Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 201 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.201 views

Onderwerpen

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:28

Vos

AFCA

Heuj eindelijk de 2e :)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:36

Quad

Doof

Iets te vroeg gedacht dat Vitesse er was.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:05
carpebios schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 19:49:
[...]

Juist niet, de vorige keer tegen PSV stopte die echt alles, de wedstrijd van z'n leven.
Dus stijgen de kansen van PSV toch omdat ie niet meedoet…?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:04
Exocet schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 19:18:
Bijlow niet fit, de kansen stijgen voor PSV.

[...]
Zal er een tijdje uit liggen.
Het zit hem ook nooit mee.

• fps
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-06-2023

fps

Roerig weekje in Groningen en dan spelen je directe concurrenten ook nog eens gelijk tegen AZ en Vitesse. Hopelijk kan Groningen morgen thuis tegen Twente minimaal een punt pakken. Anders raken de plaatsen 15 en 16 nóg verder uit zicht.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:41
Sleehond schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 21:55:
[...]

Dus stijgen de kansen van PSV toch omdat ie niet meedoet…?
Ik heb het over Wellenreuter

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:05
carpebios schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 22:05:
[...]

Ik heb het over Wellenreuter
Verkeerd begrepen O-)

• Vos

Vos

AFCA

Ligt niet aan jou.

• Vos

Vos

AFCA

Morgen winst van PSV, Twente en Ajax en je hebt de top 5 als volgt qua punten:

42
41
41
40
39

• carpebios
Dus het ligt aan mij!!!!! DIT WORD EEN LEUK WEEKEND! :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:21

Agent47

I always close my contracts.

Ik heb vertrouwen in wellenreuther

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-11 08:49
Conclusie na een 30 minuten Sahraoui bekijken: die kan wel voetballen zeg! Daar gaan we echt heel veel plezier aan beleven bij Heerenveen.

Verwijderd

toolkist schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:37:
[...]

Geduld is leuk, maar CL missen kan Ajax niet hebben (qua centen en qua spelers die dan wellicht willen vertrekken of niet willen komen).
Laten we dus maar niet gaan gokken dat een als trainer onervaren Heitinga het wel even op gaat lossen
Ach het zou wel goed zijn voor het Nederlandse voetbal als Feyenoord en AZ de CL halen met de leuke inkomsten. Hopelijk zijn ze niet zo dom om dan voetballers zoals Bassey en Brobbey te halen voor extreme bedragen maar een mix van eigen talent en talent wegkopen.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2023 @ 06:45:
[...]

Ach het zou wel goed zijn voor het Nederlandse voetbal als Feyenoord en AZ de CL halen met de leuke inkomsten. Hopelijk zijn ze niet zo dom om dan voetballers zoals Bassey en Brobbey te halen voor extreme bedragen maar een mix van eigen talent en talent wegkopen.
Ik denk dat voor beide clubs CL eigenlijk te snel komt, in die zin dat ik denk dat ze behalve het startgeld niet veel meer inkomsten eruit zouden halen. Voor het Nederlandse voetbal zou het denk ik wel goed zijn als je een paar ploegen hebt die de poulefase kunnen overleven in de CL, naast de hoge inkomsten die je eruit haalt trekt daarmee de eredivisie ook aan. Zo wordt bijvoorbeeld de Portugese competitie veelal als een stapje omhoog gezien terwijl ik die niet zozeer sterker vindt.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11 14:56
jbdeiman schreef op zondag 5 februari 2023 @ 07:42:
[...]

Ik denk dat voor beide clubs CL eigenlijk te snel komt, in die zin dat ik denk dat ze behalve het startgeld niet veel meer inkomsten eruit zouden halen. Voor het Nederlandse voetbal zou het denk ik wel goed zijn als je een paar ploegen hebt die de poulefase kunnen overleven in de CL, naast de hoge inkomsten die je eruit haalt trekt daarmee de eredivisie ook aan. Zo wordt bijvoorbeeld de Portugese competitie veelal als een stapje omhoog gezien terwijl ik die niet zozeer sterker vindt.
Waarom zou een club die over een langere periode bovenaan eindigt mindere papieren in Europa hebben? Feyenoord heeft bovendien net een Europese finale achter de rug en doet het in de EL ook prima, wat moeten ze naast kampioen worden dan doen om van jou de CL in te mogen?

