On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
...heeft de pech dat zijn verdedigers compleet waardeloos zijn?dr.lowtune schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:32:
….die keeper….
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Rubman schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:30:
Toch Dilrosun.
Dit is hem wel denk ik. Wedstrijd gespeeld
Die gaan zeer zeker ook niet vrijuit. Zelfs Rasmussen had dat beter gedaan.ElPaco schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:33:
[...]
...heeft de pech dat zijn verdedigers compleet waardeloos zijn?
Bizar dat Feyenoord gewoon echt geen scorend vermogen heeft.....
Feyenoord is het Nederlands elftal met penalties
nggyu nglyd
Sofascore laat 50 vs 13 zien?LZ86 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:36:
NEC wint natuurlijk die pingels. Geen twijfel aan.
50 schoten tegen 4........... Bi-zar
6 op doel, 4 naast en 3 geblokkeerd.
nggyu nglyd
Ze blijven dus doen wat ze de hele tijd al doendr.lowtune schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:39:
Feyenoord schiet ze allemaal recht op de keeper.
Recht op de keeper af natuurlijkAgent47 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:39:
Eerste door het midden zou ik zeggen
Nee nee
Die scheids doet ook alleen maar z'n werkdr.lowtune schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:42:
Dat fluiten is zo jammer
Viel me ook op, die ging echt heel vroeg. Dan is het niet moeilijk scoren.Agent47 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:44:
Wellenreuther gaat al voordat de speler die bal aanraakt
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Die van Hancko en Gimenez waren echt uit het boekjeQuad schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:46:
Feyenoord schiet die penalties wel beter binnen hoor.
Geen NederlandersLZ86 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:48:
Feyenoord neemt de pingels beter dan het NL elftal iig.
Dat wordt 5-0ElPaco schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:48:
En ze zijn door. Wat zullen deze 2 wedstrijden een energie hebben gekost. Die gaan er dit weekend compleet af denk ikniet dat PSV daar dan van profiteert, die krijgen Groningen op bezoek. Bottom 3,dus die verliezen ze.
Die van Idrissi was ook knalhard en hoog. En die laatste was natuurlijk ook uit het boekje.D-e-n schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:48:
[...]
Die van Hancko en Gimenez waren echt uit het boekje
nggyu nglyd
Verwijderd
Aardig gezien.Agent47 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:36:
Dit verliest Feyenoord.
Feyenoord is het Nederlands elftal met penalties
Ik heb nog nooit zulke goede penalties gezien.
Allebei niet opgeleid door Van GaalD-e-n schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:48:
[...]
Die van Hancko en Gimenez waren echt uit het boekje
En verdedigen. Wanneer is Trauner terug?D-e-n schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:50:
Snel vergeten dit en oefenen op afronden.
Ik heb helaas niet kunnen kijken, maar ik had geen idee dat NEC zo'n goede keeper had.Agent47 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:17:
Zoekt Koeman nog een keeper ? Die Brandenhorst is perfect
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is hun keeper van vorig jaar, als je voetbal volgt zal Branderhorst je vast iets zeggen. Helaas voor hem is Cillessen degene die standaard keept in de competitie, deze jongen mag alleen in de beker keepen.ph4ge schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 00:00:
[...]
Ik heb helaas niet kunnen kijken, maar ik had geen idee dat NEC zo'n goede keeper had.
Op de een of andere manier betwijfel ik dat dat gaat gebeuren...Unicum voor Branthwaite: 'Hier blijven is iets wat ik zou overwegen'
Liverpool are among the clubs interested in Everton defender Jarrad Branthwaite, 20, who is on loan at PSV Eindhoven. Manchester United and Roma are also tracking the England Under-20 centre-back.
Belachelijk eigenlijk als je hem gisteren zag keepen. Die gast speelde de wedstrijd van zijn leven.jbdeiman schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 08:38:
[...]
