Wel benieuwd naar hoe sterk de biertjes in de Kuip zijn, dat mensen denken dat ze hun bekers en aanstekers toch nog door de netten kunnen gooien
Idrissi mag er nu wel uit voor Paixao van mij
Och de Tadic show weer
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Tadic is wel extreem snel heel erg zielig he.
Hier gebeurt toch helemaal niets behalve 2 spelers in een sport waar je elkaar tegen kan komen?
Hier gebeurt toch helemaal niets behalve 2 spelers in een sport waar je elkaar tegen kan komen?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Wat is die Tadic toch een misselijke "man" zeg, mijn hemel.
Tijdrekken van de "beste' ploeg van Nederland is weer begonnen.
Wat een misselijke man is Tadic toch.
Verder, gewoon verdiend voor Ajax. Kansen maken is het enige wat je hoeft te doen.
Verder, gewoon verdiend voor Ajax. Kansen maken is het enige wat je hoeft te doen.
Ik heb een sterk vermoeden dat het Heineken 0.0 isPompi schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:22:
Wel benieuwd naar hoe sterk de biertjes in de Kuip zijn, dat mensen denken dat ze hun bekers en aanstekers toch nog door de netten kunnen gooien
De H0.0 is overigens voor acoholvrij geen slechte.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dubbele kaakbreuk voor Tadic….die kale Oostenrijkse sloopkogel toch…..
Die man lijkt geen geel te mogen krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:24:
Tadic de artiest ligt weer…
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:24:
Tijdrekken tegen de beste ploeg van Nederland is weer begonnen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wat is daar grappig aan?
Ajax is een ploeg compleet uit vorm, het is een wonder dat ze twee keer scoren
Iedereen die denkt dat het tijdrekken is, de tijd wordt er gewoon bij opgeteld. Is ook al jaren zo.
Verwijderd
Tadic is een held. Net als Berghuis.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:24:
De spelregels bieden die mogelijkheid wel, lastig is het wel als er enig contact is.Vos schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:25:
[...]
Helaas kun je zulke dingen gewoon niet bestraffen.
En we zijn wonderbaarlijk weer genezen.
Prijs de heer
Gewoon net zolang buiten het veld laten als dat ze liggen om niets, plus een paar minuten voor de vorm.
Prijs de heer
Gewoon net zolang buiten het veld laten als dat ze liggen om niets, plus een paar minuten voor de vorm.
En dan straks weer zeiken om 9 minuten extra.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:25:
Zo'n ongelofelijke pijn aan zijn kaak, maar toch nog kunnen klagen bij de scheids.
Verwijderd
Helaas niet.Vos schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:25:
[...]
Ik hoop altijd dat deze spelers een echte tik krijgen en echt pijn voelen.
(Maakt niet uit of het Ajax, Feyenoord, PSV is... dat acteren kan ik zo slecht tegen.)
Klopt, daar doel ik ook op. Je kan bij contact niet bepalen hoe 'pijnlijk' het is.Napo schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:26:
[...]
De spelregels bieden die mogelijkheid wel, lastig is het wel als er enig contact is.
Om even met jouw woorden te spreken: die twee verdedigers die net bij de goal geblesseerd bleven liggen "huppelen nu ook weer vrolijk rond". Maar daar hoor ik je niet overVerwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:24:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zou basacikoglu nog aan het rollen zijnVerwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:26:
[...]
Helaas niet.
Ik hoop altijd dat deze spelers een echte tik krijgen en echt pijn voelen.
(Maakt niet uit of het Ajax, Feyenoord, PSV is... dat acteren kan ik zo slecht tegen.)
Gek he dat z'n benen het nog doen als ie in z'n gezicht geraakt werd...Rubman schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:26:
En we zijn wonderbaarlijk weer genezen.
Prijs de heer![]()
Verwijderd
Waarom zou je tijdrekken als je achter staat?Superkiwi schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:26:
[...]
