Zal wel weer zo'n tokkie met een capuchon en masker zijn, net als met die rookbom aan het begin van de wedstrijd.jaapstobbe schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:34:
Met de camerabeelden kun je wel achterhalen welke uitkeringstrekker het was?
1) imo een reglementair verlies en minimaal drie jaar geen beker voetbal.HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:33:
Tijd voor een vers bakje thee *relaxing*
2) minimaal 10 klassiekers zonder thuispubliek
3) andere ideeen?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Het is echt overal KUDT!Rubman schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:34:
Het jammere is dat het in elk stadion alleen maar erger lijkt te worden.
Van opgehangen poppen tot gooien met steeds meer ellende
Nu is het Feyenoord publiek (supporters zijn het niet) in een slecht daglicht maar dit gaat door de hele eredivisie heen bij elke club dat soort mongolen
En dan durven roepen dat het een mooie sfeer is.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
En Kokcu dan ook?Nimflix schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:35:
Krijg Tadic nog geel?
Gadverdamme Perez wat een debiel.. Sorry modjes.
Het nu over toneelspel van spelers hebben slaat he-le-maal nergens op, dwaas.
Het nu over toneelspel van spelers hebben slaat he-le-maal nergens op, dwaas.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
"De wedstrijd is tijdig gestaakt".
Nou ja, net te laat eigenlijk
Nou ja, net te laat eigenlijk
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Whataboutism mag je achterwege laten
[ Voor 83% gewijzigd door Outerspace op 05-04-2023 21:40 ]
Die was ook flink ruzie aan het maken?
Omdat die met Tadic aan het ruziën was (en degene was die begon volgens mij)
Fox ook... Wat een show pff.HollowGamer schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:36:
Lol.. gaan ze spelers de schuld geven bij ESPN.
Beetje victim blaming…kansloos van espn
Wauw. Leg de schuld bij de spelers. Hou op zeg! Er is werkelijk geen enkel excuus mogelijk om maar iets naar iemand zijn hoofd te gooien.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Naja scheelt dat de scheids de wedstrijd staakt, nu MOET ESPN het er wel over hebben
Verwijderd
Als het nog doorgaat, stadion leeg ruimen en dan maar zo verder gaan.
Ik schaam me soms echt om een Feyenoorder te zijn.
Helaas gaat dit veel verder dan gewoon bij Feyenoord.
Afgelopen weekend bij Heerenveen.
Gisteren bij Spakenburg.
Supporter bij PSV die een keeper aanvalt.
Het is gewoon niet normaal.
Laten we maar lekker een seizoen zonder supporters spelen.
Echt klaar mee.
Ik schaam me soms echt om een Feyenoorder te zijn.
Helaas gaat dit veel verder dan gewoon bij Feyenoord.
Afgelopen weekend bij Heerenveen.
Gisteren bij Spakenburg.
Supporter bij PSV die een keeper aanvalt.
Het is gewoon niet normaal.
Laten we maar lekker een seizoen zonder supporters spelen.
Echt klaar mee.
Ik denk dat Ajax het veld niet meer opkomt
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
4. 15 punten aftrek.HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:35:
[...]
1) imo een reglementair verlies en minimaal drie jaar geen beker voetbal.
2) minimaal 10 klassiekers zonder thuispubliek
3) andere ideeen?
Serieus?Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:36:
Tja, eigen schuld. Spelers van Ajax lokken het zelf uit door constant op de grond te liggen om niks. Dat krijg je dit...
"Blijf rustig wachten. De wedstrijd is tijdig gestaakt"
Tijdelijk bdoelen ze denk ik, als het tijdig gestaakt was zou het vóór het opstootje al stilgelegd zijn.
Tijdelijk bdoelen ze denk ik, als het tijdig gestaakt was zou het vóór het opstootje al stilgelegd zijn.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dus vrouwen met een korte rok lokken verkrachting uit? Dit is natuurlijk de omgekeerde wereld lijkt mij.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:36:
Tja, eigen schuld. Spelers van Ajax lokken het zelf uit door constant op de grond te liggen om niks. Dat krijg je dit...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Fox?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik ben voor een 0-3 hoor. Prima. Maar dat gejank hier is ook wel echt selectief. Gimenez kreeg na de 0-1 in de Arena ook aanstekers naar zijn hoofd maar die misten. Ranzige klootzak die gooit en dus alle begrip voor staken. Ajax mag de wedstrijd hebben. Maar iedereen is weer in de "wat gek dit gebeurt bij ons nooit" modus.
