Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 214 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.201 views

Onderwerpen

• fps
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-06-2023

fps

HollowGamer schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 21:50:
[...]

Het lijkt wel opzettelijk allemaal, of zijn ze echt zo slecht?
Die 6 - 0 leek mij wel te redden.

Ik volg de competitie niet, maar Groningen hoort toch gewoon in de Eredivisie thuis?
Laatste paar jaar is Groningen ver weg gezakt. Vorig jaar net boven de degradatiezone kunnen eindigen, maar dit jaar lijkt het dubbeltje de verkeerde kant op te vallen.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:56

Quad

Doof

fps schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 21:49:
[...]

Tja, en dan? We hebben Wormuth eerder dit seizoen ook al weggestuurd.

Ik had ook liever een meer ervaren coach gezien, maar niemand wilde naar de FC komen. Als ze nu daadwerkelijk een ervaren trainer binnen kunnen hengelen, vind ik het prima, anders niet. Sinds deze week hebben we ook Westerhof naast Van der Ree. Wellicht dat daar nog wat uit kan komen. De komende twee wedstrijden zijn belangrijker.
Ow dit is al de invaller. Naja dan hopen dat er een ommekeer komt en minimaal nacompetitie gehaald wordt ipv rechtstreeks degradatie.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Zingo
  • Laatst online: 29-11 22:17
Waar komen die drie minuten vandaan? We gingen toch het op de juiste manier doen? Dit moeten er met alle wissels en goals minimaal 6 zijn lijkt mij.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ElPaco schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 21:49:
Wtf, voor het einde van de wedstrijd draait ESPN hun outro. Prutsers.
Hadden ze na de 2-0 al kunnen doen

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:35
Zingo schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 21:52:
Waar komen die drie minuten vandaan? We gingen toch het op de juiste manier doen? Dit moeten er met alle wissels en goals minimaal 6 zijn lijkt mij.
Ja echt bizar hoe inconsequent dat is! Feyenoord had hier echt wel 10 minuten gehad.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:09
carpebios schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 20:49:
PSV gaat punten laten liggen hier. 1 doelpunt tegen Groningen thuis, het is weer zwak de afronding.
Aged well...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
fps schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 21:52:
[...]

Laatste paar jaar is Groningen ver weg gezakt. Vorig jaar net boven de degradatiezone kunnen eindigen, maar dit jaar lijkt het dubbeltje de verkeerde kant op te vallen.
Ah jammer, kreeg wel sympathiek voor FC door Ron Jans en het voetbal dat hij speelde.

Ook goede talenten destijds, zijn mensen van scouting vertrokken?

• fps

fps

HollowGamer schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 21:51:
[...]

Sterkte man.

Waar is het misgegaan? Jullie waren toch altijd een stabiele middenmotor?
We konden aardig meekomen, maar laatste paar jaar zijn er te veel middelmatige, geblesseerde of slechte spelers gehaald. Dat moet een keer fout gaan. Vorig seizoen volgens mij 1 punt boven de verkeerde playoffs geëindigd.

• carpebios

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zingo schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 21:52:
Jij wilt er 9 - 0 van maken? :+

• fps

fps

HollowGamer schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 21:54:
[...]

Ah jammer, kreeg wel sympathiek voor FC door Ron Jans en het voetbal dat hij speelde.

Ook goede talenten destijds, zijn mensen van scouting vertrokken?
Poe, dat is wel erg lang geleden. Toen was het nog leuk inderdaad om naar het stadion te gaan. De opleving kwam door het nieuwe stadion. Laatste twee jaar onder Jans zakte het helaas weer in. Het spel werd onder de andere trainers steeds pijnlijker om aan te zien. In 2015 nog wel de beker gepakt, maar het spel was niet om aan te gluren.

Na het vertrek van Veldmate als TD is het naar mijn idee de verkeerde kant opgegaan. Jans kon het niet als TD en Fledderus is niet voor niets ontslagen vorige week.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:44

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Exocet schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 21:52:
[...]

