"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gewoon die hele hoek rest van het seizoen niet meer aanwezig. Iedereen ID kaart laten zien.Gynnad schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:16:
Je moet gewoon zorgen dat ze het stadion niet kunnen verlaten voordat je de namen van deze personen hebt.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ze waren ook een ECL ploegVerwijderd schreef op zondag 19 maart 2023 @ 13:24:
[...]
Ik blijf dat mooi vinden...
Union Berlin was vorig jaar maar een Conference League ploegje en een Mickey Mouse ploeg volgens vele.
En, nu met hetzelfde elftal, zelfde coach, zelfde tactiek was het opeens wel een echte test.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 89% gewijzigd door carpebios op 19-03-2023 14:37 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:22
[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 19-03-2023 14:37 ]
Nah, eerder een inschattingsfout van Bassey. Veel te veel ruimte weggegeven en gokken op buitenspel.tweakduke schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:36:
Nette aanval van Feyenoord, Ajax laat zich wegspelen onder de hoge druk die wordt gezet.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Maar vanuit Ajax perspectief mag bassey Gimenez nooit zo vrij staan
Feyenoord er fel op.
Het is alweer ouderwets gezellig
[ Voor 32% gewijzigd door ph4ge op 19-03-2023 14:38 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tsja een abo is zo genomen.Sjah schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:37:
[...]
Dank, maar ESPN1 zendt Cambuur uit, bbrrr. ESPN1 is reclamezuil voor 2.
nggyu nglyd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Altijd al geweest.. was dat niet omdat er 1 ESPN open moest zijn of zo qua regelgeving?Sjah schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:37:
[...]
Vindt het nog ergens irritant ook. Je eerste zender moet de beste wedstrijd hebben
[ Voor 13% gewijzigd door dglavimans op 19-03-2023 14:39 ]
Gewoon abbo betalen lijkt me? Niks aan de handSjah schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:37:
[...]
Je kan er voor fluiten, overigens terecht geel voor Hartmanph4ge schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:38:
Dat was gewoon een flinke overtreding op Szymanski, levert Feyenoord uiteindelijk een gele kaart op.
Wie?carpebios schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:38:
Wat een stereotiep opgefokt mannetje zeg.
Kökcu en Tadic bedoel je?carpebios schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:38:
Wat een stereotiep opgefokt mannetje zeg.
per aspera ad astra
- tweakduke
Ja, maar die inschattingsfout maakt hij door de hoge druk die wordt gezet is mijn idee. Meer stonden even helemaal niet goed.Outerspace schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:37:
[...]
Nah, eerder een inschattingsfout van Bassey. Veel te veel ruimte weggegeven en gokken op buitenspel.
Ken ze niet bij naam, maar die Feyenoorder, klein van postuur en kort haar zie zo opgefokt reageerde op de fluit bij de overtreding
Mwa, moet? Het blijft een commerciele instelling, juist de wedstrijden die goed verkopen zet je niet op een open kanaal. Waarom zouden ze?dglavimans schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:38:
[...]
Altijd al geweest.. was dat niet omdat er 1 ESPN open moest zijn of zo qua regelgeving?
Vindt het nog ergens irritant ook. Je eerste zender moet de beste wedstrijd hebben
Deze had jij ook nog wel gemaakt. Je had er alleen niet gestaan xDGrudgie schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:40:
Gimenez is wel een killer he!
[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 19-03-2023 14:41 ]
Te veel spelers reageren ( staan direct bij de scheidsrechter ) als er gefloten wordt voor een redelijke overtreding.carpebios schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:40:
[...]
Ken ze niet bij naam, maar die Feyenoorder, klein van postuur en kort haar zie zo opgefokt reageerde op de fluit bij de overtreding
Is goed losgekomen ja.Grudgie schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:40:
Gimenez is wel een killer he!
Ow, nee dat is logisch. Bedoelde meer dat je hoofdkanaal (ESPN 1) de beste wedstrijd moet hebben in mijn hoofd. maak dan ESPN 2 of ESPN free of zo vrij toegankelijkNapo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:40:
[...]
Mwa, moet? Het blijft een commerciele instelling, juist de wedstrijden die goed verkopen zet je niet op een open kanaal. Waarom zouden ze?
Dan betaalt niemand meer voor een abonnement. Dit snap ik wel.dglavimans schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:41:
[...]