Het is hun keeper van vorig jaar, als je voetbal volgt zal Branderhorst je vast iets zeggen. Helaas voor hem is Cillessen degene die standaard keept in de competitie, deze jongen mag alleen in de beker keepen.
Edit:
50 schoten van Feyenoord waarvan er 27 op het doel en maar liefst 23 reddingen van NEC-doelman Mattijs Branderhorst.
[ Voor 12% gewijzigd door rikoos op 09-02-2023 10:02 ]
Tsja, maar je moet ze alsnog stoppen. Het blijft een ongekende hoeveelheid.toolkist schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:08:
hij kreeg vooral heel veel ballen recht naar zich toe. gingen ze wat meer de hoek in dan zaten ze al snel.
Daarnaast liet ESPN zeker 5 reddingen zien die niet recht op 'm af kwamen, welke hij geweldig stopte.
nggyu nglyd
Natuurlijk doe je iets goed bij zoveel ballen op goal die er niet in gaan, maar zo geniaal als de cijfers zouden laten denken was het nou ook weer niet. Dat lag wat mij betreft meer aan hoe er ingeschoten werd, en aan gisteren te lezen was ik niet de enige die het gebrek aan slagkracht voorin bij Feyenoord opmerkte.Quad schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:10:
[...]
Tsja, maar je moet ze alsnog stoppen. Het blijft een ongekende hoeveelheid.
Daarnaast liet ESPN zeker 5 reddingen zien die niet recht op 'm af kwamen, welke hij geweldig stopte.
Bij enkele van de tegendoelpunten zag ie er weer niet goed uit. Al met al een 6-7 ofzo voor z'n optreden, meer niet.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dat dus en ik begrijp echt niet waarom ze Cillissen hebben gehaald als je deze gast zag keepen. Zo zonde dat hij alleen dus tijdens de beker wedstrijden speelt.Quad schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:10:
[...]
Tsja, maar je moet ze alsnog stoppen. Het blijft een ongekende hoeveelheid.
(nuance is wel dat clubs/spelers op één of andere manier tegen Ajax en Feyenoord altijd wat extra lijken te geven).
Ik begrijp uit een tweet dat hij 4.1 expected goal voorkomen heeft (expected goal 8.1), dan doe je iets goed als keeper.toolkist schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:08:
hij kreeg vooral heel veel ballen recht naar zich toe. gingen ze wat meer de hoek in dan zaten ze al snel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Titel, beker en de europacup.
Bij Feyenoord zit het dit seizoen allemaal mee, en het ziet er niet naar uit dat dit snel gaat veranderen, anders was dit al lang geleden gebeurd.
Zou mooi zijn. Betekent wel dat Ajax geen kampioen wordt, maar als Feyenoord een treble pakt? Teken ik ervoor, prachtig.mavaros schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:26:
Het zou me helemaal niks meer verbazen, wanneer Feyenoord straks, misschien wel per ongeluk, drie keer feest in Rotterdam moet vieren.
Titel, beker en de europacup.
Bij Feyenoord zit het dit seizoen allemaal mee, en het ziet er niet naar uit dat dit snel gaat veranderen, anders was dit al lang geleden gebeurd.
Als het niet mogelijk is, mag Feyenoord de beker houden wmb.
nggyu nglyd
Als je dan toch de kans hebt, moet je er wel voor gaan. dus ook de beker meepakken als het kan.Quad schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:33:
[...]
Zou mooi zijn. Betekent wel dat Ajax geen kampioen wordt, maar als Feyenoord een treble pakt? Teken ik ervoor, prachtig.
Als het niet mogelijk is, mag Feyenoord de beker houden wmb.
Verder werkt dit voor Feyenoord ook lekker door in het volgende seizoen. Er komt meer poen binnen, je spelers worden meer waard bij verkoop en je hoeft niet meer in de C-vijver te vissen als je spelers moet kopen.
Feyenoord zit best in een klein luxepositietje, maar ze moeten het niet gaan vernaggelen en weer dertig jaar de vergetelheid induiken.
nggyu nglyd
Die luxe is alleen nu visueel op de ranglijst maar financieel is het nog steeds niet goed hoor.mavaros schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:43:
[...]
