Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 252 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.193 views

Onderwerpen

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:41
Gynnad schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:08:
[...]

Ajax zal moeten winnen om mee te blijven doen inderdaad, spel van Feyenoord is de laatste weken niet geweldig maar ze pakken wel elke pot 3 punten. En Ajax gaat echt niet alle wedstrijden winnen, voor in Eindhoven wordt er maar zelden gewonnen. Hopelijk laat Feyenoord nog her en der een steekje vallen.

PSV moeten we overigens ook niet uitvlakken, stel Ajax wint zondag dan staan die ook maar op 3 punten en die hebben net als Feyenoord ook een niet al te moeilijk programma.
Klinkt misschien heel stom maar de grootste kans voor Ajax ligt er denk ik in echt compact te verdedigen en met snelheid voorin op een paar uitbraken te gokken. Ik weet het, vloeken in de kerk en niet des Ajax, maar je kan zien dat Feyenoord momenteel het vermogen ontbreekt daar doorheen te voetballen. Ze zullen steeds meer/ verder vooruit lopen en daarmee ruimte in de rug weggeven. Zo ging het tegen Volendam, tegen Heerenveen bijvoorbeeld ook.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Gynnad schreef op maandag 13 maart 2023 @ 08:51:
[...]

Dat hoop ik toch niet, mag ik weer eens een keer naar de Johan Cruijff ArenA, zou je zo'n pot krijgen. De laatste wedstrijd waar ik bij was, was thuis tegen Napoli, ook niet de beste herinneringen aan..
Eh, dan heb ik liever dat je gewoon thuis blijft...

Ik weet van beide teams niet echt wat ik moet verwachten. Ze zijn allebei heel grillig, Ajax begon zondag heel goed tegen Heerenveen en speelt 't daarna uit. Maar als ze door blijven gaan, kunnen ze ook makkelijk uitlopen naar een grotere voorsprong. Feyenoord had 't moeilijk met Volendam, maar wint andere wedstrijden dan wel weer eenvoudiger. Ik ben al lang blij dat Alfred niet meer voor de groep staat, dan had Feyenoord al standaard 3 punten bij kunnen schrijven.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:01
jbdeiman schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:30:
[...]

Klinkt misschien heel stom maar de grootste kans voor Ajax ligt er denk ik in echt compact te verdedigen en met snelheid voorin op een paar uitbraken te gokken. Ik weet het, vloeken in de kerk en niet des Ajax, maar je kan zien dat Feyenoord momenteel het vermogen ontbreekt daar doorheen te voetballen. Ze zullen steeds meer/ verder vooruit lopen en daarmee ruimte in de rug weggeven. Zo ging het tegen Volendam, tegen Heerenveen bijvoorbeeld ook.
Ajax zal wel weer traditioneel uit de eerste de beste kans scoren (al dan niet eigen goal Feyenoord) en vervolgens de hele trukendoos opengooien om het spel dood te maken en misschien in de counter er nog 1 of 2 bij te prikken. Feyenoord zal flink wat kansen missen en achteraf klagen over het toneelspel en de arbitrage. Dat is hoe het bijna elke editie gaat.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 13 maart 2023 @ 07:06:
Als ik van Hanegem mag geloven gaat Ajax er komende zondag snoei hard vanaf. Leuk dat ze de laatste tijd wat wedstrijden hebben gewonnen, maar daar zat geen serieuze tegenstander bij (o.a. 5, 6, 8, 9 en 10 van de eredivisie). Enige met een beetje tegenstand was Union en toen ging Ajax er vanaf.

We gaan het zien zondag, de weg tot speelronde 34 is sowieso nog lang.
Van Hanegem moet lekker op hetzelfde bankje als Sjaak Swart gaan zitten. Spelers met een mooi voetbal verleden maar waar nog maar bijster weinig zinvolle bijdragen uit komen.

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:30:
[...]

De grootste kans voor Ajax is gewoon het eigen voetbal spelen, niet verdedigen. Daarbij moet Ajax winnen en Feyenoord niet, dus dat verdedigen zie ik eerder door Feyenoord gebeuren dan door Ajax.
ph4ge schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:48:
[...]

Ajax zal wel weer traditioneel uit de eerste de beste kans scoren (al dan niet eigen goal Feyenoord) en vervolgens de hele trukendoos opengooien om het spel dood te maken en misschien in de counter er nog 1 of 2 bij te prikken. Feyenoord zal flink wat kansen missen en achteraf klagen over het toneelspel en de arbitrage. Dat is hoe het bijna elke editie gaat.
Andersom zou precies hetzelfde gebeuren ;)

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online
Han schreef op maandag 13 maart 2023 @ 08:37:
Ik voorspel een zaadpot met een onbevredigend gelijkspel als eindresultaat :)
Dat zit er dik in, soort schaken voor gevorderden, waarbij je mag hopen op een uitval (in positieve zin) van één van de smaakmakers van beide elftallen. Voordeel van deze wedstrijd is echter wel dat Ajax weer een beetje in een flow zit, en gemakkelijker lijkt te voetballen dan onder Schreuder. Voor Feyenoord is het voordeel dat ze een tegenstander treffen die haar eigen voetbal speelt en zich niet vanaf minuut één al aanpast om Feyenoord uit haar spel te halen.

Dus ik verwacht persoonlijk wel een wedstrijd eerlijk gezegd, alleen zal het wel gelijk eindigen...

[ Voor 8% gewijzigd door TIGER1125 op 13-03-2023 10:05 ]

• jbdeiman
toolkist schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:55:
[...]