Hadden ze na de 2-0 al kunnen doen
Gelukkig niet gekeken en lekker bij broer op de bank gezeten vanavond :+ Had Groningen wel een puntje gegunt :p

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:12
Quad schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 21:44:
Wow de 3-1 van van Rooijen tegen Heracles, kon wel eens de mooiste van dit weekend zijn, briljant mooi.
Simons deed ook even een duit in het zakje :9~

WoT stats

• Quad

Quad

Doof

ElPaco schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 22:01:
[...]

Simons deed ook even een duit in het zakje :9~
Je hebt eventjes terug gezocht. :P

nggyu nglyd

• ElPaco
Quad schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 22:03:
[...]

Je hebt eventjes terug gezocht. :P
Ben ziek, toevallig dat ik gisteravond voor het laatst had gekeken en die post dus in mijn geheugen had zitten.

WoT stats

• ElPaco
Heerenveen - Feyenoord
De Graafschap - Ajax
PSV - ADO
Utrecht - Spakenburg

Lotingen voor de beker!

WoT stats

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:33
ElPaco schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 22:42:
Heerenveen - Feyenoord
De Graafschap - Ajax
PSV - ADO
Utrecht - Spakenburg

Lotingen voor de beker!
Lastige ploeg voor Ajax, daar hebben ze vast goede herinneringen aan.. Degraderen kunnen die alvast niet, dus dat hoeft bij verlies niet te worden genoemd.

:+

Maar zonder gekheid vind ik het opvallend dat (behalve Feyenoord) al deze clubs een echt zwakkere/ kleinere tegenstander pakken en niet tegen elkaar uit komen. Bij mijn weten waren alle combinaties toch mogelijk?

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:38
HollowGamer schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 21:50:
[...]

Het lijkt wel opzettelijk allemaal, of zijn ze echt zo slecht?
Die 6 - 0 leek mij wel te redden.

Ik volg de competitie niet, maar Groningen hoort toch gewoon in de Eredivisie thuis?

Ps. Gooi nog even een banner er tussendoor lol
Groningen is extreem slecht.
Fledderus heeft er jaren over gedaan om van fc Groningen een amateuristisch team te maken.

Dit zegt weinig over Psv.

Degradatie denk ik.
Bedankt Fledderus

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 11-02-2023 22:52 ]

• ElPaco
Dit is compleet willekeurig ja, elk ploeg kan elkaar nu loten.

WoT stats

• Exocet
  • Niet online
Heerenveen - Feyenoord
De Graafschap - Ajax
PSV - ADO
Utrecht - Spakenburg

Lotingen voor de beker!
De halve finalisten zijn wel bekend dus

• fps

fps

FC Emmen verliest ook, dus het blijft bij drie punten verschil. Volgende week FC Groningen - FC Emmen, dus Groningen moet winnen. Anders wordt het erg lastig.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:42

Agent47

I always close my contracts.

Feyenoord geen thuis wedstrijd, hoe kan dit ? :+

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Exocet
  • Niet online
Agent47 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 23:00:
Niemand snapt het, verwacht nog wel een diepgaand onderzoek naar deze corruptie

• Harribo
fps schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 22:55:
FC Emmen verliest ook, dus het blijft bij drie punten verschil. Volgende week FC Groningen - FC Emmen, dus Groningen moet winnen. Anders wordt het erg lastig.
Ja zeker.

Alleen, ze hadden ook moeten winnen van Volendam en Cambuur en die hebben ze beiden verloren.
Ik heb er nog geen vertrouwen in

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Wat een shitpot, wederom...

• fps

fps

Harribo schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 23:10:
[...]

Ja zeker.

Alleen, ze hadden ook moeten winnen van Volendam en Cambuur en die hebben ze beiden verloren.
Helemaal waar, maar vorige week lieten ze zien dat er wel iets inzit, dus daar houd ik mij maar aan vast. PSV uit heeft Groningen in de hele clubhistorie nog maar 1x weten te winnen. Daar mag je ook tegen verliezen.

Het vertrouwen is laag, maar nog wel voldoende. Anders kan ik mijn seizoenkaart ook per direct verknippen.