Om even met jouw woorden te spreken: die twee verdedigers die net bij de goal geblesseerd bleven liggen "huppelen nu ook weer vrolijk rond". Maar daar hoor ik je niet over
Lijkt mij niet dat je dan daar voor je plezier ligt...
Oh jawel hoor! Vraag Lucas Moura maar.Vos schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:25:
[...]
Dat heet selectieve verontwaardigingSuperkiwi schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:26:
[...]
Om even met jouw woorden te spreken: die twee verdedigers die net bij de goal geblesseerd bleven liggen "huppelen nu ook weer vrolijk rond". Maar daar hoor ik je niet over
Dacht dat Kudus dood neerviel. Maar heeft last van zijn hamstring ofzo.
Dan had hij toch niet hoeven blijven liggen? Zelfde reden, zijn benen doen het nogtoolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:27:
[...]
Gek he dat z'n benen het nog doen als ie in z'n gezicht geraakt werd...
Ik hou gewoon niet van dat gedoe om het even wie het is en voor welke ploeg hij speelt
Snap best dat je ff pijn kan hebben zeker als je een tik krijgt tegen je been of enkel maar dat enorm door trekken ervan is echt zo tergend.
Hamstring, die mist de rest van het seizoen nagenoeg
.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 05-04-2023 21:30 ]
Aai, hamstring. Dat kan is weer een paar weekjes
Bloed, zweet en tranen.
Dit wordt gestaakt
Bedankt publiek 
En ook spelers, het niveau is veelal om te janken.
En ook spelers, het niveau is veelal om te janken.
[ Voor 60% gewijzigd door Vos op 05-04-2023 21:31 ]
Wat. Een. Kleuters. Peuters
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
En het ontploft ff.
Is er na het doelpunt nog gevoetbald? Spel heeft enkel stil gelegen lijkt het
Is er na het doelpunt nog gevoetbald? Spel heeft enkel stil gelegen lijkt het
Klaassen een aansteker tegen zn hoofd. Wat zijn er toch een stel zwakzinnigen tussen. En het gejuich ook als hij wordt geraakt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Jup dit gaat een wedstrijd zonder publiek worden
Volgens mij begon Tadic. Maar dit met Klaassen is belachelijk. Fluit maar af.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:30:
En alweer Kokcu die ruzie zoekt....
Vies volk daar in de kuip
[ Voor 26% gewijzigd door Barfman op 05-04-2023 21:32 ]
Wat een kutsupporters heeft die club toch.
Affluiten. Klaar. Ajax laten winnen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zoals al eerder gezegd, 0-3 reglementaire overwinning...
Verschrikkelijk!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Nee, ik ben een Feyenoord supporter.
Maar, van mij mag er nou worden gezegd.
"We staken het en we geven de overwinning aan Ajax"
Helemaal klaar met dit idiote publiek.
En, zet hem ook meteen uit.
Wat een mongolen.
Maar, van mij mag er nou worden gezegd.
"We staken het en we geven de overwinning aan Ajax"
Helemaal klaar met dit idiote publiek.
En, zet hem ook meteen uit.
Wat een mongolen.
En ik maar denken dat ze in Zuid Amerika compleet losgeslagen zijn.
Jezus wat een verrot publiek zit daar in de Kuip.
Wat kan @tweakduke doen aan dat tokkie publiek?
[ Voor 67% gewijzigd door ephymerous op 05-04-2023 21:33 ]
XXXVI
Wat een in en in triest volk zeg, schande voor de club.
Per direct het vak leeg trekken.
Helaas is dat niet de basis. We komen met de dag dichter bij netten/hekken om het veld.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:31:
Weigeren om verder te spelen.
Staak de wedstrijd maar voor mij.
Helemaal eens met de commentator.
Snap niet dat Klaassen nog blijft rondlopen.
Helemaal eens met de commentator.
Snap niet dat Klaassen nog blijft rondlopen.
Enkeltje oeigoeren kampen china
Klaar dit! AJAX wat mij betreft naar de finale! Belachelijk dit!
Geef ze in de competitie maar 15 punten in mindering.dglavimans schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:31:
Jup dit gaat een wedstrijd zonder publiek worden
Dan maar zo.