De grootste kans voor Ajax is gewoon het eigen voetbal spelen, niet verdedigen. Daarbij moet Ajax winnen en Feyenoord niet, dus dat verdedigen zie ik eerder door Feyenoord gebeuren dan door Ajax.

[...]

Ik doel er vooral op dat Feyenoord bij open spel waarschijnlijk veel kansen krijgt/ creëert en er dan altijd wel wat in prikt, maar als het verdedigend als een huis staat, dan heeft Ajax aan 1 goal genoeg.
Natuurlijk zullen ze hun eigen spel spelen, omdat dat nu eenmaal verwacht wordt. Soms moet het i.m.o. kunnen om taktisch wat anders te doen, juist om te winnen, dan maar lelijk winnen. Juist omdat Ajax móet winnen zou ik het niet gek vinden als de focus daarop ligt en niet per se op het spelen van het spelletje zoals ze/ we graag zien.

[ Voor 10% gewijzigd door jbdeiman op 13-03-2023 10:06 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-11 21:03
Overigens wordt door velen deze pot als cruciaal gezien, maar voor Ajax komen er nog wel meer cruciale potjes eraan na Feyenoord: PSV (uit), AZ (thuis), Utrecht (thuis), Twente (uit)

Als ik voor Feyenoord zou zijn, zou ik mij niet zo druk maken over deze pot al zou je hem verliezen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• ph4ge
toolkist schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:55:
Met de nadruk op zou, want niemand in dit topic kan een Ajax-Feyenoord herinneren die de gebruikelijke lijnen volgde maar dan in het voordeel van Feyenoord.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-11 22:43
Han schreef op maandag 13 maart 2023 @ 08:37:
Ik voorspel een zaadpot met een onbevredigend gelijkspel als eindresultaat :)
Ik denk dat gezien de huidige stand en de resultaten de afgelopen jaren in de Arena een hoop Feyenoorders prima kunnen leven met een gelijkspel ;)

Dit zou wel een heel goed moment zijn voor Feyenoord om voor de 3e keer in volgens mij zo'n 20 jaar tijd te winnen in de Arena

• R0w!N
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:12
jbdeiman schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:07:
[...]

Dat weet ik wel, maar ik vroeg me vooral af waarom de scheidsrechter niet gewoon direct geel geeft (omdat hij blijkbaar twijfelt of hij er echt door was). Zou het rood moeten zijn, want doorgebroken corrigeert de VAR dit wel, doet de VAR dat niet, mag je er vanuit gaan dat het niet echt doorgebroken was.
Vanuit het principe: Rood = schorsing (verwacht 1 wedstrijd hierbij) 2 maal geel = Rood is 1 wedstrijd schorsing had het voor de speler wellicht niet zoveel uitgemaakt.
Wellicht dat een 2e gele kaart dan extra zuur is, ivm het behalen van de zoveelste gele kaart, want dan zou het ineens 2? wedstrijden worden dat de betreffende speler niet mee mag doen toch? 1 schorsing voor de rode kaart en 1 voor het verzamelen van teveel gele kaarten?

Maargoed, het was dus vooral opvallend dat Serdar niet zelf een keuze wilde maken en dat het nogal lang duurde voordat er een besluit genomen was. Vond het ook echt een oliedomme actie, met name gezien Volendam volgende week tegen een concurrent moet én ze ook al achterstonden. Je hoeft natuurlijk niet de rode loper uit te leggen, maar het hier iets meer laten lopen was i.m.o. de meest logische keuze geweest, omdat er eigenlijk niets meer te winnen viel. Bij een 1-1 stand had ik de actie veel meer begrepen omdat je dan wellicht een bonuspunt mee kan nemen.
Die eerste gele kaart word ook gewoon meegeteld die word niet geschrapt. Dus de telling van 5 gele kaarten en schorsing blijft in tak.

Het is idd een oliedomme actie om bij die stand een kaart te pakken en helemaal voor volgende week idd.

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Resultaat van zondag as zal niets uitmaken. Kijk naar de laatste 5 wedstrijden van bv Ajax, daar gaan ze 100% punten laten liggen . Feyenoord wordt kampioen, daar gaat het resultaat van zondag weinig aan veranderen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Agent47 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 22:32:
[...]

Wellenreuther, Pedersen en dilrosun zijn je zwakke schakels. Pedersen wordt bang na 70m rennen. Wint nooit een kopduel.
Gek genoeg zie ik zondag toch graag Pedersen weer starten. Hij maakt veel meters en Bergwijn zal ook verdedigend aan de bak moeten. Vraag me af of dat een gelukkige combinatie is. Trauner heeft nog weinig ritme dus om hem nu al in de basis te zetten en Geertruida als RB lijkt me niet verstandig. Maargoed alle vertrouwen in Slot. Hij zal ook gezien hebben dat de basis 11 tegen Volendam niet zo'n best experiment was. Alireza gewoon basis. Paixao of Idrissi is lastiger. Hebben allebei wel kwaliteit. Ik neig toch naar Idrissi in de basis. 10 positie voor Szymanksi lijkt me duidelijk, Bullaude erin na 70 minuten.

Eerst maar is donderdag overleven zonder blessures. Het resultaat vind ik eigenlijk niet zo belangrijk. Ik zie het liefst een fitte selectie zondag. Moet er niet aan denken dat we ineens zonder Wieffer of Gimenez naar Amsterdam moeten afreizen, maar wel donderdag winnen. Dat er matige keeper staat maakt ons al kwetsbaar genoeg.

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 13 maart 2023 @ 10:04:
[...]