Hoe dan ook is het wel voorbarig, Feyenoord mist voorlopig 3 sterkhouders en we zijn pas net over de helft. Meestal heeft een kampioen ook wat kampioensgeluk en daar ontbreekt het ook nog aan.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• carpebios
ph4ge schreef op zondag 5 februari 2023 @ 08:42:
[...]

Waarom zou een club die over een langere periode bovenaan eindigt minderen papieren in Europa hebben? Feyenoord heeft bovendien net een Europese finale achter de rug en doet het in de EL ook prima, wat moeten ze naast kampioen worden dan doen om van jou de CL in te mogen?

Hoe dan ook is het wel voorbarig, Feyenoord mist voorlopig 3 sterkhouders en we zijn pas net over de helft. Meestal heeft een kampioen ook wat kampioensgeluk en daar ontbreekt het ook nog aan.
Maar wie heeft dat geluk dan wel nu?

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:19
We moeten vandaag echt wel winnen van PSV. Anders zie ik het echt niet goed komen. Ik ben benieuwd hoe de vervanger van Bijlow het gaat doen. Bijlow was echt wel belangrijk voor ons.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2023 @ 06:45:
[...]

Dat mogen ze dan vandaag plek twee doen, die heeft toch ook groepsfase volgend seizoen? Of is dat pas een seizoen erna?

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 08:50

amahusu

taking over the world!

jbdeiman schreef op zondag 5 februari 2023 @ 07:42:
[...]

En welke ploegen zouden dat op basis van de huidige ranglijst en vorm dan zijn volgens jou?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:03

Superkiwi

Hoi doei

Voor de clubs en supporters zou het leuk zijn. Ik zou echter geen club kunnen bedenken die iets in de CL te zoeken zou hebben :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:30
Ajax in dezelfde opstelling als tegen Excelsior

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jfocPKGufbZiREx-ewwzRXodTyQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pCEwCTeUNi6XA3ol6w53eoRR.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Quad

Quad

Doof

Gynnad schreef op zondag 5 februari 2023 @ 11:39:
Ajax in dezelfde opstelling als tegen Excelsior

[Afbeelding]
En dat is prima. :)

nggyu nglyd

• Agent47

Agent47

Ook geen Hartman vanmiddag. Jemig wat kut.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:03

Superkiwi

Hoi doei

Agent47 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:20:
Ook geen Hartman vanmiddag. Jemig wat kut.
Ik heb 3-1 voor Feyenoord staan, kan ik dat nu beter omdraaien?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:22

gws24

Thinking is hard!

toolkist schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:31:
[...]

Dat mogen ze dan vandaag plek twee doen, die heeft toch ook groepsfase volgend seizoen? Of is dat pas een seizoen erna?
Seizoen er na (24/25).

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

BAM! Lekker gecombineerd :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gynnad
Lekker doelpunt

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olCUF8QrRitXJfGV56VPlsgu5Pw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cGDlwHY2JehMFyeXkH8YcJVy.png?f=user_large

Het mocht weer eens.

nggyu nglyd

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Hoppa, en nu geen counters tegen krijgen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Mooie combinatie (met wat geluk) En zo zie je maar als de snelheid iets omhoog gaat dat clubs zoals Cambuur er echt geen antwoord op hebben.

• Gynnad
Dat had de 0-2 al moeten zijn

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Waarom zenden ze Roda - MVV niet uit? :S

• toolkist
  • Niet online
Berghuis, ipv als een blinde voor te geven zou je natuurlijk ook eens een keer kunnen kijken waar je medespelers ongeveer staan....

