PSN: Finally_Chris
Ga weg, Nijhuis.Harribo schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:07:
Nee joh geel
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
En, godzijdank ook niet allemaal Nijhuis en Harribo...
Hier komt Shaktar gewoon heel goed weg.
En, Kokcu gelukkig ook.
Feyenoord heeft nog moeite met een volle 16Agent47 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:09:
Maak die kansen
Heerlijk sportieve wraak genomenVerwijderd schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:10:
[...]
En, godzijdank ook niet allemaal Nijhuis en Harribo...
Hier komt Shaktar gewoon heel goed weg.
En, Kokcu gelukkig ook.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik keek ff niet, maar zie hem nu scoren?ph4ge schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:06:
Oef, daar wordt Kokcu het ziekenhuis in geschopt. Dit is gewoon donker rood. Is er geen VAR?
Zoals verwacht, als ze de kansen maken appeltje eitje.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 16-03-2023 19:11 ]
Verwijderd
Mijn stream loopt een halve minuut achter.
Maar nette goal, goed gedaan
Was gewoon een bizar domme en lompe overtredingHarribo schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:12:
Kokcu was inmiddels toch zwaar geblesseerd?
Maar nette goal, goed gedaan
Ja maar geen roodAgent47 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:12:
[...]
Was gewoon een bizar domme en lompe overtreding
Maar Feyenoord mooi voor nu.
Het is nog vroeg in de wedstrijd maar dit moet toch te doen zijn
Geen enkele poging om de bal te spelen, gestrekt been 20 cm van de grond op hoge snelheid. Gelukkig stond Kokcu niet "vast".Vos schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:11:
[...]
Ik keek ff niet, maar zie hem nu scoren?
Zoals verwacht, als ze de kansen maken appeltje eitje.
Zal vast wel herhaald worden in de rust.
Daar moet toch nog iets anders voor gebeuren vanavond?Agent47 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:11:
2e cl ticket
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wat dan? Heb ik gemistCR1691 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:11:
Hahahaha die Heitinga heeft de boel wel geïnspireerd zo te zien
Verwijderd
Eerste maar even overleven, wat een dreun.Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:15:
Ik wil niet hebberig zijn, maar een derde zou heel fijn zijn om het helemaal af te maken^^
"Of ik vanavond naar Feyenoord ga kijken? Ja, de blessuretijd en de verlenging", grapt Heitinga met een serieus gezicht op de persconferentie.
En ik zie er als AZ'er toch wel tegenop. Maar fijn om nu te zien dat AZ aan de Maas ook onze coëfficententraditie heeft overgenomenGunner schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:14:
[...]
Daar moet toch nog iets anders voor gebeuren vanavond?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Nouja, dat is wel het handelsmerk van Feyenoord dit seizoen tot vandaag.Vos schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:16:
[...]
"Of ik vanavond naar Feyenoord ga kijken? Ja, de blessuretijd en de verlenging", grapt Heitinga met een serieus gezicht op de persconferentie.
Verwijderd
En het stukje van niet willen zeggen dat die hoopt dat Feyenoord als Nederlandse club ver komt in Europa.Vos schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:16:
[...]
Zo zie je maar weet, Heitinga is nog iets meer een Ajax-Fan, dan een voetbalfan.
(Niets mis mee, want het is een echte ajacied... maar "normale" trainers hopen toch vaak dat andere clubs ver komen.)
Wellenreuther raakte hem nog net aan, dat maakte misschien wel het verschil.mavaros schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:17:
Zelfs de lat is vanavond op de hand van de Rotterdammers. Dat noemen we hier afgedwongen mazzel.
Het ziet er niet echt gestroomlijnd uit, gewoon veel inzet
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat het voor NL goed is dat Feyenoord wint? En dat hij voor Ajax is? Niks geks voor een AjaciedVerwijderd schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:18:
[...]
En het stukje van niet willen zeggen dat die hoopt dat Feyenoord als Nederlandse club ver komt in Europa.
Zo zie je maar weet, Heitinga is nog iets meer een Ajax-Fan, dan een voetbalfan.
(Niets mis mee, want het is een echte ajacied... maar "normale" trainers hopen toch vaak dat andere clubs ver komen.)
[ Voor 8% gewijzigd door Grudgie op 16-03-2023 19:24 ]
Ok niet al na twintig minuten, maar tochtoolkist schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 17:04:
[...]
Stelletje angsthazen..
Gewoon Feyenoord na 20 minuten 3-0 voor vanavond, rustig uitspelen, en dan zondag alsnog een pak op de broek krijgen in de Arena.
Je wil je concurrent niet verslaan terwijl ie 'verzwakt' is, maar gewoon fair en square als ie op z'n sterkst is.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Mentale opsteker en energie sparen.
Verwijderd
Ssssttt!!!Quad schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:24:
Makkelijk avondje. Dit gaat niet meer fout.
Als ik denk "We staan 3-0 voor" denk ik aan een wedstrijd tegen Groningen waarin we 0-3 voorstonden.
Volgens mij wil ie gewoon dat Feyenoord doorgaat? Alleen dus met moeite...Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:18:
[...]
En het stukje van niet willen zeggen dat die hoopt dat Feyenoord als Nederlandse club ver komt in Europa.
Twente komt eraan!
Heitinga werkt niet bij de KNVB en zou er bij gebaat zijn dat Feyenoord de verlenging in moet.Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:18:
[...]