Ik doel er vooral op dat Feyenoord bij open spel waarschijnlijk veel kansen krijgt/ creëert en er dan altijd wel wat in prikt, maar als het verdedigend als een huis staat, dan heeft Ajax aan 1 goal genoeg.
Natuurlijk zullen ze hun eigen spel spelen, omdat dat nu eenmaal verwacht wordt. Soms moet het i.m.o. kunnen om taktisch wat anders te doen, juist om te winnen, dan maar lelijk winnen. Juist omdat Ajax móet winnen zou ik het niet gek vinden als de focus daarop ligt en niet per se op het spelen van het spelletje zoals ze/ we graag zien.
Dat ligt er maar net aan hoe Ajax uit de startblokken komt. Is het a la kampioenswedstrijd tegen Twente (zo zouden ze nu wel opgeladen moeten zijn) dan gaat Feyenoord echt niet veel kansen krijgen. Is het minder dan dat, dan kan het wel eens een heel open wedstrijd met veel doelpunten van beide kanten worden. Maar een 1-0 of 0-1 verwacht ik sowieso niet.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:16

Agent47

I always close my contracts.

Toch denk ik dat het net zo gaat als 2016-2017. Het wordt beslist in de één-na laatste of laatste wedstrijd.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Lekkerboeie86 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 10:55:
Eerst maar is donderdag overleven zonder blessures. Het resultaat vind ik eigenlijk niet zo belangrijk.
Het prijzengeld voor het behalen van de volgende ronde is €1,800,000. Nou zou ik niet willen zeggen dat ik dat elke dag uit mijn zak laat vallen, maar winst ipv verlies zondag tegen Ajax levert je in principe een veelvoud op. Ik ben zelden zo un-hyped geweest over Europees succes. Maar wellicht is het de onaansprekende tegenstander die meespeelt.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou, als we er nu al zo in zitten zal het wel weer gezellig worden in het topic. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Agent47

Agent47

Gonadan schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:47:
[...]

Nou, als we er nu al zo in zitten zal het wel weer gezellig worden in het topic. :D
Ik denk dat ik dit topic ga ontlopen zondag a.s. Er komt vaak meer haat en misgunning bij kijken dan sportiviteit.

• JanW
  • Nu online
Sommige edities gaat 't ook over gemiste doodschoppen van Feyenoorders.

Voorbereidend trollen is alvast begonnen >:)

• Lekkerboeie86
  • Nu online
PWM schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:44:
[...]

Het prijzengeld voor het behalen van de volgende ronde is €1,800,000. Nou zou ik niet willen zeggen dat ik dat elke dag uit mijn zak laat vallen, maar winst ipv verlies zondag tegen Ajax levert je in principe een veelvoud op. Ik ben zelden zo un-hyped geweest over Europees succes. Maar wellicht is het de onaansprekende tegenstander die meespeelt.
Zit zeker wat in, maar een grotere kans op het kampioenschap incl. Champions League en een prachtige prijs voor dit team vind ik persoonlijk een stuk interessanter dan die 1.8 miljoen. En levert nog veel meer op. De Europa League winnen geeft ook Champions League (volgens mij) en een hoofdprijs, maar die kans lijkt me zeer klein. Uiteraard hoop ik op een overwinning donderdag, maar niet te koste van alles.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:36

Vos

AFCA

Doorgaan in EL zijn ook punten, wat weer handig is om gunstigere tegenstanders te treffen in Europa. En spelers kunnen flink meer geld waard worden door goede Europese optredens, ik zou altijd gaan voor die Europese wedstrijden.

• JanW
  • Nu online
Voor de Ajax-fans, podcast van NRC vandaag gaat over het machtsvacuüm bij Ajax en de rol die de zaakwaarnemer van Schreuder heeft gespeeld de afgelopen maanden. Interessante kost.
https://www.nrc.nl/nieuws...de-transfermarkt-a4159272

En betere journalistiek dan de gemiddelde post op VI.nl/Voetbalzone/-primeur of fcupdate @Typhone ;)

[ Voor 16% gewijzigd door JanW op 13-03-2023 13:01 ]

• Agent47

Agent47

Vos schreef op maandag 13 maart 2023 @ 12:26:
Doorgaan in EL zijn ook punten, wat weer handig is om gunstigere tegenstanders te treffen in Europa. En spelers kunnen flink meer geld waard worden door goede Europese optredens, ik zou altijd gaan voor die Europese wedstrijden.
Als je inderdaad volgende ronde een grotere tegenstander treft en je speelt een wereldpartij, zoals Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt hadden bij Juventus uit, dan ja ;)

• ph4ge
Lekkerboeie86 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:53:
[...]

Zit zeker wat in, maar een grotere kans op het kampioenschap incl. Champions League en een prachtige prijs voor dit team vind ik persoonlijk een stuk interessanter dan die 1.8 miljoen. En levert nog veel meer op. De Europa League winnen geeft ook Champions League (volgens mij) en een hoofdprijs, maar die kans lijkt me zeer klein. Uiteraard hoop ik op een overwinning donderdag, maar niet te koste van alles.
Ik zie het niet als een keuze. Als je diep moet gaan en een overwinning uit het vuur sleept dan put je daar juist kracht uit. Ondanks het zware programma is er nog geen ploeg geweest die Feyenoord op fitheid kan kloppen, de flow is juist een kracht.

Natuurlijk kan ik ook slechte scenarios bedenken, maar daar moet je niet vanuit gaan. Juist als je je gaat inhouden loop je het risico op blessures en vormverlies.