Anyway, fluit maar af.
Anyway, fluit maar af.
Ga je schamen voor deze opmerkingVerwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:36:
Ik hoop het ook. Maakt me niks uit wat het met de eindstand doet, al verliezen ze dan reglementair.Agent47 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:36:
Ik denk dat Ajax het veld niet meer opkomt
Dat is gebruikelijk als 2 spelers als alfa-mannetjes met de koppies tegen elkaar gaan staan, beide aanvoerders hier in de fout.
Mwa, een directe rode kaart heef effect op de competitie, helemaal niets is het dus zeker niet.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:37:
[...]
KNVB beker heeft (Gelukkig) niets met de competitie te maken.
Hoe irritant Ajax zich ook gedraagt, dit is nooit acceptabel.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:36:
Kom aub NU met die voetbalwet, straf ze eens een keer echt hard, zoals in Engeland. Niet dat halfzachte kansen blijven geven
En nu die Perez ooktoolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:35:
Zo Kwakman wat laat jij je kennen zeg.
XXXVI
Oh nee hoor. Bij Ajax even walgelijk en ook die persoon die daar gooide mag van mij een paar maanden lang geen daglicht zien.PWM schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:37:
Ik ben voor een 0-3 hoor. Prima. Maar dat gejank hier is ook wel echt selectief. Gimenez kreeg na de 0-1 ook aanstekers naar zijn hoofd maar die misten. Ranzige klootzak die gooit en dus alle begrip voor staken. Ajax mag de wedstrijd hebben. Maar iedereen is weer in de l "wat gek dit gebeurt bij ons nooit" modus.
Anyway, fluit maar af.
Dat zei ik dus, er gooien wel 100 man maar het is 'altijd' mis. Je moet het altijd aanpakken. En natuurlijk bij iedere club.PWM schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:37:
Ik ben voor een 0-3 hoor. Prima. Maar dat gejank hier is ook wel echt selectief. Gimenez kreeg na de 0-1 ook aanstekers naar zijn hoofd maar die misten. Ranzige klootzak die gooit en dus alle begrip voor staken. Ajax mag de wedstrijd hebben. Maar iedereen is weer in de l "wat gek dit gebeurt bij ons nooit" modus.
Anyway, fluit maar af.
Dieptepunt dit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
*knip*
Niet op reageren aub.
Niet op reageren aub.
[ Voor 84% gewijzigd door tweakduke op 05-04-2023 21:42 ]
Hoewel ik een Feyenoord fan ben mag dit gewoon einde wedstrijd zijn.
Dan maar verlies kunnen die gasten het thuis botvieren op een stuk beton ofzo.
Gewoon die gasten de bak in mieteren stadionverbod voor het leven voor elk klein vergrijp.
Engeland werkt het toch ook?
Dan maar verlies kunnen die gasten het thuis botvieren op een stuk beton ofzo.
Gewoon die gasten de bak in mieteren stadionverbod voor het leven voor elk klein vergrijp.
Engeland werkt het toch ook?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Als fanatiek Feyenoorder zeg ik ook, fluit maar af. Het moet eens klaar zijn met dit kansloze gedrag.
Whataboutism
[ Voor 92% gewijzigd door Outerspace op 05-04-2023 21:41 ]
Verwijderd
Ze hebben het nu over netten?
Wat nou netten?!?!
Volgende 3 klassiekers gewoon ZONDER supporters in de Kuip, PUNT!
Wat nou netten?!?!
Volgende 3 klassiekers gewoon ZONDER supporters in de Kuip, PUNT!
Die supporter moet toch wel te vinden zijn met al die camera's lijkt mij.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zowel Fox als ESPN zenden de bekerwedstrijden uit
Mag hopen dat ze het veld niet meer opkomen en dat Feyenoord reglementair verliest, ben er wel klaar mee, tijd voor keiharde straffen! Nu is het Feyenoord, een volgende keer Groningen!
Het is gewoon een aftekening van de huidige samenleving.