• carpebios
Agent47 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 23:00:
Dit is wel heel bizar. Dat wordt dus verlies in de derde helft!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:44

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Heerenveen - Feyenoord
De Graafschap - Ajax
PSV - ADO
Utrecht - Spakenburg

Lotingen voor de beker!
Ergens best 'jammer' voor de kapioensrace , heerenveen wint liever de bekerwedstrijd dan de competitie wedstrijd. #rigged :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-11 18:08
Exocet schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 23:10:
[...]

Niemand snapt het, verwacht nog wel een diepgaand onderzoek naar deze corruptie
Logisch: Club heeft verzoek ingediend om een 'uitwedstrijd die je gewoon kunt verliezen, maar dan niet tegen een echte concurrent' te loten, want volle focus op de competitie daarna. Heerenveen-uit is dan de beste optie :+

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Harribo schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 23:10:
[...]

Ja zeker.

Ik heb me na Volendam neergelegd bij degradatie. De tegengoals waren toen echt van die degradatie tegengoals.
Hoop heb ik altijd, maar mentaal ben ik klaar voor lekker elke vrijdagavond in de Euroborg.
Dan kan het alleen maar meevallen. Tegen Twente zag ik een Groningen dat ik wil zien. Tegen PSV zag ik wat we normaal altijd uit in Eindhoven zien. Alleen jammer van de vele tegengoals.

Zaterdag en de week erop MOETEN 6 punten worden, daarna kunnen we verder kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 12-02-2023 09:17 ]

• Harribo
Prosac schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:17:
[...]

Ik heb me na Volendam neergelegd bij degradatie. De tegengoals waren toen echt van die degradatie tegengoals.
Hoop heb ik altijd, maar mentaal ben ik klaar voor lekker elke vrijdagavond in de Euroborg.
Dan kan het alleen maar meevallen. Tegen Twente zag ik een Groningen dat ik wil zien. Tegen PSV zag ik wat we normaal altijd uit in Eindhoven zien. Alleen jammer van de vele tegengoals.

Zaterdag en de week erop MOETEN 6 punten worden, daarna kunnen we verder kijken.
Eens.

Komende wedstrijd moeten we winnen. Zo niet dan ga ik ook uit van degradatie. En voor wat lucht die daarna ook.
Cambuur was trouwens nog slechter dan Groningen en toch verlies je het, ongelooflijk.
Emmen schat ik een tikje hoger in dan Cambuur.

Pelupessy is dramatisch. Ik mis wat dat betreft echt Duarte.

Blijf Groningen supporter, ook in de kkd.
Alleen wel raar, zoveel geld en zo'n stadion en dan in de kkd.

Bijna alle aanvallen van de tegenstander gaan over links. Daar waar Mäatta staat. Zet toch iedere keer weer te denken.
Wrs mist hij snelheid of zelfvertrouwen en durft hij niet kort te dekken.

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 12-02-2023 09:31 ]

• Quad

Quad

Doof

Avondje bios in de Euroborg kun je op vrijdagavond dan wel vergeten.

nggyu nglyd

• Prosac
  • Nu online
Quad schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:30:
Avondje bios in de Euroborg kun je op vrijdagavond dan wel vergeten.
Als je ook een SCC hebt lukt dat niet inderdaad. Maar dan ga je gewoon op zaterdag.

Of bedoel je wat anders? }:O

• Quad

Quad

Doof

Prosac schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:41:
[...]

Als je ook een SCC hebt lukt dat niet inderdaad. Maar dan ga je gewoon op zaterdag.

Of bedoel je wat anders? }:O
Ben 1x in de Euroborg geweest, maar dat was voor de bioscoop daar. Als er op vrijdagavonden gespeeld gaat worden kan je dus die avond voor een biosavond afstrepen. :P

nggyu nglyd

• Prosac
  • Nu online
Quad schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:43:
[...]

Ben 1x in de Euroborg geweest, maar dat was voor de bioscoop daar. Als er op vrijdagavonden gespeeld gaat worden kan je dus die avond voor een biosavond afstrepen. :P
Bioscoop is gewoon open hoor als er gespeeld wordt.

• fps

fps

Prosac schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:17:
[...]
Ik had daar laatst al over nagedacht. Vrijdag is ook wel fijn. Gewoon een vast moment en niet meer al die veranderende vreemde tijdstippen op zaterdag en zondag. Dat scheelt ook thuis weer veel afstemming met het bezoeken van het stadion. Het wordt alleen wel een minder kindvriendelijk tijdstip.