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:38:
Waarom zenden ze Roda - MVV niet uit? :S
Omdat ze KKD volgens mij nooit uitzenden op zondag? Iig niet zo vroeg.

• Han
  • Niet online

Han

Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat Taylor een groot aandeel heeft in het slechte spel van Ajax. Gehaast aan de bal, slecht overzicht en veel balverlies op gevaarlijke plekken.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:39:
[...]

Omdat ze KKD volgens mij nooit uitzenden op zondag? Iig niet zo vroeg.
Waarom koop je de rechten dan? Vind het nogal bizar, een vrouwen wedstrijd wordt wel uitgezonden.
Niet dat ik iets tegen vrouwenvoetbal heb, maar die lijken me een lager bereik te hebben dan KKD.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Verfrissend (pun intended) om weer eens een keeper onder deze omstandigheden met korte mouwen te zien spelen, zeker 1 die hiervoor in een over het algemeen warm land als Spanje speelde.

• Pompi
Exocet schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 19:18:
Bijlow niet fit, de kansen stijgen voor PSV.

[...]
Ik vraag mij af of dit en zijn blessure gevoeligheid een eventuele transfer naar een buitenlandse (sub)topclub in de weg gaat zitten, omdat je als club dan rekening moet houden dat je keeper er mogelijk geregeld niet bij is. Zou voor hem heel jammer zijn als dit wordt meegenomen in zulke overwegingen.

• Han
  • Niet online

Han

Prachtige actie van Kudus :)

BAM!

• Gynnad
Wat een lekkere actie van Kudus

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olCUF8QrRitXJfGV56VPlsgu5Pw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cGDlwHY2JehMFyeXkH8YcJVy.png?f=user_large

nggyu nglyd

• Agent47

Agent47

Competitie is wel leuk zo qua top 4

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:46
Wat een heerlijke assists zeg!!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:39:
Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat Taylor een groot aandeel heeft in het slechte spel van Ajax. Gehaast aan de bal, slecht overzicht en veel balverlies op gevaarlijke plekken.
Dat roep ik al veel langer :)

• Quad

Quad

Doof

En de VAR is het ermee eens. Goede actie van Kudus, lekker bezig. Wederopstanding van Ajax is in volle gang. ( :P )

nggyu nglyd

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:50
Pompi schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:45:
[...]
Ik vraag mij af of dit en zijn blessure gevoeligheid een eventuele transfer naar een buitenlandse (sub)topclub in de weg gaat zitten, omdat je als club dan rekening moet houden dat je keeper er mogelijk geregeld niet bij is. Zou voor hem heel jammer zijn als dit wordt meegenomen in zulke overwegingen.
Het lijkt mij eigenlijk niet meer dan logisch dat je dat meeneemt in de overwegingen voor aankoop.
Het is feitelijk gewoon kapitaal vernietiging als hij (weer) niet kan spelen door blessures.
Ik kan me zo voorstellen dat je als topclub denkt: Qua prestaties is die keeper 10-15 miljoen waard (noem zomaar een bedrag), maar ivm blessure gevoeligheid en dus de noodzaak om ook een goede reserve keeper erbij te houden, bieden we hooguit 8 miljoen.

Verwijderd

HollowGamer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:40:
Waarom koop je de rechten dan? Vind het nogal bizar, een vrouwen wedstrijd wordt wel uitgezonden.
Niet dat ik iets tegen vrouwenvoetbal heb, maar die lijken me een lager bereik te hebben dan KKD.
Omdat ESPN volgens datzelfde contract maar twee wedstrijden per weekend mag uitzenden. Op de vrijdagavond was het ADO - NAC. Morgen volgt Willem II - Eindhoven.

Soms zie je extra livewedstrijden die door de clubs zelf zijn betaald. Doorgaans zijn dit wedstrijden van NAC of de Graafschap.

