Flickr PSN ID= cheironnl
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik vindt het een kwal, maar hier toont ie karakter en ballen. Kudos
Ajax heeft geen Europees programma dus kan een halve wedstrijd midden in de week er prima bij hebben.Sempy schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:00:
[...]
En dan voor de resttijd straks een keer doordeweeks terugkomen? Lijkt me dat Ajax daar ook niet op zit te wachten, KNVB gaat ze echt niet de finale cadeau geven bij weigeren. Dus als ze zich veilig genoeg voelen, gaan ze door.
Ik vermoed dat ze dan de hele binnenstad afbreken uit onvrede.Martinusz schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:01:
Waarom niet publiek naar huis en dan uitspelen?
Vast onder het mom van veiligheid, omdat ze bang zijn dat het ontspoort in of buiten stadion. Die reden hebben ze wel al vaker bij stakingen door publiek gebruikt om toch maar door te gaan.Player1S schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:59:
[...]
Mag, maar KNVB kennende verliezen ze deze pot, dikke boete en mogelijk uit rancune ook nog eens puntaftrek in de competitie.
Hoe krijg je dat voor elkaar?Martinusz schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:01:
Ik denk dat dit niet de-escalerend werkt, en dat de politieinzet dan verdubbeld mag worden.Martinusz schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:01:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Straks gaan ze helemaal fluiten als Klaassen de bal heeft... Zo voorspelbaar wat een onzin dit!cheiron schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:00:
En dan fluit je nu Ajax uit als ze op komen. Sorry, maar dan is de boodschap echt niet aangekomen
VAR kan geen geel geven? En als het een racistisch iets was, kan de VAR niet bewijzen? Wat had de VAR moeten doen?LZ86 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:00:
Maar goed.
Buiten die debielen op de tribune.
Er is nu neem ik aan ook even door VAR en andere gekeken naar dat moment van Tadic?
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 05-04-2023 22:02 ]
Wellicht omdat je dan minimaal een uur verder bent en je dan wellicht beter morgen kan uitspelen? Waarbij morgen uitspelen wellicht de beste optie is.Martinusz schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:01:
Was gewoon weggegaan, maakt niet uit welke club je bent, dit is geen signaal afgeven.
Dit had afgefloten moeten worden en eindstand 1-2, het is tijd voor keiharde straffen en dan krijgen we dit, gewoon lekker verder spelen.
Alles beter dan RomeRobkazoe schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:01:
[...]
Ik vermoed dat ze dan de hele binnenstad afbreken uit onvrede.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
PSN: Finally_Chris
Dat ga maar eens iets doen tegen zo'n doorgesnoven idioot.CR1691 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:00:
Tijd voor meer sociale controle ook in de vakken. Ingrijpen als je zo’n debiel tekeer ziet gaan. Probleem is alleen dat mensen dat. Het durven, terecht ook.
Heb het 1 keer gedaan bij een gast die 10 min voor tijd weg liep en voor mij bleef staan toen er nog iets leek te gebwuren. Meteen hij en zijn 6 vriendjes over de zeik dat ik geen supporter was met een kop waar alleen nog wit poeder in rond dwarrelt.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
[ Voor 79% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-04-2023 22:04 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Gewoon op de borden melden definitief gestaakt?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik weet niet wat ik hier nu van moet vinden
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee, maar dit was dan toch ook gewoon rood? Eerst een Ippon en vervolgens een beetje smerige dingen roepen.Vos schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:01:
[...]
VAR kan geen geel geven? En als het een racistisch iets was, kan de VAR niet bewijzen? Wat had de VAR moeten doen?
Oh hij krijgt geel nu....
Gewoon weer zo'n rookgordijn optrekken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kan het ook niet geloven, dat uitfluiten van Ajax ook meteen.krissie100 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:02:
Ik begrijp hier dus echt helemaal niets van dat we doorgaan... Echt ongelooflijk.
Dit had afgefloten moeten worden en eindstand 1-2, het is tijd voor keiharde straffen en dan krijgen we dit, gewoon lekker verder spelen.
EensMog schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:02:
Als Feyenoorder: ongelooflijk kansloos dit. Ik ben afgehaakt. Moge Ajax winnen.
Ik kan wel wat dingen verzinnen maar dat wordt niet gedoogd in een ontwikkeld land als Nederland
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mooi John? Met moeite een Nederlandse volzin, onnodig gevloek en het genetisch afvoerputje van de randgemeenten van Rotterdam aanspreken op het verstand?LZ86 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:56:
Mooi John.
Gewoon affluiten, 1-2 voor Ajax en Feyenoord een keer gepast straffen. Te droevig voor woorden dat Feyenoord hier nog een kans krijgt.