En wellicht kan dan opnieuw wat worden opgebouwd. Geld is nu het probleem niet. De laatste twee degradatiejaren pakten ook niet verkeerd uit. Daar werd de basis gelegd voor de successen onder Jans (maar het nieuwe stadion werkte ook mee qua inkomsten).

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 13:32:
[...]

Van Beek zal wel helpen met een eigen goal? ;)
Kan iemand alsjeblieft de door mij ooit verzonnen Sven van Beek-bokaal (voor de meeste eigen doelpunten) werkelijkheid maken?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Prosac
  • Nu online
fps schreef op zondag 12 februari 2023 @ 10:43:
[...]

Ik had daar laatst al over nagedacht. Vrijdag is ook wel fijn. Gewoon een vast moment en niet meer al die veranderende vreemde tijdstippen op zaterdag en zondag. Dat scheelt ook thuis weer veel afstemming met het bezoeken van het stadion. Het wordt alleen wel een minder kindvriendelijk tijdstip.

En wellicht kan dan opnieuw wat worden opgebouwd. Geld is nu het probleem niet. De laatste twee degradatiejaren pakten ook niet verkeerd uit. Daar werd de basis gelegd voor de successen onder Jans (maar het nieuwe stadion werkte ook mee qua inkomsten).
Voor de weekenden met mijn kinderen is de KKD wel prima eigenlijk. :+
Maar alles wat ik verzin is gewoon een coping-mechanisme, want de club hoort in de Eredivisie. Fledderus was een prima verkoper en samen met Gudde hebben ze de club financieel hardstikke gezond gemaakt, dubieuze leningen en fondsen afgekocht en de club met een winst door de coronatijd gekregen. Fledderus zadelde de trainers echter op met teveel talenten en te weinig ervaring om die talenten te helpen danwel een schop onder kont te verkopen (Ngonge, Kasanwirjo). Laten we hopen dat we er in blijven en Gudde een capabel TD aanstelt. Misschien wil Veldmate wel terug komen.
Maar eerlijk is eerlijk, die laatste jaren Veldmate kwamen er ook niet altijd fantastische spelers.

Ik geloof echt wel dat veel spelers die Fleddie heeft gehaald potentieel uitstekende spelers zijn, maar teveel zijn ruwe diamanten onder een laag modder. Ik zie echt wel wat in Abraham, Irandust en zelfs Maatta, maar we hebben er teveel van. Er is geen balans meer.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heeft Heerenveen nou weer zo'n knollenveld of lijkt dat maar?

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:09
Laten we hopen dat FC Groningen een NEC kan doen. 1-2 seizoenen in de KKD en dan weer redelijk stabiel terug in de ED.

Als je kijkt naar de clubs in de KKD op dit moment die toch niet zo lang geleden vaste prik ED waren; NAC Breda, Willem II, Roda JC, ADO...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op zondag 12 februari 2023 @ 10:43:
[...]

Kan iemand alsjeblieft de door mij ooit verzonnen Sven van Beek-bokaal (voor de meeste eigen doelpunten) werkelijkheid maken?

@Typhone @Superkiwi @Lekkerboeie86 kun je dit idee niet gebruiken voor de poedelprijs bij voetbalpoules?

• toolkist
  • Niet online
Lijkt me hinderlijk buitenspel?

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Lekker verdedigd weer dit.

• OMX2000
  • Laatst online: 16:55

OMX2000

By any means necessary...

Slot:”Wat zo mooi is, is dat het team veerkracht toont”
Feyenoord supporters:”DAFUQ kom je zo vaak achter!?!?”

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Quad

Quad

Doof

Buitenspel lijkt wel?

nggyu nglyd

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-11 14:26
Nee joh, hij raakt em niet en de keeper dook toch naar die bal, ongeacht of hij daar stond of niet.

• Quad

Quad

Doof

Jup geannuleerd.

nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
The Realone schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:50:
[...]

Nee joh, hij raakt em niet en de keeper dook toch naar die bal, ongeacht of hij daar stond of niet.
Wel dus :p
Je hoeft em niet te raken om hinderlijk buitenspel te staan.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

The Realone schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:50:
[...]