Ow, nee dat is logisch. Bedoelde meer dat je hoofdkanaal (ESPN 1) de beste wedstrijd moet hebben in mijn hoofd. maak dan ESPN 2 of ESPN free of zo vrij toegankelijk
Verwijderd
De beste wedstrijden waren ook altijd op ESPN1 (toen nog Fox Sports 1), het is pas veranderd toen ze kanaal 1 open hebben gezet.dglavimans schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:41:
[...]
Bedoelde meer dat je hoofdkanaal (ESPN 1) de beste wedstrijd moet hebben in mijn hoofd. maak dan ESPN 2 of ESPN free of zo vrij toegankelijk
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Nee, Hartman al geel, zo snel?Hupske schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:40:
Deze pot win je echt niet meer als Ajax zijnde. Feyenoord daarvoor veel te veel zelf vertrouwen.
Die zie ik in de eerste helft nog wel een tweede gele kaart krijgen.
Ja die zie ik als eerste gewisseld worden. Zeker met Kudus tegenover hem.Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:43:
[...]
Nee, Hartman al geel, zo snel?
Die zie ik in de eerste helft nog wel een tweede gele kaart krijgen.
Verwijderd
Voor Alvarez is een slaande beweging een natuurlijke houding... dus krijgt daar nooit een kaart voor.carpebios schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:43:
Zwaarde Alvarez daar nu met z'n arm nog toen hij al lag?
Spelen die ook tegen Ajax?ph4ge schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:43:
Excelsior geeft het goede voorbeeld, die staan al op 2-0.
nggyu nglyd
11 tegen 22 toch nu?
Dergelijke trollen laten we voor de sfeer achterwege.
[ Voor 71% gewijzigd door tweakduke op 19-03-2023 14:52 ]
Inderdaad, als je zo pietluttig wilt fluiten had je Szymanski ook 2x in bescherming moeten nemen.Nimflix schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:45:
Makkelie fluit lekker makkelijk voor Ajax. Ze moeten weer kampioen worden van de knvb waarschijnlijk
nggyu nglyd
Je spelt bam verkeerd.
nggyu nglyd
Jij loopt wat voor
Minder mooi dan die van Feyenoord, maar die tellen ook, 1-1. Leuke wedstrijd!
Laten we dit gewoon niet doenNimflix schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:45:
Makkelie fluit lekker makkelijk voor Ajax. Ze moeten weer kampioen worden van de knvb waarschijnlijk
- tweakduke
Jahanbakhsh laat zijn man gewoon compleet vrij staan, klein foutje. Wel prima afgerond door AlvarezLZ86 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:48:
Lekker verdedigd maar niet heus
Eerlijk verdeeld
Wie had Kokcu dan?Napo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:49:
[...]
Jahanbakhsh laat zijn man gewoon compleet vrij staan, klein foutje. Wel prima afgerond door Alvarez
Ik niet, ik had m'n schoonvader geloot.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 19-03-2023 14:53 ]
En dat moet niet meetellen.Napo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:52:
Hier geef je een speler zonder gele kaart normaal een gele kaart voor
Had zin tweede moeten zijn.
No shit sherlockdutchgio schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:53:
[...]
En dat moet niet meetellen.
Had zin tweede moeten zijn.
Mwa, ver van de goal, stevig maar niet gemeen. Hij speelt wel met vuur.Han schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:52:
Dat is een tweede gele kaart… kom aan zeg
Dan had hij nu zijn 1e gekregen. Want die 1e kreeg hij na een overtreding van Timber of een Feyenoorder waar niet voor werd gefloten.Terranova schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:52:
Man man man, fluit nou eens volgens de regels.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
- tweakduke
Makkelie te bang om volgens de regels te fluiten.. Behalve..
[ Voor 34% gewijzigd door Dwight84 op 19-03-2023 14:55 ]
Je aanvoerder gaf ff niet thuis. Die was maar vast naar randje 16 gelopenLZ86 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:48:
Lekker verdedigd maar niet heus
Zeker gezien die eerste gele kaart, dat was (ook) een fout.tweakduke schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:54:
Ik kan me prima vinden in Makkelie om het nu nog zo op te lossen dan meteen rood te geven. We mogen best wel eens wat minder zuur daarover zijn.
Ehm nee?tweakduke schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:54:
Ik kan me prima vinden in Makkelie om het nu nog zo op te lossen dan meteen rood te geven. We mogen best wel eens wat minder zuur daarover zijn.
Want? Je moet gewoon iedere overtreding individueel beoordelen. Hij wordt nu gewoon gewisseld, dat zegt voldoende.tweakduke schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:54:
Overtreding was gewoon op de bovenbenen en volledig bewust. Gewoon geel. Totaal geen intentie voor de bal.tweakduke schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:54:
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023