Veel KKD clubs zien liever extra kaartverkoop dan een wedstrijd live op TV.

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:40:
[...]

Ik denk dat Roda-MVV ook niet veel meer kijkers heeft dan wat fans van beide clubs

• Pompi
AcidBurn schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:54:
[...]

Het lijkt mij eigenlijk niet meer dan logisch dat je dat meeneemt in de overwegingen voor aankoop.
Het is feitelijk gewoon kapitaal vernietiging als hij (weer) niet kan spelen door blessures.
Ik kan me zo voorstellen dat je als topclub denkt: Qua prestaties is die keeper 10-15 miljoen waard (noem zomaar een bedrag), maar ivm blessure gevoeligheid en dus de noodzaak om ook een goede reserve keeper erbij te houden, bieden we hooguit 8 miljoen.
Uiteraard maar het kan ook zijn dat ze denken dat het bijvoorbeeld aan de trainingswijze van Feyenoord ligt of dat ze een medische centrum hebben die zelfs oudjes langer kan laten voetballen (aka AC Milan) en dat ze dus denken dat ze hem ook wel kunnen fixen. Soms zijn aankopen en het beleid van buitenlandse clubs niet te volgen, kijk bijvoorbeeld naar Madueke die hier toch als man van glas wordt gezien en gewoon naar Chelsea kan. En Chelsea heeft op dit moment ook geen goede medische staf want die waren allemaal na de overname ontslagen |:(

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:50
Pompi schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:02:
[...]
Soms zijn aankopen en het beleid van buitenlandse clubs niet te volgen, kijk bijvoorbeeld naar Madueke die hier toch als man van glas wordt gezien en gewoon naar Chelsea kan.
Je zegt het zelf al: Sommige aankopen zijn niet te volgen. Maar in het geval van Chelsea lijkt het helemaal niet zo moeilijk te zijn: Blessures maken daar niet zoveel uit, ze hebben qua aantal spelers toch 3 selecties op de loonlijst. Dus of daar nou 10 blessure gevoelige jongens bij zitten maakt niet uit, er staat altijd wel een vervanger klaar.

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:02:
kijk bijvoorbeeld naar Madueke die hier toch als man van glas wordt gezien en gewoon naar Chelsea kan. En Chelsea heeft op dit moment ook geen goede medische staf want die waren allemaal na de overname ontslagen |:(
Die aankoop snap ik prima. Engels <21 international, home grown speler, dus minder problemen met het bepalen van je selectie (als ze weer een keer CL gaan spelen)

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:54
Nu nog even PSV en Twente winnen en het is bovenin ongekend spannend (alweer, nog steeds) :)

• carpebios
krissie100 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:12:
Nu nog even PSV en Twente winnen en het is bovenin ongekend spannend (alweer, nog steeds) :)
PSV wint bijna nooit in Rotterdam. Ajax is een zekerheidje vandaag.

• LZ86
  • Laatst online: 04:48
carpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:19:
[...]

PSV wint bijna nooit in Rotterdam. Ajax is een zekerheidje vandaag.
Feyenoord mist inmiddels 3 sterkhouders, en hebben gewoon niet de centen om daar goede back ups voor te hebben.

PSV dient vandaag helaas te winnen als ze een beetje normaal spelen. Feyenoord zakt nog wel weg. Helaas is de selectie niet breed genoeg om die koppositie te pakken. Zeker psychologisch nu iedereen dik inloopt op ze, middenin een lastig programma waar een Ajax eigenlijk alleen maar makkelijke potjes heeft de komende tijd.

Edit: En ook de linksback valt uit, die is ziek......... Echt he. Dus je mist 4 basisspelers inmiddels.......

[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 05-02-2023 13:25 ]

• carpebios
LZ86 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:23:
[...]

Feyenoord mist inmiddels 3 sterkhouders, en hebben gewoon niet de centen om daar goede back ups voor te hebben.