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
JanW schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:00:
Voor de Ajax-fans, podcast van NRC vandaag gaat over het machtsvacuüm bij Ajax en de rol die de zaakwaarnemer van Schreuder heeft gespeeld de afgelopen maanden. Interessante kost.
https://www.nrc.nl/nieuws...de-transfermarkt-a4159272

En betere journalistiek dan de gemiddelde post op VI.nl/Voetbalzone/-primeur of fcupdate @Typhone ;)
VI.nl mag je hier wel weg laten. Voetbalzone of Primeur kopiëren juist niet anders van VI ;)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:50
[...]

uit de eerste beste én enige kans. Dat dekt meer de lading ;)

• jbdeiman
ph4ge schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:31:
[...]

Ik zie het niet als een keuze. Als je diep moet gaan en een overwinning uit het vuur sleept dan put je daar juist kracht uit. Ondanks het zware programma is er nog geen ploeg geweest die Feyenoord op fitheid kan kloppen, de flow is juist een kracht.

Natuurlijk kan ik ook slechte scenarios bedenken, maar daar moet je niet vanuit gaan. Juist als je je gaat inhouden loop je het risico op blessures en vormverlies.
Ik denk inderdaad dat je er sterker uit komt als je na verlenging (heel diep gegaan) wint Donderdag dan als je het niet redt en het wat laat gaan. Een flow waar je in zit is echt enorm belangrijk.De spelers zullen nu ook vermoeid zijn, maar merken dat minder omdat je in een fijne flow zit. Die vermoeidheid ga je des te meer voelen als het niet lukt/ je een tegenvaller hebt.

Ik hoop natuurlijk op een overtuigende overwinning en niet te veel verspilde energie. Ook dan blijf je in de flow, maar dan kan je het langer volhouden.

[ Voor 7% gewijzigd door jbdeiman op 13-03-2023 14:00 ]

• LZ86
Martinusz schreef op maandag 13 maart 2023 @ 10:15:
Overigens wordt door velen deze pot als cruciaal gezien, maar voor Ajax komen er nog wel meer cruciale potjes eraan na Feyenoord: PSV (uit), AZ (thuis), Utrecht (thuis), Twente (uit)

Als ik voor Feyenoord zou zijn, zou ik mij niet zo druk maken over deze pot al zou je hem verliezen.
utrecht zou ik me niet al teveel zorgen over maken als Ajax zijnde dit seizoen. Zelfs amateurs winnen daarvan :P

• jbdeiman
LZ86 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:10:
[...]

utrecht zou ik me niet al teveel zorgen over maken als Ajax zijnde dit seizoen. Zelfs amateurs winnen daarvan :P
En toch he, blijkbaar zijn angstgegners echte dingen in het voetbal, ineens lukt het dan wel, is iedere speler scherp van je tegenstander waar je gemakkelijk van dacht te winnen.

• LZ86
Weten we eigenlijk al wie de klassieker fluit?

Als dat gozubuyuk of higler is mag ik Ajax alvast feliciteren ;)

Bij Nijhuis andersom en bij Makkelie gelijkspel

• LZ86
jbdeiman schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:27:
[...]

En toch he, blijkbaar zijn angstgegners echte dingen in het voetbal, ineens lukt het dan wel, is iedere speler scherp van je tegenstander waar je gemakkelijk van dacht te winnen.
Ik ben als Feyenoorder vooral bang voor de pot tegen Sparta die nog komt. De rest geloof ik wel.
Als we van Sparta winnen ga ik pas voorzichtig in een kampioenschap geloven.

Verliezen we van Ajax (waar ik wel vanuit ga) sta je qua punten gelijk, daar verlies je het niet op. Plus Ajax moet nog tegen de betere ploegen, waar wij al tegen gespeeld hebben. het programma van Ajax de afgelopen weken was natuurlijk makkelijk (ondanks dat wel een aantal keer goed weggekomen) en dat gaan wij nu krijgen. Maar toch, Sparta is altijd kut voor ons.

[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 13-03-2023 14:39 ]

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:37:
[...]

Ik ben als Feyenoorder vooral bang voor de pot tegen Sparta die nog komt. De rest geloof ik wel.

Verliezen we van Ajax (waar ik wel vanuit ga) sta je qua punten gelijk, daar verlies je het niet op. Plus Ajax moet nog tegen de betere ploegen, waar wij al tegen gespeeld hebben. Maar toch, Sparta is altijd kut voor ons.
Sparta en Cambuur uit worden gewoon kut ben ik bang. Ik denk dat Ajax tegen PSV en / of AZ ook nog punten laat liggen. Wordt een close call voor Feyenoord of Ajax qua kampioenschap.

• LZ86
Agent47 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:38:
[...]

Sparta en Cambuur uit worden gewoon kut ben ik bang. Ik denk dat Ajax tegen PSV en / of AZ ook nog punten laat liggen. Wordt een close call voor Feyenoord of Ajax qua kampioenschap.
Cambuur moet wel te doen zijn, maar inderdaad. Dat is er ook eentje waar we altijd moeite hebben.
Maar Sparta is enger :P

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-11 13:06
LZ86 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:35:

Schitterende stelling: onderbouw je die ook nog even met data? :+

• LZ86
mefjoew schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:48:
[...]

Schitterende stelling: onderbouw je die ook nog even met data? :+
Mij data is dat we eigenlijk geen normaal niveau scheids hebben rondlopen op de Nederlandse velden, de een laat niets toe, de ander alles. Dat ligt meer in het verlengde van andere ploegen. Een zeer fitte vechtploeg als Feyenoord is meer gebaat bij Nijhuis die alles toelaat dan een Ajax.