Verwijderd
Word er gefloten vanwege dat, of vanwege Tadic heeft gedaan?cheiron schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:00:
En dan fluit je nu Ajax uit als ze op komen. Sorry, maar dan is de boodschap echt niet aangekomen
Dat weten we natuurlijk niet.
Mochten ze bij Klaassen fluiten, in plaats van klappen?
Dan schaam je kapot als "Supporter"
Tja, andere taal snappen die lui toch niet?lateef schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:03:
[...]
Mooi John? Met moeite een Nederlandse volzin, onnodig gevloek en het genetisch afvoerputje van de randgemeenten van Rotterdam aanspreken op het verstand?
Gewoon affluiten, 1-2 voor Ajax en Feyenoord een keer gepast straffen. Te droevig voor woorden dat Feyenoord hier nog een kans krijgt.
Beter zo dan een beetje diplomatiek gelul.
Alsof die doorgesnoven dronken tokkies iets doorhebben wat er gaande is.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:03:
[...]
Word er gefloten vanwege dat, of vanwege Tadic heeft gedaan?
Dat weten we natuurlijk niet.
Mochten ze bij Klaassen fluiten, in plaats van klappen?
Dan schaam je kapot als "Supporter"
Nou dat bedacht ik mij als psver dus ook.. Er is hier 1 mentale winnaar van en dat is niet Ajax nuSuperkiwi schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:02:
100% dat het publiek nu extra vurig achter de thuisclub gaat staan en Feyenoord hier als winnaar van het veld stapt.
Ik weet niet wat ik hier nu van moet vinden
Kom op die actie is geen roodLZ86 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:02:
[...]
Nee, maar dit was dan toch ook gewoon rood? Eerst een Ippon en vervolgens een beetje smerige dingen roepen.
Oh hij krijgt geel nu....
Als dat mogelijk is zou ik dat een goede optie vinden bij elke vorm van terreur van de tribuneCR1691 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:02:
Eigenlijk hadden ze eerst dat vak leeg moeten trekken. Triest voor de goedwillende mensen maar die doorgesnoven debielen moeten kei en keihard aangepakt worden.
Dit is puur dat ze er als clubs hierboven staan. Ze geven een signaal af dat ze dan wel de boel kunnen verstoren, maar ze krijgen de spelers en beide teams er niet mee klein.krissie100 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:02:
Ik begrijp hier dus echt helemaal niets van dat we doorgaan... Echt ongelooflijk.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat is het hele probleem ja. De sport gaat kapot door dit soort figuren.Rubman schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:02:
[...]
Dat ga maar eens iets doen tegen zo'n doorgesnoven idioot.
Heb het 1 keer gedaan bij een gast die 10 min voor tijd weg liep en voor mij bleef staan toen er nog iets leek te gebwuren. Meteen hij en zijn 6 vriendjes over de zeik dat ik geen supporter was met een kop waar alleen nog wit poeder in rond dwarrelt.
Wat had je verwacht van dit publiek? Worden meerder keren per seizoen zwaar gestraft, maar niets leert ze.cheiron schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:00:
Wat Perez zei was natuurlijk de spijker op zijn kop.
Verwijderd
CR1691 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:04:
[...]
Dat is het hele probleem ja. De wereld gaat kapot door dit soort figuren.
Of: Fout gedrag belonen door ze gewoon door te laten spelen zodat er geen lerend effect gebeurt zodat de supporters er gewoon mee wegkomen.Sjah schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:04:
Goed dat ze doorgaan, je beetje llaten gijzelen door iemand die een aansteker gooit omdat die onzeker is.... en weinig zelfbeheersing.
Flickr PSN ID= cheironnl
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Idd, als ik Ajax was zou ik gewoon kappen en naar huis gaan.LZ86 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:01:
Kan niet anders zeggen dat ik het dapper, knap en bewonderingswaardig van Klaassen vindt.
Ik vindt het een kwal, maar hier toont ie karakter en ballen. Kudos
Ja inderdaad. Je zou ook maar met de trein zijn. Kan je de wedstrijd niet afkijkenPWM schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:05:
Ondertussen liggen mijn kinderen op bed, die de wedstrijd eens in de avond mochten kijken. Jammer weer.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Denk eerder trauma en heel veel adrenaline wat uit is gewerkt.Agent47 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:05:
Hersenschudding
Overweldigd door alles wat er is gebeurd, wat logisch is.
Hopelijk een gratis wissel.
Maar meteen naar het ziekenhuis.
Vind het wel klasse van hem dat hij nog het veld op is gekomen.
Maar als nu een speler uitgeschakeld wordt door een supporter is het helemaal klaar
[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 05-04-2023 22:07 ]
Wat deed ie dan?Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:03:
Tadic geel voor discriminatie. Wat een grap.