PSV dient vandaag helaas te winnen als ze een beetje normaal spelen. Feyenoord zakt nog wel weg. Helaas is de selectie niet breed genoeg om die koppositie te pakken. Zeker psychologisch nu iedereen dik inloopt op ze, middenin een lastig programma waar een Ajax eigenlijk alleen maar makkelijke potjes heeft de komende tijd.

Edit: En ook de linksback valt uit, die is ziek......... Echt he.
Zou mooi zijn als revanche voor de pantalty van vorige jaar!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

[...]

Edit: En ook de linksback valt uit, die is ziek......... Echt he.
Ik vrees dat het voor ons vandaag inderdaad niet best gaat worden. Hopelijk kunnen we de schade beperken.

• carpebios
dr.lowtune schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:26:
[...]

Ik vrees dat het voor ons vandaag inderdaad niet best gaat worden. Hopelijk kunnen we de schade beperken.
Ik heb net de opstelling gezien van PSV. Gefeliciteerd Feyenoorders!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
[...]

Ajax heeft aan het eind van de rit nog een paar op papier lastige potjes. Denk dat het uiteindelijk heel spannend gaat worden, een slotdag met 3 titelkandidaten zou wel weer eens leuk zijn.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Edit: En ook de linksback valt uit, die is ziek......... Echt he. Dus je mist 4 basisspelers inmiddels.......
en PSV is zeker niet verzwakt na afgelopen transferperiode? ;)

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

toolkist schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:32:
[...]

en PSV is zeker niet verzwakt na afgelopen transferperiode? ;)
Zonder egotripper Madueke is het voorin wel kansrijker….

• Agent47

Agent47

Ik heb er als Feyenoorder geen goed gevoel bij vandaag. Wellenreuther is een prima backup keeper. Pedersen en Lopez achterin zijn de handicaps. Middenveld is dikke prima.

• carpebios
Agent47 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:33:
Ik heb er als Feyenoorder geen goed gevoel bij vandaag. Wellenreuther is een prima backup keeper. Pedersen en Lopez achterin zijn de handicaps. Middenveld is dikke prima.
U weet dat Feyenoord tegen de ploeg speelt die van de nummer 16,17 en 18 niet heeft kunnen winnen?
Die weer zonder Guti speelt en zonder echt goede spits in vorm? En je nieuwe aankopen die je nodig hebt, laat je op de bank beginnen.

[ Voor 7% gewijzigd door carpebios op 05-02-2023 13:37 ]

• Dwight84
Heerlijke goal!

• Gynnad
Zo, als het al niet klaar was is het nu wel klaar! Ook wel weer eens lekker!

• toolkist
  • Niet online
Goh, Tadic laat ff zien wat ie nog kan als ie wel op de juiste manier gebruikt wordt...

• Han
  • Niet online

Han

Prachtig doelpunt, wederom inspelen op de 10, klaarleggen en goal :)

Het hoeft niet moeilijk te zijn… BAM! :)

• carpebios
Ondertussen mooie goal Tadic.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
Weer een nette goal, uiteraard slechts Cambuur, maar de conclusie mag denk ik wel getrokken worden dat spelers het voetballen niet verleerd waren, maar gewoon verkeerd gebruikt werden.

• Dwight84
Bergwijn wederom de minste speler vandaag. Je hebt er echt helemaal niets aan.
Blijf hopen dat er een maffe club komt voor Bergwijn in de zomer en die hem voor een mooi bedrag oppikt.

• carpebios
Dwight84 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:40:
Bergwijn wederom de minste speler vandaag. Je hebt er echt helemaal niets aan.
Blijf hopen dat er een maffe club komt voor Bergwijn in de zomer en die hem voor een mooi bedrag oppikt.
Terug naar PSV en dan uit de rol als mol en weer goed spelen :+

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Hopen dat PSV wint straks. Leuker elftal en ook leuker voor de spanning in de competitie :)

Tomorrow is not today!

• carpebios
Oei, de arrogantie is terug zo te horen bij het publiek.