Het was een teennagel buitenspel. We komen hier heel goed weg, maar je mag het gewoon niet hier op aan laten komen. De ploeg lijkt gewoon nog te moe van afgelopen wedstrijd.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:22

Grudgie

PSN: Grudgie7

Het veld is niet al te best bij Heerenveen.

• The Realone
toolkist schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:51:
[...]

Wel dus :p
Je hoeft em niet te raken om hinderlijk buitenspel te staan.
Snap ik, maar mijn punt is dat dit niet hinderlijk is want hij doet niks wat de actie van de keeper beïnvloed. Dat kan ook niet in de tiende van een seconde.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Grudgie schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:52:
Het veld is niet al te best bij Heerenveen.
In de doorsnee middenberm ligt beter gras….

• Grudgie

Grudgie

Ja! Lekker! :D Goal!

• Quad

Quad

Doof

En nu staat Feyenoord voor, wat ik wel had verwacht.

nggyu nglyd

• Agent47

Agent47

Lekker

• Agent47

Agent47

Veld is echt schandalig daar in Heerenveen

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:20
The Realone schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:52:
[...]

Snap ik, maar mijn punt is dat dit niet hinderlijk is want hij doet niks wat de actie van de keeper beïnvloed. Dat kan ook niet in de tiende van een seconde.
Het is sowieso bezopen dat ze ooit ergens in de jaren 90 dat "hinderlijk" buitenspel staan in de regels zijn gaan opnemen. Buitenspel is altijd buitenspel wat mij betreft.

• Grudgie

Grudgie

Ik ben geen fan van de keeper van Feyenoord. Ik mis Bijlow wel.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 16:00
Agent47 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:54:
Laten we het daar nou niet op gaan gooien als we verliezen.. krijg je dat gezeik weer

• Tristan
Grudgie schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:55:
Ik ben geen fan van de keeper van Feyenoord. Ik mis Bijlow wel.
Waar is Marciano?

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

De openingstreffer, kunnen we mooi op 80% gaan spelen 7(8)7

• D-e-n
Op de bank neem ik aan? Woensdag zat die daar wel dacht ik.

• The Realone
D-e-n schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:54:
[...]

Het is sowieso bezopen dat ze ooit ergens in de jaren 90 dat "hinderlijk" buitenspel staan in de regels zijn gaan opnemen. Buitenspel is altijd buitenspel wat mij betreft.
Maar die regel is er niet om te bepalen of iets wel of niet hinderlijk is. Die is er om ervoor te zorgen dat een goal niet afgekeurd wordt doordat iemand die niet bij de goal betrokken is buitenspel staat. Op zich een prima regel, maar je krijgt dan dit soort vage beslissingen

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11 07:10
In 25 min zitten de grensrechters er al 3x naast. We kunnen die VAR nog wel eens vaker nodig gaan hebben vanmiddag.

• D-e-n
Agent47 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:54:
Ze houden daar ook van schaatsen natuurlijk

• Tristan
D-e-n schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:57:
[...]

Op de bank neem ik aan? Woensdag zat die daar wel dacht ik.
Enig idee waarom hij niet in de goal staat? Omdat hij officieel nummer 3 is?

• D-e-n
The Realone schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:57:
[...]

Maar die regel is er niet om te bepalen of iets wel of niet hinderlijk is. Die is er om ervoor te zorgen dat een goal niet afgekeurd wordt doordat iemand die niet bij de goal betrokken is buitenspel staat. Op zich een prima regel, maar je krijgt dan dit soort vage beslissingen
Daarom is het dus geen prima regel want het werkt subjectieve beslissingen in de hand. Dan moet je als aanvaller maar zorgen dat je niet buitenspel staat

• Prosac
  • Nu online
Maarten_E schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:44:
Laten we hopen dat FC Groningen een NEC kan doen. 1-2 seizoenen in de KKD en dan weer redelijk stabiel terug in de ED.

Als je kijkt naar de clubs in de KKD op dit moment die toch niet zo lang geleden vaste prik ED waren; NAC Breda, Willem II, Roda JC, ADO...
Het zou bizar zijn om met onze huidige financiele mogelijkheden als die clubs te eindigen..

