Niet iedereen: Er is maar 1 verdiende kampioen dit jaar en dat is Feyenoord!D-e-n schreef op maandag 3 april 2023 @ 12:09:
[...]
Dat compenseert dan weer het feit dat hij in het begin geen bal pakte na de pech met Bijlow.
Maar waarom doet iedereen zo zijn best de geluksfactor bij Feyenoord te benadrukken? Als PSV of Ajax kampioen wordt hoor je dat toch veel minder. Het lijkt voor velen wel heel onvoorstelbaar dat Feyenoord gewoon een goed elftal met een topcoach zou hebben. Als er een geluksfactor meespeelt zou het wat mij betreft toch vooral het feit zijn dat niet alle aankopen ruk zijn dit seizoen. Maar dat kan wellicht natuurlijk ook gewoon aan goede scouting liggen. En dat mocht ook wel een keertje na jaren van gepruts.
Het heeft een aantal keren meegezeten voor Feyenoord, het zal. Zonder geluk vaart niemand wel, bovendien zat het ook wel eens tegen. Feyenoord is dit jaar gewoon structureel beter dan de rest.
Het gejammer van Heitinga over buitenspel, ik heb slechts flitsen gezien, is een teken van onmacht. Na de klassieker was zijn reactie sterker (niet verloren door de scheids). 90 minuten lang weinig gecreëerd, dan kan je tegen puntenverlies aanlopen. Voor hetzelfde geld had je m verloren.
Sowieso moet het gehuil over de scheidsrechters wat mij betreft eens stoppen. Zolang als ik voetbal zijn scheidsrechters al slecht. Blijkbaar is het allemaal niet zo makkelijk. Zolang ze gewoon geel geven voor opzichtige handsballen en niet de ogen dichtdoen als het Messi is: niet zeuren maar voetballen.