Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
TadaaaaElPaco schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:39:
Niks aan de hand jongens, afgelopen weekend stond Feyenoord op dit moment in de wedstrijd ook met 2-0 achter. Dat kwam ook gewoon goed.
Binnen paar min, hands rode kaart penalty en nog een doelpunt er achteraan.
En weer 2-2 met NEC op 10 man
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Herkenbaar dit
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nu ben ik het er wel mee eens dat 7 wat overdreven is, maar voorheen werd er altijd extreem weinig tijd bij gegeven aan het einde van de wedstrijd.
Betwijfel of er nog verlengd gaat worden zo extra boost voor Feyenoord
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Schei toch uit man. Heb je gezien hoe lang de wissels van NEC duurden, dat gewandel naar de zijlijn. Die uittrappen van Branderhorst.Agent47 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:52:
Ik ben oprecht eerlijk. Waar die 7 minuten vandaan komen, echt geen idee. Ik had 3 verwacht.
Onvoorstelbaar soms dit topic.
Tel de keren dat dieperink een speler van nec waarschuwde voor tijdrekken en alle wisselmomenten eens bij elkaar op. Alleen al de wisselmomenten (5of 6) was 3 minuten. Een paar keer een overtreding en een speler met pijn dat wat tijd kost. Zo gek is het niet hoorAgent47 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:52:
Ik ben oprecht eerlijk. Waar die 7 minuten vandaan komen, echt geen idee. Ik had 3 verwacht.
Dat gebeurt alleen bij Feyenoord inderdaad!PrinsPils schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:53:
[...]
Schei toch uit man. Heb je gezien hoe lang de wissels van NEC duurden, dat gewandel naar de zijlijn. Die uittrappen van Branderhorst.
Nu je dit zo zegt, standaard 15 min. extra voor Feyenoord!
[ Voor 8% gewijzigd door carpebios op 08-02-2023 22:55 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Plus zowieso minder droeftoeterig, maar nu vind ik Cillessen gewoon een kwal.
Ik vind elkaar wat stangen nooit zo erg, maar sommigen overdrijven wel ernstig daarmee.PrinsPils schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:53:
[...]
Schei toch uit man. Heb je gezien hoe lang de wissels van NEC duurden, dat gewandel naar de zijlijn. Die uittrappen van Branderhorst.
Maar waarom was 2 goals en 6 wissels bij PSV (de bekerwedstrijd net) dan nog geen 2 minuten extra? Het is die willekeur die niet uit te leggen is.jbdeiman schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:54:
[...]
Tel de keren dat dieperink een speler van nec waarschuwde voor tijdrekken en alle wisselmomenten eens bij elkaar op. Alleen al de wisselmomenten (5of 6) was 3 minuten. Een paar keer een overtreding en een speler met pijn dat wat tijd kost. Zo gek is het niet hoor
AZ heeft gister ook een uur moeten wachten op de keeper van Utrecht telkens, blessures, eindstand +5 minuten.
Die keeper is gewoon genaaid door die stunt om Cillessen te halen.Rubman schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:54:
Keeper van NEC is wel beter dan Cillessen.
2 doelpunten, en bij 45 min. affluiten.ElPaco schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:55:
[...]
Maar waarom was 2 goals en 6 wissels bij PSV (de bekerwedstrijd net) dan nog geen 2 minuten extra? Het is die willekeur die niet uit te leggen is.
Ik moest grinnikenAgent47 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:55:
Elke fucking keeper verandert in Neuer tegen Feyenoord
Is toch gewoon de regels toepassen? Zouden ze gewoon meer en consequenter moeten doen, dat is het probleem, terwijl een aantal het probleem hier bij Feyenoord willen neerleggen.carpebios schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:54:
[...]
Dat gebeurt alleen bij Feyenoord inderdaad!
Nu je dit zo zegt, standaard 15 min. extra voor Feyenoord!
Morgen spijt hebben op werk.Grudgie schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:57:
Ik wil graag naar bed maar dit is te spannend..
Beste stuk van de wedstrijd laatste 10 minuten. Daarvoor wel sterker Feyenoord maar wederom significant effectievere tegenstander.
Feyenoord heeft al het hele seizoen moeite met scoren. Vraag is wat je daar aan doet? Gaat bijvoorbeeld een 442 dat oplossen?Rubman schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:58:
En dan wilde je maar naar bed gaan en zit je toch zo de verlenging te kijken.
Beste stuk van de wedstrijd laatste 10 minuten. Daarvoor wel sterker Feyenoord maar wederom significant effectievere tegenstander.
Vragen aan de KNVB of de extra tijd al na 1 minuut in kan gaan, dan scoren ze genoegD-e-n schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:59:
[...]