Nu is het bij Feyenoord, komend weekend weer ergens anders. Het is te triest voor woorden, iedere wedstrijd denkt een idioot dat zijn kutgedrag normaal is.
Asociale kutsport is het geworden. Zo enorm zonde.
Nu is het bij Feyenoord, komend weekend weer ergens anders. Het is te triest voor woorden, iedere wedstrijd denkt een idioot dat zijn kutgedrag normaal is.
Asociale kutsport is het geworden. Zo enorm zonde.
PSN: Finally_Chris
Hahaha snuggere opmerking kameraad. Ajax heeft inderdaad opnieuw gewonnen door dit unieke wapen van onze Servier.Nimflix schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:39:
Tadic heeft dit gewoon slim gedaan, ruzie zoeken in een hoek waar geen netten hangen.. enigste manier hoe Ajax momenteel kan winnen blijkbaar.
*knip*
Niet op reageren aub.
Niet op reageren aub.
[ Voor 83% gewijzigd door tweakduke op 05-04-2023 21:42 ]
Roepen om punten mindering in de competitie is natuurlijk grote onzin.
Geef Ajax de overwinning en Feyenoord een flinke boete. Daarnaast de gooier eruit halen en vast zetten en alle bij behorende kosten op hem verhalen. Kansloos dit..
Geef Ajax de overwinning en Feyenoord een flinke boete. Daarnaast de gooier eruit halen en vast zetten en alle bij behorende kosten op hem verhalen. Kansloos dit..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
ESPN durven niet veel te zeggen.. snap het wel, die gasten staan zo voor je deur en de politie doet niets.
Perez heeft gewoon gelijk.
Als we dan zo'n goede voetbalwet hebben, zonder handhaving heeft dat 0,0 zin.
Verwijderd
Nee tuurlijk is het nooit acceptabel, maar het gebeurt wel. Het is wat Perez ook zegt. Actie reactie en als die aansteker mis gegooid was was er niks aan de hand.LZ86 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:38:
[...]
Hoe irritant Ajax zich ook gedraagt, dit is nooit acceptabel.
Kom aub NU met die voetbalwet, straf ze eens een keer echt hard, zoals in Engeland. Niet dat halfzachte kansen blijven geven
Ze maakten ook meer doelpunten, of kijk je niet?Nimflix schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:39:
Tadic heeft dit gewoon slim gedaan, ruzie zoeken in een hoek waar geen netten hangen.. enigste manier hoe Ajax momenteel kan winnen blijkbaar.
Dit is gewoon mishandeling en er is letsel, niet veel, maar wel teveel.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:38:
[...]
Oh nee hoor. Bij Ajax even walgelijk en ook die persoon die daar gooide mag van mij een paar maanden lang geen daglicht zien.
Maar jij weet ook welke straffen er gegeven worden in Nederland (voor nog ergere dingen)….dus ik zie het somber in
Dat is niet heel serieusm0nk schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:40:
Perez benoemt in ieder geval hoe hypocriet ze zelf zijnHollowGamer schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:40:
ESPN durven niet veel te zeggen.. snap het wel, die gasten staan zo voor je deur en de politie doet niets.
Mediawereldje is best eng
Ze durven niet omdat voor de tv uitzending de netten weggehaald zijnHollowGamer schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:40:
Okay je kan vuurwerk via je anus mee naar binnen smokkelen. Maar zo veel?! De controle en handhaving is gewoon kut, bij elke club. Niet alleen bij Feyenoord psv en Ajax.
Nee, we hebben alles in eigen hand.Napo schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:33:
[...]
Zeg je nu dat potentieel PSV de winnende derde kan zijn
Als we het niveau van vanavond vasthouden winnen we van PSV. Appeltje eitje
Ah er bestaat nog een FOX kanaal, nooit geweten.Superkiwi schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:39:
[...]
Zowel Fox als ESPN zenden de bekerwedstrijden uit
Het zendt zo te zien gewoon het beeld van ESPN uit.
Maar dan snap ik mijn verwarring, thanks!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hoezo punten mindering, gewoon verplicht degraderenm0nk schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:40:
Zelfs Ajax de overwinning geven zal em niet worden denk ik. Uitspelen zonder publiek denk ik
Je vraagt je alleen af, wat doet de politie dan wel? Behalve linkse hippies pestenLZ86 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:40:
Perez heeft gewoon gelijk.