Tegelijkertijd is het voor Feyenoord uberkut als je een scheids hebt die elke scheet affluit, zoals mr respect en Makkelie. >:)

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:51:
[...]

Mij data is dat we eigenlijk geen normaal niveau scheids hebben rondlopen op de Nederlandse velden, de een laat niets toe, de ander alles. Dat ligt meer in het verlengde van andere ploegen. Een zeer fitte vechtploeg als Feyenoord is meer gebaat bij Nijhuis die alles toelaat dan een Ajax.

Tegelijkertijd is het voor Feyenoord uberkut als je een scheids hebt die elke scheet affluit, zoals mr respect en Makkelie. >:)
Ik mis Dick Jol :'(

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:41
LZ86 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:51:
[...]

De steekjes onder water zijn op den duur ook vervelend

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 14-03-2023 01:31 ]

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:51:
[...]

Ik denk dat ik dit topic ga ontlopen zondag a.s. Er komt vaak meer haat en misgunning bij kijken dan sportiviteit.
Bij deze alvast een mooie en hopelijk eerlijke wedstrijd toegewenst, waarin degene die wint de terechte winnaar is, hopelijk zonder enige dubieuze beslissingen van de scheids.
En als dat dan zondag middag Feyenoord blijkt te zijn, dan so be it.

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:03:
[...]

Bij deze alvast een mooie en hopelijk eerlijke wedstrijd toegewenst, waarin degene die wint de terechte winnaar is, hopelijk zonder enige dubieuze beslissingen van de scheids.
En als dat dan zondag middag Feyenoord blijkt te zijn, dan so be it.
Andersom natuurlijk ook. :)

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Agent47 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:38:
[...]

Als Ajax dat doet hoeft je als Feyenoord niet meer bang voor Ajax te zijn, juist voor AZ en PSV ;)

WoT stats

• Vos

Vos

AFCA

Agent47 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:03:
[...]

Als je inderdaad volgende ronde een grotere tegenstander treft en je speelt een wereldpartij, zoals Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt hadden bij Juventus uit, dan ja ;)
Ik zie de knipoog maar zij speelden natuurlijk wel meer dan één hele goede wedstrijd.

• Vos

Vos

AFCA

LZ86 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:37:
[...]

Verliezen we van Ajax (waar ik wel vanuit ga) sta je qua punten gelijk, daar verlies je het niet op. Plus Ajax moet nog tegen de betere ploegen, waar wij al tegen gespeeld hebben. het programma van Ajax de afgelopen weken was natuurlijk makkelijk (ondanks dat wel een aantal keer goed weggekomen) en dat gaan wij nu krijgen. Maar toch, Sparta is altijd kut voor ons.
Een aantal keer goed weggekomen? Benieuwd welke wedstrijden je op doelt :) Enige wat ik zou kunnen bedenken is Vitesse?

Vooralsnog is Feyenoord nog steeds de favoriet, staan bovenaan en op papier (jaja) het makkelijkste programma. Laten we voor de spanning sowieso hopen dat Ajax wint zondag :+. Maar ik vlak AZ en PSV ook zeker nog niet uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 13-03-2023 15:30 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:19
wokkelz schreef op maandag 13 maart 2023 @ 10:29:
Resultaat van zondag as zal niets uitmaken. Kijk naar de laatste 5 wedstrijden van bv Ajax, daar gaan ze 100% punten laten liggen . Feyenoord wordt kampioen, daar gaat het resultaat van zondag weinig aan veranderen.
Mochten Ajax, AZ en PSV winnen komend weekend dan is de stand als volgt:

1. Ajax 58 punten
2. Feyenoord 58 punten
3. AZ 56 punten
4. PSV 55 punten

Ik zou AZ en PSV zeker niet onderschatten in dit scenario.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• LZ86
Vos schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:27:
[...]

Een aantal keer goed weggekomen? Benieuwd welke wedstrijden je op doelt :) Enige wat ik zou kunnen bedenken is Vitesse?

Vooralsnog is Feyenoord nog steeds de favoriet, staan bovenaan en op papier (jaja) het makkelijkste programma. Laten we voor de spanning sowieso hopen dat Ajax wint zondag :+. Maar ik vlak AZ en PSV ook zeker nog niet uit.
Buiten Vitesse? Ajax Twente bijvoorbeeld waar ze met 10 man kwamen en alsnog een punt overhouden ondanks dat Twente veel en veel beter was, en zo nog wel meer van die gelijkspelpartijen onder Schreuder die als je kritisch keek eigenlijk verliespartijen hadden moeten zijn zoals tegen Sparta of de klassieker in de Kuip.

• LZ86
Gynnad schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:51:
[...]

1. Ajax 58 punten
2. Feyenoord 58 punten
3. AZ 56 punten
4. PSV 55 punten

AZ is de laatste potjes niet in vorm though. Die geef ik minder kans dan een PSV.
Maar zeker in het voordeel van Feyenoord dat wij die potjes al gehad hebben en Ajax ze nog om de oren krijgt.

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online
LZ86 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:35:

Ongeveer 0 minuten geleden bekend gemaakt door de KNVB, Makkelie. :+
https://www.knvb.nl/nieuw...g-de-klassieker-amsterdam

Mjah, persoonlijk weet ik het niet of je hier zo blij mee moet zijn, aan de andere kant er staat in ieder geval wel een scheidsrechter die durft te fluiten en niet echt onder de indruk is van alles er omheen.