Feyenoord heeft al het hele seizoen moeite met scoren. Vraag is wat je daar aan doet? Gaat bijvoorbeeld een 442 dat oplossen?
Hier 6:30
Het is niet dat die keepertje van NEC slecht staat te keepen ofzo..PWM schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:57:
Serieus he, 10 fucking kansen in 5 minuten. Ik hoop dat NEC wint, die spelen wel naar behoren.
Maakt dat uit? Ze liggen al een tijd voor de goal.Agent47 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:59:
NEC heeft rood. Lijkt me dat die gaan gokken op penalties
Niet voorheen, bij zo'n beetje elke wedstrijd behalve deze 2 van FeyenoordRubman schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:53:
Alle complotdenkers zullen wel weer teveel extra tijd etc.
Nu ben ik het er wel mee eens dat 7 wat overdreven is, maar voorheen werd er altijd extreem weinig tijd bij gegeven aan het einde van de wedstrijd.
Betwijfel of er nog verlengd gaat worden zo extra boost voor Feyenoord
Nouja. In de meeste gevallen had hij actief ballen moeten ontwijken om het doelpunten te laten zijn, zo recht op hem af. Maar er zitten een paar leuke reddingen bij.Tristan schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:00:
[...]
Het is niet dat die keepertje van NEC slecht staat te keepen ofzo..
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Wat een trieste opmerkingRubman schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:54:
Keeper van NEC is wel beter dan Cillessen.
Maar wederom het is al vaker gezegd lesje effectiviteit.
Al ben ik voor Feyenoord, laat NEC maar winnen zo.
Nevermind 3-3
[ Voor 6% gewijzigd door Rubman op 08-02-2023 23:08 ]
nggyu nglyd
Kan ie daar niet gewoon z'n klep over houden?
Kan maar ik kan Cillessen niet uitstaan als speler, vind hem altijd zeiken en zeuren, echt beetje zon speler die je een kaart aannaait, puur persoonlijke mening. Wat ik van de keeper nu zie staat die best lekker tussen de palen.
Kunnen we deze alvast afstrepen. Hoeven we alleen nog maar te horen dat ze te enthousiast juichen als ze winnenExocet schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:09:
Het is voor Feyenoord maar goed dat ze niet zo snel opgeven als de supporters...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verdere spanning in the eye of the beholder
Zal niet zeggen dat ik naar Marciano verlang…maar dit is ook niet veel soeps.PWM schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:12:
Lijkt me overigens dat bij penalty's, NEC een redelijke keepersvoorsprong heeft.
Is die er nog?dr.lowtune schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:13:
[...]
Zal niet zeggen dat ik naar Marciano verlang…maar dit is ook niet veel soeps.
Ik kijk vanaf de 80e minuut ofzo, 90% van de schoten op doel is precies op de keeper af. Van de overige 10% heeft hij er 3 mooi uitgehouden en 3 door laten gaan. Was afgelopen weekend ook al, alles (bijna) recht op de keeper. Tja. Dan lijkt het heel wat, maar is dat het niet.Tristan schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:15:
Welke Chinese muur heeft NEC in hun goal staan joh
Maarja als 80% als dat laatste balletje van Dilrosun is snap ik het wel.
Dat is tot nu toe met de meeste schoten van Feyenoord op goal dit seizoen. Allemaal recht op de keeper.ElPaco schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:18:
[...]
Ik kijk vanaf de 80e minuut ofzo, 90% van de schoten op doel is precies op de keeper af. Van de overige 10% heeft hij er 3 mooi uitgehouden en 3 door laten gaan. Was afgelopen weekend ook al, alles (bijna) recht op de keeper. Tja. Dan lijkt het heel wat, maar is dat het niet.
Float like a butterfly, sting like a bee.
42 doelpogingen
Ben bang dat het penalties gaan worden zo.
Niet in de extra tijd?Martinusz schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:22:
Ik voorspel in 129ste minuut de winnende van Feyenoord
Statistisch gezien moet er nog wel 1 goal vallen bij zo’n 100 doelpogingen, toch?
1,2 miljoen per goal, dan zou Feyenoord nu failliet zijnPWM schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:27:
Wat was het salaris van Dessers dat zo'n probleem vormde? Die liep 1 op 3 kansen. Stond het nu mooi 16-3
Dit is hem wel denk ik. Wedstrijd gespeeld
nggyu nglyd
Doet hij te weinigLZ86 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:30:
Hij raakt een keer!
[ Voor 81% gewijzigd door Agent47 op 08-02-2023 23:32 ]
11 op goalAgent47 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:31:
Snel 9-1-1 spelen
9 minuten extra tijd, 1 wissel, 1 goal?Agent47 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:31:
Snel 9-1-1 spelen
nggyu nglyd
GerechtigheidElPaco schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:32:
Wat is dit?!
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023