Snap dat ik ook soms op het randje zit, maar inderdaad dit gaat nergens over.
Verwijderd
Gewoon Spakenburg de beker geven!m0nk schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:40:
Dit is niet iets van de laatste tijd.Rubman schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:34:
Het jammere is dat het in elk stadion alleen maar erger lijkt te worden.
Van opgehangen poppen tot gooien met steeds meer ellende
Nu is het Feyenoord publiek (supporters zijn het niet) in een slecht daglicht maar dit gaat door de hele eredivisie heen bij elke club dat soort mongolen
Toen ik vroeger op de L-side stond, werden er ook elke wedstrijd aanstekers, munten, blikken en ander spul op het veld en naar de uitsupporters gesmeten. En dat is al dertig jaar geleden ofzo.
Het is dus al heel lang een structureel probleem, en het zal helaas een probleem blijven, vrees ik.
Is ajax nu niet snel omkleden en naar huis aan het gaan? Voor bekend wordt gemaakt dat het definitief is gestaakt?
Ik vind het prima. En dan muntje gooien of PSV of Ajax de EL in gaat
Ajax moet gewoon niet meer terugkomen zolang er of geen netten hangen of het publiek weg is.
Kan op meer plekken misgaan, haal politie weg en maak van de eredivisie soort van kooigevecht.
Zo hoef ik er niet meer naar te kijken en kan de politie wat nuttigs doen.
Kan op meer plekken misgaan, haal politie weg en maak van de eredivisie soort van kooigevecht.
Zo hoef ik er niet meer naar te kijken en kan de politie wat nuttigs doen.
Dat moet gevierd worden dan in de stad! (Feest niet op zondag en homo’s niet uitgenodigd)
Die van Easytoys?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Zou ik inderdaad erg slim vinden.DoeEensGek schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:43:
Is ajax nu niet snel omkleden en naar huis aan het gaan? Voor bekend wordt gemaakt dat het definitief is gestaakt?
Je weet het nooit met deze malloten.
Dit is toch niet puur Politie, die stadions hangen vol camera's ze weten echt wel binnen no time wie dit hebben gedaan? In Engeland hebben ze hetzelfde gehad en opgelost. Die lastpakken hebben levenslange bans voor alle stadions, meldplicht etc.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:42:
[...]
Je vraagt je alleen af, wat doet de politie dan wel? Behalve linkse hippies pesten
Doe dat hier ook maar. Even een paar maanden doorbijten en het zal hier ook rustiger worden. In Engeland halen die lui dit zich echt niet meer in t hoofd, teveel risico
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 05-04-2023 21:45 ]
Niet veel, dat is al vaker gebleken helaas.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:42:
[...]
Je vraagt je alleen af, wat doet de politie dan wel? Behalve linkse hippies pesten
Er is te weinig personeel en te lage straffen.
Ah, Kwakman heeft nog ff op z'n donder gekregen van de regie en probeert het nu goed te praten.
ik kan me nog een ossenaar herinneren die een stuk ijzer bij ajax het veld opgooide, de supporters zijn juist beschaafder aan het worden, sjappoo!
Dat zijn boeren, dat kan toch ook niet meer?Sempy schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:43:
[...]
Die hadden spreekkoren, dan moet de beker naar PSV
Ik ben benieuwd of ze het aandurven af te fluiten en reglementair verlies toe te kennen. Dan vermoed ik dat er ergens nog wel wat afgebroken gaat worden vanavond…
Ben benieuwd, iemand als Aboutaleb kan ook op de rode knop drukken en de boel aflasten tijdens de wedstrijd.
Die heeft zijn sociaal media account gelezen.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:44:
Ah, Kwakman heeft nog ff op z'n donder gekregen van de regie en probeert het nu goed te praten.
Lijkt me ook totaal niet chill als je nu zo Kwakman bent daar en dus eigenlijk niet weg kunt op dit moment?
Er is al 2 jaar een rookverbod in alle stadions in Nederland.CR1691 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:35:
Tijd voor een algeheel rookverbod in het stadion. Altijd die aanstekers waar mensen maar mee kunnen gooien de hele tijd. Niet dat het gaat helpen maar het is al iets.