Hij reageert in ieder geval nog gevat, dat je hoopt dat Feyenoord ver komt is het standaard mediatraining antwoord.
Verwijderd
Maar dat ging wel ten koste van de titel. Eind maart 2002 had Feyenoord evenveel verliespunten als koploper Ajax, maar van de laatste zeven in de Eredivisie werden er maar twee gewonnen.CR1691 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:25:
Lekker dit hoor. Laatste keer dat we de EL kwartfinale haalden wonnen we ‘m ook
Achjah, als je 1 van de 2 mag kiezen, lijkt me de keuze vrij eenvoudig toch?Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:35:
[...]
Maar dat ging wel ten koste van de titel. Eind maart 2002 had Feyenoord evenveel verliespunten als koploper Ajax, maar van de laatste zeven in de Eredivisie werden er maar twee gewonnen.
De uitwedstrijd niet gezien? Feyenoord stukken beter. Ze doen het nu goed door de kansen af te maken.Snowdog schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:35:
Lekkere eerste helft van Feyenoord... Zo wil je je team thuis zien spelen.... Even lastig na de 2-0, maar daarna gewoon weer herpakt en overduidelijk de betere. Had dit eigenlijk echt niet verwacht van Feyenoord, misschien kijk ik te weinig naar Feyenoord, maar dacht echt dat het weer zo'n met de hakken over de sloot-wedstrijd zou worden. Top om een keer een makkelijke wedstrijd van een NL club te zien
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 16-03-2023 19:40 ]
Precies, allebei goed voor een CL-ticket. Voor het Nederlandse voetbal alleen maar beter als een andere club dan kampioen wordt. Dan is het twee ploegen in de CLSnowdog schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:36:
[...]
Achjah, als je 1 van de 2 mag kiezen, lijkt me de keuze vrij eenvoudig toch?
Regeren is vooruitschuiven
Ik ga gokken op 3-2.
Tegenwoordig wel, maar zelfs al was het geen CL-ticket, dan zou ik liever een EL-zege hebben dan een landskampioenschap... Jammer van dat geld. Een EL-zege is toch echt wel net wat hoger imo. Jammer dat alles tegenwoordig zoveel om het geld draait.T-MOB schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:41:
[...]
Precies, allebei goed voor een CL-ticket. Voor het Nederlandse voetbal alleen maar beter als een andere club dan kampioen wordt. Dan is het twee ploegen in de CL
Heb 'm gezien, maar kan het niet zo goed meer voor de geest halen. Maar goed, uit is sowieso altijd lastiger dan thuis natuurlijk. In principe is 1-1 uit altijd mooi zou je zeggen.Vos schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:40:
[...]
De uitwedstrijd niet gezien? Feyenoord stukken beter. Ze doen het nu goed door de kansen af te maken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zo herkenbaar. Ik vervloekte hem zo’n 2 minuten voor zijn goal nog bij die mislukte pass. Maar als hij het op zijn heupen krijgt…ph4ge schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:54:
Die Idrissi, wat heb ik hem vaak vervloekt, maar bij vlagen is hij ook gewoon zooo goed. Lekker hoor.
Drie echt goede goals vandaag al. Geeft hoop en vertrouwen.
Gooi het er vandaag allemaal maar uit, zodat het zondag op isdonleone83 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:57:
[...]
Zo herkenbaar. Ik vervloekte hem zo’n 2 minuten voor zijn goal nog bij die mislukte pass. Maar als hij het op zijn heupen krijgt…
Kost voorlopig weinig energie deze wedstrijdtoolkist schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:57:
[...]
Gooi het er vandaag allemaal maar uit, zodat het zondag op is
oh niet zo zeer de energie, het met scherp schietenCR1691 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:00:
[...]
Kost voorlopig weinig energie deze wedstrijd
Top van Feyenoord, mooi voor het NL voetbal, hopelijk gaat het AZ ook voor de wind vanavond!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Kijk maar uit dat de UEFA het niet racistisch vindt want stereotype...Agent47 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:02:
Die sombrero’s in de Kuip. Wat heerlijk zeg
Rulli pakt dit soort ballen gewoon hoor, geen probleem. Zondag moet je ze hoog voor geven, met een beetje draai, kan je ze gratis inkoppen.donleone83 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:57:
Zo herkenbaar. Ik vervloekte hem zo’n 2 minuten voor zijn goal nog bij die mislukte pass. Maar als hij het op zijn heupen krijgt…
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit 100%Snowdog schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:03:
Denk dat de positiviteit die Fey uit deze wedstrijd haalt een stuk belangrijker is dan de eventuele energie die ze gebruiken.
Kom maar opCR1691 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:05:
Sjonnie maak je borst maar nat
Tegenwoordig wil hij John genoemd worden.CR1691 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:05:
Sjonnie maak je borst maar nat
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Wel een typische Idrissi goal!Vos schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:05:
Heerlijke goal, scheelt dat je die nooit 2x op rij maakt
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Bij een 0-0 gebeurt dat nooit hemavaros schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:07:
Het blijft een wonderbaarlijk fenomeen dat er wel vaak doelpunten vallen als ik ben plassen of in de keuken bezig ben.
Hangt er van af, als je de helft van de tijd in de keuken staat om nieuw bier te halen moet je vaak plassen. Dan zal de netto tijd voor de tv ongeveer zoveel als de blessuretijd zijn?mavaros schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:07:
Het blijft een wonderbaarlijk fenomeen dat er wel vaak doelpunten vallen als ik ben plassen of in de keuken bezig ben.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023