"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Timber ook heel slapTerranova schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:01:
Blind stond weer lucht te dekken
Oh zeker, maar Blind had gewoon die bal kunnen koppen, maar die stond gewoon lekker stil te kijken
"You better lose yourself... you only get one shot,Exocet schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:01:
Ajax gaat deze echt niet winnen
do not miss your chance to blow"
En dat tegen FC Emmenem
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Timber ging er daarin tegen vol vanuit de Blind die bal zal hebben leek het. Ook geen zekerheidje.
In ieder geval is het weer complete slappe hap.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dave de draver krijgt iig wedstrijdminuten, goed voor het NL elftalhoevenpe schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:04:
Qatar wordt echt een groot succes zo, Emmen als angstgegner...
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Quotering op een gelijkspel is nog 6.5, mooi verdienen zo.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Mogen er ook 3 worden, want ongelooflijk hoe slecht Ajax speelt
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
nggyu nglyd
Verwijderd
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
welke ondergrens?gws24 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:20:
Nou, de ondergrens wordt weer opgezocht.
nggyu nglyd
Breng gewoon die Portugees of Lucca
*6. Taylor speelde primaSempy schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:21:
Van Gaal is denk ik in paniek met de FIFA aan het bellen of hij z'n selectie nog op 7 plekken mag wijzigen.Wat een drama zeg.
Rock bottom does have a basement...Terranova schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:20:
welke ondergrens?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het is geen team maar los zand en dat is Schreuder weldegelijk aan te rekenen. Ten Hag zou met dezelfde spelers het veel beter gedaan hebben, ben ik van overtuigd. Hij zou bv nooit die slappe instelling van de spelers hebben geaccepteerd.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:19:
Toch vraag ik me af of dit waardeloze veldspel echt Schreuder aan te rekenen is. De trainer heeft zeker invloed maar tegen een team als Emmen mag je toch ook wel verwachten dat op basis van individuele kwaliteit gewonnen kan worden. Spelers zijn geen schim van zichzelf meer. Dat is Schreuder toch niet volledig aan te rekenen?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Verwijderd
Precies dit. Hier kan de trainer niks aan doen.cheiron schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:22:
Jemig Bergwijnm.
@gws24 dat deel ben ik zeker met je eens. Ik zie echter ook een dip in kwaliteit. Spelers die veel beter zijn maken veel slordigheidsfouten. Zoals Bergwijn zojuist en zelfs Timber is fors ingezakt.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2022 20:24 ]
Ten opzichte van zijn teamgenoten of ten opzichte van wat de afvallers bij Oranje afgelopen tijd lieten zien?
Beiden. 2 goals en een assist in 1 helft is altijd goedSempy schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:23:
[...]
Ten opzichte van zijn teamgenoten of ten opzichte van wat de afvallers bij Oranje afgelopen tijd lieten zien?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik zie wat je probeert, gaat niet lukkenph4ge schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:24:
Dit gaat Ajax nooit weggeven. Typisch zo'n wedstrijd die iedereen snel vergeten is.
hoop ik
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit is gewoon het niveau van Bergwijn hoor.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:22:
[...]
Precies dit. Hier kan de trainer niks aan doen.
@gws24 dat deel ben ik zeker met je eens. Ik zie echter ook een dip in kwaliteit. Spelers die veel beter zijn maken veel slordigheidsfouten. Zoals Bergwijn zojuist en zelfs Timber is fors ingezakt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Van Wijndal ook zekerGonadan schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:26:
[...]
Dit is gewoon het niveau van Bergwijn hoor.
Net als tegen Fortuna, Sparta, Volendam etc?ph4ge schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:24:
Dit gaat Ajax nooit weggeven. Typisch zo'n wedstrijd die iedereen snel vergeten is.
Bedankt he Alfred!
nggyu nglyd
Ik kan mij echt niet heugen zo een slecht Ajax gezien te hebben.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wijndal komt van AZ, die renderen nooit bij Ajax. Kan je vergif op innemen.
Maar die kan wel beter, absoluut.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Is er ooit wel eens 1 geweest?Gonadan schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:28:
[...]
Wijndal komt van AZ, die renderen nooit bij Ajax. Kan je vergif op innemen.
Maar die kan wel beter, absoluut.
Nou nee, 5 euro inzet tegen 6.5 quotering voor gelijkspelletje.
nggyu nglyd
Wordt gewoon 6-1 winst PSV.D-e-n schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:31:
[...]
Topgozer die @ph4ge![]()
Jinx PSV-AZ ook even als je wilt
nggyu nglyd
Misschien een beetje. Zulke gekke aankopen zijn het niet geweest, vooral de schuld van de RvC met de verkopen.D-e-n schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:33:
Vraag aan de Ajax-fans: hebben Huntelaar en Hamstra hier ook geen schuld aan?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Schreuder breekt ook record na record hègws24 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:32:
Het is een schande dat je tegen de nummer 15 en 16, teams die bijna niet scoren, zo veel tegengoals krijgt. In de rust hadden ze nog een leuk statistiekje: het is 37 jaar geleden dat Ajax 13 wedstrijden op rij een tegengoal krijgt
Verwijderd
Dat kan zeker. Tegelijkertijd zijn spelers Timber en Tadic ook door de ondergrens dit seizoen. Het hele team is matig. Dus mogelijk hadden de aankopen het onder Ten Hag ook beter gedaan.D-e-n schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:33:
Nee. Die zijn door het plotselinge vertrek van Overmars op die functie geplaatst terwijl ze geen ervaring heben, hen valt niks aan te rekenen imo.D-e-n schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:33:
Ja door Schreuder te kiezen of hadden ze daar geen keuze in?D-e-n schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:33:
Maar kom. Het veld spel ligt verder compleet bij de trainer. Het is los zand en er zit totaal geen beleving in. Al vanaf het begin.
