hup Twente en Sparta!
edit: Ik zie op teletekst staan dat het 1-3 voor Sparta is, maar op het AD staat het 3-2 voor Twente.
[ Voor 41% gewijzigd door mavaros op 23-04-2023 13:49 ]
Cote, wel opzichtig eigen doelpunt.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Lekker! 3-2
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Als ze zo spelen als dit seizoen geef ik ze wel wat kansen om in de UCL enkele puntjes bij elkaar te sprokkelen.Gynnad schreef op zondag 23 april 2023 @ 13:41:
[...]
Fantastisch voor Sparta, maar gelukkig gaan ze de play-offs in, je moet er toch niet aan denken dat Sparta echt Europees voetbal haalt (...)
Het lijkt me ook wel mooi als bv een club als Aston Villa naar Het Kasteel komt.
Maar of ze echt potten kunnen breken? Dat denk ik inderdaad ook niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 23-04-2023 14:27 ]
Sparta moet een tandje bij zetten, want zo gaan ze het niet redden.
Brrr Bassey en Sanchez achterin. Opbouwen kan je wel vergeten nu. Zet Timber en Hato vast en die andere twee leveren de bal zo in.Gynnad schreef op zondag 23 april 2023 @ 13:16:
Geen verrassingen bij Ajax, Bassey de vervanger van Alvarez, voor de rest hetzelfde team als de laatste wedstrijd.
[Afbeelding]
Gelukkig heb ik een MTB ritje op de planning
XXXVI
Hier geen kaart terwijl het 100% dezelfde overtreding is?
En allemaal troep op het veld gegooid.
En dan wel rood voor Sparta geven maar de wedstrijd niet staken vanwege alle bekers die vlogen?
En dan wel rood voor Sparta geven maar de wedstrijd niet staken vanwege alle bekers die vlogen?
[ Voor 56% gewijzigd door dr.lowtune op 23-04-2023 14:08 ]
Bijzonder, want onze vriend Kooij moet het staken tijdelijk. Veel kan ik wel begrijpen, onbegrijpelijk dat je provocerend 2 minuten voor dat publiek gaat staan.
Het is me een potje wel hoor. Blijft spannend voor plek 5.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Snap dit ook niet zo heel goed.dr.lowtune schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:07:
En allemaal troep op het veld gegooid.
Wel zo flink zijn om de regels te volgen bij Sambo, maar niet omtrent wat de debielen in het publiek weer doen?
Weer lekker bezig scheids...
Edit: "Ja maar, hij provoceert ze"
En? So what?!?! Dat is toch geen excuus om je als een debiel te gedragen?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2023 14:12 ]
Die kaart was wel terecht, maar staken zou hij ook moeten doen. Ook de overtreding die aanleiding tot de 3-3 gaf was geel waard, gaf hij ook niet. Twente mazzelt hier met de scheidsrechter.Verwijderd schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:11:
[...]
Snap dit ook niet zo heel goed.
Wel zo flink zijn om de regels te volgen bij Sambo, maar niet omtrent wat de debielen in het publiek weer doen?
Weer lekker bezig scheids...
Edit: "Ja maar, hij provoceert ze"
En? So what?!?! Dat is toch geen excuus om je als een debiel te gedragen?
Hoeveel extra extra tijd kan je geven? En was dat ook echt rood? En waarom geen kaart voor die aggressieve speler??
[ Voor 9% gewijzigd door dr.lowtune op 23-04-2023 14:17 ]
De joey Kooij show hoor
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Een wanstaltige show mag ik wel zeggen. Terwijl de wedstrijd an sich prima was en 3-3 ook een prima uitslag is.Agent47 schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:17:
De joey Kooij show hoor
Een scheidsrechter die de wedstrijd opeist. What else is nieuw in Nederland?Agent47 schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:17:
De joey Kooij show hoor
Iedere scheidsrechter wilt uniek zijn in Nederland. Dat is begonnen met Kuipers en nu Nijhuis die de status hebben.
Wedstrijd is terecht op 3-3 geëindigd.
Slecht statement trouwens. Wedstrijd had gestaakt moeten worden.
Verwijderd
neemt niet weg dat de spelers die lopen te provoceren zichzelf ook wel even mogen aankijken in de spiegel, hebben tenslotte een voorbeeldfunctieAgent47 schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:21:
Iedere scheidsrechter wilt uniek zijn in Nederland. Dat is begonnen met Kuipers en nu Nijhuis die de status hebben.
Zeker, daarom was die kaart ook terecht, maar niet voldoende.Verwijderd schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:22:
[...]
neemt niet weg dat de spelers die lopen te provoceren zichzelf ook wel even mogen aankijken in de spiegel, hebben tenslotte een voorbeeldfunctie
Verwijderd
100%Verwijderd schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:22:
[...]
neemt niet weg dat de spelers die lopen te provoceren zichzelf ook wel even mogen aankijken in de spiegel, hebben tenslotte een voorbeeldfunctie
De tweede gele kaart was dan ook meer dan terecht.