[ Voor 18% gewijzigd door TIGER1125 op 13-03-2023 18:04 ]

• LZ86
TIGER1125 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 18:01:
[...]

Ongeveer 0 minuten geleden bekend gemaakt door de KNVB, Makkelie. :+
https://www.knvb.nl/nieuw...g-de-klassieker-amsterdam
Dus gelijkspel :P Helaas had Makkelie het vorig jaar ook redelijk vernaggeld in de klassieker

Had nog liever Manschot gezien. Dat is voor mij de enige die nog een 6je haalt in NL. Verre van ideaal, maar de minst incompetente dit seizoen.
Maar goed, iig geen Higler, daar mogen beide partijen blij mee zijn :+

[ Voor 31% gewijzigd door LZ86 op 13-03-2023 18:07 ]

• Terranova
LZ86 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 18:03:
[...]

Maar goed, iig geen Higler, daar mogen beide partijen blij mee zijn :+
Daar ben ik het helemaal mee eens

• Vos

Vos

AFCA

LZ86 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:42:
[...]

Buiten Vitesse? Ajax Twente bijvoorbeeld waar ze met 10 man kwamen en alsnog een punt overhouden ondanks dat Twente veel en veel beter was, en zo nog wel meer van die gelijkspelpartijen onder Schreuder die als je kritisch keek eigenlijk verliespartijen hadden moeten zijn zoals tegen Sparta of de klassieker in de Kuip.
Afgelopen weken zei je, ik ging er niet vanuit dat je de periode Schreuder bedoelde.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:55
Moet Ajax vandaag alweer voetballen? :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:54

Quad

Doof

Gatenkaas bij NAC vanavond, foei. En ik denk dat Van den Berg niet bij Zwolle blijft na dit seizoen, goede middenvelder.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• LZ86
Vos schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:10:
[...]

Afgelopen weken zei je, ik ging er niet vanuit dat je de periode Schreuder bedoelde.
Op mijn leeftijd vervagen de maanden en voelt het als weken :+

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Gynnad schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:51:
[...]

1. Ajax 58 punten
2. Feyenoord 58 punten
3. AZ 56 punten
4. PSV 55 punten

En we kennen allemaal PSV.
Waar er 3 vechten om één been gaan de Eindhovenaren er altijd mee heen.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Typhone schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 09:54:
[...]

Naast dat daar alleen anekdotisch bewijs voor is, heb je PSV dit seizoen een beetje gezien? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Ramzzz schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 09:58:
[...]

Naast dat daar alleen anekdotisch bewijs voor is, heb je PSV dit seizoen een beetje gezien? :+
Anekdotisch?
The big steal of 2007!
The big steal of 2016!

Ja PSV heb ik gezien. Zo slecht dat ze op het laatste moment even toeslaan aan de hand van de nieuwe messias Xavi Simons en hup de platte kar rolt weer door de straten van Eindje.
:'(

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
[...]

Als ze het dit jaar lukt mag je op mijn kosten mee naar Eindhoven om het te vieren ;)

WoT stats

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 10:00:
[...]

Anekdotisch?
The big steal of 2007!
The big steal of 2016!

Ja PSV heb ik gezien. Zo slecht dat ze op het laatste moment even toeslaan aan de hand van de nieuwe messias Xavi Simons en hup de platte kar rolt weer door de straten van Eindje.
Steal? Aan het einde staat de club die het beste is geweest over het hele seizoen boveaan ;)

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

ElPaco schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 10:05:
[...]

Als ze het dit jaar lukt mag je op mijn kosten mee naar Eindhoven om het te vieren ;)
En dan mij mee naar De Aftrap nemen met de Boys of the South ;)
Ik pas! >:)

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 10:16:
[...]

Steal? Aan het einde staat de club die het beste is geweest over het hele seizoen boveaan ;)
Scheer je weg, vlegel! :+

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-11 13:06
[...]

Anekdotisch?
The big steal of 2007!
The big steal of 2016!

In die lijn zou het juist meer logisch zijn als Ajax de titel nu 'steelt'. Psv kwam in 2007 uit een topperiode onder Hiddink, maar pakte uit vrij kansloze positie toch nog de titel in een op papier lastige uitwedstrijd. Ajax kan op de laatste speeldag prima op plek 3 staan en door een onverwachte nederlaag van Feyenoord en een gelijkspel tussen AZ en psv zowaar nog kampioen worden als het de op papier lastige uitwedstrijd tegen Twente wint.

Als Ajacied zet ik daar dan m'n geld maar op in.

• Terranova
[...]

Anekdotisch?
The big steal of 2007!
The big steal of 2016!

Ik heb nog steeds nachtmerries van 2007, die laatste dag was echt zenuwslopend met een horror einde voor mij

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11 20:11
2007 was perfect op 1 ding na, de zendgemachtigde toen voor de samenv. was RTL/Tan..... bbrrr.

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ozyakup verdedigt Velazquez
https://www.voetbalprimeu...maar-is-een-topgozer.html

Prima, eindelijk eens een nieuwbericht die hem geen dorpsgek noemt. Als Fortuna Sittard supporter ben ik niet ontevreden met hem, hoewel ik tactisch niet altijd even sterk vind. Zijn passie mag blijven.

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

• JanW
  • Nu online
In Nederland zien we liever mensen die hun emoties opkroppen i.p.v. dat ze die uiten. "Doe maar normaal" zeggen we dan.