• Agent47

Agent47

Dat is een penalty

• Prosac
  • Nu online

• Tristan
Hij kon daar toch niets aan doen?

• OMX2000
  • Laatst online: 16:55

OMX2000

By any means necessary...

Niet dus ;)

Vond het twijfelachtig. Zeker niet bewust

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Je verwacht het niet….

• The Realone
D-e-n schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:59:
[...]

Daarom is het dus geen prima regel want het werkt subjectieve beslissingen in de hand. Dan moet je als aanvaller maar zorgen dat je niet buitenspel staat
Tja, als we alle regels zo aan moeten passen dat er geen subjectieve beslissingen meer mogelijk zijn krijg je meer een American Football achtig spel. En zelfs daar zie je regelmatig subjectieve, incorrecte beslissingen...

• Agent47

Agent47

OMX2000 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:01:
[...]

Niet dus ;)

Vond het twijfelachtig. Zeker niet bewust
Bal wordt van richting veranderd erdoor zelfs toch? Of heb ik die regel verkeerd in mijn hoofd ?

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:30
Het gaat om de houding, intentie en of het een onnatuurlijke beweging was of niet.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• D-e-n
The Realone schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:02:
[...]

Tja, als we alle regels zo aan moeten passen dat er geen subjectieve beslissingen meer mogelijk zijn krijg je meer een American Football achtig spel. En zelfs daar zie je regelmatig subjectieve, incorrecte beslissingen...
Niet alle maar deze wat mij betreft dus wel. Het voegt niks toe.
Het is overigens een terugbrengen van de regel zoals die al decennia was: buitenspel = buitenspel.

[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 12-02-2023 15:04 ]

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:54:
[...]

Helemaal mee eens. Weg met de grijze gebieden.
Natrappen/slaan/elleboog altijd rood, hard of niet. Bij hands evt een onderscheid hand naast lichaam/uitgestoken arm, bij de een indirecte vrije trap bij de ander penalty (maar altijd penalty mag van mij ook).
Bal wegtikken bij vrije trap altijd geel, niet alleen in de laatste 5 minuten, idem met om geel vragen.
2 benen vooruit bij een tackle altijd rood, of je bal nu speelt of niet.
Iemand vol op de enkel raken omdat je per ongeluk te laat bent, of gewoon lomp, jammer dan rode kaart..

• Grudgie

Grudgie

Goal! :D

• Tristan

• toolkist
  • Niet online
Trok die keeper z'n arm nou terug? Niet dat ie em gehad zou hebben, maar toch

• D-e-n
Komt Santi nu een beetje los? Want dat is wat er vaak ontbreekt aan Feyenoord, daadkracht voorin

• Grudgie

Grudgie

D-e-n schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:08:
[...]

Komt Santi nu een beetje los? Want dat is wat er vaak ontbreekt aan Feyenoord, daadkracht voorin
Mag hopen nu van wel. Duurt anders wel heel lang.

• D-e-n
Grudgie schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:09:
[...]

Mag hopen nu van wel. Duurt anders wel heel lang.
Nou ja, Sini had ook een jaar nodig. Maar die was ook niet zo duur. Als ik zag hoe hij die ballen uit bij Lazio erin ramde had ik er inderdaad al meer van verwacht.

• Tristan
D-e-n schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:08:
[...]

Hij heeft enorme potentie in mijn ogen. Hij is in tegenstelling tot Danilo in staat zichzelf op de juiste posities te positioneren. Het heeft tijd nodig voordat hij gaat renderen

• Grudgie

Grudgie

Wat een kans. Die had er best ingemogen.

• Grudgie

Grudgie

Timber! Die had er best ingemogen.

• Tristan
Grudgie schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:13:
Wat een kans. Die had er best ingemogen.
Rustig. Feyenoord kennende komen er nog 74587422097 kansen deze wedstrijd

• Tristan
Grudgie schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:14:
Timber! Die had er best ingemogen.
Zeg ik.

• PrinsPils
Tristan schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:11:
[...]