XXXVI
Nadat die Kokcu op de grond smeet maakte die een eet beweging.
Maar hoe? Ik zag het oprecht niet?
En een eetbeweging is tegenwoordig discriminatie?Rendiertje schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:07:
[...]
Nadat die Kokcu op de grond smeet maakte die een eet beweging.
[ Voor 41% gewijzigd door ephymerous op 05-04-2023 22:08 ]
XXXVI
Kop houden, het stadion leeg vegen en een keer gepast straffen. Toch te droef voor woorden dat Feyenoord hier nog mag voetballen.LZ86 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:03:
[...]
Tja, andere taal snappen die lui toch niet?
Beter zo dan een beetje diplomatiek gelul.
Zelfs al was het ingestudeerd had het niet verder gemoeten. Ik zou 't eerlijk gezegd ook zo doen als ik geforceerd zou worden om verder te spelen. Al kan het natuurlijk gewoon alsnog de keuze van Ajax zijn natuurlijkLZ86 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:06:
Ja, fluit maar af en geef m aan Ajax. Als dit daadwerklijk geen ingestudeerde actie is![]()
Maar als nu een speler uitgeschakeld wordt door een supporter is het helemaal klaar
Verwijderd
Geen seconde spijt van.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Als het goed is wel.. begrijp alleen niet dat Ajax even met hem naar het ziekenhuis gaan. Bij een hoofdwond zou ik dat zeker doen.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:06:
[...]
Denk eerder trauma en heel veel adrenaline wat uit is gewerkt.
Overweldigd door alles wat er is gebeurd, wat logisch is.
Hopelijk een gratis wissel.
Jammer hé. Heb er ook geen enkel gevoel meer bij. Speel maar gewoon achterin wat rond en fluit af.CR1691 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:07:
Hele spanning en heel het gevoel weg bij deze wedstrijd. Normaal zou ik enorm blij zijn als we deze nog over de streep zouden trekken, niet zit ik toch met een dubbel gevoel.
Verwijderd
Hoop ik toch echt op een finale ZONDER Feyenoord supporters als straf.
Gooi het halve stadion maar lekker vol met kinderen en vluchtelingen.
Een eetgebaar maken is in deze slappe enge-woke-wereld tegenwoordig ook discriminatie
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Stadion? Dat vak bedoel je.lateef schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:08:
[...]
Kop houden, het stadion leeg vegen en een keer gepast straffen. Toch te droef voor woorden dat Feyenoord hier nog mag voetballen.
Heel begrijpelijk.
Al zeg ik het niet snel laat Ajax maar winnen, al hadden die geen publiek mee om het voor ze te verzieken dus ja hoe eerlijk is dat dan
Ik kan het me echt niet voorstellen dat je vrijwillig door gaat spelen terwijl je niet eens zeker weet of de betrokken speler wel verder kan.Terranova schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:08:
[...]
Zelfs al was het ingestudeerd had het niet verder gemoeten. Ik zou 't eerlijk gezegd ook zo doen als ik geforceerd zou worden om verder te spelen. Al kan het natuurlijk gewoon alsnog de keuze van Ajax zijn natuurlijk
8 wissels dan?Harry Nak schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:08:
4 dubbele wissel voor Feyenoord.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat weet je dus niet.dutchgio schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:06:
Gedwongen dus om door te spelen...
KNVB maakt er weer een potje van.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Wat ik hier eerder las in het topic iets roepen over Ramadan tegen Kokcuephymerous schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:07:
[...]
Maar hoe? Ik zag het oprecht niet?
[...]
En een eetbeweging is tegenwoordig discriminatie?
Hoop dat je er van geniet want het gaat de andere 99 keer wel goed. Vanaf nu allemaal weer graag on topic want er wordt gewoon gevoetbald.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:08:
In 2015 ben ik gestopt met wekelijks naar het stadion gaan en met ingang van dit seizoen heb ik ESPN eruit gegooid. Kijk nu soms alleen nog een mooie Europese wedstrijd en support dan de team met het leukste voetbal (en financieel het meest fair).
Geen seconde spijt van.
Hij maakte een gebaar dat ie wazig zag. Dat klinkt dus wel als hersenschudding.Rubman schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:08:
Denk ook niet zozeer dat hij eraf is vanwege hersenschudding of iets maar gewoon aangeslagen van het gebeuren.
Heel begrijpelijk.
Al zeg ik het niet snel laat Ajax maar winnen, al hadden die geen publiek mee om het voor ze te verzieken dus ja hoe eerlijk is dat dan
Er zal sowieso iets van dwang van de KNVB zijn geweest, maar hoeveel is de vraag.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:09:
[...]
Ik kan het me echt niet voorstellen dat je vrijwillig door gaat spelen terwijl je niet eens zeker weet of de betrokken speler wel verder kan.