Feyenoord zit best in een klein luxepositietje, maar ze moeten het niet gaan vernaggelen en weer dertig jaar de vergetelheid induiken.
Kijk maar naar de uitgaves die PSV en vooral Ajax kunnen doen. Spelers als een Anholt, Brobby of Bergwijn zijn niet te betalen voor Feyenoord. PSV en Ajax halen dan ook spelers bij clubs weg waar Feyenoord niet eens naar kijkt. (ff 10 miljoen of veel meer neerleggen voor spelers zoals Ajax kan is niet eens aan de orde)
Dus die luxe is wel heel relatief te noemen. Pas als Feyenoord 2 jaar op rij de CL haalt kunnen ze zich pas een heel klein beetje gaan meten met de andere 2 clubs qua financiën. De inkomsten van de CL maken nu eenmaal een club beter voorbereid op de toekomst. Haal je dat niet vaak dan is het eigenlijk afgelopen met aanhaken want de verschillenden zijn enorm aan het worden.
Voor nu geniet ik van deze situatie want Feyenoord heeft puur door een slimme inkoop van goedkope spelers en heel goede trainer een mooie tijd ;-)
dus 23 schoten op goal zijn 4.1 EG, oftewel 0,17 EG per kans.ph4ge schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:28:
[...]
Ik begrijp uit een tweet dat hij 4.1 expected goal voorkomen heeft (expected goal 8.1), dan doe je iets goed als keeper.
Niet echt hele grote kansen dus.
En daar zit dan bijvoorbeeld ook een penalty bij, die in zijn eentje al 0.8 xG is.toolkist schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:18:
[...]
dus 23 schoten op goal zijn 4.1 EG, oftewel 0,17 EG per kans.
Niet echt hele grote kansen dus.
Nee, totale xG was veel hoger en daar zitten ook de gescoorde penalty en ballen naast en over bij. De schoten op doel waren 8.1 xG waard inclusief de pingel.ElPaco schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:37:
[...]
En daar zit dan bijvoorbeeld ook een penalty bij, die in zijn eentje al 0.8 xG is.
Haha, snap niet dat je nog in discussie gaat. Iedereen (bijna dan) is het er over eens dat die keeper een wereldpartij keepte, maar toolkist vond 'm een 6/7 keepenph4ge schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:50:
[...]
Nee, totale xG was veel hoger en daar zitten ook de gescoorde penalty en ballen naast en over bij. De schoten op doel waren 8.1 xG waard inclusief de pingel.
Die mensen hebben de wedstrijd dan niet gekeken, simpel.Ruzor schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:56:
[...]
Haha, snap niet dat je nog in discussie gaat. Iedereen (bijna dan) is het er over eens dat die keeper een wereldpartij keepte, maar toolkist vond 'm een 6/7 keepen
En hij *kan* geen wereldwedstrijd keepen in mijn ogen als je er 4 doorlaat, waarvan een paar erg makkelijk (uiteraard niet die heerlijke goal van Paixao).
Overigens kan dat ook best aan mij liggen hoor, dat mijn eisen wat hoger zijn dan bij een ander. Hoe vaak zie je niet dat een keeper die de 0 gehouden heeft, maar geen zak te doen gehad heeft, een 7 ofzo krijgt.
In mijn ogen kan dat gewoon niet, dan is een heel klein 6je de max, en eigenlijk gewoon een 5,5. De minimale voldoende.
Dat ligt zeker aan jou, de coach van NEC en Kökcü zitten namelijk redelijk dicht op het vuurtoolkist schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:53:
[...]
Die mensen hebben de wedstrijd dan niet gekeken, simpel.
En hij *kan* geen wereldwedstrijd keepen in mijn ogen als je er 4 doorlaat, waarvan een paar erg makkelijk (uiteraard niet die heerlijke goal van Paixao).