Hij heeft enorme potentie in mijn ogen. Hij is in tegenstelling tot Danilo in staat zichzelf op de juiste posities te positioneren. Het heeft tijd nodig voordat hij gaat renderen
Dat denk ik ook. Daarbij heb je het als spits bij Feyenoord in dit team niet makkelijk: het rendement van de flanken is veel te laag, zie ook de wisselingen daar elke wedstrijd. De aanvoer en kwaliteit van voorzetten is echt drama.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Echt belachelijk weer hoeveel kansen je verprutst. Tegen AZ krijg je er minder.

• D-e-n
PrinsPils schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:18:
[...]

Dat denk ik ook. Daarbij heb je het als spits bij Feyenoord in dit team niet makkelijk: het rendement van de flanken is veel te laag, zie ook de wisselingen daar elke wedstrijd. De aanvoer en kwaliteit van voorzetten is echt drama.
Maar is het nog anno 2023 dat dat puur van de flanken moet komen? Al die buitenspelers draaien naar binnen, overal.

• PrinsPils
D-e-n schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:20:
[...]

Maar is het nog anno 2023 dat dat puur van de flanken moet komen? Al die buitenspelers draaien naar binnen, overal.
Ja dat is mij ook een doorn in het oog. Als je ziet hoeveel moeite Feyenoord vaak heeft om door het centrum te voetballen, gebruik de zijkanten vaker om een voorzet te geven. Echter zijn die meestal van een dermate kwaliteit dat ik snap dat dat niet gebeurt.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:29
Dat Sparta is dit jaar niet dood te knuppelen.

Ik dacht eventjes dat de competitie net wat te lang ging duren, zoals ook bij FCE, maar kennelijk geldt die wet voor Sparta niet.

• D-e-n
PrinsPils schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:29:
[...]

Ja dat is mij ook een doorn in het oog. Als je ziet hoeveel moeite Feyenoord vaak heeft om door het centrum te voetballen, gebruik de zijkanten vaker om een voorzet te geven. Echter zijn die meestal van een dermate kwaliteit dat ik snap dat dat niet gebeurt.
Maar in het moderne voetbal komen die voorzetten niet vaak meer van de buitenspelers, ook buiten Feyenoord niet

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://www.ajax.nl/media/s4phtvzm/ajax-home-squad-1080x1350-ajarkc.png?anchor=center&width=900&quality=85

Geen Bergwijn vandaag, is niet fit en zit ook niet op de bank.

nggyu nglyd

• ph4ge
  • Laatst online: 14:56
mavaros schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:29:
Dat Sparta is dit jaar niet dood te knuppelen.

Ik dacht eventjes dat de competitie net wat te lang ging duren, zoals ook bij FCE, maar kennelijk geldt die wet voor Sparta niet.
Sparta gaat playoffs spelen en dat gaat een klote tegenstander zijn voor de ploegen die hoger eindigden in de reguliere competitie.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:12
Oef, weer zo'n keiharde tackle op de knie, ditmaal van Arcus (Vitesse). Terecht rood helaas...

• Exocet
  • Niet online
Quad schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:35:
[Afbeelding]

Geen Bergwijn vandaag, is niet fit en zit ook niet op de bank.
Ajax meldt zelf:
Steven Bergwijn is not part of today's squad due to lack of match fitness.
Dat was tegen Twente ook wel te zien

• mavaros
  • Laatst online: 17:29
ph4ge schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:35:
[...]

Sparta gaat playoffs spelen en dat gaat een klote tegenstander zijn voor de ploegen die hoger eindigden in de reguliere competitie.
Er zijn nog 39 punten te halen, dus de playoffs zijn nog ver weg, maar de zogenaamde 6 puntenwedstrijden winnen ze allemaal. Kijk maar eens naar de middenmoot en de korte afstand tussen degradatiegevaar of meespelen voor een Europees ticket.

Hoe dan ook, Sparta is dit jaar een naar ploegje als het om het echie gaat. Ik weet zeker dat dit dan ook meer geluk dan wijsheid is, maar dat mag de pret bij Sparta niet drukken.

Voorlopig hangen ze nog netjes net onder de top.

Hup RKC!
Pagina: 1 ... 214 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023