• krissie100
Ligt het aan mij of staan alle Ajax spelers met een veel betere instelling op het veld dan in de Schreuder tijd?

• Wertha
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 27-11 20:15

Wertha

Te midden van het moeras

krissie100 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:45:
Ligt het aan mij of staan alle Ajax spelers met een veel betere instelling op het veld dan in de Schreuder tijd?
Schreuder heeft zoveel kapot gemaakt na het sterke begin dit seizoen, dat is haast niet te bevatten.

• carpebios
Ja het leek wel werkweigering als je dit zo ziet.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:01
Sydney08 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:41:
Hopen dat PSV wint straks. Leuker elftal en ook leuker voor de spanning in de competitie :)
Vind een overwinning voor Feyenoord al spannend genoeg voor de competitie. Maar met de tegenvallers van de laatste dagen kan het wel eens een vervelende middag worden.

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:26
Tadic zelfs gewisseld

• Gynnad
En weer eens een doelpunt voor Brobbey, allemaal goed voor het vertrouwen

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:26
Niet alleen op't veld. Als je zo de wissels ziet lachen etc. De sfeer is tenminste weer goed in de selectie

• Han
  • Niet online

Han

Hahahaha… pikt ie toch nog even een doelpuntje mee die luie spits :)

BAM! 4-0

• Sydney08
0-4. Lekker voor het doelsaldo en vertrouwen!

Tomorrow is not today!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:28

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De sfeer is ook een stuk beter onder de spelers. 0-4 rustgevend wedstrijdje om te kijken.

Moet zeggen dat Cambuur ook bijna niks kan brengen.

Tweakers Discord

• carpebios
Cambuur brengt inderdaad echt heelmaal niets, had makkelijk 0-6 kunnen zijn.

• krissie100
Best schrijnend eigenlijk om zo snel zo'n enorm verschil te zien.. Ajax is in ieder geval weer helemaal terug in de race ongeacht wat Feyenoord doet vanmiddag.

• Gynnad
Lang geleden dat we eens rustig op de bank kunnen afwachten wat de rest gaat doen vandaag - of we staan na vandaag op plek 3 of we lopen in op de koploper (of beide), in elk geval maar 1 punt van de tweede positie. Dus hoe dan ook een prima voetbalweekend voor Ajax, waar het plezier weer terug lijkt te zijn, ook al is het tegen de nummer 17 van de eredivisie Cambuur.

• Sydney08
Die Kudus is wel echt in vorm en de spelverdeler vandaag. Goed dat hij niet is verkocht afgelopen transferperiode.

Tomorrow is not today!

• Terranova
Bergwijn moet nog wel even scoren. Zijn we ook weer af van de ge-ego

• Wertha
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 27-11 20:15

Wertha

Te midden van het moeras

Gynnad schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:02:
Lang geleden dat we eens rustig op de bank kunnen afwachten wat de rest gaat doen vandaag - of we staan na vandaag op plek 3 of we lopen in op de koploper (of beide), in elk geval maar 1 punt van de tweede positie. Dus hoe dan ook een prima voetbalweekend voor Ajax, waar het plezier weer terug lijkt te zijn, ook al is het tegen de nummer 17 van de eredivisie Cambuur.
Een middag zonder ergernis. Het voelt onwennig.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Espn moet kappen met dat split screen gedoe, ik zit een wedstrijd te kijken. :(

• Gynnad
En nog 0-5, lekker hoor

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Lekker!

• carpebios
Fijn, daar gaat mijn 0-4!

• Terranova
gws24 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:06:
Espn moet kappen met dat split screen gedoe, ik zit een wedstrijd te kijken. :(
Ja daar ergerde ik mij ook al aan. Ik snap dat Feyenoord - Psv de wedstrijd van't weekend is, maar er zijn minstens evenveel mensen die de wedstrijd van Ajax willen kijken. Dat je het bij een RKC - Volendam doet, prima. Maar niet nu.