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 16:23: "Doe maar normaal" zeggen we dan.
Wat in dit geval ook een prima opmerking richting die gast is. Want dit ging echt nergens meer over.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Precies, er zit nog een heel groot gebied tussen geen emoties tonen en wat Velazquez regelmatig doet. Persoonlijk trek ik de grens bij het oud Hollands jasje gooien, dat kan nog net mits geen fluim op de lippen. :P

Only fools are enslaved by time and space.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11 21:55
Laat die man lekker gefrustreerd zijn. Media heeft voor de zoveelste keer weer wat om over te zeuren.

Ik zou als Fortuna zijnde wel een soort bokspaal daar neerzetten. Kan hij zich daar op uit leven.
Scheelt repareren

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-11 21:03
Als voetballer zou ik zo iemand niet serieus nemen, ik zou echt denken wat ben je nu debiel aan het doen |:(

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Martinusz schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:14:
Als voetballer zou ik zo iemand niet serieus nemen, ik zou echt denken wat ben je nu debiel aan het doen |:(
Als scheidsrechter heb je je handen al vol aan spelers die zich niet weten te gedragen, krijg je ook nog de extreem mallotige coaches erbij.

Standaard een kaart voor geven wegens wangedrag.

Het is trouwens niet voorbehouden aan voetbal, ik zie en hoor ook steeds meer idioot gedrag langs de hockeyvelden (als scheidsrechter), en dat is dan in wedstrijden die werkelijk helemaal nergens over gaan, niveau amateurs 4e klasse.

Maar wel het veld over brullen, goed voorbeeld voor de kinderen.

En tot mijn schaamte moet ik toegeven dat ik mezelf als coach ook wel eens niet helemaal in de hand heb gehad. Lastig hoor.

Ik loop dan naar de dugout en leg uit dat dit gedrag niet past en probeer daarmee in elk geval te voorkomen dat het overslaat op de spelers.

Maar helaas…

* Ramzzz schaamt zich nog wel eens met terugwerkende kracht…

Coachen is niet voor iedereen weggelegd.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:48
Harribo schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:07:
Laat die man lekker gefrustreerd zijn. Media heeft voor de zoveelste keer weer wat om over te zeuren.

Ik zou als Fortuna zijnde wel een soort bokspaal daar neerzetten. Kan hij zich daar op uit leven.
Scheelt repareren
Kom op, idioot gedrag moeten we niet normaal gaan vinden. Iedereen kan wel eens zich verliezen in emoties, maar daarmee is wangedrag niet geoorloofd. Dus gele kaart voor wangedrag, signaal afgegeven en weer door.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:02

ST10©DE

Dus.............

[...]

Ik zou er direct voor tekenen, maar een meer realistischer scenario is dat Ajax in vorm gaat komen en vanaf nu alle wedstrijden gaat winnen. Ze spelen misschien nog een paar keer een slechte helft , maar dat compenseren ze wel in de andere helft.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ramzzz schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:15:
[...]

Als scheidsrechter heb je je handen al vol aan spelers die zich niet weten te gedragen, krijg je ook nog de extreem mallotige coaches erbij.

Standaard een kaart voor geven wegens wangedrag.

Het is trouwens niet voorbehouden aan voetbal, ik zie en hoor ook steeds meer idioot gedrag langs de hockeyvelden (als scheidsrechter), en dat is dan in wedstrijden die werkelijk helemaal nergens over gaan, niveau amateurs 4e klasse.

Maar wel het veld over brullen, goed voorbeeld voor de kinderen.

En tot mijn schaamte moet ik toegeven dat ik mezelf als coach ook wel eens niet helemaal in de hand heb gehad. Lastig hoor.

Ik loop dan naar de dugout en leg uit dat dit gedrag niet past en probeer daarmee in elk geval te voorkomen dat het overslaat op de spelers.

Maar helaas…

* Ramzzz schaamt zich nog wel eens met terugwerkende kracht…

Coachen is niet voor iedereen weggelegd.
Ik moet hieraan toevoegen dat mijn reacties waren getriggerd door werkelijk stompzinnig slecht fluitende arbitrage.
  • Partijdig
  • Thuisfluiters
  • Niet inspelend op wat er werkelijk gebeurt op het veld (eenzijdige speltechnische agressie, overtredingen, etc.)*
* uitleg…
offtopic:
Even een voorbeeld: in het jeugdhockey en de senioren in lagere echelons wordt gefloten door 2 clubscheidsrechters van de thuisspelende club.

En er zijn clubs waar vrijwel niet wordt gefloten voor het zogenaamde ‘hakken’ (op de stick slaan), foutieve (gevaarlijke) technieken, gevaarlijk spel in het algemeen, fysiek spel (verboden in het hockey), waar je als club die wel netjes speelt het gewoon sowieso aflegt, omdat je alleen met hetzelfde wangedrag en dezelfde onsportiviteit staande kunt houden…

Dat is dan ook wel mijn allergrootste pet peeve voor een coach.

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 15-03-2023 15:26 ]

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sjah schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:53:
2007 was perfect op 1 ding na, de zendgemachtigde toen voor de samenv. was RTL/Tan..... bbrrr.
Langs de lijn luisteren in het zonnetje met je team en een kratje bier in het midden. Waaronder dan fans van alle clubs. Zowel episch als zenuwslopend zo'n middag.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
DeKever schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:41:
[...]

Kom op, idioot gedrag moeten we niet normaal gaan vinden. Iedereen kan wel eens zich verliezen in emoties, maar daarmee is wangedrag niet geoorloofd. Dus gele kaart voor wangedrag, signaal afgegeven en weer door.
De vertrutting van Nederland dit.
Zou er als club zelf niet bij mee zijn en hem er wel op aan spreken.