Dat weet ik beste vriend.Quad schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 18:13:
[...]
![]()
Staat morgen pas op het programma, tegen NEC.
Mijn hup is, omdat RKC morgen eigenlijk drie punten moet pakken om niet de aansluiting te verliezen. Ze moeten nu alle punten pakken die ze kunnen pakken.
Zie het als een kaarsje opsteken voor de goede afloop. Dat is in Brabant vrij normaal.
Hup RKC
[ Voor 12% gewijzigd door mavaros op 12-11-2022 20:37 ]
Ajax zakte in, zette geen druk meer en had geen organisatie.Dimitri_Klokov schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:32:
Het ergste nog is dat Schreuder nog minstens zes weken blijft zitten. Want ze hebben zoveel spelers verloren hè. Na de wedstrijd gaat hij weer het puntverlies bagatelliseren. Waar zal het nu aan liggen? De enige drie kansen van de tweede helft onnodig gemist? Kunstgras?
Blind was geen toevoeging, maar daar ligt het niet alleen aan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haha, toch wel.Terranova schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:24:
[...]
Ik zie wat je probeert, gaat niet lukken![]()
hoop ik
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
nggyu nglyd
Pas maar op, nu ga ik het morgen ook proberen
Geen fijne tijd om Ajacied te zijn dit
De winterstop is wel de redding denk ik, komt nog wel goed met Ajax.Superkiwi schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:40:
Een eerste seizoenshelft om snel te vergeten. Hopelijk wordt het NL elftal snel uitgeschakeld zodat die pannenkoeken weer vol aan het trainen kunnen.
Geen fijne tijd om Ajacied te zijn dit
Optimist, Ajax wordt geen kampioen, wat een puntverlies, wat een tegendoelpunten.carpebios schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:42:
[...]
De winterstop is wel de redding denk ik, komt nog wel goed met Ajax.
Gewoon een hele middelmatige ploeg
Met 'slechts' 3 punten achter Feyenoord en PSV, mits die hun wedstrijd winnen. Qua tegendoelpunten heeft PSV er nu 2 meer, qua doelpunten loopt Ajax nog voor. Hebben we dan gewoon 3 middelmatige topploegen?Exocet schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:50:
[...]
(...) wat een puntverlies, wat een tegendoelpunten.
Gewoon een hele middelmatige ploeg
Ik denk ook (misschien tegen beter weten in maar je moet hoop houden) dat Ajax na de zomerstop gaat vlammen.
Even die koppies op scherp en we snijden door die resterende 20 wedstrijden als door gesmolten boter
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 12-11-2022 21:00 ]
Nou doe je Ten Hag echt te kort, die begon in januari halverwege het seizoen. Debuteerde met de klassieker tegen Feyenoord met winst.AMARONE schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:40:
Ik hink op 2 sporen nog ..Ten Hag begon ook zo klote namelijk met achterlijke opstellingen en wissels..Mja...
Heeft maar 2x gelijk en 2x verlies gespeeld haalde de meeste punten in de 2e seizoenshelft. 41 vs 40 (PSV)
Echt niet slecht achteraf zonder voorbereiding
Niks aan de hand dus. Schreuder kan in de 2e seizoens helft verder smeden aan zijn team.
Maar genoeg over Ajax > > Retteketet AZ!!
Psv zal dit wel met 2 vingers in de neus winnencarpebios schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 21:02:
Nou, het is begonnen! Hup PSV!
Ah een beetje het idee dat we ons nu verlaagd hebben tot het niveau van de concurrenten en dat alleen maar weer hoeven te ontstijgen. Ja die denkwijze mag ik wel. Ik hoop met je mee.Superkiwi schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:56:
[...]
Met 'slechts' 3 punten achter Feyenoord en PSV, mits die hun wedstrijd winnen. Qua tegendoelpunten heeft PSV er nu 2 meer, qua doelpunten loopt Ajax nog voor. Hebben we dan gewoon 3 middelmatige topploegen?
Ik denk ook (misschien tegen beter weten in maar je moet hoop houden) dat Ajax na de zomerstop gaat vlammen.
Even die koppies op scherp en we snijden door die resterende 20 wedstrijden als door gesmolten boter
Zeiss Distagon 21 f/2.8
AZ laatste 6x of zo 5x gewonnen.Terranova schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 21:08:
[...]
Psv zal dit wel met 2 vingers in de neus winnen
Wat heeft ie gezegd?Quad schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:38:
Schreuder is wel klaar. Z'n reactie na de wedstrijd is duidelijk.
XXXVI
Niets, na fluitsignaal direct naar binnen en beetje achterin de gang blijven hangen, zag ook wel beetje sneu uit. Z'n houding dus meer.
Bij het interview zei Schreuder wel dat hij verwacht in januari coach te zijn met een flauwe glimlach.
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 12-11-2022 21:12 ]
nggyu nglyd
Ik bedoelde de onderlinge duels met PSV juist.Exocet schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 21:09:
[...]
Niet tegen niveau PSV.
Eitje voor PSV dit thuis
PSV heeft nog geen kans gehad.
PSV ligt AZ wel altijd.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023