Overigens kan dat ook best aan mij liggen hoor, dat mijn eisen wat hoger zijn dan bij een ander. Hoe vaak zie je niet dat een keeper die de 0 gehouden heeft, maar geen zak te doen gehad heeft, een 7 ofzo krijgt.
In mijn ogen kan dat gewoon niet, dan is een heel klein 6je de max, en eigenlijk gewoon een 5,5. De minimale voldoende.
Verwijderd
Sorry maar 'expected goals' en al die andere nonsens statistieken van tegenwoordig zeggen helemaal niks.ph4ge schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:28:
[...]
Ik begrijp uit een tweet dat hij 4.1 expected goal voorkomen heeft (expected goal 8.1), dan doe je iets goed als keeper.
Zijn we het eindelijk een keer helemaal met elkaar eensVerwijderd schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 16:01:
[...]
Sorry maar 'expected goals' en al die andere nonsens statistieken van tegenwoordig zeggen helemaal niks.
Verwijderd
Ik denk dat Dick Advocaat en Cor Pot ook groot aanhanger waren van die filosofie toen ze op basis van een videoband dachten dat Lucas Pratto een goeie spits voor Feyenoord zou zijn. Dit soort statistieken wordt juist verzameld omdat er enorm veel vraag naar is. De meeste moderne en succesvolle BVO's hebben data-analisten in beeld en maken veel gebruik van "nonsens statistieken" om hun scouting beter te maken.Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 16:01:
[...]
Sorry maar 'expected goals' en al die andere nonsens statistieken van tegenwoordig zeggen helemaal niks.
Het argument "dat soort statistieken is onzin" wordt vooral gebruikt door mensen die vanuit hun onderbuik wat roepen, maar op basis van objectief meetbare gegevens worden gecorrigeerd. En dat steekt. Een statement dat een speler veel balverlies lijdt, of juist vaak aan de basis staat van een succesvolle aanval, kan je objectief in beeld brengen met statistieken. Ik raad je aan om dit stuk een keer te lezen: https://soccerment.com/the-importance-of-football-analytics/
Ik ben benieuwd of je daarna overtuigd bent dat statistieken wel degelijk toegevoegde waarde hebben, anders ben ik wel benieuwd naar je onderbouwing waarom dit niet zo is.
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Misschien eerst de komende 14 speelronden eens afwerken voordat iedereen vooruit loopt in de polonaisemavaros schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:43:
[...]
Als je dan toch de kans hebt, moet je er wel voor gaan. dus ook de beker meepakken als het kan.
Verder werkt dit voor Feyenoord ook lekker door in het volgende seizoen. Er komt meer poen binnen, je spelers worden meer waard bij verkoop en je hoeft niet meer in de C-vijver te vissen als je spelers moet kopen.
Twente komt eraan!
Verwijderd
Ho ho, ik zeg nergens dat alle statistieken onzin zijn.Tsjipmanz schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 16:16:
[...]
Ik denk dat Dick Advocaat en Cor Pot ook groot aanhanger waren van die filosofie toen ze op basis van een videoband dachten dat Lucas Pratto een goeie spits voor Feyenoord zou zijn. Dit soort statistieken wordt juist verzameld omdat er enorm veel vraag naar is. De meeste moderne en succesvolle BVO's hebben data-analisten in beeld en maken veel gebruik van "nonsens statistieken" om hun scouting beter te maken.
Het argument "dat soort statistieken is onzin" wordt vooral gebruikt door mensen die vanuit hun onderbuik wat roepen, maar op basis van objectief meetbare gegevens worden gecorrigeerd. En dat steekt. Een statement dat een speler veel balverlies lijdt, of juist vaak aan de basis staat van een succesvolle aanval, kan je objectief in beeld brengen met statistieken. Ik raad je aan om dit stuk een keer te lezen: https://soccerment.com/the-importance-of-football-analytics/
Ik ben benieuwd of je daarna overtuigd bent dat statistieken wel degelijk toegevoegde waarde hebben, anders ben ik wel benieuwd naar je onderbouwing waarom dit niet zo is.