Compleet kansloos enkele figuren die zich supporter noemen van mijn club. Dit gaat terecht een hele zware straf worden.
Als ik had kunnen toveren dan ging al DAT vuurwerk magisch af op een bepaalde plekAgent47 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:41:
Okay je kan vuurwerk via je anus mee naar binnen smokkelen. Maar zo veel?! De controle en handhaving is gewoon kut, bij elke club. Niet alleen bij Feyenoord psv en Ajax.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dit precies dit.LZ86 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:44:
[...]
Dit is toch niet puur Politie? In Engeland hebben ze hetzelfde gehad en opgelost. Die lastpakken hebben levenslange bans voor alle stadions, meldplicht etc.
Doe dat hier ook maar. Even een paar maanden doorbijten en het zal hier ook rustiger worden. In Engeland halen die lui dit zich echt niet meer in t hoofd, teveel risico
Gewoon hard handhaven kost even moeite maar snel resultaat want of ze zitten meldend vast of ze doen het niet meer.
Dat ben ik met je eens, al lijkt het sinds het einde van de coronaperiode wel fiks toegenomen te zijn. Zelfs bij clubs waar voorheen niet zoveel problemen mee waren (of leken te zijn).
Reglementair verlies gebeurd niet zo snel denk ik. Ik denk eerder dat de wedstrijd doordeweeks overdag zonder publiek wordt gespeeld.
Haha nooit wat van gemerkt! Iedere keer helemaal onder die smerige rotzooi weer terug naar huis. Toch blijkbaar onder een steen gelegen.FreakNL schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:44:
[...]
Er is al 2 jaar een rookverbod in alle stadions in Nederland.
Ook in Engeland gebeurt het nog. Munten, racisme, bus buiten het stadion bekogelen, keeper slaan, 't is allemaal gebeurd dit seizoen.LZ86 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:44:
[...]
Dit is toch niet puur Politie? In Engeland hebben ze hetzelfde gehad en opgelost. Die lastpakken hebben levenslange bans voor alle stadions, meldplicht etc.
Alleen lees je, in het geval van die gast die de keeper sloeg, ook een paar maanden later berichten dat ie xx maanden celstraf heeft gekregen.
Verwijderd
Ho!
Nu met de herhaling?!?!
Was dat Tadic met een Racistische beweging/opmerking?!?!
(Kokcu doet aan de ramadan, en hij deed nogal een frappante beweging daar...)
Nu met de herhaling?!?!
(Kokcu doet aan de ramadan, en hij deed nogal een frappante beweging daar...)
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2023 21:46 ]
Zit echt met verbazing te kijken naar ESPN en Jan Joost die vergeten dat hun mede deelnemen aan de rivaliteit die hoger en hoger reikt
Kijk in de spiegel
Kijk in de spiegel
Jan Joost heb ik toch nooit zo boos gezien hoor.
Zo ja mag hij er ook direct af als er door gevoetbald wordt.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:46:
Ho!
Nu met de herhaling?!?!
Het heeft ook geen zin om vakken te sluiten, die tokkies kopen dan wel weer kaarten voor een ander vak.
De oplossing is alleen kei en keihard ingrijpen. Wat dat is, echt geen flauw idee.
De oplossing is alleen kei en keihard ingrijpen. Wat dat is, echt geen flauw idee.
Eat a Snickers?Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:46:
Ho!
Nu met de herhaling?!?!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja, alsof een net alles kan tegenhouden. Daar komt een aansteker of iets kleins scherp, gewoon doorheen.dglavimans schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:44:
Lijkt me ook totaal niet chill als je nu zo Kwakman bent daar en dus eigenlijk niet weg kunt op dit moment?
Kan niet nee, want dan sta ik elke wedstrijd tussen het Feyenoord publiek spul te gooienAgent47 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:45:
Reglementair verlies gebeurd niet zo snel denk ik. Ik denk eerder dat de wedstrijd doordeweeks overdag zonder publiek wordt gespeeld.
Hij was toch behoorlijk boos in dat interview met Pelesnmght schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:46:
Jan Joost heb ik toch nooit zo boos gezien hoor.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023