Geen kampioenswedstrijddutchgio schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:32:
Misschien moet de KNVB die UEFA straffen ook eens toepassen...
Kampioenswedstrijd zonder publiek.
Gaat nergens over zeg ik als Feyenoord supporter.
Stoppen en Ajax naar de finale, een keer hard straffen!
Nooit meer Feyenoord publiek in de kuip of waar dan ook
Tijd voor een vers bakje thee *relaxing*
Die zal wel in de auto onderweg zijn naar de Kuip om in te grijpen?
Zeg je nu dat potentieel PSV de winnende derde kan zijnSuperkiwi schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:32:
[...]
Geef ze in de competitie maar 15 punten in mindering.
Dan maar zo.
Rest van het seizoen zonder publiek
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Je moet als club blijkbaar een heel duidelijk punt maken voordat er wat gebeurt...Napo schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:32:
[...]
Helaas is dat niet de basis. We komen met de dag dichter bij netten/hekken om het veld.
Gewoon Feyenoord aantal jaar zonder publiek laten spelen
Het ergste is nog dat ze dit soort gasten niet te pakken krijgen, ze hebben er geen enkele grip op.Rubman schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:32:
Wat een in en in triest volk zeg, schande voor de club.
Bah.
Affluiten, reglementaire eindstand. Lijkt me een prima oplossing.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeker, dit is niets nieuws. Dit soort zooi gooien op het veld is al tijden een probleem, de clubs acteren niet.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:33:
[...]
Je moet als club blijkbaar een heel duidelijk punt maken voordat er wat gebeurt...
0-3 en klaar.
Stelletje kleuters daar in de Kuip.
Stelletje kleuters daar in de Kuip.
Met de camerabeelden kun je wel achterhalen welke uitkeringstrekker het was?
Dit. Afblazen, de groeten.dutchgio schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:32:
Gewoon stoppen nu, laat het publiek het maar voelen.
Het is de samenleving waar we op dit moment in leven na corona.
Grenzen zijn niet meer duidelijk. Dit kan grote gevolgen hebben voor Feyenoord
Grenzen zijn niet meer duidelijk. Dit kan grote gevolgen hebben voor Feyenoord
Helaas bewijst dit weer waarom die netten nodig zijn, dan had ik liever weer dat rare hoge camerapunt gehad dan dat er aan de eisen van ESPN voldaan werd door de netten daar weg te halen.
Het jammere is dat het in elk stadion alleen maar erger lijkt te worden.
Van opgehangen poppen tot gooien met steeds meer ellende
Nu is het Feyenoord publiek (supporters zijn het niet) in een slecht daglicht maar dit gaat door de hele eredivisie heen bij elke club dat soort mongolen
Van opgehangen poppen tot gooien met steeds meer ellende
Nu is het Feyenoord publiek (supporters zijn het niet) in een slecht daglicht maar dit gaat door de hele eredivisie heen bij elke club dat soort mongolen
Eens! Misschien dat het kwartje ooit valt.Gonadan schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:34:
Affluiten, reglementaire eindstand. Lijkt me een prima oplossing.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zouden ze moeten doen, maar gaat niet gebeuren.dutchgio schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:32:
Gewoon stoppen nu, laat het publiek het maar voelen.
Tijd voor een algeheel rookverbod in het stadion. Altijd die aanstekers waar mensen maar mee kunnen gooien de hele tijd. Niet dat het gaat helpen maar het is al iets.
Compleet kansloos enkele figuren die zich supporter noemen van mijn club. Dit gaat terecht een hele zware straf worden.
Compleet kansloos enkele figuren die zich supporter noemen van mijn club. Dit gaat terecht een hele zware straf worden.
PSN: Finally_Chris
Waarschijnlijk diegene met een stadionverbod.jaapstobbe schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:34:
Het 'mooie' is, er gooien denk wel 100 man iets en één man raakt wat. Eigenlijk moet je ze alle 100 oppakken.jaapstobbe schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:34:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023