Balverlies, passing, tackles, etc. zijn allemaal meetbaar. Expected goals is een uit de lucht gegrepen rekensommetje. Je ziet tegenwoordig wel vaker van die zinloze 'feitjes' voorbij komen.
Gisteren was expected goals van Fey 8.1
Ze maakten er 4.
Afwijking van ruim 50%.
Je zou het kunnen gebruiken om de doeltreffendheid van een spits te bepalen. Als een spits veel opgelegde kansen mist, heeft deze een lage productie in combinatie met een hoog aantal expected goals. Als een spits geen enkele kans krijgt, heeft deze een lage productie in combinatie met een laag aantal expected goals. Een spits is moeilijker te beoordelen wanneer die geen enkele bruikbare voorzet krijgt.Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 16:32:
[...]
Ho ho, ik zeg nergens dat alle statistieken onzin zijn.
Balverlies, passing, tackles, etc. zijn allemaal meetbaar. Expected goals is een uit de lucht gegrepen rekensommetje. Je ziet tegenwoordig wel vaker van die zinloze 'feitjes' voorbij komen.
Gisteren was expected goals van Fey 8.1
Ze maakten er 4.
Afwijking van ruim 50%.
Alhoewel er een kleine subjectieve component zijn kan je op basis van statistische analyse wel bepalen hoe vaak een bepaald type kans leidt tot een doelpunt. Je zal het toch wel eens zijn dat een schotkans binnen het doelgebied een grotere kans op een goal oplevert dan een blinde peer van eigen helft? Dat is precies wat xG probeert uit te drukken.
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Je denkt al te ver vooruit. We hebben het nog lang niet over de CL in het geval van Feyenoord.rikoos schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:59:
[...]
Die luxe is alleen nu visueel op de ranglijst maar financieel is het nog steeds niet goed hoor.
Kijk maar naar de uitgaves die PSV en vooral Ajax kunnen doen. Spelers als een Anholt, Brobby of Bergwijn zijn niet te betalen voor Feyenoord. PSV en Ajax halen dan ook spelers bij clubs weg waar Feyenoord niet eens naar kijkt. (ff 10 miljoen of veel meer neerleggen voor spelers zoals Ajax kan is niet eens aan de orde)
Dus die luxe is wel heel relatief te noemen. Pas als Feyenoord 2 jaar op rij de CL haalt kunnen ze zich pas een heel klein beetje gaan meten met de andere 2 clubs qua financiën. De inkomsten van de CL maken nu eenmaal een club beter voorbereid op de toekomst. Haal je dat niet vaak dan is het eigenlijk afgelopen met aanhaken want de verschillenden zijn enorm aan het worden.
Voor nu geniet ik van deze situatie want Feyenoord heeft puur door een slimme inkoop van goedkope spelers en heel goede trainer een mooie tijd ;-)
Feyenoord ligt in mijn leven eigenlijk altijd in de kreukels. En ergens is dat levende lijk weer tot leven gebracht. Het was dus nog niet dood en begrafen.
Dan mag je volgens mij ook blij zijn, dat je niet al dertig jaar aan een dood paard loopt te trekken als supporter.
Ik weet zeker, dat als Feyenoord dit jaar drie prijzen pakt, er nieuwe deuren opengaan om een serieus treedje hoger in het spel mee te spelen.
PSV heeft andere problemen, en zijn nooit dood geweest. Ja, een keer, maar toen redde de gemeente ze op mirakeleuze wijze. Alles netjes binnen de wetgeving.
:strip_exif()/f/image/ijFIepFX8uA9x4GKTcWX5rHX.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij Twente ook geen verrassingen.
[ Voor 32% gewijzigd door Gynnad op 09-02-2023 17:39 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Een prima opstelling, volgens mij.Gynnad schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:38:
Ajax met dezelfde basis elf als de vorige wedstrijd.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hup Ajax.
@Lekkerboeie86 5-2 voor Ajax.