Maar, dit kan en mag geen excuus zijn voor weer dat gegooi met spullen vanuit het publiek.
"Ja, maar hij provoceerde... dus, dan mag het."
Nee, gewoon overal een streep door trekken en alles afstraffen.
Maar goed, Kooij is volgens mij niet de slimste scheids op de velden...
Verwijderd
nee het mag niet, maar het helpt natuurlijk niet meeVerwijderd schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:26:
[...]
100%
De tweede gele kaart was dan ook meer dan terecht.
Maar, dit kan en mag geen excuus zijn voor weer dat gegooi met spullen vanuit het publiek.
"Ja, maar hij provoceerde... dus, dan mag het."
Nee, gewoon overal een streep door trekken en alles afstraffen.
Maar goed, Kooij is volgens mij niet de slimste scheids op de velden...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gele kaart en daarna staken was inderdaad het beste geweest. Spelers, coaches en supporters moeten zich gedragen.
Toch erg treurig dat kinderachtige gedrag. Nou hopen dat PSV - Ajax een mooie sportieve krachtmeting wordt, zonder al dat gedoe.
Toch erg treurig dat kinderachtige gedrag. Nou hopen dat PSV - Ajax een mooie sportieve krachtmeting wordt, zonder al dat gedoe.
Hopelijk gedraagt het publiek bij de wedstrijd zo zich wel. Als Feyenoorder kijk ik behoorlijk uit naar PSV-Ajax, ik hoop op een spektakelstuk zonder vreemde voorwerpen op het veld.
Gaat het de guzubuyuk show worden?
Mag een blik werpen op deze wedstrijd nog wel?
Nee, alleen ballen....DoeEensGek schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:30:
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Alleen een statiegeld blik, want dan verwacht men dat je het ook opruimtDoeEensGek schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:30:
Dom van sanchez
Het zat er aan te komen, lijkt wel of PSV met een man meer op het veld staat
Goede goal!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Psv is veel scherper
Inderdaad, dit wordt totaal niet spannend.jaapstobbe schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:46:
makkie voor PSV vandaag
Precies. Doet ie anders nooit, richting de eerste paal voor zijn man komen. Kinderlijk verdedigd zeg.DoeEensGek schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:45:
Joh Luuk wie had dat gedacht...
Als we dan toch de regels aan het aanscherpen zijn:
Zullen we ook “ En wie niet springt is (g)een jood “. Verbieden?
Bedoel.. Ajax noemt zichzelf superjodenAgent47 schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:47:
Vindt afgelopen weken naar Xavi irritanter
Dit is alleen een probleem als het in de kuip gezongen wordtAgent47 schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:47:
Xavi is vaak irritant jadglavimans schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:48:
[...]
Bedoel.. Ajax noemt zichzelf superjoden
Vindt afgelopen weken naar Xavi irritanter
Verwijderd
Nou, denk dat Heitinga maar een Slot/Hartman moet doen...
En, ben benieuwd of die dat durft.
Anders zie ik Sanchez wel een rode kaart pakken want die is er heel dichtbij nu.
En, ben benieuwd of die dat durft.
Anders zie ik Sanchez wel een rode kaart pakken want die is er heel dichtbij nu.
Heeft ook geel gekregen.Exocet schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:56:
Waarom is dit geen geel ?
Verwijderd
Damn, dit is wel iets unieks wat we zien op de Nederlandse Velden.
Tadic die op de grond ligt na een echte overtreding.
Nee, Ajax heeft nog helemaal niets te zeggen in Eindhoven.
Gelijkspel zou het beste zijn voor Feyenoord, maar... zie dit niet zo gebeuren.
Ze moeten het snel afmaken, anders weet je het nooit met Ajax.
Tadic die op de grond ligt na een echte overtreding.
Nee, Ajax heeft nog helemaal niets te zeggen in Eindhoven.
Gelijkspel zou het beste zijn voor Feyenoord, maar... zie dit niet zo gebeuren.
Ze moeten het snel afmaken, anders weet je het nooit met Ajax.
Sterke helft van Bakayoko
[ Voor 4% gewijzigd door dglavimans op 23-04-2023 15:03 ]
Hato is toch wel wat te licht voor deze wedstrijd….had Heitinga niks beters?
Nee.dr.lowtune schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:03:
Hato is toch wel wat te licht voor deze wedstrijd….had Heitinga niks beters?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:strip_exif()/f/image/opxNcIWvSx3aRaJri3fpHQRC.jpg?f=fotoalbum_large)