• Pompi
krissie100 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:55:
Best schrijnend eigenlijk om zo snel zo'n enorm verschil te zien.. Ajax is in ieder geval weer helemaal terug in de race ongeacht wat Feyenoord doet vanmiddag.
Eigenlijk zou dit voor alle topclubs een goede reden moeten zijn om een laag basissalaris te bieden en groot prestatie gedeelte, want dan hebben beide partijen er baat bij dat er goed gepresteerd wordt en voorkom je mogelijk zulke werkweigering. Al zouden spelers er waarschijnlijk nooit mee akkoord gaan, aangezien sommige soms zelfreflectie lijken te missen over hoe ze op dat moment spelen.

• Han
  • Niet online

Han

Nou, prima. 0-5 uit winnen op plastic zonder blessuregevallen. Nu lekker achteroverleunen en kijken wie van wie punten af gaat snoepen. Gaan we over PSV heen of kruipen we dichter naar de nr.1 positie? Of lopen we 2 punten op beide ploegen in? Ben benieuwd :)

• Quad

Quad

Doof

Het was misschien 'maar' Cambuur, maar wel fijn om een Ajax te zien waarin slechts 1 kans is weggegeven en zelf genoeg kansen zijn afgemaakt.

Daarnaast is de hoeveelheid spelplezier de laatste 2 wedstrijden enorm anders, bizar.

Ik ben erg tevreden, eindelijk. Heeft wel een half jaar geduurd. :)

nggyu nglyd

• jbdeiman
Het lek is boven ! :+
Nee zonder gekheid, ook dit Cambuur is niet echt een graadmeter, wel is er weer meer plezier en energie in het veld, je zou de spelers met terugwerkende kracht een stuk van het loon in laten leveren, want met de instelling waarmee zij in het veld stonden tot de laatste 2 wedstrijden leek het nergens op.
Maar ook hier, toch behoorlijke dotten van kansen weggegeven, met name de eerste helft. Voor Heitinga is het fijn dat ze tegen deze ploegen beginnen, maar er komen nog voldoende zware potten aan, ben vooral benieuwd hoe Ajax zich daar presenteert. (Berlin, Twente en de afsluitende reeks. )

Maar in elk geval wordt er weer van de kleintjes gewonnen en gescoord.

• jbdeiman
amahusu schreef op zondag 5 februari 2023 @ 10:36:
[...]

En welke ploegen zouden dat op basis van de huidige ranglijst en vorm dan zijn volgens jou?
Die zie ik momenteel niet, maar waar ik op doel is dat het natuurlijk financieel wel goed is, maar niet per se beter, was vooral een reactie op dat er werd gesuggereerd dat met de CL miljoenen het voor die clubs een stuk beter is, maar als je er (zwaar) kansloos afgaat is dat niet heel positieve reclame voor een club en kan je I.m.o. veel beter een paar rondes verder in de EL komen. Een paar keer over goed in de ConfL en EL, dat doet ook al veel voor de aantrekkingskracht.
Uiteindelijk zal je eerst aantrekkingskracht moeten krijgen en dan zullen miljoenen je verder helpen al denk ik dat je als Nederlandse club vooral moet opleiden, slim inkopen en daar geld uit moet genereren.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:48
FC Groningen kan vandaag een grote slag slaan. Als ze winnen, haken ze aan bij Emmen en de rest daarboven. En slaan ze een gaatje naar de nummer 18.

De grote vraag is natuurlijk: Kan FC Groningen met die druk omgaan?

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mavaros schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:26:
FC Groningen kan vandaag een grote slag slaan. Als ze winnen, haken ze aan bij Emmen en de rest daarboven. En slaan ze een gaatje naar de nummer 18.

De grote vraag is natuurlijk: Kan FC Groningen met die druk omgaan?
Heb je de afgelopen wedstrijden gezien van Groningen? Die gaan er kansloos af
Pagina: 1 ... 201 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023