Gaaf! Lekker clashen!Gynnad schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:38:
Ajax met dezelfde basis elf als de vorige wedstrijd.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
nggyu nglyd
2-1 TwenteLekkerboeie86 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:46:
Leuke wedstrijd vanavond! Wat verwachten we ervan?
RevancheLekkerboeie86 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:46:
Die wedstrijd onder Schreuder snel vergeten.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
3-0 Ajax, Heitinga effect. Voor deze Ajacied is de beker geen troost of kleine prijs. Moeten gewoon elk jaar in de finale staan.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:46:
Nu speel ik zelf al jaren niet meer dus misschien zijn het niet meer die logge dingen die ze vroeger waren maar toch. Meende dat het verplicht was.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
ze hebben van die enkel dingetjes. Maar ik snap het echt totaal niet. Ik durf niet eens 't veld op te gaan zonder echt die grote scheenbeschermersPlayer1S schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:55:
Iets wat mij al tijdje opvalt. Zijn scheendekkers geen ding meer? Lijkt er op dat het gros ze niet gebruikt.
Nu speel ik zelf al jaren niet meer dus misschien zijn het niet meer die logge dingen die ze vroeger waren maar toch. Meende dat het verplicht was.
Cerny naar ventje met zijn half kale kop.
[ Voor 40% gewijzigd door Dwight84 op 09-02-2023 19:07 ]
Wel verplicht, alleen ze zijn soms maar paar cm hoog en breed. Totaal zinloos zo klein lijkt me.Player1S schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:55:
Iets wat mij al tijdje opvalt. Zijn scheendekkers geen ding meer? Lijkt er op dat het gros ze niet gebruikt.
als Misidjan was gaan liggen had scheids zomaar penalty er voor kunnen geven.Dwight84 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:06:
Rare actie van Alvarez weer pff.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dan had ie gewoon geel voor een schwalbe moeten krijgenPlayer1S schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:07:
[...]
als Misidjan was gaan liggen had scheids zomaar penalty er voor kunnen geven.
Heel eerlijk, als ik hem was dan had ik zeker gaan liggen ja.Player1S schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:07:
[...]
als Misidjan was gaan liggen had scheids zomaar penalty er voor kunnen geven.
Driessen kan niet irritanter worden. Dat is al de meest irritante man van Nederlandtoolkist schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:08:
Driessen wordt weer met de minuut irritanter dus dan maar zonder geluid
Waarom probeer je het nog?toolkist schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:08:
Driessen wordt weer met de minuut irritanter dus dan maar zonder geluid
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeker in de herhaling leek er inderdaad geen contact te zijn maar deze ronde nog geen VAR dus makkelijk om het verkeerd te zien voor de scheids.toolkist schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:09:
[...]
Dan had ie gewoon geel voor een schwalbe moeten krijgen
Bedoelde er meer mee dat het inderdaad een hele domme actie was.
En toch weet ie zichzelf elke keer weer te overtreffen.Terranova schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:10:
[...]
Driessen kan niet irritanter worden. Dat is al de meest irritante man van Nederland
Taylor is weer lekker bezig, not.
Zet Kudus nou eens op die plek...
Onvoorstelbaar dat hij geen kaart krijgt.Terranova schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:11:
Geef Cerny maar eens een kaartje. Dat is al z'n 3e overtreding in korte tijd
XXXVI
Hij deed inderdaad twee keer een poging om rood te krijgen, gelukkig was die speler te snel.Player1S schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:11:
[...]
Zeker in de herhaling leek er inderdaad geen contact te zijn maar deze ronde nog geen VAR dus makkelijk om het verkeerd te zien voor de scheids.
Bedoelde er meer mee dat het inderdaad een hele domme actie was.
Scheidsrechters mogen eigen regels maken van de KNVB. bij sommige mag het 10 pas een gele kaart zijn.Terranova schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:11:
Geef Cerny maar eens een kaartje. Dat is al z'n 3e overtreding in korte tijd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023