Verwijderd
Eetgebaar, naar de grond wijzen en zeggen "Zitten en eten" tegen een Moslim tijden Ramadam is inderdaad discriminatie.Jeroenvde89 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:08:
[...]
Een eetgebaar maken is in deze slappe enge-woke-wereld tegenwoordig ook discriminatie:(
(En, ja... dat kan je duidelijk zien tijdens de herhaling als je ook maar een heel klein beetje kan liplezen.)
Maar, we zullen de waarheid (hopelijk) wel van Kokcu horen na de wedstrijd.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2023 22:11 ]
Niet alles in dit topic is de waarheiddglavimans schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:09:
[...]
Wat ik hier eerder las in het topic iets roepen over Ramadan tegen Kokcu
Psv en Spakenburg nog maar eens dunnetjes over doen maar dan in de finale dus?Montaner schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:09:
Ik zeg: Feyenoord en Ajax allebei sowieso geen kampioen als maatregel!
Eetgebaar en wijzen naar de grond, is toch vrij lelijk.Jeroenvde89 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:08:
[...]
Een eetgebaar maken is in deze slappe enge-woke-wereld tegenwoordig ook discriminatie
Dat dan weer wel maar ook dat kan door spanning, adrenaline etc komen. Zou alsnog geen risico nemen en even ter controle bij het ziekenhuis gaan.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:09:
[...]
Hij maakte een gebaar dat ie wazig zag. Dat klinkt dus wel als hersenschudding.
Gaat om de bedoeling erachter, aan je username te zien kom je uit 89 dan hoop ik dat je het vermogen hebt te weten waar Tadic op doelde.Jeroenvde89 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:08:
[...]
Tenzij die elke wedstrijd eetgebaren maakt, lijkt mij sterk
Ik snap inderdaad niet dat ie nu gewoon op de bank gaat zitten.Rubman schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:10:
[...]
Dat dan weer wel maar ook dat kan door spanning, adrenaline etc komen. Zou alsnog geen risico nemen en even ter controle bij het ziekenhuis gaan.
Dat is geen straf meer. Feyenoord zou dit seizoen en komend seizoen geschorst moeten worden voor dit toernooi.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:08:
Mocht Feyenoord dit nog winnen, wat ik nu echt NIET meer hoop.
Hoop ik toch echt op een finale ZONDER Feyenoord supporters als straf.
Gooi het halve stadion maar lekker vol met kinderen en vluchtelingen.
De scheidsrechter zou nu ook moeten beslissen om de wedstrijd te staken en de overwinning zou aan Ajax toegekend moeten worden. Zoals het nu gaat kun je er dus blijkbaar mee wegkomen om vanuit het publiek een speler van de tegenstander met geweld uit de wedstrijd te werken. Een belangrijke speler van Ajax is nu van het veld en ze hebben een wissel minder, hoezo is dit geen competitievervalsing meer.
Maak dit nu a.u.b. niet te groot. Ik heb ook iets racistisch gezegd tegen een teamgenoot van mij destijds, daar heb tot de dag van vandaag nog altijd spijt van.dglavimans schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:09:
[...]
Wat ik hier eerder las in het topic iets roepen over Ramadan tegen Kokcu
Soms zeg je domme dingen, is dat erger dan iemand zijn hoofd ingooien met een aansteker?
De Ajax medische staf liet Blind nog spelen in een wedstrijd nadat hij met hart problemen tegen de grond ging. Die hebben geen best trackrecord.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:12:
[...]
Ik snap inderdaad niet dat ie nu gewoon op de bank gaat zitten.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:08
Dat ligt eraan wat de medische staf vindt en hoe hij in rusttand is. Als hij dan nog duizelig is of andere klachten dan zal er wel verder worden gekeken.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:12:
[...]
Ik snap inderdaad niet dat ie nu gewoon op de bank gaat zitten.
Verwijderd
Wissel bij blessure aan het hoofd telt niet voor de normale wissels.Wmm schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:12:
[...]
Dat is geen straf meer. Feyenoord zou dit seizoen en komend seizoen geschorst moeten worden voor dit toernooi.
De scheidsrechter zou nu ook moeten beslissen om de wedstrijd te staken en de overwinning zou aan Ajax toegekend moeten worden. Zoals het nu gaat kun je er dus blijkbaar mee wegkomen om vanuit het publiek een speler van de tegenstander met geweld uit de wedstrijd te werken. Een belangrijke speler van Ajax is nu van het veld en ze hebben een wissel minder, hoezo is dit geen competitievervalsing meer.
Buiten dat, helemaal mee eens.
En, hoop echt dat Feyenoord hier zelf ook iets aan gaat doen.
Desnoods elke wedstrijd in de toekomst met netten.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023