Vanavond Az en Feyenoord.
Feyenoord moet het kunnen doen, Az zal weer een top wedstrijd moeten spelen 90 minuten lang.
Dat Lazio vond ik heel gevaarlijk.
Kijk tegenwoordig nu uit naar de donderdagen ipv de dins-en woensdagen.

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 16-03-2023 14:10 ]

• Agent47

Agent47

Ik heb een goed gevoel over vanavond voor Feyenoord :)

• mavaros
  • Laatst online: 06:28
Agent47 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:01:
Ik ook.

Er kan vanavond niks gebeuren. oOo

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 17:29
Harribo schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 08:59:
[...]

Feyenoord moet het kunnen doen, Az zal weer een top wedstrijd moeten spelen 90 minuten lang.
Kijk tegenwoordig nu uit naar de donderdagen dan de dins-en woensdagen.
hier ook. vind Nederlandse clubs leuker om te zien dan elk jaar maar weer dezelfde clubs in de CL KO fase.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-11 18:52
mavaros schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:39:
[...]

Ik ook.

Er kan vanavond niks gebeuren. oOo
Sinds wanneer ben jij eigenlijk zo positief over Feyenoord? hoorde je tot vorig jaar alleen over dat Ajax zo goed en superieur was :p

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:48
Harribo schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 08:59:
[...]

Kijk tegenwoordig nu uit naar de donderdagen ipv de dins-en woensdagen.
Vertrutting zou rood zijn met een 4 wedstrijden schorsing.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:29
Agent47 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:01:
Ik ook, door op penalty's na een gelijkspel na 120 minuten. En uiteraard twee blessures waardoor Feyenoord verzwakt en uitgeput naar de ArenA komt O+ :+

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 16:14:
[...]

Ik ook, door op penalty's na een gelijkspel na 120 minuten. En uiteraard twee blessures waardoor Feyenoord verzwakt en uitgeput naar de ArenA komt O+ :+
Stelletje angsthazen..

Gewoon Feyenoord na 20 minuten 3-0 voor vanavond, rustig uitspelen, en dan zondag alsnog een pak op de broek krijgen in de Arena.
Je wil je concurrent niet verslaan terwijl ie 'verzwakt' is, maar gewoon fair en square als ie op z'n sterkst is.

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Toch Trauner erin. Geert op rechts. Pedersen op de bank. Wij gaan winnen!!

Oh een Lopez voor Hartman.. interessant.

[ Voor 22% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 16-03-2023 17:29 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 17:28:
Toch Trauner erin. Geert op rechts. Pedersen op de bank. Wij gaan winnen!!
Ah, dan zal Idrissi wel niet spelen. En wellicht Kökçü ook niet. :+

Verwijderd

Nou, ik ben benieuwd of de slordigheid van vorige week ons vanavond gaat opbreken, of dat we het afmaken.

Ik ben een Feyenoorder, dus... ik ben er niet gerust op. :P :+

• mavaros
Feyenoord rolt gewoon weer per ongeluk pardoes de volgende ronde in.

Dat is iedere keer tot nu toe het geval.

AZ maakt gehakt van Lazio.

@Beavbusi Ik ben altijd wel positief over Feyenoord hoor, maar anderen begrijpen het niet en verwarren dat met iets anders. En ik zit hier niet om onheil in de toko te stichten, dus probeer ik me netjes te gedragen.

[ Voor 43% gewijzigd door mavaros op 16-03-2023 18:20 ]

• Agent47

Agent47

Nodige biertjes staan al klaar. Gevoelsmatig zien ik het liefst een 20:45 wedstrijd. Geen idee nog waarom, maar goed :)

• Agent47

Agent47

ephymerous schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 16:14:
[...]

Ik vind jou ook aardig :o

• Agent47

Agent47

Zie het kan ook zonder vuurwerk.

Hele harde kern dicht :9

• mavaros
Zouden ze bewust een slechte grasmat in De Kuip hebben gelegd?

Over een uur ziet het eruit als een knollenveld.

edit: Feyenoord moet de wedstrijd pakken en de Oekraïners laten rondrennen. Dus niet afwachten op de actie van de tegenstander.

[ Voor 36% gewijzigd door mavaros op 16-03-2023 18:54 ]

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:55
BAM lekker Feyenoord!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• ph4ge
Geweldige goal

• Vos

Vos

AFCA

Knappe actie, Feyenoord toch effectief :p

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Lekker goaltje

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-11 18:04

CR1691

Hero of Time

Sjon zit lekker te balen thuis. Heerlijke actie van Santi.

PSN: Finally_Chris

• Agent47

Agent47

M’n kind moet kakken. Ik kom terug en er is gescoord. Lekker blijven kakken voortaan haha

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 16:00
Agent47 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:03:
M’n kind moet kakken. Ik kom terug en er is gescoord. Lekker blijven kakken voortaan haha
Volgende keer je kind gewoon zelf laten kakken. Worden ze snel groot van.

• ph4ge
Agent47 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:03:
Volgende keer laxeermiddel geven als Feyenoord een goaltje nodig heeft.

• Harribo
Gimenez las ik.
Zo'n spits mistten ze de eerste wedstrijd

Feyenoord moet er nog zo 1 halen

• ph4ge
Oef, daar wordt Kokcu het ziekenhuis in geschopt. Dit is gewoon donker rood. Is er geen VAR?

[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 16-03-2023 19:07 ]

• Agent47

Agent47

Pijnlijke overtreding

Pagina: 1 ... 252 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023